Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Truth80

Dátum: 2012.01.09. 13:35:57
Csak hogy tudjam hova váltsak
Dátum: 2012.01.09. 13:24:54
Ki hogy emlékszik? Látni lehet hogy melyik kufárnál mennyien vannak?
Dátum: 2012.01.09. 11:32:44
A kufárcsata mellett is portyázhatsz simán. Persze hogy lehet.
Dátum: 2012.01.09. 10:08:28
Elindult a nevezés. Azt írja hogy 508 eseménypontot gyűjtöttem. Ez hogy lehet? Beleszámol korábbi vadászatokat?

Mód: Már nullázták. Kár
Dátum: 2012.01.08. 18:14:52
Nekem úgy rémlik hogy anno ez bennem is felmerült aztán figyeltem. Igen, akkor is ad pontot.
Dátum: 2012.01.02. 18:26:25
A következő Miklós lesz. Gárda nélkül maradunk
Dátum: 2011.12.21. 18:29:00
Elvileg olyasmi hátrányod mint a térképnél hogy több nap elteltével többe kerül, nincsen. Nem ér hátrány, csak kevesebb időd lesz előre eseménypontokat gyűjteni.

Én úgy emlékszem, hogy ha valaki üt és lepattan rólad, akkor nem kapsz semmit. Ez nem 1000 %. A fáradtság ugyanúgy számít mintha rendesen portyáznál.

Én az előző kufárcsata óta várom a következőt. Nekem ez jött be a legjobban a 4 közül.

A kapott LE így néz ki: (by Miklós)

Győztes csatáért kapott LE és TP (a szint a legyőzött ellenfél szintje):
LE: ( szint * 39,67 ) * (0,5 + EH * 0,015). Ha gyémántos, erre kap 1,05-ös szorzót, semmliyen más módosító nincs!
TP: (2+szint)*0,273."
Dátum: 2011.12.12. 09:14:58
Egyébként a képlet ugyanez marad?

"Ahogy írtam, az EHsok sokkal jobb LE/TP arányt kapnak a portyáért, mint a VFesek - így fog kijönni kb. azonos LE/TP arány az 1 vadászat + 1 portya összegére a VFeseknél és EHsoknál is. Ez úgy van lemodellezve, hogy a TP egy adott szintű ellenfélért állandó, viszont a LE annál több, minél magasabb az EH-d. Tehát ha maxos EHd van, akkor megvan az egyensúly, de ha teszem azt, csak 10-es, akkor gyengébb lesz a LE/TP-d, mint annak, akinek 55-ös.

De tudjátok mit, nem fogok zsákbamacskát árulni, leírom a pontos képletet - annyira úgysem komplikált, és a jutalmak már amúgy is publikusak - és akkor mindenki eldöntheti, hogy megéri-e neki részt venni az eventben.

Győztes csatáért kapott LE és TP (a szint a legyőzött ellenfél szintje):
LE: ( szint * 39,67 ) * (0,5 + EH * 0,015). Ha gyémántos, erre kap 1,05-ös szorzót, semmliyen más módosító nincs!
TP: (2+szint)*0,273."

Csak hogy számolni tudjuk a lehetőségeket
Szerintem ez bőven elég lenne a fájdalomtűréssel együtt.

Az előző entitásomat így is 14 napig vertem napi 3x nekifutásból. Az előző szövimben (akik amúgy a toplista középtáján vannak) alacsony volt az ÉP regen. Ha azok a nerfek valósulnának meg amit feljebb javasoltak a legtöbben akkor kb. az első 20 szövetség tagjai tudnának jól entitásozni. Az alacsonyabb szintű és kisebb szövetségben lévő karakterek ki lennének herélve. A több regen ha 15 % alá kerülsz az már rendben van, a maxra visszamegy az túlzás szerintem.
Idézet: Warfoki - 2011.12.07. 23:13:10
OK, a LE bukás CSP helyett egyszerűen rossz ötlet. Nagyon. Az is beeszi időnként, aki nem használja a taktikát és sokkal drasztikusabb levonás, mint a CSP a játékosok túlnyomó többségének. Az elenyésuő kisebbség meg kb. röhöghet a markába. Inkább az entitást tessék erősíteni:

1) Automatikusan az entitás varázsol először.
2) Ha 15% alá üt a dög, a regenerációja megnő.


Ha már mindenképpen alternatíva kell, ez teljesen megfelelő. Az LE vesztés gáz. Mi van ha 0 LE-vel megyek neki?
Ez az entitás fájdalomtűrés elég ijesztően hangzik. Tudhatunk róla valami konkrétabbat? Én a messzemenőkig ellenzek minden entitás erősítést, mivel tényleg meg lehet izzadni velük. Az egyéni sikerélményt nem jó ötlet elvenni szerintem. Másrészt meg előbb-utóbb mindenki eléri a szintlimitet (vagy az AF-ból kitolt szintlimitet) és onnantól nyista. Szintenként üthet egyet ami max 3 szintenként növekszik. Miért olyan nagyon zavaró ez? A csp bukás teljesen jó volt eddig. Egyébként ha ájul a karakter és az entitás visszagyógyul eshetőség felfogható egy sebgyógyítás nerfnek is.

A huzalozott reflexek meg király ötlet változatlanul, hányadik szinttől lesz elérhető és milyen erőforrásba fog kerülni?
Dátum: 2011.12.07. 16:31:24
Szerintem eltűnik. De minek engednéd szabadon?
Dátum: 2011.12.07. 13:11:25
Köszi, ezt ismerem, az értelmezése sikerül kicsit nehézkesen
Dátum: 2011.12.06. 14:51:30
Köszi, ezek szerint a minimum szint (kincs szintje-5 * 2) és a maximum szint az a minimum szint+19? Ez igaz minden kincsre?
Dátum: 2011.12.06. 14:28:05
Ha entitást ölök, akkor hogyan kell számolnom a max szintjét, hogy egy bizonyos szintű tárgy még benne legyen a listában?
Pl. ha 75-ös tárgyat szeretnék, akkor mekkora a legnagyobb entitás amit ha leölök 45.-nek még benne lesz a cucc?
Dátum: 2011.12.06. 13:44:05
Már várom az eseményt. Ezzel fogom kompenzálni magam a tragikus térkép után.

mód: kérdés törölve, megtanultam olvasni
Dátum: 2011.12.06. 12:20:31
Én reggel 8 körül kihívásoztam és esett dukátteremtő tekercs meg lélekgyémánt csomag is.
Dátum: 2011.12.02. 11:31:15
Köszi, szomorúan hallom. Valahogy sejtettem
Dátum: 2011.12.02. 08:03:54
A xenó kristályt ha beleteszem egy tárgyba akkor valamilyen módon visszanyerhetem belőle?
Miklós, sajnos a talin a VÚ fórumig nem tudtam maradni azért is voltam ennyire lelkes. Természetesen főleg a saját szempontjaimat vettem figyelembe (vagy azokat amikre van rálátásom).

A kaland reform alatt több mindent értek:

- a magasabb szinteken lévő tulajdonságpróbák kristálypontköltségét csökkenteni (esetleg maximalizálni a kariszint függvényében) hogy ne szálljon el túlságosan - erre többen panaszkodtak az ismerőseim közül, alacsonyabb szinten (mint nálam) még nem gond
- a csaták átalakítása - jobb LE/TP arány (akár új épületekből - szintenként mondjuk +2 % LE, max szint mondjuk 30.) - először a 0 LE/TP-s szörnyeket javasoltam volna de rájöttem hogy akkor gyakorlatilag 0 TP-ért lehetne kalandozni . Esetleg be lehetne tenni épület helyett kaland szakit szintenként +1% LE csatánként)
- a gyógyital és varázsital felhasználáskor gyógyítson - bár ezt lehet sokan ellenzik
- még mindig hasznos ötletnek tartanám az irreális "szivatós" kalandok törlését / nem átengedését, 4 csata, LE, ÉP, ÉP, gyógyital - és társaik. Az LE/TP erőforrást felhasználó próbák számát maximalizálni lehetne (mondjuk 3 esetleg 4).
- közvetve ide kapcsolódik hogy mondjuk a bevezetendő sisakok lgy-sek legyen és lehetnének új lgy-s tárgyak is, olyanok amik újra meg újra felhasználhatók (térkifordítóra én sem költök pedig még csak 50 vagyok) pl. szint*x lgy-ért random esszenciák vagy szint*5*x lgy-ért szabadon választott esszenciák. Úgyis programoztok még megákat