Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Butchman

Dátum: 2009.03.01. 20:56:14
Nagyon örülök a dolognak. Hidd el, ez hosszú távon meg fog térülni, még Nektek is. Szerintem is a sebgyógyítás szakértelem legyen az alapja. Ha már szerepjátékosan és "életszerűen" nézzük a dolgot, akkor teljesen nyilvánvaló: aki a lényét tudja kezelni, az magát is kell tudja. Ha lehet, akkor 3:1 legyen az arány. Az már elég csúnya vereség!
Dátum: 2009.03.01. 15:34:48
Egyébként senki se csodálkozzon, hogy mostanában el fog szabadulni a pokol! A "győzz 50 portyában egymás után, amit te indítassz" küldetés nagyon szomorú napok elé fogja állítani kisebbeket. Sajnos én is elkezdem, és még a 20%-osakat is fogom ütni, sokkal a szintem, TÖ-m alatt. Ez a küldetés NAGYON fokozza a kicsik szenvedését... Máshogy nem lehet megoldani, és még így is tuti többször neki kell majd futni...
Dátum: 2009.03.01. 14:49:40
Miklós,
Nagyon sokminden van itt ami nem életszerű, mégis így van. Jelenleg a játékosok nagy részének ez a problémája. Javasoltunk is pár ötletet. A jók tényleg nyerjenek és mindig, egyszerűen csak ne annyival, hogy a "kisebbek" ne tudjanak semmit sem játszani. Szerintem egyébként nem kellene az italok árát csökkenteni. Az, hogy a csata végén mikortól és mennyit gyógyuljon vissza, csak egy pár matematikai művelet végrehajtani. Nem értek hozzá, de ez nekem nem nagyon tűnik megvalósíthatatlannak. Mindegy, tégy belátásod szerint, a jövő majd igazol vagy Téged, vagy minket.
Dátum: 2009.03.01. 12:58:33
Az a baj, hogy meg sem akarod érteni a problémát, hanem csak egy demagóg dolgot fújsz. Lehet 1 milliós plusszal lehet én is ezt tenném.
Dátum: 2009.03.01. 10:51:59
Devil,
Az ügyesebb játékosok, nagyobb szövetségek ellen ne akard felvenni a versenyt. Keress más kihívásokat. Én már rég beláttam, hogy nem fogom tudni velük tartani a lépést. Szerintem nem feltétlenül az esélytelenség a fő gond, hanem ahogy már mondtam, hogy nem teljesül az "élni és élni hagyni" elve. Ha a nagyhalak kipusztítják a kicsiket, akkor előbb-utóbb kihalnak a nagyok is.
Dátum: 2009.03.01. 10:47:29
Viktor, értem én, hogy a Te pók karaktered egyik fontos tulajdonsága az egészség, de az én szintemen senki sem azt fejleszti. Ha az egészségre költenék (és az 53+7 sem átlagon aluli), akkor méginkább elvernének, mert másra nem maradna LE. Ördögi kör, és hidd el nem csak én látom így!
Dátum: 2009.03.01. 07:00:58
Viktor,
53-as egészségem van, de biztos ez is alulfejlesztett (2600ÉP). TB és a többiek LEGALÁBB 1200-at visznek le belőle. Ha csak ők támadnak, és én nem ütök senkit, akkor KETTŐ támadás után KO. Szerinted csak az egészség kérdése?
Dátum: 2009.02.28. 22:44:34
Mivel?
Dátum: 2009.02.28. 22:35:49
Gau,
Ha kintről ütnek, akkor sem lesz több ÉP-d, mint volt... Mi ezzel a probléma? Csak kevesebbet vesztettél attól, akivel nem háborúzol. Gyógyulni nem fogsz semmit. Erről nem is volt szó egyik esetben sem, csak a sebzést "kompenzálják" a csata végén.
Dátum: 2009.02.28. 22:14:45
Meghallgatva itt sok okos véleményt, szerintem csak az automatikus felgyógyulás lenne a legjobb. Igaza van Seligennek, hogy az egyszerre megkapott ÉP-vel csúnyán meg lehetne viccelni mindenkit.
Dátum: 2009.02.28. 22:08:23
Gau,
A második. És hiszem, hogy meg lehet valósítani. Ugyanúgy, ahogyan a háborúban nem működik a transz.projekció. Ha nem háborúzó ellenfél üt, visszagyógyulsz valamennyit. Miért kéne 2 életpont. Most én nem értelek...
Dátum: 2009.02.28. 21:35:46
Szerintem is minél egyszerűbbé kellene tenni ezt, mert akkor Miklós sem tud nagyon sok érvet hozni ellene. A csaták eredményébe nem szabad, hogy beleszóljon ez az új rendszer. Arra ott a védelem itala. Aki nyerni akar mindenáron, használja, lelke rajta.
Dátum: 2009.02.28. 21:04:54
Gau, azzal mi bajod van, ha háborúban nem működik? Mert hogy leportyáznak háborún kívül sokszor, de nem vesztesz sok ÉP-t, azzal az ég egy adta világon semmi bajod nem lehet.
Dátum: 2009.02.28. 20:17:01
Gau,
Ha a háborúban "szenved" az ember, akkor arra van megoldás... Úgy hívják kapituláció. A háború igenis fájjon!
Dátum: 2009.02.28. 20:13:43
Most komolyan kérdem: mi a gond akkor?

Itt van mindkét tábor 1-1 jeles képviselője: A földbe döngölt és a földbe döngölő... és megegyeztünk. Nem lehetne akkor meglépni ezt a dolgot. Bár félek akkor a védelem italára illetve gyógyitalokra nem fog senki őskövet szánni. De a fejlesztők is gondoljanak bele: minél jobban érzi magát a vevő egy szórakozóhelyen, annál többet fogyaszt és annál tovább próbál maradni... Érdemesebb lenne hosszú távú kapcsolatban gondolkodni nem?
Dátum: 2009.02.28. 20:08:36
De. Legelőször én is ezt mondtam. Vagy legalábbis gondoltam.
Dátum: 2009.02.28. 20:05:42
Ok, akkor nem Neked, hanem Seligennek szólt!
Dátum: 2009.02.28. 20:05:00
Nekem ez is jó lenne, de azért mondták, hogy ne, mert valaki elalszik 40k LE-vel, és mire felkel addigra a hiénák szétszaggatják. Még az a fék sincs benne, hogy 15% alá ütik. Nekem minden megoldás jó, csak LEGYEN VALAMI...
Dátum: 2009.02.28. 19:55:21
Remélem az irónia mellett valamilyen szinten komolyan is vesztek, mert ez egy elég égető probléma. Seligen: hidd el, ha több ÉP-m lenne, nem kellene támadjak kisebbeket nekem sem. Mielőtt beküzdöttem magam a TOP 100-ba, hasonlóan TrueBlood-hoz én is csak pár szintet ütöttem lefelé. Amióta az ÉP-m csak arra elég, hogy napi 4-5 portyát nyomjak el, hogy a nyomoronc állataim ne sírják el magukat, én is SOKKAL szintem alatt, és TÖ-m alatt kell, hogy portyázzak. Aki próbál sikeresen játszani, az tudja, hogy miről beszélek, mert ő is hasonló gondokkal van elfoglalva azt hiszem. Az állat kérdés persze lehet, hogy meg fog oldódni az új szabályokkal. (remélem nem lesz még rosszabb a helyzet, azáltal, hogy most már nem napi pár, hanem 10 portyával lehet csak vidáman tartani a jószágokat.)
Dátum: 2009.02.28. 12:19:54
Benőke, remélem neked nincsenek ilyen gondjaid, mert ügyesebb játékos vagy mint én. Az egészségnek meg lenne szerepe. Az határozná meg, hogy mennyi a maximumod, milyen gyorsan gyógyulsz, stb. Hangsúlyozom: nem azzal van gond, hogy megvernek, nem azzal, hogy valaki jobb, hanem azzal hogy nincs mit megoldani, mert nem tudom a játék fő funkcióit használni: portya, térkapu, epikus. És én még csak el is vagyok valahogyan, de a tápláléklánc legalján nagyon szomorú ez a játék!