Kérdést tagadó válasznál mindig ez az értékelés. Emellett a 4. válaszod is jó válasz, hiszen ugyanaz a rövidítése, míg a 2. válaszod nem is létezik (legalábbis én nem találtam. Gyakorlatilag nagyon sok hiábja van a válaszaidnak.
(Emellett a megfogalmazása sem szerencsés: Mire használjuk?)
Másrészt a rövidítésekből már telített a kvíz, nem javaslom, hogy javítva feltedd, mert már szerepeltet fog kapni, ha egyébként a válaszok és a kérdés is javítva van. Ugyanakkor egy magyar rövidítést nem szerencsés feltenni így, mert ha a többi válasz szavainak a kezdőbetűi ugyanazok, akkor azoknak is ugyanaz a rövidítése. Talán érdemesebb úgy feltenni, hogy "Milyen létesítmény rövídítése az OSZK?"
Válaszok meg:
- akadémia
- könyvtár
- egyetem
- múzeum
Így nincs szájbarágva, hogy nyilvánvalóan a jó válasz az, amelyiknek a kezdőbetűi megegyeznek.
Hozzászólások - Craslorg
Dátum: 2012.11.17. 09:48:21
Ez a V3-as utólagos számítgatás és a többi világ kihagyása azért nem állja meg a helyét, mert a hűségszilánkok miatt már mindenkinek van (lehet) ultraspece, nehogy ez a többi világon zavaró legyen, hogy a V3 most miért kap ilyet...
Dátum: 2012.11.17. 08:00:43
Azt azért ne feledd el, hogy van törvény, ami tiltja a pénzért játszott pókert mindenhol. Az, hogy valaki otthon baráti körben 10 Ft-os beülős tornákat jászik, nem fogja a rendőrség vizsgálni, de egy nyitott eseményen ez nem megoldható. Nem véletlen, hogy virtuális nyeremények voltak legutóbb is (játékbeli ajándékok), ajándék pakli HKK-soknak.
Azaz ezzel a madj mi egymásnak őskövet adunk verziót szerintem ott felejtsd el, nem hiszem, hoyg Miklósék boldogak lennének, ha ti bármilyen pénzért játszanátok ott. Nyilván az, hogy a sarokban pusztán az élvezetért toljátok a zsetont, senkit nem zavar és nem is lehet belekötni. Másrészt jelenleg is van lehetőség pókerezni másokkal ingyen és nyereményekért. Lásd Panna örömét egy másik topicban
Azaz ezzel a madj mi egymásnak őskövet adunk verziót szerintem ott felejtsd el, nem hiszem, hoyg Miklósék boldogak lennének, ha ti bármilyen pénzért játszanátok ott. Nyilván az, hogy a sarokban pusztán az élvezetért toljátok a zsetont, senkit nem zavar és nem is lehet belekötni. Másrészt jelenleg is van lehetőség pókerezni másokkal ingyen és nyereményekért. Lásd Panna örömét egy másik topicban
Dátum: 2012.11.17. 07:44:08
Dátum: 2012.11.16. 15:45:04
Idézet: Lora - 2012.11.16. 15:32:40
Azért ezek között igen erőteljes különbségek vannak használhatóság szempontjából a nagy többség számára, nehogy sírás legyen belőle, hogy nincs kiegyensúlyozva. Szerintem...
Ritka nyeremények:
relikviakupon, templomi pálca, barátság kristály, végzetmedál, sajtoló medál
relikviakupon, templomi pálca, barátság kristály, végzetmedál, sajtoló medál
Azért ezek között igen erőteljes különbségek vannak használhatóság szempontjából a nagy többség számára, nehogy sírás legyen belőle, hogy nincs kiegyensúlyozva. Szerintem...
Dátum: 2012.11.16. 14:26:01
0 LE-t nem írja ki.
Dátum: 2012.11.16. 08:07:23
Te is tudod, hogy a TÖ és SZÖ semmit nem jelent. Ha az IQ-t, védekezést, szerencsét feltolta és nagy a kivégzése, az UVB-n elég esélyes lesz. A részletek már közelebb vihetnek a megoldáshoz.
Dátum: 2012.11.16. 07:40:14
Érdekes, mert pont az utolsó vérig bajnoki az a két bajnoki közül, ahol kevésbé számít a random. Amúgy ha mindig kedvezőtlen számodra a random, akkor lehet, nem is a random a hibás?
Dátum: 2012.11.15. 18:46:07
Meglévő képességet, tárgybónuszt ne akarjunk már adni. Új dolgokat vagy féli új dolgokat kéne. (Már amennyiben a sebzés visszahatásra gondolsz.)
Dátum: 2012.11.15. 17:22:40
A játékban nincsenek építő karakterek, csak a kétkezi munkával palástolják, hogy baromi bénán harcolnak
Nyilván úgy gondoltam, hogy ha új dolog lenne, akkor előtte tesztelnék és a bevezetése előtt mindenki megismerné. A régieket meg nyugodtan lehet nyilvánossá tenni, ami olyan. Gyakorlatilag majd minden képletre van már roppant közeli ismert képletinfó, nem oszt, nem szoroz, ha megvan a valós. (Bár tény, a másik oldalról, Miklóséktól gondot okozhat, ha mégsem úgy működik és jönnének a reklamációk, de nem lennének a játékosok sem bizonytalanságban hagyva.)
Dátum: 2012.11.15. 16:47:26
A varázslatelnyelés egy jó ötlet, viszont én nem automatikusan, értéktől függően növelnék szorzót, hanem alapesetben X (mondjuk 1), de AF képesség ezt növeli szintenként 0,Y-al, max szint nincs, szintköltség folyamatosan nő vagy van max szint, de nagyobb költséggel. Másrészt lehet mágikus életmód AF képesség is.
Idézet: Impero - 2012.11.15. 15:26:26
Mint írtam, ne a mágia aktiváljon AF-et (erre ott lesz az elköltendő mennyiség az új AF képességeknél), hanem AF képesség erősítse a mágia kezdetben esetleg gyengébb hatásfokát.
Ez amolyan vámpirizáció lenne. Korábban is felmerült ilyen vari vagy fegyverképesség, de elvetették. Gyakorlatilag a regeneráció akarná ezt csinálni körönként, csak épp az alkalmatlan, mert a csata végeredményére nincs hatással, ettől még be lehet vezetni varikörre és közelharcra is, a visszasebzések kompenzálásaként, de ha bevezetésre kerül, akkor mindkét harci kör típusra
Ezt ugye nem gondoltad komolyan, hogy IQ-bajnokok fixen kapnak 3 kalandot naponta, 5 naponta plusz 1 küldi...
A manakonsti nem véletlenül van V5-ön is butítva. A többi világon se esélyes, hogy bármilyen pluszt kapna, én se támogatnám a több ingyen építést. (Nyilván Kócos örülne neki .)
Erre van már jelenleg is képesség, illetve tárgybónusz.
Idézet: Impero - 2012.11.15. 15:26:26
Mivel tényleg messze a legelhanyagoltabb ezért összekötném egy új AF hullámmal, az talán elég motiváció lenne, hogy fejlesztve legyen.
Bizonyos Mágia szintenként(100/200/300...) aktiválódna egy új AF képesség.
Bizonyos Mágia szintenként(100/200/300...) aktiválódna egy új AF képesség.
Mint írtam, ne a mágia aktiváljon AF-et (erre ott lesz az elköltendő mennyiség az új AF képességeknél), hanem AF képesség erősítse a mágia kezdetben esetleg gyengébb hatásfokát.
...Életvarázs (max szint 10)
A varázslatkörben regenerálsz a varázslatod sebzésednek megfelelő AF%-ot
A varázslatkörben regenerálsz a varázslatod sebzésednek megfelelő AF%-ot
Ez amolyan vámpirizáció lenne. Korábban is felmerült ilyen vari vagy fegyverképesség, de elvetették. Gyakorlatilag a regeneráció akarná ezt csinálni körönként, csak épp az alkalmatlan, mert a csata végeredményére nincs hatással, ettől még be lehet vezetni varikörre és közelharcra is, a visszasebzések kompenzálásaként, de ha bevezetésre kerül, akkor mindkét harci kör típusra
Legendás mágia (max szint 3)
A napi első/második/harmadik kritikus varázslásodkor automatikusan kapsz egy kalandot.
A napi első/második/harmadik kritikus varázslásodkor automatikusan kapsz egy kalandot.
Ezt ugye nem gondoltad komolyan, hogy IQ-bajnokok fixen kapnak 3 kalandot naponta, 5 naponta plusz 1 küldi...
Vérmágia (max szint 1)
Plusz egy manakonstrukció naponta, de nem használsz fel több varázspontot mint az életerőpontod.
Plusz egy manakonstrukció naponta, de nem használsz fel több varázspontot mint az életerőpontod.
A manakonsti nem véletlenül van V5-ön is butítva. A többi világon se esélyes, hogy bármilyen pluszt kapna, én se támogatnám a több ingyen építést. (Nyilván Kócos örülne neki .)
Tükörvarázs (max szint 25)
Ellenfeled sebződik a saját varázslata sebzésének és az AF százalékának függvényében.
Ellenfeled sebződik a saját varázslata sebzésének és az AF százalékának függvényében.
Erre van már jelenleg is képesség, illetve tárgybónusz.
Dátum: 2012.11.15. 16:17:02
Akkor neked máris megvan a cél a mágia fejlesztése érdekében. Több VP-d lesz, elég lesz KH-s csatákra és kalandokra is.
Idézet: Miklós - 2012.11.15. 14:11:36
Szerintem semmilyen titkos infó nem sérül, ha a vadászat alapképlete ismertté válik. Sőt - megjegyzem - szerintem jó néhány képletet ismertté lehetne tenni, mikor valami módosul (akár úgy, hogy néhány játékosnak privátban), hogy ez alapján ellenőrizhető legyen és az esetleges bugok kiküszöbölésre kerüljenek. Nagyon sokan használnak excel táblákat, ilyen-olyan programokat a játékbeli dolgok, mennyiségek kiszámolására és ahol értetlenül állnak az eredmény eltérősége miatt, akkor nem tudni biztosan, hogy mi lehet a gond, hiszen a tárgyak, képességek leírásából dolgoznak.
Birka és én mellettem, ahogy néztem, elég sokan szeretnek számolgatni, tehát biztos, lehet 4-5-6 megbízható tagot találni ezekkel kapcsolatban.
Mindenképp előtte legyen ötletelés, vagy több infó, nehogy úgy járjatok, mint az epikus kincs nerf szavazásnál.
Lehet az lesz a vége hogy közzéteszem a képletet De azért elég jó közelítések vannak már.
Szerintem semmilyen titkos infó nem sérül, ha a vadászat alapképlete ismertté válik. Sőt - megjegyzem - szerintem jó néhány képletet ismertté lehetne tenni, mikor valami módosul (akár úgy, hogy néhány játékosnak privátban), hogy ez alapján ellenőrizhető legyen és az esetleges bugok kiküszöbölésre kerüljenek. Nagyon sokan használnak excel táblákat, ilyen-olyan programokat a játékbeli dolgok, mennyiségek kiszámolására és ahol értetlenül állnak az eredmény eltérősége miatt, akkor nem tudni biztosan, hogy mi lehet a gond, hiszen a tárgyak, képességek leírásából dolgoznak.
Birka és én mellettem, ahogy néztem, elég sokan szeretnek számolgatni, tehát biztos, lehet 4-5-6 megbízható tagot találni ezekkel kapcsolatban.
A mágiáról teszek ki majd egy szavazást.
Mindenképp előtte legyen ötletelés, vagy több infó, nehogy úgy járjatok, mint az epikus kincs nerf szavazásnál.
Ezt korábban sokszor egyeztettem Baraty-val ilyen-olyan eventek ilyen-olyan táblázataival kapcsolatban és mindig a 10-es eredményre jutottunk.
Mivel nem ismerem a szakértelmeid, AF képességeid értékeit, relikviáid, tárgyaid és pláne a szintedet sem, így azért valljuk meg, elég nehéz eredményt prezentálni
Ezt te is ki tudod számolni:
szint * 10 * speki * irányított vadászat * kvízmedál (helyes válaszok arányában) * dicsőség medál * hasznos vadászat * állatok méretmódosítóiból adódó szorzó * (1-csapdakészítés)% * HT VAGY (relikvia+megaesszencia) + (csapdakészítés)% * sajtolás
Ebben egyetlen érték ismeretlen, az állatok módosítóiból adódó szorzó, de ezt a hosszas statisztika kompenzálja. Jelenleg kb 10k vadászat eredménye szerepel a statisztikámban, ebből adódik 1,216751-es szorzó.
szint * 10 * speki * irányított vadászat * kvízmedál (helyes válaszok arányában) * dicsőség medál * hasznos vadászat * állatok méretmódosítóiból adódó szorzó * (1-csapdakészítés)% * HT VAGY (relikvia+megaesszencia) + (csapdakészítés)% * sajtolás
Ebben egyetlen érték ismeretlen, az állatok módosítóiból adódó szorzó, de ezt a hosszas statisztika kompenzálja. Jelenleg kb 10k vadászat eredménye szerepel a statisztikámban, ebből adódik 1,216751-es szorzó.
Épp nekikezdtem volna én is fogalmazni az új infókat, amelyeket megtudtam. Itt a lényeg, ami eddig nem volt publikus.
Eddig mindenki azt gondolta, hogy a CSP-k elvadászásából kalkulált LE és a betöltött nettó LE összeadva kap egy egységes bónuszszorzót, azaz
(V + B) * X
V - CSP-k elköltése után a vadászattal kalkulált LE bevétel
B - betolt nettó LE
X - szorzó, ami nagyobb, mint 1
Ez alapján viszont
V * X + B * Y
Y - 5%-os szorzó és Y < X
A számítás alapja pedig az aktuális szinted a számításkor, azaz alacsonyabb szinten több szintlépéssel maga a szintlépés miatti nagyobb alapérték is ad valamennyi bónuszt, amire egységesen jön az X szorzó, így 40-50-es szinten 5-6-7 szint lépésével ezek bizony extrém jó értékek is lehetnek (40-50-60%), de a betolt LE-nél marad a fix 5%, ami az teljes eredmény %-os bónuszát arányosan csökkenti. Ha minimális a betolt LE, akkor arányaiban nagyobb a bónusz % és a többi LE-t, amit nem töltünk be az event alatt is magunkra költhetjük.
Akkor éri meg az event, ha a bónusz LE-ben kifejezett mennyisége fedezi a számunkra abszolút értéktelen tulajdonság(ok) fejlesztését és esetleg még marad minimális LE belőle a többi tulajdonságra. Ez - ahogy Miklós is írja - nem valósul meg, ha több, számunkra haszontalan tulajdonságunk is van. (Van, akinek mágián kívül minden haszontalan, neki tuti nem éri meg, van akinek a mágia és még 1-2 tul haszontalan vagy kevésbé hasznos, nekik se nagyon.) Természetesen a megérésben már szubjektív, hogy a relikviák kinek érik meg, illetve az LE/TP kinek éri meg és az állatfejlődés ad-e ennyi pluszt. ekem az itt kapott TP-kel a harci állataim az event alatt +3-4 szintet léptek, ami nekem nem releváns, de optimálisabban a szintlépős küldihez használt dögöket is lehet rájuk használni, csak azok egy erősebb varitól kifeküdtek volna a másodlagos hatások miatt.
Így, hogy ez az infó kiderült (azaz a vadászati kalkulált mennyiség más szorzót kap, mint a betolt LE mennyiség, valóban taktikai elemmé lépett elő a legközelebbi alkalommal, hogy meddig éri meg tölteni bele az LE-t.
*Mágia tulajdonság megérősebbé tételét támogatom. Varielnyelés például egy jó ötlet, de ha kiírod brainstormingra, tuti lesz rengeteg jó ötlet (és még több haszontalan )
Eddig mindenki azt gondolta, hogy a CSP-k elvadászásából kalkulált LE és a betöltött nettó LE összeadva kap egy egységes bónuszszorzót, azaz
(V + B) * X
V - CSP-k elköltése után a vadászattal kalkulált LE bevétel
B - betolt nettó LE
X - szorzó, ami nagyobb, mint 1
Ez alapján viszont
V * X + B * Y
Y - 5%-os szorzó és Y < X
A számítás alapja pedig az aktuális szinted a számításkor, azaz alacsonyabb szinten több szintlépéssel maga a szintlépés miatti nagyobb alapérték is ad valamennyi bónuszt, amire egységesen jön az X szorzó, így 40-50-es szinten 5-6-7 szint lépésével ezek bizony extrém jó értékek is lehetnek (40-50-60%), de a betolt LE-nél marad a fix 5%, ami az teljes eredmény %-os bónuszát arányosan csökkenti. Ha minimális a betolt LE, akkor arányaiban nagyobb a bónusz % és a többi LE-t, amit nem töltünk be az event alatt is magunkra költhetjük.
Akkor éri meg az event, ha a bónusz LE-ben kifejezett mennyisége fedezi a számunkra abszolút értéktelen tulajdonság(ok) fejlesztését és esetleg még marad minimális LE belőle a többi tulajdonságra. Ez - ahogy Miklós is írja - nem valósul meg, ha több, számunkra haszontalan tulajdonságunk is van. (Van, akinek mágián kívül minden haszontalan, neki tuti nem éri meg, van akinek a mágia és még 1-2 tul haszontalan vagy kevésbé hasznos, nekik se nagyon.) Természetesen a megérésben már szubjektív, hogy a relikviák kinek érik meg, illetve az LE/TP kinek éri meg és az állatfejlődés ad-e ennyi pluszt. ekem az itt kapott TP-kel a harci állataim az event alatt +3-4 szintet léptek, ami nekem nem releváns, de optimálisabban a szintlépős küldihez használt dögöket is lehet rájuk használni, csak azok egy erősebb varitól kifeküdtek volna a másodlagos hatások miatt.
Így, hogy ez az infó kiderült (azaz a vadászati kalkulált mennyiség más szorzót kap, mint a betolt LE mennyiség, valóban taktikai elemmé lépett elő a legközelebbi alkalommal, hogy meddig éri meg tölteni bele az LE-t.
*Mágia tulajdonság megérősebbé tételét támogatom. Varielnyelés például egy jó ötlet, de ha kiírod brainstormingra, tuti lesz rengeteg jó ötlet (és még több haszontalan )
Dátum: 2012.11.15. 12:00:35
Nincs korlátja. Amúgy aki már 6 ultra implantot kapott a 6-al rosszabbul járt (lehet, hogy az 5-el is már). Az se eladható és szerintem pechpont szempontjából erősebb, mint a generátor, szóval ha 500+ kavicsod van, akkor érdemes akár el is használni.
Itt a korábbi eredményem (2-vel ezelőtti Landragor).
Ott az egyéb helyekről jött LE bevétel (amit beletoltam) 30%-kal több, mint a CSP-k elvadászása által hozott LE jelentett volna, azaz az arány: 1:1.3
A mostani eventben viszont ez az arány 1:3-hoz, azaz jóval több egyéb LE bevételem volt arányaiban a CSP-k kalkulált bevételéhez képest, mint a korábbinál. Ez okozhatta a 15-ről 4%-ra való csökkenést.
Összegezve: Alacsony szinten a szintlépések miatti végső CSP-s számolás még jelentősebb, mint magasabb szinten, míg a betöltött + LE tekintetében kell játszani, hogy megéri mindent betolni vagy minimumokat és a maradékot magunkra költeni.
Ott az egyéb helyekről jött LE bevétel (amit beletoltam) 30%-kal több, mint a CSP-k elvadászása által hozott LE jelentett volna, azaz az arány: 1:1.3
A mostani eventben viszont ez az arány 1:3-hoz, azaz jóval több egyéb LE bevételem volt arányaiban a CSP-k kalkulált bevételéhez képest, mint a korábbinál. Ez okozhatta a 15-ről 4%-ra való csökkenést.
Összegezve: Alacsony szinten a szintlépések miatti végső CSP-s számolás még jelentősebb, mint magasabb szinten, míg a betöltött + LE tekintetében kell játszani, hogy megéri mindent betolni vagy minimumokat és a maradékot magunkra költeni.