Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2014.04.25. 11:45:55
Így van, ez nem esemény lenne, folyamatosan zajlana. Ha emiatt az emberek pp hiányba kerülnek, az már jó hír, mert akkor van mire költeni a pp-t folyamatosan, és akkor még mindig ki lehet találni valamit, amivel a kapott pp-k mennyisége növelhető.
Dátum: 2014.04.24. 18:09:34
A mostani beváltható jutalmak közt lesz új csatlós fókusz, ill ha van kívánság valami egyéb beváltható tárgyra, írjátok meg.

Ősköves csomag árának csökkentése, és italok kivétele - rendben, ennek nem látom akadályát.

Birtoklás nullázódás bizonyos időközönként: érdekes ötlet, erről kíváncsi lennék az eredeti ötletgazda, Ariel véleményére.

A gyémánthoz szükséges kvótacsökkentésről lehet szó, viszont a napi korlátlan csataszám bevezetéséről sajnos a múltkor sem tudtatok meggyőzni Az érveim ugyanazok, a játékban akkor lehet taktikázni, ha napról napra csatáznak a csapatok, és növelik a pontszámot, ha valaki első vagy utolsó nap betolja az összes csatát az neki lehet, hogy kényelmes, de a csapatjátékhoz nem sok köze lesz és a szervert is szétlaggolja. Az egyetlen kompromisszum, amit el tudok képzelni, hogy ha valaki a napi limit elérése után továbbra is 1 pp-ért akar támadni, mert neki így kényelmes, akkor ez kerüljön 1/3 őskőbe a térkapu instant újrahasználathoz hasonlóan.

Az 15pp-s ellenfelek nem voltak erősebbek, mint más eseményben. HA 30 pp-s beállítással mentél, akkor volt rá valamekkora esély (10-20%?) hogy valamivel erősebb klónokat ellenfeleket kaptál, amik jó eséllyel megvertek. Ehelyett meg lehet talán csinálni, hogy amikor a gép megdobja ezt az esélyt, akkor ne a saját klónod legyen erősebb, hanem ilyenkor egy másik játékos klónját kapd meg. Így aki erős, továbbra is mindig nyerni fog. Szerintem erről már a múltkor is beszéltünk hogy így lenne jó.

Amit nem írtatok, de én emlékszem ilyenre is:
a csapat hozzátartozás ne a karakter, hanem a szövetség hordájától függjön.
Dátum: 2014.04.24. 13:57:06
Most, hogy közeledik a Hordák harca, amiről már régebben is ígértük, hogy rá lehetne ültetni egy újfajta szövetségi vetélkedést, ráadásul a beígért dolgok nagy részével is elkészültünk, leporolnánk ezt a témát. Készítettem egy tervezetet, várom az ötleteket, hozzászólásokat!

Szövetségi bajnokság

A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez.

Az aktivitást a következőképpen határozzuk meg: legalább 3 olyan 20. szintű tagja van, akinek az aktivitása nem piros. Amennyiben ezen szövetségek száma nem osztható 4-gyel, benevezünk még 1-3 nem aktív szövetséget: amelynek 2 aktív tagja van; amelynek 1 aktív tagja van;

A nevezőkből 4 fős csapatokat alkotunk. Minden csapat részt vesz egy saját mini Hordák Háborújában. Minden szövetséghez hozzárendelünk egy színt (piros, kék, zöld, fehér) és ezt a kulcsot kirakjuk a térkép mellé. A vetélkedés NEM hordák, hanem szövetségek közt zajlik!

1 forduló felépítése: 6 nap (keddtől vasárnapig) hétfőn pihenőnap / eredményhirdetés. A 6 nap alatt összesen 6 kör van (24 óránként kezdődik újabb).

Minden forduló győztese 4 pontot kap, a második 3 pontot stb. A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
A bajnokság 1 hónapos, ekkor van az eredményhirdetés. A díjazás pontszám alapján történik. A helyezettek, ha van tudás fájuk, energiatéglát, ha nincs, kút növekedést + LE-t a kútba kapnak. Ezenkívül nyilvántartjuk a szerzett pontokat, és ez alapján lesz egy toplista. (Később esetleg a pontot a szövetség beválthatja valamilyen szövetségi szintű jutalomra, pl. átmeneti bónusz minden tagnak). Ezenkívül a csatákban aktív résztvevő játékosok további egyéni tárgyjutalmat is kapnak, fordulónként, és a végén is.

A csaták során az ellenfelek klónok, mint a normál Hordák harcánál, de van 25% esély, hogy nem klónt, hanem a másik csapat egy tagját kapja meg a játékos ellenfélként. A későbbiekben esetleg lehet majd szerezni olyan tárgyat, ami ezt az esélyt csökkenti.
Dátum: 2014.04.24. 12:18:11
Sziasztok! Hamarosan indul a hordák harca, ebben a topikban azt szeretném megkérdezni, hogy milyen változásokat szeretnétek látni a korábbi verzióhoz képest.
Dátum: 2014.04.11. 15:18:17
A világok különbözősége lehetséges, csak elég sok probléma volt már ebből a múltban is, hogy külöböző világokon minden másképp működik.

Egy új világ elsődleges célja mindig az, hogy az új játékosok elsők közt állhassanak a rajtvonalhoz, mindenkinek egyforma esélye legyen. Ehhez persze legjobb lenne folyamatosan indítani új világokat, csak akkor meg az elnéptelenedés lenne a probléma. Épp ezért csináljuk a 60-as V4-et, hogy repülőrajttal lehessen bekapcsolódni a régi világokba (a következőnél már a V5-ös csatlakozás is lehetséges lesz).
Dátum: 2014.04.10. 13:07:05
Úgy néz ki, hogy lesz 6. világ. A teljesítmény gyorsítása érdekében be fogunk üzemelni egy 5. szervert is, a világ6 ezen fog futni a többiektől függetlenül. Várhatóan néhány hét még.
Dátum: 2014.04.07. 17:36:30
A mai nappal bekerült néhány kisebb fejlesztés, amit korábban ígértünk:
- Ha a napi rutinok oldalon vásárolsz (dukátot, italt, csomagot) továbbra is a napi rutinok oldalon maradsz, nem kerülsz át más oldalra.
- Az állat ájulás csatában más színnel, kiemelve jelenik meg.
- A legyél láthatatlan c. végzet templomás küldetés kapott egy alternatívát, nyerj kincset a kincseskamrából.
- A mini EH-nál a LE max 100 TP után jár.
Dátum: 2014.04.04. 16:57:01
Idézet: Kocos - 2014.04.04. 13:44:22
de en egy szot nem ejtettem a manakonstirol

Ja bocs, csak erre reagáltam:
Idézet: Kocos - 2014.03.22. 18:04:01
Mondok konkrétumokat: Jelenleg ha a napi konstrukciót pakoljuk bele a fába, akkor kb. 5 hónap, mire 1 szintet tudunk lépni.


Idézet: Kocos
Alapvetoen azt kene biztositani, hogy a termelt teglak mennyisege osztva a felhasznalo szovetsegek szamaval minimum szinten maradjon, idealis esetben enyhen nojon. Utobbi sem biztositana a top szoviknek gyorsulo epitest, mivel a hendikepuk egyre no, de a kisebb szovetsegek felzarkozasat segitene.

Igen, egyetértek! 2 javaslatot tettem erre, melyik szerintetek a jobb? Esetleg milyen konkrét számokkal?
Dátum: 2014.04.04. 12:25:36
Az, hogy a manakonstrukció nem hoz sokat a konyhára, azért van, mert a manakonstrukcióra van egy 10-es osztó tudás fa esetén. Ha pusztán manakonstrukcióból próbáljátok felhúzni a 20-30. szintű fát, nos, az el fog tartani egy darabig.

Megnéztem, hogy csökken-e a szerzett téglák mértéke. Én számottevő csökkenést nem látok, de tény, hogy az idő múlásával a téglák egyre több szövetség között oszlanak meg. Mivel a magasabb szintek építése többe kerül, és akinek kiugróan magas a többiekéhez képest, az még handicapet is kap, ez valóban, egy igencsak exponenciális drágulási ütem.
Minden hasonló matematikai modellnek 2 célja van:
1.) Aki nagyon elhúz a többiekhez képest, azt lassítsuk,
2.) Azért valamekkora sebességgel lehessen haladni.

A handicappel önmagában nincsen probléma: az csak akkor csinál bármit is, ha egy szövi jelentősen elhúz a többiektől.
Úgy működik, hogy az építési energiára kapnak egy osztót: 10-es fánál 2-t, 20-asnál 3-mat stb.
De mivel a téglák nem az építési energia abszolút értéke, hanem aránya alapján kerülnek szétosztásra, ha mindenki ugyanott van, akkor gyakorlatilag nincs osztó.
Ha mindenkinek 50-es fája van, valakinek meg 60-as, akkor ő 20%-kal kap kevesebb téglát, mint a többiek, még ez sem jelentős.

A handicapet én nem bolygatnám, és az építési költség is viszonylag lassan nő, ennek piszkálását sem tartom jó ötletnek. Amiről lehet szó, hogy a termelő/fogyasztó réteg lassú átrendeződésének kompenzálására extra tégla szerzési lehetőséget tegyünk a játékba. Ez lehet akár valamiféle automatizált képlet is: ha egy világon a tudás-fák össz-szintje elér egy bizonyos értéket, attól kezdve 2 energiatégla jár a cselekvésekért. Újabb szint elérése után 3, és így tovább. A másik megoldás egy auto-adjust rendszer, ahol ha x napon keresztül az össz-faszint / tégla arány túllép egy bizonyos értéket, akkor a következő napra megnöveljük a téglák mennyiségét. (és a téglák növelésével együtt akár csökkenthető az is, hogy egy tégláért minimum nennyit kell fizetni).
Tudom, hogy mindig hülyén hangzik, amikor valamilyen technikai probléma után jelenik meg egy befizetési akció híre Viszont egyrészt volt tőletek egy ilyen igény, hogy a szokásos akció kezdődjön minél előbb, másrészt, én nem szeretem ezt csak az utolsó pillanatban, az akció indulásakor kirakni (mint ahogy sok más cég csinálja - annak ellenére sem, hogy így nyilván ebben az 5 napban már senki nem fog őskövet venni), mert elég frusztráló lehet, ha valaki 1 nappal az akció előtt fizet be. Sajnos, a technikai probléma megoldása tőlünk független volt, én csak annyit tudtam csinálni, hogy nonstop zaklattam a rendszergazdánkat és kéretlen tanácsokkal láttam el, hogy mit kéne tenni szerintem.

A csomagok összeállításánál nem az 1 évvel korábbit nézem, hanem az előzőt. A vadászzsákmányt azért cseréltük le csatlóskristályra és eledelre, mert a csatlósok miatt úgy gondoltam, erre most több igény van, vadászzsákmányból valószínűleg mindenki rendesen betárazott a múltkori akciónál.
Dátum: 2014.03.31. 09:07:31
kijavítottuk a hűségbónuszt és a templomos feladatokat.
Dátum: 2014.03.31. 08:18:30
Sziasztok, igen, sajnos Baraty ezt az óraátállításos problémát évek óta nem tudta kijavítani, elég komplikált dolog, mindent fogunk korrigálni természetesen pár órán belül, elnézést kérünk érte.
Kedves Játékosok! Szeretnénk tájékoztatni titeket előre a jövő héten, szerdán induló tavaszi befizetési akcióról.


Közeledik a húsvét, ajándékozd megbarátaidat és szeretteidet! Vásárolj őskövet április 2. és 16. között, és küldj ajándékot egy általad választott karakternek!
Ha valaki őskövet vásárol ezen időszak alatt, akkor a pénz beérkezése után az őskövek menüpontban lehetősége van megadni az ajándékhoz egy karaktert, aki az ajándékot kapja (csak ugyanazon a világon). Ha akarod, saját magadat is meglepheted! Egy karakter több ajándékot is vehet, de egy karakter csak egy ajándékot kaphat.

20 Őskő: 520 Ft vagy 30 őskő sms-sel
1 csatlóseledel, 1 sorsjegy, 1 Húsvéti tojás, 1 templomkristály

100 Őskő: 2080 Ft
5 csatlóskristály, 2 csatlóseledel, 10 kiégett őskő, 3 sorsjegy, 2 Húsvéti tojás, 2 hűségszilánk, 5 templomkristály

350 Őskő: 5200 Ft
10 csatlóskristály, 5 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 20 kiégett őskő, 10 sorsjegy, 3 Húsvéti tojás, 6 hűségszilánk, 10 templomkristály

750 Őskő: 10500 HUF
25 csatlóskristály, 10 csatlóseledel, 1 templomi pálca, 50 kiégett őskő, 20 sorsjegy, 7 Húsvéti tojás, 14 hűségszilánk, 25 templomkristály

1600 Őskő: 21000 HUF
50 csatlóskristály, 25 csatlóseledel, 2 templomi pálca, 100 kiégett őskő. 40 sorsjegy, 15 Húsvéti tojás, 30 hűségszilánk, 50 templomkristály

A lehetőség ápr. 2-től, szerdától él. A banki utalásoknál és csekkeknél először az ápr. 2-án beérkező vásárlásokra, az őskövek beírásakor adjuk meg a jutalom átadásának lehetőségét, és utoljára az ápr. 16-án beérkezőkre. A paypal, bankkártyás és SMS fizetések azonnal megérkeznek, ezért ezekre az ajándékozás azonnal élni fog. Az ajándékot nem kell rögtön átadni, lehet később is.

Húsvéti tojás:
Kapott LE: 100*(1.5+szint/40)*szint
Egyéb, ha rákattintasz a tárgylistában, akkor működik.
Dátum: 2014.03.28. 12:19:32
Remélhetőleg most már sikerült megoldani a problémát.

A V5-ös szerver leállásakor a rendszergazdánk nekiállt karbantartani az adatbázis szervert is, sajnos nekünk erről előre nem szólt, és ennek eredményeképpen romlottak el a dolgok. Mostanra sikerült elérni, hogy visszaállítsa az eredeti állapotot, most úgy tűnik,hogy minden rendben. Elnézést kérünk az átmeneti lassúságáért a játéknak

A karbantartást még dél körül kiírtuk, reméltem, hogy mindenkihez eljut az infó, és próbáltuk egy kevbésbé sűrű időpontba tenni.
Dátum: 2014.03.26. 16:35:25
Idézet: RoscoBorlo - 2014.03.26. 15:47:35
A háborús archívum részletek rovata december óta fekete képernyőt mutat.
A legutolsó korrekt adat nálam a november 26-án lezajlott háborúnál van.


rendben, nézzük, javitjuk.

edit: Baraty már korrigálta is. Elnézést kérünk, eddig ez a hibajelentés nem jutott el hozzánk
Dátum: 2014.03.26. 16:33:52
Jaja, kigoogléztük mi a probléma, is működött is a megoldás

a leállás miatt rakjuk össze a kompenzációs csomagot.
Dátum: 2014.03.26. 15:43:46
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
- fejlesztési javaslatok (sokszor nagyon jók!) figyelmen kívül hagyása

A játékot évek óta a játékosok javaslatai alapján fejlesztjük. De az garantált, hogy még így is 20 ötletből 1, ami megvalósítható.
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
- átgondolatlan, sokak számára hátrányos fejlesztések

ez is elég nagy butaság lásd az előző pontot (szavazások, megbeszélések stb után kerül minden be a játékba).
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.03.26. 13:34:35
elit kisebbség érdekeinek előtérbe helyezése

szerintem itt elég is volt... az építő jellegű kritikának mindig van helye, és sokat mozdított elő a játékon, de az ilyen jellegű posztoknak nincs. Még akkor sem, ha úgy kezded a céltalan oltogatást, hogy "egy blogon olvastam"
Dátum: 2014.03.26. 15:28:59
Nem tudom, mit bűvölt a rendszergazdánk, amitől belassult az adatbázis, de megpróbálunk rájönni.

Nem működik a lélekkútkisütés, nem lehet az archivumot megnézni? Ez a probléma jelenleg is fenáll? Ha igen, megtennéd, hogy dobsz egy levelet az ügyfélszolgálatnak, hogy kipróbáljuk a karakterednél? Köszi!
Dátum: 2014.03.26. 14:26:20
A V5 működik már, de a rendszergazda még bűvöl valamit az adatbázis szerveren, ezért sajnos a játék még be van lassulva...

Utolsó_lovag: hogy érted hogy hajnali állapot? adatok tudomásom szerint nem vesztek ill. nem lettek visszaállitva.
Dátum: 2014.03.26. 10:15:25
Elnézést kérünk, a V4, V5-ös szerverrel van egy kis gond, igyekszünk megoldani a lehető legrövidebb időn belül, a rendszergazda dolgozik rajta.