Én megértem mindkét oldalt, és gyakorlatilag itt mindenkinek igaza van. Épp ezért nem akartam a döntést én meghozni, legyen úgy, ahogy ti akarjátok. A NEM oldal nyert, ezért a 4, LE termelő szaki esszenciát másra cseréljük.
A labor hamarosan leprogramozásra kerül.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2010.07.02. 16:02:38
Dátum: 2010.06.27. 10:02:02
Nincs kizárva, hogy lesz...
Dátum: 2010.06.24. 14:24:40
Beraktuk kísérleti jelleggel, hogy az 1-es világ aukciós házában a licit ideje 5 nap helyett 3 napra csökken (ez a következő megjelenő tételektől érvényes). Így több tárgyat árverezünk el, az aranydukát remélhetőleg kevésbé fog inflálódni. A későbbiekben a licit időt minden világra konfigurálni fogjuk, a világ életkorától függően.
Dátum: 2010.06.23. 15:38:08
Ma bekerült fejlesztések:
- Lehet már nevet változtatni (Beállítások alatt).
- A kristályhordának akkor is lehet hadat üzenni, ha negatív a lélekkútjuk.
- Ha a kristályhorda elbújik, a még folyamatban levő, már egyértelmű eredményű háborúk lezárulnak.
- Lehet már nevet változtatni (Beállítások alatt).
- A kristályhordának akkor is lehet hadat üzenni, ha negatív a lélekkútjuk.
- Ha a kristályhorda elbújik, a még folyamatban levő, már egyértelmű eredményű háborúk lezárulnak.
Dátum: 2010.06.20. 10:16:38
Köszönöm Birka az összefoglalót, nagyon részletes és mindenre kiterjedő volt!
Idézet: Hellraiser84 - 2010.06.19. 20:17:07
Hétfőn remélem ez meglesz.
Idézet: Let. - 2010.06.20. 00:47:21
Megteszünk minden tőlünk telhetőt, régebben volt olyan tali, amikor több esemény volt, és nem fogod elhinni, de sokan panaszkodtak, hogy túl sok esemény volt és nem tudtak mindenben részt venni! Meg szerintem kell hogy hagyjunk időt a játékosoknak arra is, hogy beszélgessenek, szocializálódjanak
Őszintén remélem hogy senki sem unatkozott.
Idézet: Kundi - 2010.06.20. 08:44:12
A wii nyereményeket is hétfőn fogjuk beírni, a vetélkedők díjazását Kati tudja pontosan, a Wii-re talán aranydukát lesz, és az első 3 lesz díjazva. Az 510 pont eléggé esélyes
Köszönjük hogy ilyen sokan eljöttetek, és remélem hogy mindnyájan jól éreztétek magatokat! Az elhangzott ötleteket feldolgozzuk, és az elkövetkezendőkben alapján megyünk tovább (ld. Birka listája).
Idézet: Hellraiser84 - 2010.06.19. 20:17:07
A talin vett ősköveket mikor írják jóvá? 

Hétfőn remélem ez meglesz.
Idézet: Let. - 2010.06.20. 00:47:21
A személyes véleményem, hogy valóban több eseményre lenne szükség a találkozón.
Megteszünk minden tőlünk telhetőt, régebben volt olyan tali, amikor több esemény volt, és nem fogod elhinni, de sokan panaszkodtak, hogy túl sok esemény volt és nem tudtak mindenben részt venni! Meg szerintem kell hogy hagyjunk időt a játékosoknak arra is, hogy beszélgessenek, szocializálódjanak
Őszintén remélem hogy senki sem unatkozott.Idézet: Kundi - 2010.06.20. 08:44:12
1 kérdésem is van. Volt az a wii-s játék, amire mondta Miklós, hogy végzeturas tápot lehet nyerni, és ennél többet senki nem tudott róla.
Mi az a táp, és az első hány kap? Már csak hab a tortán, hogy én benne vagyok-e 510 ponttal? 
Mi az a táp, és az első hány kap? Már csak hab a tortán, hogy én benne vagyok-e 510 ponttal? 
A wii nyereményeket is hétfőn fogjuk beírni, a vetélkedők díjazását Kati tudja pontosan, a Wii-re talán aranydukát lesz, és az első 3 lesz díjazva. Az 510 pont eléggé esélyes

Köszönjük hogy ilyen sokan eljöttetek, és remélem hogy mindnyájan jól éreztétek magatokat! Az elhangzott ötleteket feldolgozzuk, és az elkövetkezendőkben alapján megyünk tovább (ld. Birka listája).
Dátum: 2010.06.18. 15:06:10
3 órakor az aranydukátok aktuális állapota lementésre került, ez alapján lehet majd licitálni a holnapi aukción.
A VU megbeszéléssel kapcsolatban, nekünk sok ötletünk van, elmondom majd őket ott, a helyszínen, meg ti is elmondjátok, mit szeretnétek, és eldöntjük, merre tovább. A háborús reformról Birka annyit, hogy én fél évvel ezelőtt leírtam egy elég jó rendszert, amit átbeszéltünk, és a Vu talin jelentős többséggel meg is szavaztatok. Aztán a fórumon megindult a szőrszálhasogatás és vita, ezért a dologból nem lett semmi. Épp ezért háborús reformot nem sok értelme van most megint felhozni a megbeszélésen, nem lehet olyat kitalálni, aminek a többség örülne.
A VU megbeszéléssel kapcsolatban, nekünk sok ötletünk van, elmondom majd őket ott, a helyszínen, meg ti is elmondjátok, mit szeretnétek, és eldöntjük, merre tovább. A háborús reformról Birka annyit, hogy én fél évvel ezelőtt leírtam egy elég jó rendszert, amit átbeszéltünk, és a Vu talin jelentős többséggel meg is szavaztatok. Aztán a fórumon megindult a szőrszálhasogatás és vita, ezért a dologból nem lett semmi. Épp ezért háborús reformot nem sok értelme van most megint felhozni a megbeszélésen, nem lehet olyat kitalálni, aminek a többség örülne.
Dátum: 2010.06.18. 11:48:38
Két, állatfelszereleléssel kapcsolatos változást raktunk be a játékba:
A visszaváltható (aukciós házban vett) állatfelszerelések nem adnak +5 morált, amikor odaadod az állatnak (ez azért volt szükséges, mert 2 ilyen visszaváltható felszerelés cserélgetésével végteleníteni lehetett a morált).
A lélekgyémántért vett állatfelszereléseket ha elveszted (lecseréled vagy kisajtolod az állatod), akkor a rájuk költött lélekgyémánt 35%-kát visszakapod (ha van felszerelés bérletet, akkor a 70%-kát).
A visszaváltható (aukciós házban vett) állatfelszerelések nem adnak +5 morált, amikor odaadod az állatnak (ez azért volt szükséges, mert 2 ilyen visszaváltható felszerelés cserélgetésével végteleníteni lehetett a morált).
A lélekgyémántért vett állatfelszereléseket ha elveszted (lecseréled vagy kisajtolod az állatod), akkor a rájuk költött lélekgyémánt 35%-kát visszakapod (ha van felszerelés bérletet, akkor a 70%-kát).
Dátum: 2010.06.17. 12:51:46
Az alkímista labor topicban megtekinthető az új épület részletes leírása.
A kérdés az, hogy az épület adhat-e néha egy kis LE tápot is, vagy jobb lenne, ha csak a "szerepjátékos" ill. harci szakértelmeket erősíti időnként egy kicsit.
A kérdés az, hogy az épület adhat-e néha egy kis LE tápot is, vagy jobb lenne, ha csak a "szerepjátékos" ill. harci szakértelmeket erősíti időnként egy kicsit.
Dátum: 2010.06.17. 12:47:52
Idézet: Prisma - 2010.06.17. 12:26:36
Miklós, abban kivételesen elsöprő egyetértés volt itt a fórumon, hogy LE termelő cuccok ne kerüljenek be. Nem lehetne elállni ezektől?
Na ez a teljes egyetértés dolog azért nekem nem jött le, akkor erre kiírok egy szavazást (ezt a topicot átalakítom szavazássá).
A spektrális - sajtolás konfliktusáról, nagyon őszintén remélem, hogy úgy be tudtuk lőni a számokat, hogy ne legyen senki végtelen mennyiségű spektrális és sajtoló esszenciával elhalmozva, azaz jobb esetben talán az egyik rendelkezésre áll, ha elmegy vadászni. De ha erre akarunk extra biztositékot, a sajtolást ki lehet lőni a listáról, csak akkor nem tudom milyen értelmes állat szakértelmet lehet berakni helyette.
Miklós, abban kivételesen elsöprő egyetértés volt itt a fórumon, hogy LE termelő cuccok ne kerüljenek be. Nem lehetne elállni ezektől?
Na ez a teljes egyetértés dolog azért nekem nem jött le, akkor erre kiírok egy szavazást (ezt a topicot átalakítom szavazássá).
A spektrális - sajtolás konfliktusáról, nagyon őszintén remélem, hogy úgy be tudtuk lőni a számokat, hogy ne legyen senki végtelen mennyiségű spektrális és sajtoló esszenciával elhalmozva, azaz jobb esetben talán az egyik rendelkezésre áll, ha elmegy vadászni. De ha erre akarunk extra biztositékot, a sajtolást ki lehet lőni a listáról, csak akkor nem tudom milyen értelmes állat szakértelmet lehet berakni helyette.
Dátum: 2010.06.17. 11:23:18
Egy gyors összefoglaló akkor:
Birka javasolta, hogy ne szakértelem bónuszokat adjanak az esszenciák, hanem a harci sebzést növeljék (ill. az ellenfélét csökkentsék). Ezzel két problémám van.
1.) Örök téma a Végzetúrban, hogy mekkora szerepe van a harcban a randomnak. Emlékszem, amikor a hordagyűlöletet bevezettük, mint taktikázási elemet, nagyon sok ember azon is ki volt akadva. Én úgy vélem, a harcban további, a randomot jelentős mértékben növelő elem nem szükséges; plusz taktikázási elemnek, esélyjavitásnak bekerült a támadás itala, ennyi elég is.
2.) A Birka által javasolt, a játék számos különböző elemére ható esszencia rendszer implementálása jelentősen komplikáltabb, mint egy egyszerű, csak a szakértelemeket tápoló rendszer. Az alkímista labor így is az egyik legösszetettebb épület lesz, sok idő lesz a programozása és fejlesztése, még joban nem szeretnénk elbonyolítani.
Én is fontosnak érzem, hogy az esszenciák által adott nyerstápok ne növeljék az időfüggést. Épp ezért úgy fogjuk megcsinálni, hogy ahol szükséges, ott az esszenciák valahány hatásra vonatkozzanak. Ami ezek közül nekem szóba jött: spektrális, léleksajtolás, transzplantáció, ultraspecializáció. Ezek nem időre mennének, hanem a következő X akcióra (de továbbra is csak egyszerre egy esszencia lehetne aktív, tehát amíg ezek be vannak kapcsolva, más esszenciát nem lehet használni), ahol X az alkímista labor szintjétől függ. A többi esszenciánál maradhat az, hogy X ideig tart a hatásuk.
Ami változást kértetek még, hogy a passzív használatnál a PP költség csökkenjen:
[12 csp és 3 pp árán próbálok véletlenszerű esszenciát előállítani] siker esélye: 10%
[120 csp és 30 pp árán előállítok egy véletlenszerű esszenciát] siker esélye: 100%
[50 csp és 10 pp árán előállítok egy adott csoportba tartozó esszenciát, a következő gradulátummal:] [selector, gradulátumok felsorolva] siker esélye: 100%.
Birka javasolta, hogy ne szakértelem bónuszokat adjanak az esszenciák, hanem a harci sebzést növeljék (ill. az ellenfélét csökkentsék). Ezzel két problémám van.
1.) Örök téma a Végzetúrban, hogy mekkora szerepe van a harcban a randomnak. Emlékszem, amikor a hordagyűlöletet bevezettük, mint taktikázási elemet, nagyon sok ember azon is ki volt akadva. Én úgy vélem, a harcban további, a randomot jelentős mértékben növelő elem nem szükséges; plusz taktikázási elemnek, esélyjavitásnak bekerült a támadás itala, ennyi elég is.
2.) A Birka által javasolt, a játék számos különböző elemére ható esszencia rendszer implementálása jelentősen komplikáltabb, mint egy egyszerű, csak a szakértelemeket tápoló rendszer. Az alkímista labor így is az egyik legösszetettebb épület lesz, sok idő lesz a programozása és fejlesztése, még joban nem szeretnénk elbonyolítani.
Én is fontosnak érzem, hogy az esszenciák által adott nyerstápok ne növeljék az időfüggést. Épp ezért úgy fogjuk megcsinálni, hogy ahol szükséges, ott az esszenciák valahány hatásra vonatkozzanak. Ami ezek közül nekem szóba jött: spektrális, léleksajtolás, transzplantáció, ultraspecializáció. Ezek nem időre mennének, hanem a következő X akcióra (de továbbra is csak egyszerre egy esszencia lehetne aktív, tehát amíg ezek be vannak kapcsolva, más esszenciát nem lehet használni), ahol X az alkímista labor szintjétől függ. A többi esszenciánál maradhat az, hogy X ideig tart a hatásuk.
Ami változást kértetek még, hogy a passzív használatnál a PP költség csökkenjen:
[12 csp és 3 pp árán próbálok véletlenszerű esszenciát előállítani] siker esélye: 10%
[120 csp és 30 pp árán előállítok egy véletlenszerű esszenciát] siker esélye: 100%
[50 csp és 10 pp árán előállítok egy adott csoportba tartozó esszenciát, a következő gradulátummal:] [selector, gradulátumok felsorolva] siker esélye: 100%.
Dátum: 2010.06.17. 10:57:47
Idézet: Nabil - 2010.06.15. 14:30:04
Kimaradt a kincseskamrából az igéret, hogy a legyőzhető entitások számát is növeli!!!
Igen, sajnos ezt ott lett megfúrva, hogy már a jelenlegi limittel is van olyan, aki el tudja érni a maximális epikus szintet
Az entitásoknál nem volt cél, hogy egy ember erősebb lényt tudjon legyőzni, mint egy egész szövetség (ez ugye amiatt lehetséges, hogy az entitások nem regenerálnak). Pont az ilyen esetek miatt lett berakva a limit "biztonsági szelepként", és ez most megerősitett benne, hogy az a szelep nagyon jó, hogy ott van, nem kell piszkálni. Ehelyett viszont ahogy láttátok, megcsináltuk, hogy bárhány epikust vissza lehessen hívni egymás után.
Darah: ennek a problémának mindjárt utánanézünk, köszi, hogy jelezted.
Kimaradt a kincseskamrából az igéret, hogy a legyőzhető entitások számát is növeli!!!
Igen, sajnos ezt ott lett megfúrva, hogy már a jelenlegi limittel is van olyan, aki el tudja érni a maximális epikus szintet
Az entitásoknál nem volt cél, hogy egy ember erősebb lényt tudjon legyőzni, mint egy egész szövetség (ez ugye amiatt lehetséges, hogy az entitások nem regenerálnak). Pont az ilyen esetek miatt lett berakva a limit "biztonsági szelepként", és ez most megerősitett benne, hogy az a szelep nagyon jó, hogy ott van, nem kell piszkálni. Ehelyett viszont ahogy láttátok, megcsináltuk, hogy bárhány epikust vissza lehessen hívni egymás után.Darah: ennek a problémának mindjárt utánanézünk, köszi, hogy jelezted.
Dátum: 2010.06.15. 14:01:52
A mai nappal két fejlesztés került be:
Elkészült a kincseskamra továbbfejlesztett változata is, ami lehetővé teszi szövetségek számára, hogy korábbi epikusokat hívjanak ki újra. Ehhez a kincseskamra oldalán kell egy szavazást kezdeményezni olyannak, akinek legalább 5 szavazata van. A visszahívott epikusnál a licit idő tovább tart a normál licithez képest: 250 - kincseskamra szint x 5 + (egymás után visszahivott epikek száma -1) x 24 órával. Tehát 50-es kincseskamrával ha minden második epikus visszahivott, a licit ideje nem nő meg, a második azonban már +24 óra. 16-os kincseskamránál a visszahívott epikus ideje 170 órával nő meg.
Bekerültek a kufárhoz Lélekgyémántért megvásárolható kulcsok, amelyek lehetővé teszik, hogy egy kvízkérdés válasz 4, 6, 8 vagy akár 10 vadászatra is elegendő legyen. A legelső kulcs 50. szintű.
Elkészült a kincseskamra továbbfejlesztett változata is, ami lehetővé teszi szövetségek számára, hogy korábbi epikusokat hívjanak ki újra. Ehhez a kincseskamra oldalán kell egy szavazást kezdeményezni olyannak, akinek legalább 5 szavazata van. A visszahívott epikusnál a licit idő tovább tart a normál licithez képest: 250 - kincseskamra szint x 5 + (egymás után visszahivott epikek száma -1) x 24 órával. Tehát 50-es kincseskamrával ha minden második epikus visszahivott, a licit ideje nem nő meg, a második azonban már +24 óra. 16-os kincseskamránál a visszahívott epikus ideje 170 órával nő meg.
Bekerültek a kufárhoz Lélekgyémántért megvásárolható kulcsok, amelyek lehetővé teszik, hogy egy kvízkérdés válasz 4, 6, 8 vagy akár 10 vadászatra is elegendő legyen. A legelső kulcs 50. szintű.
Dátum: 2010.06.14. 13:56:55
Idézet: PottomPanna - 2010.06.14. 12:09:57
Nagyon sokáig én is így vélekedtem, azt mondtam, hogy a tömés által adott Tp elhanyagolható, és az energiahasznosítással amúgy is lehet ellene védekezni.
Azonban láttunk számos példát, ahol a helyzet azért ennél extrémebb volt, a "tömést" már puszta szórakozásból, rosszindulatból is alkalmazták. A játék kezdete óta rengeteg dolgot raktunk be a gyengébb játékosok védelmére, az esélyegyenlőség bztosítására. A tömésre nincs akkora szükség, hogy megérje azt a mellékhatást, amit az utóbbi időben tapasztaltunk.
A kulcsok már készen vannak, jelenleg teszteljük őket, hamarosan bekerülnek.
Vagy csak neked lehet jobb? Erősebb jobb vagy elhozol tőlem 60k-t, erre én rajtad veretem le magam és mekkora kárt okoztam neked azzal a 10tpvel.
Nagyon sokáig én is így vélekedtem, azt mondtam, hogy a tömés által adott Tp elhanyagolható, és az energiahasznosítással amúgy is lehet ellene védekezni.
Azonban láttunk számos példát, ahol a helyzet azért ennél extrémebb volt, a "tömést" már puszta szórakozásból, rosszindulatból is alkalmazták. A játék kezdete óta rengeteg dolgot raktunk be a gyengébb játékosok védelmére, az esélyegyenlőség bztosítására. A tömésre nincs akkora szükség, hogy megérje azt a mellékhatást, amit az utóbbi időben tapasztaltunk.
A kulcsok már készen vannak, jelenleg teszteljük őket, hamarosan bekerülnek.
Dátum: 2010.06.14. 12:20:11
Idézet: Rokamoka - 2010.06.14. 11:26:12
A V4 szabályaiban nem volt benne, hogy az időközben oda bekerülő fejlesztések nem kerülnek fel (ha ilyen történik, azt mindig külön kiemeljük). Nem hiszem, hogy a V4-en egyébként ez bármit befolyásolna, sőt, valószínűnek tartom, hogy azok, akik végül a karaktereiket továbbvihetik majd, örülni fognak annak, hogy az állataiknak lehetnek szakértelmeik.
Csak tudnám, hogy miért kell mindezt V4-re is implementálni.
A V4 szabályaiban nem volt benne, hogy az időközben oda bekerülő fejlesztések nem kerülnek fel (ha ilyen történik, azt mindig külön kiemeljük). Nem hiszem, hogy a V4-en egyébként ez bármit befolyásolna, sőt, valószínűnek tartom, hogy azok, akik végül a karaktereiket továbbvihetik majd, örülni fognak annak, hogy az állataiknak lehetnek szakértelmeik.
Dátum: 2010.06.14. 11:19:13
Számos szövetségi épület maximális lehetséges szintjét megnöveltük a Végzetúr online szerepjátékban. Az új szinteken az épületek sokszor új funkciókat kínálnak. A továbbfejlesztett kennel lehetővé teszi, hogy az állataidnak szakértelmeket taníts, a bűvös kunyhó további szintjei állataid varázslatellenállását növelik, az alvilági verem rezisztenciát ad, a palota további öltözetek viselését és plusz vezetőkészséget ad, a térkapu pedig növeli a térkapu pontok maximumát és több LE-t érnek a térkapus szörnyek. A Nagymesteri építészet pedig tovább növeli a gyakorlótér és védőfal maximumát. További részletekért ld. az épületek leírását!
Dátum: 2010.06.11. 16:18:53
Idézet: Maci - 2010.06.10. 14:49:28
A Zan listával kapcsolatban annyi van, hogy az aukciós bérletet levettük, a többi maradt.
Lesz pontosítás, véglegesítés Zan ügyben?
A Zan listával kapcsolatban annyi van, hogy az aukciós bérletet levettük, a többi maradt.
Dátum: 2010.06.11. 11:07:10
A mai nappal bekerült fejlesztések:
ígéretünkhöz híven elkészítettünk egy gyűrűt amely a "tömés" nevű népszerűtlen stratégia ellen nyújthat védelmet. A gyűrűt 5. szinttől lehet megvásárolni a lélekkufárnál, az egyéb kategóriánál.
Az előre, vadászaton kívül megválaszolható eltárolt kvízválaszok számát felemeltük 100-ról 300-ra.
A kristályhorda által viselt csizma módosult.
ígéretünkhöz híven elkészítettünk egy gyűrűt amely a "tömés" nevű népszerűtlen stratégia ellen nyújthat védelmet. A gyűrűt 5. szinttől lehet megvásárolni a lélekkufárnál, az egyéb kategóriánál.
Az előre, vadászaton kívül megválaszolható eltárolt kvízválaszok számát felemeltük 100-ról 300-ra.
A kristályhorda által viselt csizma módosult.
Dátum: 2010.06.10. 21:50:09
Volna egy igen hatékony (és eléggé utópisztikus) reform, ami minden gondot megoldana.
Megszüntetnék a készpénzt és a bankokat. Egyetlen, központi bank maradna, mindenki a számláját ott vezetné (költségek nélkül, ahogy Jerikó írta). MINDEN bevételed erre a bankszámládra érkezne, és MINDEN kiadást erről fedeznél. Az APEH tökéletesen látná, kinek mennyi bevétele van, az adót ez alapján állapítaná meg és vonná le automatikusan.
A pénzhez, bankokhoz, bürokráciához és egyebekhez hasonló intézménytömegek felszámolásával irdatlan sok ember válna munkanélkülivé. Ezeket egy részét át kellene képezni rendőrökké és ellenőrökké, akik azt ellenőriznék, hogy minden rendben legyen, letartóztatnák azokat, akik cserekereskedelmet folytatnak stb., és persze egymást ellenőriznék. A maradék mehetne ennivalót termelni, szolgáltatóiparba stb.
A hitelfelvételt egyszerűen betiltanák, állam és egyén szintjén egyaránt, legfeljebb egy szigorúan szabályozott lakáshitel rendszer maradna meg.
Az ÖSSZES adó, járulék stb. együttesen 20%-25% körül lenne, nemcsak mindenkinek több maradna, de többet is keresne mert eltűnne egy csomó felesleges kiadás.

Megszüntetnék a készpénzt és a bankokat. Egyetlen, központi bank maradna, mindenki a számláját ott vezetné (költségek nélkül, ahogy Jerikó írta). MINDEN bevételed erre a bankszámládra érkezne, és MINDEN kiadást erről fedeznél. Az APEH tökéletesen látná, kinek mennyi bevétele van, az adót ez alapján állapítaná meg és vonná le automatikusan.
A pénzhez, bankokhoz, bürokráciához és egyebekhez hasonló intézménytömegek felszámolásával irdatlan sok ember válna munkanélkülivé. Ezeket egy részét át kellene képezni rendőrökké és ellenőrökké, akik azt ellenőriznék, hogy minden rendben legyen, letartóztatnák azokat, akik cserekereskedelmet folytatnak stb., és persze egymást ellenőriznék. A maradék mehetne ennivalót termelni, szolgáltatóiparba stb.
A hitelfelvételt egyszerűen betiltanák, állam és egyén szintjén egyaránt, legfeljebb egy szigorúan szabályozott lakáshitel rendszer maradna meg.
Az ÖSSZES adó, járulék stb. együttesen 20%-25% körül lenne, nemcsak mindenkinek több maradna, de többet is keresne mert eltűnne egy csomó felesleges kiadás.

Dátum: 2010.06.10. 15:01:29
Idézet: Jeriko - 2010.06.10. 14:26:01
Ezt végigzongoráztuk, nagyon sok lehetőséget számba vettünk, és el is vetettünk, mert minden más variáció vagy ugyanúgy exploitolható, vagy korlátoz olyanokat is, akiket nem kéne. A te javaslatod pl. megszivatja azokat akik valamilyen okból korukhoz képest későn kezdenek epikusozni, viszont exploitolni ugyanúgy lehet ha valaki a határértéket megcsípi (már kap TP-t, de valamiért az epikus keveset sebez még bele).
Idézet: Darah - 2010.06.10. 14:32:00
Természetesen a normál epik licitideje nem változik.
Ezt talán egyszerűbb lenne a kiemelt résznél megfogni (X szinttel alacsonyabb epikus nem fejleszt).
Ezt végigzongoráztuk, nagyon sok lehetőséget számba vettünk, és el is vetettünk, mert minden más variáció vagy ugyanúgy exploitolható, vagy korlátoz olyanokat is, akiket nem kéne. A te javaslatod pl. megszivatja azokat akik valamilyen okból korukhoz képest későn kezdenek epikusozni, viszont exploitolni ugyanúgy lehet ha valaki a határértéket megcsípi (már kap TP-t, de valamiért az epikus keveset sebez még bele).
Idézet: Darah - 2010.06.10. 14:32:00
A normál epik licitideje marad 20 óra?
Természetesen a normál epik licitideje nem változik.
Dátum: 2010.06.10. 13:57:36
A kincseskamrával kapcsolatban sikerült dűlőre jutni, köszönet Birkának a javaslatért.
Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. A 16. szinttől a szövetség lehetőséget kap arra, hogy a normál epikus helyett egy korábbi epikust hívjon ki ismét, de ekkor a licit a tárgyra tovább fog tartani (a kincseskamra szintjétől, és az egymás után visszahívott epikusok számától függően).
A képlet kb. így néz ki:
A visszahívás 17-es kincseskamránál 165 órával, 50-esnél 0 órával hosszabbítja meg a licitet (5 órás lépésekkel).
Az első visszahívás 0 órával, minden további visszahívás 24 órával hosszabbítja meg a licitet. (a normál epikus ütésekor ez mindig nullázódik, tehát ha felváltva üt egy szövi normál és visszahivott epikust, és 50-es kincseskamrája van, akkor a licit idők nem nőnek).
Viszont ezzel kapcsolatban sajnos van egy exploit, ami már így is előfordult, de a visszahívható epikussal "intézményesíteni" lehetne. Ez az az eset, amikor valaki a nála sokkal alacsonyabb, gyengébb epikust buzogánnyal ütögeti, 50-55-ös epikus specializációval, és így szélsebesen fejleszti az állatait. Emiatt bevezetjük a következő korlátozást: egy játékosnak egy nap legfeljebb 15 (gyors világon 45) epikus győzelemtől fejlődnek és kapnak morált az állatai. Egy normálisan játszó játékos ezzel semmilyen módon nem lesz korlátozva, viszont az extrém exploit lehetőséget levédtük. A most futó gyors világon ez a világ végéig már nem lesz bevezetve (de a következőn igen).
Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. A 16. szinttől a szövetség lehetőséget kap arra, hogy a normál epikus helyett egy korábbi epikust hívjon ki ismét, de ekkor a licit a tárgyra tovább fog tartani (a kincseskamra szintjétől, és az egymás után visszahívott epikusok számától függően).
A képlet kb. így néz ki:
A visszahívás 17-es kincseskamránál 165 órával, 50-esnél 0 órával hosszabbítja meg a licitet (5 órás lépésekkel).
Az első visszahívás 0 órával, minden további visszahívás 24 órával hosszabbítja meg a licitet. (a normál epikus ütésekor ez mindig nullázódik, tehát ha felváltva üt egy szövi normál és visszahivott epikust, és 50-es kincseskamrája van, akkor a licit idők nem nőnek).
Viszont ezzel kapcsolatban sajnos van egy exploit, ami már így is előfordult, de a visszahívható epikussal "intézményesíteni" lehetne. Ez az az eset, amikor valaki a nála sokkal alacsonyabb, gyengébb epikust buzogánnyal ütögeti, 50-55-ös epikus specializációval, és így szélsebesen fejleszti az állatait. Emiatt bevezetjük a következő korlátozást: egy játékosnak egy nap legfeljebb 15 (gyors világon 45) epikus győzelemtől fejlődnek és kapnak morált az állatai. Egy normálisan játszó játékos ezzel semmilyen módon nem lesz korlátozva, viszont az extrém exploit lehetőséget levédtük. A most futó gyors világon ez a világ végéig már nem lesz bevezetve (de a következőn igen).
