Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2015.11.27. 12:53:03
A képletek - és minden egyéb - pontosítva lesz természetesen, itt a fórumon átbeszéljük majd, hogyan nézzen ki a rendszer. Én úgy gondoltam, hogy a craftolásnak lesz egy külön aloldala, ahol eldöntheted, milyen tulajdonságokat raksz a tárgyra. Szinttől függően kapnál pontokat, ezeket oszthatnád szét, minél magasabb tulajdonságot gyártasz, annál többe kerül exponenciálisan. Tehát itt azért lenne döntéshelyzet. A növelésnek ezenkívül lenne még egy költsége, valamilyen alapanyagok, amelyek beszerzése a tulajdonságtól függ.
Dátum: 2015.11.27. 08:42:38
Ezzel tisztában vagyok én is, épp ezért már régóta gondolkodom rajta, hogy a tárgyak készítését a ti kezetekbe kellene adni. Magyarul, lenne egy alaptárgy, páncél, sisak stb. és az, hogy milyen statokat adjon, ti döntenétek el. A tárgyat a varázstárgy kovácsolás menüpontban lehetne legyártani, a max. adható statok a te szintedtől függnének. A craftoláshoz szükséges komponensek beszerzése a tárgy típusától függne, pl. a gyűrűk nyakláncok komponensét az epikusok dobnák, a sisakot sisakszilánkért lehetne venni, bizonyos tárgyakét a csatlós arénában lehetne megszerezni stb. Elkerülendő, hogy mindenki csak IQ tárgyat csináljon, egy stat költsége exponenciálisan nőne, tehát egy tárgynak vagy +10-et adsz mindenből, vagy +20 IQ-t.
Dátum: 2015.11.26. 22:20:00
Azt nem mondtam, hogy kő nélkül top játékos lehetsz, ha így lenne, nem lenne értelme a játéknak. Csak azt, hogy más játékokkal ellentétben, nem az őskő határozza meg dominánsan ki a legerősebb, az optimalizálás itt többet számít.
Most azt mondtam, hogy bemaxoltuk a megaesszenciát - tehát csak egy véges ideig kell ezt csinálni; +könnyebb lesz a megaesszenciák beszerzése - ez a kettő remélem pont azt éri el, amit szeretnétek, hogy csökken ennek az aspektusnak a költsége.
Miért drágulnak a tárgyak? Ez egyszerű, a szintlépés egyre lassul, tehát egyre ritkábban kell új tárgyakat venned. A szintlépés jóval nagyobb mértékben lassul, mint ahogy a tárgyak ára nő, ezért ez a költség pont hogy csökken az idő múlásával.
Most azt mondtam, hogy bemaxoltuk a megaesszenciát - tehát csak egy véges ideig kell ezt csinálni; +könnyebb lesz a megaesszenciák beszerzése - ez a kettő remélem pont azt éri el, amit szeretnétek, hogy csökken ennek az aspektusnak a költsége.
Miért drágulnak a tárgyak? Ez egyszerű, a szintlépés egyre lassul, tehát egyre ritkábban kell új tárgyakat venned. A szintlépés jóval nagyobb mértékben lassul, mint ahogy a tárgyak ára nő, ezért ez a költség pont hogy csökken az idő múlásával.
Dátum: 2015.11.26. 19:49:10
Sajnálom, hogy így érzel. Ha gondolod, írj a supportra, szívesen átnézem, mire költöttél őskövet, írd le, mi az, ami miatt drágult neked a játék, és mit tudnánk tenni azért a jövőben, hogy a helyzet javuljon.
Dátum: 2015.11.26. 19:00:54
Iceman, amióta a VU megy, jelennek meg ilyen posztok a fórumon, mint amit most írtál. Pontosan tudjátok, hogy tisztában vagyunk az árérzékenységetekkel, a csatlósoknál külön topik volt erről, nehogy ez az új feature is ilyen problémát szüljön. Pont a megaesszencia kombó volt az, ahol - annak ellenére, hogy a VU talin jelenlévő játékosok 90%-a feltette a kezét, hogy használja a kombót, azaz rendszeresen fizeti a 10 őskövet az állatfelszerelésért - lecsökkentettük 2 őskőre, azaz ötödére. Az, hogy Ariel mennyit költött, az ő magánügye, mint ahogy az is, ha megosztja ezt veletek. Azt azért senki se felejtse el, hogy ő a játékban a csúcsragadozó, a leghatalmasabb végzetúr. Az, hogy egy játékban mennyire vagy sikeres, a stratégiádnak, a játékkal töltött időnek, és a ráköltött pénznek a függvénye. A legtöbb hasonló játékban, amit ismerek, a pénznek van a legnagyobb súlya, büszkék vagyunk rá, hogy a VU-ban viszont a stratégia jóval nagyobb szerepet játszik.
Dátum: 2015.11.26. 18:39:25
Jah, én komolyan nerfelni akartam, de ezt már rég megtanultam, hogy nincs értelme a játékosok véleményével szembemenni, bevallom, nem számítottam rá, hogy ennyi ellenérzés lesz ezzel kapcsolatban.
Ariel téged viszont tényleg nem értelek, eddig nem ilyennek ismertelek meg. Először rettenetesen kiakadsz (annak ellenére, hogy leírtam, nyitott vagyok a párbeszédre), majd amikor visszakozok, akkor még mindig savanyú a szőlő. Szerintem ez a postod kicsit ilyen b*meg nyuszika a létrádat hozzászólás volt. Szó nem volt itt arról, hogy holnaptól a hűségbónuszban megaesszencia is lesz, vagy minden levadászott állatból esik ezentúl egy esszencia. Egyszerűen csak ezek a tárgyak (esszenciák) a jutalmak közt hanyagolva voltak, most majd bekerülnek az esemény és egyéb jutalmak közé. De ugyanúgy meg kell majd dolgozni értük. Amikor valaki 10 zöld esszenciát fog kérni a szőlőkért, de ugyanazért csatlóskristályt vagy más hasznos dolgot kérhetsz mert neked az esszenciára már nincs szükséged. Ha egy akció mellé egy marék energiahasznosítás esszencia jár, akkor te majd nem megaesszenciát faragsz belőle, hanem elhasználod... Egyébként az ÜSZen válaszoltam a leveledre, majd nézz rá.
Ariel téged viszont tényleg nem értelek, eddig nem ilyennek ismertelek meg. Először rettenetesen kiakadsz (annak ellenére, hogy leírtam, nyitott vagyok a párbeszédre), majd amikor visszakozok, akkor még mindig savanyú a szőlő. Szerintem ez a postod kicsit ilyen b*meg nyuszika a létrádat hozzászólás volt. Szó nem volt itt arról, hogy holnaptól a hűségbónuszban megaesszencia is lesz, vagy minden levadászott állatból esik ezentúl egy esszencia. Egyszerűen csak ezek a tárgyak (esszenciák) a jutalmak közt hanyagolva voltak, most majd bekerülnek az esemény és egyéb jutalmak közé. De ugyanúgy meg kell majd dolgozni értük. Amikor valaki 10 zöld esszenciát fog kérni a szőlőkért, de ugyanazért csatlóskristályt vagy más hasznos dolgot kérhetsz mert neked az esszenciára már nincs szükséged. Ha egy akció mellé egy marék energiahasznosítás esszencia jár, akkor te majd nem megaesszenciát faragsz belőle, hanem elhasználod... Egyébként az ÜSZen válaszoltam a leveledre, majd nézz rá.
Dátum: 2015.11.26. 15:35:00
Még egyszer átgondoltam ezt az egészet a reakcióitok alapján, és úgy döntöttem, hogy a nerfet (és a tápot is) töröljük. Az esszencia bónuszok maradnak, ahogy voltak, szintenként 5%-kot fognak adni továbbra is, szinttől függetlenül. A tulajdonságok és szakértelmek fejlesztésére kapott maximális kedvezmény is maradni fog 80%, efölé ez továbbra sem mehet semmilyen módon. Az alkímista megaesszenciák maximuma 235 lesz, ennél több nem lehet senkinek. Ezt a korlátot még nem érte el senki szerencsére.
A jövőbeli fejlesztéseknél ügyelni fogok arra, hogy lehessen esszenciákat szerezni nagyobb mennyiségben, akár rögtön zöld esszenciákat is, már a karácsonyi eseménysorozatra is tervezni fogok ilyet.
Remélem ez a megoldás már szimpatikus mindenkinek.
A jövőbeli fejlesztéseknél ügyelni fogok arra, hogy lehessen esszenciákat szerezni nagyobb mennyiségben, akár rögtön zöld esszenciákat is, már a karácsonyi eseménysorozatra is tervezni fogok ilyet.
Remélem ez a megoldás már szimpatikus mindenkinek.
Dátum: 2015.11.26. 14:41:20
Ez nem így van, 20%-kal nagyobb TÖ-d és SZÖ-d van, mint a 2. legerősebb játékosnak, és ebben nyilvánvaló szerepe volt az alkímiának. Ráadásul a 80%-os cap túllépését - amit pont az esszenciáknak köszönhetsz - rajtad kívül kevesen tudják kihasználni. Az AF képesség, amivel pedig még több esszenciát lehet találni, pont a te kérésed alapján került be.
Szó sincs arról, hogy itt bármi kukázva lenne. Egyszerűen csak azt szerentém, ha ez a szorzó nem szállna el a végtelenbe. Ha úgy érzitek, a jelenlegi korlátozás túl drasztikus, nyitott vagyok a javaslatokra, ahogy fent írtam.
Ez az egész egy tervezési hiba volt a részemről, hogy nem korlátoztuk eredetileg ezt a bónuszt, úgy, mint minden mást, és ezt nagyon sajnálom. De még mindig jobb lenne ezt utólag korrigálni, mint így hagyni, és várni, hogy pár játékos TÖ-je elszálljon a végtelenbe, és ők ezért unják be, más meg azért, mert soha a közelükbe se érhetnek.
Van egyébként még egy olyan elvi alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, maximáljuk a kapott bónuszt 1000%-ban, így senki sincs nerfelve, viszont a játékban tömegével kezd potyogni az esszencia, hogy mindenkinek fél éven belül szintén lehessen egy 500-800%-kos bónusza. A VU tali kiváló lehetőség lesz, meg tudjuk beszélni, mi legyen. Én is azt szeretném, ha egy nektek tetsző verzió lenne a végleges.
Szó sincs arról, hogy itt bármi kukázva lenne. Egyszerűen csak azt szerentém, ha ez a szorzó nem szállna el a végtelenbe. Ha úgy érzitek, a jelenlegi korlátozás túl drasztikus, nyitott vagyok a javaslatokra, ahogy fent írtam.
Ez az egész egy tervezési hiba volt a részemről, hogy nem korlátoztuk eredetileg ezt a bónuszt, úgy, mint minden mást, és ezt nagyon sajnálom. De még mindig jobb lenne ezt utólag korrigálni, mint így hagyni, és várni, hogy pár játékos TÖ-je elszálljon a végtelenbe, és ők ezért unják be, más meg azért, mert soha a közelükbe se érhetnek.
Van egyébként még egy olyan elvi alternatíva is, hogy marad a régi rendszer, maximáljuk a kapott bónuszt 1000%-ban, így senki sincs nerfelve, viszont a játékban tömegével kezd potyogni az esszencia, hogy mindenkinek fél éven belül szintén lehessen egy 500-800%-kos bónusza. A VU tali kiváló lehetőség lesz, meg tudjuk beszélni, mi legyen. Én is azt szeretném, ha egy nektek tetsző verzió lenne a végleges.
Dátum: 2015.11.26. 13:45:57
Az átmentileg működő esszenciáknak tudomásom szerint semmi közük sincs a tulajdonságfejlesztésed költségéhez... az alkímista esszenciákból jövő specializáció bónusz pedig nem változott, sőt.
Dátum: 2015.11.26. 13:14:12
Ebben igazad van, hosszú ideig pendingelt egy olyan relikvia, hogy egyszerre 2 esszenciád lehessen aktív, de a végén ez tényleg nem került be (ezek szerint szerencsére). De az továbbra is fennáll, hogy a valóságformázásból szerzett extra PP-k és az EH-ból szerzett EH össze tud szorzódni, tehát a 6x LE továbbra is áll.
A 80%-kos specializáció cappel már régóta probléma van. Hogy emiatt nincs értelme az AF pontokat fejleszteni, tárgyaknak stb. nincs értelme. A korlátoknak nem vagyok híve, jobb szeretem, ha a magasabb szinten csökkenő bónuszt ad a képesség, de ugye itt mindenképp kellett valami korlát. A 80% 95%-ra való kitolását végül hosszas vívódás után vállaluk be. Azonban tudnotok kell, hogy ez megint drasztikus tulajdonságnövekedést eredményez a capot túllépő top játékosoknál: extrém esetben - ha eléred a 95%-kos korlátot - akár negyedére csökkenhet a tulajdonság fejlesztése (az eredeti ár 20%-a helyett csak 5%-kot fogsz fizetni). A tulajdonságok költségnövekedése persze ellensúlyozza ezt valamilyen mértékben. Úgy gondoltuk, hogy a tulajdonságfejlesztés negyedére csökkentése és a 6x LE már tényleg túlzás lenne.
Ill. a valóságformázással van még egy gond: több olyan eseményünk is van, ahol a toplisták alapja az elköltött PP. Jelen formában a világok top alkímistájának úgy mellesleg az esszenciák ezekben a kategóriákban is automatikus győzelmet jelentenek.
Tehát ahogy írtam, nyitott vagyok a javaslatokra.
Ami lehetséges:
1.) a bónusz csökkenést kevésbé drasztikussá tesszük, cserébe a specializáció bónuszt tesszük lassabban növekedővé. Jelenleg első 10 4%, második 10 3%, harmadik 10 2%, köv. 20 szint 1%, köv. 40 szint fél százalék, és utána negyed százalék. A mostani top bónusz (kb. 1000%) ezzel 150%-ra módosul. Hogy mi ésszerű, arra elfogulatlan javaslatot várok.
2.) Berakunk valamilyen egyéb, hasznos extrát az esszencia bónuszok közé, ami nem ad ilyen direkt módon ennyi lélekenergiát.
A valóságformázásos problémát pedig át kell gondolni, abban már megegyeztünk, hogy a jövőbeli PP/CSp alapú versenyeredményeknél az elköltött mennyiséget osztani fogjuk az inspirációval. Hasonlóképp, lehet, hogy az ilyen események alatt is a valóságformázás esszenciát tiltani kéne, vagy nem kapna bónuszt.
A 80%-kos specializáció cappel már régóta probléma van. Hogy emiatt nincs értelme az AF pontokat fejleszteni, tárgyaknak stb. nincs értelme. A korlátoknak nem vagyok híve, jobb szeretem, ha a magasabb szinten csökkenő bónuszt ad a képesség, de ugye itt mindenképp kellett valami korlát. A 80% 95%-ra való kitolását végül hosszas vívódás után vállaluk be. Azonban tudnotok kell, hogy ez megint drasztikus tulajdonságnövekedést eredményez a capot túllépő top játékosoknál: extrém esetben - ha eléred a 95%-kos korlátot - akár negyedére csökkenhet a tulajdonság fejlesztése (az eredeti ár 20%-a helyett csak 5%-kot fogsz fizetni). A tulajdonságok költségnövekedése persze ellensúlyozza ezt valamilyen mértékben. Úgy gondoltuk, hogy a tulajdonságfejlesztés negyedére csökkentése és a 6x LE már tényleg túlzás lenne.
Ill. a valóságformázással van még egy gond: több olyan eseményünk is van, ahol a toplisták alapja az elköltött PP. Jelen formában a világok top alkímistájának úgy mellesleg az esszenciák ezekben a kategóriákban is automatikus győzelmet jelentenek.
Tehát ahogy írtam, nyitott vagyok a javaslatokra.
Ami lehetséges:
1.) a bónusz csökkenést kevésbé drasztikussá tesszük, cserébe a specializáció bónuszt tesszük lassabban növekedővé. Jelenleg első 10 4%, második 10 3%, harmadik 10 2%, köv. 20 szint 1%, köv. 40 szint fél százalék, és utána negyed százalék. A mostani top bónusz (kb. 1000%) ezzel 150%-ra módosul. Hogy mi ésszerű, arra elfogulatlan javaslatot várok.
2.) Berakunk valamilyen egyéb, hasznos extrát az esszencia bónuszok közé, ami nem ad ilyen direkt módon ennyi lélekenergiát.
A valóságformázásos problémát pedig át kell gondolni, abban már megegyeztünk, hogy a jövőbeli PP/CSp alapú versenyeredményeknél az elköltött mennyiséget osztani fogjuk az inspirációval. Hasonlóképp, lehet, hogy az ilyen események alatt is a valóságformázás esszenciát tiltani kéne, vagy nem kapna bónuszt.
Dátum: 2015.11.26. 11:52:09
Idézet: Offsboy - 2015.11.26. 11:41:12
Hát nem gondoltam, hogy az én kedvem is sikerül elvenni a játéktól egyszer. Grat hozzá.
Szokás szerint nyitottak vagyunk a párbeszédre, de azért gondold át, hogy mi volt az oka ennek a változásnak. Amikor annak idején az alkímista esszencia bónuszok bekerültek, ezt az extrát úgy csaptuk hozzá, hogy "tudjon még valami haszontalan apróságot is a tápok mellett". Akkor nem lehetetett átlátni, hogy nagyon hosszú távon ennek milyen következményei lesznek. Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak. Ha ezt összekombinálod azzal, hogy szintén ennek a bónusznak köszönhetően a LE-t is sokkal hatékonyabban tudod tulajdonság növelésre költeni, ez hosszú távon óriási szakadékot fog generálni a játékosok között. Tudod, hogy szinte sosem nerfelünk, és most is, amikor muszáj volt, ellenpontoztuk valamivel, ami ezt talán még ki is egyenlíti bizonyos szempontból.
1 nerf és 1 táp:
A megaesszencia bónuszokkal történt egy pozitív és egy negatív dolog. Csökkentettük a szakértelmet átmenetileg növelő esszenciák hatásfokát növelő bónuszt. A bónusz most már nem lineárisan nő (szintenként 5%), hanem logaritmikusan. Azaz eleinte szintenként 4%, majd 3, 2% stb, extrém magas szinteken pedig szintenként 0.25%.
A megaesszencia bónuszokkal történt egy pozitív és egy negatív dolog. Csökkentettük a szakértelmet átmenetileg növelő esszenciák hatásfokát növelő bónuszt. A bónusz most már nem lineárisan nő (szintenként 5%), hanem logaritmikusan. Azaz eleinte szintenként 4%, majd 3, 2% stb, extrém magas szinteken pedig szintenként 0.25%.
Hát nem gondoltam, hogy az én kedvem is sikerül elvenni a játéktól egyszer. Grat hozzá.
Szokás szerint nyitottak vagyunk a párbeszédre, de azért gondold át, hogy mi volt az oka ennek a változásnak. Amikor annak idején az alkímista esszencia bónuszok bekerültek, ezt az extrát úgy csaptuk hozzá, hogy "tudjon még valami haszontalan apróságot is a tápok mellett". Akkor nem lehetetett átlátni, hogy nagyon hosszú távon ennek milyen következményei lesznek. Nézzünk egy kirívó példát: valakinek +1000% bónusza van. Tehát az esszencia +100 energiahasznosítást ad neki, és +50 kreatív affinitást. Cirka hatszor annyi LE fog járni egy szb csatáért, mint egy átlag halandónak. Ha ezt összekombinálod azzal, hogy szintén ennek a bónusznak köszönhetően a LE-t is sokkal hatékonyabban tudod tulajdonság növelésre költeni, ez hosszú távon óriási szakadékot fog generálni a játékosok között. Tudod, hogy szinte sosem nerfelünk, és most is, amikor muszáj volt, ellenpontoztuk valamivel, ami ezt talán még ki is egyenlíti bizonyos szempontból.
Dátum: 2015.11.26. 11:27:21
A mai nappal a következők kerültek a játékba:
- Unobtánium jutalomrelikviák: elkészítésükhöz kryxónium relikvia, unobtánium fókusz és 7 relikviakupon szükséges. Az unobtánium fókusz megszerezhető: ajándékként befizetési csomagban, szombattól az új relikviák közt, a Relikviák menüpontban, jövőbeli mini-eseményekben, és átváltható lesz relikviakupon vagy kryxónium fókusz rá (de ez utóbbi kevésbé kedvező árfolyamon).
AF képességek:
Szerencsefaktor: maximum 10-ről 20-ra nőtt (de az új szintek AF költsége nagyobb).
Alkímista: 5-tel megnőtt a max. szint.
Fizikai pajzs, mágikus pajzs: max szint 20-ról 30-ra nőtt.
Entitásvadászat: max szint 50-re nőtt (de az új szintek költsége már 6 AF pont).
Új AF képesség: Fájdalomküszöb. Lehetővé teszi 3 új szakértelem fejlesztését, amelyek a tárgyakból eredő tüskés bőr és negativ aura, valamint varázslatokból jövő visszacsatolás sebzését csökkentik.
- Unobtánium jutalomrelikviák: elkészítésükhöz kryxónium relikvia, unobtánium fókusz és 7 relikviakupon szükséges. Az unobtánium fókusz megszerezhető: ajándékként befizetési csomagban, szombattól az új relikviák közt, a Relikviák menüpontban, jövőbeli mini-eseményekben, és átváltható lesz relikviakupon vagy kryxónium fókusz rá (de ez utóbbi kevésbé kedvező árfolyamon).
AF képességek:
Szerencsefaktor: maximum 10-ről 20-ra nőtt (de az új szintek AF költsége nagyobb).
Alkímista: 5-tel megnőtt a max. szint.
Fizikai pajzs, mágikus pajzs: max szint 20-ról 30-ra nőtt.
Entitásvadászat: max szint 50-re nőtt (de az új szintek költsége már 6 AF pont).
Új AF képesség: Fájdalomküszöb. Lehetővé teszi 3 új szakértelem fejlesztését, amelyek a tárgyakból eredő tüskés bőr és negativ aura, valamint varázslatokból jövő visszacsatolás sebzését csökkentik.
Dátum: 2015.11.24. 12:40:58
Idézet: Kiaphet - 2015.11.24. 11:31:00
Mi a gond? hogy 5 helyett 4? Én ehhez a változáshoz nem ragaszkodom, de amikor random emberekből áll össze a csapat, az 5-öt nehezebb volt összehozni, mint a 4-et.
Kapásból sikerült elvenni a kedvem az egésztől,még több ilyen jó ötlet és máris 1 jól fizető ügyféllel kevesebb lesz ott...
Mi a gond? hogy 5 helyett 4? Én ehhez a változáshoz nem ragaszkodom, de amikor random emberekből áll össze a csapat, az 5-öt nehezebb volt összehozni, mint a 4-et.
Dátum: 2015.11.23. 13:38:21
A "Bolygó Ura" VU-s csapatversenyben várhatóan 2 jelentősebb változás is lesz:
1.) A korábbi 5 fős helyett 4 fős csapatok (könnyebb összeverbuválni)
2.) A korábbi 1., 2., 3. X db relikviakupont kap rendszer helyett a feladatokért a csapatok virtuális ősköveket kapnak, amelyeket a verseny végén általuk választott jutalmakra válthatnak be (mint pl. egy mini-eseménynél), így remélhetőleg mindenki megtalálja a neki tetsző nyereményt.
1.) A korábbi 5 fős helyett 4 fős csapatok (könnyebb összeverbuválni)
2.) A korábbi 1., 2., 3. X db relikviakupont kap rendszer helyett a feladatokért a csapatok virtuális ősköveket kapnak, amelyeket a verseny végén általuk választott jutalmakra válthatnak be (mint pl. egy mini-eseménynél), így remélhetőleg mindenki megtalálja a neki tetsző nyereményt.
Dátum: 2015.11.20. 17:18:50
Beszélgettem egy francia barátommal, amikor kérdeztem tőle, hogy miért nem megy már az idegenlégió rendet tenni Szíriába, teljesen megdöbbent, az ISIS-t elég szerinte bombázgatni és akkor majd elmúlik. Gondolom ez az, amit a sajtójuk a közvéleménynek ad, hogy ez a jó megoldás. Csakhogy ez nem egy állam, hanem egy bűnszervezet, és ahogy a szicíliai maffiát és a mexikói drogkartelleket sem lehet bombázással megszüntetni, sajna ez a módszer itt se működik.
Dátum: 2015.11.16. 09:23:16
Gyerek voltam még, amikor a TV-ben mindennapos volt a hír, hogy Spanyolországban az ETA, Észak-Írországban az IRA kiket és hogyan robbantott fel és merényelt meg. És a elgszörnyűbb az volt, hogy a demokrata államok az elfogott terroristákat nem kivégezték, hanem hosszas tárgyalás után börtönbe zárták, a következő robbantásokban már a követelés az ő szabadon bocsátásuk volt. Volt már terrorizmus Európában, csak régen volt, Európa felejt. Ez az ellenség azért is az emberiség legszörnyűbb átka, mert belülről támad, iszonyú nehéz ellene védekezni, és ártatlan embereket, gyereket, nőket, öregeket ölnek meg.
A hétvégén salsázni voltunk egy hotelben (ezért is csak most értesültem a tragikus eseményekről), rengeten voltunk, a tánc csodálatos, felszabadítja az embert, boldoggá teszi. ha a Földön mindenki táncolna, nem lennének háborúk és terrorizmus. De ez egy utópia, mint ahogy az is, hogy a szélsőséges, radikális muzulmánokat majd iskoláztatjuk, beilleszkednek, legrosszabb esetben egy börtönbe kerülnek, ahol nem árthatnak senkinek. A terrorizmust ki kell irtani úgy, hogy írmagja se maradjon. Sajnos nincs más megoldás, csak egy teljeskörű szárazföldi háború az iszlám állam ellen, ahol mindenkit megölnek, akinek fegyver van a kezében. És ez is csak egy átmeneti megoldás lesz, előbb-utóbb újratermelődik egy hasonló szervezet. De minél mélyebben irtanak ki egy gyomot, annál több idő, amíg újranő.
A menekültekről pedig, ez az egész nyilván nem az ő hibájuk, nem ők követték el, nem őket kell ezért hibáztatni. De tény, hogy a menekültáradat egyúttal tökéletes módszer arra, hogy szélsőséges terroristák nagy számban bejussanak Európába, és létrejöjjön egy tömeg, akiket sorozatos terrorcselekmények esetén az európaiak hibáztatni fognak, és ezért szembefordíthatók az őket gyűlölő lakossággal. Épp ezért nem kellene őket beengedni Európába.
A hétvégén salsázni voltunk egy hotelben (ezért is csak most értesültem a tragikus eseményekről), rengeten voltunk, a tánc csodálatos, felszabadítja az embert, boldoggá teszi. ha a Földön mindenki táncolna, nem lennének háborúk és terrorizmus. De ez egy utópia, mint ahogy az is, hogy a szélsőséges, radikális muzulmánokat majd iskoláztatjuk, beilleszkednek, legrosszabb esetben egy börtönbe kerülnek, ahol nem árthatnak senkinek. A terrorizmust ki kell irtani úgy, hogy írmagja se maradjon. Sajnos nincs más megoldás, csak egy teljeskörű szárazföldi háború az iszlám állam ellen, ahol mindenkit megölnek, akinek fegyver van a kezében. És ez is csak egy átmeneti megoldás lesz, előbb-utóbb újratermelődik egy hasonló szervezet. De minél mélyebben irtanak ki egy gyomot, annál több idő, amíg újranő.
A menekültekről pedig, ez az egész nyilván nem az ő hibájuk, nem ők követték el, nem őket kell ezért hibáztatni. De tény, hogy a menekültáradat egyúttal tökéletes módszer arra, hogy szélsőséges terroristák nagy számban bejussanak Európába, és létrejöjjön egy tömeg, akiket sorozatos terrorcselekmények esetén az európaiak hibáztatni fognak, és ezért szembefordíthatók az őket gyűlölő lakossággal. Épp ezért nem kellene őket beengedni Európába.
Dátum: 2015.11.16. 09:04:32
Igen, én is ezt írtam, hogy ezért nem a menekültek a hibásak, de az akció elkövetői azt szeretnék, ha őket hibáztatnák, és így belülről bomlasztanának.
Bocs nem láttam a Párizs topikot, akkor oda irok!
Bocs nem láttam a Párizs topikot, akkor oda irok!
Dátum: 2015.11.15. 22:42:48
Sajnos, ez a negatív jövő-vízió megvalósulni látszik. Borzasztó, ami Párizsban történt, egy ilyen szörnyű terrorcselekményre nincs bocsánat. Az egyetlen dolog, amit tehet Franciaország, hogy teljeskörű hábprút indít az iszlám állam ellen, és a szövetségei ebben teljes mellszélességgel segítik. Ilyen szempontból az usa tökös volt, szept11 után lerohanta Afganisztánt, az oszama nagy árat fizetett a támadásért, azóta az usát békén is hagyják, és most európával próbálkoznak. A Buda elfoglalása trükkel bejöttek a katonák, és indul az offenzíva. Azt gondolják Európa puhány, retteg a háborútól, és inkább megy a nyomozgatás, bírósági tárgyalások, a demokratikus módszer. A közvélemény felháborodik a kormány tehetetlenségén, a bevándorlók ellen fordulnak, zavargások lesznek, és a muszlimok egy része elkeseredik, és tényleg a szélsőségesek oldalára áll.
Dátum: 2015.11.12. 16:04:48
Akciós ajándékcsomagok
Az alábbiakban felsoroljuk az ajándékcsomagokat, amelyeket a karaktered a kedvezményes befizetés után kap a találkozón. Egy karakter csak egy csomagot kaphat!
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikviakupon, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 1 bűvös állateledel, 10 csatlóskristály, 40 mytokronit csomag
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
1 kryxónium fókusz, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 2 bűvös állateledel, 25 csatlóskristály, 100 mytokronit csomag, 1 templomi pálca
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 unobtánium fókusz, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 5 bűvös állateledel, 50 csatlóskristály, 200 mytokronit csomag, 1 templomi pálca
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
2 unobtánium fókusz, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 10 bűvös állateledel, 120 csatlóskristály, 500 mytokronit csomag, 2 templomi pálca
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
Az alábbiakban felsoroljuk az ajándékcsomagokat, amelyeket a karaktered a kedvezményes befizetés után kap a találkozón. Egy karakter csak egy csomagot kaphat!
2.000 Ft befizetés, azaz legalább 154 őskő vásárlása esetén:
1 relikviakupon, 3 univerzum ládikó, 3 ork sör, 10 aranydukát*, 1 bűvös állateledel, 10 csatlóskristály, 40 mytokronit csomag
5.000 Ft befizetés, azaz legalább 385 őskő vásárlása esetén:
1 kryxónium fókusz, 10 univerzum ládikó, 10 ork sör, 25 aranydukát*, 2 bűvös állateledel, 25 csatlóskristály, 100 mytokronit csomag, 1 templomi pálca
10.000 Ft, azaz legalább 770 őskő vásárlása esetén:
1 unobtánium fókusz, 20 univerzum ládikó, 20 ork sör, 50 aranydukát*, 5 bűvös állateledel, 50 csatlóskristály, 200 mytokronit csomag, 1 templomi pálca
20.000 Ft, azaz legalább 1540 őskő vásárlása esetén:
2 unobtánium fókusz, 40 univerzum ládikó, 40 ork sör, 100 aranydukát*, 10 bűvös állateledel, 120 csatlóskristály, 500 mytokronit csomag, 2 templomi pálca
* az aranydukátok csak akkor jelennek meg, ha már elérhető az aukciós ház a játékosnak
Dátum: 2015.11.12. 16:03:34
Végzetúr élő aukció
Szabályok:
- Egy játékos egy világon csak egy tételt nyerhet.
- Az, hogy mennyi aranydukátot licitálhatsz maximum, az aukciót megelőző péntek, 3 órás állapot határozza meg. A péntek, 3 után szerzett aranydukátokat nem használhatod fel.
- A licit nyertesének meg kellett adnia az adatait (név, születési év) a játékban, a karakterénél, a Beállítások alatt, és a helyszínen azonosítani kell magát egy fényképes igazolvánnyal, amelyen a neve szerepel.
- Ha egy játékos nem legális licitet adott be (nincs elegendő dukátja, vagy nem tudja magát azonosítani) az a játékos az aznapi liciteken már nem vehet részt, és a tárgy újra árverezésre kerül.
- Az alábbi tételek a V1, V2, V3, V5 és V6 világokon is árverezésre kerülnek, kivéve az utolsó tételt, ami csak a V1-en.
- A tételek világonként, az alábbi sorrendben kerülnek árverésre (kezdve az 1-es világgal).
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Egy új fétis, ami itt, az élő aukción megszerezhető. szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Az elveszett fétis. Választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét).
5. Egy tetszőleges unobtánium* fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is).
* Az unobtánium a kryxónium fokozat után következik, elkészítéséhez a játékban egy kryxónium fokozató relikvia, 7 relikviakupon, és egy unobtánium fókusz szükséges. Unobtánium fókuszt a következő módokon szerezhetsz: átválthatsz rá relikviakupont ill. kryxónium fókuszt, lehet kapni majd mini-eseményekben, ill. ajándékcsomagokban.
6. kristály mytoaffinitás. A hűségbónusz átvételekor kapsz 1+X mytokronit csomagot is (X a mytokronit fétist viselő csatlósod szintjétől függ, ha van ilyened). Több kristály mytoaffinitás hatása összeadódik.
7. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
8. “Retro-joker” Választhatsz egy olyan tárgyat, ami korábbi élő aukción szerepelt, de csak az alábbi listából: Alternatív szimbólum, Biztonsági pajzs, Halálkristály, Inspirátor (V5/V6-on nem választható), Karemium csapda, Mentális burok, Wyhetrqaxx képzőgyűrűje, Pdhivqaxx mázliamulettje, Zan.
+1-es Joker (csak V1-en!) Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt.
Szabályok:
- Egy játékos egy világon csak egy tételt nyerhet.
- Az, hogy mennyi aranydukátot licitálhatsz maximum, az aukciót megelőző péntek, 3 órás állapot határozza meg. A péntek, 3 után szerzett aranydukátokat nem használhatod fel.
- A licit nyertesének meg kellett adnia az adatait (név, születési év) a játékban, a karakterénél, a Beállítások alatt, és a helyszínen azonosítani kell magát egy fényképes igazolvánnyal, amelyen a neve szerepel.
- Ha egy játékos nem legális licitet adott be (nincs elegendő dukátja, vagy nem tudja magát azonosítani) az a játékos az aznapi liciteken már nem vehet részt, és a tárgy újra árverezésre kerül.
- Az alábbi tételek a V1, V2, V3, V5 és V6 világokon is árverezésre kerülnek, kivéve az utolsó tételt, ami csak a V1-en.
- A tételek világonként, az alábbi sorrendben kerülnek árverésre (kezdve az 1-es világgal).
1. A szívósság öve (A szívósságod lehetséges maximuma 100-ra emelkedik, vagyis +1 harci kör.)
2. Az Uralkodó pálcája (Hordázás szakértelmed lehetséges maximuma 100 lesz, 5 harcoló állatot megengedve.)
3. Aukciós fétis. Egy új fétis, ami itt, az élő aukción megszerezhető. szint: 150, TP: +14. Passzív képesség: minden nap, a belépéskor kapsz 1-2 aranydukátot. A 2. aranydukát esélye a csatlós szintjétől függ (150. szinten 0%, 250. szinten 50%).
4. Az elveszett fétis. Választhatsz egy tetszőleges fétist (kivéve végzet és auckiós fétisét).
5. Egy tetszőleges unobtánium* fokozatú relikvia (beleértve a mytokronitos relikviákat is).
* Az unobtánium a kryxónium fokozat után következik, elkészítéséhez a játékban egy kryxónium fokozató relikvia, 7 relikviakupon, és egy unobtánium fókusz szükséges. Unobtánium fókuszt a következő módokon szerezhetsz: átválthatsz rá relikviakupont ill. kryxónium fókuszt, lehet kapni majd mini-eseményekben, ill. ajándékcsomagokban.
6. kristály mytoaffinitás. A hűségbónusz átvételekor kapsz 1+X mytokronit csomagot is (X a mytokronit fétist viselő csatlósod szintjétől függ, ha van ilyened). Több kristály mytoaffinitás hatása összeadódik.
7. Csatlós fűszer (zabáláskor a csatlósod 10%-kal több TP-t kap)
8. “Retro-joker” Választhatsz egy olyan tárgyat, ami korábbi élő aukción szerepelt, de csak az alábbi listából: Alternatív szimbólum, Biztonsági pajzs, Halálkristály, Inspirátor (V5/V6-on nem választható), Karemium csapda, Mentális burok, Wyhetrqaxx képzőgyűrűje, Pdhivqaxx mázliamulettje, Zan.
+1-es Joker (csak V1-en!) Nyertese a fenti listából választhat egy tetszőleges tételt.