Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Miklós

Dátum: 2009.09.29. 13:26:50
Kéréseitek alapján bekerült egy új fejlesztés, a fókuszkristály törlése. Ez a felirat a tárgyba rakott fókuszkristályaid alatt látható, erre kattintva a tárgyból kiveszed a fókuszkristályt, ami ilyenkor megsemmisül. Erre azért volt szükség, hogyha ugyanazt a fókuszkristályt át akarja valaki rakni egy másik tárgyba, akkor magát a tárgyat ne kelljen ehhet eladnia.
Dátum: 2009.09.29. 11:43:27
Felkerült a legenda 81-83. fejezete.
Dátum: 2009.09.28. 13:25:37
Játéktervezői tapasztalattal rendelkező külsős munkatársat keresünk. Nem programozni kell, hanem egy új játékhoz kell egyedi kalandokat, tárgyakat, játékelemeket kitalálni, megtervezni, szöveget írni hozzá. Kötetlen munkaidő, teljesítménybérezés.
Ha érdekel a dolog, küldj egy bemutatkozást az alábbi címre:
cv{kukk}beholder{ponty}hu
Mindenképpen mellékelj minél több referenciát korábbi, hasonló jellegű, vagy hasonló képességeket igénylő munkáidról.
Dátum: 2009.09.28. 12:37:28
Idézet: Kocos - 2009.09.28. 12:22:51
Ha csak az lelekszivhetna, aki LE-vel harcol azzal tovabb erositjuk a ragadozo reteget.

Ez nem igy van. Ha mind a kettőnknek van lélekszivása, akkor ha te betámadsz hozzám, hiába viszel, hagyni is fogsz.
Dátum: 2009.09.28. 12:22:47
A V4-es portyapontokról: ez az előző körben is igy működött, a portyapontok nem 3x, hanem 2x sebességgel nőnek. Tehát 15-ös beállitásnál 48, 30-asnál 24 percenként kapsz 1 pp-t. Erről volt szó korábban, ennek több oka is van. A játék legtöbb aspektusa nem annyira időfüggő, elmész vadászni 20 v 50 alkalommal, és egy bizonyos idő múlva visszanézel. De a portyapontok elköltéséhez aktivan a gép előtt kell lenni. Akár 1x, akár 3x sebességű egy világ, a 24 órából azért 8 órát alvással töltesz. A 3x portyapontot csak nagyon kevés játékos tudná kihasználni. ha nem elég a portyapont, akkor két lehetőséged is van: átváltasz 30-as üzemmódra, vagy kifejleszted a valóságformázást.
Dátum: 2009.09.28. 11:54:38
A lélekszivással kapcsolatban több kommentet is kaptam. A lélekszivással kapcsolatban alapvetően a következő problémák vannak:

1. Akkor is tudsz LE-t szivni, ha neked egyáltalán nincs, tehát nem kockáztatsz semmit a portya LE-vel ellentétben.
2. Van olyan szövetség, ami a várthoz képest sokkal előrébb jár epikus tárgyakkal, igy akár nagyon magas lélekszivás% is elérhető.

A 2-es pontot elvileg orvosolták volna a később megjelenő lélekvédelem tárgyak, amelyek valamennyire kompenzálják az ellenfél lélekszivását, de erre ezen a szinten még nincs lehetőség.
Az 1-es pont könnyen orvosolható, ha összességében nem szivhatsz el több LE-t, mint a nálad levő LE valahány százaléka. Kérdés, hogy szükség van-e egyéb kiegészítésre. Várom véleményeiteket.
Igazad van, szerintem ez egy bug, ha 1 sornál hosszabb a link akkor azt vszinüleg nem kezeli jól a fórum
Itt egy jó cikk arról, hogy miért ne válaszd az Axa biztosítót

A legtöbb szolgáltató célja az, hogy az ügyfél a pénzéért maximálisan elégedett legyen. Sok biztosító ezt még mindig nem fogja fel. Igaz, hogy rövid távon megspórolnak pénzt, de manapság a rossz hír gyorsan terjed...
Dátum: 2009.09.27. 10:16:19
A magasabb szintű prémium tárgyak LE költsége csökkent kb. 10%-kal.
Dátum: 2009.09.26. 18:45:54
Ez könnyen megvalósitható, Kócos, segitsetek összegyűjteni hogy milyen szempontokat szeretnétek és milyen súllyal, és berakjuk a játékba.
Dátum: 2009.09.25. 20:40:47
McPaul: kaptam olyan javaslatot is, hogy legalább az első egyéni epikusig lehessen az időn rövidíteni, akár őskő árán, de nem tudom, ez mennyire lenne jó. Én egyetértek azzal, hogy a másfél hónap nem nagy ár ahhoz képest, hogy a cucchoz tuti hozzájutsz, a régi rendszerben is minimum ennyit kell rá várni.

A randomról, azért ennek is megvan a varázsa (nem véletlenül a lottó az egyik legnépszerűbb játék), de persze nem jó túlzásba se vinni. Most tervezem a kristálypontos fejlesztést, ott a jutalmazás úgy fog kinézni, hogy a kalandok teljesítéséért nem random tárgyakat kapsz, hanem egy új erőforrást ("lélekgyémánt"), és a boltban ezekért vásárolhatsz olyasmit, ami leginkább szimpatikus, így a random kiküszöbölhető.
Dátum: 2009.09.25. 20:19:20
A csatákat nem véletlenül nem tároljuk. 10-15 csata egymás után, amiben ugyanazt a dögöt páholod, nem túl izgalmas, csak teleszemetelné az adatbázist és az eddigi csatáidat.

Büntető tipusú tárgy nem lesz választható.

+sebzés epikus ellen játszik itt is azért, hogy ez ne legyen nehezebb, mint a normál epik.

A tapasztalati pont a te és a szinted különbségétől függ, ha a szörny nagyon alacsony szintü hozzád képest, akkor 0 TP jár érte.

Az epikus küldetések itt nem teljesithetőek (épp ezért neveztük entitásnak, hogy ne tévesszen meg senkit).

Részletes leírás: elvben minden le van irva az oldalon, ahova az entitás csata gomb megnyomásakor jutsz. Ha kimaradt valami, pótoljuk.

Kócos, az, hogy legyen v ne legyen csp bukás 15% alatt sosem volt vitatéma. A sebgyógyításról vitáztunk csak.
Dátum: 2009.09.25. 16:11:00
Let.: a várható fejlesztéseknél pontosan ez szerepel, egy rendszer, amelyben a vásárolt ősköveid számától függően szavazhatsz arról, hogy melyik fejlesztés legyen a következő.
Dátum: 2009.09.25. 15:31:42
Szerettük volna, ha ez a fejlesztés minél hamarabb elkészül, ezért a harc és egyéb részek leprogramozása után, de még a kincsválasztás elkészülte előtt nekiálltunk vadul tesztelni, és most délután beélesítettük az egyéni epikusokat! Lehet az epikus emlékmű 2. szintjét épiteni.
Dátum: 2009.09.25. 15:21:08
Elkészült egy új fejlesztés, az egyéni epikus.
Ehhez az epikus emlékművet kell 2. szintre felépíteni, ekkor kapsz egy új gombot a szövetségi lapon, amelynek neve Entitás csata. Ezt megnyomva, epikus szörnyekkel csatázhatsz, és minden 15. szörny után választhatsz magadnak egy epikus kincset. Hogy ne keveredjenek az igazi epikusokkal, ezeket a lényeket "entitásoknak" neveztük el.
Az entitás csata előfeltétele 30. szint és 20-as sebgyógyítás szakértelem.
Dátum: 2009.09.25. 14:44:39
A mai napon újraindítottuk a 4. világot.

A top epikusoknál eszközöltünk egy kisebb változást. Eddig minden újabb epikus eggyel magasabb szintű volt, mint az előző, és több ép-je is volt. 160. szinttől (110. epikus) bevezettük, hogy egymás után 2 azonos szintű, és azonos ép-jű (de különböző nevű) epikus jön. Tehát 150-től 159. szintig 10 epikus van, és ezek dobják a 80. szintű kincseket. 160-tól 169. szintig már 20 epikus van, és ezek dobják a 85. szintű kincseket, és így tovább.
Dátum: 2009.09.25. 08:50:05
Prisma: olyan megoldás soha nincs, amivel mindenki elégedett, csak olyan, amivel a többség.

Rafkós: a tárgyból szerzett sebgyógyitás is beleszámit.
Dátum: 2009.09.25. 07:34:05
Idézet: Prisma - 2009.09.24. 21:34:50
Miért nem jó az, hogy az egyéni epikus egyszerűen nem tud 16% alá leütni?

Ezt többször megkérdezted, és választ is kaptál rá, csak nem figyeltél.
Ha nem tud 16% alá ütni az epik, akkor 16%ra érve nyomkodom a támadás gombot és soha nem sebződök semmit, ez valóban géniuszi megoldás lenne
Egyébként van választási lehetőséged, ahogy más is irta: az egyéni epikus nem kötelező. Mint ahogy pl. VP-ből sem kötelező épitened, ha sajnálod a LE-t a manakonstrukció kifejlesztésére.
Dátum: 2009.09.25. 07:29:32
Ez bug winnie, már akkor meg akartam köszönni, hogy szóltál, amikor először felirtad. fel van irva Baraty listájára, hogy javitsa. köszi!
Dátum: 2009.09.24. 21:22:59
Látom pár ember még mindig azon rágódik, hogy minek a sebgyógyitás, ha van vastag bőr is. A sebgyógyitás nemcsak az állatokat gyógyitja, hanem a karaktert is, ha leverik, csökkenti a sebződést, és ez itt a lényeg, nem az, hogy naponta 1-2 alkalommal meggyógyitod az állatodat vele. A sebgyógyitás azért is jó választás, mert általánosságban, növeli a potenciális portyacélpontok számát. Az, hogy "szegény jóskapistának milyen nehéz lesz a sebgyógyitást kifejleszteni" sem jó érv, mert "jóskapista" bizony a sebgyógyitás másik 2 funkcióját is használni fogja, ezért talán már meg is van neki a sebgyógyitás.

Egyébként kiteszteltem a másik variációt is, amikor nincs sebgyógyitás követelmény, viszont ha nem gyógyulsz vissza 15% fölé, akkor még 1 csp-t buksz. Ez semmiképp sem lenne jó, nagyon sokszor előfordul, hogy nem megy vissza a gyógyitással sem a karakter 15%-ra, igy a gyengébb karakterek szivnának még inkább.