Poénkodtam...
Miklós a kiírásban két kategoriához is beírta a 13mast, tehát 18-19. van egyben.
Hozzászólások - Mortimer
Dátum: 2009.01.31. 10:02:14
Dátum: 2009.01.31. 10:00:15
1. Hülyeséget írtál már az alapvetésben is. Olvasd el a leírását még egyszer. (Ha 20as, akkor 16ot kap.)
2. Az állat mindig 10tpt kap a csatákért. Ha nem így lenne, 4. szinten, amikor befogod igencsak nehéz lenne szintet léptetni, mert száz feletti csata kellene hozzá.
2. Az állat mindig 10tpt kap a csatákért. Ha nem így lenne, 4. szinten, amikor befogod igencsak nehéz lenne szintet léptetni, mert száz feletti csata kellene hozzá.
Dátum: 2009.01.31. 09:48:12
Nyilvánvaló: akkor ők nem indulnak a viadalon.
Dátum: 2009.01.31. 02:53:16
"ui: fogalmam sincs, hogy megy ez a kincstárazás, de tényleg kemény licitálás van? én azonnal arra gondoltam, amikor olvastam a leírást, hogy (ez most nem cinizmus), hogy a szövetség a könnyebb utat választja és megbeszélik, kié legyen a kincs. 1 kincspontért."
Indulásnál én is ezen a véleményen voltam, az erőforrások minél optimálisabb kihasználása érdekében. De hogyan láttassam be egy emberrel, hogy "nézd, neki még térkapus tárgya sincs, te pedig csak lecserélnél egy átlagosat", ha tetszik neki a képe? vagy hogy döntesz ilyenkor két gyűrű nélküli ember között, ha mindkettőnek kell a gyűrű? Fontos tényező, hogy a kincspont semmi másra nem használható, és az benne a jó, hogy a viták is építik a közösséget, ha tesz a többiekért (szörnyet öl, épít), lesz kincspontja. Ez a játék egy marhajól kitalált része, dicséret illeti érte Miklóst!
Indulásnál én is ezen a véleményen voltam, az erőforrások minél optimálisabb kihasználása érdekében. De hogyan láttassam be egy emberrel, hogy "nézd, neki még térkapus tárgya sincs, te pedig csak lecserélnél egy átlagosat", ha tetszik neki a képe? vagy hogy döntesz ilyenkor két gyűrű nélküli ember között, ha mindkettőnek kell a gyűrű? Fontos tényező, hogy a kincspont semmi másra nem használható, és az benne a jó, hogy a viták is építik a közösséget, ha tesz a többiekért (szörnyet öl, épít), lesz kincspontja. Ez a játék egy marhajól kitalált része, dicséret illeti érte Miklóst!
Dátum: 2009.01.30. 23:29:05
Hol él az óriáshód?
Sehol, mert 10 ezer éve kihalt.
Mennyi 20+20+20+20/2?
Azonnal törölni!
Ilyenek hogy mennek át? Nem lehet az értékelőt is büntetni valahogy?
Sehol, mert 10 ezer éve kihalt.
Mennyi 20+20+20+20/2?
Azonnal törölni!
Ilyenek hogy mennek át? Nem lehet az értékelőt is büntetni valahogy?
Dátum: 2009.01.30. 23:28:17
JAAAAAAAAAAJ
1. A szerencse lényegtelen.
2. Nem jól tudod, csak kis kutatknál 10 LE.
3. Ez szimplán hülyeség.
1. A szerencse lényegtelen.
2. Nem jól tudod, csak kis kutatknál 10 LE.
3. Ez szimplán hülyeség.
Dátum: 2009.01.30. 14:14:11
Mindezek mellett egy hónapja nem is ezzel foglalkoznak, hanem a harmadik világ indulásával, a világok közti ajánlással, a készülő "békés" világ szabályrendszerével, az őskövek átadásával, a belépési problémákkal...
Soká lesz itt Akadémia.
Soká lesz itt Akadémia.
Dátum: 2009.01.30. 11:59:36
Azért a 20. epikusra, 2 hónap múlva már csak nem lesz annyira béna az a szövetség Ez a küldetés 35. szint alatt teljesen érdektelen.
Dátum: 2009.01.30. 11:20:34
néha kedvezni kell a kisebb, bénább szövetségekben lévőknek is
Dátum: 2009.01.29. 22:50:32
utána, 28-30. szint táján viszont átveszi az uralmat a csata további folyása felett (ha bekapsz egy 250-es sebzést ÉS -15 támadást, akár el se találod az ellenfeled.)
Dátum: 2009.01.29. 22:41:02
Igen, mondogatjuk, mert nem helytálló amit írsz
"Ha máskor nem, vadászat közben betámadhatnak hozzád."
Éppen ezt fejtettem ki, hogy csak a kezdők nem vadásznak 15% alatt, a többiek igen. Még prémiumosként is két és fél órát ott van az ember, ezután a határ közeledtével leveszi az egészséget adó páncélt, megtámadja az epikust/térkaput, lemegy az ÉPje, visszaveszi a páncélt. Mindez cirka 3 másodperc Az ezután következő egy-két óra alatt a 7 szinttel magasabb felszerelés is kényelmesen megvehető.
"Ha máskor nem, vadászat közben betámadhatnak hozzád."
Éppen ezt fejtettem ki, hogy csak a kezdők nem vadásznak 15% alatt, a többiek igen. Még prémiumosként is két és fél órát ott van az ember, ezután a határ közeledtével leveszi az egészséget adó páncélt, megtámadja az epikust/térkaput, lemegy az ÉPje, visszaveszi a páncélt. Mindez cirka 3 másodperc Az ezután következő egy-két óra alatt a 7 szinttel magasabb felszerelés is kényelmesen megvehető.
Dátum: 2009.01.29. 22:04:52
Meszy, nyugtass meg, hogy ezt te direkt csinálod.
Dátum: 2009.01.29. 21:43:46
Mint általánosságban minden javaslatnál, ezeknél is felmerül, hogy ezek csak a legerősebbeknek jók. Valóban jó ötlet szélesebbre nyitni az ollót?
Térkapunál a tulajdonságrontás elméletben valóban jó ötlet, de ez csak az erőseket tápolja, mivel tudom hogy nálunk a szövetségben alacsonyabb szintűek nem nyernek ám mindig 100%on se. Sajtolásra ugyanez igaz, aki eleve sok LEt szerzett csak az sajtolhatna gyorsan, az "áldozatok" pedig megmaradnának annak, amik, legalább 30-35. szintig, amíg kimaxolják. A turbó most is elég korlátos (300 VP-t nem rakosgat az ember, max. naponta kétszer), de Miklós a kezdő hozzászólásban írja, hogy ez szerinte gyakorlatilag nem korlát. (Szerinte.)
Portyázásnál a portyapontok most is korlátoznak, és háborúkra kellene csak alkalmazni, mint Jerikó is írta.
Térkapunál a tulajdonságrontás elméletben valóban jó ötlet, de ez csak az erőseket tápolja, mivel tudom hogy nálunk a szövetségben alacsonyabb szintűek nem nyernek ám mindig 100%on se. Sajtolásra ugyanez igaz, aki eleve sok LEt szerzett csak az sajtolhatna gyorsan, az "áldozatok" pedig megmaradnának annak, amik, legalább 30-35. szintig, amíg kimaxolják. A turbó most is elég korlátos (300 VP-t nem rakosgat az ember, max. naponta kétszer), de Miklós a kezdő hozzászólásban írja, hogy ez szerinte gyakorlatilag nem korlát. (Szerinte.)
Portyázásnál a portyapontok most is korlátoznak, és háborúkra kellene csak alkalmazni, mint Jerikó is írta.
Dátum: 2009.01.29. 21:23:07
ez itt erősen off, de azért még erre válaszolok:
"ha előjössz, utána 2 hétig nem bújhatsz el ismét."
És szerinted nem röhejes, hogy csak a térkapu, az epikus, illetve a havonta tartott bajnoki viadal az egyetlen ösztönző tényező a játékban? (Ebből ráadásul az első kettő néhány hét után korántsem izgalmas...)
"ha előjössz, utána 2 hétig nem bújhatsz el ismét."
És szerinted nem röhejes, hogy csak a térkapu, az epikus, illetve a havonta tartott bajnoki viadal az egyetlen ösztönző tényező a játékban? (Ebből ráadásul az első kettő néhány hét után korántsem izgalmas...)
Dátum: 2009.01.29. 21:02:28
"Ha egy ilyen 24 órás nyers LE bekerül, én vagy 2 hetente egyszer jövök ki a katakombákból vadászni"
Ha kijössz egy hét után max cspvel, egy kattal ellőheted a 250 vadászatot, és ennek 10%a kerül be erre az időleges tárhelyre. Ebből ezután 24 órán át rabolhat más. Ha nem rabolhat senki, minek fejleszteni a karaktert?
Ha kijössz egy hét után max cspvel, egy kattal ellőheted a 250 vadászatot, és ennek 10%a kerül be erre az időleges tárhelyre. Ebből ezután 24 órán át rabolhat más. Ha nem rabolhat senki, minek fejleszteni a karaktert?
Dátum: 2009.01.29. 20:21:49
Kiegészítés: Hogy miért pont 10%? Mert ez akkora érték, amekkoráért már megéri a karaktert fejleszteni, portyázni, és mégis, ha valaki elveszíti nem lehetetleníti el teljesen a fejlődését, azaz a vadászoknak is kedvezünk. Most mindent elveszíthet egy béna karakter, ezután csak 10%ot - fogjuk fel biztosításnak. Ráadásul ez a rabszolga karaktereket is rendszerszinten értelmetlenné teszi, tizszer annyi kell ugyanakkora pozitív eredményhez, mint most.
Dátum: 2009.01.29. 20:16:13
Szerintem teljesen új kiindulási alap kellene. Lássuk be, hogy az eredeti koncepció, az egy órás kényszerű várakozások igazi oka, a rabolható LE biztosítása a karaktereknél megbukott. A játékosok okosak, 15% alatt vadásznak, fölékerülés esetén pedig egy felszerelésváltás alatt (kb. 3 másodperc) simán leveretik magukat. (Magasabb szinten az epikus/térkapu megjelenésével ez ráadásul kockázat nélkül kivitelezhető.)
Aki ezt nem tanulja meg az első tíz szint alatt, vagy egyszerűen nem szán annyi időt a játékra, hogy ezt meg tudja csinálni, akkor biztosan minuszba kerül rabolt LE tekintetében, ami egy olyan spirált fog elindítani, hogy már a szintjén lévők szemében is elsődleges célpont lesz, nem lesz ÉPje, nem tud portyázni, a morálprobléma miatt nem lesz állata, végképp leszakad.
Szerintem a felteendő kérdésnek olyasminek kell lennie, hogy "kinek segít a játékidő csökkentése, és kinek árt?"
Az első részre az a válasz, hogy egyértelműen mindenkinek - nyilván szinttől függő mértékben. Kinek árt? Senkinek.
Most van rabolható LE a karaktereknél? Nincs.
Lesz rabolható LE a karaktereknél? Nem lesz.
Azaz ne akarjuk a játékidő csökkentését összekötni a karaktereknél lévő LE biztosításával, arra egy egészen más eszköz kellene. Azaz szét kell választani a játékidő csökkentésére szolgáló eszközöket, és az esetleges "nyers lélekenergiát".
Javaslatom: válasszuk szét a LE-t rabolható, és nem rabolható részre. Ha bárki vadászik, akkor a LE 10%a a rabolható részbe kerül, ahonnan csak 24 óra elteltével használható fel. Ha portyázik, akkor ennek függvényében rabolhat másoktól, és rabolhatnak tőle - ilyenkor 100%os arány érvényes.
Ha ez így megvalósul, mindenfajta vadászati, tudatturbós, térkapus korlátot el lehet törölni, hiszen mind1, hogy egy kattintással egy másodperc alatt 20 vadászatot lövök el vagy 5 perc alatt egyet, a végeredmény ugyanaz. A játék ezáltal valóban napi háromszori belépéssel játszható lesz, és mégis lesz rabolható LE mindenkinél, csökken az időráfordítás szerepe, és nő a játéktudásé.
Aki ezt nem tanulja meg az első tíz szint alatt, vagy egyszerűen nem szán annyi időt a játékra, hogy ezt meg tudja csinálni, akkor biztosan minuszba kerül rabolt LE tekintetében, ami egy olyan spirált fog elindítani, hogy már a szintjén lévők szemében is elsődleges célpont lesz, nem lesz ÉPje, nem tud portyázni, a morálprobléma miatt nem lesz állata, végképp leszakad.
Szerintem a felteendő kérdésnek olyasminek kell lennie, hogy "kinek segít a játékidő csökkentése, és kinek árt?"
Az első részre az a válasz, hogy egyértelműen mindenkinek - nyilván szinttől függő mértékben. Kinek árt? Senkinek.
Most van rabolható LE a karaktereknél? Nincs.
Lesz rabolható LE a karaktereknél? Nem lesz.
Azaz ne akarjuk a játékidő csökkentését összekötni a karaktereknél lévő LE biztosításával, arra egy egészen más eszköz kellene. Azaz szét kell választani a játékidő csökkentésére szolgáló eszközöket, és az esetleges "nyers lélekenergiát".
Javaslatom: válasszuk szét a LE-t rabolható, és nem rabolható részre. Ha bárki vadászik, akkor a LE 10%a a rabolható részbe kerül, ahonnan csak 24 óra elteltével használható fel. Ha portyázik, akkor ennek függvényében rabolhat másoktól, és rabolhatnak tőle - ilyenkor 100%os arány érvényes.
Ha ez így megvalósul, mindenfajta vadászati, tudatturbós, térkapus korlátot el lehet törölni, hiszen mind1, hogy egy kattintással egy másodperc alatt 20 vadászatot lövök el vagy 5 perc alatt egyet, a végeredmény ugyanaz. A játék ezáltal valóban napi háromszori belépéssel játszható lesz, és mégis lesz rabolható LE mindenkinél, csökken az időráfordítás szerepe, és nő a játéktudásé.
Dátum: 2009.01.29. 14:17:33
Épp ennyi az értelme, mint máshol már leírtam.
Majd amikor berakják az Akadémiát (ha egyáltalán berakják valaha) biztosan legalább 8., 9. szintig fel kell majd építeni, mert nagyon csekély esélye van, hogy ez az épület magas szintje ne legyen alapfeltétele.
Majd amikor berakják az Akadémiát (ha egyáltalán berakják valaha) biztosan legalább 8., 9. szintig fel kell majd építeni, mert nagyon csekély esélye van, hogy ez az épület magas szintje ne legyen alapfeltétele.
Dátum: 2009.01.29. 11:42:55
1. Én rákérdeztem Miklósnál, mert ez számomra is érthetetlen. A válasza annyi volt, hogy "nem gondoltak rá, hogy ez ennyire számítani fog, és ilyen magas szintű lépett állatok lesznek". Ez oké, de miért nem javítják?
2. Igen, ez is értelmetlen. Nekem az állatom most pont negyedannyit üt, mint amennyit én (én 100at ő 25-őt - kereken, minden sebzésnél). Szerintem ez már a max. közeli állapot. Ha lecserélem, én ütök százat, az állatkám meg 6-8at - egyértelmű hogy nem cserélem.
3. sokat kell támadni, magas intelligens kedvenc, gyorsan kell szintet léptetni. TrueBlood még százasnál is bírja, szóval csak megéri neki. Ha pedig kisajtolja 60assal, azaz maxon, tippem szerint 180e körüli LEt kap majd. Hülyének is megéri
Az állatok fejlődésének lassítását célzó javaslatod értelmetlen, nem itt van a gond a rendszerben, hanem hogy büntetik azt, aki cserél.
2. Igen, ez is értelmetlen. Nekem az állatom most pont negyedannyit üt, mint amennyit én (én 100at ő 25-őt - kereken, minden sebzésnél). Szerintem ez már a max. közeli állapot. Ha lecserélem, én ütök százat, az állatkám meg 6-8at - egyértelmű hogy nem cserélem.
3. sokat kell támadni, magas intelligens kedvenc, gyorsan kell szintet léptetni. TrueBlood még százasnál is bírja, szóval csak megéri neki. Ha pedig kisajtolja 60assal, azaz maxon, tippem szerint 180e körüli LEt kap majd. Hülyének is megéri
Az állatok fejlődésének lassítását célzó javaslatod értelmetlen, nem itt van a gond a rendszerben, hanem hogy büntetik azt, aki cserél.
Dátum: 2009.01.29. 10:17:41
az mind1, nem kell semmit csinálnotok, majd ütnek ők egyet valamikor. Ne is foglalkozzatok már vele.