Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Ywgarrd

Dátum: 2012.10.05. 14:16:58
Ez is igaz, megközelítés kérdése.
*(Mondjuk engem az alacsony szintemből és torz taktikámból kifolyólag így sem tudna a környezetemben megfogni senki sem..)
Dátum: 2012.10.05. 14:14:45
Szerintem gond. Ha pl. a költségcsökkentő képességek bent lennének a játékban, akkor sokan elköltenék arra a pontjaikat nem halmoznák tovább. Vagy a hasznos vadászatra már rég rárakták volna a +x szintet. Mivel lesznek ilyen képességek/max lehetséges szint növelések, a bekerülésükig felhasznált erőforrások és elköltött LE hatékonysága kisebb lesz, mint amilyen normális körülmények között lett volna, és hátrányosan érinti a elöl járó karaktereket.
Ez hasonló, mint amikor bekerültek az AF-pontok, és voltak már bőven 60+ szintű karakterek. De mivel jelenleg már létezik az AFP, azért mégsem ugyanaz a kettő.
Dátum: 2012.10.05. 10:49:49
Az igennel szavazók egy részének egyik lehetséges, valós indoklása:
Megkérem a szövetségi társaimat, hogy szubplazmával 70 szinttet lefelé támadva szedjenek le x % maxÉP-nyi ÉP-t a kinézett célpontomról, akit én így már kivégzek az aktuális ÉP-jéről a varázslatkörben normál portyában. Ha ehhez hozzátesszük, hogy olyan karaktert csap így le valaki, akit az ügyes, bizonyosan áldozatokkal és lemondásokkal járó játéka miatt leveretésen kívül nem támad a környezete, akkor ott ez már kiskapunak számít.
Ennek a valószínűségétől/előfordulási arányától függetlenül, egy ilyen lehetőséget szándékosan bevezetni a játékba óriási hiba volna.

Nem értem, miért mindent szavazáson keresztül kell megoldani. Annyiszor bizonyítódott már, hogy a játékosok 95 %-a ha lehetséges, olyan opciót választ, ami a karaktere számára előnyös, félretéve a nézetet, hogy a játék számára ez mennyire ártalmas/hasznos. Pl. a top szintlépés lassítása. De hogy annyira nem menjünk vissza, nézzük meg a "milyen fejlesztést szeretnél.." szavazást. Utóbbinál magától értetődő, hogy a bugok javításán kívül minden mással szemben előnyt kellene élvezzenek azok a fejlesztések, ahol a játékosok már rég elérték a határokat (AF, szövetségi épületek). Ennek okai annyira nyilvánvalók és magától értetődők, hogy vétek egyáltalán szavazást kiírni ilyesmiről.
Szerintem jobban tenné a játékvezetés, ha figyelemmel kísérné a hozzászólásokat, elolvasná az (ellen)érveket, és a végén azok és a saját véleménye/meglátása alapján döntést hozna.
Dátum: 2012.09.26. 17:50:06
Köszönöm a véleményeket és válaszokat mindenkinek Amit kihagytam: elnézést kérek, ha esetleg valakit sértett a "szánalmas pondró" kifejezés. Igyekeztem a kristály horda stílusában fogalmazni, nem személyeskedésnek szántam.
Ami az ötleteimet illeti sajnos elég kiforratlanok. Általában első gondolatból írom őket, anélkül, hogy több szemszögből megvizsgálnám. Sajnos többre nincs időm mostanság, jobbra nem futja tőlem. A külső fórummal abszolút el vagyok maradva, ezt a segítő kéz témát véletlenül kaptam el, és írtam a hirtelen ötletem ránézésre. Remélem valamire használható lesz, és majd a közösség kiegészíti, kijavítja a hibáit.
Dátum: 2012.09.26. 16:45:04
Isten Kardja...
Részben igazad van, mert kifelejtettem az AF-képesség végéről, hogy akinek van ilyen képessége, segítő kéz kapása esetén ő is hasonló hátrányt szenvedjen el.
Köszönöm az infó ismétlését, tökéletesen tisztában vagyok a sk mechanizmusával Azonban a képesség céljából abszolút irreleváns, felesleges volt felhoznod (Crassal együtt). Őskő költségre is hivatkoztál a barátság karkötőt illetően, akkor lehetne pl. ez is őskőért vásárolható relikvia.
Említettél még gyűjtögetős időszakot. Ugyan áruld el nekem, mire kell a játékban napokon/heteken keresztül gyűjteni, ami szükségessé teszi, hogy ennyi ideig segítő kéz legyen bárkin is mindenféle hátulütő nélkül. Esemény előtt, hogy egyszerre tudj több LE-t belerakni? Ez nem indok.
Ellenben az nincs rendben, hogy napokon/heteken át segítő kézzel megsegítve gyepálja az ember az alacsonyabb szintű gyengébbeket visszavágási lehetőség nélkül. Szerintem a barátság karkötő egy eleve elhibázott tárgy, amit kompenzálni kell valamilyen egyéb lehetőség formájában, lévén nerfeli a lehetőséget, hogy a támadást elszenvedő szövetségi társa meg tudja torolni a sérelmet.
Továbbra is lehetne gyűjtögetni, csak közben nem lehetne büntetlenül lefelé portyázni a sk biztonsága mögött napokon/heteken keresztül.
Egyébként látom, "sikerült" a képesség lényegét megfognod. Itt a fórumon jellemző módon sajnos most részedről is ment a belekötés, ahelyett, hogy javító észrevétellel segítenéd a képesség működőképessé tételét.

Cras...
Tökéletes előfeltétel lenne a már meglévő képesség ennek a javaslatnak. Vagy mint fentebb említettem, legyen ősköves a cucc.


Ez már nem személyre szabottan, hanem általában:
A hőzöngés helyett inkább meg kellene tanulni alkalmazkodni a változó körülményekhez, nem pedig nyígni, hogy - jelen esetben - jaj, nem tudok tovább ezen a módon védekezni heteken keresztül..
Dátum: 2012.09.26. 13:40:44
A segítség eltiprása, új KH-képesség: megvetjük azokat a szánalmas pondrókat, akik mások óvó kezei mögé bújnak. Hosszú és kitartó munkálataink eredményre vezettek. Mostantól ha olyan végzeturat támadunk, akin segítő kéz van, minden egyes általunk elszenvedett sebzést 1:1 arányban vissza tudunk tükrözni ellenfelünk állataira (minden kiosztott sebzésed után az összes állatod ugyanennyit sebződik). Az ilyen végzeturaktól minket érő támadások ellen pedig a segítséget ellenfelünk képességeinek satnyasztására használjuk (annyiszor hárommal kevesebbnek számít a csatában minden harci szakértelmed, ahány pontnyi tulajdonságokat kapsz segítő kéz által).
Problem solved.
(Ha nem elég, KH-tól érkező támadáskor az elszívott LE mennyisége mínuszban jelentkezzen, ami akár nulla alá is visz.)

Új AF-képesség
Fertőzött kéz: Ha olyan magasabb szintű karakter támad magasabb szintről, akin segítő kéz van, ellenfeled bónuszai nem hozzáadódnak értékeihez, hanem levonódnak, te pedig ugyanannyit kapsz pluszba. Az ilyen csatáid után nem kapsz TP-t és LE-t és állataid sem fejlődnek. A karakterlapon feltüntetésre kerül, ha egy karakternek van ilyen képessége.
Dátum: 2012.09.09. 09:00:17
Íratod vissza Logant, de rögtön!:)
Dátum: 2012.08.29. 11:07:39
Ha már alternatív fejlesztésnek nevezzük a dolgot, akkor pár ötlet hirtelen (nagyon hirtelen).

Rezisztencia max növelése
Áttörés: ellenfeled rezisztenciáját csökkenti
Elnyomás: ellenfeled lélekszívás-védelmét csökkenti, 30 felett drágább fejlesztési. költség
Lélekszívás-védelem max kitolása 30 felé, drágább fejlesztési költséggel
Mesterséges gerjesztés: tárgyak vadászathoz kapcsolódó TP-szerző hatását növeli szintentként x %-kal
Koncentrált specializáció: egy tulajdonság kiválasztása, melyre szint*10(?) %-kal emelkedik az ultraspec szakértelem csökkentő hatása. Horror költség, max szint 5
Koncentrált specializáció II. Ua mint fent, csak másik tulra
Abszolút hatalom: a karakterre nem hat a top szintlépés lassítása effekt (/szintenként x %-kal csökken)
Mágus/harcos spec, pörgő ütés és detonáció maximumának növelése
Innatlozod/Terrgath/Edralian/Archaix barátja: előfeltétel a kufár barátja
szintenként 20-szal magasabbnak számít a kereskedelmed
Terrgath: fegyver
Innatlozad: varázslat
Archaix: páncél
Edralian: pajzs
T'hormik: sisak
Tybara: csizma
Vásárlása esetén
(fegyver/varázslat, páncél/pajzs és sisak/csizma üti egymást)
A gyenge ereje: szintenként x %-kal csökken a tőle rabolható LE, cserébe ő is ennyivel kevesebbet tud rabolni ellenfeleitől. Max hatásfok ~50 %
Az erős gyengéje: semlegesíti az ellenfél gyenge ereje képességét, de ellenük a semlegesített szint*x minden tulajdonságra és minden harci szakértelemre hatást szenvedi el a karakter.

Plusz még a már sok-sok mások által alkalommal elhangzott javaslatok
Számokat nem írtam, azt nyilván be kell lőni megfelelő értékekre. A javaslatok messze nem hiba nélküliek, arra akarok rávilágítani, hogy a játékosok ilyen és ehhez hasonló AF képességekre vágynak, amik tényleg alternatív fejlődési utat tesznek lehetővé. Viszont alapötletnek tökéletesen megfelelnek az esetlegesen szükséges javítások által. Éppen ezért kérem, hogyha hibára találtok, akkor ne csak felhívjátok rá a figyelmet, hanem megoldási lehetőségeket is javasoljatok.
Ami még lehet szükségszerűvé válik:
Koncentrált emléktörlés: szint*x % AF-et visszakapsz a törölt AF-képesség költségéből (EH-s és VF-es képességekre működjön-e?, koncentrált specializáció képességekre alap féléves és exponenciálisan növekvő időkorlát, valamint a visszakapott AF csak az első alkalomkor érvényes a koncentrált spec I. és II. esetén. – Elsődlegesen: elhibázott választás javítása + némi taktikázási lehetőség)
Dátum: 2012.08.21. 18:55:21
Ez mind szép és jó, figyelemreméltó lista. Azonban ilyen helyzetekben nem ártana, ha a Játékvezetés nem ígérne/írna rendszerint olyanokat, amiket még jelentős késéssel sem valósít meg. Feltételezem áll olyan szinten az előrelátás és tervezés, hogy nem hirtelen derülnek ki az olyan dolgok, mint pl. az orosz V2 indítása, a külföldi szerverek kufár eseményei. Ezek mind tervezett fejlesztések, az eddigi tapasztalatok alapján nagyjából sejthető, mekkora kapacitást igényel ez fejlesztői részről - feltételezem. Ezeket mind figyelembe lehet venni, amikor az ugyanúgy fontos fejlesztésekkel kapcsolatban kijelentés érkezik az implementálás várható időpontjáról.
Illetve a szabik ellenére igazán lehetne az ilyen infókat közölni egy 5-10 perces hsz által a hírekben. Ennyi idő igazán megtérülő befektetés volna, mert szerintem sokakat (gyanítom 100-as nagyságrendről van szó) elégedettséggel töltene el, ha az elhangzottakat olvashatta volna már korábban piros fórumnévvel rendelkező személytől.
Idézet: Kocos - 2012.08.21. 17:25:04
Új cél: 100 millió LE építése egyetlen gombnyomással. (rövidtávú)


100 millió LE-nyi építés, vagy 100 millió LE nettó építés?
Dátum: 2012.08.18. 00:20:09
"Valóban ezt akarod tenni...":Ez a többség számára rutin, de legalábbis a 10000. alkalom után nem mindig olvassa el az ember a minden esetben ugyanolyan méretű,színű, stb... kis ablakot.

Így történt ez esetemben V1-en, amikor egyetlen mellékattintással sikerült a karakterem teljes élettartama bevételének a 3,3 %-át elkótyavetyélni. Pár milliméteren múlhatott, hogy nem raktam át a pöttyöt az építés menüben a saját LE-ről a lélekkútra. Mire észrevettem, már késő volt.

Erősen támogatom (mint eddig is, amiért nem hangoztattam), hogy létezzen undo valamilyen formában bizonyos esetekre. Ha tényleg a nyitó hsz-ben elhangzottak miatt nem létező dolog ez, akkor legyen őskő-költsége, mondjuk 10 kavics, és havi limit 2-ben meghatározva.

Eddig soha nem írtam Baratynak, hogy csináljon vissza valamit, amit elrontottam, de ez az eset más, itt félrekattintásról van szó, és igen jelentős tételről. Nem ugyanaz, mint amikor kissé ittasan sikerült V4 helyett V1-en (pókként) elindítani és végigvinni egy sorozat vadászatot.
Mindettől függetlenül nincs más lehetőségem, mint bízni/reménykedni Baraty emberségében.

*A baki visszaállításra került, amit ezúton is köszönök.
Dátum: 2012.08.13. 21:11:37
Szerintem pedig zöld pörgetésért csak fehér kristályitalt lehessen kapni. Az aztán mindentől függetlenül mindenki számára egy nagy rakás sz...
Viccet félretéve, a fehér kristályital legyen fekete mezős vigaszdíj.
Dátum: 2012.08.13. 21:04:38
Elhanyagolható? Annyira azért nem, az élboly 2/3-a már lemorzsolódott. Akik ha itt volnának, ugyanolyan ütemben költenék a köveket, mint anno, ráadásul lenne portyacélpont is elöl megfelelő mértékben.

Sajnos nem élvez kellő prioritást a régi motorosok megtartása, pedig talán megérdemelnék. Sajnos akadnak még a V5-ös élbolyból, akik közel állnak a törléshez (bár nem a zálog miatt..).
Dátum: 2012.08.10. 22:37:15
Pontosan.
Dátum: 2012.08.10. 12:49:04
Általában jellenző, hogy a játékosok a saját hasnukat nézik, nem azt, a játéknak mi tenne jót. Ezzel nincs is baj egészen addig, amíg ez a fajta szemlélet nem megy a játék kárára.
Az ehhez hasonló eset nem egyedi, máskülönben pl. a top lassítás soha sem került volna be a játékba a jelenlegi formájában.
Dátum: 2012.08.10. 11:46:12
Már csak valakinek kellene csinálni egy 10.000 forintost, amin Cras képe díszeleg. A másik oldalon pedig a Polk High és a következő felirat: Négy touchdown egy meccsen
Dátum: 2012.08.08. 11:48:28
Előzőről áthozott őskövek sehol. Kilép-belép, böngésző újraindít, sz.gép újraindít, semmi.
Baratynak kb. egy órája üzenet, semmi. Info@-ra e-mail, semmi.
Díjaznám, ha valamelyik illetékes orvosolná a problémát...
Dátum: 2012.08.07. 18:35:43
Mielőtt teljesen elülne a zálogos téma, én is leírom a véleményem, és egy szerintem korrekt javaslatot is párosítok mellé.

Azokkal szemben, akik ezt aranydukátért vásárolták meg, semmiképp sem fair, hogy csak 60 napig jár nekik vissza a vételár, utána pedig semmit sem kapnak, mert "már használták eleget" a tárgyat. Ez nagyon gyenge és sánta érv. Nem csak használta, hanem állt benne az aranydukátja is, egyes esetekben akár több ezer pontnyi is. Miért ne kaphatnák vissza a dukátjaikat (vagy legalább egy részét), ha hajlandóak inkább 100 őskövet áldozni érte? Elég nagy hátrány az számukra, hogy a vásárlás órta eltelt időben nem tudtak más extrán tápos tárgyra licitálni, mert ebben állt a dukátjuk. Igaz, hogy használhatták a zálogot azalatt az idő alatt, de a dukátjaikhoz nem férhettek hozzá. Szerintem ez a kettő kiegyenlíti egymást.

Ha nem kap minden olyan karakter, aki aukción vásárolta a zálogot valamilyen kompenzációt, az azon túl, hogy abszolút sportszerűtlen, még indokolatlan is.
A javaslatom: kapja vissza minden játékos a zálogért fizetett dukátmennyiség 100-x %-át, ahol x a licit óta eltelt hónapok számával egyenlő, ha hajlandó 100 őskőért kiváltani. Ez a százalék nem lehet magasabb 90-nél egyetlen esetben sem.
(A számokat lehet finomítani, irányvonalnak szerintem megfelelő ez a javaslat.)
Dátum: 2012.08.06. 22:53:23
A zálog nem befolyásolja a szövetséghez való csalatkozás szabályait. Csak azonos hordájú szövetséghez csatlakozhatsz független attól, előzőleg milyen hordájúként voltál milyen hordájú szövetségben.
Tudtommal annyiszor lehet váltani záloggal, amennyit az ember pénztárcája kibír.
Dátum: 2012.08.06. 22:48:14
Idézet: Gtr2 - 2012.08.06. 22:42:10
Nálam 50 vadászat 3 óra. Nem tudom, hogy te 100-azt, hogy vadászol.
Nem mindenkinek van maxon elementáris fúzió meg az ősköves gyorsítás, ha erre gondolsz.


Ha az EF-et nem akarod maxra vinni, az nem a játék hibája, hanem a döntésedből fakadó hátrány.
A gyorsítás őskő helyett csp-vel is megvásárolható.
(Ezektől független érthető a problémád.)