Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Kocos

Idézet: Jeriko - 2009.12.03. 16:26:58
No de nem is ez itt a lényeg. Amíg csak a top-on vannak KH tagok, addig egy valamit nem lehet megtenni: nem lehet őket "felülről" ütni.


Csak onnan lehet.



Amint bekerülnek a középmezőnybe, ez lehetővé válik. A top-on is a KH fele 20%-on áll, akkor a középmezőnyben egyszerűen eltűnnének (10-szer annyi támadó, igen sok sokkal erősebb, mint a KH tagjai).


Mivel a jatekosok klonjairol beszelunk, ugyanannyi KH-s lenne, mint jatekos, igy az egy fore eso KH-s karakter ugyanannyi lenne, mint most a topon. Illetve az arany meg jobb lenne, mert a top KH-ja ugye nem 35, de legalabb 50 ember kozott oszlik meg, illetve a topban egy csomo ember nem portyazik mellette karakterekre vagy csak nagyon keveset, viszont a kozepmezonyban a karakterekre portyazas (kinzokamra!) realis alternativa marad a KH mellett, tehat kisebb lesz a KHPP/PP arany, tehat a helyzet nem lesz olyan rossz mint a topon.

Másik probléma: VF és pókok (igen-igen ): hogy lövöd be úgy egy KH tag erősségét, hogy ne a legerősebb karakterek tápolódjanak még jobban (megjegyzem, a top-on is ez a probléma)? Pistikét támadja a KH tag, elveszi tőle a LE-t, a VF-es meg elveszi a KH tagtól. Az erősebb még erősebb lesz, a gyenge még gyengébb.


A KH erosseget nem kell beloni, tovabbra is klonok, a jatekosok belovik maguknak (nem ugy!).
Azt is mondtam, hogy az elso KH-t kiveve ne tamadjanak.


A jelenlegi rendszerben egyszerűen LEHETETLEN berakni úgy a KH-t alacsonyabb szintre, hogy ne okozzon brutális egyensúlytalanságot. A fenti "klónozásos" módszer alacsonyabb szinteken működésképtelen,


Nem ertek egyet, illetve nem latom, hogy melyik erved tamasztja ezt ala.

Magam is támogatom a KH kiterjesztését (a jelenlegi módosítását is), de olyan formában, hogy mindenki számára egyforma lehetőséget biztosítson.


Marmint a gyenge kari ugyanannyit tudjon rabolni toluk, mint az eros? Ez elegge hulyen hangzik elsore.
Dátum: 2009.12.03. 16:45:53
Idézet: Crimson - 2009.12.03. 16:41:16
Megértelek fiam, nehéz a váltás. De látom, jó úton haladsz. Egyszer látogass el Bendő Atya miséjére, lelki útmutatásért. (Ne feledd a 7. pontot, azzal kiegészítve, hogy SOHA ne fordíts hátat neki, még akkor sem ha nem vagytok kettesben.)


Mokas, hogy Lant akarod gonoszsagra tanitani. Olyan ez mintha Birkat tanitanad begetni vagy Tihormikit a veletlenszamok rejtelmeibe akarnad beavatni.
Megjegyzem Lannak en akkor se merek hatat forditani, ha nincs ott a szobaban. Az agyam is arra all, ahol az o lakosztalya van.
Tudod, jobb felni, de megjobb ha toled felnek.
Dátum: 2009.12.03. 16:30:22
Idézet: Jeriko - 2009.12.03. 12:48:05
Idézet: Miklós - 2009.12.03. 11:20:11

- Mindenki kapjon egy kvízmedált, aki legalább X ezer kérdésre válaszol. Érdekes ötlet, de ezzel megszűnne a kvízolimpia értelme.


Miklós, ezt még véleményeznéd? A számokat természetesen lehet finomítani.
"Az olimpián lehessen kvízpontokat gyűjteni (aki kap medál, az nem kap kvízpontot): minden helyesen megválaszolt kérdés 2 pont, minden eltelt 10 másodperc -1 pont. Így aki 500 másodperc alatt válaszol 50 helyes kérdésre, 50 pontot kap (pont nem mehet mínuszba, a legkisebb szerezhető mennyiség 0). 900 másodperc alatt 49 jó kérdés 8 pontot ér (2*49-900/10).
A szerzett pontok összeadódnak több olimpián. Akinek összegyűlt 100, automatikusan kap egy kvízmedált.


Mindenre csak az elsot nyomva (ez ugye tegyuk fel gyorsan megy, 100 masodperc) siman lehet gyujteni 15 pontot.
Inkabb a 40 folotti helyes valaszokat kene jutalmazni darabonkent 10 ponttal, de meg azt sem tartanam az ordogtol valonak, ha 41. jo valasz erne 1 pontot, majd minden tovabbi 2-vel tobbet, mint az elozo, az 50. jo valasz19 pont (ezek osszege pont 100). Emelle adnek valamennyi bonuszt, aki a toplistara felkerul (4-10. hely), es nyilvan lekorlatoznam a szerezheto pontokat 100-ban.
Igy azert csak kiemelkedo teljesitmeny lenne dijazva a favagas nem.
Wikin nezz egy kicsit jobban elore targyakban. A vedelem lenyegileg nem fejlodik 20 szint ota. Boven el lehet talalni az ellenfeleket.
Idézet: Cavalorn - 2009.12.03. 15:28:43
Mindenki üthetne botokat, hát marha jó, onnantól kezdve az "MMORPG" kifejezésből csak az "O" illetve a "G" állná meg a helyét.


Massivly Multiplayer Online Role-playing Game.
Hat az RP ebben a konstellacioban azt jelenti, hogy van egy karaktered, akinek a cselekedeteit iranyitod. Ez nem valtozna. Szerepjatekosabb beallitottsaguak moge kepzelnek szemelyiseget es kommunikalhatnak is karakteruk neveben. No ez se valtozna.
Massively multiplayer: sok jatekos jatszik egy univerzumban ugy, hogy kozottuk interakcio lehet. Ez sem valtozna semmit.
Ami megvaltozna, az a PvP nevu csodalatos rovidites, ami PvE-re valtozna. Regota hangoztatom, (kb. miota Petur meggyozott rola) hogy ez hosszu tavon elkerulhetetlen, mivel a jatekban pozitiv visszacsatolasok vannak a PvP-hez tarsitva.
Idézet: Cavalorn - 2009.12.03. 15:28:43
A kristályokkal az a probléma, hogy akárhova teszik őket, mindíg lesz egy választóvonal (szintben). A vonal felett durván lehet tápolni belőlük, alatta viszont nem. Ezzel nem is lenne semmi gond, ha a vonal két felén lévők nem kerülnének interakcióba (portya) egymással. De ez nem történik meg, a KHból feltápolt karakterek igen csúnyán szétkenik a vonal alattiakat. A KH kiterjesztése sem segítene, terhelné a szervert, és még ha ezt a problémát sikerülne is megoldani, akkor is mit érnénk el?


Rosszul fogod meg a dolgot. A gond ott van, hogy a vonal nem allando. Ha a vonal meg lenne huzva egy helyen 50. szint, 60. szint, igazabol mind1, akkor nem lenne vonal alatti es folotti karakter, hiszen idovel mindenki a vonal fole kerul. A gond tehat alapvetoen az, hogy vannak akik MINDIG a vonal alatt maradnak, es vannak akik mindig folotte lesznek. Ez okozza az egyensulytalansagot, ezt kell megszuntetni, es ez az amire a KH megfelelo kiterjesztese tokeletesen alkalmas megoldas.
Idézet: winnie - 2009.12.03. 13:32:54
[...] ő került a hím nemi szerv másik végére, [...]


Tudom nem tartozik a targyhoz, de a te interpretaciodban melyik vege a masik?
Idézet: Eardog - 2009.12.03. 12:59:07
Idézet: Kocos - 2009.12.03. 12:55:48

Ha az ilyen automatizmusokat el akarjuk kerulni miert lehet kennelbe kuldeni az allatokat? Ott miert elfogadhato az az alapallas - miszerint nem varjuk el, hogy te a gep elott ulj folyamatosan, joszivuek vagyunk egye-fene ejszaka 3-4 orat alhatsz), es miert elvaras ez azzal szemben aki gyogyitani akar vagy idomitani. Raadasul ebbol az elobbi ugye kifejezetten a kennel alternativaja.


Az azért más, mert ha nem lenne kennel, akkor éjjel-nappal folyamatosan kéne portyázni, hogy az állat morálja ne csökkenjen...vagy ha gondolod Miklós biztos szívesen elintézni csak neked, hogy Te ne használhasd a kennelt, és akkor naponta 4 állatra rákölthetsz 10K Le-t, amire felvidítod őket


Dehogy kene, dehogy kene. 80-as meggyozokeszseg.
Ugyanakkor a javaslatodat, miszerint ahelyett, hogy egy mindenkinek kedvezo fejlesztes keruljon be, keruljon be inkabb egy engem szivato fejlesztes rendkivul eloremutatonak tartom.
Idézet: Birka - 2009.12.03. 12:50:17
Kóc már vagy 3x nekikezdett az új képlet végiggondolásának, de mint látjuk mindig van valami ami miatt félreteszi.
Ricardo "hangosabb" volt fórumon a portyagömb sérelmével, így az nagyobb priót kapott, most az állatok kavartak be, előtte a ki tudja mi
Nem irigylem Miklóst, sok-sok éhes, marakodó állat közé bedob egy-egy húsdarabot etetésnél, azok továbbra is folyamatosan éhesek, és mindig vannak akiket letaposnak az aktuális hús kapcsán. Cserébe minden etetés után megkapja, hogy ez a hús se volt elég jó, és amúgy mért csak ennyi…


Jaaaa.
Hat errol jo lett volna valami info.
Varni azt tudok, az mar nem a kilatastalansag allapota.
Idézet: Miklós - 2009.12.03. 09:51:19

Idézet: Kocos - 2009.12.02. 17:43:22
Miklos: miutan ezt a problemat ilyen frappansan elrendezted, az idomitos sebgyogyitos felvetesemre is reagalnal?

Sajnálom, azért nem reagáltam, mert nem láttam sok értelmét. Természetesen a játék bármely aspektusát lehetne automatizálni, hogy a gép játsszon helyetted, nemcsak a VU-ban, hanem itt is, de ezzel végső soron maga a a játék szűnik meg.

McPaul: köszönöm az észrevételeket, az LGY költségeken itt-ott lehet csökkenteni, pont ezért raktam fel a listát előre, igazad van, az idomítós tárgyat könnyebben megszerezhetővé kellene tenni. A top kariknál a próba képlet tökéletesítése folyamatban!


No akkor par kerdes. Miert kerul be az idomitos targy? Mi a celja, milyen hianyossagot potol, esetleg csak sima tap?

Ha az ilyen automatizmusokat el akarjuk kerulni miert lehet kennelbe kuldeni az allatokat? Ott miert elfogadhato az az alapallas - miszerint nem varjuk el, hogy te a gep elott ulj folyamatosan, joszivuek vagyunk egye-fene ejszaka 3-4 orat alhatsz), es miert elvaras ez azzal szemben aki gyogyitani akar vagy idomitani. Raadasul ebbol az elobbi ugye kifejezetten a kennel alternativaja.

Mi az, hogy 20 (hovatovabb 50!) vadaszatot egyben el lehet inditani? Ez mi? Hat megszunik a jatek, ha ilyen szintu automatizmusokat beraksz Miklos! Egyesevel kene vadaszni az a normalis. Igenis nyomkodja csak a gombot mindenki 2-5 percenkent. (Gyengebbek kedveert: ez ironia, nem komolyan mondom.)

A terkapu pontokat, az entitas buffert is javaslom eltorolni (gyk. ld. fent), hiszen ezek is olyan automatizmusok, amik megszuntetik a jatekot!

No NEM!

Sokszor leirtam mar, de nem lehet elegszer.
A jatekos azok a tenyezok szuntetik meg, amik megkovetelik a folyamatos gep elott ulest.
Es semmilyen automatismust nem javasoltam, csupan annyit, hogyha tudom, hogy en szeretnem megnyomni azt a gombot most meg fel ora meg egy ora mulva, akkor miert nem tehetem ezt meg elore, miert teszi ez tonkre a jatekot szemben rengeteg mas hasonlo opcioval, amik olyannyira nem teszik tonkre a jatekot, hogy a jatekosok legnagyobb megelegedesere szolgalnak?

Megjegyzes: ugyanezt a problemat McPaul is leirta szerintem tolem teljesen fuggetlenul.

Megjegyzes#2: javaslatom szerint az, aki nem lenne a gep elott az most is lenyegesen jobban jarna. Ami valtozna, hogy mondjuk nem 20:1 aranyban csak 4:1 vagy 5:1 aranyban.
Keresem targytalan, megleletem a visszaolvasas csodagraljat.
Idézet: Mortimer - 2009.12.02. 18:50:52
Nem csak a puszta LGY mennyiség számít csak, hanem az arányok: magas szinten a karaktereddel azonos szintű csizmák ára jóval drágább (pl. 85-ös 10500 LGY), viszont a lélekgyémánt jutalom nem számottevően több, és a próbák küszöbe jóval magasabb.


Egybe kotnek bele: az LGY jutalom egyenesen aranyos a szinttel, igy bizony szamottevoen tobb.
Idézet: Mortimer - 2009.12.02. 18:38:49
Másrészt én továbbra sem vagyok kibékülve a messze a szakértelmek MAXIMUMA fölé pozicionált küszöbértékekkel, amiket sehogy nem lehet elérni, csak kristálypont (azaz jelentős LE befektetés) árán. Gyakorlatilag jobb, ha nem maxos szakértelem kerül be próbaként, mert azzal tudok csinálni valamit, rákészülni, de egy 69-es int. kedvenc próbánál csak bután nézek magam elé "és ezt így hogy?!".


Van randomod, megdobod. Az a szam, amennyivel max fole megy a kuszob, meg a te dobasod ugyanabban a tartomanyban mozog, igy az atlagos KRP igeny pl. az en szintemen 5,2 egy ilyen probanal. Vallalhato. En a maxos szakiprobakat ezert szeretem. Kiszamithato. 97-es kivegzes proba sokkal nagyobb szopas. No meg a tulajdonsagok. Vedelem 488, tamadas 430, IQ 501. Csak par nem annyira szabadon valasztott pelda.
Idézet: Let. - 2009.12.02. 18:33:44
Üdv Mcpaul!

Igy is ugyis a gep elott uleshez van kotve a hasznalat, es a keres lenyege az volt, hogy ne kelljen a gep elott ulni az opciok hasznalatahoz. Ez igy nem valtja be a remenyeket. Ha a gep elott ulok, igy is ugyis tudom nyomni, ha meg nem, akkor minek ez a cucc?


Elméletileg így csökken a gép előtt töltött idő, hiszen egy óra alatt háromszor tudsz idomítani, nem kétszer. Egy 6. szintű állattal (csak a példa kedvéért) -1800 LE- tehát 2 órát kell foglalkozni, nem hármat, ha valakinek 3-as idomítása van.


Valoban. Ugyanez az effekt elerheto azzal, hogy az idomitast masfelszeresere novelem, es akkor meg kevesebbet is kell gep elott lenni (csak 2-szor az 1 ora alatt, 3 helyett). Ez a relikvia jelen formajaban ezt a problemat nem oldja meg. Ha az volt a gond, hogy a fenti szakertelmek hatasfoka nem volt eleg magas, azt megoldja.
Miklos: miutan ezt a problemat ilyen frappansan elrendezted, az idomitos sebgyogyitos felvetesemre is reagalnal?
Dátum: 2009.12.02. 17:21:46
9. Milyen tárgyat nem vehetsz a Végzetúr HKK paklikban található kódokkal?
*a. spektrális konduktor
b. császári dekrétum
c. elementáris fúzionátor
d. természetkristály


Itt meg illett volna a b-t is elfogadni, mert olyan sincs.
Dátum: 2009.12.02. 17:12:48
Erdekes ez a 350+ szavazat. Vegzeturas kerdesekben ennek a toredeke jon ossze.
Dátum: 2009.12.02. 16:51:57
Idézet: CaveMaN - 2009.11.30. 09:06:13
Idézet: Valkyre - 2009.11.30. 07:44:58
Nem oltatom be magam, és igyekszem mindenkit lebeszélni róla a környezetemben.


A mondat első része konkrétan a te saját dolgod. Mivel azonban az abszolút igazsággal egyik oldal sem rendelkezik, ezért a második felét inkább hanyagold.


Az ember mar csak olyan, hogy aggodik szeretteiert, es a kornyezeteben elokert. Es ha valaki azt gondolja, hogy az oltas beadasanak/kihagyasanak komoly kovetkezmenyei lehetnek, akkor igyekszik ettol megovni azokat, akikrol gondoskodni akar. Nem?
Idézet: Nyttus - 2009.12.02. 13:49:29
Jah meg tán az idióta kérdéseket kik teszik fel?Tán csak nem a csodálatos és király értékelők???hmmm?


De. Pont igy van. Eltalaltad. Okos vagy.
Azt csinaljak, ha latnak egy szar kerdest elutasitjak, majd felteszik ok es elfogadjak.
Idézet: Rodriguez - 2009.12.02. 16:26:18
Most mi bajod? Engem meggyőzött Törödj már az ékezeteiddel Van eladó billentyűzetem, magyar és aíg használt, érdekel?


Pont azért nem osztom meg őket veletek, mert törődöm velük.
Mellesleg manapsag angol USB-s billentyuzetet marha nehez szerezni, ha abbol tudsz olcsot, az lehet, hogy erdekelne 1-2.