Dátum: 2010.04.08. 12:33:03
Idézet: Endyr - 2010.04.08. 11:43:27 Idézet: Kocos - 2010.04.08. 11:18:06 Kerdes.
Mikepp velekednetek egy scriptrol (felreertesek elkerulese vegett en nem irok scriptet szakertelem es ido hianyaban), ami a kalandokhoz a wikibol kinezi, hogy milyen probak vannak benne? Csalas? Siman belefer? Valami a ketto kozott?
nekem van ilyen, a D: meghajtomon van es kalandok.xls a neve
10 perc melo volt, csak par hetente frissiteni kell
Egyreszt nem latom elonyet a wikihez kepest, masreszt latom hatranyat a jatekra raepulo scripthez kepest, ami mondjuk mouseoverre vagy lenyithatoan irja ki a kaland ala a probakat. (Egy ablak - tobb ablak.)
Dátum: 2010.04.08. 11:25:02
Idézet: Ywgarrd - 2010.04.07. 22:02:18 Idézet: Tiha - 2010.04.07. 11:08:48
Bocsi, hogy Sharpát hozom fel példának, de nézzétek meg. Ő volt a VU abszolút legerősebbje, minden bajnokit megnyert, 4-5 szinttel vezetett a mögötte haladók előtt.
szakértelemben szintén)
Off:
Nana, a történelmet azért ne ferdítsük. Sharpa anélkül is legenda, hogy túloznánk. Három nevet is mondok, akik hasonló erősek voltak már akkor is: Aranyalma, Galmuszk és TrueBlood. Ráadásul TB minden egyes statisztikában megelőzte Sharpat, és emlékeim szerint ez a kettőjük harcain is meglátszott...
*Ennek ellenére minden tiszteletem Sharpaé..
Ket ponton mondanek ellent:
1/ TB panaszkodott nekem, hogy mindenben ugyanolyan jo vagy jobb, mint Sharpa, megis mindig Sharpa nyer (sztem a felszereles volt az oka). Legalabbis egy idoben.
2/ Aranyalma mikor felert a topra nagyon gyenge volt, mindenki utotte verte. Egyes pletyok szerint elfogas nelkuli vadaszattal maximalta a TP-t, ami viszont a LE bevetelen erosen meglatszott.
Erdetihez: Valojaban csak 2 szint volt az elonye Sharpanak, nem 4-5, de az akkoriban ert annyit, mint ma 4-5 erne. Es csak azert nem volt tobb, mert Leinad, Petur es Almira vagtaztak utana. En mindig csak lestem, hogy hogy a turoba tudott megint szintet lepni.
Dátum: 2010.04.08. 11:18:06
Kerdes.
Mikepp velekednetek egy scriptrol (felreertesek elkerulese vegett en nem irok scriptet szakertelem es ido hianyaban), ami a kalandokhoz a wikibol kinezi, hogy milyen probak vannak benne? Csalas? Siman belefer? Valami a ketto kozott?
Dátum: 2010.04.08. 11:13:50
Idézet: Ariel - 2010.04.08. 10:37:25 Van egy olyan tippem, hogy erős sírást generálna, ha a KH a jelenlegi formájában megjelenne 50-55-ik szint környékén.
Igen de ezt nem is javasoltasenki. Ezt mondjuk par honapja folyamatosan, hogy opcionalis legyen. Ha nem akarsz veluk harcolni, akkor mintha ott sem lennenek. (illetve mivel valamennyi tamadasi kapacitast felvesznek valoszinuleg konyebb lenne celpontot talalni)
Dátum: 2010.04.08. 11:12:20
Lehet ido/30nap*legtobbdarab/sajatdarab a keplet alapja.
Dátum: 2010.04.08. 10:19:34
Az elejen szamolgattam, es valahol 3 es 4 kozott volt, de inkabb a 3-hoz kozel. De nem tunt fix aranynak. Azt is el tudom kepzelni, hogy minden terkepdarab utan van egy % esely, hogy kirajzolodik egy pixel.
Amugy sztem a pixelek felul vannak kalibralva, hogy ne fogyjanak el. Emlekezz: az esemeny fixen 30 napos.
Jeriko: te V1-et nezed, Phobos V3-as.
Dátum: 2010.04.08. 08:26:11
Idézet: Rokamoka - 2010.04.08. 00:48:06 Kóc minden bizonnyal okkal írta, amit írt, de én a saját karakteremnek hiszek.
Engem ez nem zavar, csak ilyen "nyero" strategiakat ne adj a szamba legy olyan kedves.
A tobbit a karaktereddel kettesben nagy egyetertesben beszeljetek meg.
Dátum: 2010.04.07. 22:36:13
Idézet: Rokamoka - 2010.04.07. 14:15:44 Ha még mindig nem esett volna le, sikerült létrehozni a karaktert (bár Kóc előző szerveren bemutatta a prototípust), aki mind építésben, mind epikölésben 70-80% körüli eredményt tud hozni, így összességében szövetségi szinten legalább 150%-os.
Nem tudom milyen prototipusrol beszlesz, de egyszerre epikolo es epito karaktert csinalni finoman szolva is hulyesegnek tunik. Lesz egy olyan karaktered, ami ugyan fele annyit epit, de hozza sem szagol az epikushoz.
Dátum: 2010.04.07. 20:11:30
Idézet: Vaczakka - 2010.04.07. 14:13:19 360x252 a kép mérete, egy pötty 2x2-es
22680, asszem.
Kep meret nekem is ekorul jott ki, pixeleket en 3*3-ra szamoltam, de valoszinuleg a 2*2 a helyes.
Dátum: 2010.04.07. 13:07:59
Ha a pixelekre gondolsz az saccra valahol 10000 korul. Gyujtheto darabka nyilvan vegtelen.
Dátum: 2010.04.07. 11:53:35
Let's Get Ready To Rumble ...
Dátum: 2010.04.07. 09:58:08
Idézet: Endyr - 2010.04.07. 09:52:57 egyebkent beneztem V3ra, most van 6-6 hely uresen a kritikus kufaroknal
igyekezz
En mar jelentkeztem, es nem is oda. Egy problemara probaltam meg ravilagitani, nem nyafogni jottem.
Amugy van egy olyan erzesem, hgy korlatlan jelentkezesnel a kereskedos kufarnal ketszer ennyien lennenek, mint most.
Dátum: 2010.04.07. 09:48:35
Idézet: Endyr - 2010.04.07. 08:50:39 Megoldas 3 lepesben:
1. Uj karakter regelese es addig vadaszas amig 2. szintu nem lesz (ehhez kell 1-2 nap csp-k miatt)
2. bejelentkezes a leggyengebb kufarhoz vele
3. fokarival rogton utana bejelentkezes a valasztott kufarhoz
Koszonom, hogy idezel tolem, en is tudom hogy lehet megkerulni a rendszert, de ha mar meg kell kerulni, akkor a rendszer rossz. Ezt kivantam jelezni. Mert ugye Miklos leirta, hogy 3-szorosnal mar remeli nem lesz a problema.
Az a legnagyobb baj, hogy az energiahasznositast nem lehet tovabb erositeni, mar igy is nagyon eros, csak eppen az embereknek nem tetszik (vagy nem portyazik annyit, vagy VF-ezik, vagy nem szamolja at, nyilvan mindenkinel mas az indok). Tehat a kovetkezo alkalomra mindenkeppen le kene cserelni.
Dátum: 2010.04.07. 08:34:56
Csak jelzem, hogy V3-on pillanatnyilag 2 kufarhoz nem lehet csatlakozi. Szoval a 3-szoros kulonbseg sem tunik elegsegesnek.
Dátum: 2010.04.07. 08:22:19
Idézet: Wocsok - 2010.04.07. 07:49:23 Azért ez számomra "enyhén" hihetetlen:
50 helyesválasz 292s alatt. én elhiszem, hogy vanak zsenik, de hogy még a netjük is ilyen gyors!
És van durvább is: 50 260
Batran hidd csak el, ez mind a ketto siman megvalosithato barmilyen script nelkul. Nekem mondjuk nem sikerult meg, de a kozeleben mar voltam (az elsonek). Es en meg csak a kepeket se tiltottam le, de jo otlet.
Dátum: 2010.04.07. 08:20:34
Idézet: Metállat - 2010.04.06. 21:03:38 Egy hatalmas végzetúr problémát elfelejt mindenki, amiért igazán a kiskapu keresés megy. Méghozzá azt, hogy az egész toplista befagyott, nincs kiugrási lehetőség.
Hat a topon van azert par pelda arra, hogy igenis van kiugrasi lehetoseg. A lentebbi retegeket nem ismerem, arrol nem nyilatkoznek. De fent van par kari ki tudott ugrani a "tomegbol" (es nyilvan nem magamra gondolok).
Termeszetesen ezek a lehetosegek hosszu tavon, kemeny meloval allnak csak rendelkezesre, de leteznek.
Ha konnyu lenne a kiugrasi lehetoseg, akkor egybol nem is lenne az, hiszen mindenki azt csinalna. Mindenki pedig nyilvan nem fog tudni kiugrani, a kiugras szo ertelmebol fakadoan.
Dátum: 2010.04.07. 08:16:36
Idézet: Jeriko - 2010.04.06. 17:31:58 Idézet: Superadmin - 2010.04.06. 15:50:51 de egyetértek Jerikóval, akik már megszokták ezt a kényelmi funkciót, inkább abbahagyják, de nem fognak ismét 50 kérdésre kattintgatva válaszolni.
Volt egy karakterem, akinél már aránylag korán kimaxoltam a spektrális manipulációt (100), lélekenergia sajtolást (60). Vadászatkor az elementáris fúziót turbóztam, ha befogott egy állatot, csak rányomtam a sajtolásra, nem kellett megállítania vadászatot, és ugyanígy néha átraktam a turbót ultraspecre, transzplantációra a vadászat alatt, és el is költöttem a LE-t. A napi csp adag elvadászása megvolt másfél-két óra alatt, sokszor ki sem jött 15% alól, rá sem kellett nézni.
Aztán eljött az idő, mikor leküzdötte a fertőzést, megkapta a +5 turbózható bónuszokat (Zarknod miatt még 68. szint előtt). Mivel maximalista vagyok, turbóztam az SM-et (EF helyett) 105-re és úgy vadásztam, ha befogtam két állatot, akkor leállítottam a vadászatot, turbót átraktam sajtolásra, a két sajtolás között meg várakozás... A napi csp elköltése felugrott 4(!) óra fölé, és akkor még el sem költöttem, ötször annyira figyelni kellett 15%-ra stb. Egy hetet bírtam, aztán töröltem a karaktert.
Egyszerűen eltűnt a játékélmény. Én vesztettem egy jó karaktert, a Beholder meg némi zsetont. Talán az ilyen dolgokat (is) át kellene átgondolni.
Ebben azert csak felig van igazad.
Nem tudom hanyason kuzdotted le a fertot, de ugye 68-tol az egyiket, 78-tol mindkettot kivalthatod. Ezek a veglegesitheto +5-ok pont ezert lettek kitalalva.
Dátum: 2010.04.06. 14:49:35
Idézet: Almási Viktor - 2010.04.06. 14:16:12 De gondolom lehet számítani a közeljövőben egy erőteljes lenerfelésre a lopás szakértelemnél
No es ez mibol derult ki?
Dátum: 2010.04.06. 14:47:52
Csak ismetelni tudom Jerikot.
A scripteket ket csoportra kell bontanunk. Egyreszt olyanokra, amik jatekidot sporolnak. Masreszt olyanokra, amelyek meg nem engedett elonyhoz juttatjak a felhasznalot.
Az elso csoportot egyszeru eliminalni, meg kell oket valositani a jatekban, esetleg par olyan lehetosegggel, amit a scripttel nem lehet megvalositani.
A masodikat pedig tiltani kene, de hogy ez gyakorlatban hogy megvalosithato, abba nem akarok beleszolni.
A most kozeppontban levo kvizes scriptre en azt a megoldast talalom kezenfekvonek, amit Birka is javasolt: egy szakertelem 100-as szintre huzasa valtsa ki a 10% bonuszt. En nyilvan ezt a reszet a jateknbak kifejezetten kedvelem, de azert el tudom kepzelni, hogy valakinek ez csak pup a hatan, de a "ha kimaradsz lemaradsz" elvtol fenyegetve kenytelen kelletlen csinalja (vagy csinaltatja a scripttel).
Dátum: 2010.04.06. 11:13:25
Lopás szakértelemnél a különbség számít, vagy csak a győztes szakértelemszintje mérvadó?