Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2015.04.29. 21:45:55
Hmm, igen, látom, vmiért "átvevődtek" kompenzációk, holnap megnézi Baraty, mi történhetett, addig türelmet kérek.
Dátum: 2015.04.29. 17:38:40
A felszereléses hibát javitottuk (csak egy tábla nem került átmásolásra). Az AHs probléma is javitásra került.

A fórumról való belépést holnap fogjuk tudni csak korrigálni.
Dátum: 2015.04.29. 17:18:05
Kedves Játékosok,

A 3-as világ költöztetése az új szerverre befejeződött. A szövetségi fórumok költöztetése még folyamatban van, és a Kristály Horda csak holnap fog előbújni.
A hosszú karbantartás miatti játékidő-kiesésért kompenzációt vehettek át.
Köszönjük a türelmeteket, reméljük a játék láthatóan gyorsulni fog mindenki számára.
ha minden rendben van, az 1-es és 2-es világot is költöztetjük.
Dátum: 2015.04.29. 10:15:09
A következő mini-event jövő hétfőn indul (máj 4-én) terveink szerint.
Az elnyelés és varázslatelnyelés képleteken valósznűleg változtatni fogunk, kapni fognak egy szinttől függő szorzót, mint más, hasonló hatások.
A haragnak mindig kint kéne lenni attól kezdve hogy bármely csatlósodnak van robbanása, próbáljuk javitani.

A robbanás sebzésben - mint minden sebzésben - természetesen van valamekkora random.
Ariel: nem, a szövi bajnoki ellenfelek sem másolják.

A narancs detektor sisakszilánk költségét kicseréltük lélekgyémántra, mivel sisakszilánkot csak 80. szinttől lehet szerezni, nem lenne jó, ha ez a képesség nem lenne elérhető 65. szinttől.
Idézet: Azazel - 2015.04.15. 16:31:47
Kérhetem, hogy a legközelebbi, hasonló esetben, ez az infó is legyen elérhető,még a fejlesztés élesedése ELŐTT ?

Igen, hiába volt a szakértelemhez a szintlimit beállítva, a tanulásnak és az akadémiának értelemszerűen nincs ilyen limitje, sajnálom, hogy emiatt kellemetlenség ért. Remélem azért már nem sok van hátra 65. szintig

Idézet: Offsboy - 2015.04.15. 19:18:26
Arról volt már szó, hogy a sárga myto váltást mennyiben befolyásolja a térképkeresés szaki?
Illetve Miklós, melyiket célszerű választani? Egy csatlósnak mondjuk 10.szintűre fejleszteni a kincskeresést (55 sárgáért), vagy 2 csatlósnak 7-7. szintűre (28-28 sárgáért), esetleg minimumra tolni az összes lehetséges csatlósnál (pl. 10 csatlósnál 3. szintűre 6*10 sárgáért)?
Ebben nem érzek sok kitapasztalási faktort, ezért is merek reménykedni a válaszban.

Hol látod még ezt a térképkeresés dolgot? Ez még a fejlesztés egy korai fázisában merült fel, a végső verzióban nincs benne, gyorsan törlöm akkor, ha megmondod, hol olvastad.
A kincskeresésnél minden csatlósod külön dob, a képességtől függően, tehát azzal jársz jól, ha a szakértelmek összessége minél nagyobb. Vagyis inkább mindnek legyen alacsony, mint egynek magas.

Idézet: Maci - 2015.04.15. 23:12:10
Valami százalékos esélyt adjunk már a kincs a mágia és egyéb mytobigyós cuccoknak, mert ez így elég ködös....

Mondhatnám azt is, hogy nem akarjuk senkitől elvenni a felfedezés örömét.
De valójában, a képletek akkor mennek publikusba, ha látjuk, hogy tényleg minden rendben van velük, és biztosan nem lesz változás. Már túl sok gond volt abból, hogy még a fejlesztéskor vagy akár előtte leírtuk a képletet, változott valami, ilyenkor az ember nem szerkeszt át minden létező fórum hozzászólást stb. és akkor valaki azt megtalálja, arra hivatkozva reklamál...

Megnyugtatásul: A KH tagok nem másolják a csatlós képességeket.
Idézet: Azazel - 2015.04.15. 16:03:14
Válaszolnál arra a kérdésre is, miért szükséges a karakterszint korlát IS, a mitotudás szakértelem megtanulásához?

A játékban minden featurénak van egy szintlimitje, a csatlós képességekhez a 65-ös szintet választottuk. Minden szakértelem és AF képesség megtanulásához, ill. a tárgyak működéséhez kell a 65-ös szint, egységesen minden képességnél.

A szintfeltételre több okból van szükség, egyrészt, hogy legyenek újabb célok a játékosok számára, ahogy haladnak előre a játékban, másrészt, hogy ne érje meg alacsony szinten dekkolni a végtelenségig, mert akkor lemaradsz ezekről a dolgokról.
Idézet: Shadowrun1990 - 2015.04.15. 11:41:52
Intelligenciádat növeli... Még is mennyivel? Szintenként 1-el? Ellenfél állatának találalti esélyét csökkenti... Szintenként mennyivel? Százalékosan?

Mindkét esetben szintenként eggyel.
Idézet: IceCold - 2015.04.15. 13:03:49
Másik kérdés ami felmerült bennem, ha már egy csatlósnak van valamilyen képessége, pl. kincskeresés, akkor aktív marad a következő asztrális
utazás közben is a képesség, vagy olyankor semelyik képessége nem működik.

Igen, aktív marad.
Idézet: IceCold - 2015.04.15. 13:03:49
Miért nem lehet kiválasztani az asztrális utazás után, hogy melyiket szeretné a játékos?

A játékban voltak is, lesznek is szerencsétől függő elemek, ez minden ilyen játéknak elengedhetetlen kelléke.
Azazel: nemcsak a zöldéges, de az építész, vagy sírásó se fog a munkája során dobókockát dobálni. De ez még nem jelenti azt, hogy a játékokban nincs helye a randomnak
Idézet: Fsanyi82 - 2015.04.15. 10:48:31
a vörös viszont valóban nem ad semmit vagy nem íródik hozzá karakterlapon a többi vari elnyeléshez
8as szintig tudtam fejleszteni , vari elnyelésem pontosan ugyanannyi hajszálra mint volt előtte

ki be lépés oda vissza át öltözés után is


Működik az, csak nincs kiirva, de megpróbáljuk megoldani.
Ígéretemhez híven írtam egy részletesebb leírást, ennek a topiknak a második postját cseréltem ki rá. Remélem sikerült a legtöbb kérdést megválaszolni!

Úgy látom itt még 2 fontosabb téma merült fel:

As asztrális utazás őskő költsége. Asztrális köveket lehet szerezni ingyen is, bár tény, hogy ehhez először kell a kincs képesség, amihez pedig a préselő. A következő mini eseményben is lehet majd asztrális követ kérni az esemény szilánkokért. Az ősköves gyorsításról - aki őskövet akar spórolni, az úgysem használja, annyira nem kell ezekkel sietni, a mytokronitok gyűjtése úgyis időigényes.

EH és VF: A játék fejlesztése során mindig is cél volt, hogy a karakterek a vadászatot és a portyázást is használják, épp ezért igyekszünk olyan új játékelemeket berakni, amelyek ezeket a cselekvéseket még hasznosabbá teszik. Emellett várható a jövőben olyan fejlesztés, ami EH/VF specifikus (pl. EHsoknak nagyobb esély szürke, VFeseknek nagyobb esély vörös mytokronitra AF képességen keresztül). Én az EH-soknak azt javaslom, mielőtt vadászni kezdenek szürke mytokronitra, nyomják fel a mytokronit tudást amennyire lehet, hogy a megtérülés optimális legyen. És persze azzal mindig lehet játszadozni, hogy csak akkor költök CSP-t, ha megéri, pl. esemény során, vagy VF/EH cserével (már ha nem vagy specializált EHs).
Eshet xenó alatt is elvileg, kérdés mekkora a szakértelmed. Összeszedem majd, ami még nem világos nektek, és irok egy részletesebb postot, bár azért nyilván van, aki szeretné inkább maga felfedezni a dolgokat.
A mytokronit préselő a lélekkufárnál, a relikviák alatt található.

A hír a kirakás után 5-15 percen belül cachelődik be, akkor jelenik meg (már kint van).
Sziasztok!

Akkor most felmásoltunk minden fájlt, bekerült az induló ajándékcsomag és a tárgyak a boltba, a hírt is kiraktam, mostantól működik a dolog

Elég komplex lett az egész, de sokat teszteltük. ha bármi hibát észleltek, kérjük jelezzétek, hogy tudjuk javítani. A hírbe röviden beleírtam, hogy miket érdemes nézni.

Jó felfedezést mindenkinek!
Még egy kis türelmet kérünk, ma még teszteltük a fejlesztést, a holnapi nappal beélesítünk mindent, akkor kiteszek róla egy részletes hírt.

Az új szakértelmek, épületszintek, AF képesség már korábban elérhetőek lesznek.
Dátum: 2015.04.07. 13:25:23
Ezt Baraty tudja pontosan, hogy történt, lehet, hogy a dolog csak az egyik irányba működött igy...
Dátum: 2015.04.07. 11:58:05
Sziasztok! Húsvéti portyázáskor ha fiú támad lányt, akkor meglocsolta, és +LE-t kapott grifftojás formájában, a lány pedig gyógyitalt. A rutin kiíró része futott a szövi háború során is, amikor nem valós játékosokkal, hanem NPC-kkel harcoltál, és ilyenkor is megjelent, hogy kapsz grifftojást, 0 LE-vel. A hiba itt annyi volt, hogy ennek a kiírásnak szövi háború során egyáltalán nem kellett volna megjelennie (az, hogy +LE nem járt, korrekt volt), elnézést kérünk az üzenetért.
Dátum: 2015.03.29. 22:47:41
Eredetileg sokkal jobban akartuk tolni a többszemélyes eseményeket, de ezzel elég sok probléma volt. Nagyon nehéz leszervezni, hogy többen odategyék magukat egyszerre, nagy szövi előnye exponenciális az ilyenekben, a legtöbb embernek nincs kedve csapatot szervezni, sokan a könnyebb utat választják, és egyedül irányít több karaktert, ellentétet kreál, ha van a csapatban gyengébb láncszem stb.

Tapasztalatom szerint a multiplayer játékokban a csapatesemények az okai egyszerre annak, hogy valaki sokáig játszik, és annak is, hogy abbahagyja a játékot. Szóval nagyon nehéz megtalálni az arany középutat. Szerintem a legjobb, ha vannak csapat események, ahol a csapatmunka előnyt jelent (nézzétek meg, az Azúr Légió mennyivel vezet az epikusokban pl) a szövi háború is elég sok összmunkát kíván, a szövi épületek húzása is szervezést igényel, de aki akarja, csinálhatja a dolgokat szólóban is, nem lesz óriási hátránya.

De töprengünk majd mi lehet a megoldás de én úg gondolom jelenleg épp elég ilyen esemény van ,a több talán már túlzás lenne.
Kiéget őskövek: azért nem pontosan úgy fog menni, mint a platinánál. Csak az 1000 fölötti kiégett őskövet tudod átváltani, tehát tényleg annak lesz ez jó, akinek túl sok van, és nem öli meg a lopást, mint az előző. Ezt az 1000-es korlátot még lehet finomhangolni.

A fehér mytokronitnál se mentem bele túlzóan a részletekbe. Valójában ez úgy fog működni, hogy vesszük a csatlósaid robbanás képességeinek összegét, ez kap egy szorzót (valahol 1.2-1.5 között) és ebből LEVONJUK az ellenfél csatósainak robbanás összegét. Tehát védekezni lehet majd ellene. Ez nem egy harcrendszertől független ölés, hanem egy +sebzés, mint egy támadás v őrjöngés itala. Egy határeset csatát eldönthet, de nem cél, hogy az 5000-es TÖs a 20000-es leverje vele.