Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Az a durva, hogy DIREKT nem indítottunk háborút senkinek, mert azt csak a kicsik szívják meg, nem várhatom el mindenkitől, hogy napi 16 órát legyen gép előtt, mert én megtehetem...
Erre 3 szövi fellép agresszorként, akik galamblövészetet jelentenek mert egy szélhámos megetette velük a maszlagját...
Ez Mo. a csalók és szélhámosok országa, akik a birka népet megvezetik

Egy békés világban bucira kell verni 1-2 szövit ahhoz, hogy az ember nyugodtan legózhasson, mert jön egy "ilyen" megkülönböztető egyén, és bekavar?

Ráadásul tuti lescenenltetett 1-2 szövit az adminnal, aki a helyett hogy érdemi dolgokkal foglalkozna, erre kénytelen figyelni a sose elegendő idejéből, mint ez a topic is mutatja
A felvetett probléma egyszerűen megoldható, acca ide a szerencse hatásainak pontos képletét

Na jó, komolyra fordítva a szót:
Van bármilyen korlát, vagy szabályozás, mely megtiltja az építkezést és szerencse növelést, esetlegesen a szakértelem húzást?
-Tudja valaki, hogy melyik taktika a jobb? Feltolni a szerencsét az egekbe, és utána vélhetően csak extrém jó prefixü mobokat vadászni?
-Esetlegesen kihúzni az spm+turbót az egekbe, addig sem vásárolni semmilyen cumót, ezzel is rengeteg lét spórolni, majd begyujtani a rakétákat?
-Háborúban kivágni minden tagot nyerés előtt, majd "extrem" nyeremént behajtani? Viszzalépésnél meg mindenki építkezzen akinek nincs annyi építése mint a kút?

Ennyi erővel nerfeljünk mindent! CSAK egy taktika lehet, csak úgy fejlesztheted a karaktered, különben jön sírógörcs játékosunk és újabb nerfet harcol ki?

Mit csinál a rendszer azzal a játékossal, akinek életcélja, hogy 50-es építkezést húz ki és semmi mást nem csinál csak épít, mert neki az a játék, hogy segít a többi haverjának, akikkel jóba van másik szervereken, esetleg játékokban? Kíváncsi vagyok mikor jutunk el oda, hogy a végzetúr színe a lila, és aki nem lila, az kap egy szép nerfet....

Sorry skacok de de nagyon nehezen viselem amikor egy nevenincs senki megszabja hogy játszak, ráadásul keményen sérti a profiljával a netikettet, bezzeg azzal nem történik semmi...
Szerintem az egész téma egy a V3-on alkalmazott taktika miatt hozódott fel megint!

A V3 alapvetően békés világ, így a kiugrási pontot a vadászat extrém tunningja jelentheti, amit egy egyelőre a nem bizonyított szerencse taktika eredményezhet. Természetesen ennek mellékterméke, hogy vannak karakterek akik semmi mást nem csinálnak az első 20-30 szinten át, semmint építkeznek ugye.

Csakhogy van egy nagyokos, aki illegálisnak kiáltotta ki, ha valaki szerencse taktikán van. Keresztes háborút hirdetett azok ellen, akik ezt a taktikát követik, és sajnos rengetegen bedőltek neki. Eredményeképpen az illető uszítására kialakult a Ku Klux mozgalom és 1-2 komolytalan háború is. A V3 még fiatal szerver, még nincsenek katakombák, ahova ezen KORREKT, NEM MULTIZO szerencse taktikát próbáló karakterek elhúzhatnának a háborúban. Így kénytelenek trükközni a ki-belépegetéssel.

Gondolom emberünk továbbra sem bírt magával, és elkezdte rágni Miklós fülét, hogy ugyan már csináljon valamit. A megkülönböztetés, ujjal mutogatás, mások játékának megszabása stb... nem hozott eredményt, így a játékvetetés nerfeljen...

Érdekes módon a vadász taktikás emberek nem szokták csípni az emberek szemét!

TEHÁT a nerfet ami itt készül mindenképpen csak azokra a ki-be ugrálásokra tessék kitalálni, mely szövikben már van katakomba!!!!

Továbbá az 500 Lé-s küldit 1 perc lenne átírni V3-on arra bezzeg nem jut idő
Dátum: 2009.02.23. 15:55:29
Miklós

Zsákmányolj legalább 500 LE-t egy másik végzetúrtól, akit megtámadsz!

Sajnos ez bentmaradt Erre is kérnénk legalább egy felezést, ha lehet, vagy egy alternatív megoldást...

Köszi!
Az uniformizálódás és egyen karakterek a programozó álma, annál egyszerűbb, kevésbé gondolkodtató dolog nincs, mint egyen karakterekre kitalálni újabb lehetőségeket.
Az ov-n már jó pár korlátozást és nerfet megéltek a karakterek, amikor kiderűltek dolgok. A csak vastag bőr, csak varázslás, mutáns út stb.. Ugyan ezt végígéltük TF-en is, tu/tvp korlát, fegyverszakértelem fejlődési korlát stbstb… A Beholder összes játékát a játékosok tesztelik élesben, és ha nagyon kezd kicsúszni a dolog, akkor jönnek a korlátok/ellentétes irányú fejlesztések…
Anno lvl 25 környékén jeleztük, hogy a portya kezd értelmet veszteni, ekkor a térkapu, epikus stb kapcsán beláttam, hogy a portya nem teljesen vesztette el az értelmét… Eljött a lvl40, és a szakértelmek maxoltak. A portyákért kapható lé elhanyagolható a vadászathoz képest! Ráadásul a kritikus szakértelmek is maxolnak lassan, azaz minden lét a harci potenciálra lehet költeni, ahol a tulajdonságok már horrorisztikus költségek árán növelhetőek, azaz %-an minimális különbségek alakulnak ki a karakterek közt.
Vajon mit hoz az Akadémia ebe az állóvízbe, minek hatására a portya visszanyeri régi fényét? Abszolút erős karakter ugye nem létezik a kis %-ú harci potenciálon belüli különbségek miatt, azaz a portya erősen random lesz. A különbség csak annyi, hogy az erősebb karakterek 60%-ban nyernek, a gyengébbek meg 40%-ban…
Miklós jelezte, hogy negatív lébe menő ütéseket nem akar csinálni, akkor vajon mit törpölt ki, hogy hullámokat keltsen a befagyott tavon, és hasznossá tegye a portyát? (Végtére is minden prémiumos tárgy ezt tápolja, és ebből van a bevétele is!)

És akkor még nem is beszéltünk V3-rol, ahol a legeleje óta nem lehet elhúzni akármennyit kockul az ember 
Dátum: 2009.02.16. 14:15:56
Tényleg elfelejtettem, hogy azonos hordát nem ütünk
Dátum: 2009.02.16. 09:59:36
Ha minden jól megy 4 max 5 nap múlva megtudjuk hogy mennek a háborúk

Srácok amúgy a 100 lé vesztős küldetés bizonyos lé határ felett már csak a TI nyert/vesztett csata arányotoktól függ!

Szépen beteszed a megfelelő képletbe: 100*(gyémánt extrák)=10+10*szint*(arány) ==> szint=arány*9*(gyémánt extra)

-Ha valaki folyamatosan pépé van verve, akkor sem meg az aránya 0,2 alá ugye, mert ez az alsó korlátja! Azaz legkésőbb 45. szinten mindenki meg tudja csinálni a küldetést ezen békés világon! Természetesen amíg alternatív megoldást születik addig legósaink törődjenek bele, hogy békés szerver = NO küldetés…

Egyszerűbben: Fogod szépen elosztod a 9*(gyémánt extra) konstansunkat a nyert csatáid és vesztett csatáid arányával és felfelé kerekítesz! Ezzel megkapod, TE hányadik szinten kezdj el próbálkozni, hogy érdemi eredményt tudj felmutatni!

Azaz Riust alapul véve 9/257*124=4,34 azaz 5. szinten mér teljesíteni tudja a küldetést, ha a 2 oldalnak megvan a megfelelő lé aránya! Gyémántos esetében még szebb a téma 9/1,3/257*124=3,34 azaz már 4. szinten meg tudná csinálni, ha összebeszél egy gyémántossal!

Jah gyémánt extra:
gyémántossal ütsz nem gyémántost: *1,3
gyémántost gyepál egyéb horda: /1,3
gyémánt vs gyémánt esetén *1
Dátum: 2009.02.12. 08:04:12
Ezt a sokkal nagyobb tápot nem értem amúgy...

Értelmetlen háborúzni magasabb rétegekben, valamint nincs elég célpont. NEM a tömeg tehet arról, hogy vannak játékosok akiknek unalmasabb lett a game, mert HC gamerek. Éppen ezen felső réteg miatt betenni olyan fejlesztést MINDENKI számára, ami csak őket érinti nem túl korrekt megoldás. Alacsony szinten (10-15) 2 pp-t (kb 1500 le) SOHA nem cserélnék el 1 csp (150-200)-re, de magas szinten amikor a PP használhatatlan eleme a játéknak igen is korrekt megoldás. Továbbá ha valaki alacson szinten az "elvert" kategóriát képvisel, akkor igen is csorog a fülén a pp, mert esélye nincs használni a folyamatos fentről jövő támadások által bevert hpjával...

Továbbá a Háború tornya NEM lehet a béke tornya kioltója, mert akkor adtunk a szrnak egy pofont, és a béka csarnoka is ki lesz belezve kapásból. Tehát elvi alapokon ellentétes, egymást nem kioltó épületek lennének célszerűek, és így egyáltalán nem probléma, ha egy szövetség mind a kettőt felépíti! Természetesen szerepjátékra, meg elvekre hivatkozva lehet hozni egy ésszerű szabályozást, mely alapján a 2 épületből később épített maximum 2 szinttel kisebb lehet mint az első...
Dátum: 2009.02.11. 12:01:55
"Van egy küldetést, ami szerint 200 LE-t kell, hogy zsákmányoljanak tőled. Ezt a küldetést megkönnyítettük, 100-re csökkentettük, hogy a 3. világon is tejesíthető legyen aránylag hamar."

Zsákmányoljanak tőled legalább 100 LE-t úgy, hogy te támadsz!

KOSZONJUK!!!
-Ugyan ez mehetne filmekkel kapcsolatos kérdésekre, a ki melyik filmben nem szerepelt, ki hány oscart kapott stb...
-Valamint az x+y/3=? kérdésekből is kezd rengeteg lenni...
Dátum: 2009.02.11. 08:27:09
Már akár 14 ember megcsinálta a küldetést, mind masszívan pozitív lédifesek. Elvileg ez egy Békés világ hivatott lenni
Miklós kérlek fordíts minimális figyelmet a V3-ra, mert ez így nem az igazi.
Vagy a küldi LÉ értékét kellene drasztikusan csökkenteni, vagy alternatív megoldást is tenni bele. (Ugyan ez a többi lé szerzős küldetésre is igaz ugye.)

Valamint a lélekkufárral is lehetne valamit kezdeni, jelenleg nem éri meg megvenni a V3 rendszeréhez képest extrém magas árú újabbnál újabb harci kiegészítőket. teljesen jó, hogy a szerver alapelve szerint nem lehet portyával elszállni, de így a lélekkufár árai nem reálisak... Mit szólnál egy olyan megoldáshoz, hogy amennyi pp-t betesz a játékos egy adott tárgy ára mellé, annyi % kedvezményt kap a tárgy árából, maximum 50%?
Dátum: 2009.02.11. 08:03:48
Látom megint elterelődött a szó az eredeti nyomvonalból...

Én alapvetően külön kezelném az Élmezőny (mind egyén, mind szövi szinten) unatkozását, és a háború tornya kérdést. A béke csarnok sem csak a farmok-nak szól...
A háború csarnokának valami olyasmit kellene csinálnia, ami a béke ellen van, de mégsem homlokegyenest a béke csarnoka ellentéte, azaz ne kioltsa a 2 épület egymást, hanem ellentétes elveket szolgáljon!

Mire gondolnék?
-Ahányas a Háború tornya, annyi AZONOS hordás szövetség ellen viselhet háborút a szövi egyszerre.
-A torony minden szintje 10%-al csökkenti az effektív sebződést háborúban. (Csata végeztével ennyit visszagyógyulsz kapásból.)
-Ha azonos horda ellen támadsz, akkor van 10% esélyed hogy 1 CSP-t kapsz, viszont ebben az esetben 2PP az a csata.
Dátum: 2009.02.09. 21:51:52
Teljesen tanácstalan vagyok 4,2k-ról kenődtem az egész élbojon, és nem lett meg a küldim
Elképzelni nem tudom, hogy ezt "átlag" legósok hogy tudják megoldani...
Dátum: 2009.02.08. 17:14:03
Na tegnap éjjel óta volt valami trükközés, amiről megint nem kaptunk hírt, mert am 5 embernek is sikerult mar megcsinálni a küldetést...
Vajon mi lehetett a változás?
Dátum: 2009.02.07. 12:30:05
Gort majdnem
Matek órán anno megtanították, hogy az összeadás és a szorzás nem egészen egyenrangú egy egyenleten belül. Ha jól látom akkor te 3. szinttel számolsz ami: 10+10*3*arany(ami minimum 0,2!), Valamint az arány CSAK a vesztesnél számít! Azaz ha te támadsz, és vesztesz, akkor a te nyert/vesztes csatáid, ha nyersz, akkor az áldozatodé...

Sajnos nem Gort néven játszol, így nem tudom a konkrét értékeket, de ha neked van 21 nyertes ás 102 vesztes csatád, akkor 0,2059-es a szorzód, ha valaki megüt téged maximum 10*10*3*0,2059 azaz 16,177 lét vihet. Ehhez jöhet még a V3-as prémium bónusz ami azt csinálja, hogy vesztett csatában effektíve csak a 10%-át bukod annak amit a másik nyer! Tehát ő nyer 16 lét te meg buksz 2-öt....

Azt hogy támadásnál hogy működik a prémium elképzelni se tudom Csak egy példa:
A csatát ellenfeled nyerte. Elszívott tőled 26 lélekenergiát.
900 környékéről támadtam 97/91-es arányt, én 1,979-es vagyok és 5. szintű... Azaz elvileg tőlem bemaxolt, és nyert 10+10*5*1,979 azaz 109-et ehhez képest az én prémiumos vesztességem 24% körüli.

Nagy valószínűséggel védekezésben 10% támadásban 20% az effektív veszteség, és mindkét esetben él a 10+10*szin*(nyert/vesztett, min0,2) képlet!
Dátum: 2009.02.07. 10:35:20
A miheztartás végett drasztikus tesztet küldtem neki a 200 le vesztéses küldetésnek...

1.84375-ös csata arannyal nekiestem 4099 LE-ről azonos szintű, ugyan úgy nem gyémántos, de prémiumos embernek, aki 1300 LE körűl táborozott.
Eredmény: 21-et buktam, ő 104-et kaszált, azaz 10+10*lvl5*1,84375=102,1875 Nagyjából jó, tehát működik a lékorlát vesztes csatára is! (És ezzel a lé rabszolgák teljesen ki vannak belezve szerencsére )

Jelenleg a küldetés 5. szinten 3,8-as nyert/vesztett csata aránnyal megcsinálható csak prémiumtól függetlenül! 2:1-es igen jó harci stattal 10 szinten teljesíthető

Reálisan 40 vagy 50-re kellene levinni a küldetést ahhoz, hogy hasonló szinten teljesíthető legyen mint V1-2-ön!
Dátum: 2009.02.06. 12:12:22
Miklós,

Jelenleg nincs maximálisan szerezhető LE mennyiség védekező harcban nem? (Éppen ezt a kiskaput hagytad meg a LÉ rabszolgáknak, ha jól értettem.)

-Namost ha nincs korlát, akkor csak kellően sok lé kell a támadónak, és a védekezőnek is, mert a védekező által nyert 200 számít az új módosításnak köszönhetően. Viszont ebben az esetben Lé rabszolgák előre!
-Amennyiben van korlát, úgy "common" küldetés csináló játékosok 1:1 neadj isten picit alatta lévő csata aránynál (200-10)/10*arány=szintnél azaz 19-22. szint környékén tudják megcsinálni a küldetést.

Átlag játékos 3-4. szint környékén, maximum 5. szinten illenék hogy meg tudja ezt oldani Tehát nem 100-ra, hanem 40-50-re kellenék levinni a küldetést.

És amint ezen túlvagyunk szinte azonnal jön az üss 500 lét, majd a 2000 lét küldetés is. Eleve kicserélném ezeket a küldetéseket egy „Békés” világban másra pl.:

-Bukj 200 lét --> Legyen befogott állatod
-Nyerj 500 lét --> Kedvenced legyen 5. szintű
-Nyerj 2000 lét --> Kedvenced legyen 15. szintű

Így a harcolni nem akaró Kenel-ező játékosok is teljesíthetnék a küldetést, hiába alapvetően harcos küldetésekj.

Továbbá Miklós kérlek foglald össze, hogy a V3 végül is milyen módosításokkal indult el, mert egyszerűen nem bírjuk kikövetkeztetni Még regisztrációnál illenék tudatni az emberekkel, hogy a V3, azaz békés világba regelsz, ami azt jelenti, hogy...


Köszi!
Dátum: 2009.02.05. 12:35:37
Nem-nem!

Mivel a veszteseg premiumosoknak joval kevesebb tamadasnal is, azaz a nyertesnek kiirja hogy 200-at nyert nekem meg hoyg buktam 20-at vagy 30-at!

Es tenyleg valtozott, csak nuansznyi a kulonbseg, kerde smukodik-e
Dátum: 2009.02.05. 12:10:55
Valamit nagyon benéztél!

Jelnleg ez a küldetés (2009.02.05 12:11):
Zsákmányoljanak tőled legalább 200 LE-t úgy, hogy te támadsz!

Smemi áltozás nincs benne...
Dátum: 2009.02.03. 13:37:41
Ne legyetek ennyire negatívak!

Veszteni kell 200-at, megvárod amíg lemegy a prémium (Tudnám miért kell szivatni a fizető vendéget?: Prémium tagságod 2009.02.26. 17:33:01-ig érvényes. ) és ütsz egyet rengeteg léről, mert veszteni akármennyit veszthetsz, arra nem vonatkozik a korlát, de ha tőled kell nyerni, akkor megcsinálhatatlan...

A kiharcolt módosítás konkrétan LEHETETLENNÉ TESZI a küldetés megcsinálhatóságát!

10 + 10 * szint * maximum(áldozat győzelmeinek száma / vereségeinek száma, 0.2)

Azaz 4. szinten 200-at akkor tudnak ütni rólad ha 4,75X annyi győzelmed van mint vereséged ))
Ez a küldetés sokkal jobban beragad minta drakinos küldetés amúgy, 2:1-es győzelem aránynál 10. szint 1:1-nél 19. szint.

Veszteni akármennyit veszthetsz, arra nem vonatkozik a korlát, de ha tőled kell nyerni, akkor megcsinálhatatlan...

Az uss ennyi meg annyi lét küldetésekre egy laza /10 (üss 50/200 stb.. lét...) lenne persze az igazi

Update:
Leteszteltük prémiumosként a küldetést... 1801-ről támadtam be 250-est (egyik sem gyémánt, és mindketto prémiumos) tagot, ő nyert 65-ot en buktam 13 azaz 13 lóerot!