Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - LanMaffia

Dátum: 2011.08.01. 00:23:50
Nincs könnyebb kiválogatás, újabb véletlent lehet kérni, asszem így is írtam

A bronz++ verzióknál azért nem raktam bele cserét, mert ez amúgy is időre megy kb. Ami alatt azt értem, hogy nincs minimális időlimit a küldetésekre, tehát nem kell szarakodni csomó időt mindennel, akár gyorsabban is lehet haladni a gyorsabb szövetségeknek
Dátum: 2011.07.31. 19:27:14
Te inkább maradjál dolgozni Kell a $ a következő talira
Dátum: 2011.07.31. 19:13:19
Mindig lemaradok

Ma kifejezetten azért, mert költözünk Nem lesz netem
Dátum: 2011.07.31. 15:51:12
utolsó körben szar be a közvetítés is persze.
Dátum: 2011.07.31. 15:33:37
Hamilton behúzta a boxutcát rendesen. Sajnálom mondjuk, mert attól hogy nem szimpatikus, egy nagyon versenyezni akaró pilóta.
Dátum: 2011.07.31. 14:53:26
Schumi vazze Ha valaki tudja mi lett vele írja le, el is ment a kedvem az egésztől.
Dátum: 2011.07.31. 12:19:11
Hm... első 8 szinten 2 támadást kaptam összesen. Ezen felül aki itt a hangját hallatja ( többnyire te is ugye) azon van hogy jobb legyen a játék, mind a nagyoknak, mind a kicsiknek. Attól hogy mindenki maga felé akarja billenteni a mérleget valamilyen szinten, azért senki sem akarja hogy kihalljon a játék
Dátum: 2011.07.30. 10:22:48
Schumi dobogó!

Vagy csak hogy ne történjen semmi

Nem partizánkodom a szavazással Cras, csak nem tudok döntésre jutni a többieket illetően, inkább legyen izgalmas verseny.
Dátum: 2011.07.29. 18:36:34
Örülök hogy tetszik, én személy szerint a saját érdekeimet feláldozós, hajtsunk még jobban a szövetségért stílust is vállalnám

Az meg mi már hogy nem kellett melóznom, dolgoztam egy csomót Ti meg már menekültök

Tseby dr akula: köszi, hogy kampányolsz
Dátum: 2011.07.28. 21:30:57
Érdekes felvetés, végül is annyi, hogy a pajzs bónuszait nem veszi figyelembe, mivel NULL, támadási kört viszont kétszer visz. Ehhez mondjuk az kéne hogy két ugyanolyan fegyver legyen, vagy alkotni kell vele rendesen (feltételezve ilyen struktúrát).
Dátum: 2011.07.28. 14:13:38
oké
Dátum: 2011.07.28. 13:16:01
Kihívással?
Dátum: 2011.07.26. 13:15:54
A véletlenszerűen azért gondoltam, hogy ne lehessen rákészülni, és ez ugye változatosságot is ad, de abban is van valami amit te mondasz.

3. Ez esetben legyen alacsonyabb szám, de egyértelműen a feltöltésen a hangsúly, nem hinném hogy az emberek csak úgy lépkednének oda-vissza. Ez esetben meg vállalják a büntetést
4. Lehet, viszont kell az 50 küldetés, ha lehet számolni beletenném. Kreatív korlátot 0-ás kreatívval is el lehet érni pl
5. Meggondolandó, igaz.
6. Mivel V5-ön nincs HT, így elég jogszerű.
7. 0,01 % esély. 10.000 inkább.
8. Igen, jobban megfogható dolog.
9. Szerintem nem gond hogy elhúzódik, inkább akkor a számot csökkentsük.
10. Igaz, csökkenteni kell célszámot. Százalékozni továbbra se szeretnék
14. yep
15. Epikusnál könnyen lezavarható, látható negatívok nélkül.
17. Szerintem az a pici túlcsordulás belefér, plusz így figyelni kell. Havonta egyszer.
18.
20. Érdekes valóban, kell pár tartalék küldetés.
21. Majd náluk is a kisebbek húzzák ki a bajból őket.
22. Na így meg ugye ütközés van. Vagy akkor bontani, hogy 10 tagotok lépjen szintet, és lépjetek 10 szintet küldetésekre, kb. ugyanaz, de mégse.
27. Katakombások nem számítanak.
29. Végül is...
30. Ezt érdekesnek tartom, felmondási idővel együtt is, mindenképpen színesítene.
31. Negatív? Figyelni kell. Vagy nem portyázni
34. Itt is a szövetség alacsonyabb szintű tagja hozzák majd a kötelezőt. De nem is tudom lehet-e Arénázni egyáltalán, majd meglátjuk
36. 15.000.000 LÉ-s kút 5%-a 750.000. Az bődületesen sok, Azúr meg szívbajt kap. Ez olyan kis számolgatós.
37. Én azt se bánom, ha nem sajnálja rá a LÉt. Persze hogy legkisebbet fog mindenki venni
39. Valóban, így túl nehéz. De az időkorlátot megtartanám, csak továbbtolnám.
41. De olyan meg már van. Ez olyan hajrá, hajrá, üssed őket móka
42. Valóban, célszámot csökkenteni kell. Illetve 50 kavicsért lehet új küldetést kérni
43. %-ot csökkenteni. És igen, jó kis próbálkozós.
46. Van benne valami, bár 8 óra egy pihenés.
47. Az meg a másik oldala, amit te mondasz. Bár a magam részéről nem ellenzem a lebeszélést, más küldetésekben is kellett.
48. Szövetségi küldetés, áldozat. Bár a számot lehet csökkenteni valamennyivel. De úgyis újratermelődik a nagy része, mire következőnek jön.
49. Háborúzik még valaki? Katakombások és pirosak nem számítanak.
50. De ugyanolyanok ne legyen már, inkább akkor számot csökkentsünk valamennyivel, de a 200 egy 20 tagú szövetségnek megoldható. 150 meg még úgyis.

És akkor még kell pár tartalék küldetés, ha valamelyik nagyon-nagyon nem jó.
Dátum: 2011.07.26. 12:28:14
Az irányszámokat mindenképpen változtatni kell valamilyen szinten, igaz. Viszont ennek az épületnek sem 1 perc alatt kell felépülnie A LÉ okoz gondot szerintem legjobban ...

75. kastélyszinthez 75 darab küldetés-sorozatot kell teljesíteni, ami igencsak sok idő. Addigra már ők is nagyobbak lesznek
Dátum: 2011.07.26. 11:58:13
Igen, ez a fajta játékstílus elég ritka, és nehezen is művelhető.

Szerintem az 1-2 oldalas doksik elég összecsapottak és semmitmondóak, és valószínű a teszt után le van hordva a sárga földig. Nem azt mondom hogy az enyém jobb, de meg lehet fogni.

Fejlesztésben is szívesen segítek egyébként, 1 embernek elég sokáig tart megcsinálni.
Dátum: 2011.07.26. 11:35:50
Alacsonyabb szinten azért nagyon sok lehetőség van, illetve elég hamar bejönnek a kalandok is. Továbbá azt is megjegyezném hogy egy kisebb karakter inkább épít egy nagy rakással hogy egy viszonylag nagyobb szövetségbe bekerüljön, mint hogy ő, mint legnagyobb szintű csináljon egy szövetséget. Legalábbis ez az ésszerű.
Tehát gyakorlatban egy 40. szintű karakter inkább belép a 60-asok közé, mint a 30-asokhoz. 40. szint pedig nem olyan hosszú fejlesztési idő, hogy ne lehessen kibírni egy új játékosnak, aki folyamatosan szembesül a fejlesztésekkel.

Szerintem
Dátum: 2011.07.26. 11:25:08
Tényleg nem olvastam el, én hibám Ez esetben ott lehetne a célszám kisebb. Illetve minden nagyobb számot igénylő küldetésnél egy 15%-os módosítóval illetni. Körülbelül.

2 naponta egyszer belépni szerintem nem egy nagy csoda, ráadásul van hibalehetőség is. És ez nem egy tamagocsizós kveszt sorozat, hogy majd lesz valami Helyettesek pedig most is vannak, epiknél pl. Egyébként a két nap az a minimum egy küldetésre, ettől tovább is húzódhat, tehát van ahol 5 nap lesz egy küldetés, annyi ideig kell checkelni. Kivéve a több küldetésből álló sorozatokat, ott azért a gyorsaság is lényeg valamelyest.

Én még mindig azt mondom, hogy jutalomként jóval több LGY-t lehet szerezni, mint amennyit a beépítés követel. A kiégett ősköves részt kiegészítem őskövessel, mint a kristályosítót, de 100 kiégett egy épületszintre nem sok, sok embernek. Illetve a küldetéses résznél lehet csökkenteni a számot, de úgy vélem ez is portyázásra ad okot, meg persze magas kristályosítónál szintlépéskor is kapunk egy nagyobb mennyiséget.

A fejlesztésnél 20 tagú szövetséget lőttem be, mint aki normál szinten tudja teljesíteni, úgy hogy akadnak nehezebbek is. V5-ön ez így nyilvánvalóan nehezebb, ott lehet egy százalékos csökkentést alkalmazni, ha megoldható, illetve ha ez megoldja a problémát szerinted.

kompromisszum az kell feltétlenül, ezért beszélgetünk itt most
Dátum: 2011.07.26. 10:46:46
1. Portya.
3. Célszám változhat
4. Ez egy jó kis küldetés szerintem, rabolni és fosztogatni kell egész nap
8. Az alacsonyabb szintű tagok itt gyorsan kisegíthetik a szövetséget. De itt igaz figyelni kell, hogy a küldetés elindításakor már benn lévő tagokra legyen csak érvényes.
9. hát fejlesszék ott is hallottam egyébként pár elvetemültről radikális szintekkel
10. Itt is változhat a szám
13. Lehet, ez is változhat persze, de be kell lőni egy 60. szintű és egy 160. szintű karakter közé valahogy
17. Direkt lassú, ne menjen már minden olyan gyorsan. A szavazatos pl. nagyon gyors.
22. Egy három tagú szövi inkább kis csoport, mint szövetség, ne kövezzetek meg érte.
24. Pedig milyen izgalmas lehetne
25. Vagy csökkenteni a célszámot. Lehet használni igazi követ is.
27. De ha csizma nincs, akkor meg alap pipa De ha nincs csizmád, akkor is pipa
28. Az aktívabb karakterek majd belehúznak Illetve tekinthetünk szövetségek közötti lebeszélést, persze legális keretek között.
29. Végül is, bár nem akarok létszámfüggővé tenni semmit, ha itt alkalmazzuk, a rabolt LÉ-nél is kéne, meg akkor már szinteket is figyelni.
30. Igen, nem árt csökkenteni, de 1-5 semmiképp se legyen.
31.
36. Csak akkor változik ha építesz LÉ-ből, ki kell számolni
39. Ilyen is kell néha, de lehet csökkenteni, de ez kifejezetten aktivitásos, megbeszélős. Este leülünk 10-en és gyúrjuk, mint az epikust.
40. Igen, csökkenteni kell valószínűleg.
41. És van akinek 1 nap se
42. Igaz
43. Csökkenteni kell, de ez a nehéz küldetések egyike.
44. Ezért van több ember egy szövetségben
48. Lehet csökkenteni, a lényeg hogy jó nagy szám legyen.
49. Megoldható
50. Igaz, csökkenteni kell
51. Felül gyorsabban megvan, alul lassabban. 90. szinten 270.000-et építek. Vagyunk még 10-en ilyenek... hm... csökkenteni kell valóban.

Köszi az észrevételeket, megy ez
Dátum: 2011.07.26. 10:10:23
- V5-ről sajnos nincs képem, de mivel a V5 módosított szabályokkal megy, így oda is módosított szabályokkal mehetne a rendszer.
- Úgy gondolom magasabb szinten a karakterek nagyon sok kővel ácsorognak, és eddig erről csak megerősítettek.
- LGY hasonlóan, többször olvastam itt panaszt arról hogy sok van, mint hogy nincsen. És a jutalmak között is igen komoly LGY mennyiségek vannak. És persze ott van a választás lehetősége is, vagy felszerelés, vagy építkezés.
- A küldetések önmagukban annyira nem terhelik a szervert, ha hozzá tudják kötni a szövetségekhez, így nem karakterenként kell folyamatot nyilván tartani
- Időfüggés kiküszöbölésére van a 2 napos minimális határ, 2 nap alatt azért be-be lépnek az emberek fél percre. A gyorsabb küldetések pedig áldozatot kívánnak. Atomkockáknak is legyen valami
- A kis létszámú még ezerrel építkező szövetségek idővel elérik azt a szintet, hogy bekapcsolódhassak a szövetségi küldetés rendszerbe, és rájönnek, hogy ha kevesen vannak sokkal nehezebben fog menni. Ezért gondoltam egy minimális 20-as taglétszámú szövetségre, példákban fel is hoztam párszor, illetve, hogy a 60-as szint az AF miatt szinte kötelező alapkövetelmény. Ebbe persze belefér hogy van pár 40+-os karakter, de azon a szinten még az építkezés jóval nehezebb. Ez is áldozat, vagy ez, vagy az. De véleményem szerint azon a szinten még elég sok új dologgal szembesülnek a játékosok, 80. szint felett pedig gyakorlatilag semmi nincs. Onnan ideális lehet a szövetségi küldetés, és a lényeg a szövetségin van, nem a csoporton. Szerintem.
- A pókokra találtam ki ezt a normál és kiérdemelt jutalom rendszert, de valljuk be, egy játékstílust ellehetetleníteni nem túl erkölcsös lépés, inkább jutalmazom duplán aki úgy játszik, ahogy én szeretném.

Persze a jutalmakban és célszámokban kellenek majd változtatások, próbáltam úgy belőni, hogy ne kelljen minden küldetés előtt szövetség-átlagszint/akármit számolgatni, inkább tudjanak haladni a nagyok gyorsabban, a kisebbek lassabban, ez az élet rendje.

Maga a rendszer sokáig tartó változatosságot szolgáltat, ugyanis az első sorozat rögtön igényel 20 napot, majd ebből kell jó párat, hogy lehessen komolyabb sorozatra menni. Kisebb változtatásokkal évekig húzhatja

*: Örülök hogy elolvastátok és véleményezitek
Dátum: 2011.07.26. 06:15:51
Gondoltam várok egy-két hozzászólást, véleményt

Itt szokás Miklóssal kommunikálni, fórumon, privátban?