Jogos.
Ezért is nyúltam óvatosan (kis bónusszal) a meglévő dolgokhoz.
Igazán csak magas AFK esetén számottevőbbek a bónuszok, amiért viszont tetemes AFp-vel fizet a karakter.
Meditációs idő: 1-5 perc nem sok (kronokomp max alatti/körüli dolog).
Nagyobb Meditációs időt csak az igazán erős hatásokra adtam/adnék, amelyek a kényelmetlenebb aktiválás ellenére is "megérik" a fáradságot bizonyos esetekben. Nem lenne optimális, ha túl sűrűn lehetne dobálni/váltogatni bizonyos hatásokat. Ennek fékje egyfelől a MI, másfelől a tetemesebb Mp, ami nagyon gondos mérlegelés kérdése. Plusz erős fék az is, hogy a Folyamatos hatású varázslatok kiütik egymást (egyszerre csak 1 lehet aktív). HA lenne egy olyan AFK/relik, amely lehetővé tenné 2 vari egyidejű használatát, akkor azt legfeljebb úgy látnám kezelhetőnek, hogy a két vari szintjének összege nem haladhatja meg a 10-12-t (pl. 3. és 8. szintű még működhet egyszerre adott feltételek esetén).
Kérnék még véleményeket (konkrétat is szívesen látok, mert a már feldobott formulákkal sem vagyok még teljesen megelégedve).
Kieg.: Igazítás
Hozzászólások - McMad
Dátum: 2012.11.27. 18:59:19
Dátum: 2012.11.27. 15:23:18
Azért kerül többe, mert kevesebb az affinitásuk a mágiához. Őket eléggé diszkriminatíve az "orgyilkosokhoz" szokták hasonlítani, azaz nem éppen az elvont mágiaelméleti tudásukról lehetnek híresek. Annál inkább a "meglepetési" tényezőjükről. Jó kérdés, hogy mennyiben gátolja a mana pluszköltség a gyémánt karaktert. Szerintem szinte semennyire. Ők jó eséllyel nem fognak sok Varázslói mágiát dobálni (pláne óránként váltogatni), ergo minimális tényező esetükben, mint ahogy a többieknél is az olcsósítás.
Dátum: 2012.11.27. 14:00:55
VARÁZSLÓI MÁGIA (Fejlesztési javaslat) 1.35
A játékba való bevezetésre tett javaslat/előtörténet:
1. alternatíva:
A Legendában is fel-felbukkanó Varázslói mágiát a Galetki világ javarészt elfelejtette. Azonban egy nap hírek érkeznek arról, hogy Drakin apó keresi a Kiválasztottakat, akiket elvezet az Elfeledett Tudás Barlangjába. A 2 Kiválasztott - a világ leghatalmasabb Harcmestere (Támadás + szint érték alapján) és Mágusa (IQ + szint alapján) - lehetőséget kap, hogy kiszabadítsa az elfeledett mágikus tudást. Ez Varázslatonként 1-1 Epikus csatát jelent, mely akkor „szabadul fel” ha mindkét játékos legyőzte ellenfelét (Erről hír a Világ Eseményekben). Ha X napig nem éri támadás a formulát védő Epikust, akkor a lehetőség a formulaszerzés ezen módjára átszáll a 2. legerősebbre és nála is marad a jog, amíg X napon belül rendszeresen üti az Epikust (ellenkező esetben visszaszáll az 1. számúra). Drakin közben elkezdi tanítani az érdeklődőket a Varázslói mágia alapjára, a Varázslói meditációra (Új AF képesség része, a Kiválasztottak ezt ingyen megkapják 1. szinten). Azonban a Kiválasztottak sem tudják meghazudtolni galetki természetüket, ezért nem teszik közkinccsé a megszerzett tudást.
1./A variáció:
Megőrzik szövetségük számára ahol a szövetség beavatott tagjai (Mágiaelmélet AFK) is megtanulhatják, használhatják.
A többi szövetség természetesen szintén szeretné magáénak tudni az Elfeledett Tudást, ezért Háborút indítanak a Tudást birtokló szövetség(ek) ellen. Azonban azok jól elrejtették azt és csak akkor lehetséges hozzájutni, ha legalább 2 szövetség indít háborút összehangoltan (24 órán belül) és legalább 1 győzelemmel zárja a Háborút. Ekkor mindegyik (az első Háborút indító hadüzenetétől számított 24 órán belül háborúba lépő) szövetség választhat 1-1 Varázslói varázslatot, melyet a szövetségek tagjai a fentebbi AFK követelmény megléte esetén használhatnak. Ezen szövetségektől viszont innentől szintén megszerezhető a Tudás az említett háborús metódussal. A Tudást birtoklók, megszerezni vágyók természetesen járhatnak más utat is (tanulni vágyók felvétele), illetve a Kristály szövetség ellen indított háború megnyerésével is szerezhető formula, de csak az addig a világ által megismert legmagasabb szintű varázslatnál 2-vel alacsonyabb szintűek közül lehet választani.
1./B variáció:
A Varázslói formula tetoválás formájában sajátítható el, működési feltétel, ergo többé-kevésbé rejtett dolog. A Kiválasztottaktól portyagyőzelem esetén leshető le a tetoválás HA rendelkezik a Mágiaelmélet AF képességgel. Erre az esély annyi %, amennyi a vesztes által ismert formulák száma mínusz az ebből a győztes által ismertek száma (ha ez nagyobb, mint 0, akkor) + a győztes AFK szintje. Ez jellemzően igen kevés de reális, mert kicsi esély van meglátni, megjegyezni a tetoválást pontosan mielőtt a vesztes elmenekül. Az esélyt növeli ha a győztes kivégzi ellenfelét (több idő az átvizsgálásra, mielőtt a vesztes magához tér, ellenséges VÚ vagy erős bestia közelít a kutakodóhoz). Ebben az esetben az esély megötszöröződik, de maximum 30% lehet. Egy portyagyőzelemmel 1 formula ismerhető meg (esetleg új AFk/relik növelheti a számot). Több lehetőség esetén választható a formula. (Hogy lehetetlen a Kiválasztottakat legyőzni? Pár kulcsszó: szubplazma, alacsony ÉP, Az őrjöngés itala, stb.). A megszerzőtől innentől kezdve szintén "eltanulható" az ellessett, eltanult varázslat.
Ezenközben az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Kémgömbözésnél használva extra információ kapható a célpont által ismert formulák számáról, rajta lévő Folyamatos hatású varázslat mibenlétéről.
Az elterjedés sebességét növelheti, ha a vesztes is tanulhatna el formulát pl. fele akkora eséllyel. Ennél sokkal erősebb gyorsulás érhető el ha Arénás csatával is eltanulható lenne.
2. alternatíva:
/"Szimpla" megoldás, relatíve gyors elterjedés/
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-tól a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFk függvényében formulák tanullhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó).
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod és használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Varázslói varázslatok Mp igénye 15%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Smaragd: Varázslói mágia AFK fejlesztése szintenként 2 AFp-vel olcsóbb. Varázslói varázslatok Mp igénye 5%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik. Egyéb varázslatok esetén -1, de az AFk minimum 1 minden esetben.
Gyémánt: Varázslói varázslatok Mp igénye 10%-al drágább (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik). Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok 20% eséllyel nem működnek velük szemben).
Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Mágiaelmélet AFK fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább (Smaragd esetén felülírja az eredeti hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de esetükben ez 40% (Gyémánt horda esetén 60%).
Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség (szint)
HI – Hatóidő
A – Azonnali hatás (Meditációs idő 1 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
F – Folyamatos hatás (Meditációs idő 5 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat
FIGYELEM!
A "F" varázslataidat minden új Varázslói varázslatod megszakítja (kivételt lásd később).
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye (jó sok kell) nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.
Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is).
HI: F (AFK * 2 óra)
Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
HI: F (Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)
Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 1 perccel.
HI: F
Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)
Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X, HI: F (AFK*5 perc hatóidő)
Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít 1 csata erejéig.
X, HI: A (varázslás utáni első támadásra hat)
Fantomharcos: A kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig (a csata csak a célpontnál látható).
X, HI: A (Naponta AFK alkalommal használható, de 2x ugyanarra nem)
Teleportálás: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor eltűnik AFK órára támadója szeme elől harc nélkül (nem támadhatja).
HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/3 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)
Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.
HI: F
Szolgaidézés: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor Hordázás szakértelme függvényében 1-5 legmagasabb lépett szintű állata harcba hívott lesz ha moráljuk megengedi - még ha Kennelben voltak is - a csata erejéig (ájultra nem hat, ezért a csatáért TP és morál nem jár az állatnak, de elájulhat és akkor úgy kezelendő, mint a megszakított Kennelezés).
X, HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/2 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)
Álca: Ha AFK képességed nagyobb, mint kémlelődé, akkor téves (RND) információkat kap (kivéve ÉP és TP, Kémgömb tulajdonost és Maximalizált Kémgömb épülettel rendelkezőt nem tud megtéveszteni).
HI: F
Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A, Mp: MaxMana mennyiség
Megtisztulás: A rád mondott (hosszabb hatású) Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját "F" varázslataid is.)
HI: A
Lerázhatatlan véreb: Kémkedéssel megtalálható és újra támadható lesz egy Teleportált célpontod. A megtalálásra Kémgömbözésenként AFK*5% esélyed van.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)
Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
HI: F (vadászat végéig tart)
Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak AFK*2% eséllyel rajtuk "sül ki".
HI: F
Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK*2 morált a csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X, HI: F
Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatai veszítenek AFK*5 morált (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból DE csak a csata erejéig és a morálja is visszaáll csata után).
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)
Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).
HI: F
Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.
HI: F
Kaland realizátor: AFK*2% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
HI: F
Kínzó vámpír: Ha valaki elvisz a Kínzókamrájába és ezt a varázslatot "rámondod", akkor másnap részesülsz az általa kapott Kínzóbevételből (annak AFK*3%-a). Ha a nap vége előtt kiszabadulsz vagy "Megtisztulást" használ a célpont, akkor 0 lesz a hatás. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A
Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A
Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát.
HI: F
Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -(10+AFK) értékkel.
X, HI: F
Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -(10+AFK) Támadásbüntetést kap -10 helyett.
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)
Fortuna csókja: Szerencséd AFK*2 pont időleges bónuszt kap /amíg a varázslat tart/.
HI: F
A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
HI: A, 1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp.
Stb.-stb.
Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Gyakorlott varázsló: Nincs szükséged meditációs időre 15 AFp-ért az "A" varázslatok, további 30 AFp-ért a "F" varázslatok esetén.
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x). Ár: 20 AFp/varázslat
Erős elme: "F" varázslataidat "A" varázslataid nem szakítják meg.
Mágus: Egyszerre 2 különböző "F" varázslatod működhet egy időben, de szintjük összege nem lehet több 12-nél.
Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés:
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. tippek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb.)
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó)
A játékba való bevezetésre tett javaslat/előtörténet:
1. alternatíva:
A Legendában is fel-felbukkanó Varázslói mágiát a Galetki világ javarészt elfelejtette. Azonban egy nap hírek érkeznek arról, hogy Drakin apó keresi a Kiválasztottakat, akiket elvezet az Elfeledett Tudás Barlangjába. A 2 Kiválasztott - a világ leghatalmasabb Harcmestere (Támadás + szint érték alapján) és Mágusa (IQ + szint alapján) - lehetőséget kap, hogy kiszabadítsa az elfeledett mágikus tudást. Ez Varázslatonként 1-1 Epikus csatát jelent, mely akkor „szabadul fel” ha mindkét játékos legyőzte ellenfelét (Erről hír a Világ Eseményekben). Ha X napig nem éri támadás a formulát védő Epikust, akkor a lehetőség a formulaszerzés ezen módjára átszáll a 2. legerősebbre és nála is marad a jog, amíg X napon belül rendszeresen üti az Epikust (ellenkező esetben visszaszáll az 1. számúra). Drakin közben elkezdi tanítani az érdeklődőket a Varázslói mágia alapjára, a Varázslói meditációra (Új AF képesség része, a Kiválasztottak ezt ingyen megkapják 1. szinten). Azonban a Kiválasztottak sem tudják meghazudtolni galetki természetüket, ezért nem teszik közkinccsé a megszerzett tudást.
1./A variáció:
Megőrzik szövetségük számára ahol a szövetség beavatott tagjai (Mágiaelmélet AFK) is megtanulhatják, használhatják.
A többi szövetség természetesen szintén szeretné magáénak tudni az Elfeledett Tudást, ezért Háborút indítanak a Tudást birtokló szövetség(ek) ellen. Azonban azok jól elrejtették azt és csak akkor lehetséges hozzájutni, ha legalább 2 szövetség indít háborút összehangoltan (24 órán belül) és legalább 1 győzelemmel zárja a Háborút. Ekkor mindegyik (az első Háborút indító hadüzenetétől számított 24 órán belül háborúba lépő) szövetség választhat 1-1 Varázslói varázslatot, melyet a szövetségek tagjai a fentebbi AFK követelmény megléte esetén használhatnak. Ezen szövetségektől viszont innentől szintén megszerezhető a Tudás az említett háborús metódussal. A Tudást birtoklók, megszerezni vágyók természetesen járhatnak más utat is (tanulni vágyók felvétele), illetve a Kristály szövetség ellen indított háború megnyerésével is szerezhető formula, de csak az addig a világ által megismert legmagasabb szintű varázslatnál 2-vel alacsonyabb szintűek közül lehet választani.
1./B variáció:
A Varázslói formula tetoválás formájában sajátítható el, működési feltétel, ergo többé-kevésbé rejtett dolog. A Kiválasztottaktól portyagyőzelem esetén leshető le a tetoválás HA rendelkezik a Mágiaelmélet AF képességgel. Erre az esély annyi %, amennyi a vesztes által ismert formulák száma mínusz az ebből a győztes által ismertek száma (ha ez nagyobb, mint 0, akkor) + a győztes AFK szintje. Ez jellemzően igen kevés de reális, mert kicsi esély van meglátni, megjegyezni a tetoválást pontosan mielőtt a vesztes elmenekül. Az esélyt növeli ha a győztes kivégzi ellenfelét (több idő az átvizsgálásra, mielőtt a vesztes magához tér, ellenséges VÚ vagy erős bestia közelít a kutakodóhoz). Ebben az esetben az esély megötszöröződik, de maximum 30% lehet. Egy portyagyőzelemmel 1 formula ismerhető meg (esetleg új AFk/relik növelheti a számot). Több lehetőség esetén választható a formula. (Hogy lehetetlen a Kiválasztottakat legyőzni? Pár kulcsszó: szubplazma, alacsony ÉP, Az őrjöngés itala, stb.). A megszerzőtől innentől kezdve szintén "eltanulható" az ellessett, eltanult varázslat.
Ezenközben az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Kémgömbözésnél használva extra információ kapható a célpont által ismert formulák számáról, rajta lévő Folyamatos hatású varázslat mibenlétéről.
Az elterjedés sebességét növelheti, ha a vesztes is tanulhatna el formulát pl. fele akkora eséllyel. Ennél sokkal erősebb gyorsulás érhető el ha Arénás csatával is eltanulható lenne.
2. alternatíva:
/"Szimpla" megoldás, relatíve gyors elterjedés/
Az egyre fejlettebb/erősebb Mágiaelméleti kutatásnak köszönhetően felfedezésre kerül, hogy az eddig "haszontalannak" hitt Szinguláris anomália (SzA) erős összefüggést mutat a Mágiával. Mágustorony 35.-tól a megtalált SzA megmarad az épületet minimum eddig felhúzó szövetségek tagjainál. Az épület 50. szintjétől kezdve a Mágiaelmélet AFk függvényében formulák tanullhatók annyi SzA-ért, amennyi a formula szintkövetelménye *X (mérlegelendő szorzó).
Mágiaelmélet (Új AF képesség):
Megtanulhatod és használhatod a Varázslói formulák közül azokat, melyek elérhetők számodra ezen AF képességed szintje alapján. (10 szint, 1. szint költsége 10 AFp, minden további szint az előző szint költsége +10 AFp, azaz 10/20/30/...).
Varázslói mágia és a Hordák (javasolt új hordaspecialitások):
Zafír: Varázslói varázslatok Mp igénye 15%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Smaragd: Varázslói mágia AFK fejlesztése szintenként 2 AFp-vel olcsóbb. Varázslói varázslatok Mp igénye 5%-al kisebb (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik).
Rubin: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok használatánál az AFK szinthez +1 adódik. Egyéb varázslatok esetén -1, de az AFk minimum 1 minden esetben.
Gyémánt: Varázslói varázslatok Mp igénye 10%-al drágább (Epikus tárgy varázslat Mp olcsósítójával összeadódik). Varázslat ellenállás (Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok 20% eséllyel nem működnek velük szemben).
Varázslói mágia és a 100% fertőzöttség:
A hordaspec mellett a Mágiaelmélet AFK fejlesztése szintenként 1 AFp-vel drágább (Smaragd esetén felülírja az eredeti hordabónuszt) és megkapják a Gyémántok Varázslat ellenállását, de esetükben ez 40% (Gyémánt horda esetén 60%).
Néhány Varázslói mágia formulajavaslat a teljesség igénye nélkül:
Jelmagyarázat:
AFK – Mágiaelmélet AF képesség (szint)
HI – Hatóidő
A – Azonnali hatás (Meditációs idő 1 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
F – Folyamatos hatás (Meditációs idő 5 perc - ez alatt CsP, PP, TKp felhasználás, Epikust/Entitást ütés, Kaland megoldása nem lehetséges)
X – Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslat
FIGYELEM!
A "F" varázslataidat minden új Varázslói varázslatod megszakítja (kivételt lásd később).
Az egyes formulák AFK szintkövetelménye és manapont igénye (jó sok kell) nincs kitalálva. Ez SOKKAL összetettebb dolog annál, hogy csak így lazán érdemes legyen rá javaslatot tenni.
Vadász szimat: AFK szintenként 1 mp-el csökken a vadászatonkénti idő (max alá is).
HI: F (AFK * 2 óra)
Misztikus Láthatatlanság: A támadó és védekező közötti szintkülönbség duplán számítódik.
HI: F (Láthatatlanság idejéig, de vadászat alatt nem működik)
Mágusszem: Kémgömb újra használati ideje csökken AFK szintenként 1 perccel.
HI: F
Bestiamester szeme: A kémlelni kívánt karakter harcba hívott állatainak összes statisztikáját is megmutatja a Kémgömb.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)
Varázslói Epikus düh: AFK szintnyi plusz % sebzés varázslatra Epikus/Entitás ellen.
X, HI: F (AFK*5 perc hatóidő)
Démonűző szolga: Az Epikus/Entitás ellenfél szintje és állataid szintje megegyezőnek számít 1 csata erejéig.
X, HI: A (varázslás utáni első támadásra hat)
Fantomharcos: A kiválasztott célpontra küldi annak állatok nélküli klónját 1 csata erejéig (a csata csak a célpontnál látható).
X, HI: A (Naponta AFK alkalommal használható, de 2x ugyanarra nem)
Teleportálás: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor eltűnik AFK órára támadója szeme elől harc nélkül (nem támadhatja).
HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/3 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)
Alkímikus delej: Sajtoláskor - ha esszencia esik - AFK * 2% (gradulátumos sajtoláskor AFK * 7%) esély, hogy olyan Esszencia lesz, amely még nincs a birtokodban (amennyiben ez lehetséges). Ez minimum 3-as AFK-hoz kötött képesség.
HI: F
Szolgaidézés: Ha a karaktert támadás éri ÉS megnyeri a kezdeményezést, akkor Hordázás szakértelme függvényében 1-5 legmagasabb lépett szintű állata harcba hívott lesz ha moráljuk megengedi - még ha Kennelben voltak is - a csata erejéig (ájultra nem hat, ezért a csatáért TP és morál nem jár az állatnak, de elájulhat és akkor úgy kezelendő, mint a megszakított Kennelezés).
X, HI: F (Napi AFK, háború esetén AFK/2 alkalommal működik, de vadászat alatt nem)
Álca: Ha AFK képességed nagyobb, mint kémlelődé, akkor téves (RND) információkat kap (kivéve ÉP és TP, Kémgömb tulajdonost és Maximalizált Kémgömb épülettel rendelkezőt nem tud megtéveszteni).
HI: F
Mágiatörés: Célpontodon lévő Varázslói varázslat leesik. Siker feltétele: sikeres AFK ellenpróba, melyet módosít a Mágia tul különbség 100-as része. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A, Mp: MaxMana mennyiség
Megtisztulás: A rád mondott (hosszabb hatású) Varázslói varázslatok leesnek rólad. (Saját "F" varázslataid is.)
HI: A
Lerázhatatlan véreb: Kémkedéssel megtalálható és újra támadható lesz egy Teleportált célpontod. A megtalálásra Kémgömbözésenként AFK*5% esélyed van.
HI: A (varázslás utáni első Kémgömbözésre hat)
Önduplikáció: Konkrétan 2 karakter lesz (1 +1 klón), melyek között az aktuális és a maximális ÉP, MP és a LE felezve kerül elosztásra, a klón TP-je 0-ról indul (innentől külön számolódik), de a klón nem regenerálódik és nincs állata. 15% feletti ÉP esetén bármelyik támadható. A Klón portyalistán megjelenik, toplistán nem, vadászik és nincs lehetőség beleszólni a dolgaiba addig, amíg a vadászat tart. Tturbó váltható a főkarakternél (klónnál értelemszerűen nem). A főkarakter NEM vadászhat a varázslat hatóideje alatt (de ő indítja el és szakíthatja meg), illetve újabb varázslat megtöri a varázslatot, más tekintetben szabadon cselekedhet. Ha bármi miatt a vadászat leáll (betelt Kalandhely, elfogyott CsP, Mágiatörés, vadászat megszakítása, stb.) a varázslat megszűnik és a klón egyesül a főkarakterrel (TP, LE, MP, ÉP, stb összeadódik). LEGALÁBB 9. szintű varázslat.
HI: F (vadászat végéig tart)
Varázstükör: Ellenfeleid Harccal kapcsolatos Varázslói mágiái, melyeket rád irányoznak AFK*2% eséllyel rajtuk "sül ki".
HI: F
Félelemaura: Ha karaktered támadás éri ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor támadód harcba hívott állatai veszítenek AFK*2 morált a csata előtt (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból).
X, HI: F
Szörnyijesztés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor ellenfeled állatai veszítenek AFK*5 morált (ha 21% alá kerül egy állat, akkor értelemszerűen csata előtt kiesik a "harcba hívott" státuszból DE csak a csata erejéig és a morálja is visszaáll csata után).
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)
Mágikus Varázslat ellenállás: Harccal összefüggő offenzív Varázslói varázslatok AFK*3% eséllyel nem működnek ellened (akinek hordaspecialitása ez, illetve 100% fertőzött, azok gyakorlatilag 2x dobhatnak mentőt ha aktív ez a varázslatuk).
HI: F
Gondos gazda: Meggyőzőkészség szakértelmed AFK*2 ponttal nő, amíg a varázslat működik. Csak a harcba hívott állatokra hat.
HI: F
Kaland realizátor: AFK*2% eséllyel realizálódik a Kalandok alatti Mana- és gyógyital fogyasztás (manád töltődik, gyógyulsz, de csak a kaland végén íródik fel).
HI: F
Kínzó vámpír: Ha valaki elvisz a Kínzókamrájába és ezt a varázslatot "rámondod", akkor másnap részesülsz az általa kapott Kínzóbevételből (annak AFK*3%-a). Ha a nap vége előtt kiszabadulsz vagy "Megtisztulást" használ a célpont, akkor 0 lesz a hatás. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A
Kegyes hangulat: Kínzókamrádból elengedhetsz 1 kiválasztott karaktert. A célpont értesül a varázslatról és annak hatásáról.
HI: A
Bűvös csapda: Célpontod nem mehet Katakombába amíg a varázslat hat rá. "Megtisztulással" és "Mágiatöréssel" (bárki által használva rajtad, vagy célpontodon) is semlegesíthető, illetve ha újra varázslatot használsz, akkor megtöröd a csapdát.
HI: F
Sokkoló Aura: Ha megtámadnak ÉS megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled állatai is elszenvedik a Támadásbüntetést, de -(10+AFK) értékkel.
X, HI: F
Dermesztő érintés: Következő portyádban HA megnyered a kezdeményezést, akkor sikeres Kábításodkor ellenfeled -(10+AFK) Támadásbüntetést kap -10 helyett.
X, HI: A (varázslat utáni első portyára hat)
Fortuna csókja: Szerencséd AFK*2 pont időleges bónuszt kap /amíg a varázslat tart/.
HI: F
A korrupt templomszolga: A Végzet templomában 2 kiválasztott, még nem teljesített küldetés helyet cserél.
HI: A, 1 csere ára (a mana mellett) 1 AFp / AFK, azaz pl. 5-ös AFK-nál a költség 0,2 AFp.
Stb.-stb.
Javasolt Varázslói mágiához köthető egyéb AF képességek / új Relikviák hatásai:
Gyakorlott varázsló: Nincs szükséged meditációs időre 15 AFp-ért az "A" varázslatok, további 30 AFp-ért a "F" varázslatok esetén.
Elmélyült varázslathasználat: 1 kiválasztott varázslatod használata esetén AFK szinted +1 bónusszal számít (többször felvehető, de 1 varázslatra csak 1x). Ár: 20 AFp/varázslat
Erős elme: "F" varázslataidat "A" varázslataid nem szakítják meg.
Mágus: Egyszerre 2 különböző "F" varázslatod működhet egy időben, de szintjük összege nem lehet több 12-nél.
Javasolt Hordaváltási költség kiegészítés:
A jelenlegi költségen felül 5 AFp (60. szint feletti váltás esetén), mely jelképezi a már erősebben beivódott hordakondíciók felülírására fordított energiát.
Várom az észrevételeket a javaslat tökéletesítéséhez, elfogadhatóságának kiszélesítéséhez.
(Pl. tippek/módosítási javaslatok bevezetésre, formulákra, programozói problémák kiküszöbölésére, stb.)
Kieg.: Módosítások, új formulaötletek (THX Aurri, Beherit, Cras, Gigatesó)
Dátum: 2012.11.26. 13:09:00
Dátum: 2012.11.22. 16:02:58
Visszakaptam. Választ is írtak.
Dátum: 2012.11.20. 15:47:52
No akkó még egy kis Mágiához kapcsolható fejlesztési javaslat variáció (hasonló már "elhangzott").
Ugyebár vannak ezek a harci varik. Ezt még a legIQ-tlanabb közelharcos is lazán ellövi.
Ámde mi van a VALÓDI mágiával? A Legendában is fel-fel bukkanó, nem harci varázslatokkal?
Nos a "Varázslóság" lehetne AF képességhez kötve és a formulákat meg lehetne vásárolni, vagy egyes játékok mintájára Épületszintekkel /pl. Varázslótorony fejlesztés/ lehetne hozzájutni az új formulákhoz. Egy Varázsló a vonatkozó AF képessége függvényében tanulhatna erősebb formulákat.
Egy "Varázslós" vari természetesen nem egy röpke pillanatig tartana sem az ellövés, sem a hatóidő tekintetében, azaz messze sem harcivari szisztémájú lenne. Ezek a mutatók függhetnének a Mágia/Tau/AFK értékétől és tetemes Manapont igényűeknek kellene lenniük. Hm?
Ugyebár vannak ezek a harci varik. Ezt még a legIQ-tlanabb közelharcos is lazán ellövi.
Ámde mi van a VALÓDI mágiával? A Legendában is fel-fel bukkanó, nem harci varázslatokkal?
Nos a "Varázslóság" lehetne AF képességhez kötve és a formulákat meg lehetne vásárolni, vagy egyes játékok mintájára Épületszintekkel /pl. Varázslótorony fejlesztés/ lehetne hozzájutni az új formulákhoz. Egy Varázsló a vonatkozó AF képessége függvényében tanulhatna erősebb formulákat.
Egy "Varázslós" vari természetesen nem egy röpke pillanatig tartana sem az ellövés, sem a hatóidő tekintetében, azaz messze sem harcivari szisztémájú lenne. Ezek a mutatók függhetnének a Mágia/Tau/AFK értékétől és tetemes Manapont igényűeknek kellene lenniük. Hm?
Dátum: 2012.11.20. 00:39:12
Érdekes meglátások.
Személy szerint örülök a sokféle szemszögnek.
Hajlok arra, hogy Cras és Lan utóbbi 2 HSz-e dominánsan megfigyelhető lesz pl. V3-on, ahol alig van aktív kisszövi és azok sem az aktív taglétszámukról híresek.
Viszont:
Idézet: Kocos - 2012.11.08. 14:53:28
Milyen igaza van. :S
Attól félek, hogy pl. egy 5-10 AKTÍV tagot számláló kisszövi nem lesz kisegítve ezzel. Még NAPI +1M Lélekkút segítséggel sem. Vagy valaki úgy látja, hogy mondjuk egy 1M-es szövi számottevőbben fejlődik, mint egy 3M-es?. Ez ábszolút a tagságon múlik (aktív tagok szintjén, számán, stb.) és mint fentebb említették NEM ez a jellemző tendencia (Lélekkút/Építés erőltetés az elvándorlással szemben). Természetesen "apró" épületeket/szinteket gyorsabban felrántanak majd.
A kezdeményezés azért szimpatikus.
Talán ha 1-2 évvel korábban bejött volna.......
No de a szövik között ma már PONT annyira nagy a különbség, mint az 1 szinten lévő játékosok TÖ összegei között. :S
Tartok tőle, hogy a felsőbb régiók játékosai számára joggal tetszetős ötlet az alsóbb régiók életére nem sok hatással lesz... A kisszövik megmaradnak a Szövivámpírok bástyáinak, karaktertemetőnek, illetve "ugródeszkának" minimális színplusszal, amit ez a fejlesztés jelent (ráadásul "elvárja" a kisszövi tagtól a "rohanást" szerintem nem ellenértékes bónuszért). Akár úgy is felfoghatnám a dolgot, hogy a kisszövi tagok kiássák a nagyszövitagok további előnyét. REMÉLEM rosszul gondolnám.
Csak nehogy "tömeges" reklamációözönbe botoljak a bevezetés után, hogy "mér' csak félévente bírunk táphoz jutni - erősítsenek a téglaváltószámon a bűvös tégla javára, mer' ez a kevéske nyüves kisszövi xarik a téglákra".
Aaaaz biztos, hogy személy szerint az "XY, a hűűűha" irányvonalat leszek kénytelen javasolni nálunk ebben a fejlesztésben, mert a másik vége a dolognak félek nem igazán fog számítani... :S
Birka.
Ezt az általad említett "interakciót" hogy érted?
PM-ezés, hogy "Hajrá-hajrá"?
Személy szerint örülök a sokféle szemszögnek.
Hajlok arra, hogy Cras és Lan utóbbi 2 HSz-e dominánsan megfigyelhető lesz pl. V3-on, ahol alig van aktív kisszövi és azok sem az aktív taglétszámukról híresek.
Viszont:
Idézet: Kocos - 2012.11.08. 14:53:28
... már rég a hosszútávot tapossuk a centralizációban, és remekül működik. ...
Milyen igaza van. :S
Attól félek, hogy pl. egy 5-10 AKTÍV tagot számláló kisszövi nem lesz kisegítve ezzel. Még NAPI +1M Lélekkút segítséggel sem. Vagy valaki úgy látja, hogy mondjuk egy 1M-es szövi számottevőbben fejlődik, mint egy 3M-es?. Ez ábszolút a tagságon múlik (aktív tagok szintjén, számán, stb.) és mint fentebb említették NEM ez a jellemző tendencia (Lélekkút/Építés erőltetés az elvándorlással szemben). Természetesen "apró" épületeket/szinteket gyorsabban felrántanak majd.
A kezdeményezés azért szimpatikus.
Talán ha 1-2 évvel korábban bejött volna.......
No de a szövik között ma már PONT annyira nagy a különbség, mint az 1 szinten lévő játékosok TÖ összegei között. :S
Tartok tőle, hogy a felsőbb régiók játékosai számára joggal tetszetős ötlet az alsóbb régiók életére nem sok hatással lesz... A kisszövik megmaradnak a Szövivámpírok bástyáinak, karaktertemetőnek, illetve "ugródeszkának" minimális színplusszal, amit ez a fejlesztés jelent (ráadásul "elvárja" a kisszövi tagtól a "rohanást" szerintem nem ellenértékes bónuszért). Akár úgy is felfoghatnám a dolgot, hogy a kisszövi tagok kiássák a nagyszövitagok további előnyét. REMÉLEM rosszul gondolnám.
Csak nehogy "tömeges" reklamációözönbe botoljak a bevezetés után, hogy "mér' csak félévente bírunk táphoz jutni - erősítsenek a téglaváltószámon a bűvös tégla javára, mer' ez a kevéske nyüves kisszövi xarik a téglákra".
Aaaaz biztos, hogy személy szerint az "XY, a hűűűha" irányvonalat leszek kénytelen javasolni nálunk ebben a fejlesztésben, mert a másik vége a dolognak félek nem igazán fog számítani... :S
Birka.
Ezt az általad említett "interakciót" hogy érted?
PM-ezés, hogy "Hajrá-hajrá"?
Dátum: 2012.11.15. 14:46:56
És ha az AF képesség mellett a Mágiaelnyelőhöz lenne köze?
Az eleve szintfüggő. Pl. arra adhatna szorzót a Mágia tul függvényében... :-X
Kieg.: Pl. X(Mágiaelnyelő Varázslatelnyelés értéke) x (1 + 0,001M), ahol M a Mágia tulajdonság értéke.
Az eleve szintfüggő. Pl. arra adhatna szorzót a Mágia tul függvényében... :-X
Kieg.: Pl. X(Mágiaelnyelő Varázslatelnyelés értéke) x (1 + 0,001M), ahol M a Mágia tulajdonság értéke.
Dátum: 2012.11.14. 10:44:40
Nem. :S
Dátum: 2012.11.09. 22:05:21
Idézet: Gamer01 - 2012.11.09. 19:21:37
Őőőő... Nekem még ilyen szituban nem volt részem, nem volt elérhető szakiplusszos állatcuccom.
Szerintem nagyon is jól tudod honnan van ...
Őőőő... Nekem még ilyen szituban nem volt részem, nem volt elérhető szakiplusszos állatcuccom.
Dátum: 2012.11.09. 22:03:25
Érdekes jelenség...
Köszönöm a választ. No meg törlöm az ÜSZ levelem... ;-)
Köszönöm a választ. No meg törlöm az ÜSZ levelem... ;-)
Dátum: 2012.11.09. 17:44:59
Idézet: Lora - 2012.11.09. 15:23:37
Jéééé... Az én UI-mben nincs +15 szakértelempont... :-O
Ez egy fejlesztett változat? :-X
Kieg.: Hmm... Ellenőriztem. A Wikin is +15 szakimaxot ír, de nálam se a tárgy leírásában, se a szakértelempontban nem köszön vissza a dolog. 2 esetre viszont gyanakszom. Az én UI-m neve ultra-implant, azaz kisbetűvel kezdődik, tehát ez vagy tényleg egy fejlesztett változat, melyet a kezdőbetű nagysága különböztet meg a névben, vagy valamikor ki lett egészítve a cucc képessége és a régebben kiesetteket valami miatt nem frissítették (lehet, hogy pont a névkülönbség tett be az automata frissülésnek...).
Mindenesetre ÜSZ-ben rákérdezek... :-X
...Ultra-implant (+150% Gyógy. hatékonysága, +20% LE, +3 morál győzelmenként „csak portya és kihívás során”, +12 TP győzelmenként, +15 max. szakértelempont)...
Jéééé... Az én UI-mben nincs +15 szakértelempont... :-O
Ez egy fejlesztett változat? :-X
Kieg.: Hmm... Ellenőriztem. A Wikin is +15 szakimaxot ír, de nálam se a tárgy leírásában, se a szakértelempontban nem köszön vissza a dolog. 2 esetre viszont gyanakszom. Az én UI-m neve ultra-implant, azaz kisbetűvel kezdődik, tehát ez vagy tényleg egy fejlesztett változat, melyet a kezdőbetű nagysága különböztet meg a névben, vagy valamikor ki lett egészítve a cucc képessége és a régebben kiesetteket valami miatt nem frissítették (lehet, hogy pont a névkülönbség tett be az automata frissülésnek...).
Mindenesetre ÜSZ-ben rákérdezek... :-X
Dátum: 2012.11.09. 12:39:17
Hozzátenném még a javaslatomhoz, hogy ELSŐSORBAN a kezdő, alacsony szintű játékosok sorsán könnyítene jellemzően (kb. 35.-40. szint alatt, mert utána már relatíve elég könnyen elérhető egy nagyszövetség).
Egy szövivámpírokkal öléggé megrakott övezetben minden segítség jól jön a játékosoknak amennyiben nem "hátszeles", vagy tapasztalt újrakezdő. Többek között a minimumszinten lazán elért maxos Epicucok miatt IS számottevő karakterkülönbségek alakulnak ki jelenleg és a vezető "megoldás" bevezetése után EZ nem is fog változni.
/Kieg.: No de ezt a "többség" magasról le... :-P/
Egy szövivámpírokkal öléggé megrakott övezetben minden segítség jól jön a játékosoknak amennyiben nem "hátszeles", vagy tapasztalt újrakezdő. Többek között a minimumszinten lazán elért maxos Epicucok miatt IS számottevő karakterkülönbségek alakulnak ki jelenleg és a vezető "megoldás" bevezetése után EZ nem is fog változni.
/Kieg.: No de ezt a "többség" magasról le... :-P/
Dátum: 2012.11.09. 10:29:44
Idézet: Kocos - 2012.11.09. 08:31:19
Naja... Amennyiben Miklós és tanácsadói játékismeretük alapján ezt gondolják: "90. szint alatt nincs probléma az Epicucc erővel".
Elvégre a tekintélyes karakterkülönbségekben nincs szerepe ám az Epicuccoknak... Peeeerszeeee... :S
Szerintem meg a TELJES kincstáblával gond van.
Ezt a (nem-, fél-, stb.) "megoldást" csak úgy látom elfogadhatónak, ha változtatnak valamit a Kincstáblán.
Szeretnétek csökkenteni az "ollónyílás" sebességét, mértékét?
Tegyetek be pl. köztes értékeket a tekintélyes ugrások közé, alapból több mint izmosan induló értékek alá az olcsósítók, %-os bónuszok esetében úgy, mint ahogy az hogy, hogy nem sikerült az Epiütő cuccoknál. EZ VALÓBAN csökkentené a nyílás sebességét.
Kieg.: + EBBEN az esetben el is hinném jelen szituációban (is) azt, hogy ha elvesztek, akkor adtok is... :-X
Ha Miklós eredeti terve az volt, hoy a +90-es verziót átvigye, akkor ez a legmenőbb tömegmanipuláció amit valaha láttam.
Naja... Amennyiben Miklós és tanácsadói játékismeretük alapján ezt gondolják: "90. szint alatt nincs probléma az Epicucc erővel".
Elvégre a tekintélyes karakterkülönbségekben nincs szerepe ám az Epicuccoknak... Peeeerszeeee... :S
Szerintem meg a TELJES kincstáblával gond van.
Ezt a (nem-, fél-, stb.) "megoldást" csak úgy látom elfogadhatónak, ha változtatnak valamit a Kincstáblán.
Szeretnétek csökkenteni az "ollónyílás" sebességét, mértékét?
Tegyetek be pl. köztes értékeket a tekintélyes ugrások közé, alapból több mint izmosan induló értékek alá az olcsósítók, %-os bónuszok esetében úgy, mint ahogy az hogy, hogy nem sikerült az Epiütő cuccoknál. EZ VALÓBAN csökkentené a nyílás sebességét.
Kieg.: + EBBEN az esetben el is hinném jelen szituációban (is) azt, hogy ha elvesztek, akkor adtok is... :-X
Dátum: 2012.11.08. 15:42:06
Remekül...
Célponthiány rinya, halott szövik, csökkenő játékosállomány...
Tudod a MAGUS és a Valhalla mizérijája jut eszembe /aki megélte az láthat hasonlóságot/.
Kedvelem azt a játékot minden hibája ellenére.
Egy röpke /látszólag nem ide illő/ szösszenet, egy LEÍRT paródia részlet a MAGUSról:
Játszható karakterosztályok: Hófehérke, Tűzokádó sárkány,... :-X
Tudod gyanúm szerint nem a fizető játékosok vannak többségben ami a törléseket, karielhagyásokat illeti, de hogy hosszútávon 99%-ban csak azok maradnak /azok is egyre kevesebben :-X/ és a BEHO majd azokon igyekszik majd behozni a bevételkiesést aaaaz biztos. Annyira jellemző szitu sok mindenre, hogy szinte már természetes. Hogy a Nerfelés/hibajavítás lenne az oka? :-X
Mindenesetre én igyekszem elodázni a játékélményem végét, azaz nem magam alatt vágni a fát, mert lefelé csapni kényelmesebb, mint oldalra, vagy felfelé... :S
Célponthiány rinya, halott szövik, csökkenő játékosállomány...
Tudod a MAGUS és a Valhalla mizérijája jut eszembe /aki megélte az láthat hasonlóságot/.
Kedvelem azt a játékot minden hibája ellenére.
Egy röpke /látszólag nem ide illő/ szösszenet, egy LEÍRT paródia részlet a MAGUSról:
Játszható karakterosztályok: Hófehérke, Tűzokádó sárkány,... :-X
Tudod gyanúm szerint nem a fizető játékosok vannak többségben ami a törléseket, karielhagyásokat illeti, de hogy hosszútávon 99%-ban csak azok maradnak /azok is egyre kevesebben :-X/ és a BEHO majd azokon igyekszik majd behozni a bevételkiesést aaaaz biztos. Annyira jellemző szitu sok mindenre, hogy szinte már természetes. Hogy a Nerfelés/hibajavítás lenne az oka? :-X
Mindenesetre én igyekszem elodázni a játékélményem végét, azaz nem magam alatt vágni a fát, mert lefelé csapni kényelmesebb, mint oldalra, vagy felfelé... :S
Dátum: 2012.11.08. 14:03:36
Sokan emlegetik a szöviváltást, mint megoldást. Rövidtávon bizonyosan.
Nincs kedvem kifejteni miért, de véleményem szerint HOSSZÚTÁVON bizonyosan nem fog jóhoz vezetni a centralizáció... :-X
Nincs kedvem kifejteni miért, de véleményem szerint HOSSZÚTÁVON bizonyosan nem fog jóhoz vezetni a centralizáció... :-X
Dátum: 2012.11.08. 13:59:52
Idézet: Ariel - 2012.11.08. 13:20:47
Tökéletesen látod a kisszövi gondot. Nem minden szövinek jut egy Sy Web, vagy van 2-3-4 magasszintű tagja, amelyek hetente 3x neki tudnak ülni Epizni a KICSIK kedvéért is.
Mi lenne ha ez a 20-as korlát nem lenne szinthez kötve, hanem folyamatosan követné a Topepiütők eredményét, azaz +X szinttel alattuk feloldódna a 20-as kritérium? :-X
Mellesleg lejelentettem a fórumváltozást a szövinkben:
Idézet: Miklós - 2012.11.08. 12:51:15
Azért ezen is lesz még mit agyalni, mert szerintem a lemaradt szöviknek most sem az a problémájuk az epikussal, hogy ritkán üthetik őket. Az viszont segíthet, ha megemelitek a limitet, ahol a kincstábla váltáshoz már 20 epikus kell 10 helyett, és a régi és az új limit között az epikusok két kincset dobnak. Így gyorsabban lehet erősebb tárgyakhoz jutni, és a tárgyak mennyisége sem csökken az adott kategórián belül.
A probléma persze mindentől függetlenül fennáll, de ezt lehet úgy is orvosolni, hogy nem elveszünk, hanem adunk. Pl. azzal, hogy lehetővé tesszük a nagyon lemaradt szövetségek gyakrabban üthessenek epikust.
Azért ezen is lesz még mit agyalni, mert szerintem a lemaradt szöviknek most sem az a problémájuk az epikussal, hogy ritkán üthetik őket. Az viszont segíthet, ha megemelitek a limitet, ahol a kincstábla váltáshoz már 20 epikus kell 10 helyett, és a régi és az új limit között az epikusok két kincset dobnak. Így gyorsabban lehet erősebb tárgyakhoz jutni, és a tárgyak mennyisége sem csökken az adott kategórián belül.
Tökéletesen látod a kisszövi gondot. Nem minden szövinek jut egy Sy Web, vagy van 2-3-4 magasszintű tagja, amelyek hetente 3x neki tudnak ülni Epizni a KICSIK kedvéért is.
Mi lenne ha ez a 20-as korlát nem lenne szinthez kötve, hanem folyamatosan követné a Topepiütők eredményét, azaz +X szinttel alattuk feloldódna a 20-as kritérium? :-X
Mellesleg lejelentettem a fórumváltozást a szövinkben:
Módosították a szavazás kiírást.
Jó eséllyel nem lesz a változás érdemleges, azaz örülhet minden Topszövetségi alacsony szintű és azok, akik azt hiszik, hogy ha elérték az előzőleg említettek által már RÉGEN elért és tápba fordított cuccokat, akkó majd ők is milyen... :-X
Csakhogy addigra már AZOK RÉG nem ezeket az elavult cuccokat fogják hordani. :S
Jó eséllyel nem lesz a változás érdemleges, azaz örülhet minden Topszövetségi alacsony szintű és azok, akik azt hiszik, hogy ha elérték az előzőleg említettek által már RÉGEN elért és tápba fordított cuccokat, akkó majd ők is milyen... :-X
Csakhogy addigra már AZOK RÉG nem ezeket az elavult cuccokat fogják hordani. :S
Dátum: 2012.11.08. 08:55:15
Egyszerű.
Azért nem léptem feljebb, mert...
1. REMEK a csapat.
2. azon a szinten /kb. 60. alatt/ okos játékkal még ellensúlyozható volt az Epicucc előny a többség ellen.
Ez utóbbi a jelenlegi Epicucckorlát mellett szintről szintre esélytelenebb.
Nálunk is vannak ellenzők tömegesen.
Fel is vetettem nekik: Tanácsoljam azt, hogy MINDEN épkézláb tagunk váltson? :S
Mód.: Javítás.
Azért nem léptem feljebb, mert...
1. REMEK a csapat.
2. azon a szinten /kb. 60. alatt/ okos játékkal még ellensúlyozható volt az Epicucc előny a többség ellen.
Ez utóbbi a jelenlegi Epicucckorlát mellett szintről szintre esélytelenebb.
Nálunk is vannak ellenzők tömegesen.
Fel is vetettem nekik: Tanácsoljam azt, hogy MINDEN épkézláb tagunk váltson? :S
Mód.: Javítás.
Dátum: 2012.11.08. 08:50:23
Idézet: Truth80 - 2012.11.08. 08:32:38
100 éve divatba jött a dohányzás. Még csak nem is volt előírva.
"Valamiért" elkezdték erőteljesen "nerfelni"...
/Én is dohányos vagyok/
Idézet: Truth80 - 2012.11.08. 08:32:38
Ezzel egyet tudok érteni.
... a hordhatosag maradjon ugy ahogy eddig volt, mert nem szabadna belepiszkalni egy 4 eve mukodo rendszerbe...
100 éve divatba jött a dohányzás. Még csak nem is volt előírva.
"Valamiért" elkezdték erőteljesen "nerfelni"...
/Én is dohányos vagyok/
Idézet: Truth80 - 2012.11.08. 08:32:38
... ilyen modon. ...
Ezzel egyet tudok érteni.
Dátum: 2012.11.08. 08:13:54
PONTOSAN az játszódik le itt is, mint a Láthatatlanság nerf-nél. :S
Adott egy tervezési hiba /hosszútávon DURVA, kezelhetetlen különbségeket generel/.
A "megoldás" felvetése a fórumon.
A "nyalóka" megnyirbálása ellen TÖMEGESEN felszólal MINDENKI, aki eddig ebből (is) durván profitált a többséghez képest.
Csak jelen esetben "köztudottabb", általánosan számításba vett "nyalókáról" van szó.
Csak nehogy a Láthatatlanság Nerf sorsa folytatódjon.
A "megoldást" bevezetik, DE...
A tömeges tiltakozás miatt adnak egy fizetős és/vagy műjáték opciót mellé azoknak, akik amúgy is felvállaltak számtalan nehézséget az extratápért.
Aki úgy gondolja, hogy hátrányt szenved el azzal, hogy JAVÍTJÁK az eredendően (elsősorban HOSSZÚTÁVON) hibás Epicucckorlátot, az legmélyebb sajnálatomra nem lát tovább az orránál.
MINDENKIT érint, ergo senki nem kerül előnybe/hátrányba vele.
A topszövik majd minden alacsonyabb szintű tagja derekasan felszólalt. Gratula nekik. No ők aztán tényleg "hátrányba" kerülnek. RÖHEJ.
Megmarad az előnyük, mint eddig is, de legalább nem ormótlan mértékben.
Nekem ne akarjátok bemagyarázni, hogy csak a példa kedvéért +25 Tüskés bőr EGYÁLTALÁN NEM extrém esetben egy 60. szintű karin /AF határ/ nem extrém és ellensúlyozhatatlan táp. :-@
Mondjuk ez legalább annyira kincstábla felépítési probléma, mint kincshatár probléma.
Érdekes, hogy alig volt olyan, aki a másik vége felőli javítást javasolta volna (kincstábla átalakítás nyújtottabb, folyamatosabb átmenetű epicuccbónuszok).
Én amellett kardoskodtam volna, mert az nem váltott volna ki EKKORA "elvonási tünetet" a tömegekben már a bevezetés ELŐTT.
A gond az, hogy öléggé rapszódikus a kincstábla bónuszugrálása egyes területeken.
Csak a példa kedvéért Tulfejlesztés +5, +10, +11% valami nagyon furcsa szintkülönbségekkel úgy, hogy akár már 0,5%-ért is Fórumforradalom zajlik. :S
Adott egy tervezési hiba /hosszútávon DURVA, kezelhetetlen különbségeket generel/.
A "megoldás" felvetése a fórumon.
A "nyalóka" megnyirbálása ellen TÖMEGESEN felszólal MINDENKI, aki eddig ebből (is) durván profitált a többséghez képest.
Csak jelen esetben "köztudottabb", általánosan számításba vett "nyalókáról" van szó.
Csak nehogy a Láthatatlanság Nerf sorsa folytatódjon.
A "megoldást" bevezetik, DE...
A tömeges tiltakozás miatt adnak egy fizetős és/vagy műjáték opciót mellé azoknak, akik amúgy is felvállaltak számtalan nehézséget az extratápért.
Aki úgy gondolja, hogy hátrányt szenved el azzal, hogy JAVÍTJÁK az eredendően (elsősorban HOSSZÚTÁVON) hibás Epicucckorlátot, az legmélyebb sajnálatomra nem lát tovább az orránál.
MINDENKIT érint, ergo senki nem kerül előnybe/hátrányba vele.
A topszövik majd minden alacsonyabb szintű tagja derekasan felszólalt. Gratula nekik. No ők aztán tényleg "hátrányba" kerülnek. RÖHEJ.
Megmarad az előnyük, mint eddig is, de legalább nem ormótlan mértékben.
Nekem ne akarjátok bemagyarázni, hogy csak a példa kedvéért +25 Tüskés bőr EGYÁLTALÁN NEM extrém esetben egy 60. szintű karin /AF határ/ nem extrém és ellensúlyozhatatlan táp. :-@
Mondjuk ez legalább annyira kincstábla felépítési probléma, mint kincshatár probléma.
Érdekes, hogy alig volt olyan, aki a másik vége felőli javítást javasolta volna (kincstábla átalakítás nyújtottabb, folyamatosabb átmenetű epicuccbónuszok).
Én amellett kardoskodtam volna, mert az nem váltott volna ki EKKORA "elvonási tünetet" a tömegekben már a bevezetés ELŐTT.
A gond az, hogy öléggé rapszódikus a kincstábla bónuszugrálása egyes területeken.
Csak a példa kedvéért Tulfejlesztés +5, +10, +11% valami nagyon furcsa szintkülönbségekkel úgy, hogy akár már 0,5%-ért is Fórumforradalom zajlik. :S