Hozzászólások - Offsboy
Dátum: 2012.06.27. 14:09:50
Építéssel nekem se működik, és még nem sikerült olyan helyzetet produkálni, amikor CSP-t vont volna le.
Dátum: 2012.06.27. 13:27:23
Idézet: Kocos - 2012.06.27. 13:01:27
Hát ez neked pont szívás így, ja.
Amúgy szerintem BUG-zik a huzalozás.
Entitásoztam, low ÉP. Turbót átettem mágregenre manuálisan, gyógyítottam magam, majd megint entitás. Az állatokon gyógyítottam úgy hogy a mágregenen a turbó, gondoltam meg is nézem hogy néz ki ez hogy magától turbóz. Turbózta, gyógyította, azonban nem vont le CSP-t, mert a turbó visszaszámlálója még ment (viszont a mágikus regeneráción). Gondolom nem így kellene lennie, hanem csak akkor nem vonna le terv szerint, ha a sebgyógyon ketyegett volna a turbó visszaszámlálója.
Köszönjük a fejlesztést meg minden, tényleg, de alábbi javaslatom lenne:
Legyen letárolva, hogy mi volt az utolsó huzalozottan turbózott szakértelem, és amikor azt kellene újra turbózni (sebgyógy, idomítás, ahol nem egymás után kattintod ki mint pl. tul fejlesztésnél) akkor NE vonjon ismét csp-t, követ. Ha minden alkalommal vonja, akkor úgyis mindenki át fogja tenni manuálisan a turbót, és szerintem pont az a cél, hogy ezt könnyítsük.
Idézet: Offsboy - 2012.06.27. 12:04:42
Idomitas! Teyleg milyen igaza van. Nekem peldaul a turbo annyit lendit idomitasnal, hogy nem 65%-ot, hanem 85%-ot tudok idomitani egy kattintassal. Nem is turbozom soha. Kene beallitas arra is, hogy mit turbozzon automatan, es mit ne.
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)
Idomitas! Teyleg milyen igaza van. Nekem peldaul a turbo annyit lendit idomitasnal, hogy nem 65%-ot, hanem 85%-ot tudok idomitani egy kattintassal. Nem is turbozom soha. Kene beallitas arra is, hogy mit turbozzon automatan, es mit ne.
Hát ez neked pont szívás így, ja.
Amúgy szerintem BUG-zik a huzalozás.
Entitásoztam, low ÉP. Turbót átettem mágregenre manuálisan, gyógyítottam magam, majd megint entitás. Az állatokon gyógyítottam úgy hogy a mágregenen a turbó, gondoltam meg is nézem hogy néz ki ez hogy magától turbóz. Turbózta, gyógyította, azonban nem vont le CSP-t, mert a turbó visszaszámlálója még ment (viszont a mágikus regeneráción). Gondolom nem így kellene lennie, hanem csak akkor nem vonna le terv szerint, ha a sebgyógyon ketyegett volna a turbó visszaszámlálója.
Köszönjük a fejlesztést meg minden, tényleg, de alábbi javaslatom lenne:
Legyen letárolva, hogy mi volt az utolsó huzalozottan turbózott szakértelem, és amikor azt kellene újra turbózni (sebgyógy, idomítás, ahol nem egymás után kattintod ki mint pl. tul fejlesztésnél) akkor NE vonjon ismét csp-t, követ. Ha minden alkalommal vonja, akkor úgyis mindenki át fogja tenni manuálisan a turbót, és szerintem pont az a cél, hogy ezt könnyítsük.
Dátum: 2012.06.27. 12:04:42
Ha manuálisan előtte turbózod az idomításod vagy sebgyógyot, akkor nincs miért levonjon, nem?
Lehet kéne egy topic a huzalozott reflexeknek, így csak eltűnnek a kérdések.
[edit] Csak mert tényleg jó volna egy összefoglaló a működéséről, hogy miért is von CSP-t, követ.
Több szaki, tul-nál minden pontnál?
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)
Mágikus regenerációnál tudni fogom mikor jár le az ideje, hogy turbó nélkül is tudjam használni? Igen, sajnálom a követ, eventeknél meg a CSP-t is.
Így elsőre ennyi.
Lehet kéne egy topic a huzalozott reflexeknek, így csak eltűnnek a kérdések.
[edit] Csak mert tényleg jó volna egy összefoglaló a működéséről, hogy miért is von CSP-t, követ.
Több szaki, tul-nál minden pontnál?
Idomításnál minden alkalommal? (Ritka pillanat lehet hogy valaki egy kattintásra beidomít egy lényt és nem is kell újra használnia, teszem azt egy következő állatnál.)
Mágikus regenerációnál tudni fogom mikor jár le az ideje, hogy turbó nélkül is tudjam használni? Igen, sajnálom a követ, eventeknél meg a CSP-t is.
Így elsőre ennyi.
Dátum: 2012.06.27. 12:02:25
Idézet: Tigristappancs - 2012.06.27. 11:40:06
Engem is ez érdekelne.
ha több pontot fejlesztek tulajdonságon, szakértelmen, akkor minden pontért levonja a reflex költséget?
Engem is ez érdekelne.
Dátum: 2012.06.27. 11:12:24
Ha kisajtolod az állatot, akkor is eltűnik róla...
Dátum: 2012.06.27. 10:00:07
Hát ez az, nekem meg a tudás könyve!
(Ónagy Sírásdetektor, hozzád szólok vala)
(Ónagy Sírásdetektor, hozzád szólok vala)
Dátum: 2012.06.26. 20:29:06
Hm. Valóban belesumákoltak egy kis áremelést.
Dátum: 2012.06.26. 15:02:40
Juhú, köszönjük az infót!
Dátum: 2012.06.26. 14:15:39
Hát lehet. Azt hittem azért sokan nem unták még meg. Akkor meg nem értem miért sanyargatják a szegény újakat, megkockáztatom 100ezres nagyságrendű a kvízadatbázis, hova még?
Dátum: 2012.06.26. 13:42:54
Szerintem egyre nehezebb kérdéseket írni, mivel minden meg van már kérdezve ( ), így az adminszűrőn is gondolom jóval kevesebb jut át mint az elején; akár a helyes kérdésfeltevésért lehetne emelni kicsit a LE jutalmon. Egy kétszeres szorzótól nem hiszem hogy elszállna bármelyik kari, de fair gesztusnak érezném. Bár nekem mindegy, mert idejét nem tudom mikor írtam kérdést utoljára.
Dátum: 2012.06.26. 12:03:28
Csapdakészítés szakértelem ha legalább 1-es, akkor van esélyed állatot elfogni. http://vegzetur.wikidot.com/allattartas
Itt a wikin megvan minden ami a kezdő játékosnak kellhet.
Itt a wikin megvan minden ami a kezdő játékosnak kellhet.
Dátum: 2012.06.26. 09:47:01
Akinek kertje van, az nem feltétlen látott azért robikapát Mellesleg sajátossága az országnak, hogy a lakosság 80%-át vidékinek titulálja, eléggé háttérbe szorult (fiatalok lehetőségeinek hiányában) a tényleges vidéki élet. Nem kellene, hogy speckó kérdés legyen szerintem se, de sajnos egyre jobban az. Ettől függetlenül márkanév.
Dátum: 2012.06.26. 09:01:45
A kufárok csatája vajh mikorra várható?
Dátum: 2012.06.25. 17:11:34
Tehát ha sorsjegyért, akkor nem jár pechpont?
Dátum: 2012.06.25. 16:16:28
Köszönjük holnap is!
Dátum: 2012.06.25. 16:05:15
Idézet: Ezüstszél - 2012.06.25. 16:03:02
Nem csak egy?
2 pechpont jár nem-ultra pörgetéséért
Nem csak egy?
Dátum: 2012.06.25. 15:47:29
Idézet: Durten - 2012.06.25. 15:39:50
Megerősítem.
így van Mariann úgy tájékoztatott mindenkit, hogy az első 3 csapaton felül az összes többi csapat tagjai részesülnek % AF-pont jutalomban.
Megerősítem.
Dátum: 2012.06.25. 14:59:08
Nem úgy volt, hogy a Lehetetlen küldetés sokadik helyezettek 5AF-et kapnak?
[edit] Ha igen, nálam sem látszik még
[edit] Ha igen, nálam sem látszik még
Dátum: 2012.06.25. 12:29:24
Idézet: Kocos - 2012.06.25. 12:08:27
V1-en:
Jelenleg 1103 a legmagasabb torony, építési bónusz aki még nem birtokolta: 1207%
Költség 1-1100ig: [(1+1100)/2]*1100*5000= 3 027 750 000 LE.
Építési bónusz miatt (/12,07) = 250 milla LE.
Valóban nem túl sok, de azért nem is túl kevés.
[edit]
Ezt a gondolatmenetet követve a bánya 10 szintjénak építési költsége 55,075M LE
Ez az AL kútméreténél csak egy kicsit kevesebb
De viccet félretéve, ezt még egy kisebb, 8-10M kúttal rendelkező szövi is keményen elkezdi darálni.
Idézet: Fecsu123 - 2012.06.25. 10:40:09
"Bánya (új)
Maximális szintje: 10
Előfeltétel: A Hatalom Tornya legalább 1 napi birtoklása bármikor korábban.
Hatása: A 10. szint megépültekor a bánya kimerül, új bányát kell nyitni. Ilyenkor felszínre kerül egy különösen értékes relikvia, az élet köve, amely minden tagnak +1 egészséget biztosít."
Ez,hogy fog bekerülni? ,ha ez esetleg így akkor az az előfeltétel elég necces. V2 így kb 5-6 szövinek ad újat.
Nem ertem mi necces lenne benne, a HT koltsege a beka segge alatt van mar, atvenni egy napra nem igazan komoly kihivas. Van ra kb. 8-szoros szorzo, ha epited (manakonstira is), es az n. szintje n*5000 LE. Ez kevesebb, mint egy epuletet felhuzni 50-es szintre szerintem, de majd utanaszamolok.
"Bánya (új)
Maximális szintje: 10
Előfeltétel: A Hatalom Tornya legalább 1 napi birtoklása bármikor korábban.
Hatása: A 10. szint megépültekor a bánya kimerül, új bányát kell nyitni. Ilyenkor felszínre kerül egy különösen értékes relikvia, az élet köve, amely minden tagnak +1 egészséget biztosít."
Ez,hogy fog bekerülni? ,ha ez esetleg így akkor az az előfeltétel elég necces. V2 így kb 5-6 szövinek ad újat.
Nem ertem mi necces lenne benne, a HT koltsege a beka segge alatt van mar, atvenni egy napra nem igazan komoly kihivas. Van ra kb. 8-szoros szorzo, ha epited (manakonstira is), es az n. szintje n*5000 LE. Ez kevesebb, mint egy epuletet felhuzni 50-es szintre szerintem, de majd utanaszamolok.
V1-en:
Jelenleg 1103 a legmagasabb torony, építési bónusz aki még nem birtokolta: 1207%
Költség 1-1100ig: [(1+1100)/2]*1100*5000= 3 027 750 000 LE.
Építési bónusz miatt (/12,07) = 250 milla LE.
Valóban nem túl sok, de azért nem is túl kevés.
[edit]
Eredeti terv szerint aktuális HT szint költsége lett volna 1-1 szint költsége, azt nem tudom, mi lesz majd.
Ezt a gondolatmenetet követve a bánya 10 szintjénak építési költsége 55,075M LE
Ez az AL kútméreténél csak egy kicsit kevesebb
De viccet félretéve, ezt még egy kisebb, 8-10M kúttal rendelkező szövi is keményen elkezdi darálni.
Dátum: 2012.06.25. 11:43:22
Idézet: Darth Malak68 - 2012.06.25. 11:35:13
Szerintem pedig igen jó kis táp, bár ez függ az építési költségtől. Jelenleg nincs egy épület sem, amivel korlátlanul tudsz tulajdonságot tápolni, ráadásul az egészség egy elég hasznos tul.
A szememben az 1 EP-pont elégg halovány jutalom a bányáért.
Szerintem pedig igen jó kis táp, bár ez függ az építési költségtől. Jelenleg nincs egy épület sem, amivel korlátlanul tudsz tulajdonságot tápolni, ráadásul az egészség egy elég hasznos tul.