Wikiről:
"... csatlós szintenként ad karakterszint/50 varázslatelnyelést."
Tehát függ a karakter szintjétől is a varielnyelés mértéke.
Hozzászólások - McMad
Dátum: 2014.06.04. 15:24:35
Dátum: 2014.05.28. 12:26:53
A tetemes lepontozás sem sokat segít azon, hogy tán még nálam is rosszabbul vetted le, értelmezted a kiírást.
Kieg.:
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.05.28. 11:41:37
No ezt kitűzöm a Szövifórumunkra. Tutti hülyére röhögik magukat a tagjaink.
Én, mint Behó szerelmes... Elképesztő...
A JÁTÉK szeretetét NE keverd össze a Behó szeretettel.
Najóóóó. Részemről ennyi off bőven elég.
Kieg.:
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.05.28. 11:41:37
... értem én hogy mint régi tag ,Behó szerelmes (és mint tudod ,szerelem elvakit))vagy ...
No ezt kitűzöm a Szövifórumunkra. Tutti hülyére röhögik magukat a tagjaink.
Én, mint Behó szerelmes... Elképesztő...
A JÁTÉK szeretetét NE keverd össze a Behó szeretettel.
Najóóóó. Részemről ennyi off bőven elég.
Dátum: 2014.05.28. 09:18:58
Idézet: Utolsó_Lovag - 2014.05.27. 19:29:29
...A szövetségi bajnokságra minden aktív szövetség automatikusan benevez. Ez rendben DE EGYÉNILEG NE LEGYEN KÖTELEZŐ,,,legyen 1 gomb amivel meg tudjuk választani , hogy NEKÜNK mikortól lesz válallalható...
Mi kára származik egy szövinek abból, ha benevezik?
1,Nagyobb 35 fő körüli szövinél ,nem igazán ideális ha Ti döntitek el kivel leszünk 4 csapatban???
Épp előtted fejtegettük, hogy ebben a rendszerben 1 szövi = 1 csapat/szín/ és 4 szövi alkot egy csoportot, akik egymás ellen versenyeznek a csoporton belül 1 hétig a'la HH, majd pontok függvényében újraosztják a 4es csoportokat heti rendszerességgel (minden héten másik 3 szövi ellen küzd adott szövetség). Tehát HA jól értelmeztük a leírást, akkor ez a kérdésed már nem kérdés.
2,Mi van , ha társakközül önhibáján kivül inaktiv lesz
Semmi. Ebben a rendszerben nem számít, illetve az egyéni díjazás (aminek formája, mikéntje még nem is tisztázott) lesz kisebb, ami BÁRMELY más játékelem esetén is előfordulhat. Ha a Behó hibájából, akkor rendszerint kompenzál. Ha pl. a főnöke nem enged valakit napi 24 órán keresztül VÚ-zni, akkor a főnökével rendezze az illető a kompenzációs kérdést.
3, Mert gondolom ez is kő vételel lesz hatásos, mi van ha nem tudsz rá pénzt áldozni
No ez az egyetlen nagyobb játékelem régóta, aminek nemhogy a leírásában nincs kavicsköltség, de mögötte sem sejtek kavicsoldalt... :S
/A mintául szolgáló HH-ban is csak a relikek voltak kavicsköltségűek - itt 100%, hogy nincs ilyen téma... Egyenlőre. :-X/
4. Társad(id) át megy- mennek másik szövibe mi lesz , főleg ha hordát is vált
Semmi. A szövetségek versengenek és a szövetség kap jutit. Az egyéni juti ettől totál független - akár naponta válthatsz szövit-hordát (ha jól értelmeztem a leírást).
5, Mi lesz ha bug miatt vesztitek el a heti csatákat
Behó kompenzál, újraindít, sztornóz, stb. úgy, ahogy az eddig is történt már más ERŐS bug esetén.
Mód.: pár apróság...
Dátum: 2014.05.27. 15:18:48
Eddig tiszta, 1etértek és nem is mond ellent annak, amit gondoltam, de...
Már értem hol van a bökkenő a gondolatmenetemben:
Ez csak úgy lehetséges, hogy tényleg 4 szövis "csoportmeccsek" vannak csoportvariával hetente.
No ez így programozói kihívás a javából, de feltétlen érdekesebb, mint a nagyobb hordák esetén alig koordinálható HH, vagy ahogy nemrég gondoltam (a szövik 4 csapatba osztva - persze nem a tagság - és újrakavarva hetente).
Mondjuk attól nem félek, hogy a DDT az első 10-be jut, mert legendásan híres a sok "másként gondolkodó" nálunk, ergo nem épp zökkenőmentes az összhang....
No de ez az átka a fenenagy demokráciának + a szövilétszámunk sem épp kedvez az "egyirányúságnak".
Mindenesetre így akkor is jobban tetszik, csak sikerüljön a programozás és az apróságok belövése.
Kieg.: Módosítom is a kérdéses HSz-em...
Már értem hol van a bökkenő a gondolatmenetemben:
A második körben egy csapatban játszanak a 4 pontosak, egy csapatban a 3 pontosak stb. A 3. és 4. körben úgy állítjuk össze a csapatokat, hogy még senki sem játszott a másikkal.
Ez csak úgy lehetséges, hogy tényleg 4 szövis "csoportmeccsek" vannak csoportvariával hetente.
No ez így programozói kihívás a javából, de feltétlen érdekesebb, mint a nagyobb hordák esetén alig koordinálható HH, vagy ahogy nemrég gondoltam (a szövik 4 csapatba osztva - persze nem a tagság - és újrakavarva hetente).
Mondjuk attól nem félek, hogy a DDT az első 10-be jut, mert legendásan híres a sok "másként gondolkodó" nálunk, ergo nem épp zökkenőmentes az összhang....
No de ez az átka a fenenagy demokráciának + a szövilétszámunk sem épp kedvez az "egyirányúságnak".
Mindenesetre így akkor is jobban tetszik, csak sikerüljön a programozás és az apróságok belövése.
Kieg.: Módosítom is a kérdéses HSz-em...
Dátum: 2014.05.27. 13:37:32
Azért összedobnék pár "nem mindegy" kérdést még összefoglalásként:
1. Lesz EP kötelezettsége ennek a szövibajnokinak?
2. Ha nem is lesz gyaníthatóan 5-7 nyert csatánként potyogó cucc, de azért a kiégett valahol helyet kap?
Ha igen, akkor milyen arányban? A 20 PP/1 kiégett HH eventes aránnyal?
3. (Mód.: tisztázódott kérdés)
1. Lesz EP kötelezettsége ennek a szövibajnokinak?
2. Ha nem is lesz gyaníthatóan 5-7 nyert csatánként potyogó cucc, de azért a kiégett valahol helyet kap?
Ha igen, akkor milyen arányban? A 20 PP/1 kiégett HH eventes aránnyal?
3. (Mód.: tisztázódott kérdés)
Dátum: 2014.05.27. 08:25:45
Az opterek ki fogják hagyni (alig fognak részt vállalni belőle), DE ez nem gond a verseny szempontjából amíg legalább 1 szövitag rendszeresen és okosan ütöget.
/Kieg.: Az ész nélkül ütögetőkkel van gond egy ilyen versenyen és nem a létszámmal - az annál jobb minél kisebb/
Tudod ez is egyfajta "Kastély".
A JÁTSZÓK (jelen esetben vadászni is hajlandók) tolják a szövi szekerét izomból.
Az opterek pedig... :-X
Mondjuk tetszik az egyéni jutizás téma, ami a tervezetben van - remélhetőleg némileg kompenzálóbb erejű lesz aktivitás függvényében, mint a Szöviküldi sorjutalom.
Ha már HH hasonlóság akár azt is el tudom képzelni, hogy Hordatrófea (is) szerepeljen az egyéni jutiban... :-x
Félopter VF-esként örülök ennek a fejlesztésnek, mert még számomra sem volt 1szerű pl. összehozni a VT-s X portyaLE küldit (hát még a kevésbé portyahatékonyaknak, vagy a célponthiányosabb környezetűeknek) - ezzel azért jelentősen könnyebb lesz.
Számomra ez egyfajta "VF-es EH" téma úgy, hogy az EH portyaelőny azért megmarad benne.
A LE és TP eliminálást nem biztos, hogy jó ötletnek tartom, mint játékkedv erősítő tényezőt.
Főleg ha erőforrásba azért kerül (EP/CsP és PP).
Viszont ha nem, akkor ÉP/MP/állatseb ára lenne csak a részvételnek - hááááát arra nem biztos hogy érdemes erősebb kompenzációt/jutirendszert erőltetni és kiesne az erőforrás extraeltolási lehetőség is...
Soktényezős kérdés - mi módon lenne játékélmény fokozóbb?
1 biztos: Ha a betolt PP-ből nem esik kavics valamilyen mértékben, formában (pl. végjutiban), akkor tutti hamar meg fog zuhanni a kezdeti lelkesedés nem csak az opter, de még a fizetős oldalon is és marad ez a verseny a játszók további ollónyitogató, öngyengítő technikájának (a'la szingu)... :S :-x
/Kieg.: Az ész nélkül ütögetőkkel van gond egy ilyen versenyen és nem a létszámmal - az annál jobb minél kisebb/
Tudod ez is egyfajta "Kastély".
A JÁTSZÓK (jelen esetben vadászni is hajlandók) tolják a szövi szekerét izomból.
Az opterek pedig... :-X
Mondjuk tetszik az egyéni jutizás téma, ami a tervezetben van - remélhetőleg némileg kompenzálóbb erejű lesz aktivitás függvényében, mint a Szöviküldi sorjutalom.
Ha már HH hasonlóság akár azt is el tudom képzelni, hogy Hordatrófea (is) szerepeljen az egyéni jutiban... :-x
Félopter VF-esként örülök ennek a fejlesztésnek, mert még számomra sem volt 1szerű pl. összehozni a VT-s X portyaLE küldit (hát még a kevésbé portyahatékonyaknak, vagy a célponthiányosabb környezetűeknek) - ezzel azért jelentősen könnyebb lesz.
Számomra ez egyfajta "VF-es EH" téma úgy, hogy az EH portyaelőny azért megmarad benne.
A LE és TP eliminálást nem biztos, hogy jó ötletnek tartom, mint játékkedv erősítő tényezőt.
Főleg ha erőforrásba azért kerül (EP/CsP és PP).
Viszont ha nem, akkor ÉP/MP/állatseb ára lenne csak a részvételnek - hááááát arra nem biztos hogy érdemes erősebb kompenzációt/jutirendszert erőltetni és kiesne az erőforrás extraeltolási lehetőség is...
Soktényezős kérdés - mi módon lenne játékélmény fokozóbb?
1 biztos: Ha a betolt PP-ből nem esik kavics valamilyen mértékben, formában (pl. végjutiban), akkor tutti hamar meg fog zuhanni a kezdeti lelkesedés nem csak az opter, de még a fizetős oldalon is és marad ez a verseny a játszók további ollónyitogató, öngyengítő technikájának (a'la szingu)... :S :-x
Dátum: 2014.05.26. 15:15:55
Relatíve várom ezt a fejlesztést (is).
Az eddigi 2 HH tapasztalatai alapján itt is a legösszehangoltabb egység nyer (akár gyengébb taktikai érzék esetén is).
Azon sem csodálkoznék, ha 1-2 fős szövik vinnék majd a prímet...
Kieg.: Párdon. 3 aktív tag az indulási feltétel (4el osztható esetben), de ettől még...
Az eddigi 2 HH tapasztalatai alapján itt is a legösszehangoltabb egység nyer (akár gyengébb taktikai érzék esetén is).
Azon sem csodálkoznék, ha 1-2 fős szövik vinnék majd a prímet...
Kieg.: Párdon. 3 aktív tag az indulási feltétel (4el osztható esetben), de ettől még...
Dátum: 2014.05.16. 22:23:32
Miért feltételezi az összes CSAK bajnokinak élő játékos, hogy bármikor is általánossá válhat a Bmedál, ergo a Behó úgy fejleszt, hogy ledegradálja a Bajnokit.
/Ugyan megtette ezt már sok téren - HH ledegradálás totális kihagyhatósággal kavicsért - a köv a pénzért Bmedál lesz?/
NAGYON nem örülne neki SENKI, ha tökértelmetlen lenne a Bajnoki (pl. totál RND miatt, vagy mert mindenkinek van 20+).
Az viszont messze sem mindegy, hogy van-e értelme nevezni.
Lassan csak az nevez, aki VT-zik, vagy a medálokért él.
Teljesen megértem a kimaradókat, vagy nevez küldi miatt, de rá se néz.
Mutatóban lehet csak olyan karit találni, aki ne tudna legalább 1 valakit rommá verni sima portyában mélyen lefelé ütve - ehhez az élményhez semmi szükség bajnokira.
A RELATÍV LE/TP mutatómmal pl. én öléggé tisztában vagyok, ehhez is felesleges.
A medálbónusz amekkora táp Bajnokin kívül, annyira nem számít bajnokin belül (a -10x-es az első komoly bünti, de mindjárt a kizárással egyenértékes :S).
Személy szerint a kihívást hiányolom a Bajnokiból.
Nehezebb egálközeli csatát összehozni, mint megnyerni.
Persze jöhet az "irigylem a problémádat" komment, de EZ a mezőny többi részét PONTOSAN annyira érinti, mint az elejét - dögunalom, némi RND meglepivel szökőévenként 1x.
Ami miatt én támogatom a reformötleteket az az, hogy SOKKAL jobban közelítse legalább Bajnokin egymáshoz a karikat a rendszer, ha már az ollónyílás megállíthatatlan és kezelhetetlen a Bajnokin kívül. Egy "mesterséges" környezet, ami mérsékli a különbségeket még a leggyengébbeknek is pozitívabb élmény lenne, mint a mindennapoké. TÉNYLEG közélménnyé válna a bajnoki.
Ha még a taktikai oldal is erősebb lenne (azaz számítana pl. egy felszerelésvaria)...
Beszééép lenne.
/Ugyan megtette ezt már sok téren - HH ledegradálás totális kihagyhatósággal kavicsért - a köv a pénzért Bmedál lesz?/
NAGYON nem örülne neki SENKI, ha tökértelmetlen lenne a Bajnoki (pl. totál RND miatt, vagy mert mindenkinek van 20+).
Az viszont messze sem mindegy, hogy van-e értelme nevezni.
Lassan csak az nevez, aki VT-zik, vagy a medálokért él.
Teljesen megértem a kimaradókat, vagy nevez küldi miatt, de rá se néz.
Mutatóban lehet csak olyan karit találni, aki ne tudna legalább 1 valakit rommá verni sima portyában mélyen lefelé ütve - ehhez az élményhez semmi szükség bajnokira.
A RELATÍV LE/TP mutatómmal pl. én öléggé tisztában vagyok, ehhez is felesleges.
A medálbónusz amekkora táp Bajnokin kívül, annyira nem számít bajnokin belül (a -10x-es az első komoly bünti, de mindjárt a kizárással egyenértékes :S).
Személy szerint a kihívást hiányolom a Bajnokiból.
Nehezebb egálközeli csatát összehozni, mint megnyerni.
Persze jöhet az "irigylem a problémádat" komment, de EZ a mezőny többi részét PONTOSAN annyira érinti, mint az elejét - dögunalom, némi RND meglepivel szökőévenként 1x.
Ami miatt én támogatom a reformötleteket az az, hogy SOKKAL jobban közelítse legalább Bajnokin egymáshoz a karikat a rendszer, ha már az ollónyílás megállíthatatlan és kezelhetetlen a Bajnokin kívül. Egy "mesterséges" környezet, ami mérsékli a különbségeket még a leggyengébbeknek is pozitívabb élmény lenne, mint a mindennapoké. TÉNYLEG közélménnyé válna a bajnoki.
Ha még a taktikai oldal is erősebb lenne (azaz számítana pl. egy felszerelésvaria)...
Beszééép lenne.
Dátum: 2014.05.16. 15:14:28
Nekem tetszik még ha elég sok játékkal elért téma ki is esne így (pl. magas szintű állatok).
Dátum: 2014.05.16. 14:40:20
Idézet: Kuzma.f.t - 2014.05.16. 14:27:27
Ez eddig sem volt téma egyik HSZ-ben sem (emlékeim szerint még Griffith-ében sem, aki szimplán kevéssé ismeri a játékot) - másról beszélünk: játékélmény fokozás, esélynövelés/csökkentés, de NEM egyenlőség.
A relikek nem szövioldalúak (hacsak nem értékeljük fel az epicuccok eladási árat, 10 dukátos cuccok értékét).
Egyenfegyverzet...
Pusztán TÖ-SZÖ-AFképesség-állat különbségek?
Elég lehet egy taktikaérzékenyebb bajnokihoz...
Viszont az Epicuccok erősen szövifüggők (pár kivétellel, akik entikre építkeznek).
Kieg.: Én nyaki/gyűrű nélküliben látom szövifüggetlennek a dolgot (pedig entikkel már közel járok a viselhetőségi határú cuccokhoz - de ez azért nem elterjedt játék).
Az esélyegyenlőség egy olyan dolog, amit itt el kell felejteni. ....
Ez eddig sem volt téma egyik HSZ-ben sem (emlékeim szerint még Griffith-ében sem, aki szimplán kevéssé ismeri a játékot) - másról beszélünk: játékélmény fokozás, esélynövelés/csökkentés, de NEM egyenlőség.
A relikek nem szövioldalúak (hacsak nem értékeljük fel az epicuccok eladási árat, 10 dukátos cuccok értékét).
Egyenfegyverzet...
Pusztán TÖ-SZÖ-AFképesség-állat különbségek?
Elég lehet egy taktikaérzékenyebb bajnokihoz...
Viszont az Epicuccok erősen szövifüggők (pár kivétellel, akik entikre építkeznek).
Kieg.: Én nyaki/gyűrű nélküliben látom szövifüggetlennek a dolgot (pedig entikkel már közel járok a viselhetőségi határú cuccokhoz - de ez azért nem elterjedt játék).
Dátum: 2014.05.16. 12:56:47
Nem küldipörgi méretű diff, de erősen számít ez is.
Pl. mert ő hozzád képest sok szinttel hamarabb oda fog érni az ismétlőkhöz (100 db 1x teljesíthető elérésénél) és akkor már tényleg nehéz lesz mit kezdened vele...
Mód.: Közben látom, hogy meglett a megfejtés.
Pl. mert ő hozzád képest sok szinttel hamarabb oda fog érni az ismétlőkhöz (100 db 1x teljesíthető elérésénél) és akkor már tényleg nehéz lesz mit kezdened vele...
Mód.: Közben látom, hogy meglett a megfejtés.
Dátum: 2014.05.16. 12:46:53
A POK karik erősek, de nem ez az egyetlen út az izmos LE/TP-hez.
Láttál nála Sztázisbubit? Lehet, hogy bubihuszár.
Vagy ha 36+ szintű, akkor akár 1szerűen küldipörgivel tudja már tolni a LE-TP-jét. Ez pláne hangsúlyos, ha viszont te nem.
Láttál nála Sztázisbubit? Lehet, hogy bubihuszár.
Vagy ha 36+ szintű, akkor akár 1szerűen küldipörgivel tudja már tolni a LE-TP-jét. Ez pláne hangsúlyos, ha viszont te nem.
Dátum: 2014.05.16. 12:23:48
Idézet: Ddyy - 2014.05.16. 11:55:09
Ábszolút 1etértek.
A szövibónusz "beépül" a kariba úgy, hogy a játék során extrabevételt jelent.
Kvázi duplázódik az épülettámogatottság a Bajnokin szereplő bónuszokkal + mivel a legerősebbek a legerősebb szövikben is vannak jellemzően, ezért az épülettámogatás kirívó különbséget jelent.
Alacsony szinten bizonyára nagy erőfeszítés volt egy nagyszövi kútját feltölteni (a tégla előtti időkben), de azt sokszorosan visszakapja a kari a játéka során (ha okosan játszik).
Semmi értelmes alapját nem látom a gyaktér/védfal/nekrofun/stb. szövioldal bajnokin való szerepeltetésének. :-x
Ha nem is változtatna sokat az épületbónusz kitiltás a Bajnoki végeredményeken, azért mindenképp növelné a Bajnoki kihívás értékét.
Amikor bejött ez az uccsó vérig izé, s terveződött a bajnoki mikéntje, abban reménykedtem, hogy egy olyat hoznak össze, hogy -> arénába be; kapsz egy bőr páncélt és pajzsot, egy buzogányt és uccu neki, mennyé' fiam, üsd le a fejét! Nincs szövetségi bónusz, nincs tárgybónusz, semmi, csak az alap tulok, vér valamint izzadtságszag. Aki erős, az itt is erős lenne, de mégsem külső tényezők miatt. Úgy meg már izgibb a dolog....
Ábszolút 1etértek.
...Amúgy sem értem mi a görcs köze van a szövbónusznak a bajnokihoz? Odaviszem a védőfalat meg a gyakteret a zsebemben együtt a zsepivel?
A szövibónusz "beépül" a kariba úgy, hogy a játék során extrabevételt jelent.
Kvázi duplázódik az épülettámogatottság a Bajnokin szereplő bónuszokkal + mivel a legerősebbek a legerősebb szövikben is vannak jellemzően, ezért az épülettámogatás kirívó különbséget jelent.
Alacsony szinten bizonyára nagy erőfeszítés volt egy nagyszövi kútját feltölteni (a tégla előtti időkben), de azt sokszorosan visszakapja a kari a játéka során (ha okosan játszik).
Semmi értelmes alapját nem látom a gyaktér/védfal/nekrofun/stb. szövioldal bajnokin való szerepeltetésének. :-x
Ha nem is változtatna sokat az épületbónusz kitiltás a Bajnoki végeredményeken, azért mindenképp növelné a Bajnoki kihívás értékét.
Dátum: 2014.05.16. 12:12:06
OK. A többfokozatú díjazással kapcsolatban már állást foglaltam:
Kieg.: Mondjuk a szilánkötlet jobb, 1szerűbb, mint az általam fentebb említett medálszám utáni számítás egy többfokozatú jutirendszerben.
...Azonban ettől nem lesz érdekesebb a bajnoki (és a játék), max többen jutnának valamiféle elismeréshez - ez sem utolsó szempont, de hosszútávon Alvariellé degradálná a Bajnokit (szerintem). ;-( :-x
Kieg.: Mondjuk a szilánkötlet jobb, 1szerűbb, mint az általam fentebb említett medálszám utáni számítás egy többfokozatú jutirendszerben.
Dátum: 2014.05.16. 12:02:36
Tudod miért hagyjuk a pénz kérdést?
1. A Behó ebből él.
2. Mert a fizető is megy a francba, ha unalomba fullad a játéka.
3. A fizető oldal számít, DE nem követel havi több 10k HuF-t (aki ennyit költ, az már nem a karierejét növeli vele - pl. megy kényelemre). Egy erős karihoz elég 2000-3000 havonta.
4. A fizetős oldal sacc/kb 20%-ot dob a karin (minden ilyet kihasználva), ami kisszinten nem téma, de szintről szintre halmozódva... A játékot vállaló jobb ha ezzel tisztában van - ezt nem fogják kiiktatni, mert ebből él a Behó + van, akinek erre szüksége van, mert a játéktudása, vagy ideje kevés - ezzel kvázi pótolja (ezért van esélye annak is, aki nem tud a gép előtt gubbasztani 24 óra hosszat).
Egy pénzmentes Bajnoki alternatívára gondolsz?
Ésszerűtlen, mert a pénzesek között is van játszó is és opter is, a nem fizetők között dettó, ergo további kategóriaszűkítés hasonlóan nagy erőkülönbségekkel.
1. A Behó ebből él.
2. Mert a fizető is megy a francba, ha unalomba fullad a játéka.
3. A fizető oldal számít, DE nem követel havi több 10k HuF-t (aki ennyit költ, az már nem a karierejét növeli vele - pl. megy kényelemre). Egy erős karihoz elég 2000-3000 havonta.
4. A fizetős oldal sacc/kb 20%-ot dob a karin (minden ilyet kihasználva), ami kisszinten nem téma, de szintről szintre halmozódva... A játékot vállaló jobb ha ezzel tisztában van - ezt nem fogják kiiktatni, mert ebből él a Behó + van, akinek erre szüksége van, mert a játéktudása, vagy ideje kevés - ezzel kvázi pótolja (ezért van esélye annak is, aki nem tud a gép előtt gubbasztani 24 óra hosszat).
Egy pénzmentes Bajnoki alternatívára gondolsz?
Ésszerűtlen, mert a pénzesek között is van játszó is és opter is, a nem fizetők között dettó, ergo további kategóriaszűkítés hasonlóan nagy erőkülönbségekkel.
Dátum: 2014.05.16. 11:45:39
A TÖ szerinti bajnoki SOKKAL népesebb kategóriákat hozna véleményem szerint.
Mivel a legegyszerűbb megoldásnak van esélye bekerülni, ezért az eddigi (sokkal 1szerűbb) 2-re térnék ki.
A többlépcsős így is - úgy is szűkít (max növeli a medálszámot és idővel közkinccsé teszi a medált úgy, hogy ismét a jelenlegi szitu tárul elénk).
A több helyezett díjazás sima ügy lenne - amedáljuti is. Pl. minden 3. ezüst ad +1-et tulra, bronz esetén minden 5. Azonban ettől nem lesz érdekesebb a bajnoki (és a játék), max többen jutnának valamiféle elismeréshez - ez sem utolsó szempont, de hosszútávon Alvariellé degradálná a Bajnokit (szerintem). ;-( :-x
Kieg.: A világokon átívelő növelné a kategória lélekszámot, de akinek nincs több világon (legalább jelképes) karija, annak vakharc a téma.
Mivel a legegyszerűbb megoldásnak van esélye bekerülni, ezért az eddigi (sokkal 1szerűbb) 2-re térnék ki.
A többlépcsős így is - úgy is szűkít (max növeli a medálszámot és idővel közkinccsé teszi a medált úgy, hogy ismét a jelenlegi szitu tárul elénk).
A több helyezett díjazás sima ügy lenne - amedáljuti is. Pl. minden 3. ezüst ad +1-et tulra, bronz esetén minden 5. Azonban ettől nem lesz érdekesebb a bajnoki (és a játék), max többen jutnának valamiféle elismeréshez - ez sem utolsó szempont, de hosszútávon Alvariellé degradálná a Bajnokit (szerintem). ;-( :-x
Kieg.: A világokon átívelő növelné a kategória lélekszámot, de akinek nincs több világon (legalább jelképes) karija, annak vakharc a téma.
Dátum: 2014.05.16. 11:14:38
Nem rossz gondolat lenne, ha olyan sok bajnok lenne 1 kategóriában - ezen a vonalon megencsak unalomba fulladna a téma (egyre kisebb létszámú kategóriák egyre kisebb kihívással).
Amúgy is ez a tendencia - inkább kihívást kellene beletenni, vagy újítani...
Amúgy is ez a tendencia - inkább kihívást kellene beletenni, vagy újítani...
Dátum: 2014.05.16. 11:10:14
Nem "rossz", csak egy bizonyos szempontból hangsúlyos rendszer (LE/TP különbség összemérés). Minimális a taktikai oldal benne nagy különbségek esetén - akár 0 kihívás, 0 remény.
Dátum: 2014.05.16. 10:59:23
Ennek a megoldásnak (minden bajnoki után kvázi eltiltás) nem sok értelme lenne, mert csak tovább szürkítené a kihívásélményt minden karierő esetén (bajnoki degradálás).
Erősen merengek viszont egy Dühöngőben felvetett gondolaton.
Nem biztos, hogy elvetélt ötlet lenne egy TÖ szerinti kategorizálás.
Hogy teret engedjenek a TÖ felépítésnek alacsony TÖ kategóriákban szűkebb, feljebb egyre nagyobb tartománnyal lehetne kialakítani őket.
A kategóriákhoz (a toplista átlag szerinti) szinttartományból lehetne felszerelést választani, amit nem kellene megvenni - a nevező oldalon lehetne felöltözni, mint egy aréna előcsarnokban a kikészített felszerelésből válogatva (epicuccot is). - ez ne legyen szövetségileg erősen támogatott rész, arra ott az épülettámogatás - vagy nincs, erre is volt régebben ötlet (szöviháttér kikapcsolás).
A progi a szintgondot megoldhatná úgy, hogy az alacsonyabb szintű ellenfelet azonos szintűként kezeli a magasabb szintűvel. Állatokat detto (ez azért összetettebb kérdés).
Az AF képességek a legproblémásabb téma, DE...
Miért lenne gond ha valamiben azért a magasabb szintű élvezne némi előnyt? Mégiscsak esélyesebb (lehetne) a szintje szerint + még nagyobb értékkel bír a legyőzése egy kisebb szintűnek.
Szívem szerint akár le is cserélném ilyenre a sima bajnokit (azért ez gondolom eléggé szubjektív gondolat).
Mindenesetre régi téma az alternatív bajnoki (akár csak jelképes medállal).
Per pillanat általánosnak érzem Bajnokikon a kihívásmentességet (boldogok, akik olyan környezetben vannak, ahol van kihívás benne) ahhoz képest, hogy mennyire sokra tartott dolog sokaknál. :S
Kieg.: Mán megen nem megfelelő topicba ötletelek - elnézést.
Erősen merengek viszont egy Dühöngőben felvetett gondolaton.
Nem biztos, hogy elvetélt ötlet lenne egy TÖ szerinti kategorizálás.
Hogy teret engedjenek a TÖ felépítésnek alacsony TÖ kategóriákban szűkebb, feljebb egyre nagyobb tartománnyal lehetne kialakítani őket.
A kategóriákhoz (a toplista átlag szerinti) szinttartományból lehetne felszerelést választani, amit nem kellene megvenni - a nevező oldalon lehetne felöltözni, mint egy aréna előcsarnokban a kikészített felszerelésből válogatva (epicuccot is). - ez ne legyen szövetségileg erősen támogatott rész, arra ott az épülettámogatás - vagy nincs, erre is volt régebben ötlet (szöviháttér kikapcsolás).
A progi a szintgondot megoldhatná úgy, hogy az alacsonyabb szintű ellenfelet azonos szintűként kezeli a magasabb szintűvel. Állatokat detto (ez azért összetettebb kérdés).
Az AF képességek a legproblémásabb téma, DE...
Miért lenne gond ha valamiben azért a magasabb szintű élvezne némi előnyt? Mégiscsak esélyesebb (lehetne) a szintje szerint + még nagyobb értékkel bír a legyőzése egy kisebb szintűnek.
Szívem szerint akár le is cserélném ilyenre a sima bajnokit (azért ez gondolom eléggé szubjektív gondolat).
Mindenesetre régi téma az alternatív bajnoki (akár csak jelképes medállal).
Per pillanat általánosnak érzem Bajnokikon a kihívásmentességet (boldogok, akik olyan környezetben vannak, ahol van kihívás benne) ahhoz képest, hogy mennyire sokra tartott dolog sokaknál. :S
Kieg.: Mán megen nem megfelelő topicba ötletelek - elnézést.
Dátum: 2014.05.16. 10:23:40
A játékerő különbségeket igensok tényező befolyásolja (relikek, prém, kavicsos felszerelés, játéktaktika, szövetségi háttér, játékaktivitási lehetőség, stb.).
Aki bajnok lett 1x az messze sem biztos, hogy az lesz még sokszor (alacsony szinten könnyebb hozzá férni, de feljebb...).
Viszont aki többszörös bajnok, az olyan szinten használja ki a játék sok-sok apró táptényezőjét (az átlaghoz képest is), hogy azzal még a bevezetett új büntirendszer sem tud nagyon mit kezdeni. :S
Szintről szintre nőnek a különbségek a karik között - ez talán nem csak VÚ "sajátosság" - az más tészta, hogy kitörési pont az új karin kívül... :-x
Régi fejlesztési téma egy alternatív bajnoki (a BVUV pöpec - több tényezőt vesz figyelembe a karierőben, kisebb az RND hatás, részemről azt tartom többre), de ha lenne egy általad felvetett bajnoki rendszer (TÖ szerinti kategóriák) az pl. nekem igen tetszene (TÖ felépítések mérkőznének meg némi felszerelés oldallal), de kérdés, hogy mi módon lehetne ezt ésszerűen, működőképesen és közmegelégedéssel megoldani.
A harcrendszer figyelembe veszi a szintet (kikapcsolás vagy állandó érték?), a felszerelés különbségek erősek nagy szintkülönbség esetén (fix fegyverzet a legkisebb szintű nevező szerint adott TÖ kategóriában?), az állat és AF képesség különbségek még izmosabb kérdés (ezen a típusú bajnokin pl. nem számítana?)... Nehez-nehez.
Kieg.: No de ez inkább fejlesztési téma, mint "Dühöngő".
Aki bajnok lett 1x az messze sem biztos, hogy az lesz még sokszor (alacsony szinten könnyebb hozzá férni, de feljebb...).
Viszont aki többszörös bajnok, az olyan szinten használja ki a játék sok-sok apró táptényezőjét (az átlaghoz képest is), hogy azzal még a bevezetett új büntirendszer sem tud nagyon mit kezdeni. :S
Szintről szintre nőnek a különbségek a karik között - ez talán nem csak VÚ "sajátosság" - az más tészta, hogy kitörési pont az új karin kívül... :-x
Régi fejlesztési téma egy alternatív bajnoki (a BVUV pöpec - több tényezőt vesz figyelembe a karierőben, kisebb az RND hatás, részemről azt tartom többre), de ha lenne egy általad felvetett bajnoki rendszer (TÖ szerinti kategóriák) az pl. nekem igen tetszene (TÖ felépítések mérkőznének meg némi felszerelés oldallal), de kérdés, hogy mi módon lehetne ezt ésszerűen, működőképesen és közmegelégedéssel megoldani.
A harcrendszer figyelembe veszi a szintet (kikapcsolás vagy állandó érték?), a felszerelés különbségek erősek nagy szintkülönbség esetén (fix fegyverzet a legkisebb szintű nevező szerint adott TÖ kategóriában?), az állat és AF képesség különbségek még izmosabb kérdés (ezen a típusú bajnokin pl. nem számítana?)... Nehez-nehez.
Kieg.: No de ez inkább fejlesztési téma, mint "Dühöngő".