Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ddyy

s ma még érdemes is tevékenykedni, mivel a Mikulás is erre járt
88

jav: mármint a különbség
Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően eggyel erősebb jutalmat fogsz kapni (ha a csapatod nem a legerősebb díjat nyeri)

S még akad tartalék.
104 a lemaradás a másodiktól. Jó is lehet ez még...
Dátum: 2010.12.05. 00:32:43
Annyi mindenről vezettek statisztikákat. Most fene nagy unalmamban az jutott eszembe, h nincs-é véletlenül valakinek valami összegzése arról, h melyik lehet a legtöbb bajnokot felmutató horda a különböző világokon. Tudom, ha már fene nagy, akkor nekieshetnék, de hátha valaki már csinált ilyen összegzést...
Idézet: Dark Death - 2010.12.04. 14:25:40
Erichatnál vagyok én is. jó lenne ha belehuznátok.
így unalmas a gyűjtögetés
remélem nagy hajrá lesz a vége


Szerintem ne gyűjtögess.
Nagy hajrá lesz a vége.
Cinizmus egál.
Mosoly nincs.
54, s még akad nem kevés tartalék
elméletileg Erikához azok mentek, akik múltkor nem, tehát kisebb a hendikepjük, no de h miért ennyire látványosan nagy a különbség, azt nem sejtem

(ezt egyébként még mindig nem értem, h miért kellene nekem kisebb esély ahhoz, h találjak, csak azért mert már van egy aranyizém)
Sztem, csak a közösségbe tartozás érzése hiányolódik neki. Setöbb. Néha jó tud ez lenni.
Idézet: McMad - 2010.11.18. 16:32:03

Ja, nem. 270-en nem lehetnek 1 szöviben...


Akkor már csak egy magyarázat lehet: valaki(k) nagyon multiznak!
Hű de gyorsan lepontozódtam
Akkor is az enyém a nagyobb
Még mindig 1 nekem, pálcikával és szakival. Sztem inkább fejlesztek valami olyan szakit, amivel emelhetem Tulok találati esélyeit. Ha már csapatjáték...
Dátum: 2010.11.18. 09:30:44
Idézet: Viszok009 - 2010.11.17. 19:33:37
Vagy csak szimplán nem játszik senki, mindenki a vacsoracsatát nézi?


Megvan a szaki és a pálca, kihívok és vadászok ezerrel. Ennél többet nem tudok tenni a randomizált potyogásért. Eddig 1.
gyüvök
Dátum: 2010.10.01. 11:43:46
Idézet: Miklós - 2010.10.01. 10:30:27
A nerf tehát mindenképp szükséges, erről sikerült meggyőznötök,...


Istenuccse végig jelen voltam, de nekem ez konkrétan nem jött le.
Dátum: 2010.09.29. 12:30:37
Idézet: Miklós - 2010.09.29. 09:42:49
A megoldás egyszerű, a láthatatlanság alatt az állat elfogás esélye feleződik.


Miért?

Mi az oka annak h ez mint megoldandó probléma van napirenden? Nem igazán értem, h mi a játékegyensúly felborító pontja ennek a taktikának.
A szerepjátékosi egyensúly itt elborult. Akik az elején kezdték, azoknak volt egy választási lehetőségük, s kezdetben ez vehető volt jó és a rossz örök küzdelmének is. Tehát izgalmassá tette a dolgot. Én is arra számítottam, h a fertőzés a "gonosz" szakikat fogja megnövelni, míg a tisztaság a "jó" értékeket vagy akár pont védelmet ad a csúnya(doofensmirtzi) dolgok ellen. Hiba volt ez a hit belátom. Csak egy dolgot lehet tenni, ha választás elé kerülsz, mindig menj a jó irányába. Fertőzés(kihagyod lemaracc), kvízértékelés(kihagyod lemaracc), baráthívogatósdi (KL), baráti portya (na ez egy vicc, de ha KL).

Fertőzést nem kell magyarázni. A kvíz abszolut táp, akár akarod, akár nem menni kell, még ha falra is mászol a kérdések válaszolgatásától. A baráthívógatósdi az pedig röhej. Én informatikusként megközelítőleg annyi és olyan accot hozok létre ha akarok, amennyit nem szégyenlek, segítve ezzel akár többeket is, ámde nem teszem. Csakazértse. Tök jó hogy most ott ácsorog majd néhányszáz ötödik szintű karakter. Biztos hozott bevételt is rengeteget a dolog. Persze biztos van aki nem így tette, attól bocsi.
Nézzétek meg mi lett a portyából, illetve merre hajtott tovább egy ágacskát -> barátságos portya. Emberek, van egy keretsztori, amiben a végzetizék egymásnak ellenségei, a bpnál meg olvashatod, h találkoztok, kacarásztok és seggrepacsiztok? Ugyanmár. Nem lenne ez rossz, de a körítés egy nyáltenger, s kanyarra nem ide illik.

Egy irány van: legyen mindenki Jedi és jöjjön el a macskafogói béke!

S van még egy. Annyira be van punnyadva a világ (igazából csak a v3-at látom, szal nem biztos h szabad általánosítani), h ha valaki(k) kicsit is eltér(nek) attól, amit itt most a végzetúri erkölcsnek nevezhetünk aka tamagocsilegyélkiskomaésbefogodazarcod, akkor az má megkapja a szánalmas, a kanyaranyád, és az elmészteajóbüdösk... típusú megjegyzéseket. No ez a nem semmi egy szerepjátékban!

No és most adok belémkötési felületet játékilag: fertőzés: nem kűzdök; kvíz: csinálom, mert kell a plusz; bp: a térkép alatt toltam orrba szájba, mert abból sem volt szabad kimaradni, azóta se nem; kamuaccregelési verseny: nem érint

És bocsi a kicsit OFF-ért is.
Dátum: 2010.06.03. 23:25:23
Ha kiveszem amiket Miklós mondott ezek maradnak. Gondolom a Császári tekercs is kiesik, mert nem logikus a bentléte.
Cyron kérdései nagyon ülnek. Vajh mi lesz?

Gyilkos szkarabeusz -----> Ha valaki elhurcol a kínzókamrába, megkapod az összes lélekenergiáját (limit: viselő szintje x 500 LE)
Békejobb -----> Ellenfeled hordagyűlölete nem érvényesül veled szemben
Sámán iszák -----> Minden nap az első belépésedkor kapsz egyet a következő tárgyból: sárga gyógyital
Aukciós bérlet -----> Térkapus gyűrűidért, nyakláncaidért 3x árat kapsz az aukciós házban
Okuláré -----> Ha egy kvízkérdésre rosszul vagy nem válaszolsz, akkor is kapsz +5% LE-t
Őskőtermő zsák -----> Az energiakristályosító szintlépéskor nem kiégett őskövet ad, hanem valódit
Puha párna -----> Egy nap 5 alkalommal kezdeményezhetsz pihenést
Démonűző idol -----> +25 sebzés epikus ellenfél ellen
A Hűség záloga -----> Hordaváltáskor nem hagyod el a szövetségedet (Szövetségi társadat sehogy sem támadhatod!) (Újrahasználható!)
Kőműveskanál -----> Minden, építésre költött lélekenergiád +20%-kot számít
Szent idol -----> A fertőzés elleni harc költsége 0.5-szeres lesz
Bűvös síp -----> A harcra kijelölt első állatod morálja nem csökken
Aranytojó tyúk -----> Minden nap az első belépésedkor kapsz egy aranydukátot
Brutális karom -----> +10 Sebzés, +20 Támadás, +4 morál győzelmenként (Újrahasználható!)
Rejtőköpeny -----> A láthatatlanság aktiválási és használati ideje is 6 órára csökken
Tüskés bőr -----> Harcban az ellenfél elszenvedi a neked okozott fizikai sebzése 3%-át
Lélekszipolyozó -----> +10% LE jár győztes portyáért
Bajnoki öv -----> A bajnoki viadalon kapsz +10 támadást, +10 erőt és +10 IQ-t
Kristálygömb -----> A kémkedés VP költsége 10 VP-re, újrahasználati ideje 1 percre csökken
Trollszarv -----> Életpontod gyorsabban regenerálódik (Mint a zafír bónusznál!)
Papi amulett -----> A gyógyitalok 33%-kal több ÉP-t adnak vissza (zafír bónusszal nem adódik össze)
Lélekkút katalizátor -----> A lélekkút kisütése során dupla lélekenergiát kapsz
Zu'lit lombikja -----> Minden nap az első belépésedkor kapsz egyet a következő tárgyból: zöld manaital
Magitrox -----> Varázslatod +5% sebzést okoz
A reflexek könyve -----> A portyázás mód váltásakor portyapontjaid nem nullázódnak
A tudás könyve -----> Szakértelmeid lehetséges maximuma 1-el megnő
Tapasztalatkő -----> Állataid a csatákból 20%-kal több tapasztalati pontot kapnak
A jóság köpenye -----> Segítségnyújtás során az adott tulajdonságok 2.5x kapja meg szövetségi társad
A sötétség leple -----> A katakombákban való rejtőzésed időtartama 12 órára, újrahasználati ideje 3 napra csökken
Brilliáns karkötő -----> Állataid a harcban való győzelemért +2 morált kapnak
Alkímista kő -----> A varázsitalok 33%-kal több VP-t adnak vissza (zafír bónusszal nem adódik össze)
Mérgezett karom -----> Ellenfeled állatainak 33%-kal több sebzést okozol
Isteni hám -----> +6 Elnyelés, +5 Sebzés, +10 Támadás, +20 Védekezés, +4 TP győzelmenként (Újrahasználható!)
Mananyelő -----> Varázslat elnyelésed duplán számít
Turbókristály -----> Felezi a tudatturbó VP költségét
A végzet medálja -----> +1 építés (Max. fölé is mehet!), -1 mp vadászat idejére
A szívósság öve -----> Szívósságod lehetséges maximuma 100-ra nő
Aranytallér -----> Az ismételhető küldetésekért +20% lélekenergia-jutalmat kapsz (Ékszerekkel összeszorzódik!)
Démoni tiara -----> +30 Védekezés, +6 Elnyelés, +6 morál győzelmenként, +6 TP győzelmenként (Újrahasználható!)
Vadászcsizma -----> A vadászat ideje fél perccel csökken.
Kamikaze -----> Akkor is tudsz portyázni, ha életpontod 15 % alatt van.
Karemium csapda -----> +1 % esély lények foglyul ejtésére.
Mentális burok -----> Nem tudnak rólad információt szerezni kémgömb segítségével.
Inspirátor -----> A cselekvéspontokat az átlagnál gyorsabban regenerálod, attól függően, hogy mennyire vagy lemaradva az élmezőnyhöz képest.
Dátum: 2010.06.03. 17:36:26
Idézet: Almási Viktor - 2010.06.03. 16:07:26
Nem szeretném hogy végzeturakat szállítsanak a kórházba magas vérnyomás és pszichózis miatt, mert a Zan-nal nem sikerül csak a játékban lévő relikviák 89%-nak a képességét 120%-osan kihasználni, a 100%/200% helyett


Valahol egyszer már írtam, hogy jó lenne a talin egy egészségügyi sátor ahol nagymellű nővérkék elvégeznék az 50. szint felettiek vu-alkalmassági vizsgálatát. Lányoknak, nőknek természetesen izmospasis-jóképűdoktorbácsis legyen az alternatíva.
Szomorúan olvasom h a találkozó programja közt mégse lesz ien...