Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Birka

Dátum: 2010.05.31. 11:37:09
http://vegzetur.wikidot.com/aukciostargyak

Az Aukciós Házban mindig 2 gyakori és 2 ritka illetve két kisebb tételt, valamint 1 beholder ajándékcsomagotk�p bet�lt�se kínálnak megvételre (valamikor végzeturas pólótk�p bet�lt�se is).


Ha "csúszás" van, az programhiba, lehet reklamálni Baratynal...
Dátum: 2010.05.31. 10:39:04
Let.,

Teljesen igazad van a 1,5x-es mennyiséggel, elnéztem (De ha belegondolsz Miklós 4 napos pihiket akart eredetileg az 6 napos ciklus, nem 3 napos!)

Az új épületek kapcsán én a 25-ös kennelt és a 30-as kincsest tartom "kötelező" jellegnek, ezt a kis szövik is ki tudják azért "köhögni" magukból...

Nagyon sok olyan emberrel beszélek, akik az entitást "érzésből" ölik, és igencsak sokan csapnak a fejükhöz amikor a 15, entitás pl 78. szintű, és akkor döbbennek rá, hogy nem lehet "elhalasztani" a kincskikérést... 77-nek 158-as szintű entitást kértem ki, nem érem annyira kicsinek a kikérés sebességét, bár nem végig 3 szinttel "rohantam" Igaz bennem is csak 60. entitás környékén merült fel a kihívható maximum, mikor V3 haladókban megjegyezte valaki, hogy lemaxolt, és mi ez...
Dátum: 2010.05.31. 09:36:03
Jelenlegi passzívvá válási korszakban sajnos a 20 napos tervezés is merész, ha nem űber kocka valaki

Holnap hozok le új statot V3-on, de szemmel látható a pirosodás/törlés az élmezőnyben

A TGY se viccből tudott átülni egy teljesen kész szövibe

Epikusok lemaxoltak (vagy csak a nagyokat érinti), entitásnál véges a kihívható mennyiség, és maxolnak az emberek. Térkapu napi rutin. Marad a PvP, mint színesítő elem, ahol ugyan azokat az arcokat látod (ha látod egyáltalán) a portya listádban fél éve kb...

A játék interaktivitása leülepedett, és ezen a mostani épületek se hosszú távon segítenek (A kennel izgalmas lesz eleinte, meg a kincseskamra is, de max 2-3 hónap, és onnantól marad a monotonitás kihívások hiányában ) Szerintem ez az ami a legnagyobb oka jelenleg a törléseknek

Éppnen ezért örülök neki, hogy az új épületek a nyári uborka szezon előtt jönnek, és megpróbálják áthidalni a "szabadságolási" időszakot... A 300 pp 800 csp 50 térkapu lehetősége meglesz végre! (Mondjuk jó lenne ha a térkapu építési költsége nem extrém (Gyógyító szentélyes) lenne ezen oknál fogva, hogy a kis szövik is pufferelhessenek TKP-t vele nyáron!)
Dátum: 2010.05.31. 09:20:58
Idézet: Let. - 2010.05.29. 10:56:25

Nem duplázza meg a tárgyak számát, mert a "normál" epikus helyett kapod a kicsit. Addig nem ütheted a nagyot. Illetve a következő kicsihez megint le kell majd ütni egy nagyot. Alaphangon ez a régi ütemnél annyival gyorsabb, amennyivel a kicsit gyorsabban le lehet ütni.

Azonban ha a nagy szövetségek visszahívnak, a "jobb", de kisebb szintű tárgyak miatt, akkor durván a felére lassul a haladás a magas szintű epikekkel...

Szerintem tokenes rendszer híján is felesleges további lassítás. A kicsik visszahívásáért még mindig meg kell küzdeni egy naggyal.


Let.,

Egy szövi által leverhető epikusok mennyisége adott pillanatban konstans erősség szempontjából. (Masszívan függ a tagok szintjétől, és létszámától ugye... Érdekes módon az erősség nem annyira izgalmas mint a tömeg/szint kérdés!) Namost, ha x. epikusig tudjuk leverni adott időn belül az epikusokat, utána több tucat naponta tud újabbat leverni, akkor a végtelenben nézve a dolgot az időtényező elhanyagolható 1 napos visszahívásokat tekintve. (Tipikus példa erre a 3 naponta verhető entitás, ahol a szintből kihívható mennyiség a drasztikus korlát, nem az etitás erőssége!)
Ezt a gondolatmenetet megfordítva: Az adott maximális "leverhető" erősségig x vagy visszatapsolással 2x epikus kincset tud a szövi "kiszedni". Azaz igen is duplázza a kincset a visszatapsolás! (Éppen ezért szívnak azon szövik orbitálisat, akik eddig is maxon járatták a lehetőségükhöz képest az epikus ölést...)

A haladás lehet hogy lelassul azoknál, akik lazán verik az epikust, mert eddig elhanyagolták a dolgot. De az AL is kénytelen volt 2 ,napos ciklusokra áttérni, mert egyszerűen annyi erőforrást evett már az epik, hogy napi szinten nem érte meg nyomatni. Ha ezt tovább nézed, hamar kibukik, hogy a "köztes" napokon egy 2-3 ötéses epik meg se kottyant volna nekik, azaz laza duplázást lett volna egy visszahívható epik!

Miklós az időfaktort nem viccből találta ki! Ha vár a szövi pár napot, azaz tényleg belassítja az epikusozást, akkor jutalmat kap, ennek előfeltétele a kincsekamra 30. szintje. Lényegtelen, hogy ez a jutalom a tokenes rendszer (Mely katasztrofális epik cucc elértéktelenedést okozna.), vagy a visszatapsolható epik (Küldiket megoldja, de marad a random...).

Az entitás szintkorlátja is izgalmas, de amennyiben időfaktort csökkent a kincseskamra 30. szint felett, úgy lehet az epikus emlékműnek kellenének + szintek, ha már új épület pack van kilátásban. (Mondjuk le kéne szűrni, hány embert érint ez!) 86. szinten 1 hónapja lemaxoltam a 77 kihívható entitásom, akkor a 60. szint környéki emberek március óta elvesztették ezt a PvE elemet?

Mondjuk én nagyon reménykedtem egy új PvE elemben, melyre el lehet használni a PP pontokat érdemben, és az utóbbi időben megturbózott Ép regent/napi 3 magikus regent... (Bár valszeg fehér holló vagyok azzal, hogy napi 2 pihenésből elvagyok (ebből egyik manakons miatt!), és még mágikus regent se használok, csak hébe-hóba pár naponta.)
Dátum: 2010.05.31. 08:57:15
Kócos a mágiát ne emlegesd

Karakterszint*2+14 (Bár lehet -14, nem emlékszem a számaimra ) felett a mágia megtérülési ideje átlépi a 60 napot, és nem ad szerencsét sem.
Azaz nem elég, hogy a szövi jobban jár a léből építés adta kútnövekedéssel (A kútregent nem lehet elfelejteni/leszabadságolni/abbahagyni a játékot ), hanem még a karakter is szarul jár, mert nem növekszik a szerencséje, mely tulajdonság jelenleg beveri az IQ-t is fontosságban... (Nem beszélve róla, hogy melyik a jobb a szövinek? Most készül el egy épület és élvezzük 60 napon át a hatását, vagy folyamatosan vakolódik egy épület, és csak 60 nap múlva lesz kész?)

Legutóbb számolgattam, hogy a karakternél lévő 3,6 misit bele kéne nyomni a mágiába, de inkább kihúzok egy 20-as építést!
Dátum: 2010.05.29. 13:22:06
Már meg is van az idő javítás is, nem hiszem hogy ezért kellett tele pofával fröcsögni egy support mentes hétvégén...

ui.: mint megtudtam 11-kor már meg volt oldva a probléma azaz kemény kb 30 percnyi "elcsúszás" miatti hőzöngés volt!
Dátum: 2010.05.29. 10:40:55
Számold újra...

Az alap tárgyakat már korrigálta Baraty, gondolom az időt is rendberakja amint gépközelbe kerül...
Dátum: 2010.05.29. 09:55:32
Nem látom hol a hiba

Ebben a mondatban se epik se kincseskamra nincs, mi kavart meg? (Beírtam, hogy a mesteri2 előfeltételéből )

Vagy az 50-es térkapu kényszert kéne megszüntetni, vagy lehetőséget adni rá az embereknek, hogy eldönthessék, ha bemennek a térkapuba akkor az alap térkapus lényt kérik, vagy az extra méretű térkapunak megfelelőt.
Dátum: 2010.05.29. 09:45:07
Darah, vagy te értettél félre valamit a postomban, vagy én nem tudok megint fogalmazni

A szövinek nincs döntési lehetősége, hogy építsen-e maxos térkaput, mert előfeltétele a mesteri építészet2-nek!

A kincseskamrából meg kimaradt az eredeti elképzelés, hogy ha legalább x napja nem vertél epiket akkor kapsz "bónuszt".

Pleez mutass rá, hol kvartalak meg, had javítsam ki!
Dátum: 2010.05.29. 09:20:05
Azaz 24 óránk van megszavazni a köv epik milyen legyen, ami azonnal üthető

Naponta üthetünk felváltva egy nagy és egy kis epiket!

Az így nem lassítja az epikezést/epikek programozását, csak duplázza a kincset! Miklós már azzal se tudott lépést tartani, hogy az AL 2 naponta verte az epikeket, ez a sebesség most nem csökken, csak a kincs duplázódik!

Míg ha beteszed, hogy naponta üthető "nagy" epik, de ha megszavaznak egy visszahívást, akkor kényszerszönet van, ami minimum 3 de max 6 nap, akkor drasztikusan csökken a haladási idő. A játékosok a türelmükért cserébe meg kapnak egy bónusz epik cuccot... A kecske is jól jár, és a káposzta is megrohad
Dátum: 2010.05.29. 08:38:56
Khmm...

Miklós, kimaradt a kincseskamrából, hogy csak akkor lehet "visszahívni" kis szintű epiket, ha legalább 4 nap eltelt. Mivel a rendszerét átvariáltad, így gondolom úgy lehetne implementálni, hogy ha a szövi megszavazza a "visszahívást", akkor az epik 96 óra múlva materializálódik a licit lejárta után.
De ha ezt tovább gondoljuk, akkor 30-as kincseskamrától lehet szavazni, ekkor 144 óra múlva jelenik meg a "visszahívott" epik, a kincseskamra további szintjei csökkentik ezt a megjelenési időt 4 órákkal, azaz 50-es szinten 64 óra...

-------------------------------------------------------------------------------

Nabil, a visszahívható epikekkel így is duplázva lesz a megszerzett epik cuccok mennyisége, ne akarjuk már még jobban degradálni az értéküket holmi token rendszerrel. Éppen a duplázás miatt kéne ragaszkodni a 4 napos timelimithez! (nem beszélve a küldetésekről, melyek a token rendszerrel továbbra is megcsinálhatatlanok maradtak volna!)

-------------------------------------------------------------------------------

Kócos, felhínám a figyelmed egy apróságra:
Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu


A szövetségnek kell eldöntenie


Ez az! NEM a szövi dönti el, hogy akar-e a kis tagjainak nagyobb térkapus lényeket hosszú távon, mert "előfeltételt" csináltál az épületből, így sajnos kötelező hosszú távon felépíteni!

Miklós, éppen ezen okból kifolyólag, vagy a mesteri2 előfeltételből kéne kivenni a térkaput, vagy választható kéne legyen, hogy impelt lényt kér-e valaki a térkapuból, vagy normált!

-------------------------------------------------------------------------------

Kócos, a csapda %-os ötlet jó lenne, csak egy dolgot nem veszel figyelembe. ahol égető a probléma az 60-80. szint közt van, (A spellek már kiosztanak akár -100 támadást vagy védelmet, és SEMMILYEN rezisztanciát adó hatás nincs még!) ekkor a blökik max 30-40-es szakit növeszthetnek ki, ezért picit finomítanék "realizálnék?" rajta:
1-10 1%
11-30 0,5%
31- 0,1%

Azaz egy 60-as alapszint 20-as rezit adna, az eredeti 30-al szemben, és egy 100-as alapszintű blöki 50-es szakinál 25% rezit az eddigi 50-el szemben...

-------------------------------------------------------------------------------

Regeneráció:
A kennelben lévő lényt most is lehet gyógyítani (Bár gondolom Baraty javítja majd...)

Ariel, te nem tartod használhatatlannak, hogy napi szinten maxon annyi regenerációt ad amit egy szaros 30+30-as sebgyóggyal 15 perc alatt rágyógyítasz a blökire?

Ezt a szakit lazán lecserélném vastag bőrre úgy ahogy van!

-------------------------------------------------------------------------------

hűség szaki:
Értelmetlen, sima léből sokkal erősebbet lehet fejleszteni a karakterben!
Ha azt akarom, hogy lassabban csökkenjen, növelem a meggyőzést, az minden blökire hat!

Sokkal frappánsabb lenne, ha helyette szakiszint*3-val növelné a maximális morálját a blökinek. Ha ráérek, lenyomok 20-30 portyát térkaput, kalandot, és töltődik a morál 160-ig pl...

-------------------------------------------------------------------------------

Átokpiramis téma: Nem érzem veszedelmes dolognak, hogy a védelem ellene "dísz" kategória. Ha valaki HT biztos akar lenni, lépje meg amit az AL vagy a TGY meglépett, ekkor csak a kútregennel magánál tarthatja a HT-t... Érdekes módon a PC-nél senkit nem izgatott a leszedési költség, igaz ott van a csapásnak maximum hatásfoka! Én max annyit tennék bele, hogy a piramis csapás max annyival növelheti az építés költséget (vagy csökkenti a hatékonyságot?), ahanyadik szintű a csapó/csapott félből a kisebb karakter... Így a lvl 5-ös rabszolga nem fog a 100-as karinak kiosztani 100% büntit és viszont
Dátum: 2010.05.28. 20:15:41
Eddig nyögtünk az extrém magas elnyelések miatt, amik tönkrevágták az extrém közelharci erő adta sebzés randommal a közelharcot, most megint fordul a kocka

Aki azt mondja nekem, hogy unalmas a game, hazudik. Fél évente jön valami változás, mely gyökeresen egyenget egyet a megszokott harcrendszeren, és lehet újból taktikázni!
Dátum: 2010.05.28. 20:01:42
Valamit nagyon félreértettél...

A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ (25-ösnél 1, 33-asnál 2, 41-esnél 3, 49-nél 4). A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje és felszerelése határozza meg.


Azaz egy 40-es kari MAXIMUM 40 ponttal rendelkezhet (+felszerelés), hogy ezt most 1-esével kapja meg 40 szintlépésből, vagy 2-esével 20-ból....

Egy 120-as lény tárgybónuszostul 33-as kennellel 70. szintre tuti lemaxol, ekkor lehet 2 maxos szakértelme és egy harmadik valamekkora (ez az amit a tárgybónusz mennyisége határoz meg!)
Dátum: 2010.05.28. 15:53:58
Let, pont ez az! Ha egy varázsló jelleg húzza az erejét, felvesz nagy alap sebzésű varázsló pálcákat, akkor a 4 hordázott blökije kritikusan akkorákat fog sebezni kritikussal, hogy csak nyekkensz! Neki semmi mást nem kell fejleszteni a blökikben csak a +fejlődést és a kritikust maxra, 20-as karakter támadással, 3000-es vari mellé -100 elnyelést kiosztva majd a blökik sebeznek karci körönként még 800-kat, miközben se kritikusa se támadása nincs a karakternek. Tök reális...

ui.: Vagy ezek lennének a summonerek?
Dátum: 2010.05.28. 15:30:24
Let, azért a regeneráció adta napi +1 blöki gyógyításnyi életpontot te se tarthatod reálisnak...

Valamint egy 80-as alapszintű blöki ad +80 varázslat elnyelést maxon? Miközben egy mezei zarknod relikvia ad nekem 86-on 151-et?

Na mindegy, kihagyok 2-3 órát kivi vagyok a többiek véleményére is

Jah, és sehol nem látok Manakonstrukció féket.... Vagy azt elvetették már? (Mintha mondott volna Miklós valami olyat, hogy a régi épületekben már nem lehet megvalósítani )
Dátum: 2010.05.28. 15:25:40
Hmm elnéztem valamit, de ha 100-as blöki ad +50%-ot a szakival, akkor 55-os int kedvenc+10 tp-s tárggyal mennyit is ad?

Na majd Miklós megoldja
Dátum: 2010.05.28. 15:17:24
Mennyi az alap TP csatában? Ha jol tippelem 5 vagy 6 azaz ez a szaki 100-as alapszintű blökinél ad +5-6 TP-t csatánként. Én nem tartom ezt gyengének, sőt...

Mod.:
Jerikó tippre 10 TP-t mond 1 blökinél csatánként. Azért +10 tp/csata az már 100-as szintű cucc blöki felszerelésből!
Dátum: 2010.05.28. 15:11:26
Az intelligencia viszont öngerjesztő, és borzasztóan erős: 100-as intelligenciával már dupla TP-t kap az állat, azaz kétszer gyorsabban lép szintet, kétszer annyi pontot kap...


Szerintem kimaradt a leírásból, hogy az alap TP-re hat csak ez a szaki. Azaz semmilyen módosításra (int kedvenc, tapasztalatkő, tárgyak adta +tp-re) nem hat. Elképzelni nem tudom, hogy Miklós annyira elszámolta volna magát, hogy a bónuszos TP kapást szorozná ezzel a %-al!
Dátum: 2010.05.28. 15:04:16
Asszem karácsony van!

Első körben javaslatok:

Kincseskamrát így senki nem fogja felhúzni 30 felé! Minden 15 feletti szintje adjon +1 kihívható entitást a szint-9-es képlethez képest.

Állatképességek:
-Varázslat elnyelés olyan mintha adnánk egy lézarkardot alacsony szinten a kariknak, magas szinten meg ludfingot nem ér! Adjon +szakiszint*2% a már meglévő varázslat elnyelésre!
-Kritikus, szerintem nem korrekt, hogy nem nézi a karakter találatot hozzá! Csak akkor lehessen kritikusat ütnie a blökinek, ha a gazda is kritikusat üt!
-Regeneráció, egy azaz egy db gyógyítást (15 percenként gyógyíthatok!) regen fel egész nap! Nevetségesen gyenge cucc a többihez képest!

Továbbá rezisztancia fronton szerintem kicsit túllőtt a célon a "pack", összességében nagyon varázsló nerf szaga van... (Kellett, de én túlzónak tartom.)

ÉS SEHOL NEM TALÁLOM A BEÍGÉRT MÁSODLAGOS VARÁZSLAT ballance elvet. Vagy a bűvös kunyhós probálkozás az lenne???
Dátum: 2010.05.28. 11:54:48
Szerintem egyértelműen igen...

A tárgy semlegesíti a fejlődésedet cserébe léért amit nyerhetnél.

Képzeld el, ha nem így lenne. Mindenki kopogtatna mint bolond, vesztenivalója nincs, ha a védekező fel nyer, akkor ő nem veszít semmit, ha o nyer, akkor viszont viszi a cuccot Exploitnak ideális, de ekkora bakit nem lőhetnek Miklósék még elvi síkon sem...