Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Zoole

Dátum: 2014.11.04. 15:26:29
Helyesbítek, még mindig nem semmi karakter, csak már más a neve
Dátum: 2014.11.04. 14:38:54
A kivégzés hatásos lehet, de csak ha irdatlan mennyiségű lét beleölsz, ami nem biztos, hogy megéri. És persze sebezni is kell mellé, mert full hp-ről senkit nem fogsz kivégezni. Egy elfogadható sebzés+kellőképpen magas kivégzés kombóval viszont jó eredményeket érhetsz el, másra viszont egy deka LE nem fog maradni. Egy időben nálam ez bevált taktika volt, de mostanra már eléggé elhanyagolódott a kivégzés, és a szintemen lévő átlag HP miatt nem is biztos, hogy megéri további energiát ölni bele. 4000 körül lenne most az ideális, de annyi LE nincs a világon. Csak akkor mennék rá erre, ha képes lennék csak ezt a vonalat vinni kizárólagosan, minden más esetben más jellegű módszert keresnék megoldásként.

Mindent összevetve egyébként, nem felesleges húzni a kivégzést, majd még a későbbiekben ismét tolok rajta egy keveset. A gyengébb karakterekkel vívott csatáim kivétel nélkül kivégzéssel érnek véget, ezzel kicsit kevesebb életet ütök le róluk, illetve sosem nullázom őket. A táposabb karik meg sokszor megfeledkeznek róla, hogy nem érdemes egy bizonyos HP alatt megtámadni, Mészáros is fennakadt ezen néhány alkalommal, nem kevés LE-t hagyva nálam, pedig azért az övé nem semmi karakter volt. Mivel nem támadnak túl gyakran-szerencsére-, így feltételezem sokszor nincs is azzal kedvük vacakolni míg biztosan nem akadnak fel a kivégzésemen, egy gyógyitalt meg nem érek
Dátum: 2014.11.04. 14:30:49
Az ÜSZ-ra most ne írjatok, mert ma a közösségi kedvenc, Dikó úr van.
Aki hogy ha a következő válaszát is azzal kezdi majd, hogy lehetetlen, nem kivitelezhető, vagy ezek szinonimája amivel minden egyes levelét kezdi, akkor a reakciómmal kiharcolok egy végleges bannolást, az biztos.
Dátum: 2014.10.30. 21:25:54
Tisztában vagyok vele, hogy az egyik kezedben pajzs van, a másikban szúró/vágófegyver, de eddig se okozott senkinek problémát, hogy a harmadik kezével dobálja a tűzgolyókat
Dátum: 2014.10.30. 21:18:23
Köszi

Ha egy ilyen irányú újítás megvalósítható lenne, akkor lényegesen színesebbé tehetné a játékmenetet, és lehetne valódi harcos/mágus kasztot vinni, nem csak ezt a mostani paladint
Viszont ami a valósághoz, illetve az igen egyszerű programozáshoz közelebb állna, az a varázslatok helyett felvehető íj/számszeríj. Ha tróger módon szeretnénk lekódolni, akkor új varázslatok lennének gyakorlatilag íj képpel, más sebzési értékkel és másodlagos hatásokkal, ha viszont rászánnának 1-2 hónapot, akkor egy teljesen új fegyvernemet is összehozhatnának belőle, kapcsolódó AF-el, szakival, ne adja ég, tulajdonsággal. Aztán lehetne fokozni még apróságokkal, mint a véges számú nyilvessző, illetve sajátos tulajdonságokkal felruházott nyílvesszők, akár napi ajánlatos tételként, akár minievent nyereményeként. Nagyon sok hasonló ötlettel fel lehetne dobni ezt a játékot, ha lenne rá hajlandóság, és a programozás részénél némi kitartás, lelkesedés, átélés, na meg kreativitás.

Nem lenne egy utolsó ötlet az sem, ha valaki, aki közel áll a vezetőséghez, az nyitna három új topicot. Az elsőt tele lehetne szemetelni, akinek valamilyen irányultságú ötlete, kívánsága, nyűgje van, azt ott közkinccsé teszi(mint a javaslatok topic, csak nem telespamolva). A másodikba néhány illetékes beválogatja a valóban használható felvetéseket, kidolgozhatnánk a részleteket, a harmadik, zárt topic pedig egyenesen Miklóséknak szólna, ide a szelektált, alaposan átgondolt és kidolgozott javaslatok kerülhetnének be. Így nem tétlenül várnánk hogy jöjjön végre valami újítás, ami vagy tetszik majd vagy nem, ötletes, hangulatos eleme lesz a játéknak, vagy csak nyögvenyelős kényszerújítás ami erősebbé teszi ugyan a karaktert valamilyen módon, de már a játék világától is elrugaszkodott, elmebeteg dolog összességében(Érdekes belegondolni például, hogy minden végzetúr már egy komplett csordát vonszol maga után, teljesen életszerű, még egy képzeletbeli világban is...), összességében közösen alakítanánk a játékot, ami nem lenne rossz.
Dátum: 2014.10.30. 09:42:40
De igen, megértettem mit írt Offs és Ariel.

1. 7-800 egészség szerintem a te szinteden alap. Nálam majdnem ugyanannyi a zárójeles értékkel mint neked, csak én 20 szinttel azért alattad vagyok. Nem utolsó sorban nálam az IQ nem majdnem a duplája a többi statnak gyakorlatilag...
2. Meglepő módon nekem sikerül 12 pp-ből lezavarni a kritvaris küldit, úgy, hogy nem verek 30ezret varázslattal senkire. Lehetséges, hogy azért, mert nem hatezres iq kell hozzá, hanem kellően magas kritvarázslat.
3. Tisztában vagyok vele, hogy ki az egyetlen aki előttem van szakértelemben.
4. A raktárkészlet szerintem mellékes, ha én is elkezdenék feszengeni vele, akkor lehet, hogy nem firtatnánk tovább ezt a témát.

Továbbá nem feltétlen biztos, hogy az átlagos karik, akiknek elenyésző mennyiségű dologban van kicsit könnyebb helyzetük, azok nem szívnak, illetve ha nem 15pp beállítással tolnának végig mindent, akkor nem járnának ugyanígy.
Dátum: 2014.10.29. 23:05:21
Ezek szerint, 30pp beállításnál mindenkit egyformán érint a klónos anomália? Mint mondtam, nekem a TÖ jó részét nem az alap TÖ teszi ki, inkább a járulékos tényezők. Amúgy 5741 az alap, ami 163. szinten enyhén szólva is a szánalmas kategóriába esik, ellenben lehet, hogy a klónokkal szemben éppen ez a szerencsém. Viszont ha a te példád alapján működnek a dolgok, akkor nagyon nincs valami rendben, mert gyakorlatilag ezt nézve esélytelen a győzelem a klónok ellen.

Ami a 15pp és a 30pp beállítást illeti, a 30pp egy nagy baromság. Ki kéne venni a játékból úgy ahogy van, és a 15pp mennyiségét emelni 30ppre, változatlanul, a jelenlegi 15pp szabályai mellett. Nagyon jó lenne a 30pp is, ha nem lentről akasztanék nagyobb LE-t, mert a felettem lévő néhány játékosból hiába bogarászok, többnyire 0LE a zsákmány. Akkor már inkább kínlódok 15pp mellett amit nagyon beosztok, ha meg nagyon muszáj már, akkor váltok 30ra amíg kicsit feltöltődik. Ezért is nem érzem igazán tápnak ezt a 30pp-t, bár ha van feletted elég célpont ami jól tejel, akkor talán lehetne az. Miklós lehet, hogy nem értelmezi másképp a dolgot, csak nagyon sokáig tartana rendesen leprogramozni, illetve lehetetlen
Dátum: 2014.10.29. 22:23:13
Az még nagyobb sikerélmény ha végre sikerül valamit úgy megfogalmaznom hogy teljes mértékben meg is értsék, és még el is ismerik, hogy lassan megtanulom érthetően kifejezni magamat
Dátum: 2014.10.29. 22:14:11
Offs.

1. Akkor lövésem sincs, hogy te miért szívsz a szövibajnokival. Én igyekszem 15pp beállítással tolni, de amikor 30pp-re vagyok kénytelen váltani, akkor is 10% körüli a vesztes csatám, ezt annak tudtam be, hogy annyi IQ van a karakteremen, hogy szinte már agyhalott.

2. Remélem, érzed, hogy nincs paradoxon. Az, hogy erős egy karakter vagy sem, azt nem az határozza meg, hogy 100ból 99, vagy csak 70 karaktert tudsz-e leverni. Ez a játék szerencsére fényévekkel összetettebb, mint hogy csak erről szóljon. Rengeteg AF és szaki van, ami normális értékre húzva már néhány apró dolgon változtat, ott a mágiából eredő varázslatelnyelés, ami normálisan kifejlesztve nagyon jól jöhet, stb. Énszerintem nem szabad annyira leegyszerűsíteni a játékot, hogy egy másik játékost hogyan tudsz leverni, még ha mesteri szinten bűvészkedsz is az erre vonatkozó képletekkel, mert ez semmi mást nem fog eredményezni, mint hogy pvp-ben jó leszel. Beleölöd az összes létező erőforrásod ebbe, aztán meglepődsz, hogy másra nem lesz jó, ami nem a rendszer hibája, hanem azé, hogy nem akarsz tovább látni a pvp-nél. Régen ez működött, a kezdetekben. A játék meg változik szerencsére, és időben kell alkalmazkodni, mert ha görcsösen ragaszkodsz az eddig bevált sémához, az nem feltétlen vezet jóra. Ami hajlik, az nem törik, ahogy szokták mondani. Tisztában vagyok azzal is, hogy feltehetőleg meg sem közelítem az ilyen játékosok VU beli tudását, de valamit mégis sikerült jobban csinálnom a nagyon rossz kezdés ellenére is(olyan 120 szintig prémem se nagyon volt, az entik se tudtam mik, és egyesével kértem őket kifulladásig, nem voltam hajlandó erős szövetségbe menni, hasonlók), csak azért, mert nem a pvpre koncentráltam elsősorban. Vagyis, hogy pontosabb legyek, nagyon is koncentrálok rá, ha eljön az ideje annak is, akkor viszont elég gyors iramban fogok lehagyni sokakat mert bőven megalapoztam annak, hogy erre is figyelmet fordíthassak. Évek kérdése, de végül is a hosszútávú célok a reklámszlogenje a játéknak

Azazel, köszönöm a tízest, ne vedd buzulásnak, de annyira örülök neki, hogy viszonzom is a figyelmességed
Dátum: 2014.10.29. 21:53:33
A szövibajnoki klónjai 30PP beállítás mellett se nagy számok, 15PP mellett pedig garantáltan nincs vesztes csata. Bár lehet, hogy ebben közrejátszik az is, hogy amit más tulajdonságokra költ azt én szakira tolom, és a csatlósok húzásával igyekszem szintentartani a TÖ-t amíg bírom, és a klónok ezt nem tökéletesen másolják, szerencsére. Meg gondolom egyelőre...
Dátum: 2014.10.29. 21:49:10
Például úgy, hogy az egészségre és a mágiára nem úgy tekintesz, mint a világ legvisszataszítóbb dolgára, amit csak a templom miatt húzol maximum, nem tolod az IQ-t mindenáron a csillagos égig, mert akkor egy varázslattal lenullázhatod a többi player életét, és a szakik közül nem csak a kritikusokra, és maximum a lopásra vagy hajlandó költeni. Valahogy így. Nekem összejött, és pvpben se vagyok rossz ennek ellenére. maximum 5-6 játékos ver le, némelyik nagyon, de ők sem rendszeresen. Az eventeket, amennyiben nem tartózkodok az idő alatt a szintlépéstől, többnyire a toplistába beleférve fejezem be. Ha éppen nem akarok szintet lépni, akkor megelégszek a max jutalommal, kivéve ez alól a hordák harcát, mert az a legkisebb mértékben sem érdekel a kretén jutalmazás, meg az idióta működése miatt, ami által önhibámon kívül, de semmilyen körülmények között nem érhetem el a maximum jutalmat, ha rossz hordában vagyok.
Cserébe néhány játékos lever, néhány van, aki nem piszkál, de tudom, hogy nem vagyok képes leverni, a bajnokit csak akkor nyerem, ha néhány játékos magasabb kategóriába kerül végre. De nem nagy ár azért, hogy bármelyik eventet röhögve végigcsinálom, és a klónok a legkisebb mértékben sem zavarnak, eseménypontom meg annyi van, hogy ha 3 event igényelné párhuzamosan, azt is bőségesen kiszolgálná.

Egyébként a legkisebb mértékben sem nagy szám a karakterem, és ahogy észrevehetted te is, egyedül az a néhány ember panaszkodik arra, hogy nehezen megy nekik a pve üzemmód, akik arra hegyezték ki a karakterüket, hogy a többi játékost lehetőleg egyetlen támadásból, de méginkább azon belül is a varázslatból lenullázzák. Lehet, hogy ezen kéne változtatni, nem a rendszeren, és akkor mindenkinek jobb lenne. Le lehet győzni másokat anélkül is, hogy rommá vernéd őket.
Dátum: 2014.10.29. 20:02:34
Egyetértek annak ellenére, hogy az elégedetlenkedés az erősségem. Valóban kellemes kis minievent lett ez a mostani.
Dátum: 2014.10.29. 19:56:08
Nyugodtan írhatsz, nem sértődök meg, és nem pontozlak le.

Azt viszont úgy érzem nem sikerült száz százalékig megértened, amit írtam. Te a karaktereidet egyetlen dologra tenyésztetted, a játékosok elleni harcra, amiben valóban jók is lettek. Minden téren csak erre a célra fordítottad az erőforrásaid, így nem értem az elégedetlenséged okát. Ha jól rémlik, Silverinát láttam még belülről is, így ezt a tényt teljesen felesleges megcáfolnod.

Egy forma 1-es versenyautótól miért is várnád el, hogy off-road is patentül teljesítsen? Csak mert marha pörgős motort raktál bele ami drága volt, és mert idegesít, hogy terepen röhögve lehagy egy lada?
Dátum: 2014.10.29. 17:45:16
Lehet, hogy az AF zavart be, az már régóta maxos. A képletet köszi, eddig nagyjából csak sejtettem, hogy mennyi LE jöhet ha nem 500 felett sütöm ki a kutat(ami nem túl gyakori egyébként), de most már pontosan tudni fogom.
Dátum: 2014.10.29. 17:11:01
Olyan emberek válaszát köszönném meg, akik rendelkeznek lélekkút katalizátor relikviával.
Nagy reményeket hozzáfűzve megvettem nemrég az AH-ban, miután a leírásában az szerepel, hogy DUPLA, azaz +100% lélekenergia jár kisütéskor.
Namármost nekem az eddigi 398K LE helyett 498K LE jött. Akárhonnan nézem, ez nem a duplája. Érdemes ez egy küzdelemre az ÜSZ-al, vagy másnál is ilyen degenerált módon működik(ez is)?
Dátum: 2014.10.29. 09:44:18
Idézet: Yaksee - 2014.10.29. 09:12:33
ha azt gondolod, hogy nincs nagy különbség a karaktereink között, akkor valami gáz van... Egyébként a rubin horda bónusza kavar be ebbe is, mint sok minden másba. Jó lenne már rendbe tenni a sebzés képletét)


Nem értem miért vetted rögtön magadra, nem nevesítettem meg senkit szándékosan. Egyébként mástól is jött már 70K felett, nem csak tőled. A karaktereink közötti különbség pedig elég relatív, kikémlelni sajnos nem tudlak, de abban biztos vagyok, hogy teljesen eltérő vonalon haladunk a fejlesztéssel. Mindazonáltal a TÖ csatlóssal, felszereléssel, mindennel együttvéve(mert ugye te sem felszerelés nélkül játszol) nagyságrendileg azonos.
A rubin horda bónuszát felhozni meg szerintem felesleges. Ennyi erővel jöhetnék azzal, hogy a gyémánt hordások meg mennyivel több LE-t tudnak felhalmozni hosszú távon, amivel lényegesen többet profitálhatnak, mint a rubin a sebzésbónuszával, vagy akár a másik két horda a saját bónuszaival. De gondolom ezért is van nagyságrendekkel több gyémánt hordás, mint a másik három együttvéve.

Mindazonáltal arra akartam csak kilyukadni továbbra is különösebb konkretizálás nélkül, hogy a harag itala jól jöhet bárkinek egy adott támadó ellen, és semmi kivetnivalót nem találok benne, még ha néhányan akár csak az én kedvemért veszik is meg.
Dátum: 2014.10.29. 08:18:51
Az elején még én se teljesen voltam képben, de nem akartam egy olyan értelmes hozzászólással bővíteni a topic terjedelmét, hogy "most mi van..?"
De most már leesett, lényegében sírós téma.

A harag italával nekem sincs gondom. Használják ellenem is, de sírok? Nem sírok
1-2 hónapja kíváncsiságból rámentem egy eléggé kemény játékosra, és levertem. 75K LE-ért, ami V3-on kiemelkedőnek számít nekem, mert olyan 30K szokott lenni a jó zsákmányom, az átlag meg 15-20K. Kínzóztam úgy egy hétig, erre megette a harag italát, azóta nem piszkálom, mert többnyire értelmetlen. De ezért van a harag ital. Én is megiszom az ellen, aki ellen ér valamit, és próbálkozik. Nem csodaszer a harag itala, csak akkor ér valamit, ha nincs nagy különbség a támadó és a védekező fél ereje között.
Dátum: 2014.10.29. 08:00:23
Idézet: Alendaar - 2014.10.29. 07:53:01
kizárólag azért szívsz hatalmasakat, mert jó karit hoztál össze


Ha hatalmasakat szívsz, akkor nem jó karit hoztál össze, csak te hiszed azt.

Ez a játék messze nem csak a pvp-ről és a most már kéthetente megrendezett bajnokiról szól. Aki nem hajlandó kompromisszumra ezzel kapcsolatban, az ne lepődjön meg, ha ezen a két dolgon kívül másban nem lesz használható.
Dátum: 2014.10.27. 23:23:09
Akkor legyen 20.

Három kivételével nálam már mind 160. szintű, abból az egyik 150., a másik 151. meg van egy 211., és szépen fejlődnek. Ha 10-12 darab lesz összesen, akkor egy év alatt bőven 250. lesz mindegyik, de gondolom ezzel kb mindenki így van, aki csak egy kicsit is szokott előrébb tervezni egy hétnél. 30 csatlós 3 év alatt, ismétlem, 3 év, nem azonnal, 300as maximum csatlós szinttel elég hosszútávú fejlesztési lehetőséget jelent. Ha viszont 10-12 darabnál véget ér a fétis szezon pár hónapon belül, akkor megint menni fog az általános sírás-rívás, hogy miért nincs új fejlesztés, meg miért nincs új fétis, meg sz@rok az eventek nyereményei, meg ezért bizony senki nem fog már feleslegesen eventet tolni inkább törli a kariját, meg a szokásos. Biztos nagyon nagy terhet jelent majd valakinek azt látni, hogy a csatlósok oldalon 30 állata van, de inkább az, mint a fentebb valószínűsíthető következmény. Nem utolsó sorban ha sok a csatlós, akkor lehet berakni csatlós egybeolvasztó cuccot vagy hasonlót ami jó event nyereménynek, és két csatlós egybekovácsolásával +10%-ot ad a passzív bónuszaikra, egészen addig amíg ismét sok év múlva csak egyetlen űbercsatlós képét kell bámulni, vagy mittudom én, de bőven van benne fantázia a további -hosszútávú- fejlesztésre, illetve játékcélra.
Dátum: 2014.10.27. 21:23:15
Hát az a cél, hogy ne kelljen váltogatni 5 percenként a csatlósokat, nem kimondottan jött össze. A kritikusos fétisek váltogatásában nem látok ugyan fantáziát, mert jelentéktelen bónuszt adnak, de ott van a templomkristály fétis amit váltogatunk, epikusra rendszeresen az ősi fétis, pihenésre a szüreti, kalandhoz a nap, általánosságban meg az irtóztató. Igen gyakori a váltogatásuk.

A következő fétis hatása lehetne az, hogy 10es szinten 1, 20ason 2, 30ason 3, stb egészen 30-ig további csatlós passzív bónuszát engedi egy időben érvényesülni. Nem nagy tápokról beszélünk, így nem látom akadályát és a váltogatással való szenvedés, illetve annak könnyebbé tételére való félmegoldásoknak is elejét vesszük.

Ezzel pedig meg is határozhatnánk a játékban idővel maximum összegyűjthető fétisek számát-másodlagos, hogy hány év alatt, de évente 10 szerintem nekünk se sok, és nektek se nagy meló- 30 darabban. Ezt a mennyiséget pedig már akár ki is lehet írni a csatlósok oldalra, a fétisek tulajdonságaihoz akár, és bárhova ahol jól látható, így jó előre lehet már vele számolni, nem lenne vita, ha már 2 évvel korábban tudja mindenki, mikor jön az utolsó darab. A csatlósok szintjét is nyugodtan ki lehet tolni 300-ra, és akkor még jónéhány évre megvan a fejleszteni való. Utána pedig le lehet zárni a csatlóstémát, jöhet helyette egy új dolog. Jutalomként természetesen az újan "felszerelők" kedvéért bennmaradnak a fétisek végleg, akiknek meg már megvan, választhatnak helyette 100 csatlóskristályt, vagy valami hasonlót.