Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2008.11.25. 12:54:49
"Gondolom abban mindenki egyetért, hogy a fertőzés leküzdése után teljesen más lesz a játék"

Miért is? Mi van ha ugyanannyit befolyásol, mint pl. az építéssel nyerhető szerencse?

Az ötlettel egyébként egyetértek, de kizárt dolognak tartom, hogy Miklós változtatna az előre kitalált koncepcióján.
Dátum: 2008.11.25. 12:28:55
Fejleszd ki a csapdakészítés szakértelmet, 4. szintű tanulás.
Dátum: 2008.11.25. 11:58:25
Szerintem is fantáziátlanok.

Előre borítékolható néhány:

Lépj 4 szintet!
Legyen 70000 lélekenergiát amikor belépsz a küldetések menüpontba!
Vegyél a szintednél 3 szinttel magasabb szintű páncélt!
stb.

Ennél azért én is többet várok. De különösen idegesítőek a csak más végzetúrral közösen megoldható küldetések, pl. az 1500-as rablás tipikusan ilyen, elveszik a játék ízét.
Dátum: 2008.11.25. 03:17:06
Aha, és mire jó a LE növelése, ha nem a karakter javítására? Hogy még jobban növelhesse belőle a LEt?

Egyébként a portyának a TP megerősödésével együtt nem sok értelme lett, a szint legerősebbjei nem azok lesznek, akik sokat portyáznak, hanem akik nem. Ugyanis 8-10. szinten még tartani lehet a TP/LE arányt, de később nagyon elbillen a vadászat javára a mérleg, mert portya LE egyre kevesebb, de vadászatból egyre több jön. Az, aki csak vadászatból lépek szintet, jóval több LE-t seper be, mintha közben portyázna is, ergo erősebb lesz.
Dátum: 2008.11.25. 02:57:19
Kezdheted

"Tehát ha ezen szakértelmem 1-es szintű, akkor egy megnyert portyáért fixen kapok +2%LE-t."
Dehogy kapsz. Ha nincs semmi az áldozatnál, nem kapsz semmit. Ha 500-at rabolsz, kapsz 10-et. Emellé minden egyéb szakértelmet is megnövel 10-el, azaz ha van 100 szakértelmed, akkor már 1000-et fordítottál rá pluszban. Jerikó kiszámolta, hogy már a 2-es affinitás sem éri meg 90ezres rablás alatt.

"Növeli a vadászatért kapott lélekenergiát, szakértelem szintenként 1 százalékkal."
Ha 200-as a vadászat eredménye, kapsz még kettőt mellé. Ha egy nap 30-at vadászol, darabját 100-ért, nyersz vele 30-at. Egy hónapra felszorozva ez 900, azaz kb. visszajön az első szint költsége. A második szint 110-el drágább, az több időbe fog telni ennél.
Dátum: 2008.11.25. 01:48:58
"A Kreatív affinitás nem olyan gáz, ha kihasználod a napi 15 portyapontodat. Ez ugye +30% LE/nap, ha 1-es szintű a szakértelem."

???

"A Spektrális manipuláció napi 30 vadászattal számolva szintén +30% LE/nap, 1-es szintű szakértelemmel."

???

Teljesen értelmezhetetlen amiket írsz.
Dátum: 2008.11.25. 00:51:00
Egy vonat Londonból Párizsba megy 254/h sebességgel .Egy másik Párizsból Londonba 286/h. Hogy hivják a két mozdonyvezetőt?

Honnan kéne tudnom?
Kinga és Eszter
Béla és Feri
Sanyi és Józsi

ha-ha.
Dátum: 2008.11.25. 00:29:20
A Nem vénnek való vidék 2008-ban nyert.

2007-es Oscar:
http://www.filmkatalogus.hu/oscar-dijak-2007
http://www.mozinezo.hu/rendezvenyek/oscar-dij/oscar-dij-2007.htm
http://est.hu/cikk/45976/oscar-dijak_2007
stb.

Egyértelműen a Tégla.

A golyóstollra vonatkozó időpontra pedig annyit mondanék, hogy 1. túl speciális, 2. érdektelen lexikális tudás. Számít, hogy '38-ban vagy '42-ben szabadalmaztatta? Ugye hogy nem. A lényeg hogy magyar ember volt, és szerintem max. a személy tartozik az általános műveltség témakörébe.
Dátum: 2008.11.24. 23:51:04
Melyik film lett legjobb film kategóriában Oscar díjas 2007-ben?

Juno
Nem vénnek való vidék
Vérző olaj
Michael Clayton

2007-ben A Tégla nyert, az nincs is a felsorolásban.

--------------------------------------------------------

Mikor szabadalmaztatta Bíró László a golyóstollat?

A Wikipedia szerint 1943 a helyes dátum, mely nem is szerepel a válaszok között.

Egyszerűen nemértem hogy mennek át ezek a "szűrőn" - azokat nem lehetne eltiltani, akik átengedik ezeket?
Dátum: 2008.11.24. 22:44:14
Melyik ország nem létezik az alábbiak közűl?

Brazília
Csürhefalva
Magyarország
Argentína

Aki feltette, biztos ott lakik.
Dátum: 2008.11.24. 21:32:04
Ki nem szerepelt a Káosz Kincse című könyvben?

Gerhard Tolberk
Ernest Roahmyer
Felius Atya
Jarvy Hekkir

Egyértelmúen túl speciális.

Mi az a játék amivel most játszol?

végzetórr
végzetúr
végzetőr
végzetűr

Idióta kérdés.
Dátum: 2008.11.24. 18:12:05
"két bemenetel között min. 1 órának el kell telnie"

Mi értelme ezeknek az időbeli korlátozásoknak? Ugyanez sajtolásnál, nem teljesen látom át miért kötitek folyamatosan a gép elé a játékosokat. Vagy a főlapról vegyétek már le azt a szöveget, hogy "mégsem vesz el túl sok szabadidőt". Fenét nem. Zabálja.
Dátum: 2008.11.24. 12:40:39
Se 15% alatt, se 5 percen belül, se 8 órán belül nem vagy támadható. Ha ezen felül vadászatkor sem támadhatnának, akkor igen-igen kevés támadható ellenfél maradna, a rabolható LE mennyisége pedig zéróra csökkenne. Így legalább van néha valami eredménye a portyázásnak.
Dátum: 2008.11.24. 12:01:38
Ez valahol természetes gátja is a nagy szövetségek további fejlesztésének. Ha egy 23 tagú szövetség bevesz még hármat, és azok gyorsan megkapják az épületbónuszokat, akkor mindenki oda fog tömörülni, mert csak ez éri meg, és kiszipolyoznák a kisebbeket. Ez a korlát "alulról nézve" kifejezetten pozitív.
Dátum: 2008.11.24. 11:52:59
Nem lehet folyamatosan 49 az életpontod, mindenképp folyamatosan gyógyulsz. 15% alatt nem támadhatnak, tehát ha van 400 életpontod, akkor 60 alatt. Biztos vadásztál, telt az idő, és fél óra alatt felgyógyultál 11-et, majd megtámadtak.
Igen, én is támogatnék - és szerintem a csúcskarakterek lennének leginkább mellette - hogy csökkentsük a játékkal töltött időt. Mert ha valaki komolyan veszi a játékot, két alternatíva van: sokat játszik vagy nem játszik egyáltalán. Kevés játéknak azért nincs értelme, mert akkor elmarad a sikerélmény, szívni meg senki nem szeret. Csomó teljesen értelmetlen időnyújtás van a jelenlegi rendszerben, ami a játékfejlesztők szempontjából is értelmetlen, hiszen nem azért kapnak pénzt, mert sok időt töltünk az oldalon (nem reklámból van finanszírozva a játék).

Például van portyapont, a portyamennyiséget befolyásolja az életerő is, minek még egy, az időbeli fáradtság korlátozása? Visszamaradt csökevény, mely már értelmét vesztette. Vagy ott a térkapu, aminél a 8 órás korlátozás helyett szintén lehetne napi mennyiség (8 óra helyett napi 3). És azért tépjük a szánkat ezekért szerte a fórumon, mert kétlem, hogy a fejlesztők ezeket érzékelnék, aki nem játszik masszívan, csak tesztkarakterrel, az nem veszi észre, hogy mennyi konfliktus van ebből az életben. Én is megkaptam már a páromtól, hogy minek vagyok itt ennyit, és hagyjam abba az egészet. Egyelőre még élvezem, és kitartok (kiváncsi vagyok, és sok lehetőséget látok a rendszerben), de hónapok múlva biztos hogy ha ugyanilyen időrabló marad minden, választás elé kényszerülök.
"Másrészt a 25. szintű állat nem 25 sebzést nyel el körönként. Valamennyivel kevesebbet. Az elnyelés nő az állat szintjével, de nem egy az egy alapon."

Na ez szintén új. A bőrpáncél leírásánál például az szerepel, hogy az "5. szintű kedvenc pl. 5 sebzést felfog minden ütésből". Ha már a csapdakészítésnél közöltétek, hogy 10. szint után csökken az arány, itt is elmondhatnátok, hogy tudja az ember mihez érdemes igazodnia.
Dátum: 2008.11.24. 08:51:18
Mert ütni kell egyet utána, csak akkor vizsgálja a rendszer hogy teljesülnek e a feltételek. Egyébként én sem értem mi indokolja ezt, semeddig se tartana, hogy az időkorlátok után is megnézze, győzőtt e valaki 100-al vagy 10-el.
Dátum: 2008.11.23. 21:26:10
háborúban nem véd.
Dátum: 2008.11.23. 16:19:51
már egy jóideje 2000 LE töltésnél megkapod az első szerencsepöttyödet, és a töltést is figyelembe veszi a program, nem csak az építést.