Dátum: 2014.01.08. 15:23:40
Idézet: Kocos - 2014.01.08. 15:09:49 Teoretikus problema, mivel a kincstabla lassabban keszul, mint ahogy a szintet leped.
Ezt nem tudom, miből gondolod, most készült el 4 kincstábla, azaz 20 szint. Ha igaz lenne, amit mondasz, akkor a következő 2 évben nem készülne új kincstábla, ugyanis ennyi idő mire összejön 20 szintlépés.
A kincstábla olyan tempóban készül, ahogy az AL halad az epikusokkal. Jelenlegi tempóban 20 epikus kb. 50 nap (de akár a fele is elég). Ez alatt képtelenség 5 szintet lépni.
Dátum: 2014.01.08. 15:07:15
Birka, miből veszed, hogy ez be lett vezetve? A fórumon oldalakon át lett taglalva, hogy miért nem jó a 90-es limit és miért nem szabad bevezetni. Egyetlen hírben sem szerepel, hogy mégis megvalósult volna.
43 entitás tudok még legyőzni, azzal elérem a 630-as entitást, ami 320-as kincseket jelent. A lassított szintlépés miatt viszont nem tudok annyi szintet lépni, hogy fel is vehessem őket...
Dátum: 2014.01.07. 23:59:34
A negatív aura nagyon sokáig működik ellenük, és tárgyakból is elég hamar össze lehet szedni 15% aura sebzést. Utána már csak olyan gyógyitalok kellenek, amik 15%-ig visszagyógyítanak.
Dátum: 2014.01.07. 23:39:39
Idézet: McMad - 2014.01.07. 22:33:19 Azonban az egész gondolatlavinát nálam Aurri "nagyobb manaköltségű varik" alapötlete indította be...
Nagy manaköltségű varázslatok és nagy mágia igényű varázslatok között nem látok sok különbséget. Ráadásul a mágia függőség egyébként is benne van a rendszerben, hiszen a varázslatok erősségének meghatározó eleme lenne. A nagy manaköltségnek így max. annyi hozadéka lenne, hogy a manaitalokat is sűrűbben kellene használni.
Ebben a vonalban több lehetőséget látok szimpla tápnál (Zoole hasonló vonalat említett, mint amire az előző javaslataimban is célozgattam).
A táp mértékét nem az határozza meg, hogy a képesség folyamatosan a karakteren van-e, vagy mindig cserélgetni kell őket. Sőt, ha az egyes képességek kombóznak egymással, akkor a permanens hatások egyenként még kevesebb tápot is adnak, mint a cserélhetők. Permanens képesség is lehet nagy táp, mint pl. a járvány AF képesség, és lehet ultragagyi, mint a mágikus pajzs.
Pl. a kisebb méretű lények levadászását segítendő úgy is meg csinálni a varázslatot, hogy ha aktív a vari, akkor a kisebb lények gyakorisága megduplázódik, de úgy is meg lehet csinálni, hogy a képesség permanens, és akkor fejti ki a hatását, ha aktív küldetés a kisebb lények levadászása.
Tőlem persze lehet cserélgethetős a rendszer, de úgy, hogy emiatt ne kelljen milliószor kattintgatni, azaz kapcsolódjon az öltözetekhez, és bővüljön annyival a lehetséges öltözetek száma, hogy ez kényelmesen megoldható legyen.
Dátum: 2014.01.07. 23:10:16
Másfél évig szinte egyáltalán nem foglalkoztam az entitásokkal, mégis előrébb járok, mint az epikusok, szóval aki rendszeresen foglalkozott velük, az bőven ott járhat, ahol én.
Dátum: 2014.01.07. 22:35:22
AF képességgel elvileg 155 entitást ölhet le egy 140-es karakter. Az első entitás 50-ik szintű. 3*155+50=515. Három kincstáblával a legnagyobb epikusok előtt van.
Dátum: 2014.01.07. 22:17:40
Én egyébként még mindig nem vagyok meggyőződve arról, hogy kell az, hogy ezek a képességek, varázslatok cserélgethetők legyenek és ne legyen állandó hatásuk.
Mivel ad többet játékélményben az, hogy vadászathoz a vadászatra ható varázslatot használom, majd kalandokhoz, portyákhoz megint másikat, mint az a verzió, ha minden hatás egyszerre a karakteren van?
Dátum: 2014.01.07. 21:48:55
Idézet: Offsboy - 2014.01.07. 17:29:45 Évekkel ezelőtt támogattam már ezt, de a kialakult rendszert bolygatni csak úgy érdemes, ha nem azoktól vesznek el, akiknek van; hanem azoknak adnak, akiknek nincs (különben lincselés lesz úgyis a vége).
Mert az gondolom világos, hogy az 500. szintű epikus legyőzéséhez pont annyira járul hozzá az "A" szövetségben is egy 140. szintű tag, mint "B" szövetségben.
Igaz, hogy vannak szövetségek, ahol könnyebb epikus kincsekhez jutni, de azért azt se feledjük, hogy a 140-ik szintű tag az entitásokkal is elérhet olyan kincsekig, amik a mostani legnagyobb epikusokból esnek. A legtöbb fontos kincs pedig már jóval előbb beszerezhető. Kalandokhoz pl. a mai napig 145-ös gyűrűt használok, térkapuban 120-as nyakláncot, 175-ös gyűrűt. A tárgyak későbbi verziói csak minimális pluszt adnak, egyedül a TÖ az, amiben nagyobb különbségek lehetnek 8-10 kincstábla távlatából.
És hogy milyen táp kellene az irtózat nyakékébe, hogy ezt kompenzálja? Egyszerűen csak annyi, hogy lemásolja a portya ellenfél nyakláncának tulajdonságait a csata idejére.
Dátum: 2014.01.07. 21:08:32
Idézet: Miklós - 2014.01.07. 16:55:07 A legerősebb (200. szintű) irtózat nyaklánc erősségben megfelel a 205. szintű epikus nyakláncnak, de ugye a top játékosok már a 240-esnél tartanak. Épp azért adnak ezek a nyakláncok +AF pontot is, hogy a top játékosoknak is hasznos legyen valamire.
A 205-ös irtózat nyakéke:
+31 Erő
+32 Támadás
+31 Védekezés
+32 IQ
+12% rezisztencia
+27 varázslatelnyelés
+5% kábítás ellenállás
+12 ellenálló bőr
+5% AFP
A 210-es nyakék ennyi pluszt ad az előzőhöz képest:
+2 Erő
+1 Támadás
+2 Védekezés
A +5% AFP valóban jó, és alapjában véve a tulajdonság bónuszok sem rosszak (vadászathoz és bajnokihoz ezt a nyakláncot használom), de bármi mást szívesebben látnék kiegészítő jutalomnak, mint egy újabb ugyan ilyen láncot +5 TÖ-vel.
Alacsonyabb szinteken, lép fél év alatt annyi szintet a karakter, hogy legyen értelme egy újabb irtózat nyakéknek, de magas szinten a második, harmadik ilyen láncnak már nem sok haszna van.
Dátum: 2014.01.07. 16:12:29
Miklós, az irtózat nyakékével nem lehetne kezdeni valamit? Ez lesz már a harmadik, de magas szinten már a második sem adott érdemi tápot az elsőhöz képest.
Dátum: 2014.01.07. 15:58:33
Idézet: McMad - 2014.01.07. 15:06:06 SEMMI nem egyformán fontos a különböző játékosoknak.
Azért nem mindegy, hogy a játékosok nagy része a varázslatok 90%-át használná-e, vagy csak 30%-át. Lásd ismételhető küldetések. Van egy halommal, de egy részük szinte sosem kerül elő.
Ami az újabb tárgy slotokat illeti, ha jól emlékszem, Baraty már a sisakoknál is erősen húzta a száját, és most még 2-3 vagy még több slot kerülne a játékba ezzel a rendszerrel. Ez persze nem azt jelenti, hogy lehetetlen, hiszen a sisakok is léteznek már.
A fejlesztési doksira szerintem ne legyél még kíváncsi, nem hiszem, hogy egyelőre több lenne egy üres oldalnál.
Dátum: 2014.01.07. 14:29:02
Idézet: McMad - 2014.01.07. 13:57:20 Ennek a rendszernek meg van azért az az előnye, hogy csak arra költesz, azt tanulod meg, ami érdekel, aminek szükségét-hasznát látod sűrűbben.
Eleve olyan képességeket kell kitalálni, ami a játékosokat érdekli. Ha kitalálsz 20 képességet, amiből a többség csak hármat használ, akkor a másik 17-et fölösleges volt leprogramozni. Az alkimista labor is bukott rendszer lenne, ha a megaeszenciák nem mentenék meg az egészet...
A sok varázshely (átlag 2-3) szerintem nem húzós (szemben a 8 tényezős öltözettel).
Jobban belegondolva, így ezek a varázslatok már nem is az alkimista laborra hasonlítanak, hanem tárgyként funkcionálnának, újabb 2-3 slotot foglalva, annyi extrával, hogy vp-be kerülne a cserélgetésük. Megvételük nem LE-be kerülne, hanem manakonstrukcióval lehetne megszerezni őket, erősségük pedig a mágiától függne.
Főleg, hogy akinek elég volt a variából, annak teljesen elhagyható az egész téma
Ha sok ilyen játékosra lehet számítani, akkor Miklós szempontjából is elhagyható lesz az egész téma.
Dátum: 2014.01.07. 13:34:53
A variálhatóság azért felvet pár olyan problémát, ami az eszenciáknál nem jött elő. Az eszenciákat ugyan lehet variálni, de ez a gyakorlatban nem igazán valósul meg. Egyrészt kevés van ahhoz belőlük, hogy folyamatosan használjuk, pláne váltogassuk őket, másrészt a nagy részük elég gyenge, sokkal jobban megéri megaeszenciákat csinálni belőlük.
De ha eszenciák helyett csak varázspontba kerülne ezeknek a képességeknek az elérése, mint ahogy a mostani tervezetben, akkor sokkal gyakrabban akarnánk váltogatni őket. Annyira, hogy össze kellene kapcsolni az öltözetváltással, és kellene még vagy 10 hely az öltözeteknek. Ha pedig egyszerre több is használható, az még tovább bonyolítja a dolgot. Ha pedig valamilyen korlátot szabunk a váltogathatóságnak, akkor ki fog bukni pár képesség a sok közül, amit használni fog a játékosok nagy része, a többit pedig szinte senki. Pont úgy, mint ahogy pl. a másodlagos támadás eszenciát sem használja túl sűrűn egy átlag játékos.
Dátum: 2014.01.06. 21:35:12
Ha a keret megvan, akkor már csak a képességek kellenek hozzá.
Dátum: 2014.01.06. 16:40:44
Szép lassan kezd letisztulni a javaslatod, még a végén lesz is belőle valami
Ez gyakorlatilag egy második alkimista labor, ahol a képességeket nem eszenciák gyűjtögetésével lehet összeszedni, hanem manakonstrukcióval. A képességek erőssége pedig a mágia tulajdonságtól függ.
Mivel az alkimista laborba már nem kerülnek új képességek, így ez jó lehetőség lehet arra, hogy bekerüljenek olyan dolgok, amik a laborból kimaradtak.
A permanens képességekre ott van az AF rendszere, de ha lesznek jó ötletek limitált hatóidejű képességekre, akkor pár permanens is elfér mellettük. Talán nem reménytelen a dolog.
Dátum: 2014.01.04. 12:18:18
A manaital tényleg kritikán aluli. Ráadásul már el sem lehet adni őket. Eddig legalább lehetett használni a napi rutinoknál az italvásárlást, mert utólag el lehetett adni a manaitalokat.
Valószínűleg azért nem lettek eddig megtápolva, mert nem volt rá különösebb igény. Nem hiszem, hogy túl sok manaital fogyna a játékban, max. a kalandok és a VT miatt. Ott pedig mindegy, hogy mennyi manát ad az ital.
Dátum: 2014.01.03. 23:15:58
Idézet: McMad - 2014.01.03. 21:21:02 "JátszóMatek" alapon igazad van.
Opt alapon nincs, mert LE-t az életbe se áldoz egy maxopt itókára (kiváltja kavicsossal, dekrétummal, inkább pihen, kalandot dob, stb.).
Biztos van vagy egy tucat játékos, aki így játszik, de előbb utóbb minden ilyen vaskalapos optimalizátornál eljön az a perc, amikor felismeri, hogy az ideje többet ér, mint, hogy kivárja míg felgyógyul. Rájön, hogy nem a karácsonyi sütitől lesz erősebb a karaktere, és hogy teljesen fölöslegesen számolgatja a LE/TP-t, mert már nincs kihívás ütőtávon belül.
Dátum: 2014.01.03. 17:52:12
Az ősköves gyógyital azért lett megtápolva, mert keveset gyógyít az árához képest. A napi ajánlatoknál 5 őskőért lehet kapni karácsonyi sütit, ami annyi LE-t ad, hogy 40 gyógyital is kijön belőle, míg 5 kőért max. 3 ősköves italt tudsz venni.
A tápolás után már használhatóbbak az ősköves italok, de szerintem még mindig nem elég erősek, simán maxba kellene gyógyítsanak, és akkor azt mondanám, hogy jó áron adják.
Dátum: 2013.12.25. 21:08:18
Hány vármegye volt a Magyar Királyságban 1881-1920 között?
72
56
63
64
Kíváncsi lennék, hogy a kvízadminok mivel magyarázzák ennek a kérdésnek az elfogadását... Nem csak hogy nem tartozik az alapműveltséghez, de teljesen érdektelen is.
Dátum: 2013.12.24. 12:36:40
Nagyon magas kritikus ütés, és nagyon alacsony erő kell ahhoz, hogy jobban megérje az erőt tolni, mint a kritikus ütést. Ahogy számolgattam, nekem több mint 50 millió LE-t kéne erőre költeni, hogy kiváltsa a kritikus ütés plusz sebzését. Ebből azért bőven lehet szakit fejleszteni, arról nem is beszélve, hogy kritikus ütés a küldikhez is jól jön.