Jól látom, hogy a franciák vereségét is csak én találtam el?
Mocskos csigapártiak!
Hozzászólások - Rokamoka
Dátum: 2010.06.22. 17:54:25
Dátum: 2010.06.22. 15:42:30
Valóban soha nem lesz humorérzéked?
Dátum: 2010.06.22. 15:18:00
Kapásból tudok mondani két másik karaktert is, akiknek egy pár órával ezelőttig a karakter eladó szöveg kinn volt, régebben láttam másoknál is.
Amúgy meg vagy két hete át akarja adni Ric a karakterét, marha jó szeme van ilyesmire, akárki is intézi...
Szerintem az eladással semmi gond nincs. Ki kell találni, hogy lehet virágnyelven kiírni az adatlapra úgy, hogy csak a játékvezetés ne értse meg.
Amúgy meg vagy két hete át akarja adni Ric a karakterét, marha jó szeme van ilyesmire, akárki is intézi...
Szerintem az eladással semmi gond nincs. Ki kell találni, hogy lehet virágnyelven kiírni az adatlapra úgy, hogy csak a játékvezetés ne értse meg.
Dátum: 2010.06.22. 09:08:39
Idézet: Craslorg - 2010.06.21. 23:21:12
Ez lehet a kulcs a győzelmemhez.
Ja, és tényleg köszönjük, bár a mostani vonalamat nem látom, olyan hülye színe van...
Illetve, megvallom őszintén, én nem számoltam át a saját pontjaimat, majd egyszer, talán.
Emellett a Görögország - Nigéria meccsre egy fő tippelt helyesen a totoeredményt tekintve.
Ez lehet a kulcs a győzelmemhez.
Ja, és tényleg köszönjük, bár a mostani vonalamat nem látom, olyan hülye színe van...
Illetve, megvallom őszintén, én nem számoltam át a saját pontjaimat, majd egyszer, talán.
Dátum: 2010.06.21. 15:21:08
Szerencsétlen ferdeszeműek...
Ki volt a legközelebb ahhoz, hogy eltalálja a pontos eredményt?
Ki volt a legközelebb ahhoz, hogy eltalálja a pontos eredményt?
Dátum: 2010.06.21. 08:25:57
06.22. 16:00: Franciaország - Dél-Afrika 0-1
06.22. 16:00: Mexikó - Uruguay 2-1
06.22. 20:30: Görögország - Argentína 0-3
06.22. 20:30: Nigéria - Dél-Korea 0-0
06.23. 16:00: Egyesült Államok - Algéria 1-0
06.23. 16:00: Szlovénia - Anglia 2-3
06.23. 20:30: Ausztrália - Szerbia 0-1
06.23. 20:30: Ghána - Németország 2-2
06.24. 16:00: Paraguay - Új-Zéland 2-1
06.24. 16:00: Szlovákia - Olaszország 1-1
06.24. 20:30: Dánia - Japán 3-1
06.24. 20:30: Kamerun - Hollandia 0-2
06.25. 16:00: Észak-Korea - Elefántcsontpart 0-4
06.25. 16:00: Portugália - Brazília 1-3
06.25. 20:30: Chile - Spanyolország 0-3
06.25. 20:30: Svájc - Honduras 2-0
06.22. 16:00: Mexikó - Uruguay 2-1
06.22. 20:30: Görögország - Argentína 0-3
06.22. 20:30: Nigéria - Dél-Korea 0-0
06.23. 16:00: Egyesült Államok - Algéria 1-0
06.23. 16:00: Szlovénia - Anglia 2-3
06.23. 20:30: Ausztrália - Szerbia 0-1
06.23. 20:30: Ghána - Németország 2-2
06.24. 16:00: Paraguay - Új-Zéland 2-1
06.24. 16:00: Szlovákia - Olaszország 1-1
06.24. 20:30: Dánia - Japán 3-1
06.24. 20:30: Kamerun - Hollandia 0-2
06.25. 16:00: Észak-Korea - Elefántcsontpart 0-4
06.25. 16:00: Portugália - Brazília 1-3
06.25. 20:30: Chile - Spanyolország 0-3
06.25. 20:30: Svájc - Honduras 2-0
Dátum: 2010.06.20. 14:31:07
Nézzétek, én ezt nem tömésre gondoltam használni, és azt gondolom, hogy aki ilyen célzattal venné meg, az HÜLYE.
Oké, hogy sokan fröcsögnek a (top iránti) rosszindulattól, de kötve hiszem, hogy ha egy pók is rátehetné a kezét, a tömők ölébe hagyná pottyani.
Amúgy meg én szívesen látnék ilyen eszement(?) ötleteket még. Hátha egyszer csak összegyűlik annyi, hogy Miklós elgondolkodjon a bővítésen.
Oké, hogy sokan fröcsögnek a (top iránti) rosszindulattól, de kötve hiszem, hogy ha egy pók is rátehetné a kezét, a tömők ölébe hagyná pottyani.
Amúgy meg én szívesen látnék ilyen eszement(?) ötleteket még. Hátha egyszer csak összegyűlik annyi, hogy Miklós elgondolkodjon a bővítésen.
Dátum: 2010.06.20. 12:18:20
Jó, nyilván nem egy az egyben így gondoltam, hanem mondjuk - mittomén - plusz 5-8 szintet lehet felfelé ütni, naponta egy karaktert mondjuk *max. 2-3x.
Használni nagyon tudni kellene, azt nem mondom, hogy tápnak nem táp.
*
Használni nagyon tudni kellene, azt nem mondom, hogy tápnak nem táp.
*
Dátum: 2010.06.20. 11:52:21
Relikvia ötlet:
Felfelé bármennyi szinttel üthetsz, nincs korlát.
Nagyon meredek?
V4-en csipáznám!
Felfelé bármennyi szinttel üthetsz, nincs korlát.
Nagyon meredek?
V4-en csipáznám!
Dátum: 2010.06.20. 08:44:18
06.20. 20:30: Brazília - Elefántcsontpart 2-2
06.21. 13:30: Portugália - Észak-Korea 1-0
06.21. 16:00: Chile - Svájc 0-2
06.21. 20:30: Spanyolország - Honduras 4-1
06.21. 13:30: Portugália - Észak-Korea 1-0
06.21. 16:00: Chile - Svájc 0-2
06.21. 20:30: Spanyolország - Honduras 4-1
Dátum: 2010.06.17. 15:20:22
Kis híján meglett.
Dátum: 2010.06.16. 18:57:59
Idézet: Craslorg - 2010.06.16. 18:29:41
De rohadt silány.
Ahogy látom, én vagyok az egyetlen, aki 3 gólos különbségnél nagyobbat mert ennek megfelelően tippelni.
Gólok száma: 20
Gól/meccs: 1,25
Legtöbb gól: Németország - Ausztrália 4-0
Nincs játékos, aki 2 gólt lőtt volna.
16 meccsből 6 meccs végződött döntetlennel.
Gól/meccs: 1,25
Legtöbb gól: Németország - Ausztrália 4-0
Nincs játékos, aki 2 gólt lőtt volna.
16 meccsből 6 meccs végződött döntetlennel.
De rohadt silány.
Ahogy látom, én vagyok az egyetlen, aki 3 gólos különbségnél nagyobbat mert ennek megfelelően tippelni.
Dátum: 2010.06.16. 18:00:33
Na iiigen...
Hát, nemtom, lehet-e ezt még ragozni.
Hát, nemtom, lehet-e ezt még ragozni.
Dátum: 2010.06.16. 12:44:47
Idézet: Let. - 2010.06.16. 11:08:39
Merthogy igaz is. Egy ideje gondolkodom rajta, hogy is vezessem fel ezt a dolgot, amióta nagy blökim van, belelátok.
Csatakiáltás
140. Szint
Elnyelés: 249
Tipikus csata:
Idomított állatod, Csatakiáltás, egy 137. szintű arató csattanat is részt vesz a csatában. **** idomított állatai, *, egy 49. szintű kőtroll, *, egy 49. szintű árnyékrája, *, egy 50. szintű északi tigris és *, egy 48. szintű agypörkölő is részt vesznek a csatában. Ahogy meglátjátok egymást, rohanni kezdtek.
Futás közben egy eltörlés igéjét mormolod. (-215 VP). 1490 sebzést okoztál. Ellenfeled állatai 103 életpontot sebződtek.
**** int, mire egy kisebb káoszsújtás sújt le rád. Rohanás közben kitérsz előle. Csak 439 pontnyit sérültél. Az állatod 55 életpontot sebződött.
Egy gyors támadást indítasz a Vámpírtőrrel **** lába felé. Eltaláltad, 117 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+43 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 30 életpontot sebzett.
**** pihenés nélkül támad. Melléütött! *, *, * és * is támadnak. 4 támadással 4 sebzést okoztak.
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Vámpírtőrrel. **** 158 pontnyit sérült. Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+58 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 40 sebzés!
**** vicsorogva sújt rád a jáde varázspálcával. Elegánsan elhajolsz az ütés elől. *, *, * és * acsarogva támadnak. 4 támadással 38 életpontot sebeztek.
Lesújtasz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 145 sebzés! Fegyvered kábít! (-10 támadás) Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+54 lélekenergia) Csatakiáltás is támad. 36 sebzés!
Egy gyors csel után **** a hasadat támadja. Melléütött! *, *, * és * is támadnak. 4 támadással 4 sebzés!
Lesújtasz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 109 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+40 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 28 sebzést okozott.
**** egy gyors támadást indít a jáde varázspálcával a lábad felé. Könnyedén félrehajolsz. *, *, * és * is támadnak. 3 támadással 3 életpontot sebeztek.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Vámpírtőrrel. 13 pontnyit sebeztél. Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+5 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 3 életpontot sebzett.
**** lesújt rád a jáde varázspálcával. Melléütött! *, *, * és * acsarogva támadnak. 2 támadással 15 sebzést okoztak.
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 165 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+61 lélekenergia) Csatakiáltás is ellenfeledre veti magát. 41 sebzést okozott.
**** a jáde varázspálcával a felsőtestedet célozza! Melléütött! *, *, * és * is rád vetik magukat. 4 támadással 29 életpontot sebeztek.
A csatában összesen 2375 sebzést okoztál, és 532 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 7186 lélekenergia és 40 TP!
1.: Oké, az állat adta elnyelés nem semmi táp.
2.: Sok-sok csata átnézése után azt kell gondoljam, hogy ugyan lehet, hogy nem közvetlenül kötődik a jószág sebzése a karakteréhez, és történik még egy virtuális sebzés dobás, de az valószínűleg minimális eltéréssel ugyanannyira jön ki, mintha nem is történne dobás. (Csak abban az esetben, amikor a karakter betalál.)
3.: Ha a karakter nem talál, akkor a virtuális dobás olyat látszik adni, mintha majdnem mindig maxot ütnék, lásd következő pont.
4.: Ha nem találom el az ellenfelet, az állat 100 körül sebez (mintha ilyenkor a fegyveremnek nem lenne szórása), ha igen, akkor 1-től max. 60-ig. Ez így nonszensz. Ellenfeleimnek meg úgyis tök mindegy, mert ha nem talál el, akkor is a virtuális sebzésszámolás miatt az állatok ugyanúgy meg sem karcolnak.
5.: Mivel az ellenfelek eleve 250-nel kevesebbet sebeznek, ha találnak is, így egy magas szintű állattal egyúttal az ő dögeiket is a végletekig lenerfelem.
Szóval igen, egyrészt óriási fegyvertény, másrészt a rendszer pontos működése és egyes változtatások gyakorlati jelentősége számomra érthetetlen.
Kivételesen szerepjátékosan is elgondolkodtatott: mi a halál köze van a mellettem harcoló állat sebzésének az enyémhez? A találati esélye független az enyémtől - nagyon helyesen -, a sebzését még kevésbé indokolja bármi, hogy ne az legyen.
Elvégre, ha kétszer akkora a tapasztalati szintje, akkor mégis önmagához képest miért ne sebezne nagyobbat, miért a kis butus gazdija erejét örökli?
Úgy foglalnám össze, hogy: mivaaan?!?
Bevallom, nekem két nappal ezelőtt emelték ki, hogy az elnyelés közvetve, de befolyásolja az állatsebzést.
Ez nem elhanyagolható fegyvertény ha valóban így van. Egyelőre én is úgy gondolom, hogy ez igaz.
Ez nem elhanyagolható fegyvertény ha valóban így van. Egyelőre én is úgy gondolom, hogy ez igaz.
Merthogy igaz is. Egy ideje gondolkodom rajta, hogy is vezessem fel ezt a dolgot, amióta nagy blökim van, belelátok.
Csatakiáltás
140. Szint
Elnyelés: 249
Tipikus csata:
Idomított állatod, Csatakiáltás, egy 137. szintű arató csattanat is részt vesz a csatában. **** idomított állatai, *, egy 49. szintű kőtroll, *, egy 49. szintű árnyékrája, *, egy 50. szintű északi tigris és *, egy 48. szintű agypörkölő is részt vesznek a csatában. Ahogy meglátjátok egymást, rohanni kezdtek.
Futás közben egy eltörlés igéjét mormolod. (-215 VP). 1490 sebzést okoztál. Ellenfeled állatai 103 életpontot sebződtek.
**** int, mire egy kisebb káoszsújtás sújt le rád. Rohanás közben kitérsz előle. Csak 439 pontnyit sérültél. Az állatod 55 életpontot sebződött.
Egy gyors támadást indítasz a Vámpírtőrrel **** lába felé. Eltaláltad, 117 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+43 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 30 életpontot sebzett.
**** pihenés nélkül támad. Melléütött! *, *, * és * is támadnak. 4 támadással 4 sebzést okoztak.
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Vámpírtőrrel. **** 158 pontnyit sérült. Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+58 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 40 sebzés!
**** vicsorogva sújt rád a jáde varázspálcával. Elegánsan elhajolsz az ütés elől. *, *, * és * acsarogva támadnak. 4 támadással 38 életpontot sebeztek.
Lesújtasz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 145 sebzés! Fegyvered kábít! (-10 támadás) Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+54 lélekenergia) Csatakiáltás is támad. 36 sebzés!
Egy gyors csel után **** a hasadat támadja. Melléütött! *, *, * és * is támadnak. 4 támadással 4 sebzés!
Lesújtasz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 109 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+40 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 28 sebzést okozott.
**** egy gyors támadást indít a jáde varázspálcával a lábad felé. Könnyedén félrehajolsz. *, *, * és * is támadnak. 3 támadással 3 életpontot sebeztek.
Megcélzod ellenfeled felsőtestét a Vámpírtőrrel. 13 pontnyit sebeztél. Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+5 lélekenergia) Csatakiáltás acsarogva támad. 3 életpontot sebzett.
**** lesújt rád a jáde varázspálcával. Melléütött! *, *, * és * acsarogva támadnak. 2 támadással 15 sebzést okoztak.
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Vámpírtőrrel. Eltaláltad, 165 sebzés! Lélekenergiát szívsz el ellenfeledtől! (+61 lélekenergia) Csatakiáltás is ellenfeledre veti magát. 41 sebzést okozott.
**** a jáde varázspálcával a felsőtestedet célozza! Melléütött! *, *, * és * is rád vetik magukat. 4 támadással 29 életpontot sebeztek.
A csatában összesen 2375 sebzést okoztál, és 532 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 7186 lélekenergia és 40 TP!
1.: Oké, az állat adta elnyelés nem semmi táp.
2.: Sok-sok csata átnézése után azt kell gondoljam, hogy ugyan lehet, hogy nem közvetlenül kötődik a jószág sebzése a karakteréhez, és történik még egy virtuális sebzés dobás, de az valószínűleg minimális eltéréssel ugyanannyira jön ki, mintha nem is történne dobás. (Csak abban az esetben, amikor a karakter betalál.)
3.: Ha a karakter nem talál, akkor a virtuális dobás olyat látszik adni, mintha majdnem mindig maxot ütnék, lásd következő pont.
4.: Ha nem találom el az ellenfelet, az állat 100 körül sebez (mintha ilyenkor a fegyveremnek nem lenne szórása), ha igen, akkor 1-től max. 60-ig. Ez így nonszensz. Ellenfeleimnek meg úgyis tök mindegy, mert ha nem talál el, akkor is a virtuális sebzésszámolás miatt az állatok ugyanúgy meg sem karcolnak.
5.: Mivel az ellenfelek eleve 250-nel kevesebbet sebeznek, ha találnak is, így egy magas szintű állattal egyúttal az ő dögeiket is a végletekig lenerfelem.
Szóval igen, egyrészt óriási fegyvertény, másrészt a rendszer pontos működése és egyes változtatások gyakorlati jelentősége számomra érthetetlen.
Kivételesen szerepjátékosan is elgondolkodtatott: mi a halál köze van a mellettem harcoló állat sebzésének az enyémhez? A találati esélye független az enyémtől - nagyon helyesen -, a sebzését még kevésbé indokolja bármi, hogy ne az legyen.
Elvégre, ha kétszer akkora a tapasztalati szintje, akkor mégis önmagához képest miért ne sebezne nagyobbat, miért a kis butus gazdija erejét örökli?
Úgy foglalnám össze, hogy: mivaaan?!?
Dátum: 2010.06.15. 19:23:07
06.16. 20:30: Dél-Afrika - Uruguay 1-1
06.17. 13:30: Argentína - Dél-Korea 4-0
06.17. 16:00: Görögország - Nigéria 1-0
06.17. 20:30: Franciaország - Mexikó 1-1
06.18. 13:30: Németország - Szerbia 3-0
06.18. 16:00: Szlovénia - Egyesült Államok 1-1
06.18. 20:30: Anglia - Algéria 3-0
06.19. 13:30: Hollandia - Japán 4-0
06.19. 16:00: Ghána - Ausztrália 2-0
06.19. 20:30: Kamerun - Dánia 1-2
06.20. 13:30: Szlovákia - Paraguay 0-2
06.20. 16:00: Olaszország - Új-Zéland 1-0
Nem mintha valaha is jó lettem volna a tippmixben, a focit TV híján olvasás, nem nézés útján követem - ez alól a BL/EB/VB kivétel -, és másokra hagyatkozva találgatni nem egyszerű, de azt meg kell hagyni, ez a rengeteg színvonaltalan, innen-onnan bemakkolt meccs meglepett, és nem is nagyon nyűgözött le engem sem.
A fele meccset az döntötte el, hogy melyik csapat "talált" egy gólt.
06.17. 13:30: Argentína - Dél-Korea 4-0
06.17. 16:00: Görögország - Nigéria 1-0
06.17. 20:30: Franciaország - Mexikó 1-1
06.18. 13:30: Németország - Szerbia 3-0
06.18. 16:00: Szlovénia - Egyesült Államok 1-1
06.18. 20:30: Anglia - Algéria 3-0
06.19. 13:30: Hollandia - Japán 4-0
06.19. 16:00: Ghána - Ausztrália 2-0
06.19. 20:30: Kamerun - Dánia 1-2
06.20. 13:30: Szlovákia - Paraguay 0-2
06.20. 16:00: Olaszország - Új-Zéland 1-0
Nem mintha valaha is jó lettem volna a tippmixben, a focit TV híján olvasás, nem nézés útján követem - ez alól a BL/EB/VB kivétel -, és másokra hagyatkozva találgatni nem egyszerű, de azt meg kell hagyni, ez a rengeteg színvonaltalan, innen-onnan bemakkolt meccs meglepett, és nem is nagyon nyűgözött le engem sem.
A fele meccset az döntötte el, hogy melyik csapat "talált" egy gólt.
Dátum: 2010.06.14. 13:56:41
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 13:51:31
Egy mondattal több száz előző hozzászólásoddal szemben hasonultál meg, lenyűgözően frappáns, legfőképpen meggyőző.
Ha amit most írtál, így lenne, nem jött volna létre a gyűrű.
Az, hogy én mit csinálok, vagy nem csinálok semmilyen összefüggésben nincsen azzal, hogy mások mit csinálnak, vagy nem csinálnak, azzal pedig végképp semmilyenben, hogy a játékban mit lehet csinálni, vagy nem lehet.
Egy mondattal több száz előző hozzászólásoddal szemben hasonultál meg, lenyűgözően frappáns, legfőképpen meggyőző.
Ha amit most írtál, így lenne, nem jött volna létre a gyűrű.
Dátum: 2010.06.14. 13:34:45
A legelső kérdésemre elfelejtettél válaszolni.
Amennyiben a válasz az, hogy de, raboltak már (...), úgy teljesen jogtalanul érvelsz azzal, hogy más miért nem használja.
Fogalmazni meg Ti tudtok.
Amennyiben a válasz az, hogy de, raboltak már (...), úgy teljesen jogtalanul érvelsz azzal, hogy más miért nem használja.
Fogalmazni meg Ti tudtok.
Dátum: 2010.06.14. 12:59:43
Ezek szerint Tőled még sosem raboltak lét úgy, hogy védekező fél voltál?
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Gondolj a frissülős timeout-ra! Akarja, hogy ne rabolj tőle? Igen.
Meg tudja oldani? 5 mp híján nem.
Az ő hibája? Nem.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Ez a tömésre ugyanígy igaz (volt).
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Nem értem mi maradt nekem. Ha akarja nem tudok tőle rabolni, ha megfeszülök se, és ha akár 10000 a TÖ/SZÖ diff sem.
Gondolj a frissülős timeout-ra! Akarja, hogy ne rabolj tőle? Igen.
Meg tudja oldani? 5 mp híján nem.
Az ő hibája? Nem.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:58:30
Ha valaki nem használja, az az ő hibája, és nem a játéké, és pláne nem a póké.
Ez a tömésre ugyanígy igaz (volt).
Dátum: 2010.06.14. 12:47:31
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Ő nem erősödött tőle, de Téged gyengített, tehát azt tette, amit Te is írsz, ami a játék lényege: a karaktere relatív erejét erősítette. (Segítek: ez egyenlő a "jobb legyen" megfogalmazással.)
Az előbb is pontosan ugyanezt írtam, igen.
Hol van itt az anomália? Ha nem tudna bárki bárkinek kárt okozni, nem lenne értelme nemhogy a randomnak, de a játéknak sem.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
De megtette. Felfedezett és kihasznált egy kiskaput, olyat, amilyenekből a pókok - itt hívom fel szíves figyelmedet, hogy én is az vagyok - naponta kismilliót használnak ki. Az, hogy neki egy ilyen volt - a LE-re vigyázás nem kiskapu, mielőtt (újra és újra) ez lenne a válasz -, és azt is elvették, Neked meg így is maradt, meglehetősen szignifikáns különbség.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Ebben egyetértünk, igazán tarthatnád magad a saját elvedhez.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
A LE rablásra is van egy csomó "könnyítés". Az a 100%-os védelem pedig nagyon jól tudjuk, hogy elméletben az. Az elmélet meg a gyakorlat márpedig sosem ugyanaz.
Az egyik különbség az, hogy én erősödtem ettől. A töméstől ő nem erősödött. [...]jobb karaktert fejlesztettem. Ez a PvP játék lényege, mint ahogy minden sporté is: a jobb nyer. Az, hogy a legelhanyagoltabb karakter is annak tudott kárt okozni, akinek csak akart, egy súlyos anomália volt.
Ő nem erősödött tőle, de Téged gyengített, tehát azt tette, amit Te is írsz, ami a játék lényege: a karaktere relatív erejét erősítette. (Segítek: ez egyenlő a "jobb legyen" megfogalmazással.)
Az előbb is pontosan ugyanezt írtam, igen.
Hol van itt az anomália? Ha nem tudna bárki bárkinek kárt okozni, nem lenne értelme nemhogy a randomnak, de a játéknak sem.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Nem tette meg. Ha megtette volna, nem lehetett volna tőle LE-t hozni. Pont.
De megtette. Felfedezett és kihasznált egy kiskaput, olyat, amilyenekből a pókok - itt hívom fel szíves figyelmedet, hogy én is az vagyok - naponta kismilliót használnak ki. Az, hogy neki egy ilyen volt - a LE-re vigyázás nem kiskapu, mielőtt (újra és újra) ez lenne a válasz -, és azt is elvették, Neked meg így is maradt, meglehetősen szignifikáns különbség.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
Azért hülyeséget nem kellene írni.
Ebben egyetértünk, igazán tarthatnád magad a saját elvedhez.
Idézet: Prisma - 2010.06.14. 12:29:21
A LE rablás ellen 100%-os védelem van, plusz egy csomó könnyítés (pl. transzcendális projekció)
A LE rablásra is van egy csomó "könnyítés". Az a 100%-os védelem pedig nagyon jól tudjuk, hogy elméletben az. Az elmélet meg a gyakorlat márpedig sosem ugyanaz.
Dátum: 2010.06.14. 12:22:48
Hát éppen ez az!
Eh, mindegy, meg sem próbálok belebonyolódni. Örüljünk annak, ami van, oszt' vakoljunk.
Eh, mindegy, meg sem próbálok belebonyolódni. Örüljünk annak, ami van, oszt' vakoljunk.