Hozzászólások - Lavender
Ez nagyon jó hír Köszönöm a pozitív visszajelzést itt is, ott is!
Idézet: pityu - 2012.12.04. 10:28:03
Valahol azért nem ártana figyelni arra is, hogy ne kényszerítsük a játékost ész nélküli pazarlásra:
pl: a bűvös állateledelnek legyen egy reális alternatívája karakter szintjéhez, vagy a karakter legmagasabb állat szintjéhez mért meggyőzőkészség szakértelemben, mert aki áldozott nem kevés őskövet a familiárisra és költött azok moráljára mivel nem "lecserélhetők", az gyakorlatilag nem kap cserébe semmit, ennyi erővel áldozz 24 őskövet is lehetne a küldetés...
Az idézet még a bolygó ura event idejéből való...
Ehhez hasonló küldetés bekerült a Feladatok-menü dekrétummal nem kiváltható küldetései közé is. Elgondolkodtató, hogy azért, mert a játék fejlesztői szerint az lenne a cél, hogy az állataink morálját 0/csökkenő szinten kellene tartani tömegesen?
Szerintem, vagyis remélem nem. Pityu javaslatát a "Feladatokra átültetve" támogatom, miszerint az egyszerű állateledeles küldinek is kellene egy alternatíva. Talán túl merész fantázia, de szerintem a "támadj meg 3 magasabb szintű végzeturat, vagy legyél te a legmagasabb szintű" mintájára itt is lehetne magától értetődően teljesített a feladat, amennyiben bizonyos, hogy egy karakter meggyőzőkészség szakija a morál folyamatos növekedését/csökkenésének kizárás eredményezi. Mivel a Feladatok szintenként változnak, és a karakterek szintjével a küldetés teljesítésének módja is változhat, szerintem volna értelme...
kieg.: persze ez csak egy ötlet. A hsz lényege, hogy jeleztem, hogy piti küldetést nem tudok teljesíteni emiatt a kis "probléma" miatt. Természetesen bármilyen megvalósítható, a feladathoz illeszkedő léptékű és/vagy témájú alternatívának örülnék, csak legyen köszönöm, hogy elolvastátok!
Valahol azért nem ártana figyelni arra is, hogy ne kényszerítsük a játékost ész nélküli pazarlásra:
pl: a bűvös állateledelnek legyen egy reális alternatívája karakter szintjéhez, vagy a karakter legmagasabb állat szintjéhez mért meggyőzőkészség szakértelemben, mert aki áldozott nem kevés őskövet a familiárisra és költött azok moráljára mivel nem "lecserélhetők", az gyakorlatilag nem kap cserébe semmit, ennyi erővel áldozz 24 őskövet is lehetne a küldetés...
Az idézet még a bolygó ura event idejéből való...
Ehhez hasonló küldetés bekerült a Feladatok-menü dekrétummal nem kiváltható küldetései közé is. Elgondolkodtató, hogy azért, mert a játék fejlesztői szerint az lenne a cél, hogy az állataink morálját 0/csökkenő szinten kellene tartani tömegesen?
Szerintem, vagyis remélem nem. Pityu javaslatát a "Feladatokra átültetve" támogatom, miszerint az egyszerű állateledeles küldinek is kellene egy alternatíva. Talán túl merész fantázia, de szerintem a "támadj meg 3 magasabb szintű végzeturat, vagy legyél te a legmagasabb szintű" mintájára itt is lehetne magától értetődően teljesített a feladat, amennyiben bizonyos, hogy egy karakter meggyőzőkészség szakija a morál folyamatos növekedését/csökkenésének kizárás eredményezi. Mivel a Feladatok szintenként változnak, és a karakterek szintjével a küldetés teljesítésének módja is változhat, szerintem volna értelme...
kieg.: persze ez csak egy ötlet. A hsz lényege, hogy jeleztem, hogy piti küldetést nem tudok teljesíteni emiatt a kis "probléma" miatt. Természetesen bármilyen megvalósítható, a feladathoz illeszkedő léptékű és/vagy témájú alternatívának örülnék, csak legyen köszönöm, hogy elolvastátok!
Dátum: 2013.02.20. 21:33:16
Köszi
Dátum: 2013.02.20. 21:01:31
Ez érthető és jogos.... sajnos. Akkor úgy tervezek
Quellon, köszönöm!
Quellon, köszönöm!
Dátum: 2013.02.20. 20:47:05
Sziasztok!
Elsőként becsatoltam két hozzászólást, amit "megengedtem magamnak" a szövetségem fórumában is, az aktuális eventtel kapcsolatban. Mindent elárul azzal kapcsolatban, miért vagyok most itt:
"Erről nem volt szó, a térkép és a landragór volt eredetileg három hétre kihirdetve, ott van a szövi üzenőfalán is. De a legrosszabb, hogy a csaták számai nem változtak, csak az idő lett rövidebb egy héttel. Eznemteccik mi van ha nem generálódik annyi pp-m addig?!"
"Csak nem tetszik, hogy szerda este, lassan félálomban kell azt látnom, hogy 3 hétig tart egy elég jó event, de ugyanazt kell teljesíteni, mintha 4 hetes lenne.
Nem érek rá naponta 400/21-et csatázni, de most arra sincs energiám, hogy azt kiszámoljam, hogy 21 nap alatt hány pp generálódik, vagy kénytelen leszek-e menet közben beállítást váltani (vagy hogy úgy megéri-e, vagy még úgy is esélytelen!?).
Ha a fórumra megyek szöttyögni... hát most ahhoz sincs erőm... volt arról bejelentés, hogy ez is három hét lesz, vagy csak most állítottak minket kész tények elé?! Mi ez, ha nem szivatás?"
Nem fűznék hozzá semmit. Nem tudom, volt-e a szűkös programidőről szó, vagy egyáltalán mikor született erről döntés, és miért csak most tudtam meg - konkrétan ez mind érdekelne + az az apróság, hogy a teljesítendő feladatok aránya miért nem csökkent a rendelkezésre álló idővel? Ne haragudjatok, ha volt már szó erről, és újra jöttem én is "pityeregni" ezzel kapcsolatban, de csak most estem be, most láttam.
Ha valaki felfrissítené a topikot választ adva a kérdéseimre, azért őszintén hálás lennék!
Elsőként becsatoltam két hozzászólást, amit "megengedtem magamnak" a szövetségem fórumában is, az aktuális eventtel kapcsolatban. Mindent elárul azzal kapcsolatban, miért vagyok most itt:
"Erről nem volt szó, a térkép és a landragór volt eredetileg három hétre kihirdetve, ott van a szövi üzenőfalán is. De a legrosszabb, hogy a csaták számai nem változtak, csak az idő lett rövidebb egy héttel. Eznemteccik mi van ha nem generálódik annyi pp-m addig?!"
"Csak nem tetszik, hogy szerda este, lassan félálomban kell azt látnom, hogy 3 hétig tart egy elég jó event, de ugyanazt kell teljesíteni, mintha 4 hetes lenne.
Nem érek rá naponta 400/21-et csatázni, de most arra sincs energiám, hogy azt kiszámoljam, hogy 21 nap alatt hány pp generálódik, vagy kénytelen leszek-e menet közben beállítást váltani (vagy hogy úgy megéri-e, vagy még úgy is esélytelen!?).
Ha a fórumra megyek szöttyögni... hát most ahhoz sincs erőm... volt arról bejelentés, hogy ez is három hét lesz, vagy csak most állítottak minket kész tények elé?! Mi ez, ha nem szivatás?"
Nem fűznék hozzá semmit. Nem tudom, volt-e a szűkös programidőről szó, vagy egyáltalán mikor született erről döntés, és miért csak most tudtam meg - konkrétan ez mind érdekelne + az az apróság, hogy a teljesítendő feladatok aránya miért nem csökkent a rendelkezésre álló idővel? Ne haragudjatok, ha volt már szó erről, és újra jöttem én is "pityeregni" ezzel kapcsolatban, de csak most estem be, most láttam.
Ha valaki felfrissítené a topikot választ adva a kérdéseimre, azért őszintén hálás lennék!
Érdekes fejlesztés, és ahogy az lenni szokott, van néhány dolog, ami elég rejtélyes számomra a működésével kapcsolatban.
- Első és legfontosabb, mi a helyzet, ha érdekel a dolog, de tegyük fel két szintlépés között járok épp... mi történik, hogyha szintet lépek, lehet(ne)-e továbbvinni egy megkezdett de még be nem fejezett feladatsort? Picit gonosz dolognak tartom, hogy ha szigorúan egy szintlépéstől függ a küldi, akkor miért nem csak akkor kapja meg adott kari, amikor épp szintet lép*, tekintve, hogy maga a feladatsor újabb fejtörést, és szervezést igényel (elsősorban templommal összhangban, de itt vannak a sűrű eventek is, a mostaninál is adódik a szintlépés sebessége az eseménypontok gyűjtögetésével...)
- vagy például mi van, ha a következő szintlépésemig nem esik ki 20 kaland, bármennyire is igyekeznék a teljesítésükkel
- vagy például mi a helyzet, ha nem akarom elkölteni a templomkristályokat, de nem tudok megszerezni egy szintlépés alatt (esetemben a megkezdett fél szint alatt) 20 templomkristályt. Bemásoltam még egy ezzel kapcsolatos kérdés-adagot, mert az is témába vág:
Idézet: Lavender - 2013.02.13. 18:59:58
off: arról nem is beszélve hogy a templomkristályos küldi egyben egy nem kicsit ősköves feladat, még ha burkoltan is - ezt észre kell venni.
Nem tudom, megengeditek-e azt a javaslatot, vagy élesen ellentmond-e megint a fejlesztés lényegével, de hasznosnak tartanám, ha lenne a táblázat alatt egy olyan "kipipálható" lehetőség is, ami megoldaná a nem befejezett feladatsor továbbvitelét egy következő szintre, ha a szándékomban áll - ha csak egy-két nem teljesült feladatról lenne szó, úgy szerintem korrekt a kérésem, tekintve, hogy nincsenek dekrétumok, tehát a feladatokat mindenképp teljesíteni kell valamikor. A cél attól még maradhat, akit érdekel, az úgy is azon fog fáradozni, hogy be tudja fejezni, meg tudjon csinálni mindent, de nem kellene kiszúrni azokkal, akik nem annyira optimalizátor művészek. Játszani vagyunk itt. A templomos feladatok, egy szintlépés és vele a Feladatos feladatok, és akármelyik event együtt... ezeket összehangolni már szinte "mester-fokozatú" tudás. Legyen tanító célzata, de legyen korrekt és elérhető ésszerű kereteken belül. Lényeg a lényeg, a javaslatom szerint lényegében működhetne úgy, mintha a templomos küldetéseket és a "küldetéses küldetéseket" házasítottátok volna. Az idő ne korlát legyen, hanem csupán rejtsen új lehetőségeket magában.
Mert egyébként nekem is tetszik a fejlesztés... de hogy *most mindenkinek betettétek a játékba "automatice" , és ha komolyan ragaszkodtok az új feladatsorokhoz szintlépésekkor tekintet nélkül arra, hogy hogy áll vele valaki, az szerintem nem korrekt. Szerintem úgy hiba volt.
kieg.: Fecsu hozzászólását elolvastam és eszembe jutott még valami... Kapunk tpt- és le-t is, annyi, amennyit. De. Miért is nem kaphatunk AF-pontokat a tp mellé kiegészítésként? Mármint vadászok, portyázok, fejlődöm szívesen, de ha nekem az AF pont is számít, úgy vegyek fel szinten belül 10%-nyi Tp-t AF pontok nélkül ? Szerintem ezt is korrigálni kellene, kedvcsinálónak mindenképpen - különösen, hogy a végső, ládikós jutalmak között sincs ez kompenzálva.
- Első és legfontosabb, mi a helyzet, ha érdekel a dolog, de tegyük fel két szintlépés között járok épp... mi történik, hogyha szintet lépek, lehet(ne)-e továbbvinni egy megkezdett de még be nem fejezett feladatsort? Picit gonosz dolognak tartom, hogy ha szigorúan egy szintlépéstől függ a küldi, akkor miért nem csak akkor kapja meg adott kari, amikor épp szintet lép*, tekintve, hogy maga a feladatsor újabb fejtörést, és szervezést igényel (elsősorban templommal összhangban, de itt vannak a sűrű eventek is, a mostaninál is adódik a szintlépés sebessége az eseménypontok gyűjtögetésével...)
- vagy például mi van, ha a következő szintlépésemig nem esik ki 20 kaland, bármennyire is igyekeznék a teljesítésükkel
- vagy például mi a helyzet, ha nem akarom elkölteni a templomkristályokat, de nem tudok megszerezni egy szintlépés alatt (esetemben a megkezdett fél szint alatt) 20 templomkristályt. Bemásoltam még egy ezzel kapcsolatos kérdés-adagot, mert az is témába vág:
Idézet: Lavender - 2013.02.13. 18:59:58
A templomkristályos történet nekem sem tetszik, bár konkrétan az érdekelne, hogy a feladatban elrejtett "vagy" szócska azt jelenti-e, hogy mindkét lehetőség kihasználása egyformán érvényes a feladat teljesítéséhez, mint templomok választható szakértelem fejlesztős küldetései esetén? Konkrétan teljesülne-e a küldi, ha szerzek és költenék is 10-10 templomkristályt?
off: arról nem is beszélve hogy a templomkristályos küldi egyben egy nem kicsit ősköves feladat, még ha burkoltan is - ezt észre kell venni.
Nem tudom, megengeditek-e azt a javaslatot, vagy élesen ellentmond-e megint a fejlesztés lényegével, de hasznosnak tartanám, ha lenne a táblázat alatt egy olyan "kipipálható" lehetőség is, ami megoldaná a nem befejezett feladatsor továbbvitelét egy következő szintre, ha a szándékomban áll - ha csak egy-két nem teljesült feladatról lenne szó, úgy szerintem korrekt a kérésem, tekintve, hogy nincsenek dekrétumok, tehát a feladatokat mindenképp teljesíteni kell valamikor. A cél attól még maradhat, akit érdekel, az úgy is azon fog fáradozni, hogy be tudja fejezni, meg tudjon csinálni mindent, de nem kellene kiszúrni azokkal, akik nem annyira optimalizátor művészek. Játszani vagyunk itt. A templomos feladatok, egy szintlépés és vele a Feladatos feladatok, és akármelyik event együtt... ezeket összehangolni már szinte "mester-fokozatú" tudás. Legyen tanító célzata, de legyen korrekt és elérhető ésszerű kereteken belül. Lényeg a lényeg, a javaslatom szerint lényegében működhetne úgy, mintha a templomos küldetéseket és a "küldetéses küldetéseket" házasítottátok volna. Az idő ne korlát legyen, hanem csupán rejtsen új lehetőségeket magában.
Mert egyébként nekem is tetszik a fejlesztés... de hogy *most mindenkinek betettétek a játékba "automatice" , és ha komolyan ragaszkodtok az új feladatsorokhoz szintlépésekkor tekintet nélkül arra, hogy hogy áll vele valaki, az szerintem nem korrekt. Szerintem úgy hiba volt.
kieg.: Fecsu hozzászólását elolvastam és eszembe jutott még valami... Kapunk tpt- és le-t is, annyi, amennyit. De. Miért is nem kaphatunk AF-pontokat a tp mellé kiegészítésként? Mármint vadászok, portyázok, fejlődöm szívesen, de ha nekem az AF pont is számít, úgy vegyek fel szinten belül 10%-nyi Tp-t AF pontok nélkül ? Szerintem ezt is korrigálni kellene, kedvcsinálónak mindenképpen - különösen, hogy a végső, ládikós jutalmak között sincs ez kompenzálva.
Dátum: 2013.02.13. 18:59:58
A templomkristályos történet nekem sem tetszik, bár konkrétan az érdekelne, hogy a feladatban elrejtett "vagy" szócska azt jelenti-e, hogy mindkét lehetőség kihasználása egyformán érvényes a feladat teljesítéséhez, mint templomok választható szakértelem fejlesztős küldetései esetén? Konkrétan teljesülne-e a küldi, ha szerzek és költenék is 10-10 templomkristályt?
Dátum: 2013.01.23. 21:41:18
Miután lefirkantottam ide a hibát, a probléma megszűnt a gépemen (nincs másik ), újrafrissítve a kari lapját normálisan működött, csakúgy, mint a többi, csak az volt gyanús, hogy pont akkor nem tudtam rendesen betölteni, amikor meg akartam támadni... PM
mód: pontosabban utána sem... egészen addig, amíg itt nem jeleztem a hibát, utána ugyanúgy betöltött az oldal frissítésekor mint bármelyik más karakterlap. Menet közben próbálkoztam még szúrópróbaszerűen mással is, azok rendben voltak, csak ez nem..
mód: pontosabban utána sem... egészen addig, amíg itt nem jeleztem a hibát, utána ugyanúgy betöltött az oldal frissítésekor mint bármelyik más karakterlap. Menet közben próbálkoztam még szúrópróbaszerűen mással is, azok rendben voltak, csak ez nem..
Dátum: 2013.01.23. 21:27:08
Van egy játékos, akinek a karakterlapját úgy érem el, hogy a chrome képernyő újraküldés megerősítést kér róla... szóval elég nehézkesen érem el, hogy megtámadhassam. Más karakterlapokkal nincs ilyen gondom, ezzel az eggyel. Szerintetek ez miféle dolog, ez is script lehet, vagy csak véletlen és a technika játszik velem?
Dátum: 2013.01.21. 19:22:29
A láthatatlanság gyűrrűje
A kalandot jelezték már itt is:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,266.40#hsz50
Belefutottam most én is ebbe a kalandba, mint a mellékelt ábra mutatja, sajnos még mindig játékban van. Már a címe sem volt bizalomgerjesztő, elolvasni... beleolvasni sem volt élmény. Durva helyesírási hibákkal van tele, a történet már el sem jutott, feladtam az olvasását... komolyan értékelhetetlen.
A kalandot jelezték már itt is:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,266.40#hsz50
Belefutottam most én is ebbe a kalandba, mint a mellékelt ábra mutatja, sajnos még mindig játékban van. Már a címe sem volt bizalomgerjesztő, elolvasni... beleolvasni sem volt élmény. Durva helyesírási hibákkal van tele, a történet már el sem jutott, feladtam az olvasását... komolyan értékelhetetlen.
Dátum: 2013.01.19. 23:43:11
V5-ön xenó csatáknál miért nem számít a kritikus vari az egyéni küldetéseknél? V2-n tudom csinálni őket, de v5-ön egyszerűen nem megy, nem minden csatát számol bele, vagy ez megint valami bug...
Dátum: 2013.01.18. 17:07:54
Ez engem is érdekelne Kérlek, egy kicsit bővebben írd le, hogy mire gondolsz, mit értesz az alatt, hogy nem fog annyi százalékot adni, ha más iq-növelő akármim van? Tárgyam még sajnos nincs, így elsősorban az érdekelne, hogy ha szakim+relikem van, akkor ezek hogyan befolyásolják egymás hatását - eddig azt hittem, hogy ezek hatása összeadódik.
Dátum: 2013.01.18. 15:21:18
Segíthet az is, ha nem pihensz, miközben a küldit teljesíted, mert olyankor a vp gyorsabban regenerálódik. Ha nem pihensz, több időd van rányomni a "küldetések" gombra 0 VP-vel, hogy az végül teljesüljön
Dátum: 2013.01.10. 06:05:19
Igen van néhány 100köves relikvia, amit ha az egyik karakterednél megveszel, úgy a többi világokon létezőknél is megjelenik. Ez egy olyan, tapasztaltam, működik
Dátum: 2013.01.04. 06:14:00
Köszönöm.
Dátum: 2013.01.04. 05:34:21
Sziasztok!
A közelgő xenó eventtel kapcsolatban szeretném tudni két kérdésre is a választ:
- a xenó csaták szövetségi vadászós küldetésbe beleszámítanak-e, vagy esetleg
- a xenó csaták az egyéni vadászós templomos küldetésekbe beleszámítanak-e.
Netán mindkettő vagy egyik sem bocsánat, ha már korábban én is kérdeztem ugyanezt, nem emlékszem már rá pontosan, megerősítést szeretnék. A segítséget előre is köszönöm!
A közelgő xenó eventtel kapcsolatban szeretném tudni két kérdésre is a választ:
- a xenó csaták szövetségi vadászós küldetésbe beleszámítanak-e, vagy esetleg
- a xenó csaták az egyéni vadászós templomos küldetésekbe beleszámítanak-e.
Netán mindkettő vagy egyik sem bocsánat, ha már korábban én is kérdeztem ugyanezt, nem emlékszem már rá pontosan, megerősítést szeretnék. A segítséget előre is köszönöm!
Dátum: 2013.01.03. 17:45:00
Tuti receptet akarsz? Játssz azért, hogy megfejtsd pontosan, mik a főbb összetevői a biztos sikernek. Egy csomó mindentől függ, miért és mikor nyerhet valaki, így a lehetséges bajnokok kiléte mindezektől függhet: pl. karakterek tudatos pók-bajnokká fejlesztése, eddigi bajnokainak száma, a karakter szintje és a mezőny, a mezőnyében az indulók száma és azok eddigi eredményei, különösen a nevező bajnokok és az ő "bónuszaik"; a karakterek öltözete, állatainak száma és szintje, szövetségi épületbónuszok; a karakter eddigi eredményei, a tulajdonságok/szakik/AF pontok fejlesztésének iránya, templomos-egyéb plecsnik bónuszai. Számít, hogy eddig mennyit áldoztál a karidra, ahogy az előttem szólók is írták, hogyan sikerült optimalizálni. Meg lehet pusztán szerencséd is
Vedd kihívásnak, hogy bajnok lehess, és játssz azért, hogy egyszer sikerüljön. A bajnoki nincs előre eldöntve, egy jó fejlesztéssel lehetsz te a "jövő bajnoka", az sincs kőbe vésve, hogy ne küzdd fel magad a semmiből a nagyobbak közé - persze ez nagy valószínűséggel nem fog ingyen menni, de nincs "ingyen" az idő és a tudás sem, ami kell ahhoz, hogy egy eredményes karaktert építs. Amit a jelenben megtehetsz, hogy tanulsz azoktól, akikre ma zabos vagy, és akiknek a győzelmét nem érted és nem tartod jogosnak. Elégedj meg egy erős karival, válassz jó szövetséget, és talán neked is sikerül. Világbéke
Vedd kihívásnak, hogy bajnok lehess, és játssz azért, hogy egyszer sikerüljön. A bajnoki nincs előre eldöntve, egy jó fejlesztéssel lehetsz te a "jövő bajnoka", az sincs kőbe vésve, hogy ne küzdd fel magad a semmiből a nagyobbak közé - persze ez nagy valószínűséggel nem fog ingyen menni, de nincs "ingyen" az idő és a tudás sem, ami kell ahhoz, hogy egy eredményes karaktert építs. Amit a jelenben megtehetsz, hogy tanulsz azoktól, akikre ma zabos vagy, és akiknek a győzelmét nem érted és nem tartod jogosnak. Elégedj meg egy erős karival, válassz jó szövetséget, és talán neked is sikerül. Világbéke
Dátum: 2013.01.03. 17:23:30
V5:
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Rebecca
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Khebir
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Kiaphet
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: N3uTrIn0
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Pathfinder
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Hans Krammel
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: PiszkosFred
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Wart
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Tray
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Lavender
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Blacklocust
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Smaragd Holló
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Barragh
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Macskusz
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Inventorix
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Merlin666
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Ardousius
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Bloody Mary
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Messiah
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Khaos
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Mimóza Multiplex
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Luffy
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Deep Shadow
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Julien király
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Dogmatic
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Tejesember
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Dark_Crusade
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: RobiGT
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Rossz Idegzetű Kisleány
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Zabos
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 30. kategóriájának győztese: Rebecca
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 29. kategóriájának győztese: Khebir
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 28. kategóriájának győztese: Kiaphet
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 27. kategóriájának győztese: N3uTrIn0
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 26. kategóriájának győztese: Pathfinder
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 25. kategóriájának győztese: Hans Krammel
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 24. kategóriájának győztese: PiszkosFred
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 23. kategóriájának győztese: Wart
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 22. kategóriájának győztese: Tray
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 21. kategóriájának győztese: Lavender
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 20. kategóriájának győztese: Blacklocust
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 19. kategóriájának győztese: Smaragd Holló
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 18. kategóriájának győztese: Barragh
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 17. kategóriájának győztese: Macskusz
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 16. kategóriájának győztese: Inventorix
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 15. kategóriájának győztese: Merlin666
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 14. kategóriájának győztese: Ardousius
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 13. kategóriájának győztese: Bloody Mary
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 12. kategóriájának győztese: Messiah
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 11. kategóriájának győztese: Khaos
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 10. kategóriájának győztese: Mimóza Multiplex
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 9. kategóriájának győztese: Luffy
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 8. kategóriájának győztese: Deep Shadow
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 7. kategóriájának győztese: Julien király
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 6. kategóriájának győztese: Dogmatic
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 5. kategóriájának győztese: Tejesember
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 4. kategóriájának győztese: Dark_Crusade
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 3. kategóriájának győztese: RobiGT
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 2. kategóriájának győztese: Rossz Idegzetű Kisleány
Tegnap, 03:19 A bajnoki viadal 1. kategóriájának győztese: Zabos
Dátum: 2012.12.20. 19:59:44
Elég csendesen ért véget az event, minden felhajtás nélkül. Semmi hűhó, semmi piros lámpás jelzés vagy sárga szöveges értesítés, csak - mintha elvágták volna.
Gratulálok mindenkinek, aki eredményesen végigcsinálta a céljául kitűzött szintig!
Gratulálok mindenkinek, aki eredményesen végigcsinálta a céljául kitűzött szintig!
Dátum: 2012.12.12. 22:09:23
Köszi, srácok