Hozzászólások - Truth80
Dátum: 2011.12.01. 20:00:25
Rohadt gyorsan eltüntettétek V3-on a fiúkat Egyetlen éjszaka 4 is megfeküdt. A xenó kristály ha beleteszem egy láncba, azt visszanyerhetem valamilyen módon belőle?
Dátum: 2011.11.30. 10:53:46
Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy azt nem felejtsük el hogy az entitást közvetlenül az ütések után generál vissza valamennyi ÉP-t a az epikus spec és a max épje függvényében, így nem igaz hogy nincsen regenje. Egy egy balul sikerülő harci köröm után volt olyan hogy többet gyógyult vissza mint amennyit sebeztem.
Az entitás úgy jó, ahogy van szvsz.
Az entitás úgy jó, ahogy van szvsz.
Dátum: 2011.11.30. 10:48:39
Akkor te voltál a kvízkérdés megfejtése?
Dátum: 2011.11.30. 09:51:35
Oké besimerem, a +1 manakonsti off. Csak egy felvetés volt, azért fogalmaztam óvatosabban.
Az entitást lehet hogy félreértelmeztem. Akkor elnézést. Jelenleg nem tudom elképzelni milyen lehet 200+-ost ütni . Ettől függetlenül nem nerfelném az entitás kincseket. Az epikus kincsekre jobban fektetnék hangsúlyt, hogy annak aki nem tesz érte semmit, ne lehessen licitálni. + még a szintfüggést lehetne variálni.
A kristálypontigény néha aránytalanul magas. Nekem főleg a csaták miatti 20-30 LE/TP aránnyal van gondom, valamint az óriási szórással amit LE-ből szerezni lehet tőlük. Nem tudom mi lenne az optimális arány, de ennél mindenképpen jobb kell hogy legyen. A kalandok közül ki lehetne venni az olyanokat mint 4 csata + LÉ + gyógyital + ÉP és társaikat.
Az entitást lehet hogy félreértelmeztem. Akkor elnézést. Jelenleg nem tudom elképzelni milyen lehet 200+-ost ütni . Ettől függetlenül nem nerfelném az entitás kincseket. Az epikus kincsekre jobban fektetnék hangsúlyt, hogy annak aki nem tesz érte semmit, ne lehessen licitálni. + még a szintfüggést lehetne variálni.
A kristálypontigény néha aránytalanul magas. Nekem főleg a csaták miatti 20-30 LE/TP aránnyal van gondom, valamint az óriási szórással amit LE-ből szerezni lehet tőlük. Nem tudom mi lenne az optimális arány, de ennél mindenképpen jobb kell hogy legyen. A kalandok közül ki lehetne venni az olyanokat mint 4 csata + LÉ + gyógyital + ÉP és társaikat.
Dátum: 2011.11.30. 08:46:55
Azért írtam hogy lehet hogy túl durva Az extrém brutális építőkariknak biztosan tetszene.
Dátum: 2011.11.30. 08:41:08
Na akkor én is :
A harcolni kijelölt állatokat egy gombnyomással el lehessen menteni egy "csoportként - nagyon jó ötlet, már régen meg kellett volna valósulnia
Huzalozott reflexek - szintén jó ötlet, gondolom a manát levonná, hányas szinttől és hogyan kerül be a játékba? Ősköves, lgy-s cucc lesz?
Sisakok - nekem tetszik az ötlet, bár látom hogy a védekezés miatt sok ellenvetés van, esetleg lehetne támadásos alternatíva is közöttük, lehet szélesíteni a palettát. Én pl. az olyan értéktelen tulajdonságok tápolását támogatnám mint a regeneráció (mondjuk szint/2*regen).
A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni - ez eddig sem volt zavaró
Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 50-re nő - ez jó ötlet, szerintem nincs külön hatása a lopásra, hamarabb összejön egy adag őskőre való kiégett. Szerintem a lopásra éppen ellenkezőleg hat, több kavicsot lehet majd lopni. Akinek a zsák megvan, az meg külön jól járt, én nem sajnálom tőlük a valódi köveket.
A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem - ez teljesen jó, bár az tény hogy 49-ig csak a legnagyobb szövetségek fogják tudni felhúzni, a szakadék tovább fog nőni. Esetleg valami óvatosabb táp lehetne, pl. 15 fölött 4 szintenként 1 IQ és növeli a manaregen hatékonyságát. Az jutott még eszembe hogy pl. a konstrukciót lehetne használni 2x egy nap maxos szinten. Bár ez lehet hogy túl durva.
A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással - Éljen.
Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját azokon a világokon, ahol ez szükséges - Tudom hogy ez a fejlesztési terv nem erről szól, de élharcosa vagyok a KH-t a kisebb szintekre is mozgalomnak. A kufárcsatánál jól működött a dolog, akkor kicsit bíztam abban hogy ez amolyan tesztfázis. Nyugodtan jöhetnének már 50 körül is. A gyengébb karik fellélegeznének hogy nem portyafarmok, a nagyobbaknak meg lenne célpont a küldetésekhez.
A vadászatnál lesz egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült - Ez jó.
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust. - Ezt nagyon ellenezném. Ha egy játékos egyénileg eljut a 160-as entitásig, akkor miért ne üthetne? Reálisan 65-75 szint között juthat el egy karakter a 160-as entitásig, az is csak akkor, ha a kezdetektől fogva végig ütötte őket legalább napi 3x. Ergo vért izzadt érte. Én személy szerint kicsivel a szövetségem epikusa fölötti entitással küzdök és esélytelen hogy utolérjenek a nagy fokú inaktivitás és a viszonylag gyenge karik miatt. Az entitást nem szabadna piszkálni, jó úgy ahogy van, inkább a szövetségi epikus kincsek használatát lehetne szinthatárhoz kötni. Az entitás egyéni jutalom, ha valaki megdolgozik érte akkor megérdemli. A 45. és 60. entitás így is elérhetetlen messzeségben van szinte. Az epikus kincsek adását lehet nerfelni, az ütési aktivitás vagy a szint alapján is. Azért az tényleg nem pálya hogy valaki csak pislog a szövetségben mert köze nincsen a döghöz és közös megegyezés alapján 1 kincspontért elvisz valamit.
A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról - 50 vadászat statisztikájának nincs sok értelme, több száz, vagy inkább a szintenkénti statisztika lenne jó, ha technikailag nem megoldható, akkor akár emailben el lehessen küldeni az összegzést. Jó lenne ha nem csak az autosajtot, hanem a turbózott "külön" sajtot is beleszámolná.
Jegyzet készítése a programon belül - Ez is jó ötlet.
Állatkép megváltoztatás - Ennek nincsen értelme, olyan dolgokkal kellene foglalkozni amik valós fejlesztések.
Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani - Ez szerintem nem gond, ha valaki erre spekulál miért ne tehetné?
Amiket kihagytam a felsorolásból azok a nem használom / nincsen rálátásom / tökmindegy kategóriák.
Személy szerint rendkívül hiányolom a kalandokkal kapcsolatos fejlesztést. A próbák kristálypont igénye és a kaland csaták hatalmas megreformálása mindenképpen szükséges lenne.
A harcolni kijelölt állatokat egy gombnyomással el lehessen menteni egy "csoportként - nagyon jó ötlet, már régen meg kellett volna valósulnia
Huzalozott reflexek - szintén jó ötlet, gondolom a manát levonná, hányas szinttől és hogyan kerül be a játékba? Ősköves, lgy-s cucc lesz?
Sisakok - nekem tetszik az ötlet, bár látom hogy a védekezés miatt sok ellenvetés van, esetleg lehetne támadásos alternatíva is közöttük, lehet szélesíteni a palettát. Én pl. az olyan értéktelen tulajdonságok tápolását támogatnám mint a regeneráció (mondjuk szint/2*regen).
A turbózható szakértelmek listájában ne jelenjen meg olyan szakértelem, amit nem lehet turbózni - ez eddig sem volt zavaró
Az energiakristályosító maximális szintje 20-ról 50-re nő - ez jó ötlet, szerintem nincs külön hatása a lopásra, hamarabb összejön egy adag őskőre való kiégett. Szerintem a lopásra éppen ellenkezőleg hat, több kavicsot lehet majd lopni. Akinek a zsák megvan, az meg külön jól járt, én nem sajnálom tőlük a valódi köveket.
A nekrofun fókusz maximális szintje 15-ről 49-re nő, de a 15 fölötti szintek csak az IQ-t növelik (szintenként 1/2-del), a manaregenerációt nem - ez teljesen jó, bár az tény hogy 49-ig csak a legnagyobb szövetségek fogják tudni felhúzni, a szakadék tovább fog nőni. Esetleg valami óvatosabb táp lehetne, pl. 15 fölött 4 szintenként 1 IQ és növeli a manaregen hatékonyságát. Az jutott még eszembe hogy pl. a konstrukciót lehetne használni 2x egy nap maxos szinten. Bár ez lehet hogy túl durva.
A csata végén kiírjuk, hogy összesen mennyi LE-t szereztél lélekszívással - Éljen.
Megnöveljük a Kristály szövetség lélekkútját azokon a világokon, ahol ez szükséges - Tudom hogy ez a fejlesztési terv nem erről szól, de élharcosa vagyok a KH-t a kisebb szintekre is mozgalomnak. A kufárcsatánál jól működött a dolog, akkor kicsit bíztam abban hogy ez amolyan tesztfázis. Nyugodtan jöhetnének már 50 körül is. A gyengébb karik fellélegeznének hogy nem portyafarmok, a nagyobbaknak meg lenne célpont a küldetésekhez.
A vadászatnál lesz egy újabb gomb, abbahagyom a vadászatot, ha küldetésem teljesült - Ez jó.
160. vagy magasabb szintű tárgyat dobó entitás támadásához feltétel, hogy a játékos szövetsége is legyőzött ilyen szintű epikust. - Ezt nagyon ellenezném. Ha egy játékos egyénileg eljut a 160-as entitásig, akkor miért ne üthetne? Reálisan 65-75 szint között juthat el egy karakter a 160-as entitásig, az is csak akkor, ha a kezdetektől fogva végig ütötte őket legalább napi 3x. Ergo vért izzadt érte. Én személy szerint kicsivel a szövetségem epikusa fölötti entitással küzdök és esélytelen hogy utolérjenek a nagy fokú inaktivitás és a viszonylag gyenge karik miatt. Az entitást nem szabadna piszkálni, jó úgy ahogy van, inkább a szövetségi epikus kincsek használatát lehetne szinthatárhoz kötni. Az entitás egyéni jutalom, ha valaki megdolgozik érte akkor megérdemli. A 45. és 60. entitás így is elérhetetlen messzeségben van szinte. Az epikus kincsek adását lehet nerfelni, az ütési aktivitás vagy a szint alapján is. Azért az tényleg nem pálya hogy valaki csak pislog a szövetségben mert köze nincsen a döghöz és közös megegyezés alapján 1 kincspontért elvisz valamit.
A vadászat oldalon lesz egy statisztikai összesítés a legutóbbi 50 vadászatodról - 50 vadászat statisztikájának nincs sok értelme, több száz, vagy inkább a szintenkénti statisztika lenne jó, ha technikailag nem megoldható, akkor akár emailben el lehessen küldeni az összegzést. Jó lenne ha nem csak az autosajtot, hanem a turbózott "külön" sajtot is beleszámolná.
Jegyzet készítése a programon belül - Ez is jó ötlet.
Állatkép megváltoztatás - Ennek nincsen értelme, olyan dolgokkal kellene foglalkozni amik valós fejlesztések.
Esemény alatt ne lehessen a gyorsításoknál a CSP-t őskővel kiváltani - Ez szerintem nem gond, ha valaki erre spekulál miért ne tehetné?
Amiket kihagytam a felsorolásból azok a nem használom / nincsen rálátásom / tökmindegy kategóriák.
Személy szerint rendkívül hiányolom a kalandokkal kapcsolatos fejlesztést. A próbák kristálypont igénye és a kaland csaták hatalmas megreformálása mindenképpen szükséges lenne.
Dátum: 2011.11.29. 09:06:35
Végülis az állatok voltak a legfontosabbak, a többi az okés. Akkor kis időre elesek a dolgoktól A szöviküldi meg mindegy, az lesz amit beáldozok a váltásért. Köszi a választ!
Dátum: 2011.11.29. 09:01:14
Én örülök hogy nem mindenki izomból nyomja a xenókat hanem vár a "gesztenyekaparókra". Jó így 30 pp-s beállításon, fix 0 tp-ért csinálni a krit üt / krit var küldit És különösebben az sem zavaró hogy a végén TP jár érte.
Dátum: 2011.11.29. 08:53:00
Ha valaki nagyobb szövetségbe vált és kilép a jelenlegiből akkor éri valami hátrány? (Első szövetségem és több mint egy éve itt vagyok). Az új szövetség kútja alapból fel lenne töltve. A térkapupontok elvesznek? A palota + állathelyein lévő állatok megmaradnak vagy elvesznek? Mire kell még figyelni szövetség váltásakor? Nem szeretném ha kellemetlen meglepetések érnének
Dátum: 2011.11.28. 16:41:09
Ez biztosan nem fog megvalósulni. Sokszor írták, hogy a játékosok közötti kereskedés nem támogatott a játékban.
Dátum: 2011.11.28. 16:19:17
Ha ez a változat megvalósul, akkor sajnos nem lesz más választásom.
Dátum: 2011.11.28. 15:53:31
Nem tudom hogy jó helyre írom, e de a szövetségi aukciós ház hogyan fog működni? Némi fenntartással kezelem a dolgot, mert én pl. kis létszámú szöviben vagyok, ahol a tagok fele "félaktív" és nem igazán gyűjtik a dukátokat. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag esélytelenek lennénk a nagy szövetségekkel szemben és ez esélyegyenlőtlenséget okozna.
Volt erről szó hogy pontosan hogyan menne?
Volt erről szó hogy pontosan hogyan menne?
Dátum: 2011.11.28. 15:47:13
Még a kvízolimpiás cuccok jöhetnének
Dátum: 2011.11.28. 12:10:27
Jaja én is 2x voltam. Köszi a választ!
Dátum: 2011.11.28. 12:04:31
Én arra lennék kíváncsi még hogy a kvízolimpiával ill. a tombolával miket lehetett nyerni?
Az olimpiával 19 helyes kérdésért 5 csp vagy 1 tortaszelet járt. Gondolom a maxért kvízmedál, milyen nyeremény van még?
Az olimpiával 19 helyes kérdésért 5 csp vagy 1 tortaszelet járt. Gondolom a maxért kvízmedál, milyen nyeremény van még?
Dátum: 2011.11.28. 11:47:56
Relogolj, akkor megkapod
Dátum: 2011.11.28. 11:21:17
Vertem is a fejem a székbe amikor a 2. rászámolásnál felüllicitáltak Amúgy gratuláltam a nyertesnek és akkor derült ki, hogy mi a játékon belül már leveleztünk
Dátum: 2011.11.28. 09:29:53
Ezen én nem gondolkodtam, csak kerekedtek a szemeim hogy milyen kérdések voltak. Közöm nem sok volt hozzájuk, még csak nagyjából sem.
Egyébként, ha már olyan kérdések vannak hogy mennyi LE-t gyűjtött a legenergiadúsabb végzetúr akkor ne az legyen már hogy 700M 800M 900M meg 1000M, hanem legyen nagyobb szórás a válaszok között, mert így lehetetlen jól tippelni. Ez csak egy ötlet, amúgy tetszett a totó.
Egyébként, ha már olyan kérdések vannak hogy mennyi LE-t gyűjtött a legenergiadúsabb végzetúr akkor ne az legyen már hogy 700M 800M 900M meg 1000M, hanem legyen nagyobb szórás a válaszok között, mert így lehetetlen jól tippelni. Ez csak egy ötlet, amúgy tetszett a totó.
Dátum: 2011.11.28. 09:02:20
A totó durva volt. Fogalmam nem volt egyik kérdésről sem Szerintem ezzel majdnem mindenki így volt. Egyébként a tombolán már nem tudtunk részt venni, de volt jegyünk. Ki lesznek írva volt a totó és a tombola győztesei?
Dátum: 2011.11.27. 09:08:45
Jó volt a tali, izgalmas volt az aukció. Fájdalmas érzés volt, hogy ha 50 dukáttal többem lett volna akkor vihettem volna hőn áhított tárgyat V3-on elég jó áron keltek el a cuccok.