Dátum: 2009.12.06. 19:15:53
Idézet: Ericdrawen - 2009.12.06. 19:13:12 Ha eltervez valamit, s jön egy váratlan dolog, s ennek negatív hatását meg lehet szüntetni 2percny munkával, akkor miért ne?!
Oh, ezt én is kérdeztem pár napja Miklóstól.
Akkor annyi volt a válasz, hogy a VU-ban soha senki nem kap kompenzációt.
Dátum: 2009.12.06. 16:38:05
Mivel karakterem nincs, had játszak már a fórumon.
Innen ne legyek már kiutálva.
Dátum: 2009.12.06. 16:29:24
Azért Te semmit nem tettél, hogy most bekerüljön egy tárgy, amihez csak a gyógyultak férhetnek hozzá. Azért tettél valamit, amit alapból ad a gyógyulás.
Dátum: 2009.12.06. 16:22:55
De ha fertőzött vagyok, akkor nem kapom meg a lehetőséget, hogy megvegyem ezt a drága tárgyat. Én fixen a másik oldalra kerülök, akár tetszik akár nem. Itt az elv a lényeg. A fertőzött miért nem taktikázhat annyit, mint a nem fertőzött?
Dátum: 2009.12.06. 16:21:18
Jah, de kapjak már a 600k mellé +5 tulajdonságot mindenre.
Ne írjál már ilyen hülyeségeket, a fertőzés elleni harc már 68. szinten megtérül, onnantól már csak a nyers tápot termeli.
Dátum: 2009.12.06. 16:12:39
Nem az ár a lényeg. A 0% fertőzöttek kapnak egy új taktikai elemet (ahogy Te fogalmazol) a fertőzöttek meg nem. Miért fájna az a 0%-osoknak, ha a fertőzöttek is kapnának egy taktikai lehetőséget, amihez meg csak ők férnek hozzá?
Dátum: 2009.12.06. 15:31:22
De ha mindenki megkapta a maga jutalmát, akkor most miért kell egyoldalúan csak a 0% fertőzötteknek adni valamit? (Ez már Zarknodnál is megjelent, nem kellene még egyszer)
Dátum: 2009.12.06. 15:00:25
Ez most megint egy olyan érv, hogy kevesen fejlesztették, ezért ők dögöljenek meg. Jópáran azelőtt választották a "sötét" oldalt, hogy tudták volna mit kapnak érte. Érdemes lenne megnézni, hogy hányan választják a fertőzöttséget és hányan küzdenek a fertőzés ellen, mióta kiderült mit is adnak.
Dátum: 2009.12.06. 14:54:53
A 100%-os ellen viszont a 0%-osak kapnak a Te értelmezésed alapján 100-as kreatívot. (Mindamellett ahogy én tudom ez a +% sem növeli az egy embertől maximálisan elvihető lét, tehát túl sokat nem ér.)
A 100% fertőzés inkább csak hangulatos, a 0% fertőzés sokkal több tápot ad. (A transzplantáció és az ultraspec növelését kihagytad.) Úgy gondolom, hogy most sem feltétlen nyers táp kellene (+támadás, stb) hanem valami ami olyat ad a fertőzöttnek amit a gyógyultak nem érnek el. Mindegy, csak gonoszabbnak tűnjön tőle a karakter, elvégre az ellenség irányítja. Lehetnének külön felszerelési tárgyak, amiket csak ők érnek el, olyanok is amit csak a gyógyultak.
Dátum: 2009.12.05. 15:05:24
Érdekes, hogy ebben a játékban szinte mindenki le "rendszer hibázza" azt a taktikát amit ellene alkalmaznak, vagy amihez semmi köze.
A sok reform helyett inkább csak játszania kellene mindenkinek.
Dátum: 2009.12.05. 08:45:04
Mivel mindenkit egyformán érint, ezért nem értem miért kellene meghosszabítani? Maximum elvadássza mindenki ma (szombaton) az összes csp-jét. (Lehet kamrázni meg rabolni ezerrel)
Dátum: 2009.12.04. 21:13:58
Valóban, bocsánat. 18% az a 9%. A Te számításodban, ha a 400-as támadó (akinek nagyobb a szerencséje) a 470-es védő mellé húzná a tulajdonságát (+70 támadó) akkor lenne meg az 50% találati esélye + 3% a szerencse. Az akkor 35% helyett 53%. Ez még így is nagyon sántít. (Bár a 9 % valóban téves volt.)
Szerk: sosem tanulok meg számolni.
Dátum: 2009.12.04. 20:57:43
Ha +70 támadó csak 9%-kal növeli a találati esélyt, akkor nem lenne olyan, hogy egy-egy csatában mind a 6x találsz. Szinte biztos, hogy rossz ez a képlet.
Dátum: 2009.12.04. 16:22:47
Ejj, az ilyen - 150 erős spellek megjelenésével megjött volna az ellenszer, a védekezési forma a lélekszívás ellen. Szerenécsre a JV még idejében megoldotta, hogy a varázsló karakterek ne tudjanak hatékonyan védekezni. (rezisztencia) Gondolom nem Nasd vagy Endyr ötlete volt.
Dátum: 2009.12.04. 09:07:31
Azért nem duplázná meg a pókok erejét, mert mindenki csak annyi tp-t kapna, amennyi Lé befolyik. Így nem kell ügyesnek lenned portyázás közben, ha nem találsz jó célpontokat akkor sem szenvedsz kárt. Ez természetesen csak a javaslat azon részével együtt működik, hogy a pp nem termelődik magától, hanem csp fogyasztáshoz van kötve.
Egy új világon érdekes lenne ez a rendszer, aki jól portyázik az gyorsabban fejlődik.
Dátum: 2009.12.03. 14:39:34
Előnyt ne kapjon. Ha hiba van azt javítsák ki, de előnyt ne kapjon a védekező fél.
Dátum: 2009.12.03. 14:16:16
Azok a karakterek akiket állítólag megnyomorítottam mit tettek annak érdekében, hogy ez ne így legyen? Amellett, hogy elköltötik a lét (amit már kismilliószor leírt nem egy ember) simán vissza lehetett volna rabolni. A homlokomra volt írva több hónapon keresztül, hogy "tele vagyok lével, ha látsz a portyalistában csapj le és jól jársz" mégis összesen 2 karakter (Harcos Kard és Maedhros) voltak azok, aki 5-10k LE-s rablásokat csináltak rajtam.
A játékos társadalom a felsőbb szinteken annyira eltunyult, hogy az eszméletlen. Nehéz elhinnem, hogy a 60-80k LE-s rablásaimra, amiket kiírogattam a fórumra senkinek nem villant be az a szabály, hogy "csak annyit rabolhatsz, amennyi nálad is van". Egyszerűen szokássá vált, hogy az emberek csak 4-5 szintet lefelé támadva portyáznak, saját szintjükre vagy felfelé pedig sohasem. Én a legtöbb esetben már 15% és 30% ép között vadásztam, mert tudtam, hogy úgy sem csap meg senki.
Szóval mielőtt végleg egy darab sz@rnak könyvel el mindenki, akit valaha is leraboltam nem ártana azon elgondolkozni, hogy az illető tett-e valamit valaha annak érdekében, hogy ne rabolják le? (a panaszkodáson kívül)
Dátum: 2009.12.03. 13:48:35
Nem akartam érzelmileg zsarolni a JV-t, egyszerűen csak felbosszantott a szolgáltató hozzáállása. Sajnálom, hogy feladtam, mert ezzel igen sok gyengébb képességű játékosnak szereztem örömet, de már csak az ilyen Winnie félék meg az ő kommentjeik miatt sem kérném vissza a karakteremet.
Lehet élni a farok rossz oldalán is, de ahhoz nincs kedvem (legalábbis nekem) rááldozni a szabadidőmet és a pénzemet, hogy direkt sz*passanak, ha jobb vagyok az átlagnál bármiben. Márpedig ez a játék (és Miklós minden intézkedése) hosszútávon arra törekszik, hogy senki se tudjon kitörni, mindenki maradjon hasonló szinten, és ezért mindenki pumpálja tovább a pénzt.
Dátum: 2009.12.03. 13:27:37
Idézet: Prisma - 2009.12.03. 12:30:38
Ez természetesen csak akkor igaz, hogyha az áldozatnak nincsen előre kiszámítható átöltözési szokása, pl. mindig felvesz/levesz egy egészséggyűrűt.
Szinte mindenkinek van. Vadászat közepén senki nem vereti le magát, csak a vége felé. Maximum 5 perces intervallumot kell figyelni, de sok olyan karakter van, aki csak 1 perccel előtte öltözik. Azért 1 percig nem ördöngősség frissíteni a portyalistát, főleg ha az ember tudja, hogy több 10k LE lesz a munka jutalma.
Dátum: 2009.12.03. 13:01:49
Birka úgy könnyű, hogy ha Neked van sérelmed akkor a játékvezetés végrehajtja a kérésedet. Ha másnak akkor nem.