Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Mortimer

Dátum: 2010.01.21. 12:10:20
Ott tévedsz, hogy ha levereti magát az ember, majd elindítja a vadászatot, akkor kiirja, hogy 3 óra 30 perc míg eléri a 15%-ot. Ha állatbefogás van akkor megáll a vadászat, és azonnal érvényesül a prémium + gyorsítás + szentély hatása. Ezek együtt azt eredményezik, hogy nulláról 15%-ra pihenés nélkül 51 perc (!) a regeneráció.

Azaz ha vadászol egy órát, majd utána egymás után jön két-három állat (napi szinten előfordulhat bárkinél), még ki se tudod őket sajtolni máris 15% felett vagy, ahol jön egy Begginer vagy hasonló villámbeütésű pók. Azaz a szentély mellett csakis úgy szabad vadászni, ha negyedóránként ránézel a karakterre, különben semmi értelme, mert lerabolnak.
Dátum: 2010.01.21. 10:55:42
Phobos, azt írtad 11. szintű vagy. Kérlek válaszolj két kérdésre:

1. Volt egyáltalán VF-ed, lefelejtettél valamit?
2. Azt írtad, hogy egyáltalán nem akarsz vadászni. Akkor minek kellett volna neked egyáltalán VF? (Térkapuzni is csak 15. szinttől lehet, tehát semmilyen TP csökkentő hatása nem lett volna rád.)
Dátum: 2010.01.21. 10:40:17
(Kérésre.)
Dátum: 2010.01.21. 10:12:05
Idézet: Agatity - 2010.01.21. 10:05:30
Igen, rajta kívül nem volt még egy, mondjuk egy 20-30 szint környéki játékos, aki szintén ezt megtette volna, így nem tudjuk, hogy alacsonyabb szinten ez mennyire éri meg.


Én tökre nem értem Phobos problémáját. Azt írja, hogy nem akar vadászni egyáltalán, akkor miért ne fejlesztené ki az EH-t? Ezentúl sose lesz 0 LE-s portyája, nem tudják tömni TP-vel, és mivel nem vadászik, a VF-el nem érne el semmit.
Dátum: 2010.01.21. 00:06:07
és a másik fél mennyit is veszít ilyenkor? a 10%át, 1100at? Vagy mivel ezt már a kreaff duplázta, csak 600 LEt?
Dátum: 2010.01.20. 23:55:35
Mert végtelen sok PP-t lehetne így használni naponta. Magas egészség, és folyamatosan ütném a nálam sok szinttel alacsonyabbakat, és kapnék értük ismét PP-t. Az EH miatt pedig biztos lenne a LE bevételem is. Nem véletlenül lett bevezetve a portyapont (amit én mellesleg simán eltörölnék, hiszen ez egy olyan játék, ahol ütni kell a másikat. Akkor meg minek korlátozni.)
Dátum: 2010.01.20. 23:45:36
Nem adhat egy erőforrás ugyanazt jutalomként. Portyáért nem lehet portyapont jutalmat adni.
Dátum: 2010.01.20. 23:39:48
Én simán kérnék CSP-t LE helyett. Zarknodos eseményből itélve ugyanis Miklós csöppet elméri a LE arányt. A kalandpróbák csatái például annyit adnak, amennyit egy CSP-nek adnia kéne. Nos ez szánalmasan kevés, mivel nem veszi bele sem a maxos spektrálist, sem a befogást.
Dátum: 2010.01.20. 23:36:06
CSP-t mindenki használ. Aki nem vadászik így is megvan az az előnye, hogy nyugodtan szórhatja dukátokra, térkapu gyorsításra, turbóváltásra, míg a vadász számára mindez veszteség.
Dátum: 2010.01.20. 23:13:43
Idézet: Ricardo - 2010.01.20. 23:11:17
Vagy adjon egyszerűen csp-t a győzelem.


Ez nem is olyan rossz ötlet.

(Tőled túrót vártam volna.)
Dátum: 2010.01.20. 22:21:56
Aki megüt az ellenség. Az ellenséget nem jó erősíteni.

Mit nem értesz ezen?
Dátum: 2010.01.20. 16:34:54
Idézet: Jeriko - 2010.01.20. 15:17:27
Ezt érdemes lenne átgondolnod még egyszer. Pl. hogy 1000-es erővel mekkorát sebzek 0-ás védelembe (öregítő sugár miatt).


A védelem lehet zéró, ha az elnyelés 300, a sebzés nem lesz túl sok. És mivel alacsonyszintű karakterről beszélünk, hiába van nagy ereje, ha a fegyvere gyenge.

Idézet: Jeriko - 2010.01.20. 15:17:27
Már az se biztos, lesz közelharci kör, ha valakibe 1000-es tauval lövök bele egy varázslatot (összehasonlításképp: Nasdfil 300-as alap tauval tartja 7600-al a max. sebzést.)


Igen, de Nasdfil egy 101. szintű varázslatot lő, mi pedig egy alacsonyszintű felturbózott karakterről beszélünk, aminek max. negatív csapása lehet.

Persze lehet igazad van, csak jelzem hogy vannak kétségeim, szerintem közel sem annyira egyértelmű, mint ahogy elsőre kinéz. Én azt látom, hogy hiába ad a láthatatlanság egy nálam 8-10 szinttel kisebbnek +50-et minden tulajdonságára, nem ér sokat. Pedig az még a fegyverre is brutális bónuszt ad.
Dátum: 2010.01.20. 14:36:28
Egy +1000-el feltápolt alacsonyszintű karakter és egy sima magasszintű közötti csata azért nem ennyire egyértelmű, mert a magasszintű állatok mindig találnak a másik oldalon, előbbi pedig az alacsonyszintű fegyver, és a másik oldalon a magas elnyelés miatt alig sebez valamit.

Mindenesetre egyszer érdemes lenne kipróbálni.
Dátum: 2010.01.20. 14:09:33
Idézet: Ariel - 2010.01.20. 14:02:32
Miért kellene a háború arról szóljon, hogy minél nagyobb károkat okozz a másiknak? Nem elég az, ha nyersz akkor jutalmat kapsz? Miért akarsz közben károkat okozni másnak?
Ha olyan lesz az új rendszer, hogy sokan választják majd a háborúnak inkább ezt a formáját, akkor igenis csökken a farmolások mértéke, és talán nem rabolják le a szövi kútját hetente 3x, csak hetente 1x.
Az új fejlesztés arra szolgál, hogy megoldja azoknak a problémáit, akiknek vmiért nem jó a mostani rendszer ( Miklós szerint nagyon sokan vannak ilyenek). Mivel Miklós foltozgatni nem akarja a régit, így nem marad más, mint találni egy olyan új rendszert, ami segít ezeken a játékosokon.


Kicsit átírtam:

"Miért kellene a portya arról szóljon, hogy minél nagyobb károkat okozz a másiknak? Nem elég az, ha nyersz akkor jutalmat kapsz? Miért akarsz közben károkat okozni másnak? Ha olyan lesz az új rendszer, hogy sokan választják majd a portyának inkább ezt a formáját, akkor igenis csökken a farmolások mértéke, és talán nem rabolják le a karaktert naponta 3x, csak hetente 1x."

Felőlem lehet tamagocsi játék, de abban én már részemről nem vennék részt.
Dátum: 2010.01.20. 11:43:40
Ha Miklós rendszere szerint hadat üzennétek nekünk (illetve bármely szövetségnek!) nem lenne semmi esélyünk. Kettőt kattintotok (hadüzenet, nevezés), és nyertetek. Mi nem tudunk sehogyan sem védekezni, nincs semmilyen taktikázási lehetőség, nyertetek, kész. Mindezt olyan gyakran, amilyen sűrűséggel a rendszer engedélyezni fogja. Hol van ebben a játék? Mi értelme ennek?
Dátum: 2010.01.20. 10:51:07
Idézet: kitmatko - 2010.01.20. 10:41:16
Ellenünk is lehetne nyerni így, bár szerintem az új szerint is, mert a létszámunk most elég alacsony.


Mit ér két 100. szintű ellen többtucatnyi 20-30-al alacsonyabb szintű? Mintha ott se lennének.

91. szintű vagy, nézd már meg kérlek, hogy ha letámadsz 10 szintet akkor mekkora sebződéseket osztasz ki, illetve kapsz vissza. Namost képzeld el ugyanezt még lejjebb.

Idézet: kitmatko - 2010.01.20. 10:41:16
A másodikra elég egy egyszerű korlátozás, hogy ne támadhasson mindenki mindenkit.


Nem érzed, hogy önmagadnak is ellentmondasz? Egyszer azt írod, hogy mindenki vehessen részt a háborúban, most pedig azt, hogy ne vehessen részt
Dátum: 2010.01.20. 10:02:32
Idézet: kitmatko - 2010.01.20. 09:10:06
Már elég régóta szinte minden témában az AL vs mindenki megy (HT, lélekszívás, stb).


Kitmatko, őszintén: ki tudna nyerni a Kristály Horda ellen Miklós feltételei alapján? Ha ők nem indítanak ilyet, akkor ellenetek? Összeszedettnek látod a javaslatát? Hol vannnak benne az épületek (citadella, pajzsok) ? Hol van benne a 100%-os portya? Hol van benne az óránkénti ütés?

Az biztos, hogy háborúnak nem neveznék olyat, ahol a tagok 70-80%a az egyik fél részéről nem vehet részt.


Az biztos hogy háborúnak nem neveznék olyat, ahol egyetlen nagyon magas szintű ember elég egy másik szövetség megveréséhez.
Dátum: 2010.01.19. 14:39:50
Naigen, itt van az alapelv vita.

Szerinted az a szövetség győzzön, amelyik kisebb taglétszámú. Szerintem az, amelyik nagyobb. Egyszerűen számomra az utóbbi reálisabb. Életszerűtlen, hogy 3 ember megver 30-at. (Igen, biztos van rá példa a történelemben, de szuperspeciális esetek, és éppen ezért emlékezetesek.)

Innen kb. értelmetlen folytatni a dolgot, hiszen sosem fogunk ebben egyetérteni.
Dátum: 2010.01.19. 14:26:04
Mi van ha megfordítanánk a segítő kezet, és a kisebbek adnának a nagyobbnak? Létrehozna mindkét szövetség egy szuperharcost, és az megküzdene a másik szövetség ugyanilyen tagjával.

Esetleg mindkét szövetség alakít egy-egy "gólemet", lemondva bizonyos mennyiségű LE-ről és maximális életpontról, felépítve vele ezt. 24 óra alatt fel kell építeni, és erre az időre a játékosok sem kapják meg ezt az életpontot. Nem egy, hanem 3 csata lenne, azaz a véletlen szerepét kicsit csökkentjük.

A taktikázás ott van, hogy ki mennyit áldoz be a győzelem érdekében? És a győzelem is attól függ, hogy a másik szövetség mekkora gólemet épített, mennyi LE-t használt fel hozzá. Ennek egy szorzatát lehetne megszerezni a kútba.
Dátum: 2010.01.19. 14:10:08
Az aktív játékos karaktere eleve jobb, mint a nem aktívé, hiszen több időt fordít rá, így ő az erősebb.