Sracok, valahol, valaki látott infókat, hogy a V3 miben másabb mint a V1-2?
Regeleés alatt nem kéne betenni, hogy V3 békésebb (itt egy link rövid leírással, hogy ez mit is takar?) világ stbstbstb...
Hozzászólások - Birka
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.30. 14:55:45
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.29. 17:37:43
Ha ramesz a karakter torlesre leirja mi annak amenete...
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.26. 22:54:47
Látom nem fogalmaztam elég érthetően.
Ha egy szint spm 6000 le, és egy átlagos lény 200 let hoz alapból, akkor az 1 spm +2 lé szörnyenként, ezért jön ki a 6000/2 azaz 3000 vadászat...
Ha egy szint spm 6000 le, és egy átlagos lény 200 let hoz alapból, akkor az 1 spm +2 lé szörnyenként, ezért jön ki a 6000/2 azaz 3000 vadászat...
Dátum: 2009.01.26. 15:24:25
Morti:
http://vegzetur.wikidot.com/moblvl
http://vegzetur.wikidot.com/moblvl
Dátum: 2009.01.26. 15:10:37
Rius tevedsz, V1-en is vagyok (Sőt sokkal eredményesebb prémiumos cumók nélkül, mint V2-on..), és már szembesültem a problémával. Meg is kaptuk az első, ha megtámadsz kapod a citadellát hidegháborús effektet...
Amúgy V2-on szerintem nekünk lesz először citadellánk, mégse akarjak használni a srácok
Az eddigi postok alapján azt látom, hogy igencsak elkélne egy komoly reform a citadella és ballance/kizsigerelés ügyben…
Amúgy V2-on szerintem nekünk lesz először citadellánk, mégse akarjak használni a srácok
Az eddigi postok alapján azt látom, hogy igencsak elkélne egy komoly reform a citadella és ballance/kizsigerelés ügyben…
Dátum: 2009.01.26. 12:29:48
Vettem az újabb beszolást, odaírtam, hogy mi változott benne! Morti az odahányt betűket kritizálta, ezért nem tartottam fontosnak odaírni mi a módosítás, mert az csak számot érintett... Továbbra is érdekel, mi a baj azzal a 2 mondattal!
Dátum: 2009.01.26. 12:11:04
Köszi a beszólást
Leírnád magyarul a két mondatomat, hogy a többiek is megértsék? Kééérlek!
Leírnád magyarul a két mondatomat, hogy a többiek is megértsék? Kééérlek!
Dátum: 2009.01.26. 11:19:12
Mi értelme van 2 fölé építeni a citadellát??? A wikiben lehet kellene némi infó az épületről
Módosítás: 1-ről 2-re, bocs Morti, de a kérdés ez lenne eredetileg!
Módosítás: 1-ről 2-re, bocs Morti, de a kérdés ez lenne eredetileg!
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.26. 10:03:20
Jaj de jól kisarkítottad
Ha jön egy támadás feléd hajnali 3-kor, akkor csörgőóra, ha időzíteni kell a klán támadást, akkor csörgőóra, ha nem azonnal építek amint "szabad" slot van, akkor bukó van stb...
Ezzel szemben végzetúrban levereted magad, 0 lóerőn táborozol, rányomod a turbót a másodlagos támadásra és nyugodtan szundizhatsz 6-10 órát a nélkül, hogy jelentős hátrány érne!
V3-on még az se igaz, hogy ha nem költöd el a lét, akkor jelentős veszteséged van! Le van maximalizálva a tőled elrabolható lé mennyiség, és ennek is csak a 10-ét viszi el az ellenfél ugye. Hiába állok 40k lén 10. szinten, ebből maximum 10+szint*10*csata arány(legyen akár 5x-ös, de az sose fog ennyiben táborozni..) azaz 550-et nyer, és te 55-öt buksz!!!! Én akárhogy is nézem komolytalan a veszteség, azaz úgy táborozol ahogy akarsz...
Az elementális fúzió, és spektrális manipuláció egekben módszer meg egyáltalán nem bizonyított matematikailag, hogy ideális megoldás! Mire elkezdenéd élvezni az eredményét, addigra akik nem ezen az úton járnak rég 3 térkaput nyomnak be naponta, ami +2k lé alsó hangon naponta, valamint te hadilag szarrá vagy verve, azaz nem is tudsz térkapuzni, amíg el nem kezded fejleszteni a harci potenciálod addig, hogy bemehess a térkapuba! Hol a határ az SPM és hadi potenciál közt? Meddig érdemes növelni egy SMP-et vagy turbót? amikor már 6k lé 1 szint belőle, akkor 200-as átlag vadászatokkal (6k/2 3000 vadászat azaz közel 100 nap múlva jön be 1 spm ára, míg 6k lét 2 napnyi térpakuval visszakapsz!) A csak vadász taktika unalmas, kiszámítható, de rengeteg elgondolkodtató elemet tartalmaz magában! Arról már nem is beszélve, hogy 30. szinten amikor végre elkezded drasztikusan élvezni a vadászat eredményét, akkor 1-15-ös szintű a szörnyikéd, míg a többieknek 30+ sebzésfelfogójuk van belőle, ezt hozd vissza valahogy vadász taktikával! (A folyamatos kenelezés természetesen lassít ezen tragikus staton!)
Tudatturbó az egekben meg végképp kabaré... Picikét ülj le számolgatni, és rájössz, hogy a turbó jó, de jelentősen kisebbnek kell lennie, ha optimálisan használod, semmint a skillnek, amit turbózol! 2 skillnél közel azonos, 3 skillnél (van ilyen?) estelegesen picit nagyobb mint a 2 alap turbózott...
Ha jön egy támadás feléd hajnali 3-kor, akkor csörgőóra, ha időzíteni kell a klán támadást, akkor csörgőóra, ha nem azonnal építek amint "szabad" slot van, akkor bukó van stb...
Ezzel szemben végzetúrban levereted magad, 0 lóerőn táborozol, rányomod a turbót a másodlagos támadásra és nyugodtan szundizhatsz 6-10 órát a nélkül, hogy jelentős hátrány érne!
V3-on még az se igaz, hogy ha nem költöd el a lét, akkor jelentős veszteséged van! Le van maximalizálva a tőled elrabolható lé mennyiség, és ennek is csak a 10-ét viszi el az ellenfél ugye. Hiába állok 40k lén 10. szinten, ebből maximum 10+szint*10*csata arány(legyen akár 5x-ös, de az sose fog ennyiben táborozni..) azaz 550-et nyer, és te 55-öt buksz!!!! Én akárhogy is nézem komolytalan a veszteség, azaz úgy táborozol ahogy akarsz...
Az elementális fúzió, és spektrális manipuláció egekben módszer meg egyáltalán nem bizonyított matematikailag, hogy ideális megoldás! Mire elkezdenéd élvezni az eredményét, addigra akik nem ezen az úton járnak rég 3 térkaput nyomnak be naponta, ami +2k lé alsó hangon naponta, valamint te hadilag szarrá vagy verve, azaz nem is tudsz térkapuzni, amíg el nem kezded fejleszteni a harci potenciálod addig, hogy bemehess a térkapuba! Hol a határ az SPM és hadi potenciál közt? Meddig érdemes növelni egy SMP-et vagy turbót? amikor már 6k lé 1 szint belőle, akkor 200-as átlag vadászatokkal (6k/2 3000 vadászat azaz közel 100 nap múlva jön be 1 spm ára, míg 6k lét 2 napnyi térpakuval visszakapsz!) A csak vadász taktika unalmas, kiszámítható, de rengeteg elgondolkodtató elemet tartalmaz magában! Arról már nem is beszélve, hogy 30. szinten amikor végre elkezded drasztikusan élvezni a vadászat eredményét, akkor 1-15-ös szintű a szörnyikéd, míg a többieknek 30+ sebzésfelfogójuk van belőle, ezt hozd vissza valahogy vadász taktikával! (A folyamatos kenelezés természetesen lassít ezen tragikus staton!)
Tudatturbó az egekben meg végképp kabaré... Picikét ülj le számolgatni, és rájössz, hogy a turbó jó, de jelentősen kisebbnek kell lennie, ha optimálisan használod, semmint a skillnek, amit turbózol! 2 skillnél közel azonos, 3 skillnél (van ilyen?) estelegesen picit nagyobb mint a 2 alap turbózott...
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.24. 15:25:55
Előregisztrálsz, és mire este belépsz mar szépen gyűltek a csp-k, a Végzetúr egyik legnagyobb előnye, hogy nincs veszteség, ha nem nézel rá non-stop a játékra...
Dátum: 2009.01.19. 13:04:08
Annál sokkal jobb, mert Otoaak bemaxolná az egy szinten szerezhető LÉ-t is. Ami V3-on megvalósult azzal, hogy ha tetszik ha nem idővel szintet lépsz, azaz maximalizálva van a csatánként, ezen keresztül a szintenként szerezhető lé mennyisége is! A Rabszolga modullal meg a veszthető lé mennyisége, azaz Otoaak javaslata megvalósul V3-on, csak nem látszódik annyira direktben, ahogy ő szerette volna
Dátum: 2009.01.19. 09:15:36
Otoaak olvasd el a V3 jelenlegi elképzeléseit, és meglátod, hogy pont ez valósul meg benne. Természetesen a V3 „peace” elvének megfelelően az ott kitalált képlet drasztikusan bekorlátozza a „PÓK” taktikát.
Az 5 döntetlenes küldetésről meg csak annyit, hogy teljesíthető… Nem egy olyan küldetést kaptunk, hogy öld meg az ellenség egy tagját. Arról nem is beszélve, hogy a ballace-t nem látjátok benne, hogy a gyenge karakterek seperc alatt teljesítik (nekem napi 1 döntetlenem van minimum!), míg az élenjáróknak kooperálni, számolni, trükközni kell. Nem a benyomom a vadászatot, és 2 szint múlva levadászok 7 óriás lényt stb. jelleg végre. Továbbá megemlíteném, hogy 50%-os könnyítést kaptunk rá, amiért szeretnék köszöntet mondani.
Játékfejlesztés, interakció a játékosokkal, utólagos szabályváltozások stb:
Mondjatok még egy játékot, ahol az Admin ilyen szinten kommunikál a játékosokkal, és megpróbál objektív lenni! Találkoztatok már 2-3e+ aktív játékossal rendelkező rendszerrel, ahol pörgő forumot olvasgat az admin, és van user support? Sokan panaszkodnak a statikus világokra, hogy nincsen sok fegyver, sok slot stb. egy MMO-ban minimum fél évet kell várni egy fejlesztésre, más böngészős játékok jó ha egy verzió váltást 2-3 évente megcsinálnak, akkor mire fel sírunk? Szórni kell az ötleteket, javasolni kell, érdemben kritizálni, debugolni, exploitra keresni/értékelni elméletben a felkínált ötleteket, és örülni neki, ha ennek akár töredéke is megvalósul, vagy jobb belátásra lehet bírni az admint. Más játékokban nem kérdezik meg mit szeretnél, kapsz egy üzit, hogy „new patch” van, ezért updatelj! Valmint gondolkozzatok picit játékfejlesztői oldalról is! Minden utólagos szabály módosítás valakinek az érdekeit sérti, mindig benne van a potenciális játékos vesztés lehetősége. A játékért FIZETŐ játékosok valamilyen ASZF (jelen esetünkben a regisztrációkor érvényben lévő szabályok) alapján kezdtek el fizetni a játékért, ennek utólagos drasztikus módosítása jogilag is sikamlós. Legvégül a gazdasági oldalt is nézni kell, minimum 2 ember kell, egy értelmes szerver netkapcsolattal. Ennek van egy fenntartási költsége, érdemes-e növelni az iramot, még bonyolultabbá, szerteágazóbbá tenni a játékot estelegesen újabb programozói kapacitást, a bonyolultabb kód miatt erősebb gépet/netet üzemeltetni stbstbstb… A BEHOLDER nem egyenlő egy multinacionális programozó céggel, nem engedhet meg magának bizonyos luxusokat, és éppen ez a szerencsénk is, mert gazdaságilag beszorított abban, hogy ne „leszarja” a felhasználóit. (Érdekes reakciót kaptam az multi supporttól arra, amikor szerettem volna egy cella színét rögzíteni egy bizonyos táblázat kezelőben…)
Tudom, hogy magyarok vagyunk, de azért legyünk mellé realisták is .)
Az 5 döntetlenes küldetésről meg csak annyit, hogy teljesíthető… Nem egy olyan küldetést kaptunk, hogy öld meg az ellenség egy tagját. Arról nem is beszélve, hogy a ballace-t nem látjátok benne, hogy a gyenge karakterek seperc alatt teljesítik (nekem napi 1 döntetlenem van minimum!), míg az élenjáróknak kooperálni, számolni, trükközni kell. Nem a benyomom a vadászatot, és 2 szint múlva levadászok 7 óriás lényt stb. jelleg végre. Továbbá megemlíteném, hogy 50%-os könnyítést kaptunk rá, amiért szeretnék köszöntet mondani.
Játékfejlesztés, interakció a játékosokkal, utólagos szabályváltozások stb:
Mondjatok még egy játékot, ahol az Admin ilyen szinten kommunikál a játékosokkal, és megpróbál objektív lenni! Találkoztatok már 2-3e+ aktív játékossal rendelkező rendszerrel, ahol pörgő forumot olvasgat az admin, és van user support? Sokan panaszkodnak a statikus világokra, hogy nincsen sok fegyver, sok slot stb. egy MMO-ban minimum fél évet kell várni egy fejlesztésre, más böngészős játékok jó ha egy verzió váltást 2-3 évente megcsinálnak, akkor mire fel sírunk? Szórni kell az ötleteket, javasolni kell, érdemben kritizálni, debugolni, exploitra keresni/értékelni elméletben a felkínált ötleteket, és örülni neki, ha ennek akár töredéke is megvalósul, vagy jobb belátásra lehet bírni az admint. Más játékokban nem kérdezik meg mit szeretnél, kapsz egy üzit, hogy „new patch” van, ezért updatelj! Valmint gondolkozzatok picit játékfejlesztői oldalról is! Minden utólagos szabály módosítás valakinek az érdekeit sérti, mindig benne van a potenciális játékos vesztés lehetősége. A játékért FIZETŐ játékosok valamilyen ASZF (jelen esetünkben a regisztrációkor érvényben lévő szabályok) alapján kezdtek el fizetni a játékért, ennek utólagos drasztikus módosítása jogilag is sikamlós. Legvégül a gazdasági oldalt is nézni kell, minimum 2 ember kell, egy értelmes szerver netkapcsolattal. Ennek van egy fenntartási költsége, érdemes-e növelni az iramot, még bonyolultabbá, szerteágazóbbá tenni a játékot estelegesen újabb programozói kapacitást, a bonyolultabb kód miatt erősebb gépet/netet üzemeltetni stbstbstb… A BEHOLDER nem egyenlő egy multinacionális programozó céggel, nem engedhet meg magának bizonyos luxusokat, és éppen ez a szerencsénk is, mert gazdaságilag beszorított abban, hogy ne „leszarja” a felhasználóit. (Érdekes reakciót kaptam az multi supporttól arra, amikor szerettem volna egy cella színét rögzíteni egy bizonyos táblázat kezelőben…)
Tudom, hogy magyarok vagyunk, de azért legyünk mellé realisták is .)
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.01.16. 14:35:47
Nem egészen V3 kérdés, de.:
Valaha, valaki aktivizált már Citadellát???
Kitesszem valakire, annak a haverjai cserébe megszórnak minket, tiszta hidegháború... Nemhogy V3-on, de V1-V2-ön sincs smemi értelme ennek az épületnek, így első ránézésre egy drasztikus reform mindenképpen elkellene. Míg az átokpiramis rendszere szinte tökéletes, addíg a citadella....
Valaha, valaki aktivizált már Citadellát???
Kitesszem valakire, annak a haverjai cserébe megszórnak minket, tiszta hidegháború... Nemhogy V3-on, de V1-V2-ön sincs smemi értelme ennek az épületnek, így első ránézésre egy drasztikus reform mindenképpen elkellene. Míg az átokpiramis rendszere szinte tökéletes, addíg a citadella....
Dátum: 2009.01.16. 10:39:31
Próbálj már vadászatra gyúró karival 15-25. szint közt napi 3 térkaput nyerni (minimum 2k le), szövi háborút nyerni, epikust lenyomni stb...
Nem beszelve arról, hogy a vadászó optimalizáló karakterek nagyon nehezen tudnak questelni, szintaranyosan drasztikusan visszaesik az ebből adódó bonusz LEjuk stbstbstb...
Ha neadj isten el kell ugraniuk valahova, asszonyka elcsábítja őket, netszakadásuk van stb, akkor meg akkora prédák, amire egy egész szövi cuppan rá azonnal, amint valaki kiszagol egy ilyet.
Teljesen normális, hogy a pp-zok sírnak, mert úgy látják csak őket korlátozzak mostanában, de a játék menetét hosszú távon nézve ezek ésszerű dolgok, és a drasztikus anomáliákat módosítanak/korrigálnak csak! Ha a csatak 20%-a megy csak el abba az irányba ezzel, hogy nem 4-5 szinttel út majd lefele mindenki, akkor máris Fairplay elemeket csempésztünk a gameba!!!!
Uf...
Nem beszelve arról, hogy a vadászó optimalizáló karakterek nagyon nehezen tudnak questelni, szintaranyosan drasztikusan visszaesik az ebből adódó bonusz LEjuk stbstbstb...
Ha neadj isten el kell ugraniuk valahova, asszonyka elcsábítja őket, netszakadásuk van stb, akkor meg akkora prédák, amire egy egész szövi cuppan rá azonnal, amint valaki kiszagol egy ilyet.
Teljesen normális, hogy a pp-zok sírnak, mert úgy látják csak őket korlátozzak mostanában, de a játék menetét hosszú távon nézve ezek ésszerű dolgok, és a drasztikus anomáliákat módosítanak/korrigálnak csak! Ha a csatak 20%-a megy csak el abba az irányba ezzel, hogy nem 4-5 szinttel út majd lefele mindenki, akkor máris Fairplay elemeket csempésztünk a gameba!!!!
Uf...
Dátum: 2009.01.15. 08:21:27
Ben 10 hány hőssé változhat át,amikor megtalálta az omnitrixet?
1
5
100
10 *
Kérem törölni! Tudom hoyg tudatlanságom határtalan, de ehez képest a Dragon-Ball kérdések nem is speciálisak...
1
5
100
10 *
Kérem törölni! Tudom hoyg tudatlanságom határtalan, de ehez képest a Dragon-Ball kérdések nem is speciálisak...
Dátum: 2009.01.13. 15:57:53
Mindig tanul a Birka
Most mar nem csinalom vissza, de legkozelebb nem piszkalok bele
Most mar nem csinalom vissza, de legkozelebb nem piszkalok bele
Dátum: 2009.01.13. 14:20:36
Told fel amásodlagos támadást. Nkeme 8+8-al asszem 10 portyan belul sikerult leolnom egy állatkát...
Dátum: 2009.01.13. 11:32:21
Kocos, belinkeltem a kuldik es a szintlepes ala akkor, valamint leformaztam azt a par legenadat amit en meg nem ertel el szintben (Koszi a feltoltonek!), es osszelinkeltem a kuldi helpekkel.
Valamint rendberaktam egy regi elirast, a kueldetesek oldalt kijavitottam kuldetesek-re, es a hozza tartozo jopar oldlban is lejavitottam a linkeket amik ide muattak...
Valamint rendberaktam egy regi elirast, a kueldetesek oldalt kijavitottam kuldetesek-re, es a hozza tartozo jopar oldlban is lejavitottam a linkeket amik ide muattak...
Dátum: 2009.01.12. 12:37:18
Sracok nekikezdtem felrogziteni a legendat, hogy a kuldetesekkel ossze lehessne linkelni amegfelelo legendakat...
Szerintetek a fomeduben (felso szurke sav) hova lehetne belinkelni?
Jah es a ~ betettem a fooldalra egy linket, valamint a beket es haborut befejeztem a szovi menupont alatt.
Szoval velemenyeket kerek a http://vegzetur.wikidot.com/legenda oldalt hova linkeljuk be a menusorban?
Szerintetek a fomeduben (felso szurke sav) hova lehetne belinkelni?
Jah es a ~ betettem a fooldalra egy linket, valamint a beket es haborut befejeztem a szovi menupont alatt.
Szoval velemenyeket kerek a http://vegzetur.wikidot.com/legenda oldalt hova linkeljuk be a menusorban?
Dátum: 2009.01.05. 11:17:00
Az általános műveltségre ne alapoz! Ennél alapabb geometriaval kapcsolatos kerdest nehez feltenni!
Mely geometriai elemek nem határoznak meg egyértelműen egy síkot?
2 egymást nem fedő egyenes
3 egymást nem fedő pont
1 egyenes és 1 az egyenesre nem illeszkedő pont
2 sík metszésvonala és 1 ezen vonalra nem illeszkedő pont
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.
Mely geometriai elemek nem határoznak meg egyértelműen egy síkot?
2 egymást nem fedő egyenes
3 egymást nem fedő pont
1 egyenes és 1 az egyenesre nem illeszkedő pont
2 sík metszésvonala és 1 ezen vonalra nem illeszkedő pont
A kérdés "Rossz, hibás kérdés" értékelést kapott!
Kérdésedre az értékelők szerint csak egy speciális érdeklődésű réteg tudhatja a választ.