Dátum: 2013.04.03. 16:00:07
Idézet: Offsboy - 2013.04.03. 15:54:44 Igen, tudom, hogy Miklós azt írta lehet mindenhonnan mindenhova, ettől még nekem ez van.
Ezt én egyelőre bugnak tekintem, hiszen a írekben egyértelműen ezzel ellentétes információ jelent meg.
Dátum: 2013.04.03. 15:58:17
Idézet: Miklós - 2013.04.03. 14:15:07 paradox helyzetbe kerül akinek mindkét világon van karaktere és szeretne játszani is velük stb
Gyakorlatilag a játék kezdete óta ismert tény, hogy amennyiben valaki nem követ el
látványos visszaélést, és minden karaktere prémiumos, akkor akárhány karaktere lehet egy szerveren. Szerintem
lényegesen korrektebb lenne ezt bevallani, és mindenkit arra kötelezni, hogy jelentse be ha karakterei multik, és bizonyos akciókat gyárialag tiltani ezen karakterek között. Ez a mostani képmutató módszer igazából senkinek sem jó.
Dátum: 2013.04.03. 15:48:15
Most, hogy a világok közötti transzfer lehetősége megnyílt, az Omega szövetség felvételt hirdet V1-V2-V5 játékosok számára a V3 szerveren.
Amit mi kínálunk az a szerver, és a szövetség.
V3 - a laza szerver.
Ezen a szerveren az egy csatában bukható LE korlátozva van a győzelmi arányod függvényében. A rabolható LE, ha kétszer annyi győzelmed van, mint vereséged (2-es csataarány), 100-as szinten 2010 LE. Ha a csataarányod 1 alatt van, akkor az a lélekszívással tőled elszívott LE-t is csökkenti.
Ehhez jön a prémium bónusz. Amíg aktív a prémium tagságod, addig minden csatában a bukott LE-nek csak a tizedét veszíted el, tehát a fenti példában 201 LE-t. Ez a lélekszívásra is hat!
A fentiek gyakorlati előnye az, hogy ezen a szerveren olyan keveset tudsz bukni, ami gyakorlatilag elhanyagolható, így bármennyi LE-t magadnál hagyhatsz. Nem kell figyelned arra, hogy mikor jössz föl 15% alól, nem kell elköltened a LE-t kétóránként. Sőt. Megteheted azt is, hogy akár egy hónapig gyűjtögetsz, hogy ezt később hűségszilánkos segédlettel egyben használd fel.
Ezt a szervert tehát azoknak ajánlom, akiket zavar a hagyományos szerverek időrabló volta, a kötöttségek, hogy megadott időben oda kell ülni a gép elé, ha nem akarsz óriásit bukni. Itt bőven megteheted, hogy elindítasz egy 100-as vadászatot úgy, hogy nem tudod mikor kerülsz gépközelbe újra.
Omega - inkább nem írom le a jelzőt (szövetségi lapunkon megleled)
Az Omega szövetség úgy alakult, hogy egy korábbi szövetség tagjai úgy érezték, kisebb csapatban eredményesebben tudnának haladni. Kiváltak, hogy egy szűk baráti társaságon alapuló új szöviben valamivel szervezettebben, a maguk uraként folytassák a játékukat. Ahogy teltek az évek a szűk baráti társaság újabb és újabb értékes emberekkel bővült (meg olyan barmokkal is, mint én). Hamarosan kiderült, hogy nem kell elborultan, csupán nagyon konzekvensen játszani ahhoz, hogy egy ilyen csapat sikeres legyen. Márpedig, hogy az Omega sikeres lett, ahhoz nem sok kétség fűződhet. Íme pár mutató ami jellemez bennünket:
A szövetségi küldetésekben a legeredményesebbek vagyunk az összes magyar szervert figyelembe véve, 18 befejezett küldisorral a hátunk mögött, ami 70-es kastélyt jelent.
Nagyjából fél éve nem hívtunk vissza epikust, folyamatosan haladunk előre. Jelenleg 175-ös tárgyakat szerzünk.
A legtöbb bajnoki címmel rendelkezünk minden magyar szervert figyelembe véve (293), a legutóbbi vidalon, tegnap 9 tagunk gyűjtött be újabb medált.
Természetesen a szerveren mi rendelkezünk a legtöbb felépített épülettel, a legtöbb legyőzött epikussal és a legnagyobb lélekkúttal is.
Szövetségünkre jellemző még a metroszexuális értelemben frivol hangulat, és hogy eredményeinket, kudarcainkat, terveinket, elképzeléseinket ha csak lehet megvitatjuk egymással, hiszen a játék legfőbb vonzereje az, hogy társaságban játszhatunk. Pont ezért az Omega szövetség tagjainak, ahogy az eredményeinkből is látszik, kiemelten fontos a szövetség sorsa, amiért mindannyian komoly áldozatokra vagyunk hajlandóak.
Mit várunk tőled?
Elsősorban odaadást. Hogy számodra is fontos legyen a szövetség sorsa, és hajlandó is légy tenni érte.
Kommunikációt. Nem megyünk semmire 3 sülthallal, akkor sem, ha azok önállóan minden epikust levernek, és minden épületet felépítenek. Igazi emberek jöjjenek, akiknek van mondanivalójuk, és másokéra is kiváncsiak.
Szint. Ne legyél nagyon alacsony szintű, mert akkor a kút feltöltése is probléma, és nem fogod tudni viselni a kiütött epikus cuccokat sem.
Értelem. Az igényt, hogy megértsd a játékot és eredményesen játszd, akármi is legyen az az eredmény amit magad elé célul tűzöl.
Ha úgy érzed, hogy a fenti 4 követelménynek eleget tudsz tenni, keress meg engem itt, a külső fórumon privát üzenetben.
Dátum: 2013.04.03. 15:11:48
Idézet: Miklós - 2013.04.03. 13:55:10 A világ összevonás egy ettől teljesen független téma, lehet, hogy lesz majd erre is szükség, akkor ezt átrágjuk, végignézzük mi mindent kell hozzá implementálni (szövetség transzfer, két karakter egy világon stb) de ez nem olyasmi, amit itt pár nap alatt össze lehet dobni, elnézést
Senki sem mondta, hogy pár nap alatt dobjátok össze. Én csupán azt voltam bátor megjegyezni, hogy mérlegeljétek a jelen megoldás azon, később részben vagy egészében irreverzibilis hatásait is, melyek túlmutatnak a bevezetés bejelentését övező hurráoptimuzmuson. Közvetve (csökkenő bevétel, kevesebb fejlesztés) ezt azok is megérezhetik, akiknek csak saját szemszögből vizsgálva megkérdőjelezhetetlenül hasznos a mostani újítás.
Dátum: 2013.04.03. 01:22:25
Erre nézve soha nem hallottam biztosat.
Dátum: 2013.04.02. 23:15:12
Idézet: Quellon - 2013.04.02. 14:59:39 Még ha így is van, nincs benne az event leírásában, hogy különbözőek a célszámok a csapatlétszám függvényében, csak az, hogy a találási esély változó.
Landi csapdájánál és a xenó taucsapdáknál is van csapat(horda) osztó/szorzó, de attól még nem változik az építési limit a jutalmakhoz, pedig a hordák taglétszáma is változó, főleg mióta 100 kő egy Hűség záloga.
A xenó csapdáknál nincs semmilyen csapatszorzó. Mellé tetszik beszélni.
Landinál pedig két szám van egy egyéni töltés, ami nem függ a csapatlétszámtól, meg egy ami a csapat teljesítményébe számít, ami meg függ tőle. Itt is félre tetszik beszélni.
Szóval az, hogy az esély nem egyforma, meg az, hogy a célszám nem egyforma pont egymással ekvivalens állítások.
És az a vicces, hogy minden térképnél van valaki aki ezt nem érti, és el kell magyarázni neki.
Dátum: 2013.04.02. 22:01:34
Idézet: LanMaffia - 2013.04.02. 21:58:16 Srácok, nagyon lassú a játék
Épp szólni akartam, hogy mindenki hagyja abba, mert jáccanék.
Dátum: 2013.04.02. 17:41:12
Idézet: Coronita - 2013.04.02. 16:51:35 "A szétesett zövtségeket nem fogod tudni összerakni, a törölt játékosokat sehogy nem fogod visszacsábítani."
Ebbő is látszik, hogy fogalmad sincs mi a helyzet V2-n.
Bocsi, de számomra ebből sokkal inkább az látszik, hogy szerinted csak a V2 létezik.
Dátum: 2013.04.02. 16:50:36
Idézet: Coronita - 2013.04.02. 15:43:03 Ez a te véleményed, fantáziálgatásod, hasra ütés szerű számokkal.
Megértelek. Te váltani szeretnél. Már töbször kiderült, hogy a magad által válaszott stratégiával járó szívásokat külső tényezőként kezeled, és a játékvezetéstől elvárod, hogy tűzön-vízen át tegyen azért, hogy hatásukat ne érezd. Én ezzel nem értek egyet, de mint játékvezető én is megpróbálnék valószínüleg addig udvarolni neked amíg maradsz. Igaz én megpróbálnám ezt nem másik játékosok kárára tenni, feltételezve, hogy bár kéréseid (hovatovább követelőzésed) ugyan ebbe az irányba mutatnak, de ennek oka nem a rosszindulatodban, hanem az ignoranciádban gyökerezik.
Kár, hogy a fától nem látod az erdőt, és vagdalkozás előtt nem olvastad el a javaslatomat. Álljon itt újra kicsit kifejtve:
Mindenki (V1-V2) egy szerverre kerül. A V1 játékosai kapnak egy V1, a V2 játékosai egy V2 flaget. Bárki nyithat a másik szerver irányába, akkor a flagje X1 vagy X2 lesz attól függően, hogy honnan érkezett.
Támadási lehetőségek:
V1 -> V1, X1, X2
V2 -> V2, X2, X1
X1, X2 -> mindenki
Ezen megoldással mindenkinek a célpontmennyisége a jelenleginél nem kisebb lenne. Igaz ugyan, hogy arról nem dönthetne, hogy őt ki tudja támadni, de ezt mostani vándorlós megoldás sem igéri.
Fontos még, hogy ezzel a megoldással a szövetségek egyben maradnának, vagy legalábbis maradhatnának.
Természetesen ki lehet ezt terjeszteni más világokra is, csak kicsit trükkösebben, tekintve, hogy ott más szabályok érvényesek. Pl. V3 esetén ha a csatában az egyik fél V3 flaggel rendelkeyik, akkor a V3 zsákmányolási szabályai érvényesülnek. V5-ről nem írok, mert azt nem ismerem eléggé.
Dátum: 2013.04.02. 16:37:23
Idézet: Miklós - 2013.04.02. 16:31:17 Szerintem nézzük meg, mi történik gyakorlatban, és utána megvitathatjuk, javult-e a helyzet v sem. A szabad döntés mindig jobb, mint a kényszerhelyzet, ez egészen biztos.
Szerintem ha egyszer már megnézted mi fog történni a gyakorlatban, akkor nem lesz viszaút. Ha még egy elbukott hűségbónuszt sem sikerül visszaírni, akkor egy ilyen horderejű változás javítása lehetetlen lesz. A szétesett zövtségeket nem fogod tudni összerakni, a törölt játékosokat sehogy nem fogod visszacsábítani.
Az, hogy a szabad döntés jobb lenne, mint a mostani zárt helyzet biztosan nem állja meg a helyét. Nem is írtál mellé érvet, mert nem nagyon lehet. Annak aki váltani akar, nyilván előnyös, de gyakorlatilag mindenki másnak hátrányos.
A legszomorúbb pedig, hogy lehetne jó megoldást találni, amivel megmaradna a zabad döntés, és mindenki csak nyerne, de ez nyilván alapos átgondolást igényelne, és több programozói munkát. Befektetést, ami megtérülne. A mostani megoldásnál viszont még az is lényegesen jobb lenne, ha nem történne semmi.
Dátum: 2013.04.02. 15:03:34
Idézet: Miklós - 2013.04.02. 14:40:18 Nem értem, mi a gond, Kocos...
Szerintem elég érhetően leírtam. Az a baj, hogy szervereket itélsz halálra ezzel a teljesen átgondolatlan megoldással.
Az elvándorlás újabb elvándorlást indít be. Majd a célponthiány újabb elvándorlást és abbahagyást fog eredményezni. Ezzel egy év alatt egy szerver népessége simán lefeleződhet úgy, hogy 30-35% elvándorol, a többi abbahagyja. Végül pedig egy szerver teljes bedőlését hozhatja.
Aki megy annak ez egy előnyös megoldás, annak aki maradna egy óriási szívás, és hosszú távon a játék vége.
Ahogy korábban leírtam, de ezek szerint nem olvastad el, csakis olyan fejlesztés jelenthet valós megoldást, ami senkinek sem csökkenti a célpontjai számát. Egyébként az első áldozat feltehetőleg nem a V3 lesz, amit (önös szempontjaim miatt) legjobban féltek, hanem a V2. Annak nulla jövőt jósolok. Aki nem akart V1-re menni, annak innentől kezdve tuti, hogy nem érdemes több őskövet befizetnie.
Dátum: 2013.04.02. 14:44:13
Idézet: Quellon - 2013.04.02. 13:11:38 Ahhoz, hogy eggyel jobb díjat kapjál (ha a csapatod nem a legerősebb díjat nyerte), még legalább 71 térképdarabot kell gyűjtened. A kettővel jobb jutalomhoz még 114, a hárommal jobbhoz pedig 171 darabot.
Azt mondjátok maradtak a régi határok?
Az előzőn átlagos csapatban voltál, most olyanban vagy, ahol kevesebben vannak az átlagnál.
Dátum: 2013.04.02. 12:00:32
Idézet: Truth80 - 2013.04.02. 10:18:34 Igen, a határok ugyanazok maradtak + kitehetnétek a kis ikont a karakterlapra mint a többi eventnél.
Ez megtörtént.
Dátum: 2013.03.31. 00:35:55
Idézet: Aurri - 2013.03.30. 21:56:09 Úgyis van medálja mindenkinek aki számít, így meg pontosan olyan mintha nem lenne senkinek sem.
Az entitásomnak nincs ilyen plecsnije.
Dátum: 2013.03.30. 21:48:25
Semmi baj, most nincs rá idő. Meg egy év alatt sem volt, hogy leteszteljék. (facepalm)
Dátum: 2013.03.30. 21:41:50
Idézet: Birka - 2013.03.30. 16:34:52 magas szinten valszeg kevesebb szerencse is elég mint magas szinten
A két magasból melyik az alacsony?
Dátum: 2013.03.30. 21:05:57
Idézet: Ricskosz - 2013.03.30. 15:39:13 Ha ez így van, akkor a szerencse szerepe erősen túlértékelt.
Ezt gondold újra. Az esetek mekkora hányadában éri el a két szembenálló tulajdonság különbsége a lehető legnagyobb különbséget?
A szerencse perze nem joker tulajdonság, ami mindenre plusz 10-et ad, ha elég magas, de segít elkerülni azt, hogy valaki pusztán szerencsés dobásokkal legyőzzön, illetve éppen ellenkezőleg, érezhető szintre emeli a győzelmi esélyedet nálad erősebb karakterrel szemben is.
Dátum: 2013.03.30. 21:03:27
Idézet: Ariel - 2013.03.30. 12:25:37 Ha a magas szerencse tényleg csak a lehetőséget adja meg a 90% elérésére, de ehhez kell a 40 IQ különbség is, akkor hogyan működik a minimum találati esély változása? Ezt a logikát követve a 30% minimum találati esélyhez sem lenne elég a sokkal nagyobb szerencse, nem lehetne akármennyivel kisebb az IQ-m mint az ellenfélé.
A minimum és maximum fogalmának figyelembe vételével erős logikai bukfencet vélek felfedezni állításodban. A minimum az amihez semmit nem kell teljesíteni, mert nem bírsz alá menni. A maximum az aminél többet nem tudsz elérni, akárhogy is izmozol.
Dátum: 2013.03.30. 11:33:46
Idézet: Offsboy - 2013.03.30. 11:02:43 Idézet: Kocos - 2013.03.30. 09:27:17 A szerencse ugyanis nem az esélyeket, hanem a maximális és minimális esélyt módosítja.
Na ezt még ebben a formában nem hallottam. Tehát úgy érted, hogy ha sokkal nagyobb a szerencsém (vitát elkerülve +200-al) ellenfelemnél, akkor ezek alapján még nem lesz 90-10 pl. a vari találati aránya, csak akkor ha az IQ-m legalább 40-el magasabb?
Pontosan. Soha nem is volt máshogy. A szerencse csak akkor ér valamit, ha amúgy sokkal jobb vagy sokkal szarabb vagy egy összehasonlításban.
Dátum: 2013.03.30. 09:27:17
Idézet: Lebufe001 - 2013.03.30. 09:19:11 Bocsánat, én igazolni próbáltam eme kijelentést, lehet hogy rosszul fogalmaztam.
Szóval, Ha elfogadjuk hogy 3 szerencse növel 1%-ot, akkor ebből az következik, hogy 30 szerencse különbség 10%, tehát a szerencse 30 különbségnél maxol. A többi tulajdonságról pedig elmondható a mentoros kis bőrpajzsos példa alapján hogy ők 1 tulajdonságra adnak 1%ot, de az 50-50% esélyt így csak 80-20-ra lehet felvinni, tehát 30-nál maxol az összes többi tulajdonság. 30-nál maxolnak a tulajdonságok, 30-nál a szerencse (felviszi 90-10-re). Tudom hogy ezek a számok nem tekinthetők evidenciának, de teljesen logikusnak tűnik.
Elnézést Birka hogy rád hivatkoztam.
Bár ezen már egyszer már jót vitáztunk, és majd Craslorg megint elmondja, hogy nincs igazam, de azért a teljesség kedvéért megjegyzem, hogy a saját feltételezéseidből NEM következik az amit kihoztál konklúzióként. A szerencse ugyanis nem az esélyeket, hanem a maximális és minimális esélyt módosítja.