Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.05.14. 10:56:50
Koc, a PC nem teszi tonkre mások játékát! Kiröhögöm, ha kapok PC-t, míg a TP töméssel törlésre kényszeríthető egy karakter, melyben benne van 1-1,5 év kőkemény kockulás! NINCS ellene védelem, és csak heccből is ki lehet baszni a másikkal.

Annó volt róla szó, hogy bezzeg a VU-ban nem lehet maradandó, vagy kivédhetetlen kárt okozni a másik karakternek, nem lehet "lekatapultozni" több hónap munkáját... Szart nem, nekikezdesz 35 percenként tömni 6-8 szint magasságból, 1-2 hónap alatt kivégzed, akármilyen jó játékos a másik!

Nem beszélve róla, ha háborút indítasz valaki ellen, akkor öngólt rúgsz, mert ha nyerni akarsz megtömeted magad TP-vel, ha az ellenfél dörzsölt, akkor nem béke csarnokot húz, hanem hagy nyerni, sőt segít TP töméssel a győzelmedben, ha már üthet óránként, mert hadat üzentetek neki.

A top nem érzi át ezt a problémát, az ő "kifordult" világukban jó a TP, de 20 szinttel alattuk már normálisan játszanak az emberek, ahol tönkreteszi a karit! SEMMILYEN LÉ/TP visszacsatolás nincs a rendszerben, aki erősebb lé/tp-ben az exponenciálisan erősebb lesz, aki gyengébb, az marad is szarabb!
Dátum: 2010.05.13. 15:51:08
Ariel, mióta kimaxoltam az entitást (85. szinten 75 megölt) azóta még a mágikus regenemet se lövöm el, nemhogy gyógyitalt használnék. Még gyógyító pálcám sincs...

Iszonyat mennyiségű gyógyító potenciált tett be Miklós mostanában, ha ennyi instant gyógyításból se bírod, akkor valamit nagyon elbasztál!

Közép szinten meg 0 lével beállva eltéve a blökiket lehet leveretni a karit, ezzel tömetni magad TP-vel, aki ennyire balfasz, hogy saját magát tömeti az megérdemli! Ebben az esetben arra is hajlandó lennék, hoyg gyógyitalokkal kikukucskáljak 15% alól, és megtömjem tp-vel, hogy húzzon a csába szintben
Dátum: 2010.05.13. 14:12:33
Maxos mágikus regen, gyógyító pálca, sebgyógyítás.
Mióta megvan a 100-as vastag bőröm, és van pofám 100+100-al táborozni, már nem esélytelen, hogy kibírják a blökik

Az új épületekkel (júniusban szerette volna legkésőbb élesíteni Miklós) további lehetőségeket kapunk a blökik védelmére...
Dátum: 2010.05.11. 15:13:32
Annyira jó, közben kinövesztettem egy 25-ös VF-et

Persze felejtés nincs...
Nekem voltak céljaim

-Kifejleszteni a kényelmi szakikat értelmes szintre.
kronó, kontínium, vastag bőr, meggyőzés stb
-Megszerezni a szürkét (tegnap meglett)

Sok semmi nincs tovább
-Entitás lemaxolt (75 megölt 85. szinten)
-Epikust nem érdemes amíg nem derül ki mik az új épületek
-Küldizni nem igazán érdemes
-Portyában per pill bénítós vagy manacuccban van izgalom a felett meg rnd-ből van vesztett csata

Marad az ismételhető küldi, de azt meg nagyon nyögik az alattam lévők

Jelenlegi cél ennek alapján várni, de mire is?
Jóhogy, azokat elverik a harcosok és a varázslók is
Kell a farmpotenciál!
Ezzel nem teljesen értek egyet...
Ha portyában eredményes akarsz lenni, akkor "varázsló" kell legyél, ez igaz, ha bajnokit akarsz nyerni, akkor meg kell fognod az ellenfél varázslatát, képtelenség visszafordítani egy csatát egy totálisan beszívott spell után, annak "mellékhatásai" miatt.
Viszont az a karakter, mely nem használja ki a térkapus lélekszívás/kábítós ismételhető küldi/erőből sebző (karakter találat független!) blökik adta lehetőségeket/ entitás verési lehetőséget az hosszú távon igencsak alul marad, márpedig ez "harcos" képzettségek nélkül elképzelhetetlen!

Rengeteg lébe kerül a harcosabb út, de hosszú távú befektetés, csak egy példa a tegnapi térkapuimból ()-be tettem a lélekszívást:
Te nyerted a csatát, jutalmad 1951 (+4288)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2355 (+3068)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2790 (+2829)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1742 (+2883)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2028 (+3937)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1952 (+4021)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2239 (+3660)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2760 (+3579)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2061 (+3930)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1421 (+3696)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1967 (+4075)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1947 (+3080)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2405 (+3852)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2237 (+2807)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2071 (+2302)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1735 (+4283)
Te nyerted a csatát, jutalmad 1755 (+3172)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2558 (+3435)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2625 (+3630)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2591 (+2142)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2647 (+3825)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2455 (+4076)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2752 (+3535)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2224 (+2554)
Te nyerted a csatát, jutalmad 2505 (+2328)
25 tárkapuból összesen: 55773 (+84987)
Ráadásnak:
Teljesítetted a következő ismételhető küldetést: Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!. A jutalmadat, 20400 lélekenergiát, 1 aranydukátot és 10 kristálypontot átveheted a Küldetések menüpont alatt.

Azaz 161160 lé 725 TPért cserébe ami 222 LÉ/TP (Tájul: A vadászat autó sajtostul+ht-stul+irányított vadászatostul hoz 3200-as átlagot, azaz 115 LÉ/TP-t...)
Dátum: 2010.05.11. 08:50:14
A V3 egy "békés" világnak indult, ennek következménye az, hogy van V3 portya képlet, és csökkentett veszteség is. (V3 indulásakkor SZÓ NEM VOLT EH-ról!!!)
Ez egy oldalról jó, leszarják az emberek, ha egy portyában buknak akár 600 lét. Azaz több esélyed van olyan ellenfelet ütni, különösen magas szinten, ahol 1 csp többszörösét éri ennek.

Viszont, ha portya szempontból nézed, akkor a képlet nagyon drasztikusan korlátoz, jópár szakértelem/hatás értelmét veszti Epikus tárgyakban +portya lé, lefelé ütés portya%, átokpiramis, lélekszívó állat felszerelések, transzproi, lélekszívás védelem, és még sorolhatnám...

Így utólag merem azt mondani, hogy a V3 jól sikerült, de sajnos a portya képlet megalkotásánál a "védelem" oltárán feláldozódtak hatások, így teljesen más a leányzó fekvése
Érdekes ellenpélda az, hogy így a lélekszívás hatványozottan erősebb v3-on! (pl 300 "kilógó" léből 3k-t lehet szívni, és erre semmilyen képlet nem hat...)

V5 viszont jelen terv alapján kap egy lé/tp elszállási féket, ami semmit nem ér hosszú távon, ha a portya és a vadászat nincs valamilyen keretek közt összekorlátozva!
Ugyan úgy ki lehet tömni valakit a világból
EH összehasonlítása eddig a VF-hez képest törpént, ha hozzávesszük, hogy NINCS VF, így kötelező az EH! "normál" vadászathoz képest igencsak összemérhető/egyenrangu az EH hatásfoka, gondolom ezért lett a kreatív megpiszkálva

Magyarán aki erősebb, az több TP-t kap a sikeres portyákból, szintben előnyt szerez, így a vadászatáért is több TP-t kap időarányosan, még előrébb kerül, még kevesebb portya célpontja lesz, és a folyamat marad ott ahol volt, csak nem 50. szinten borul a bili, hanem 100-on mondjuk (Nem beszélve a KH TP tömő effektjéről )

Ehhez még hozzávesszük azt, hogy a haverom regel farmnak v5-re (mely ellen semmilyen visszacsatolás nincs!) akkor végkép gázos a kapott v5 világ elképzelése!

Ezért javasoltam, hogy a vadászatból szerezhető lé és a portyából szerezhető lé valamilyen elv szerint legyen összekapcsolva, és ha valaki trükközik, ügyesebb stbstbstb, akkor is adott lé/tp-nél nem tud drasztikusan erősebbet létrehozni, mert a vadászat lé/tp-je fix. (Most abba ne kössünk bele, hogy eleinte x, majd szakikkal 1/3x ez a lé/tp vadászatnál...)

Mi várható jelenlegi V1-V4 alapján a mostani szabálytervezettel?
-Iszonyat mennyiségű építő rabszolga
-Kegyetlen TP tömő hadjáratok (Az EH elérhetetlen lesz a szerver nagyjának nagyon sokáig, ha magas akadémia kell hozzá, és maximalizálva van 24 főben egy szövi, valamint a manakonsi is!)
-VF hiányában időarányosan megnövekedett játékköltség!
Dátum: 2010.05.10. 20:44:11
Nekem hiányzik 2 dolog

-V4-en jól működik a ki-be ugrálás védelem, jót tenne a haborúknak, ha alap lenne V5-ön a dolog.
-Valamint mivel ez sokadik szerver, így rengeteg "haverom segít" lé tömésben elv várható. Mindenképpen javasolnék egy maximumot a vadászathoz képest szerezhető lére. (Portya, ajánlás, küldetések stb.. összesen ne lehessen több mint a karakter szerzett össz léjének 50%-a!, a másik 50% a sajtolás+vadászat természetesen.)

Valamint izgalmas lenne, ha az EH akadémia mentes tanulástól fejleszthető lenne (mondjuk 29?), ha már úgy sincs VF...
Dátum: 2010.05.10. 15:02:55
Los Angeles /LA/ déli szegénynegyedében leégett egy négyszintes ház.

Egy hat tagú mexikói család a földszinten, mindegyikük segélyből és gengszterkedésből élt, elpusztult a lángokban.

Egy hét tagú muzulmán csoport az első emeleten, mind illegálisan érkezett Kenyából és mind segélycsalásból tengette életét, ugyancsak a tűz áldozata lett.

Hat latin-amerikai származású börtönviselt bandatag, akik a második emeletet lakták, mind benn égtek.

Egyedül egy gyermektelen fehér házaspár élte túl a tűzvészt; az ő lakásuk a legfelső emeleten volt.

Azonnal a helyszínre repült több ismert amerikai emberjogi harcos és rasszizmus-ellenes politikus, és felelősségre vonták a tűzoltók parancsnokát, egyenes adásban a tévében: hogy lehet, hogy a fekete amerikaiak, fekete moszlimok és latin-amerikaiak mind elpusztultak a tűzben - a fehérek pedig megmenekültek.

A parancsnok vállat vont:

- Ők mindketten a munkahelyükön dolgoztak.
Dátum: 2010.05.07. 21:24:32
Véleményem az eventről:

Sajnos 5. napon már lehet jelentkezni a "nyertes" csapatba, mert az arányok nem változtak, nem igazán volt taktikázási lehetőség
Lasd.:
http://vegzetur.webuda.com/map_stat.php

A felkínált 4 bónusz sajnos nem volt egyenrangú. Erről rengeteget írtunk már, nem ismételnék.

Mivel az event "free" volt, azaz befektetést nem igényelt, így a nyeremény is lehetett volna ismeretlen, vagy azonos minden csoportnak?
Akár mind a 4 fajta nyereményből egyre növekvő hatás?
Így lehetett volna taktikázni, hogy a szövim egy helyre megy, hogy tudjunk kooperálni pl...
Gondolok itt olyanra, hogy az első csapat kap x bónuszt, a második 2/3 x-et a 4. 1/3 x-et a vigaszág meg valami tök más érdekes bónuszt...

Hiányoltam a taktikázási lehetőséget (Kimerül abban, hogy 5. nap után kell nevezni a biztosra?).
Miért nincsenek random események event alatt? Pl 8 óránként dob a gép, hogy a köv 8 óréban pl.:
-Melyik kereskedő kap bónuszt térképtalálásra?
-Ha találok térképet x kereskedőnél, akkor rnd másik kereskedő veszít annyi térképet?
-PLAGUE van, azaz senki nem találhat abban a 8 órában térképet
-páros szintű karakterek bónuszt kapnak találásra páratlanok büntit?
stbstbstb....
Hirtelen lehetne taktikázni, hogy mikor vadászok/portyázok pl

A mászás szakértelem totális csőd volt Kőkeményen szintfüggő, és a magas szintű karik csoportos jelentkezése masszívan befolyásolta a végeredményt, ezért nem változtak a tendenciák!
Sokkal korrektebb lett volna, ha az event indulása után növelt minden 1-es szerencse szint adta volna a bónuszt pl! Akinek több léje van fajlagosan az magasabb szerencsét is növel ugye

UNDORÍTÓ volt a random hatalma Míg Zarknod eventben le lehetett kezelni, addig itt miért nem? Minden tevékenységnél szorzódik az alap esély, ha nem találok térképet, ha találok, akkor a szorzó nullázódik elv hol maradt? Lenyomtam W1-en 240 vadászatot mire kiesett 2 azaz 2 térképdarab, miközben v3-on 0-ás mászással 3 egymás utáni vadászat is adott térképet???

Az event monoton lett kb a 2. hétre, semmi nem változott

Lehetett nevezni event indulás után is Lett volna rnd, hogy melyik csapatba rak indulás után, vagy 2 héttel hosszabb a nevezés, de így sajnos...

Pozitívumok?
-Végre volt event
-A térkép megjelenítése igazán ötletes
-Nem kívánt extra lékidobást, azaz nem csinált farmot a karakterekből időszakosan sem (lásd Zarknod legnagyobb hibája!)
-Marketing fogások, üzenetek, fórum aktivitás
Dátum: 2010.05.05. 14:45:34
Solaris 80. szinten 260+75-el rohangáltam, most 85 vagyok és nőtt közben 464-el a szaki összegem

Nagyon naív elképzelés az, hogy az 500-as turbózott, vagy 450-es alap szaki ennyire ritka lenne

Láttunk már 300-as kivégzést 55. szinten...

mod.: Adatok pontosítása
Dátum: 2010.05.05. 11:47:11
Mortu, 2009 novemberében jeleztük a problémát, több tucat reform ötletünk volt, Rene volt a fő szószólója ha jól emlékszem.
Lehet hogy kiskapu, lehet hogy pfuj a dolog, de sehol nincs egy HT-hoz képest, és semmi illegálisat nem művelünk
Szeretnénk megtámogatni a kis szöviket némi kút töltődéssel, valamint ha már van háború lehetőség, akkor szeretnénk kihasználni a játékélmény ezen lekódolt részét. Én még emlékszem rá milyen felmordulás volt amikor mertünk "normális" háborút indítani. A legutóbbi Revan vs Illu kérdésben is háborút indítottam volna, de le lettem hurrogva, hogy tömitek egymást a nélkül is elégge

Szóval amíg a háborúban CSAK VESZTENI lehet, addig max funolni lehet ezzel a funkciójával a játéknak, ha habnak a tortán ennek még haszna is van?

V3-on komoly reform kéne a háborúknak/portyának amúgy, a képlet lekorlátozza a Háború csarnokot, értelmetlenné teszi a +portya lés felszereléseket, a teljes fertőzést, az átokpiramist és még sorolhatnám Azonos áron csökkentett játékélmény ilyen téren, ez a V3 +lérablás, és háborúk terén...

legalább annyira szar mint MINDEN epikus cucc szakértelem bónusza, mely maxos szakira ad valamit!
Dátum: 2010.05.05. 10:39:53
Ötlet nem rossz, csak miért éppen 5?
Ha nem 1 ember töm, hanem egy szervezet (Lasd fekete liga), akkor semmit nem érsz egy ilyen módosítással.

Miklós szerint a TP jó dolog, aki TP fóbiában szenved azt gyógyítani kell még több TP-vel
Dátum: 2010.05.04. 14:19:20
Igen is van jelentősége, mert így nem maradnak homokzsákok lélekszíváshoz, kihíváshoz, küldikhez középszinten se, nem csak magas szinten szívunk vele.

Persze ezt is lehet pár oldalról nézni:
-Ha szar a topnak, kívánja hogy dögöljön meg a szomszéd tehene
-Végre "esélyegyenlőség" lesz
-Nehogy már, szopjon csak a top...
Dátum: 2010.05.04. 13:01:39
Milyen alapon törölsz egy regisztrált játékost?
Bőven elbírja az adatbázis...

Azt kellene betenni, hogy ha valaki x napja (mondjuk x legyen 7 vagy 14) nem lépett be, akkor autómatikusan katakombába kerül, ha van katája, ha nincs.
Írj mailt...
Dátum: 2010.05.03. 07:32:13
"Árpád-házi király"-ra ráengedve a webes adatbázisokat, vagy 20 duplikátum kerül elő...
Dátum: 2010.05.02. 21:11:39
Jelenleg 25k hp-val rohangálok, azaz 3750-en lehet elkapni 15%-on. Namost vag yvalaki bever egy spellel, és egy 100-as kivégzés is elég, a maxos hatásfokhoz, vagy csépelhet mint a bolond, mert nem jött be a spellje, és akkor 2-2500 hp-t kéne kivégezni ami 400-as szaki.

Nem beszélve róla, hogy magas szinten eh-ból van lé a portyákban, és nem csata végén, hiába végzed ki, ha így is úgy is 0 lét viszel...

Szerintem a kivégzés egyszerűen elvesztette a lényegét kb 60. szinten, és sajnos 200++-os kivégzést lefelejteni képtelenség
Dátum: 2010.05.02. 16:28:05
Na azt jól beszívtam Amennyire nincs V3-on transzproi vagy háború a gyakorlatban, annyira nem voltam vele tisztában, hogy háború alatt kibonthatnak a 250-es transzproi mögül

Drága tanulópénz volt