Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2008.12.22. 21:39:39
Amúgy ezerrel gondolkoztam rajta mire is jó a 3-as világ ilyen megkötésekkel? Már a végzetúr alap koncepciójában is sántít, hogy egy idő után nem lehet lóerőt szerezni portyázásból. (Magas szinten már megtanulnak játszani az emberek, és egyszerűen nincs náluk lóerő...)
Ha ehhez még hozzáteszem, hogy prémiumos tagként nem is veszthetek... Mivel lesz jobb a V3 mint a teveklub???

Az aki nem költ tulajdonságokra, nem vesz tárgyakat, rengeteg lóerőt spórol az első 30-40 szinten, és irdatlanul megtolja a tudatturbót, meg a mentális manipulációt ez alatt az idő alatt... Majd amikor az első 40 szinten át verekedő, millió lóerőt tárgyakra költő, tulajdonság bajnokok szembesülnek vele, hogy hoppá van +300k lé difem, de a másik 60 vadászat alatt többet termel, mert van +100%-ja vadászatra.... Majd onnan elkezdve növelni a tulokat 10 szint alatt keresztbe megeszi bármelyik addigi bajnokot!

Miklós, miről is szól jelenleg a v3 elképzelése? mivel nem lehet Lé-t bukni, így nem is érdekel a portya, semmi mást nem csinálok, csak befizetem a prémiumot, és irány a 66-os mentális manip+66-os tudatturbó... Ez olyan 1300 napos teve, aki görkorizni is tud effekt nálam!

Bármelyik stratégiai játékot nézem, ha valaki exp előnyre tesz szert, és ezt meg tudja védeni (ha nem más azért, mert kisírta hogy induljon egy ilyen világ), az hosszú távon tarolja a többieket, csak türelem kérdése. Lásd a V.I.P. szövi V2-ön ugye

Én a helyedben azért feltennék legalább egy kötelező kérdőívet (mint a játék elején volta kvízben, amiért járt 6 őskő asszem), hoyg hány ember indulna el egy legó világban. Szerintem tragikus eredmény várható!

Másik lehetőség egy színesebb világ, amire adtunk rengeteg ötletet. Már csak az extrém állatok, és az egyéb italok, varázstekik lélekkufárban is elég lenne...

Legvégül érdemes eltörpölni azon, hogy ha a portyázás értelmét veszti (már most ez van v1 20+ szinten, és v2 15+ szint környékén), akkor mi marad a játékosoknak, ami mássá teszi a játékot egy traktor/teve/kiskutya nevelésen kívül? Ugyan az lesz mint OV-n, hogy korlátozzák be a lészerzési bónuszt, mert a portyázók 0-kat szakítanak, míg a vadászatra spec karik darálnak?

A sikeres portya rengeteg tulajdonságot, és a felszerelések folyamatos cserélgetése is rengeteg lóerőt igényel, miközben portyák során kvázi nem lehet szerezni lóerőt, mert eldugják az emberek. Míg a csak vadászatra specializát, lóerőit eldugó karakterek a háttérben megbújva előtörnek idővel...

Miklós már most nem tudom mit lehet kezdeni ezzel a problémával Van ötleted?

-OV-n volt a hősök csarnoka asszem amit itt is meg lehetne tenni minden szintre.. (Adott szinten eltárolódik az uccsó nyertes, és ha kiütöd kapsz valami bonuszt, amíg ki nem ütnek onnan. Term ilyenkor a te karaktered lesz a bajnok, és egy ember csak egy szinten lehessen bajnok ugye... )
-TF-en a Vlagyi díj volt valami hasonló feltörekvő nemzedéknek szóló meglepően aranyos megoldás. (pl adott szinten egy dicsőtábla, ahol íródik szépen, hogy azon a szinten ki húzott a legtöbbet a tulösszegén, vagy a legtöbb csatát nyert, esetleg a legtöbbet bukott stb... ennek megfelelően +1 midnen tulra medál, +1 sebzés medál, amíg és ahényszor a neve szerepel egy ilyen dicső táblán stb...)
-Valami OV-s aréna jellegű ahol minden szinten van 4-5 lenyomható mob amik adnak valami extrát.. Minden próbálkozás 1 portyapont cserébe valami extra bónuszért... Aki 40 szinten át legózik, és nem nyomja le őket, az cserébe elbukja ezeket a lóerőből nem pótolható bónuszokat. Bár belegondolva a térkapu ilyesmi, csak a kapott bónuszok értéktelenednek el a szintek előrehaladtával, azaz pont a lényeget nem védik ki, mert magasabb szinten benyomva a térkapus lényeket sokkal jobb azonos dolgot tudó tárgyak esnek Pl miért nem esik néha olyan item ami vadászatnál ad +1lét minden vadászatra? VAgy olyan ami -1 mp-t ada vadászatra esetleg portyára stb? Ha sok szinten át gyűjtöm őket, akkor lenne értelme folyamatosan nyomatni a tulokat, nem csak akkor maikor optimálisan ki tudom nyerni a vadászatból a lőerőt.

Ezek mind hirtelen összeszedett ötletek, melyekkel a portyázást akkor is érdemessé lehet tenni, ha már 0-kat rabolgatnak egymástól az emberkék...
Dátum: 2008.12.22. 13:37:19
Na ma reggeli törpölésen is túlvagyok

Mit érünk el ezzel a rendszerrel? Rengeteg egyen karakterünk lesz a játék kezdő szintjein, majd 10. szint környékén kissé széthúz a mezőny, majd 20. szint környékén már csak a pozitív mérlegeseket éri meg ütni. Azaz a portyázás értékét drasztikusan visszavetettük a vadászathoz képest, valamint az extrém lédifes emberek megszűnnek a játékból. Lásd V1 lvl8 +225k pl...
Azaz az újított képlet hiába dinamikus, ha a játék elején drasztikusan leszorítja a lehetőségeket, azaz a legunalmasabb részben (amikor nincsenek még szövi háborúk) totális legót csinál a gameból... Magyarán az eladhatósági szinte a V3-nak drasztikusan visszaesik a v1-v2-en játszó karakterek körében.

Tehát a képletet másik szempontból is meg kellene vizsgálni. Egy játékos átlagosan hány napot tölt egy szinten? Ebből hány portyát tesz, és ez hogy viszonyul a jelen korlátozással az eddigi világokhoz?

Természesen ÁTLAG karaktereket nézünk, azaz 2:1-es nyereség arány, és nem befékezett szintlépések. 1-5 szint naponta megvan, 5-10 kb 2 naponta 10-13 3 nap 13-16 4 nap 17-20 5nap stb Ezek csak becsült, de a nagy átlagot szerintem tükröző értékek.
Egy játékos 30 pp-vel mehet max ebből reálisan mondjuk óránként 2-3 támadással reggel 2, este 6 szériát elindítva olyan 16-20 portyát tud elengedni.

Osztás szorzás jön [szint*10*minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2 képlettel)] feltételezve napi 20 portyát, melyek 70%-a maximálisan hoz (ugye nincs lé vesztés így magas a várható siker arány), valamint csak olyanokat támad akik 2:1-ben tolják:

(szint-egy csatában szerezhető-adott szinten szerezett-az addig össz. szerzett)
1 - 20 - 280 - 280
2 - 40 - 560 - 840
3 - 60 - 840 - 1680
4 - 80 - 1120 - 2800
5 - 100 - 1400 - 4200
6 - 120 - 3360 - 7560
7 - 140 - 3920 - 11480
8 - 160 - 4480 - 15960
9 - 180 - 5040 - 21000
10 - 200 - 5600 - 26600
11 - 220 - 9240 - 35840
12 - 240 - 10080 - 45920
13 - 260 - 10920 - 56840
14 - 280 - 15680 - 72520
15 - 300 - 16800 - 89320
16 - 320 - 17920 - 107240
17 - 340 - 23800 - 131040
18 - 360 - 25200 - 156240
19 - 380 - 26600 - 182840
20 - 400 - 28000 - 210840

Alapvetően nem tűnik rossznak, de alacsony szinten (1-6) nagyon kevés az eddig megszokottakhoz képest Azaz játszadozva a képlettel, egy kis konstans beiktatása tűnik szükségesnek... Meglepő módon egy minimálisnak tűnő +10-es konstans hosszú távon jelentéktelenül viszi el a végeredményt, és alacsonyabb szinteken jelentős csak a változás. Azaz a képlet [(szin*10+10)*minimum(áldozat győzelmeinek száma / áldozat vereségeinek száma, 0.2 képlettel)]:

(szint-egy csatában szerezhető-adott szinten szerezett-az addig össz. szerzett) 2:1-es arányúakat ütve:

1 - 40 - 560 - 560
2 - 60 - 840 - 1400
3 - 80 - 1120 - 2520
4 - 100 - 1400 - 3920
5 - 120 - 1680 - 5600
6 - 140 - 3920 - 9520
7 - 160 - 4480 - 14000
8 - 180 - 5040 - 19040
9 - 200 - 5600 - 24640
10 - 220 - 6160 - 30800
11 - 240 - 10080 - 40880
12 - 260 - 10920 - 51800
13 - 280 - 11760 - 63560
14 - 300 - 16800 - 80360
15 - 320 - 17920 - 98280
16 - 340 - 19040 - 117320
17 - 360 - 25200 - 142520
18 - 380 - 26600 - 169120
19 - 400 - 28000 - 197120
20 - 420 - 29400 - 226520

Ha csak biztonsági játékra megy, akkor (0,2-es szorzó):

1 - 4 - 56 - 56
2 - 6 - 84 - 140
3 - 8 - 112 - 252
4 - 10 - 140 - 392
5 - 12 - 168 - 560
6 - 14 - 392 - 952
7 - 16 - 448 - 1400
8 - 18 - 504 - 1904
9 - 20 - 560 - 2464
10 - 22 - 616 - 3080
11 - 24 - 1008 - 4088
12 - 26 - 1092 - 5180
13 - 28 - 1176 - 6356
14 - 30 - 1680 - 8036
15 - 32 - 1792 - 9828
16 - 34 - 1904 - 11732
17 - 36 - 2520 - 14252
18 - 38 - 2660 - 16912
19 - 40 - 2800 - 19712
20 - 42 - 2940 - 22652

Ennek alapján vagy valaki lét szed azonos kaliberű karakterekből, és vagy nyer, vagy veszít, vagy TP-re megy minimális LÉ nyereséggel...

Én teszt jellegű szervernek képzelném el mindenképpen, és minden induló karakternek adnék azonos emailről regent karakterek szintje*2 kiégett őskövet marketing fogásként... A hűséges játékosok kapnak némi bónuszt, ami csak akkor lép életbe, ha donatelnek...

Vélemény?
Dátum: 2008.12.21. 19:09:22
Vettem a fáradtságot, és nekiestem egy xls táblának

Alapvető felállás, hogy mindenkinek rengeteg lé van bent, mert nincs veszteség.

Minimum mennyit lehet nyerni?:
1 - 2
2 - 4
3 - 6
4 - 8
5 - 10
6 - 12
7 - 14
8 - 16
9 - 18
10 - 20
11 - 22
12 - 24
13 - 26
14 - 28
15 - 30
16 - 32
17 - 34
18 - 36
19 - 38
20 - 40

Namost a maximális értéket nehéz belőni, de tételezzük fel, hogy valakinek van 10x (V1-2 alapján ez a max környéke) annyi nyerése mint vesztesége, ezt megtámadom, és neadj isten nyerek:
1 - 100
2 - 200
3 - 300
4 - 400
5 - 500
6 - 600
7 - 700
8 - 800
9 - 900
10 - 1000
11 - 1100
12 - 1200
13 - 1300
14 - 1400
15 - 1500
16 - 1600
17 - 1700
18 - 1800
19 - 1900
20 - 2000

Egy "átlagos" játékost nézve (maximum 2x annyi nyereség mint veszteség):
1 - 20
2 - 40
3 - 60
4 - 80
5 - 100
6 - 120
7 - 140
8 - 160
9 - 180
10 - 200
11 - 220
12 - 240
13 - 260
14 - 280
15 - 300
16 - 320
17 - 340
18 - 360
19 - 380
20 - 400

Te még drasztikusabban bekorlátoztad a portyázást, mint én Teljesen igazad volt abban, hogy gondoljam végig az alap koncepciód!
Ez így horror! Semelyik szerez egy ütésből, bukj egy portyából küldetés nem megoldható így! Ráadásul a dinamizmus is hiányzik belőle...
Dátum: 2008.12.20. 23:10:28
Miklós kiskaput hagytál benne sajnos Mivel a csatak számat figyeled, és nem a le diffet igy lazán kijátszható
Nem a klasszikus értelemben vett rabszolgák világa lesz a te elképzelésed szerint a 3-as világ, hanem az ultrabrutál rabszolgáké! Adott 2 karakter, akik szarrávernek mindenkit, irdatlan magas a nyert csata mérlegük, azaz ha őket támadod, akkor nagyon megéri neked. Ez 2 szitut eredményez:

1. 2 igen magas pozitív mérlegű karakter összebeszél, és felgyűjtik vadászattal a lét, majd elkezdik egymást ütni... A mérlegük nem változik ugye hosszú távon... Természetesen ehhez is lehet találni megfelelő rabszolgákat, valamint a szövi háborúk rendszere teljesen megvadul tőle...

2. adott egy magas szintű, magas pozitív mérlegű karakter, a kicsi negatív mérleges nem bukhat lóerőt, így nekiesik, ha nyer csak óriásit szakíthat, ha veszít nincs tét. Azaz sokszor veszítenek, tolják bele a TP-t elhúz szintben... A jelenleg felvázolt rendszereddel indirekten támogatod az amúgy is erős embereket...

Összefoglalva a véleményem:

-1.) Majdnem tökéletes, csak ne csatamérleget, hanem lé difit nézzél! HA valaki nagyon minuszban van, azt nem éri meg támadni, ha nagyon pluszban, akkor brutális nyereséged van, és ez mind lé, mind TP-re vonatkozik, hogy ne lehessen kitolni a nagyokkal....

-2.) Az ötlet briliáns! Dupla prémiumért bevezethetnétek 1-2 es világban is

-3.) Ezzel nem értek egyet, saját magad alatt vágod a fát, így sokkal kevesebb ital fog elfogyni, kevesebbet kel venni őskőért stb... Továbbá a zafír bónusz is kevesebbet ér, valamint a 15/30 pp is kevés lesz... A játék fő vonzereje hogy ne itt kockuljanak, ezzel szemben begyorsítod, még jobban érdemes itt kockulni...
Dátum: 2008.12.20. 09:22:47
Melyik NEM Marvel figura?
Hammerhead
Zatanna*
Black Box
Mole Man

Hat ha ez nem spec kerdes, akkor mi az??? Kerem torolni!

Az Oroszlánkirály 1. részében , hogy hívják a trónörököst?
Zordon
Kovu
Nuka
Szimba!!*

Johog ynem mar ez a helyes, ide nyomj, ha kell a +10%...
Dátum: 2008.12.19. 12:36:52
Mikor nyílt meg a budapesti állatkert?

1860
1862*
1855
1825

1866. augusztus 9-én nyitotta meg kapuit.
Na most akkor mivan?
Dátum: 2008.12.18. 15:48:33
Melyik nem egy AFI szám?

Bleed Black
Bleed It Out*
Silver And Cold
This Celluloid Dream

Mi az az AFI? Ez olyan mint az SI mertekegyseg vagy mi? Vagy ezek dalcímek lennének???


Melyik nem a pokol egy bukott angyala ?

Mephisto
Mihály
Pazuzu
Azazel

iq0... A kerdes nel mlenne alapvetően rossz, de ezek a lehetőségek
Dátum: 2008.12.18. 10:21:49
Nekünk befejeződött, de csak miután egy sikeres ütést bevittem...
De továbbra is csak 1 háború lehet érvényben egyszerre.
Dátum: 2008.12.17. 21:47:41
Cirip lehet igazad van, de akkor néha nagyon érdekesen kerekít a program, és folyamatosan random völgyben vadászok jóideje...
Dátum: 2008.12.17. 18:44:07
Ujabb gebasz...

"Viszont egyszerre csak egy háborút kezdeményezhettek, és ha portyázol valaki ellen, és nyersz, van 10% esély, hogy vesztesz még egy portyapontot."

Jah, de aki NEM akar építeni ilyet, mert szeretne háborúkat indítani, az is ezt kapja vissza most:

Egyszerre maximum 1 olyan hadüzenetetek lehet érvényben, amit ti kezdeményeztetek!

Lassan kene vadasznom is, arra se kaptunk reakciot Eltoltam 1 tesztet 15-os manipulacioval...

(+88). +10 TP A szerzett lélekenergiából 8 a helyes válaszért kapott LE.
80+8 azaz a +15% teljesen nincs rajta, meg mindig szar....
Dátum: 2008.12.17. 10:17:33
Miklós világ2 hiba topic-ba leírtam, de nem reagáltatok rá. Valami megkavarodott a vadászatos lészerzésnél, méghozzá igencsak furcsán a tapasztalataim alapján.
Dátum: 2008.12.17. 09:55:23
Melyik programmal lehet cd-t,dvd-t írni?

Linux
Total Commander
Nero*
Alcohol 120%

WTF??? Alcohol120% is jó válasz!!!
Dátum: 2008.12.16. 21:53:42
Viszont van itt egy tenylegesen problemas dolog...

A spektralis mannipulacio hol mukodik hol nem

lenyomtam par vadaszatot 21:00 ota (10+5-os spektralis man...):
1. (+160). +10 TP A szerzett lélekenergiából 15 a helyes válaszért kapott LE.
160-15=145 azaz 145+14,5 felfele kerekitve 160
2. (+67). +10 TP A szerzett lélekenergiából 6 a helyes válaszért kapott LE.
67-6=61 azaz 60+6,1 felfele kerekit, igy 67
3. (+153). +10 TP A szerzett lélekenergiából 13 a helyes válaszért kapott LE.
153-13=140 azaz itt 121*1,15=139,15+13
4. 169 lélekenergiát nyersz ki. +10 TP A szerzett lélekenergiából 16 a helyes válaszért kapott LE.
169-16=153 azaz 153+15,3 felfele kerekitve 160
5. (+136). +10 TP A szerzett lélekenergiából 12 a helyes válaszért kapott LE.
136-10=126 azaz 109*1,15+10=126
6. 96 lélekenergiát ... +10 TP A szerzett lélekenergiából 8 a helyes válaszért kapott LE.
96-8=88 azaz 76*1,15+8=96

6-bol 3 esetben (1;2;4) nem mukodott a +15% spektralis manipulaciobol!!!

A szakertelem leirasa alapjan szintenkent 1%-al noveli , nem neha, vagy ha szerencsem van vagy...
EZ JELENTEM BUG!!! Abba is hagyom javításig a vadászást

Tovabba szerencsetol fuggetlenul kb 3 napja atlagosan 66%-olodtak a vadaszat soran jovo szornyek loero ertekei... 12. szinten 150-200-as atlaggal mentem 15-os manipulacio 10-es szerencsevel, 13. szinten 11-es szerencsevel eppen megvan a 100-150-es atlag eddig!
Dátum: 2008.12.16. 15:18:51
A lányom végighányta az éjszakát, így szétvertem az ellen szövit "felvigyázas" közben...
Inkább legyen éjféli állapot, semmint meg egy hányós éjszaka

Amúgy vicces lesz, ha a visszaállított karakterek megkapjak a regent, és mondjuk 2-3 óra múlva lépnek be csak a gameba… Kifejezetten finom galamblövészetet fogok rendezni az ellen szöviben 

Javaslom csináljatok mondjuk este 8-ig PEACE időszakot, ha lehet ilyet, hogy egyenlő esélyekkel induljanak a népek...

Mondjuk a mindenkit vissza rollback-elni éjfélig lehet korrektebb, és kevesebb melóval járó művelet lenne mindenki számára! Cserébe a kellemetlenségért egy fix időszakos +10-es Spektrális manipuláció bónusz (mint a végzet medál +1 építése) kijárna szegény játékosoknak… (50 vadászatra pl…)
Dátum: 2008.12.16. 06:19:09
Ime egy kis mazsola... http://www.videoplayer.hu/videos/play/50331

Susu a sarkanyt azert remelem ismered...
Dátum: 2008.12.16. 06:16:23
Egyik leg alapabb gyermekmese jelenleg...

Csak a te kedvedert:

Lady
Bert
Spencer
Trevor *

Tudnillik o nem mozdony, hanem traktor... De a wikipedia nem gyengen segit ebben is...
Dátum: 2008.12.15. 12:54:45
Az italt a pihenési időszakra tolod be, nem a támadáshoz.
Emennyiben rosszúl fogalmaztam volna, akkor bocsi!
Dátum: 2008.12.15. 11:58:31
"Ez lenne a birkaiskola..."

Kiiiikérem magamnak!

Miklós, ha beteszed ilyen áron, akkor kvázi esélytelen... Az őskövet cseréld le kiégett őskőre! Természetesen ez így elveszti a direkt bevételt, de ha belegondolsz az átkonvertálható őskövek számát csökkenti, így hosszú távon ez is bevétel, ha nem is direkt megfogható eredménnyel…

Cserében a vásárlási potenciált drasztikusan növeli! Még egy apróság feltétlenül kell bele! Egyszerre csak 1 azaz 1 db ilyen ital lehessen a karakternél, esetleg napi 1-et lehessen venni csak!

Átállítom magam 30pp-re, bevásárolok 12 italt, majd 2 nap után vissza 15pp, és darálok, majd benyomom az italt, regenek, újból darálok stb….
Dátum: 2008.12.15. 11:51:37
Nem az a túl pörgős topic

Amúgy a helyesírásomat ismerve, és 3-4 ilyen nem küldte el és csépelhettem be újból után én már szöveg szerkesztőben írom, és úgy másolom be.

Természetesen kíváncsi vagyok, mit nem vettem már megint számításba...
Dátum: 2008.12.14. 09:06:24
Sir NY, te guglibajnok...

Melyik nem vasúti határátkelőhely?

Somoskóújfalu
Rzebzidowice
Nógrádszakál
Szczebrzeszyn

Kíváncsi vagyok mennyi idő alatt találod meg a helyes megoldást... Nekem hamar ment, 2 websiteot kell hozza csak kinyitni...