Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Emishi

Dátum: 2016.05.14. 10:48:51
Remek ez a kalandos feladat, de miért törvényszerű állandóan, hogy ilyenkor a töredékére csökken a kalandtalálás esélye......
Dátum: 2016.05.14. 08:04:08
Vagy világok egyesítées és SzB eltörlés... máris megérné portyázni és megoldódna a spejzolás is
Dátum: 2016.05.13. 12:21:10
Ha VF-esként elhasználok egy EH-s esszenciát mi történik? semmi?
Dátum: 2016.05.06. 15:36:14
A KH kiterjesztes sem lenne rossz.

Valamint hordafuggetlen szovetsegek es haboruk. Az SzBt total kilonem. Haboruert jarjon a mostani token, kapjon a gyoztes es a vesztes is csak kevesebbet, meg meg valami hogy megerje. Haboruban lehet rabolni, mert ugye nem mukodik a transzcendalis. Igy megerne ismet pvpzni es figyelni.

Ja es megvalami igen, a kronot ki kene loni teljesen. A vilag is eleg sokat gyorsult, az 5(4)perc varakozasi ido rengeteg...
Dátum: 2016.05.05. 13:04:34
Valahogy értelmet kell adni annak, hogy az ember győzni akarjon és ne csak farmville módjára nyomogassa a + jeleket a karakterlapon. Ha nem teszel különbséget akkor mégis mi alapján fogod azokat jutalmazni akik "ügyesebbek"? Aki erősebb több LE-t kap, viszont csak erősebbekkel tud megküzdeni, ilyen egyszerű. Itt már a karakterfejlesztés, rablás, szemfülesség adná ki azt, hogy ki sikeresebb.
Dátum: 2016.05.05. 09:17:40
A gyozelemert mindig tobb jar minr a veresegert, mert kulonben nincs fejlodes. Kb 1 gyozelem 2 vereseggel erne fel. Igy lehet haladni folyamatosan, megis van tetje.

Mód: csak villamoson voltam és szállni kellett

Szóval még annyi, hogy valamivel számon kell tartani az erő különbséget. Ha megáll a TP növekedés, mi alapján fognak a karakterek LE-t kapni amiből fejleszthetnek? Szerintem ez egy reális rendszer lenne. Számolni kéne egy konstanst, hogy mennyi a LE/TP arány az utolsó TP-s szinten. Ez megmaradna egy állandónak és a dicsőség stat ezt növeli. Negatívba nem mehetne értelem szerűen csak az alapra csökkenhetne, de mivel 1 győzelem 2 vereséggel ér fel ezért biztosítva lehetne a folyamatos fejlődés. És ez a szám növelné folyamatosan az SzB csatákért, vadászatért, térkapuért stb. járó LE-t. Ezzel visszatérne a PvP mert csak úgy tudnál dicsőség pontot szerezni, ha rendes játékost ütsz és csak ezzel léphetsz feljebb. Ez ad némi lehetőséget a taktikázásra is, mert ha állandóan nyersz feljebb kerülsz, de több LE-t kapsz, ha direkt nem ütsz csak farmolsz akkor akik elhaladnak melletted szintén többlet LE-t fognak kapni ergó mindenki motiválva lenne, hogy harcoljon, fejlődjön. Az arányokat még ki kéne találni, de ha lenne egy szint maximum csak ez alapján tudom elképzelni azt, hogy ne sérüljön az eddigi karakterfejlesztés, ne legyenek új erőforrások és legyen egy további célja a játéknak.
Dátum: 2016.05.04. 17:12:56
Az MMR(vagy hívhatnánk dicsőségpontnak is,) alapú ötletet teljesen elvetitek?
Dátum: 2016.05.03. 22:39:53
Szerintem mindenféleképpen demoralizáló lenne a topnak, hogy aki utoléri őket LE szorzót kap. Amiben én rációt látok az egy új "stat" bevezetése, amit írtam is feljebb. A tényleges szint megmaradna, kicsit olyasmi, mint pl WoWban az aréna rendszer. Amennyi az MMRed(match making rating)hasonló játékosokat kapsz összekombinálva a tényleges Ratingeddel. Ha zsinórban állandóan nyersz akkor az MMR-ed megnövekszik, elhúzhatsz a tényleges rating mellett és keményebb ellenfeleket kapsz. Valami hasonló rendszert kellene kiépíteni itt is, hogy hasonló ellenfeleket lehessen támadni. Csak az arányszámokat kell belőni, hogy miért mennyi rating jár(+-) és mekkorák a távok. Így be lehetne lőni a tényleges ütőtávot és valahol reális is. Ha az ember kemény idővel megtalálják a keményebbek, ha helyt áll és fejlődik tovább tud lépni. Sajnos a talira most nem fogok tudni elmenni, ha valakinek tetszik ez az ötlet tolmácsolja tovább legyen oly kedves

Másik: mi lesz a LE/TP aránnyal? A fejlesztés egyre drágul, viszont a "bevétel" nem fog növekedni hanem konstans lesz, ergó egyre lassabban lehet haladni. Emiatt talán lesz némi lehetősége felzárkózni azoknak akik eljutnak a max szintre, viszont ez méginkább pay to win kategóriába taszítja a játékot, mert lényeges taktikai elemek ki fognak esni.

A háttérszámolónál nyilván a legtöbbet választanám, ez azért nem reális, mert nem én dolgoztam meg a haszonért, mégis hozzám vágják.

Ez a dolog nagyon komplex, szerintem az eddigi legkomplexebb az itteni történelemben

Mód: még az MMR-es rendszerhez annyit, hogy ez alapján kapnál egy szorzót, minél nagyobb, annál magasabb a szorzó(természetesen a LE-re). Így aki ügyesen fejleszt hamarabb előre juthat, rabolni ugyanúgy lehetne, mint eddig. De valójában a portya győzelmek adnák a ratinget, így aki egy ideig csak vadászik/térkapuzik az is tudna mit behozni. Szerintem ebben a rendszerben van ehhez affinitás csak megfelelően kell kidolgozni. Aki meg eddig küzdött, hogy tápos legyen, az hamar bezsebel sok győzelmet, megnő az MMR-je és a LE szorzó, ezért nem dolgozott eddig hiába, nem lenne arconcsapva.
Dátum: 2016.05.03. 17:36:05
Igen ez elég sok kérdést felvetne. Be lehetne vezetni azt, hogy a max szint elérése után a karakterlapon megjelenne egy TP számláló és bizonyos "rangen" kívül nem tudnak ütni. Így ha szintben be is hozza a nép az elöljárókat nem ütnék be őket rögtön a földbe. Valamit ki kell találni, mert különben olyan, mint az MMO-kban, hogy firssen elérem a max szintet és 1hitelnek pvp-ben, mielőtt le tudnék nyomni egy gombot is. Ha ötleteket vártok akkor nem ártana szerintem kicsit konkrétizálni, hogy valójában mik lennének ezek a fejlesztések, miért áll az útjában a szintlépés. A kraftolásról már volt szó, nem rossz ötlet, persze egy olyan rendszert kell ebben is kitalálni ahol a gép maga generálja a fejlődést, hogy legyen miért küzdeni.

Viszont, ha bekerül egy max szint azt minél hamarabb be kéne vezetni, hogy az ember tudjon tervezni. Engem annyira nem érint a jelenlegi 62. szintemmel, de aki fenn van a darálóban az megütheti a bokáját.

Szerintem dobjatok be több infót, több kockából könnyebb várat építeni
Dátum: 2016.05.01. 11:10:53
+
Sok más is van, pl lélekenrgiáért vehető gyógy/manaitalt nem akarok akár 1 őskőért sem kiforgatni....
Mennyi időspórolás...király lett!
Dátum: 2016.04.26. 16:45:48
Áhá!Köszi
Dátum: 2016.04.26. 11:31:12
A tudas fajanak az epitese hogy zajlik? Ha jol ertem ami a wikin irva van, amit a naponta gyujtott energiateglakert kapnank LE epul be ejjel es ezen felul meg epiteni is lehet?

Elore is koszo!
Dátum: 2016.04.21. 18:55:06
A mestertolvaj AF működik SzB-n?

Valamint a hasznos vadászat AF kitanulásához EH kell, viszont az nem tűnik el térkifordításnál, hanem megmarad. Ha ki van téve és mégis VF-en vagyok, kifejti a hatását?

Előre is köszi!
Dátum: 2016.04.15. 14:49:56
+
Dátum: 2016.04.15. 09:43:24
Amit mondani akarnak(szerintem és ez az én véleményem is): kihalt az interakció a játékból. Nagyjából kezd átmenni farmville-be az egész. Mindenki gyűjtöget, kuporgat és amikor jön "költési szezon" (pl most egy landragór ahol bónuszt kapsz az elköltött zsetonod mellé/LE/) arra tartalékol mindenki, mert senki senkit nem cseszeget. Mert NEM ÉRI MEG. Kicsit hasonló ez, mint a szamuráj korszak hanyatlása japánban. Véget értek a háborúk és elkezdtek a harcosok erkölcstelenek lenni és puhányok, kevesen maradtak meg rendes szamurájnak. Tudom elég érdekes párhuzam, de most ez jött ugyanez van. "Jaj nincs kit ütni, nincs ki üssön" Itt vannak a klónok ami oké, hogy a szükséges rossz, de ide vezetett, hogy a LE-re nem kell vigyázni, mert úgyis a klónokat üti mindenki, azon könnyebb küldizni stb. Mint a szalmabábuk a vívásnál, tökéletesítem a technikát, de mivel beszari vagyok és nincs harci tapasztalatom az első párbajnál levágnak
Dátum: 2016.04.11. 12:15:10
A lélekszipolyozó AH-s relik hat az SzB csatákra? Előre is köszi!
Dátum: 2016.04.04. 07:17:39
Csak nekem bugos a koltesi jutalom? mindegyikre atvetteted-et ir holott meg csak 300 valamennyi kovet koltottem es az elso kettot sem tudom atvenni
Dátum: 2016.04.02. 13:14:08
Igen. Én nem védeni akartam őket, csak ezért nem egészséges a monopol piac, mert egy rendes verseny helyzetben ezt a fajta magatartást nem mernék maguknak megengedi a piaci szereplők, mert jövőhéten húzhatnák is le a rolót.
Dátum: 2016.04.02. 12:38:51
Monopol piac hátránya, amikor a piaci szereplő nem kezeli megfelelően azt, hogy jelenleg egyedül övé ez a szelet....