Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Cavalorn

Dátum: 2014.10.12. 18:03:14
Ez a nem tud fizetni a játékért szöveg akkora kamu. Még középiskolás koromban, önálló kereset hiányában is meg tudtam oldani, pl egyszerűen nem kajáltam az iskolában és az erre kapott pénz ment kőre stb Olyan nincs aki nem tud fizetni, max olyan aki nem akar.
Dátum: 2013.09.20. 16:01:22
Na ilyenkor tudok nagyon örülni neki hogy már nem játszom Pénzért IQ hát beszarok
Dátum: 2013.09.19. 15:30:34
Hú gyerekek ez már a végjáték Nagyon szarul mehet a szekér ha össze akarják vonni a világokat.
Szerintem az egész mentorosdi mellett kéne már csinálni a játékhoz egy épkézláb tutorialt, mert az összetettsége messze meghaladja már azt ami a súgóban, játékleírásban le van írva. Persze ott van a wiki, de egyrészt egy új játékos arról nem tud általában, másrészt nem árt közölni vele hogy mire kell odafigyelni. Gondolok itt a szakértelmek fontosságára, epik cuccokra amikre mindenképpen szükség van hosszútávon, meg fel lehetne vázolni a különböző taktikákat. Így lehet hogy nem lenne az amberek 95%-ának az első karaktere olyan amilyen.
Most is, amióta elkezdtem V5-ön játszani, 1-2 kivétellel csak rosszul fejlesztett karakterekkel találkozok, és amik jók azok is a kezdetek óta jelenlévő pókocskák főleg. A játék indulása után 5 évvel még mindig ott tartunk, hogy nem tudnak az emberek játszani, és ez szerintem komoly probléma, ami az információ hiányából ered. Gyakorlatilag ha nem kerül be az ember egy szövetségbe ahol van legalább 1 segítőkész ember aki ért is a játékhoz, akkor rövid időn belül egy használhatatlan karaktert fog irányítani...
Dátum: 2013.06.01. 03:56:24
Mit kell ezen annyit gondolkozni, legyen mindkettő. És járjon max jutalom már 2000 Ft befizetés mellé is, mert nekem úgy optimális.
Dátum: 2013.05.07. 20:03:08
Hát nem tudom, én biztos agyfaszt fogok kapni ha a jelenlegi dolgok mellé még napi szinten végi kell kattintgatni 10 féle erőforrás átváltását platinára. Az 'állatok' menüpontból kiindulva valószínűleg egyessével. Nem lenne egyszerűbb egy olyan megoldás, hogy be lehessen állítani, hogy bizonyos erőforrásokat automatikusan váltson be platinára amint megkapom? (És ezt nem prémium funkció formájában gondoltam!) Nyugodtan lehetne számolni tizedplatinákat vagy amit akartok, így többféle erőforrásból is össze lehetne rakni egy egészet.
Dátum: 2013.05.05. 13:09:55
Sokan jelezték már, és most megteszem én is: a 30 őskő jutalommal nem lehetne valamit kezdeni? Az egy dolog, hogy ugyanazt az erőforrást dobja vissza amit beleöltem, de mindezt TÖBB PECHPONTTAL, mint amit 30 kő költésével kapok. Nem vagyok hajlandó elhinni hogy ezt a problémát játékvezetés nem látja, ez színtiszta szopatás...
Dátum: 2013.05.04. 00:40:28
Mi a f@szom ez már megint 50 kőért?
Dátum: 2013.04.16. 21:15:56
10/10. A végzet medál tápos cucc, de én személy szerint a +1 építést szeretem benne nagyon, pár medál és egy csomó többletépítésed lesz, ami plusz kincspontokat jelent ugye. Persze ha valaki a szintje miatt ezt nem tudja kihasználni - mert vagy olyan alacsony szintű, hogy tökmindegy mennyit épít, értelmes cuccot úgysem visz soha pusztán kincspontból, vagy olyan magas, hogy pusztán a szintjéből adódóan többet épít szinte mindenkinél, és emellett még az epikbe is tisztességes sebzést tud belepakolni, ellentétben a szövi 90%-ával - akkor nyílván nem ér sokat a medál, de ez a játékosok igen nagy hányadára nem érvényes.
Dátum: 2013.04.15. 20:29:53
Gondolom, nem azért költ az ember őskövet a pörgetésre, hogy ugyanazt az erőforrást kapja vissza némi minusz pechpont kíséretében.
Dátum: 2013.04.09. 16:29:33
Én olyat hallottam, hogy 60. szint alatt amit kapnál AF pontot templomból azt a játék 'elraktározza', és 60. szinten megkapod. Na most, amit én eddig láttam a játékból az alapján úgy gondolom hogy ez hülyeség, de azért a biztonság kedvéért megkérdezem: ez tényleg így van, vagy kamu az egész?
Dátum: 2013.04.09. 16:23:18
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,832.0
Dátum: 2013.04.06. 00:42:54
Háááát... elég necces a dolog, én személy szerint örültem a relikkuponnak mert végülis igen táp, de ha a lista tele van jó tételekkel akkor nem tudom mit fogok csinálni Mindenesetre ha a relikkupon 50, akkor a 10 templomkristály hogyan lett 10 kő? Mondjuk azt nyílván másra is lehet költeni, de akkor is.
Dátum: 2013.04.05. 18:51:41
Nem akarok vészmadárkodni, de a 'pénzért táp' olyan szintű bevezetése mint ami itt az elmúlt egy évben megfigyelhető volt, a halódó játékokra jellemző. "A" verzió, hogy a játékot abbahagyók miatt kieső pénzmennyiséget a még játszó rétegen próbálják behozni. Ez működhet is egy darabig, de a húr túlfeszítése - és szerintem jelenleg igen közel állunk ehhez - könnyen elriaszthatja a még aktív játékosállományt. "B" verzió pedig, hogy a játék valóban halódik, és a vezetőség még gyorsan leakaszt annyit amennyit tud.
Dátum: 2013.04.05. 15:58:52
Tudomásom szerint lényegtelen, hogy kinek mennyi van, ha bejön a százalékos esély akkor viszik a követ. 30. szakértelemszintig 2 kő lopható, onnantól 5 szintenként +1.
Dátum: 2013.04.04. 22:44:16
Hát ez állítólag azért van, hogy "csökkentsék a szerver terhelését"
Dátum: 2013.04.01. 16:44:37
A mai nappal bekerült néhány fejlesztés a Végzetúr online játékba:
- A szerencsekeréken a nyerhető ultraritka tárgyak közé bekerült a szívóság öve, az aukciós bérlet, a gyilkos szkarabeusz és a Relikviák menüpont alatt található tárgyak. A lélekkufárnál megvásárolható az ében sorsjegy, amely biztosan ritka vagy ultraritka tárgyat pörget (de naponta csak 1 vehető).
- Kérésetek alapján beraktuk, hogy a szubplazmás csaták érdekesebbek legyenek. Most már ezekben a csatákban is normál sebződés és ÉP vesztés van.
- A fejlődés ösztönzésére bekerült, hogyha egy játékos öltözetet vált, akkor a felvett tárgy szintjétől függő tapasztalati pontot kap. Erre kerültek be új feladatok és templomi küldetések is.
- A lélekkufárnál mostantól őskőért megvásárolható az kegyetlenség kristálya. Portyázáskor automatikusan elhasználod. A legyőzött végzetúr legmagasabb tulajdonsága permanensen lecsökken eggyel, Te pedig ezt megkapod.
- Állatok evolúciója. Ha portyában az ellenfél állata elájul, akkor lesz rá esély, hogy az adott állatot végleg elveszíti, a te állatod ekkor viszont egy különleges, új képességet kap. A képességek leírása a képesség neve mellett olvasható, megszerzésük után. A képesség erőssége a leölt állat szintjétől függ.
Reméljük elnyerték a tetszéseteket ezek a változások!


Csak nekem van olyan érzésem mintha a 2 évvel ezutáni fejlesztési tervet olvasnám? Az eddigiekből kiindulva simán el tudom képzelni.
Dátum: 2013.03.31. 21:37:59
Szia!
Dátum: 2013.03.30. 08:51:36
Most komolyan, nem lehetne kiszedni a láthatatlanulós feladatot? 1,5 napnyi inaktivitásra kényszerít, és ez szerintem nem jó.
Dátum: 2013.03.19. 11:28:52
Ezt meg tudom erősíteni, nekem egyszer nem számolt ilyen módon egy küldetést