A regeneráció, újraütés ideje és szörny ÉP között kell megtalálni a balanszot; én nem mennék ilyen végletekbe, hogy ne regeneráljon egyáltalán, vagy ne kelljen várni 2 ütés között semmit.
Abból a szempontból viszont valóban előnyös lenne, hogy valóban kevesebb időt kellene gép előtt ülni (ami elsődleges veszélye ennek az újításnak), ha várakozás nélkül lehetne ütni újra, ezért ha nem is a legizgalmasabb, de midnenképpen népszerűbb megoldása lenne; és ha Miklósék tudják valahogy kompenzálni ezt (és miért ne tudnák), akkor szerintem ezt az utat választják. Tulajdonképpen csak ezzel lehet elkerülni azt, hogy sírás legyen, hogy óránként be kell lépni epikust ölni, ha meg dolgozok, lemaradok...hozzáteszem érthető a dolog.
Ugyan úgy kezdtem, hogy nem mennék ilyen végletekbe; de most, hogy ogndolkoztam mégis úgy érzem, hogy afelé kellene eltolni a mérleget, hogy minél sűrűbben lehessen ütni (előbb utóbb úgyis elfogy az ÉP, italt kell venni, esetleg portyamínuszos módosító, hogy ne 15ször támadja 2 perc alatt, de ez már nagyon merész okfejtés..); mellé egy minimális regenerációt, és akkor talán lesz egy kompromisszumos megoldás.
Hozzászólások - Offsboy
Dátum: 2009.09.14. 17:47:44
Dátum: 2009.09.14. 17:34:19
Az, hogy nem azonos meredekségű a fejlődés, nem feltétlenül igaz, írta Miklós, hogy lehet választani, hogy a következő epikus 1,2 vagy 3 szinttel legyen erősebb az előzőnél. Gondolom ez se fix még, de ez a lényeg.
Akkor pedig egy 70. szintű, aki max 60 epikust ölhet le, kezdve az 50. szintűtől, csinálhatja azt is, hogy:
1.: 50. szint
2.: 51. szint
...
60.:109. szint
vagy
1.: 50. szint
2.: 53. szint
...
60.: 224. szint (Bár mire ide eljut, egyértelmű, hogy nem 60. szintű lesz)
Ezáltal tudod befolyásolni, hogy milyen erős ellenfelek legyenek. Ha jól értelmeztem.
Az viszont nekem nem tiszta, hogy ha 2-3 naponta támadhatod az új epikust, és pl 12 szörnyenként pottyan a cucc, miért éri meg valakinek angyobb szörnyet ütni (és nem egyesével haladni, hogy 50.,51.,52. szintű...), ha úgyis fixen a 12. (24. 36. ...)szörny után kap kincset; jobban jár, ha egyesével halad, mert akkor több x12-t tud legyőzni egyedül. Vagy ha pl. kettessével halad a szörnyekkel (50. 52. 54. ...) miként befolyásolná ez a választható kincspalettát? Jó kompenzációnak tartom, hogy lehessen nagyobb léptékkel haladniuk a magasabb szintűeknek, de miért éri meg sietni, ha minden tucat levágott epikus fejért kap egy kincset, és fixen elsőnél a 30-35. szintűek közül választhat, a másodiknál a 35-40 közül..és így tovább?
Az egésznek a lényege: a legyőzött szörnyek szintje miként befolyásolja majd a választható tárgy szintjét?
Akkor pedig egy 70. szintű, aki max 60 epikust ölhet le, kezdve az 50. szintűtől, csinálhatja azt is, hogy:
1.: 50. szint
2.: 51. szint
...
60.:109. szint
vagy
1.: 50. szint
2.: 53. szint
...
60.: 224. szint (Bár mire ide eljut, egyértelmű, hogy nem 60. szintű lesz)
Ezáltal tudod befolyásolni, hogy milyen erős ellenfelek legyenek. Ha jól értelmeztem.
Az viszont nekem nem tiszta, hogy ha 2-3 naponta támadhatod az új epikust, és pl 12 szörnyenként pottyan a cucc, miért éri meg valakinek angyobb szörnyet ütni (és nem egyesével haladni, hogy 50.,51.,52. szintű...), ha úgyis fixen a 12. (24. 36. ...)szörny után kap kincset; jobban jár, ha egyesével halad, mert akkor több x12-t tud legyőzni egyedül. Vagy ha pl. kettessével halad a szörnyekkel (50. 52. 54. ...) miként befolyásolná ez a választható kincspalettát? Jó kompenzációnak tartom, hogy lehessen nagyobb léptékkel haladniuk a magasabb szintűeknek, de miért éri meg sietni, ha minden tucat levágott epikus fejért kap egy kincset, és fixen elsőnél a 30-35. szintűek közül választhat, a másodiknál a 35-40 közül..és így tovább?
Az egésznek a lényege: a legyőzött szörnyek szintje miként befolyásolja majd a választható tárgy szintjét?
Dátum: 2009.09.14. 15:50:03
Valamihez akkor is viszonyítani kell, mert fejelsztői szinten csak akkor lehet előre tervezni. Kell egy kiindulási pont, hogy ENNEK a lénynek egy kb. ILYEN erősségű karakterhez mérten élvezetes a legyőzése. Ha nincs meg ez a viszonyítási pont, akkor még nehezebb azzal számolni, hogy 50-60-70-80. szinten hány nap múlva, milyen szintű epikus nyújtja ugyanazt a kihívás, játékélményt.
Abban viszont igazad van, hogy sarkosan írtam le a példát, azonban csak kb-re értendő természetesen. Írhattam volna szaki+tul összeget is, ami meg azért hasal el, mert van akinek 100as a kereskedelme, vagy a kritikus ütése, van akinek meg 100as a spektálisa.
Akkor viszonyítási alapként használhatóak a támadás, erő, védekezés, IQ, tau értékek. Tudom, hogy így is nagyon erős a szinteken belüli differencia, viszont valamihez mégis viszonyítani érdemes, mert mindenképpen szükségesnek érzem a helyes karakter-epikus lény erőviszonyok felmérését.
Abban viszont igazad van, hogy sarkosan írtam le a példát, azonban csak kb-re értendő természetesen. Írhattam volna szaki+tul összeget is, ami meg azért hasal el, mert van akinek 100as a kereskedelme, vagy a kritikus ütése, van akinek meg 100as a spektálisa.
Akkor viszonyítási alapként használhatóak a támadás, erő, védekezés, IQ, tau értékek. Tudom, hogy így is nagyon erős a szinteken belüli differencia, viszont valamihez mégis viszonyítani érdemes, mert mindenképpen szükségesnek érzem a helyes karakter-epikus lény erőviszonyok felmérését.
Dátum: 2009.09.14. 15:23:25
A következő tényezők helyes kombinálásával nagyon jót hozhattok ki belőle szerintem:
1. Eldönteni, hogy egy adott szintű epikust milyen szintű karakterhez mérünk (50. szintű 1. epikust pl egy 40. szintű karakterrel összemérve pl.)
2. Eldönteni mennyi idő alatt reális a lény legyőzése
3. Ehhez mérten ÉP-regeneráció-üthetőség gyakorisága (10 perc, 20 perc, fél óra, óra?, epik spec érvényes rá?) meghatározása, hogy azt mondhassátok, hogy:
"Gyerekek, az 50. szintű lényt egy átlagos 43. szintű (hasraütés) végzetúr tudja megverni napi 3szori ütéssel 2 nap alatt".
Ezzel megelőzhető a sípolás, hogy gyenge/erős az epikus; és a 38. szintű is tudni fogja, hogy vagy ráüt naponta 3x annyiszor, mint a 43-as, vagy vár még vele.
1. Eldönteni, hogy egy adott szintű epikust milyen szintű karakterhez mérünk (50. szintű 1. epikust pl egy 40. szintű karakterrel összemérve pl.)
2. Eldönteni mennyi idő alatt reális a lény legyőzése
3. Ehhez mérten ÉP-regeneráció-üthetőség gyakorisága (10 perc, 20 perc, fél óra, óra?, epik spec érvényes rá?) meghatározása, hogy azt mondhassátok, hogy:
"Gyerekek, az 50. szintű lényt egy átlagos 43. szintű (hasraütés) végzetúr tudja megverni napi 3szori ütéssel 2 nap alatt".
Ezzel megelőzhető a sípolás, hogy gyenge/erős az epikus; és a 38. szintű is tudni fogja, hogy vagy ráüt naponta 3x annyiszor, mint a 43-as, vagy vár még vele.
Dátum: 2009.09.14. 15:11:07
Nagyon - és minél többet gondolkodom rajta, annál jobban - összeszedettnek tűnnek az ötleteid.
A fő kérdés ugye, hogy hogyan lehetne legkompromisszumosan megoldani, hogy ne kelljen folyton gép előtt ülni, ha valaki epikust akar ölni. Ahogy írtad, Baraty javaslata, hogy több élet/nincs regeneráció, és az ezzel járó hátrányok.
Egy átlag - bár tudom is én mi az átlag..- felhasználót nézve szeirntem reális, ha azt mondjuk reggel munka/suli előtt a kávé közben belép egyszer, meg este vacsora után. A cél, hogy ő is tudjon egyéni epikusozni, különben óhatatlanul jön a sírás, hogy ha nemülök a gépelőtt egész nap, akkor lemaradok.
Na a lényeg, hogy valami - hacsak minimálisat is!! - regenerációt mindenképpen kellene adni a lénynek, mert:
1. elveszti minden varázsát, ha úgy gondolhatjuk, hogy "nem ütöttem rá az epikusra, mindegy, majd reggel, úgyse regenerálódik"; túl nagymamás lenne a tempó;
2. itt lehet játszadozni azzal, hogy ha valaki végig gép előtt van, akkor pl. 10-16 óra alatt le tudja győzni az epikust, ha pedig nem, akkor tart neki 3-5 napig (attól függően mennyit üt rá napközben).
Az egész problémás része ott van, hogy ki kell tapasztalni, hogy milyen ÉP/regeneráció adatokkal lesz optimális az egyéni epikusölés.
Vagy: próba; és adjatok neki egy 1/10-nyi szövi epikus regenerációt, és jólvanaz Vagy talán még ennél is kevesebbet kell, hogy egyedül boldoguljon vele az ember. Az biztos, hogy a portyázásnak nagy vetélytársa lesz, esetleg abba is érdemes belegondolni, hogy ne szorítsa ki a portyát, legyőzött epikusonként kellene magasabb szintű sebgyógyítás. Ezzel kiköszöbölhető, hogy foylton alacsony ÉP-n legyenek az emberek, sőt még kedvezne is a portyázásnak, mert aki darálja az egyéni epikusokat, többször lesz üthető (persze megfelelő kompromisszummal, nem egyéni epikx10 ). LEhet ez már túl nagyszabású ötlet, hangosan gondolkodtam. Az viszont biztos, hogy odafigyelve kell kezeleni ezt, hogy ne szoruljon ki a portyázás intézménye
Nem vagyok pók, nem ezért írtam
A fő kérdés ugye, hogy hogyan lehetne legkompromisszumosan megoldani, hogy ne kelljen folyton gép előtt ülni, ha valaki epikust akar ölni. Ahogy írtad, Baraty javaslata, hogy több élet/nincs regeneráció, és az ezzel járó hátrányok.
Egy átlag - bár tudom is én mi az átlag..- felhasználót nézve szeirntem reális, ha azt mondjuk reggel munka/suli előtt a kávé közben belép egyszer, meg este vacsora után. A cél, hogy ő is tudjon egyéni epikusozni, különben óhatatlanul jön a sírás, hogy ha nemülök a gépelőtt egész nap, akkor lemaradok.
Na a lényeg, hogy valami - hacsak minimálisat is!! - regenerációt mindenképpen kellene adni a lénynek, mert:
1. elveszti minden varázsát, ha úgy gondolhatjuk, hogy "nem ütöttem rá az epikusra, mindegy, majd reggel, úgyse regenerálódik"; túl nagymamás lenne a tempó;
2. itt lehet játszadozni azzal, hogy ha valaki végig gép előtt van, akkor pl. 10-16 óra alatt le tudja győzni az epikust, ha pedig nem, akkor tart neki 3-5 napig (attól függően mennyit üt rá napközben).
Az egész problémás része ott van, hogy ki kell tapasztalni, hogy milyen ÉP/regeneráció adatokkal lesz optimális az egyéni epikusölés.
Vagy: próba; és adjatok neki egy 1/10-nyi szövi epikus regenerációt, és jólvanaz Vagy talán még ennél is kevesebbet kell, hogy egyedül boldoguljon vele az ember. Az biztos, hogy a portyázásnak nagy vetélytársa lesz, esetleg abba is érdemes belegondolni, hogy ne szorítsa ki a portyát, legyőzött epikusonként kellene magasabb szintű sebgyógyítás. Ezzel kiköszöbölhető, hogy foylton alacsony ÉP-n legyenek az emberek, sőt még kedvezne is a portyázásnak, mert aki darálja az egyéni epikusokat, többször lesz üthető (persze megfelelő kompromisszummal, nem egyéni epikx10 ). LEhet ez már túl nagyszabású ötlet, hangosan gondolkodtam. Az viszont biztos, hogy odafigyelve kell kezeleni ezt, hogy ne szoruljon ki a portyázás intézménye
Nem vagyok pók, nem ezért írtam
Dátum: 2009.09.14. 09:54:51
Egyetértek; bár tőlem nem lopnak sokat, de sokkal logikusabb lenne, ha úgy működne, mint a kritikus ütés;
"Lopás: Amennyivel magasabb a lopás szakértelmed ellenfeledénél, annyi % esélye van, hogy győzelem esetén kiégett őskövet lopsz tőle."
Programozástechnikailag is csak egy lekérdezés és kivonás; aztán megvan a százalék.
"Lopás: Amennyivel magasabb a lopás szakértelmed ellenfeledénél, annyi % esélye van, hogy győzelem esetén kiégett őskövet lopsz tőle."
Programozástechnikailag is csak egy lekérdezés és kivonás; aztán megvan a százalék.
Dátum: 2009.09.12. 17:54:05
Ja, látom, hogy Miklós ezzel kapcsolatban kifejetette már az álláspontját.
Kár.
Kár.
Dátum: 2009.09.12. 16:26:29
Nem tudom volt-e már ez a feltevés, de szerencsés lenne, ha a 15. (30. stb.. ) egyéni epikus legyőzésével, amikor választasz a tárgyak közül, lehessen ezzel teljesíteni a "Vásárolj tárgyat a kincseskamrából" küldit.
Nem lóg ki a sorból (pláne, ha Epikus emlékmű 2. kell majd hozzá), ráadásul segítené a célt, miszerint az alacsonyabb szintű karakterek miatt jött az egész ötlet. Egy alacsonyabb szintű karakternek - míg szövetsége nagy része magasabb szinten van, és csak szurkolni tud az epikusölésben - ne kelljen elkérnie egy értékes tárgyat, csak mert küldetése van..
Elvileg ugye min. 45 naponként lesz alkalom egy-egy tárgy beszerzésére, és ha esetleg nem lehet tolni a "jutalom begyűjtését" még némi színt is visz a játékba a küldetés helyes időzítése.
Nem lóg ki a sorból (pláne, ha Epikus emlékmű 2. kell majd hozzá), ráadásul segítené a célt, miszerint az alacsonyabb szintű karakterek miatt jött az egész ötlet. Egy alacsonyabb szintű karakternek - míg szövetsége nagy része magasabb szinten van, és csak szurkolni tud az epikusölésben - ne kelljen elkérnie egy értékes tárgyat, csak mert küldetése van..
Elvileg ugye min. 45 naponként lesz alkalom egy-egy tárgy beszerzésére, és ha esetleg nem lehet tolni a "jutalom begyűjtését" még némi színt is visz a játékba a küldetés helyes időzítése.
Dátum: 2009.09.12. 07:09:51
Mindenki!
Még mindig döntetlenben vagyok, V1, Offsboy, 32. szint.
Öltözz át és csapj rám légyszíves, ha ütősávban vagy!
Köszönöm!!
Még mindig döntetlenben vagyok, V1, Offsboy, 32. szint.
Öltözz át és csapj rám légyszíves, ha ütősávban vagy!
Köszönöm!!
Dátum: 2009.09.10. 16:03:30
Sziasztok, döntetlenhez keresek partnert;
V1 Offsboy (32. szint)
V1 Offsboy (32. szint)
Dátum: 2009.08.07. 12:57:09
Hey mindenki!
27-es siznten van rá esélyem, hogy találok 30. szintű relikviát? (transzcendális pl.)
27-es siznten van rá esélyem, hogy találok 30. szintű relikviát? (transzcendális pl.)
Dátum: 2009.08.06. 11:09:18
Én is tényleg szívesen csinálnám, ha tudnám, hogy kinek/mennyire éri meg...
Egy ésszerű, ámde annál idevágóbb példával szemléltetném:
1. eset
Adott egy szakadék, egyik partján egy csomó férfi.
Feladat: át kell jutni a szakadékon bármilyen eszközzel.
Nyeremény: lehet, hogy vár ott ládaszám az arany, csinos nő, vagy kevés arany, ronda nő. Nem lehet tudni. A bírók meg noszogatnak, hogy gyerünk gyerünk, juss át, mert az neked jó lesz! Ha nem, akkor a komisszárok felére csökkentik manaregenreációt.
Szerintem többen is lennének akik inkább rágyújtanak és leülnek röhögni ahogy a többiek kezüket/lábukat törik, míg én már a hideg sört iszogatom.
2. eset.
Adott egy szakadék, egyik partján egy csomó férfi.
Feladat: át kell jutni a szakadékon bármilyen eszközzel.
Nyeremény: a túlparton jó látható helyen 6 láda arany és/vagy 6 csinos nő. A bírók noszogatására csak annyit mondanak a versenyzők, hogy "állj már arrább b**meg, mert amíg feltartasz a többiek megelőznek..."
Vajon melyik csinálja a nagyobb versenyszellemet és játékkedvet?
Egy ésszerű, ámde annál idevágóbb példával szemléltetném:
1. eset
Adott egy szakadék, egyik partján egy csomó férfi.
Feladat: át kell jutni a szakadékon bármilyen eszközzel.
Nyeremény: lehet, hogy vár ott ládaszám az arany, csinos nő, vagy kevés arany, ronda nő. Nem lehet tudni. A bírók meg noszogatnak, hogy gyerünk gyerünk, juss át, mert az neked jó lesz! Ha nem, akkor a komisszárok felére csökkentik manaregenreációt.
Szerintem többen is lennének akik inkább rágyújtanak és leülnek röhögni ahogy a többiek kezüket/lábukat törik, míg én már a hideg sört iszogatom.
2. eset.
Adott egy szakadék, egyik partján egy csomó férfi.
Feladat: át kell jutni a szakadékon bármilyen eszközzel.
Nyeremény: a túlparton jó látható helyen 6 láda arany és/vagy 6 csinos nő. A bírók noszogatására csak annyit mondanak a versenyzők, hogy "állj már arrább b**meg, mert amíg feltartasz a többiek megelőznek..."
Vajon melyik csinálja a nagyobb versenyszellemet és játékkedvet?
Dátum: 2009.08.06. 10:19:59
4000el támadtam, 1350-el aktiváltam és 584et adott. Meg annyi TP-t, hogy egy hétig elleszek vele.....jó lenne tudni megéri-e ezt az egészet csinálni.
Dátum: 2009.08.03. 17:21:24
Partnert keresek küldihez:
Támadj meg egy végzeturat és öld meg beidomított lényét.
Cserébe adok 3000LE-t a lényed meg pihen 12órát; szerintem jól járhatunk
27-es szint, világ1
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=20648
Köszi
Támadj meg egy végzeturat és öld meg beidomított lényét.
Cserébe adok 3000LE-t a lényed meg pihen 12órát; szerintem jól járhatunk
27-es szint, világ1
http://www.vegzetur.hu/index.php?m=karakterlap&user=20648
Köszi