Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2009.09.29. 14:49:22
...
Dátum: 2009.09.29. 14:02:32
Valami csak változott a képletben, mert TrueBlood azért a 100. szint feletti állatért bőven 100.000 felett kapott anno.
Két napja jeleztem a V4 fórumon, hogy nincs értékelve a kvízem. Ez már a 4. nap! Nem a LE érdekel, hanem beragaszt a küldetésekkel, ami a taktikámnak egy része (lenne). Az illetékes intézkedjen legyen szíves!
Köszönöm!


Legutoljára feltett kérdésed
Melyik nem szigetország az alábbiak közül?

Ciprus
Málta
Bermuda
Honduras

A kérdésre eddig 0 jó és 0 rossz válasz érkezett.
Legutóbbi kérdésed kiértékelés alatt van, addig nem tudsz újabb kérdést feltenni!
Dátum: 2009.09.27. 16:19:56
Én is szeretném megkapni visszamenőleg a pp-ket. Tegnap 23-kor váltottam, és azóta 48 percenként jár egy. Ez nem 3x-os, hanem csak 2x-es sebesség.
Dátum: 2009.09.27. 14:27:56
Beismerem, csak füllentettem. Kíváncsi voltam a reakciókra.
Viszont a csp-t tényleg megkaptam.
Dátum: 2009.09.27. 14:20:27
Egyre jobb, kaptam 50 pp-t is.
Kb. az egés ajúr jégió naon jól jáccik csajúgy mint a töjéjetes jémánt.
Dátum: 2009.09.27. 14:16:55
Úgy látom vannak még páran, akik megkapták ezt a boost-ot, különben érdekes lenne, hogy 5. szinten hogy lehetne bárki is 30-nál is kevesebb győztes csatával többszáz TP-vel előttem...
Dátum: 2009.09.27. 14:00:19
Egy apróság:
Regisztráció után megváltoztattam a karakternevemet, de itt a külső fórumon a módosítás előtti szerepel oldalt.

Egy kicsit súlyosabb:
Hirtelen a semmiből kaptam 75 csp-t! Nem tudom másoknál is történt-e hasonló eset, mindenesetre célszerű utána nézni.
Dátum: 2009.09.27. 13:25:18
Annak mi az oka, hogy a feltett kvízkérdésem 2 napja vár az értékelésre. Biztosan nincs bent játékosok általi értékelésre a rendszerben, mert a kvíz menüpont alatt 0:0 a jó és a rossz válaszok aránya.
Ha az a válasz, hogy hétvégén nincs admin aki jóváhagyja, akkor az a nevetséges kategória.
Nem a LE érdekel, hanem a küldetésekben akaszt meg...
Dátum: 2009.09.27. 13:11:56
Elsőnek azt kellene eldönteni, hogy hírnévnek vagy dicsőséglistának legyen elnevezve. A kettő nem ugyanaz.
Dátum: 2009.09.27. 10:19:46
Pls nézzetek utána a következő hibának:
Tegnap is és ma is beragadt a helyes kvízválaszaim száma a karakterlapon, és a 24 órás frissítéskor sem íródott jóvá. Tegnap 17-et, ma eddig 8-at buktam ezáltal.
Dátum: 2009.09.24. 19:48:05
Azon gondolkozok éppen, hogy Miklós korábban említette, bizonyos fejlesztések a priorizálás miatt csúsznak, most éppen a játékosok igényeinek kielégítése végett előtérbe került az egyéni epikus. Nem értek abszolút a programozáshoz, de a jelenlegi állapot leprogramozása nem tűnik számomra annyira nagy feladatnak. Elnézést ha tévedek, és javítsatok ki...
Arra akarok kilyukadni, hogy ilyen helyzetekben, amikor megy a vita és érvelés (1 hónapja), akkor a fejlesztés is ehhez hasonlón ide-oda ugrál (egyszer ebbe az irányba kezdem el programozni, másszor pedig egy másik irányba ugyanazt)? Feltételezem nem így van, ebben az esetben programozói kapacitást sem igényel.

Viszont ha jól fejtegetek, akkor elvileg napokon belül elkészül a kristálypontos fejlesztés és a szövetségi küldetések is, amik szeptemberre lettek ígérve. Elvégre ha a fenti levezetésem megállja a helyét, akkor gyakorlatilag minimális időveszteség érte csak ezt a két fejlesztést.

Bocs a félig offért, de kíváncsi vagyok, hogy is van ez, hogy is működik ez az egész. Szeretném tudni mikor lesz bármelyik fejlesztési tervből konkrétum.
Dátum: 2009.09.24. 17:22:22
Miklós, egyetértek a postoddal (10 pont), de a játék mostani határait egyre több játékos fogja elérni, amiért most csak pár karaktert érint.

Viszont ha 90-100. szinttől elérhető lenne 10-20 új szakértelem...

* a játékidő sem nőne az esetek nagy százalékában, hiszen a vadászatok ideje alatt lehetne böngészni a tárgyakat, elmélkedni melyik a legmegfelelőbb az adott karakternek. Ráadásul szerintem sokan szívesen töltenének a választék kedvéért "több idő" a játékkal.
Dátum: 2009.09.24. 12:11:49
Miklós, a top-effetkus teóriába muszáj belekötnöm, ugyanis véleményem szerint ferdít.
A wow-ot hozod fel példának, hogy szeretnéd elkerülni a szintkorlátot, és hogy mindegy hány programozó fejleszt egy játékost, mindig lesznek elégedetlenkedők. Ez nem teljesen van így, nem mindegy mi az elégedetlenkedés oka.

A World of Warcraft és Végzetúr merőben különbözik egymástól, hiszen az utóbbi esetében tökéletesen ki lehet számolni, hogy mennyit fog egy játékos vagy szövetség adott idő alatt fejlődni, ehhez elég ha Barrique vagy Galmuszk teljesítményének a 110 %-át vesszük, bár nem hiszem, hogy akár ez a 110 %-os verzió kivitelezhető lenne, de tegyük fel. Szövetségi maximumnak pedig lehet venni az Azúr Légió lehetséges kapacitásának 110 %-át. A csp-k, pp-k, tkp-k száma adott, tökéletesen ki lehet számolni, hogy mekkora maximumot tud generálni egy olyan játékos/szövetség, aki(k) mindent a legoptimálisabban csinálnak.
Akkor állná meg a helyét az összehasonlítás, ha a wow-ban is "csak" az első 50 legyőzött lényért lehetne bármilyen táphoz, kincshez jutni, és csak 25 PvP számítana naponta. Ott tényleg kell egy korlát, mert a 24/7 aktív karakterek borzalmas tempót diktálnak, és amit ki tudnak hozni a játékból, annak csak elméleti határa létezik.
Viszont a Végzetúrban gyakorlati határok vannak a pontosan meghatározott erőforrásoknak köszönhetően, legyen aktív akár 24/7. Ebből fakadóan szerintem ki lehet számítani, hogy a legoptimálisabban játszó karakterek mikor érik el/feszegetik a játék határait. Ez már jó ideje megtörtént.
Az, hogy a top számára el vannak maradva a fejlesztések, igenis a programozói kapacitás hiányából erednek.

Nem okoskodni akarok itt, pusztán arra kilyukadni, hogy a kifut a játék alóluk nagyon is reális probléma, és valamennyire jogosak a "követeléseik" - szigorúan ennél a kiragadott példánál maradva. Ezeknek a játékosoknak a száma pedig csak emelkedni fog, mert idővel mindenki egyre többen jutnak el a játéknak erre a szintjére. A szám emelkedését ezeknek a karaktereknek a törlése csillapíthatja.

Rinya mindig is volt és lesz is a játékkal kapcsolatban, de nem mindegy, hogy miért. Az ilyen "én sokkal jobban csinálnám" szöveggel hőzöngőket ha akarod ignoráld, ne foglalkozz velük. Viszont a játék határainak fejlesztése, kitolása minden mástól függetlenül a meghatározott erőforrások okán jogos igény, és ha lenne rá megfelelő programozói kapacitás, lazán meg tudnátok oldani.
Dátum: 2009.09.24. 08:38:58
Igen, ezt én - és sokan mások is - szeretnénk tudni, hogy úgy tudjuk időzíteni a belépésünket.
Illetve a hírekből eltűntek a díjazott kategóriák, csak általánosságban esik szó róluk. Ezt is konkretizáljátok, pls!
Dátum: 2009.09.23. 19:14:54
Miklós, ha szintenként nem egy tárgy lenne vásárolható a lélekkufárnál típusonként - mondjuk szintén 100. szinttől - hanem 2-3, netalán több, akkor most a kereskedelem butítása miatt kritizáló játékosok majdhogynem istenként kezelnének.

* A tárgyak tervezése bizonyára több időt emésztene fel, de az általános elégedettség is nagyobb lenne.
Talán egy szavazással (ahol az érintettséghez közelállókat kérdeznéd meg) kiderülne az is, hogy ezért cserébe elfogadhatónak találnák-e, ha szintlépések üteme lassulna 10-15 %-kal.
Dátum: 2009.09.22. 08:10:00
Off:
Olvass vissza egy pár oldalt, és magától Miklóstól kapod meg a csúszás kérdésére a választ.
On..
Dátum: 2009.09.21. 13:19:54
Pont az lenne a lényeg, hogy ahol 25 csata sincs egy háború alatt, az ne kapjon extra jutalmat. Talán akkor súlycsoportban közelebbi ellenfeleket választanának maguknak a szövetségek.
Dátum: 2009.09.21. 09:07:04
Az előző ötletem nem aratott sikert, ezért nem is kezdek érvelni, magyarázkodni mit mivel lehetne megoldani. Helyette inkább egy másik apróság:
Be kellene vezetni a karaktereknél egy harci erőt (hasonló módon, mint ŐV-n volt), ami a karakterek szintjéből, tulajdonságaiból, harcot befolyásoló, harcra ható szakértelmekből, szövetségi bónuszokból és a viselt felszerelésből számítódna.
A csatáknál a két küzdő fél Harci Ereje (HE) összesen 10 pontot érne, amiből az erőviszonyoknak megfelelően alakulna ki a csata végén a számpár, amit a győztes/vesztes szövetsége megkap háborús győzelemként (inkább pontként). Azonos felek küzdelme esetén az arány 6:3, óriási különbség esetén pedig 6:5, ha a gyenge győz, akkor 1:9.

Mások ötletét felhasználva pedig egy a háborúhoz tartozó új épület, a Háború kútja:
A kút mérete egyenlő a győztes háborúk száma * 1000.
Előfeltétel: Őrtorony 5. szint, lélekkút méret: minimum 100.000
Háborús győzelem esetén az ellenfél lélekkútjának energiája a háború kútjába áramlik annak kapacitása erejéig, a maradék a lélekkútba. A kutat semmilyen egyéb módszerrel nem lehet tölteni, magától sem termel LE-t. A méretének bővítése csak háborús győzelmekkel lehetséges.
Hatás: a Háború kútjából ugyanúgy lehet építkezni, mint a szövetségi lélekkútból, ám az építkezés hatásfoka 20-szorosa annak.

Ehhez a hadüzenetek küldésének feltételeit kellene rendbe szedni a visszaélések elkerülése végett. Például ha a háborúban van legalább 15 végzetúr, aki részt tud vállalni, és ezek aránya nem rosszabb az 1:2-nél...

Mindemellett a Háború kútjának növekedése és töltődése csak olyan háborúk után történne meg, ahol az összes pontok száma eléri a 250-et, vagy tartott legalább 5 napig.