Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2009.10.30. 13:40:02
A leírt történet nem szabdalja fel eléggé a TF-es ismereteinket:

Miközben Nord felégette Ghallát, átverte Leahot (a halál istene ugye), és a tűzvihar pusztítása során meghalt élőlények lelkeinek segítségével istenné vált. Így lett Dornodon a 8. újkeletü isten.
A megmaradt túlélők egy félsziget a már említett Erduin–on találtak menedéket. A félszigeteten befelé haladva eleinte szürke másgustornyokat és remetelakokat találtak. Késöbb pár küldetést adó helyet (tanya, kolostor, gránittorony, törpe tanya, gnóm lak, kobudera tanya, kastély, kis kolostor...). Tovább haladva a félsziget belseje felé előkerőlt 3 kisváros (északon: Shaddar; középen: Qvill; délen: Xantrox) és még pár újabb küldetés adó épület, de ezek nevesített NPC-kel voltak ellátva (Vangolf gróf; Lord Kovács József; Lady Olívia; Vangolf gróf; és egy gnóm kutató állomás, nagy kolostor). Kicsit nyugatabbra újabb 4 város északról délre: Xantrox; Libertan; Wargin; Huertol.
Eddigre Alanorban a Borax dinasztia tudomást szerzett a túlélőkről, és észak-dél irányban kiásatott egy csatornát, valamint benépesítette vércápákkal hogy a túlélőket kirekessze. Midnen faj félt a víztől, de a kiváncsiság, felfedezni vágyás stb csábította őket. A csatorna partján Elf villákat találtak, ahol az arra érdemesek némi küldetés során megszerezhették az úszást, és átjuthattak Alanori felségterületre. Ez 3 várost jelent északon Zangroz, középen Alanor (itt van az uralkodó székhelye is) és Roxat. Sok sok küldetés, és tereptárgy közben volt közben említésre méltóak:
Puha kúp (egy ősi Moa nép itt maradt emlékei tikosírással nyílik ki) és mindenféle futurisztikus eszközök kerültnek elő (fogaskerék, moa távcsó, okulláré stb..)

Idő off fojt köv…
Dátum: 2009.10.30. 12:22:46
Tombol a szerepjátékos vér
Örülök, hogy valaki ilyen szinten bele tudja magát érezni a saját kis szémkupacába
Dátum: 2009.10.30. 10:33:06
Tabak, köszi a sok szerkesztői melót (Ip alapján sokat vagy.), nem lehetne hogy regisztrálj egyet wikin, és akkor kiírná a neved, hogy te szerkesztetted a dolgokat? (ha az edit gomb melett megnyomod a history-t...)
Ariel a 3 új szakértelmet tuti nem átlagból nézi, mert akkor nem lennénekl ekkora próbák!
Egyértelműen valami szint alapján számolt fiktív érték a küszöb alapja az új szakiknál.

A 42. szintű karakter, 3-as szintű szakikkal (mászás, csapdaészl)
10-es lopással simán megcsinálta)

Mesterségem címere: enyves kéz
A távolban egy fehér, szinte égig érő tornyot pillantasz meg. A kíváncsiság közelebb visz hozzá. Gyönyörű építmény, de téged a kihívás vonzó ereje ragad meg. Előcsomagolod a hátizsákodban lapuló kötelet, és rákötöd a mászóvasat. Egy szép hajítás, és már meg is akadt. Kitartóan mászni kezdesz...
4. szintű mászás próba: mászás: 3 + 14 = SIKERES!
Felérve pihensz egy keveset. A torony legmagasabb szobájának ablakpárkányán egyensúlyozol, azon morfondírozva, hogy be kellene mászni. Azzal még nincsen is gond, de mi van, ha itt őriznek valami kincset, és tapasztalataid szerint ezt csapdával szokták őrizni. Az nem lehet, hogy az ablak csapdázva van! Kinyitod az ablakot és vékony pendülést hallasz...
9. szintű csapdaészlelés próba: csapdaészlelés: 3 + 11 = SIKERES!
Épp hogy félre tudod kapni a fejed a feléd süvítő nyílvessző elől! most már a toronyszobában állsz. Érzékeny szaglásodat erősen irritálja a bűz, amit egy alvó sárkánykezdemény-féleség áraszt magából. Előtte csillogó lélekgyémántok hevernek. Megpróbálod elcsenni...
7. szintű lopás próba: lopás: 10 + 13 = SIKERES!
Siker! A szörny nem ébredt fel! Nosza gyorsan visszamész a köteledhez, egy szemvillanás alatt leereszkedsz. néhány pillanatig sziszegve fújkálod a tenyered, de boldogan távozol zsákmányoddal.
Gratulálunk, teljesítetted a kalandot! Jutalmul 32 lélekgyémántot kapsz.
Dátum: 2009.10.30. 09:35:40
Hmm, bocsesz

A kvízkérdések amúgy is akadnak, van ahol 4 azonosat kapott valaki zsinórban.
Dátum: 2009.10.30. 09:25:27
Zsolesz, Akkor mi lenne a kaland benne? Elmész kalandozni, a 3. sarkon elesel, eltörik a lábad, akkor hazamész gyógyúlni. Ha a köv kereszteződésnél állt volna egy bandita, akkor lehet mire rendbejön a lábad rég elkapják
Amúgy ha belegondolsz szerver oldalon midnenki megállíthatja bárhol a kalandot elv nem igazán életképes. A kaland lefut a gomb megnyomásakor, az egyetlen ismert "hold" funkció kvíznél van.

Fejlessz egészséget lobbi on! Vagy ha látod wikin hogy sok a sebződés egy kalandban, akkro toljad az ép potikat kaland előtt magadba, és imádkozz, hogy nem csapnak le fentről mire megnyomod a kaland gombot
Jól érted, és teljesen igazad lenne abban az esetben, hogy ha egy masszív potyi használat után a köv napon nem kellene újból nekifutni a próbának, hanem az a próba done státuszt kapna mint a harcok. (Tudnám, akkor a való életben miért szociális az ember, miért ad segélyeket a rászorulóknak, a helyet, hoyg belerúgna, és azt mondaná: DÖGÖLJ MEG!)

Nekifutok egy kalandnak, az első próbán elhasználok 60 potyit, majd 3. próbán a csatában peches vagyok, és elver a monc. Másnap kedzhetem megint a közel 60 potyis kidobást az ablakon?
Természestesen az ember nem bolond, másnak "ráöltözik", és akkor 4. próbára kap egy másik extrém dologot és azon bukik 40 potyit. és 5. próbának a csatában elesik?
3. nap megnyomja a törlés gombot

Tudom, nem kötelező minden kalandot teljesíteni...
Dátum: 2009.10.30. 08:43:52
Na ha szopatós kalandoknál tartunk, akkor (csak gratulálni tudok az automatikus törlés gombnak!):

49. kaland
Mesterségem címere: enyves kéz

mászás, csapdaészlelés, lopás. VÉGE
Dátum: 2009.10.30. 08:40:22
Rögzítettem őket, lehet ezt a topicot kéne ilyen célra használni?
Nem tudod áttenni a turbót, mert nem jegyzi meg a szakipróbákat, azaz ha az első próbán átmész turbóval, akkor másnapi is azon kéne hogy legyen a turbó Elég ha 2 azaz 2 olyan próba van ami ehte turbós szakira épűl, és csak potyivel tud átmenni rajta az ember
Dátum: 2009.10.30. 07:35:35
Imp minden elfogott állatnál csúszik egyet a tömb.
Azaz ha a 40-es szériát úgy kezdted meg, hogy előtte volt egy 3 elfogásos 40-es szériád, akkor az előző szériából "átcsúszik" az uccsó 3 megválaszolt kérdésed. Ha ebben volt 2 elrontott, akkor a mostani 40-es szériád az első 3-ban tartalmazza a 2 elrontott kvízt, azaz hiába válaszolod megy 100%-osan a mostani 40-es szériát (37 kérdést kapsz csak), sajnos lesz benne 2 elrontott vadaszatod...
Lan, Egyértelműen látszik, hogy nem az átlaghoz vannak igazítva az új szakik (mindenkinek 0-ás valószínűleg), mert a kért próbák magasabb szinten laza 40-50-es szakikat kérnek 60. szinten 20-30 közt, szóval látszik, hogy szintfüggő is...

Tseby, kapok egy építés, egy kereskedelem, és mondjuk egy építés próbát, melyikre rakjam a turbót? De megoldódott a kérdés, bent van a szakik közt a tudatturbó is (Bár nem vagyok oda a dögöljön meg a szomszéd tehene effektért!) Nem picit emelem az átlagot ezzel a szakival. Aki velem egy szinten lesz, az küzdhet a tudatturbó próbán...

Ha már itt tartunk az irányított vadászat miért van a listában? Igen magas akadémia kell hozzá, kötelezővé teszi az akadémia turizmust

V3 54. szint erő próba:
Szintértékek: 170 124 152 140 97 101 116 207 155 111 (átlag: 137)
Egy 10 fős szinten a 97 101 111 (30%-a a létszámnak) alapból 30-as elvárással indul, mert van 2 ember aki extrémen megnyomta az erőt azon a szinten...

Miért kell kötelezni az embereket az egyen karakterekre? Miért nem játszhat valaki varázslót, másvalaki harcost? Miért kell az átlagot venni alapul, miért nem az egyént? Miért nem az átlaghoz való különbség van drasztikusan figyelembe véve az rnd-ben, de az alap elvárás az egyén szintjén? (akinek azonos a statja az átlaggal, az azonos rnd-vel dob a küszöbre és a sikerreis, akinek drasztikusan nagyobb a statja, az drasztikusan kisebb RND és viszont...)
Dátum: 2009.10.29. 21:58:08
Akit érdekelnek az eddig megismert kalandok:
http://vegzetur.wikidot.com/kalandlista
Dátum: 2009.10.29. 21:52:31
Köszi, bevéstem az adatokat
80 megírt kalandon túl vagyunk
Dátum: 2009.10.29. 21:22:39
A kalandok alatt beállíthatod, hogy egy próbán max mennyit használnál el szívesen, 1 pont 1 szakit vagy tult segít ki a randomok után...
Dátum: 2009.10.29. 21:20:42
60. szinten ekkora erő és egs próba komolytalan!
viszont ezek szerint az egész szint támadásra van öltözve, ha ennyire durva a támadás küszöb...

138. szintű Egészség próba:
173. szintű Erő próba: Erő:
255. szintű Támadás próba: Támadás:
Dátum: 2009.10.29. 21:11:22
Ne nyafogj, ha nem tetszik delete gomb, én örülnék neki minimális pöttyért 3 csata ahol lélekszívhatok
Dátum: 2009.10.29. 20:57:41
El lehet dobni a kalandot...
Aki 3 új szakit beteszi a kalandba meg egs és mágia próba, az megy szívatásra, iszonyat poty zabáló megoldások, ezzel szemben pár hp sebzödés lótüdő...
Dátum: 2009.10.29. 20:38:38
vésem

mod.:
Közben fent
Dátum: 2009.10.29. 20:34:14
naha a sorszámokat is, ha még nincs fent!