Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Let.

Dátum: 2009.12.10. 09:41:59
Szasz Eardog!

Az ajánlásokból szerzett LE nem haladhatja meg az összes szerzett Le 10%-át ha jól emlékszem. Őskőre nincs korlátozás.
Egyébként figyelem a bannereket és néhány bolt tulajdonosa (?) nagyon "jól jár". Én örülök a sikerüknek.


Let
Dátum: 2009.12.10. 09:33:24
Üdv!

Nem gondolom abszolút ellentétes véleménynek a tiédet, igaz van két véleménypár
járjon-e TP, ne járjon
legyen-e egyéb bónusz, ne legyen.

Szerintem mindenkinek érje meg ezt az új lehetőséget használni, tehát kellene "komolyabb" jutalom. A v3-on, ahol én játszom nem 50-80+ a középmezőny. Széles réteg ellenben a 20-40, 40-50. Lásd Adatok topic.


Let
Dátum: 2009.12.10. 07:19:22
Szervusz Eliteninja!

Igen, belátom igazad van.
Egyrészt korlátlan erőforrásra lehetne egy adott szinten ezzel szert tenni, másrészt ki kell elégíteni azon tömegek igényeit, akik TP-re vágynak, illetve azokét is, akik nem szeretnének aránytalanul sok TP-t erőforrásra kiadni.
Erre meg nincs ötletem.


Let
Dátum: 2009.12.10. 07:01:19
Üdv Ezüstszél!

Köszönöm, hogy támogatod a nyer-nyer gondolatot, szerintem lenne értelme. Viszont a veszteséggel szerzett nyereségnek az exploit miatt szerintem feltétlenül kellene korlátot szabni.

Jeriko ötletére reakcióként érkező kommentek (köztük Miklósé) alapján nem valószínű, hogy a felvetése megvalósulna.

Eliteninja: Ha nincs Le, nem kell TP sem. Ez nem ugyanaz a pálya. De azt hiszem ezt még mindketten sokat mondogatjuk? Ez egy új lehetőség lenne a játékban, nem a levágom és a kapott erőforrásból direkte megerősödök vonalat követné. Vagy igen?
Edit: átgondolva, gondolat elvetve és eltemetve.

Let
Dátum: 2009.12.10. 01:01:22
Üdv!

Mivel a Lélekenergia nyereség ellen voltak jónéhányan, ezért logikus, hogy TP-vel nem kellene összekapcsolni.

Az hogy az állatok fejlődnek közben, véleményem szerint azért kell, hogy a PP baráti portyára költése ne jelentsen egyértelmű hátrányt a harcos, portyázó karaktereknek. Tehát ez csak egy adalék, nem maga a jutalom.

Vonzóvá úgy teszi a dolgot a játékvezető, ha van esély olyan jutalomra, amit harcos portyával nem kaphat meg a karakter.
Győzelem
Mondjuk 70% eséllyel +X százalék a következő Y tevékenységre, vagy szakértelemre ? ideig + Z lélekgyémánt/kristálypont
25% eséllyel T * Z lélekgyémánt/kristálypont
5% eséllyel ????

Vereség
1 (vagy fél, negyed, stb. kristálypont/lélekgyémánt - naponta max. W mennyiség szerezhető vesztes csatából. Ezzel ki lenne küszöbölve az exploit (?).

Nyersz vagy vesztesz
X esély kalandra

Nem tudom mi lehetne a formája az ilyen portyáknak de szerintem kellene egy "játékmester". Hiszen ki akadályozza meg, hogy az erősebb fél a próbák közben fogja magát és sitty-sutty lélekenergiáját vegye a másiknak?
Szerintem az öreg 'kufárok újabb cselszövéséről lehetne szó, akiket a "bolygó vezető végzeturai" küldtek, hogy felmérjék ki lesz képes szembenézni az új kihívásokkkal. Lásd. pl események.


Let

Off. Néhány fura gondolat....
Az építésnél nem lehetne esetleg homokvárakkal versenyezni?
Vagy az egyik szól a másiknak: Hé te, koma, nézzük ki tud visszafogottabban fejlődni?
Ennél már csak az jobb, ha kivégeznek, de előre tudod, túléled.
Dátum: 2009.12.09. 22:13:58
Üdv Miklós!

Mint írtam, egy nyer-nyer szituáció jót tenne a játékosok lelkének. Szerintem.
Kis bónuszra kellene szerintem gondolni, főleg a nyereség tükrében; lehetne valami jelképes.

Edit:
Arról hogy a vesztes is kapjon valami jutalmat, nem vagyok benne biztos, hogy ez jó ötlet, ebből problémák lehetnek.

Pontosan mire gondolsz?

Let
Dátum: 2009.12.09. 22:11:23
Szervusz Darah!

Riposzt. Megadom magam.

szintfüggetlen barátságos támadhatóság
avagy Szi.Ba.T
Szerintem is vagy a portya szintjeihez képest kellene módosítás, vagy SZÖ alapú célpontok kellenek, vagy valami más alapú, ezt a nálam bölcsebbekre bízom. Kölönben mindenki csak Szi.Va.T.

A bónuszok, lélekgyémánt, stb. mivel más pályára teszi át a barátságos portyát, szerintem nem összemérhető a harcos portyával. A nyereségnek valóban szignifikánsnak kell lennie. A vereségnek pedig mint írtam ugyancsak lenne egy apró nyeresége - tanul a vereségből a vesztes.

Gondolkodom azon amit írtál, hátha az én ötleteim váltják meg a VU-t.
Ja, hogy ne kívánjak lehetetlent.

Let

Edit: Miklós 2 másodperccel előbbi kommentje rendezte a dolgokat. (?)
Dátum: 2009.12.09. 21:39:48
Darah!

Csak megemlíteném, hogy még nem ismerjük az SZÖ-re alapuló arányokat, bár lehet, hogy neked jobbak a kapcsolataid.

Így egyébként a PP elköltésének biztosan lenne értelme, ez pedig azt hiszem többeket is érint. A nyeremények arányáról pedig szerintem nyilatkozz, hiszen erről még nem is volt komolyan szó. Engem nem zavarna, ha a te érdekeidet is szem előtt tartva alakulnának ki az arányok. PP-ből lélekgyémánt egyébként nem biztos, hogy olyan rossz.....


Öööö. Még valami. Én meggyőzni? Ilyen botor gondolataim nem támadtak. Még az sem tudom miről kellene meggyőzzelek. Ötletelünk.


Let
Dátum: 2009.12.09. 21:33:03
Üdv Eliteninja!

Én írtam azt hiszem elsőként, hogy -tárgyalástechnikai szóhasználatttal- egy nyer-nyer helyzetet kell teremteni. Ezzel nem veszítene a játék a jellegéből, és alapvetően elutasítom a portyázó karakterek gyengítését. Ezzel a feljesztéssel szélesíteni kellene a lehetőségek horizontján, nem szűkíteni.
Mellesleg furán is nézne ki, hogy ha megmattolnak eltörik a lábam.
Egy szó mint száz, a vesztesnek is éreznie kell, hogy a szakértelmek összemérésével kapott valamit.

Let
Dátum: 2009.12.09. 21:12:06
Szervusz Eliteninja!

Nem értelek. Neked célod az, hogy az olyan játékosok igényei ne legyenek kielégítve, akiknek nem mindenük a portyázás? Nem hiszem hogy egy játék megér annyit, hogy komoly ideológiai bázist építs.
Mellesleg amellett, hogy thai boxolok, még szeretek sakkozni is. Senki nem veheti el a győzelmeimet, mert jobb sakkban.


Let
Dátum: 2009.12.09. 21:09:01
Üdv Darah!

Én kétlem, hogy barátságos portyát fogok a szintemen kezdeményezni, mivel a magasabb SZÖ kevés nyereményt ígér, velem szemben a szintemen sem fognak valószínűleg, bár ez nem tudható, LanMaffia pl egészen biztosan rommáhancúrozná az állataimat.


De többször nyernél, ergo egyrészről nagyobb esélyed lenne komolyabb bónuszok megszerzésére, másrészről több győzelemmel összességében biztosan nagyobb nyereményt realizálhatsz, mint a kissebb SZÖ-vel bíró kevéssel. Egyszer 300 Le, kontra ötször 100 - csak a példa kedvéért.


Let
Dátum: 2009.12.09. 21:04:10
Üdv Birka!

Szerintem is valamilyen arány szerint kellene a jutalmakat számolni. Ehhez valóban megfelelő alapot jelent az SZÖ.

Miklós szerint lenne értelme ideiglenes bónusz, erőforrás (kristálypont) és komoly bónusz szerint felosztani a jutalmakat. A komoly bónusznak szerintem kerülnie kellene a Le-t kiváltó dolgokat, plussz tulajdonság, szakértelem, stb., hiszen akkor egyszerűen csak közvetve lenne LE a jutalom.
Hogyan lehetne a vesztesnek jutalma? Ő rövidebb ideig, de ugyancsak kapjon bónuszt, akár nem olyan mértékűt, mint a másik.

Más.
Egyébként szerintem azok, akiknek nem tetszik a fejlesztés, még mindíg megmaradhatnak a "normál" portyánál, tehát az ő lehetőségeik is nyitottak maradnak. Csak felidézném, hogy van egy egyezmény, mely szerint folyik az osztályharc, de senki nem gyilkolja le a másikat. Ennek miért ne lehetne része a szakértelmek összemérése? Főleg a városépítés tükrében?
A harcosok nem veszítenének semmit, akik pedig nem harcolnak, vagy nem tudnak harcolni, nyerhetnek az ügyön.


Let
Dátum: 2009.12.09. 15:59:41
Üdv!

Ez a teljes rendszer reformját jelentené, ami szerintem egy lépéssel tovább megy a jelenlegi kérdésnél.
Ennek ellenére érdekes felvetés, még akkor is, ha idáig minden az agresszoron múlt.

Véleményem szerint a karakter által indított portyát nem oldaná meg, sőt, aki harc helyett szakértelmet szeretne összemérni, azt is belekényszerítheted a harcba. Szerintem nem jó ötlet. A gyengék alternatíváját elvenné, nem az aktív, hanem a passzív játékot serkentené.

Let

Ui: Szerinted egy szintelső, pók, stb. mit állítana be? Újabb eszközt adsz nekik, hogy ne használhassák ellenük a baráti portyázást. Másrészről a mindentől független esélyadás kizárná a karakterfejlesztést.
Dátum: 2009.12.09. 15:36:46
Üdv!

Szerintem is, -és ahogy látom mások szerint is- kell jutalom, és nem LE.
A kapott jutalom mindenképpen belő egy adott szintet, melyen van értelme, illetve elérhető a baráti portyázás (kivéve ha a jutalom szint függő, lást lent). Szerintem az erőforrásnak azonnal elhasználhatónak kell lennie, hiszen akkor azok között, akik képesek használni és akik nem "nő a távolság".

Szerintem lehetene nagy százalék eséllyel ideíglenes bónusz,
kisebb százalék eséllyel egy -esetleg új- erőforrás
nagyon kis eséllyel valami "nagy" dolog.


Mindenki megtalálhatná a neki tetszőt.

Fontosnak tartom, hogy a vesztes is nyerjen. Szerintem ennek a játéknak jót tenne egy nyer-nyer PvP szituáció, ahol a győztes megkapja a jutalmát, a vesztesnek sincs azonban rossz szájíze.


Let
Dátum: 2009.12.09. 14:17:20
Üdv PottomPanna!

Szerintem nem feltétlenül érné meg tovább könnyíteni egy új lehetőséggel az adott szint feletti játékot. Másrészt többen portyáznak (portyáznának), mint kalandot teljesítenek, nem? Illetve 40. szint felett ott vannak a kalandok; akkor újabb lehetőséget kapnak a kalandok mellé az adott szint felettiek? Mi van a többiekkel?

Prisma
A TOP számára plusz LE csorogna be anélkül, hogy TP-t kellene veszíteniük.

Ha jól értem, azért igazából ez nem pótolja az elveszett portya TP-t. Módosítás: de jó alternatívát adhat, mivel az adott karakter megszabhatja a barátságos/harcos arányt! Igazad van; valamit valamiért.


Let
Dátum: 2009.12.09. 13:44:13
Üdv!

További problémának látom, hogy ha pl. kristályponthoz kapcsolódó jutalma van a barátságos portyázásnak, akkor újra a 40+ szintűek kapnak új fejlesztést, a többiek kimaradnak.
Véleményem szerint garantálni kell egy minimum jutalmat az "esélyteleneknek" is, hiszen különben nem éri meg nekik harcba szállni. Szerintem is jól összegeznek azok a hozzászólások, hogy nem megengedhető a farmolás, tehát idő és (virtuális) térbeli korlátra szükség van. Ha megint rendszeresen az egyik veszít, a másik nyer, mindenképpen újabb "kasztok" alakulnak ki; győztesek kontra vesztesek. A veszteség nyeresége lehetne egy bizonyos része a győzelemnek, ilyenkor minden vereségből tanulunk valamit - hiszen itt szakértelmekről van szó. Egy nyer-nyer szituáció mindenki játékélményét növelné. A győztes elkerülhetetlenül többé válik egy erőforrásokra és pontokra épülő játékban, itt azonban szerintem érdemes lenne kezelni a vesztes semmit sem kap problémát.
Az állatokra valóban ott kennel.

Véleményem szerint aki normál portyázással elkölti a PP-t, azért teszi ezt, mert ebből szerinte nyertesen kerül ki (különleges kivételek vannak, pl. tömés). Aki nem költi el, az általában veszít (vagy nincs ideje az összeset elkölteni). Ha az a szándék, hogy most a "vesztesek" nyerjenek, vagy kihasználják a PP-t akkor más színtérre kellene tenni a küzdelmet.

Közvetlenül szakértelmekre jutalmakat kapni azonban még jobban széthúzza a mezőnyt, erősíti az erősebbet.
Olyan erőforrást adni, pl. őskövet, ami normál portyával is elérhető? Akkor a normál portyában győző karakterek egyszerűen megnövelik a lopást, és máris több őskövük van. Miért érné meg nekik az amúgy 0-s szakértelmeket növelgetni?
Olyan dologra lenne szükség, ami mindenkinek (portyás, vadászós, pók, stb.) megéri, és eddig nem volt elérhető.

Nem tudom, hogy egy olyan szakértelemnek lehetne-e értelme, mely bizonyony százalék eséllyel bevenne egy válaszott szakértelmet a 3 közé (tudaturbóhoz hasnolóan lehetne választani). Ezzel egyrészről lehetne közvetlenül barátságos portyára gyúrni, mégsem adna túlzott előnyt.



Let
Dátum: 2009.12.08. 16:03:08
Üdv Birka!

Értelek és meghajlok bölcsességed előtt, ezentúl ha van időm, csak a játékkal foglalkozom. Ha fut magától tovább a topic fut, ha nem, nem. Egy próbát megért - szakmai ártalom.

Miklós, te is fellélegezhetsz, nem voltam egyébként sem biztos benne, hogy jót tesz a játéknak egy ilyen "tisztánlátás" (hányan, mennyire stb. játszanak). Egyébként -habár csendesen- mondtad a találkozón, hogy "a játékosok nem szeretik a számokat".


Let
Dátum: 2009.12.08. 15:46:02
Még valami eszembe jutott.
Megnézem, hogy "magában" életképes-e ez a topic, vagy állandó újraélesztést igényel-e.
Ha az utóbbi, nincs értelme fenntartani, elsétálok és többet vissza se nézek. Végülis csak egy topic egy -egyébként nagyon jó- játékról.
Ha nincs rá igény, akkor nincs.

Let
Dátum: 2009.12.08. 15:39:03
Szasz Birka!

Várom az eredményeket.


Let
Dátum: 2009.12.08. 15:27:24
Üdv Jeriko!

Jó ötlet, utánajárok.


Let


Ui: Annak aki az összes hozzászólásomat 1-re pontozta.

Névtelenül annyit ér a véleményed,
hogy elgondolkodtatsz, tényleg nem érted?
Azt hiszem nem foglak soha megérteni téged,
te teszed a dolgod, én is az enyémet.