129 manó:
Jutalmad az eseményben való részvételért a következő:
+5 Erő, +5 Támadás, +4 Védekezés, +4 Egészség, +4 IQ, +4 Mágia, +4 Taumaturgia
65 Kiégett őskő
(Kiemelkedő teljesítményednek köszönhetően kapni fogsz +4 szerencsét is)
Kőkemény matek lesz, mire meg tudom mondani, hogy ez mit is jelent...
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2009.09.10. 07:12:46
Dátum: 2009.09.09. 13:46:13
Rain, GRAT!
A specializált tulajdonságot 10%-al kevesebb LE fejleszteni
A specializált tulajdonságot 10%-al kevesebb LE fejleszteni
Dátum: 2009.09.09. 13:33:49
V3 helyzetjelentés:
még szükséges: 90.514 LE
még szükséges: 90.514 LE
Dátum: 2009.09.09. 08:04:29
Szerintem fölös törpöln!
V3 aktuális: még szükséges: 126.287 LE
Maximum holnap delutám...
V3 aktuális: még szükséges: 126.287 LE
Maximum holnap delutám...
Dátum: 2009.09.08. 16:09:02
Ezzel vissza lehet élni
Viszont ha vp-ből lehetne növelni egy másik tag manapajzsát, melyet csak az epikus tud sebezni a varázslataival, akkor igen is lenne értelme, és kevésbé megkerülhető lenne a koncepció
Jah bocsi, de szeretek szárnyalni, és sziporkázni
Viszont ha vp-ből lehetne növelni egy másik tag manapajzsát, melyet csak az epikus tud sebezni a varázslataival, akkor igen is lenne értelme, és kevésbé megkerülhető lenne a koncepció
Jah bocsi, de szeretek szárnyalni, és sziporkázni
Dátum: 2009.09.08. 16:04:55
Helyzetjelentés V3-ról
még szükséges: 195.363 LE
még szükséges: 195.363 LE
Dátum: 2009.09.08. 15:43:16
Damage, nekem is tenyérbe mászó stílusom van, de hozzád képest aranyos, bégető bari vagyok!
A nagy epik ütésébe bevonni a kicsiket nem lehet.
Ha kis epiket indítasz, akkor hányat szeretnél?
Ha pici minionokat akarsz az epik mellé, akkor akiknek nincs kis tagjuk mit csináljanak?
Persze lehet ötletelni tovább, kitalálni Energiaszellemeket, akiket nem sebezni kell, hanem mágikus energiákkal bombázni.
Esetleg vérlényeket, akiket a feláldozott életponttal lehet kinyírni.
Neadj isten asztrális lényeket, melyek nyers lélekenergiával kinyírhatóak.
De szerintem ezek az eredeti epikushoz képest egy merőben más irányvonalt képviselnek, lehetne epikus épület 2, ahol ilyen rnd lények vannak, és alternatív, esetlegesen szinttel osztott hatékonyságú hatásokkal kéne megölni őket.
Én első körben maradnék a jelen epikusnál, mely esetén a kisebb emberek csak befolyásolni tudják a csata kimenetelét, és nem effektíve eldönteni.
Persze anno aranyosak voltak a seedek Lineage2-ben Belenyom 4-5 ember egy hatást, és akkor a 6. ember a hatásokra épülő drasztikus energiákat tud kisütni.
Mondjuk kell 4 tag aki feláldozza magát, (össz manát+épjét beledobja az effektbe, és ő autómatikusan beájul ugye) tűz+víz+levegő+föld energiák, majd egy 5. ember kisüti a betett energiákat hozzáadva az ő összes energiáját, és az így felszabaduló energiák sebzik az epiket. Persze ehez nem gyenge képletet kell írni, ahol kijön az, hogy a szintek aránya, a betett energia pariban legyen azzal, mintha 5 nagy tag ütne...
A nagy epik ütésébe bevonni a kicsiket nem lehet.
Ha kis epiket indítasz, akkor hányat szeretnél?
Ha pici minionokat akarsz az epik mellé, akkor akiknek nincs kis tagjuk mit csináljanak?
Persze lehet ötletelni tovább, kitalálni Energiaszellemeket, akiket nem sebezni kell, hanem mágikus energiákkal bombázni.
Esetleg vérlényeket, akiket a feláldozott életponttal lehet kinyírni.
Neadj isten asztrális lényeket, melyek nyers lélekenergiával kinyírhatóak.
De szerintem ezek az eredeti epikushoz képest egy merőben más irányvonalt képviselnek, lehetne epikus épület 2, ahol ilyen rnd lények vannak, és alternatív, esetlegesen szinttel osztott hatékonyságú hatásokkal kéne megölni őket.
Én első körben maradnék a jelen epikusnál, mely esetén a kisebb emberek csak befolyásolni tudják a csata kimenetelét, és nem effektíve eldönteni.
Persze anno aranyosak voltak a seedek Lineage2-ben Belenyom 4-5 ember egy hatást, és akkor a 6. ember a hatásokra épülő drasztikus energiákat tud kisütni.
Mondjuk kell 4 tag aki feláldozza magát, (össz manát+épjét beledobja az effektbe, és ő autómatikusan beájul ugye) tűz+víz+levegő+föld energiák, majd egy 5. ember kisüti a betett energiákat hozzáadva az ő összes energiáját, és az így felszabaduló energiák sebzik az epiket. Persze ehez nem gyenge képletet kell írni, ahol kijön az, hogy a szintek aránya, a betett energia pariban legyen azzal, mintha 5 nagy tag ütne...
Dátum: 2009.09.08. 13:09:59
Dameg, te se látod a fától a szálkát a szemedben
Ki mondta, hogy az átkozó hatás erőssége független a klikkelő ember statjaitól?
Lehet erőforráshoz is kötni. Tipikusan az átok varázspontos kérdés szerintem.
Ki mondta, hogy az átkozó hatás erőssége független a klikkelő ember statjaitól?
Lehet erőforráshoz is kötni. Tipikusan az átok varázspontos kérdés szerintem.
Dátum: 2009.09.08. 13:05:38
Miklós az első postban leírta.
Az erődből számolnak valamilyen algoritmussal egy konstanst, ezt megszorozzák a szintből adódó korrekciós tényezővel (60. szinten valami 7% rémlik).
A fegyver alap sebzéséhez hozzájön ez az erő bónuszból adódó, majd az egészből lejön az elnyelés, és a maradékra rácuppan a kritikus ütés.
Az én példám alapján valami 115-120-as elnyelés lazán elnyelte a minimum 77 (hóförgi) + erőbónusz (150) adta sebzést...
Én inkább nem szeretném meglátni a csodálatos D(erő) nagyságú randomot az erőbónuszban
Az teljesen korrekt, hogy mostantól (átlagolódik a blökik támadása) 1 blökivel érdemes menni, ami iszonyatos elnyelést ad, és akkorát blasztolni a másik arcába amekkorát csak tudsz. 20%-ban veszted a csatát, de a közelharcosnak esélye nincs megfordítani a csatát 80%-ban. Hiába van 10000-es kritikusa, az elnyelés leszedi az alap sebzését, így a krit nem jöhet be
Ez a VU jelenlegi receptje, és a ma bevezetett korrekció ezen semmit nem módosít sajnos 7% elnyelés növekményt lazán össze lehet hozni 50-röl 60. szintre!
Az erődből számolnak valamilyen algoritmussal egy konstanst, ezt megszorozzák a szintből adódó korrekciós tényezővel (60. szinten valami 7% rémlik).
A fegyver alap sebzéséhez hozzájön ez az erő bónuszból adódó, majd az egészből lejön az elnyelés, és a maradékra rácuppan a kritikus ütés.
Az én példám alapján valami 115-120-as elnyelés lazán elnyelte a minimum 77 (hóförgi) + erőbónusz (150) adta sebzést...
Én inkább nem szeretném meglátni a csodálatos D(erő) nagyságú randomot az erőbónuszban
Az teljesen korrekt, hogy mostantól (átlagolódik a blökik támadása) 1 blökivel érdemes menni, ami iszonyatos elnyelést ad, és akkorát blasztolni a másik arcába amekkorát csak tudsz. 20%-ban veszted a csatát, de a közelharcosnak esélye nincs megfordítani a csatát 80%-ban. Hiába van 10000-es kritikusa, az elnyelés leszedi az alap sebzését, így a krit nem jöhet be
Ez a VU jelenlegi receptje, és a ma bevezetett korrekció ezen semmit nem módosít sajnos 7% elnyelés növekményt lazán össze lehet hozni 50-röl 60. szintre!
Dátum: 2009.09.08. 12:01:28
Több napja számolom ugyan ezt a lehetőséget.
kb. 2,2 misi építés, és 600 őskő.
Cserébe nem kapom meg a szövi harci épületeit, nem térkapuszhatok 12-őt csak 5 öt (napi 2 térkapu minusz), nem foghatok be embereket a kinzóba. Ez csak nálam napi 15-20k lé veszteség napi szinten. Az első értelmes tárgy 30 leőlt epikusnál kezdődik azaz MINIMUM 60 nap generálás+leverési idők. Ezek után szivathat engem is a random ugyan úgy mint az eredeti szövimet, és mondjuk 20 epiken át semmi értelmes nem esik...
Azaz tele leszek szemetekkel, eltöltöttem 135 napot egy kis szöviben, minden manakonsim lecsóba ment, és ha nincs szerencsém 45 leőlt epikből még semmi értelmes nem esett!
Cserébe kaptam 150 dukátot 1,5-2 misi (+építés) léért...
Természetesen bátraké a szerencse, de nagyon sok a "HA" benne, azzal szemben, hogy 135 nap alatt 3 FIX, VÁLASZTHATÓ tárgyat is termelhetsz egyéni epikkel!
kb. 2,2 misi építés, és 600 őskő.
Cserébe nem kapom meg a szövi harci épületeit, nem térkapuszhatok 12-őt csak 5 öt (napi 2 térkapu minusz), nem foghatok be embereket a kinzóba. Ez csak nálam napi 15-20k lé veszteség napi szinten. Az első értelmes tárgy 30 leőlt epikusnál kezdődik azaz MINIMUM 60 nap generálás+leverési idők. Ezek után szivathat engem is a random ugyan úgy mint az eredeti szövimet, és mondjuk 20 epiken át semmi értelmes nem esik...
Azaz tele leszek szemetekkel, eltöltöttem 135 napot egy kis szöviben, minden manakonsim lecsóba ment, és ha nincs szerencsém 45 leőlt epikből még semmi értelmes nem esett!
Cserébe kaptam 150 dukátot 1,5-2 misi (+építés) léért...
Természetesen bátraké a szerencse, de nagyon sok a "HA" benne, azzal szemben, hogy 135 nap alatt 3 FIX, VÁLASZTHATÓ tárgyat is termelhetsz egyéni epikkel!
Dátum: 2009.09.08. 11:52:08
Azért ennél sokkal sokkal konkrétabban írtam le a dolgokat...
2 féle elképzelés van a hatásra. A buffolom a köv játékost, vagy incselkedek az epikussal, ezzel zavarom valamiben.
Első esetben a pozitív hatásokat a köv játékos élvezi, gondolok itt +sebzés, +találati esély, +elnyelés stb...
Második esetben bosszantom az epikust, azaz nem regenerál HP-t, nem tud öszpontosítani a hrcra, ezért -védelem, -varázslat bejöveteli arány stb...
Technikailag nem lehet megoldania csoportos epikusozást, ezért egymás utáni emberek tudnának összedolgozni, itt lenne a kooperáció lényege!
Mivel nem lehet megkülönböztetni, hogy ki harcos, ki buffer, így az epikus oldalon lenne egy új lehetőség a megtámadom az epiket mellé. Mondjuk epikus csata support...
Aki nem tudja, vagy valamiért nem akarja érdemben megtámadni, az megnyomhatja ezt a support gombot támadás helyet, és az utána következő támadásig, vagy a hatás lejártáig az ő cselekvése érvényesülne. Ha valaki benyom egy 20 perces nem regen az epik buffot rnd-ből, akkor érdemes nem nyomni egy újabb buffot ugye 20 percen át...
Kincspont elosztás már egy aranyosabb kérdés. Egy harcos 2-5 pontot tud szerezni kemény sebződések árán egy ütésből. Szerintem ennek alapján 5 buffonként 1 kincspont teljesen reális lenne.
Persze ez egy nagyon elnagyolt vázlat, de drasztikusan nem befolyásolja az eddigi epikusozást, mégis adna érdemi beleszólást a "piciknek"...
2 féle elképzelés van a hatásra. A buffolom a köv játékost, vagy incselkedek az epikussal, ezzel zavarom valamiben.
Első esetben a pozitív hatásokat a köv játékos élvezi, gondolok itt +sebzés, +találati esély, +elnyelés stb...
Második esetben bosszantom az epikust, azaz nem regenerál HP-t, nem tud öszpontosítani a hrcra, ezért -védelem, -varázslat bejöveteli arány stb...
Technikailag nem lehet megoldania csoportos epikusozást, ezért egymás utáni emberek tudnának összedolgozni, itt lenne a kooperáció lényege!
Mivel nem lehet megkülönböztetni, hogy ki harcos, ki buffer, így az epikus oldalon lenne egy új lehetőség a megtámadom az epiket mellé. Mondjuk epikus csata support...
Aki nem tudja, vagy valamiért nem akarja érdemben megtámadni, az megnyomhatja ezt a support gombot támadás helyet, és az utána következő támadásig, vagy a hatás lejártáig az ő cselekvése érvényesülne. Ha valaki benyom egy 20 perces nem regen az epik buffot rnd-ből, akkor érdemes nem nyomni egy újabb buffot ugye 20 percen át...
Kincspont elosztás már egy aranyosabb kérdés. Egy harcos 2-5 pontot tud szerezni kemény sebződések árán egy ütésből. Szerintem ennek alapján 5 buffonként 1 kincspont teljesen reális lenne.
Persze ez egy nagyon elnagyolt vázlat, de drasztikusan nem befolyásolja az eddigi epikusozást, mégis adna érdemi beleszólást a "piciknek"...
Dátum: 2009.09.08. 11:39:04
Miklós nem akar hozzányúlni a blökik elnyeléséhez, ezt kerek perec megírta.
Pedig valszeg elég lenne azt betenni, hogy azon elnyelés, mely a blöki alap szintje felett van az nem közelharci, hanem varázslat elnyelés... Persze ez is átlagolódna utána.
Hirtelen megérné lecserélni a blökiket, és az extrém elszállt elnyelésű blökik nem kinyírnák a közelharcot, hanem ballanceolnák a varázslat sebzést ...
Pedig valszeg elég lenne azt betenni, hogy azon elnyelés, mely a blöki alap szintje felett van az nem közelharci, hanem varázslat elnyelés... Persze ez is átlagolódna utána.
Hirtelen megérné lecserélni a blökiket, és az extrém elszállt elnyelésű blökik nem kinyírnák a közelharcot, hanem ballanceolnák a varázslat sebzést ...
Dátum: 2009.09.08. 10:52:28
Ariel, először rendbe kellene rakni a jelen tapasztalatok alapján. Hogy van az, hogy a varázslatok szórása "mészthető" a közelharc meg nem?
Ráadásul az extrém blöki elnyelések miatt kvázi esélytelen normális sebzést bevinni a csatában.
Már az is óriási segítség lenne, hogy az erő adta konstans bónuszt az elnyelés levonása után adná hozzá a progi (persze az elnyelés nem vihetné a fegyver alap sebzését 0 alá!).
Hirtelen megszünnének ezek a 0-ás 1-es sebzések, és a csökkentett támadású blökik is sebeznének valamit. Jelenleg jobban járok, ha nem találom el az ellenfelet, mert akkor a teoretikus sebzés alapján sebez a blöki, míg ha elnyeli a teljes sebzésemet az ellen, akkor 1-ket osztanak ki a blökik...
Durva adalék a dologhoz az, hogy én a 20% minimum találati esélyemben bízok, és így zavar ennyire a harcosok esélytelensége, miközben mágust játszok Utálom amikor csak 1 játszható út van egy játékban
Ráadásul az extrém blöki elnyelések miatt kvázi esélytelen normális sebzést bevinni a csatában.
Már az is óriási segítség lenne, hogy az erő adta konstans bónuszt az elnyelés levonása után adná hozzá a progi (persze az elnyelés nem vihetné a fegyver alap sebzését 0 alá!).
Hirtelen megszünnének ezek a 0-ás 1-es sebzések, és a csökkentett támadású blökik is sebeznének valamit. Jelenleg jobban járok, ha nem találom el az ellenfelet, mert akkor a teoretikus sebzés alapján sebez a blöki, míg ha elnyeli a teljes sebzésemet az ellen, akkor 1-ket osztanak ki a blökik...
Durva adalék a dologhoz az, hogy én a 20% minimum találati esélyemben bízok, és így zavar ennyire a harcosok esélytelensége, miközben mágust játszok Utálom amikor csak 1 játszható út van egy játékban
Dátum: 2009.09.08. 10:46:51
Köszönjük a támadást adó tárgyak megjavítását, vettem észre, hogy az eddigi mindegyik blökim talál helyet most néha talál 3 de inkább 2, sőt most már 1 is talál néha...
Dátum: 2009.09.08. 09:51:14
Egyértelműen nem lehet megkülönböztetni a "kicsi" halmazt!
Éppen ezért egy játékos eldöntheti, hogy "átkot" szór az epikre, vagy harcba indul ellene. Természetesen 1 átoknál több NEM lehetne az epiken, így aztán kemény összefogás kellene.
A kicsik folyamatosan átkozva pl megfoghatnák a hp regjét, a nagyokkal összedolgozva egymás után ütve lehetne csökkenteni a harcosok sebzését / az epik sebzését, mikor kinek mi kell stb. Amikor a nagyok éppen nem tudják ütni, akkor mehetne az átok stb.
Hirtelen marad 1 epik, nincs agyonvariálva a game, és a harcolni nem akaró tagok is befolyásolhatják az epikus ütést, sőt komoly összefogást igényel, hogy hathatósabb legyen a segítségük!
Éppen ezért egy játékos eldöntheti, hogy "átkot" szór az epikre, vagy harcba indul ellene. Természetesen 1 átoknál több NEM lehetne az epiken, így aztán kemény összefogás kellene.
A kicsik folyamatosan átkozva pl megfoghatnák a hp regjét, a nagyokkal összedolgozva egymás után ütve lehetne csökkenteni a harcosok sebzését / az epik sebzését, mikor kinek mi kell stb. Amikor a nagyok éppen nem tudják ütni, akkor mehetne az átok stb.
Hirtelen marad 1 epik, nincs agyonvariálva a game, és a harcolni nem akaró tagok is befolyásolhatják az epikus ütést, sőt komoly összefogást igényel, hogy hathatósabb legyen a segítségük!
Dátum: 2009.09.08. 07:01:41
V3 helyzetjelentés: még szükséges: 237.996 LE
Dátum: 2009.09.08. 00:14:36
Miért ne maradna 1 epikus, csak a kicsik "egyéb" hatásokat szórhatnának rá?
Gondolok itt rnd hatásokra, ha a kicsi támadja meg az epiket, akkor a köv hatások valamelyike bekattan:
-lassítás (Az epikus köv csatájában fele annyi körön át üt vissza)
-manaszívás (az epikus köv csatában nem varázsol)
-mérgezés (D kariszint ideig nem regen ép-t az epik)
-hátbaszúrás (valami drasztikus sebzés)
-vérzés (köv csatában Dkariszint bónusz sebzésközelharcra)
-különböző átkok... (köv csatában -dkariszint iq, sebzés stb az epiknek)
-stb...
Ezzel részt vennének a csatákban a kicsik, de mégse az lenne, hoyg egy 10. szintű kari kibelezi az epiket...
Gondolok itt rnd hatásokra, ha a kicsi támadja meg az epiket, akkor a köv hatások valamelyike bekattan:
-lassítás (Az epikus köv csatájában fele annyi körön át üt vissza)
-manaszívás (az epikus köv csatában nem varázsol)
-mérgezés (D kariszint ideig nem regen ép-t az epik)
-hátbaszúrás (valami drasztikus sebzés)
-vérzés (köv csatában Dkariszint bónusz sebzésközelharcra)
-különböző átkok... (köv csatában -dkariszint iq, sebzés stb az epiknek)
-stb...
Ezzel részt vennének a csatákban a kicsik, de mégse az lenne, hoyg egy 10. szintű kari kibelezi az epiket...
Dátum: 2009.09.07. 23:41:36
Mindenképpen idő korlátos. Rengeteg szövi max 50. epiknél tart ez max 3 tárgy.
Amúgy a bufa elsőszériás, és az első epik 50. szintű, azaz 60. szinttől kezdve lesz csak nehezítés az epikekben.
Azaz aki előröl indul (kisebb mint 60. szint) az első alkalommal választhat a 30 és 35. szintű tárgyak közűl. Majd második körben a 40 és 45. szintű tárgyak jönnek 30 leölt epikussal stb.
Éppen ezért kellene a "most nem kérek jutalmat" gomb, hogy lehessen csúsztatni a listákat, és mondjuk 17. epiknél kikérni a cuccot...
Amúgy a bufa elsőszériás, és az első epik 50. szintű, azaz 60. szinttől kezdve lesz csak nehezítés az epikekben.
Azaz aki előröl indul (kisebb mint 60. szint) az első alkalommal választhat a 30 és 35. szintű tárgyak közűl. Majd második körben a 40 és 45. szintű tárgyak jönnek 30 leölt epikussal stb.
Éppen ezért kellene a "most nem kérek jutalmat" gomb, hogy lehessen csúsztatni a listákat, és mondjuk 17. epiknél kikérni a cuccot...
Dátum: 2009.09.07. 23:21:49
Ne légy már ennyire begyepesedett, kérlek!
Minél hamarabb szerez valaki bufát, annál hamarabb „szál” el vele a dolog! Éppen ezért a minimum határt úgy kell meghatározni, hogy „gyengébb” karakterek is megszerezhessék a szajrét!
Kérlek ne csak 65+ szintű, maxolt epikus speces karakterben gondolkozz… Pl v3-on még senkinek nincs akkora akadémiája, sőt a top szint is csak 56! Ráadásnak itt a legnagyobb kiugrási lehetőséget adja egy %-os tárgy!
Szóval 2 hét múlva is az alap 50. szintű epikusról kezd mindenki v3-on –10 szinttel, és komoly kihívás lesz egyeseknek a 15.epikus is a VF miatt
Minél hamarabb szerez valaki bufát, annál hamarabb „szál” el vele a dolog! Éppen ezért a minimum határt úgy kell meghatározni, hogy „gyengébb” karakterek is megszerezhessék a szajrét!
Kérlek ne csak 65+ szintű, maxolt epikus speces karakterben gondolkozz… Pl v3-on még senkinek nincs akkora akadémiája, sőt a top szint is csak 56! Ráadásnak itt a legnagyobb kiugrási lehetőséget adja egy %-os tárgy!
Szóval 2 hét múlva is az alap 50. szintű epikusról kezd mindenki v3-on –10 szinttel, és komoly kihívás lesz egyeseknek a 15.epikus is a VF miatt
Dátum: 2009.09.07. 23:06:45
Az event lényege az lenen, hogy ne csak az überisten pókok tudjanak epik tárgyhoz jutni!
Az első tárgy 45 nap után relatíve könnyen hozzáférhető ezzel mindenkinek, javul a ballance. A második, harmadik tárgynál meg kapaszkodhat az "átlag" te meg hasítasz...
Az első tárgy 45 nap után relatíve könnyen hozzáférhető ezzel mindenkinek, javul a ballance. A második, harmadik tárgynál meg kapaszkodhat az "átlag" te meg hasítasz...