Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Viskos

Dátum: 2012.10.07. 12:46:45
Idézet: Isten Kardja - 2012.10.03. 08:57:09
AF képesség tervek (2012. szept)

Módosíthatnák a topik címét: "AF képesség tervek (talán 2012 Október)"
Ez helytelen. Talán 2012 a helyes.
Dátum: 2012.09.28. 13:39:26
Idézet: Kvnoemi - 2012.09.28. 11:18:16
Ti ennyire unatkoztok?
Miért téged nem zavar az, hogy a védekezőnek szabad szitkozódni nekem meg nem? Vagy hogy sérteget büntetlenül? Még csak a fenekére sem csaphatok amiért ilyen szabadszájú!
Egyébként a visszaszólás is tetszik, bár jobban tetszene egy olyan AF képesség amivel hamarább elszaladok, minthogy kinyitná a száját. Esetleg ha én győzök, akkor nem marad ereje szitkozódni.
Dátum: 2012.09.28. 10:31:09
Mikor lesz olyan képesség, amitől nem fogom meghallani a csata végi káromkodásokat?
Dátum: 2012.09.24. 09:52:41
Mégegy apróság.
Egy karaktert 3 óránként 5x lehet támadni, azaz óránként 1,6. Van 14 célpont (játékos + KH). Egyeseknek ez inkább csak 7 (csak KH). Ez óránként 22 támadási lehetőség. 5 portyázó közt szétosztva ez 4,5 célpont/fő. 26 pp-re ez 6 óra, 41 pp-re 9 óra. Ennyi a top játékideje, ha portyázni akar. Ha időben kettéoszlik a portyázás, akkor feleződik az idő és már csak 3 óra és 4,5 óra a játékidő.
Elszámoltam valamit?
Mennyit fog ezen csökkenteni a szubplazma?
Dátum: 2012.09.22. 22:07:37
Ez az EH-sként -3 szintre támadok taktika ott halt meg nálam, hogy -3 szinten van 3 ember az sk1 szerveren, V3-on pedig 0. Innentől aztán lehet beszélni a LE/tp -ről csak teljesen felesleges. Marad az a verzió, hogy kivívok magamnak egy lokális elsőséget és amikor hatótávon kívülivel akaszkodok össze, akkor meglepődök, hogy húdegyenge vagyok. Menjek rá a LE/tp-re azért, hogy utolérjen valaki. aki eddig is csak arra ment és bőven erősebb lesz a szintemen?
Dátum: 2012.09.21. 10:24:16
És ha 10 percenként tudsz 4000-et gyógyítani az állataidon, akkor annyira nem is fájdalmas.
Dátum: 2012.09.20. 15:46:59
Elkészült az ügyfélszolgálati rendszer (http://support.beholder.hu/)?
Nem látom benne a fordítási hiba / szöveg hiba kategóriát, pedig kellene.
Dátum: 2012.09.20. 15:42:53
Mennyi LE-t kapok EH-sként 20 szinttel lefelé támadva? Szigorúan EH minimumot? -10 alatt már nagyon lekorlátoz a LE rablás képlet. Ha ez megmarad, akkor esélyünk sincs értelmes LE mennyiséget kapni a támadásért. Felfelé támadásnál ugyan ez a kérdés. Ha 20 szinttel felfelé támadok akkor is csak EH minimum jöhet?
Dátum: 2012.09.18. 13:08:54
A tranzakciókezelést én is mondtan Baratynak, de azt is mondtam mellé, hogy valószínűleg az adatbázis sebességét ez megfelezi a mostani megoldáshoz képest. Akkor még nem volt külön szerveren az adatbázis. Persze lehet, hogy tévedtem, mert eddig csak tranzakció kezelt adatbázis elérést használtam. Ez a fajta bug javítás is nagyon sok ideig tart, mert sokat kell tesztelni, nehezen tesztelhető és nehezen előrelátható lassulásokat, összeakadásokat okozhat.
Dátum: 2012.09.18. 09:17:25
Nem érzem azt, hogy kevés lenne a kommunikáció a fejlesztővel. Ha komolyabb bugot találok, mindig jön rá reakció, hogy megtörtént a javítás. A kisebb bugokkal nem foglalkozok. Majd ha meglesz az ügyfélszolgálati rendszer, akkor újra leírok minden aktuálisat és majd a Beholder beütemezi a javításukat. Feleslegesen nem rabolom a fejlesztők idejét. Persze nekem könnyű ezt kezelni, az a munkám, hogy szoftver fejlesztéseket tervezek, fejlesztek, teszteket tervezek, supportálok, stb. Nagyjából el tudom képzelni, mennyi hiba lehet egyszerre amivel foglalkozniuk kell. Én inkább abban látom a kommunikáció hiányát, amiről nem kommunikálnak, de a cégek 90%-a nem kommunikál róla, úgyhogy nincs itt semmi rendkívüli.
Dátum: 2012.09.14. 03:42:23
Idézet: Quellon - 2012.09.13. 20:41:17
És miért pont olyankor/olyan gyakran kell begyűjteni ott az erőforrásokat? Az az érzésem, hogy azt a játékot eredményesen csak úgy lehet "játszani", ha intravénásan étkezel és magad alá piszkítasz (jó esetben wc-n ülsz a laptoppal magad előtt a hűtővel).
Nem ítéllek el ez alapján sem mást, de kár ilyen játékhoz hasonlítani bármi mást. Ha neked az tetszik játssz azzal.
3 hétig játszottam vele. Elég is volt. Az egy más jellegű játék, más követelményekkel. Ha pókot játszol, akkor a VU-ban ülhetsz egész nap a gép előtt. Ha 20-as idomítással idomítasz 100. szintű befogott állatot, akkor is ülhetsz egész nap a gép előtt. Itt is mondhatok sok példát, de nincs sok jelentősége. A napi rutin például segít majd, hogy ne lépjek felesleges oldalakra, ha nem kell.
Dátum: 2012.09.13. 18:51:33
Idézet: Quellon - 2012.09.13. 14:14:25
Idézet: Viskos - 2012.09.13. 13:24:04
Egy normál online játékhoz képest a VU időigénye nagyon alacsony.
Komoly?
Akkor vagy a te elvárás/teljesítmény léced nagyon alacsony vagy csak a többségnél nagyságrendekkel gyorsabban tudod ugyanazokat a cselekvéseket végrehajtani. Ja igen a 3. lehetőség: a normál online játékok szerinted úgy működnek, hogy szó szerint a monitor előtt kell élni. Így is nagyon erősen féken kell magam tartanom, hogy minél többet legyek távol a VU-tól, pedig nem vagyok csúcsoptimalizátor, simán ki tudja/tudná tölteni a napot a VU, ha az ember ki akarja aknázni maximálisan a játékadta lehetőségeket.
Nos igen, én olyan stratégiai játékkal hasonlítottam össze, ahol lehet portyázni max egy nap 80x. A nyersanyagokat be kell gyűjteni 15 percenként, óránként, 5 percenként, 4 óránként, melyiket mikor. És ha nem gyűjtöd be elveszik. Nincs az, hogy majd akkor vadászok, amikor ráérek. Olyan, mintha a vadászat fixen minden reggel 8-kor, 12-kor, 16-kor, 20-kor, 24-kor, 04-kor indulna és vadászna 10 csp-t. Aki utána online, az sokat rabol. Itt nincs ilyen megkötés, kvázi akkor játszol, amikor leginkább ráérsz. Ha el kell vadásznom 800 cspt, az eltart 16-20 órán keresztül. Ha el kell portyáznom 100 cspt, akkor 35 percenként 16 órán keresztül játszanom kell. Ez rendkívül időigényes. Viszont a legszükségesebb napi rutin megvan 2x15 perc odafigyelésből. Ennél többhöz több idő kell. Ha 15%-ból kijövő vadászó emberekre akarsz lecsapni, akkor ott kell legyél abban a másodpercben a gép előtt. Lehet a VU-nál is a gép előtt élni, de nem kötelező.
Dátum: 2012.09.13. 13:31:15
-Mennyi kisebb térkapus fókuszom eshet még
Ide venném még a nagy fókuszokat is. Ha azok betelnek, akkor többé semmi sem esik a nagy térkapus ellenfelekből. Főleg az idegesítő, ha épp elértem szintben a 80. szintet, megjönnek az új fókuszok, mindet elkezdem használni és egy jó darabig nem kapok semmit, mert nem tartok fent szabad helyet.
Dátum: 2012.09.13. 13:24:04
Kár, hogy nincs olyan pont, hogy teljesen mindegy. Alapvetően ahogy látom a fejlesztések két irányvonalat követnek:
1, Növeljük a játékra fordítandó időt új elemek beillesztésével.
2, Erősítsük azokat, akik szeretnének még újabb módokon erősödni.
Az 1-es pontot indirekt módon tartalmazza a 2-es pont. Tehát szavazhatunk róla, hogy melyik tápot szeretnénk hamarább. Nyílván azt, ami a legtöbb várható bevételnövekedést hozza.
Sajnálom, hogy plusz díszítő elemek (pld. olyan AF képesség, amit csak nagyon kevesen használnának) fejlesztése nem történik meg idő hiányában. Bízom benne, hogy Baraty tehermentesítése ezen a helyzeten javítani fog.
Az egyetlen kivétel mostanában az ügyfélszolgálati rendszer fejlesztés, amit már régóta kértem és nagyon örülök, hogy megvalósul. Külön extra, hogy ezt összekötitek a könnyebb nemzetközi deploymenttel.
Ide sorolandó még valamennyire a napi rutin fejlesztés is.
Egy normál online játékhoz képest a VU időigénye nagyon alacsony. Sajnos azt kell mondjam, hogy a játékélmény is hasonló nagyságrenddel kisebb. Gondolkodtam már rajta, hogy mitől lesz ez jobb, de még nem találtam megoldást. Bármilyen látványos megoldás vagy játékegyensúly béli problémákat okozna, vagy plusz élmény eredmény nélkül. Mondok egy példát. Ha minden szint elején meg kellene egy küldetést csinálni ahhoz, hogy adott horda tagjait támadhasd és minden szint elején választhatsz 2 hordát akit támadhatsz és egyet aki nem támadhat, az sokat változtatna a játékmeneten és növekednének a taktikázási lehetőségek. Viszont a már említett problémákat okozná, eltolódna a játékegyensúly, nem okozna karakter erősödést és plusz időt igényelne.
Dátum: 2012.09.12. 22:46:36
10 nappal a kezdet után már van 27 térképem, pedig mindenem megvan. Ha így haladok a következő 20 napon is, akkor meglehet éppenhogy a 2-vel erősebb jutalom. A hárommal erősebbre semmi esélyem. Már megint sikerült a térképtalálást úgy belőni, hogy a hárommal jobb eredmény elérhetetlen legyen.
Dátum: 2012.09.03. 01:10:24
Hosszútávú memória
- Az ismi küldik így is könyebbek, nem fog tovább könnyíteni (és szerintem se kell)

Szerintem pedig az 5-ös hosszútávú memória hasznos. Aki ezzel fog ismételhetőt csinálni, az csinálja. A sisakszilánkok miatt hasznos minden nap kalandozni. Ha nullázod a kalandokat (és közben nem buksz próbát ugye), akkor másnap nulláról indulsz. Ha a V3-at nézem, akkor optimális esetben +1 kaland tárolás +15 ismételhető küldetést jelent egy hónapban. Feltéve, hogy nem csinálta eddig, és nem veszít kalandot a csordulás miatt. A kaland nem pp, nem termelődik fix számú minden nap.
Dátum: 2012.08.15. 10:29:39
A privát chat mire jó? Jegyzettömb helyett van, vagy lehet beszélgetni valakivel?
Dátum: 2012.08.14. 15:36:39
Idézet: Viskos - 2012.08.14. 12:00:43
Köszönöm a tippet, megnézem majd újraindítás után is.

Nem indítottam újra a gépet, de 5 perce újra megjelent a chat ablak. Lehet, csak lement kicsit a katakombába.
Dátum: 2012.08.14. 12:00:43
Köszönöm a tippet, megnézem majd újraindítás után is.
Dátum: 2012.08.14. 10:09:35
Idézet: Braxatoris - 2012.08.13. 09:30:43
Az oké, csak én még mindig azzal szívok a munkahelyen, hogy belépni sem tudok, kvázi kikapcsolni sem. Szerény informatikai ismereteim alapján gyanítom, hogy a chat miatt nem jelenik meg rendesen az oldal. Ezért úgy értettem, hogy alapból ne fusson, ha akarom látni én kapcsoljam be.

Nekem nincs ilyen gondom szerencsére. 2 napja egyáltalán nem jelenik meg a chat ablak még akkor se, ha a beállításokban kikapcsolom, majd bekapcsolom. 3 napja még hibátlanul működött. (Firefox 14.0.1)