Köszönöm a sok hozzászólást és véleményt! Összegyűjtöttem néhány kiegészítést, ha ezen felül további módositást szeretnétek, kérem, hogy egyszerűen, világosan írjátok le, minél kevesebb felesleges vitával, mert a tisztázott dolgok programozását már elkezdtük, szeretnénk még a találkozó előtt több épületet berakni.
Kincseskamra: a kihivható entitás maximális szintjét is növelje, ill. ha jól értem, volt egy olyan igény, hogy ne csak 1 nagy 1 kicsi epikust lehessen ölni, hanem bárhány kicsit vissza lehessen hivni egymás után?
Kennel
állat rezisztencia szintenként 0,3-mat ad
varázslatlenyelés: 1+játékosszint/60)*szakértelemszint
epikus harapás kiegészítés: Epikusok ellen a támadásuk feleennyivel megnő. Több állatnál az átlag számít.
intelligencia kiegészítés: Az intelligens kedvenc szorzót növeli, tehát pl. 50-es intelligens kedvencnél a szorzó 2,5x, ezt az 50-es intelligencia 3x szorzóra növeli.
hűség - ennyivel nő az állat maximális lehetséges morálja.
Fontos (ami sokaknak a leirásból nem volt egyértelmű): a 24. fölötti kennelszintek nem növelik a gyakorlással tölthető időt, és a kennel hatásfokát sem.
átokpiramis: ezt még nagyon nyitott témának érzem, további megbeszélést igényel.
mesteri építészet 2:
A térkapu 50 előfeltétel megszűnt.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2010.06.01. 14:07:49
Dátum: 2010.05.28. 22:27:42
A rezisztencia a karakter szintjéhez is lesz kötve (mint az elnyelés)?
Jó kérdés, szerintem ez nem szükséges.
állat intelligencia: elég sok módosító van, jelenleg ezek legtöbbje úgy működik, hogy alap tp * (első módositó + második módositó + stb). De ezt majd pontosan átnézzük és kiszámoljuk hogy is működjön, lehet, hogy kisebb hatásfoka lesz, a matek még nincs véglegesítve. Az állati intnek egy hátránya van: hogy elveszi a helyet egy állat tápoló szakértelemtől, és a felszerelésekkel ellentétben, később nem lehet lecserélni...
A rezisztenciát mi is számolgattuk, vagy csökkenteni fogom az állat-rezisztencia hatásfokát (minden szakértelem 0,3-mal vagy 0,5-tel növeli) vagy egyszerűen megadunk egy maximumot rá (pl. max 20-at adhat az állat) de ez kicsit favágó megoldás. Ideálisan az a cél, hogy a rezisztenciát ne nagyon lehessen 50-60% fölé vinni.
A varázslat elnyelésen lehet, hogy még változtatni fogunk úgy, ahogy a normál elnyelés is működik: nem lineárisan, hanem exponenciálisan működik. Tehát nem szint * 2-t ad, hanem pl. szint * (1+ játékosszint/60).
Birka javaslata a kincseskamrával kapcsolatban (növelje a max. entitás szintjét) megoldható.
Az épületek költsége a gyógyitó szentélyhez hasonló lesz.
Térkapuhoz szeretném kérni továbbra is, hogy a játékban kevésbé erős karakterek szórakozásának megóvása érdekében legyen választható a kihívott lény normál avagy hard változatúként érkezik
Az 50-es térkapunál a magasabb szintű karik cirka Zarknodos manó erősségű lényeket fognak kapni (csak vmivel nagyobb elnyeléssel). Ezek legyőzhetőek. A szövetségnek kell eldöntenie, hogy a lényekért kapott plusz LE-ért, és az ismételhető küldik hatékonyabb pörgetéséért felvállalják-e a valamivel több sebződést.
Tetszik az újítás, én csak az állatos dolgon problémázok, most akkor akinek magas szintű állata van mit tehet?
A magas szintű állatod ugyanúgy lépi a szinteket, kapja a szakértelem pontokat, mint egy kisebb szintű állat, csak valamivel lassabban, a szakik kimaxolása több idő lesz, de ugyanúgy meg lehet csinálni. Maxos kennelnél szintlépésenként 4 szakértelem pontot kapsz, egy 60-as alapszintű állatnál ez 15 szintlépés. Ha az állatod már 100. szint környékén jár, azért csak fel fog tudni lépni 115. szintre is belátható időn belül.
Magas szintű epikusokat nem találnak el az állatok a szintkülönbség miatt, támadást is adjon a szakértelem, különben tovább folyik a légkarate.
Erről lehet szó.
regeneráció - Működik akkor is ha az állatok a kennelben vannak?
Ha a normál epik tárgy regen működik akkor ez is (ugyanaz a funkció).
a kisebb (nem is annyira kicsi) szövetségek ebből az egészből kimaradnak. Ők még a meglevő épületeket sem tudták maxolni,
Erre a "paradoxonodra" nincs is megoldás, és nem is kell. A kisebb szövetségek nyilván lassabban épitenek, mint a nagyobbak, és kevesebb épületük van. Ha nem így lenne, akkor viszont a nagy szövik 2 nap után minden épületet kimaxolnának és malmoznának... szerencsére, ahogy te is írtad, ez nem gond: az épületeket nem is kell kimaxolni ahhoz, hogy használni lehessen őket. Pl. az egészen minimális kennel is adja már a szakértelem pontokat, csak az állat lassabban maxolódik ki. A kincseskamra már 30.-as szinten megadja, ami a lényeg, utána csak parányi bónuszt ad.
állatnak maximum alapszint/2*9 szakértelme lehet
nem teljesen értem, amit írsz: egy állatnak maximum alapszint szakértelempontja lehet (plusz tárgy). Mivel egy szakértelem maximuma alapszint/2, ezért lehet neki 2 maxos szakértelme, vagy több nem maxos. Ez elég sok kombinációs és taktikázási lehetőséget ad.
A visszahívható epikusoknak kell egy maximális karakterszintet adni, ami felett őket nem lehet ütni - és értelemszerűen licitálni.
A szövetség egy egymással kooperáló játékosok klánja. Ha nem képesek megegyezni abban, hogy egy epikust ki üt, ki nem, egy tárgyra ki licitálhat, és ki nem, akkor megette a fene az egészet. Mert akkor hiába akar a kis kari visszahívni egy korábbi epikust, a nagyok úgysem fogják neki ezt megszavazni... szóval ezt a dolgot nem a programnak kell szabályozni vagy korlátozni.
Dátum: 2010.05.28. 15:18:10
FONTOS VÁLTOZÁS!!!
Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Dátum: 2010.05.28. 15:17:55
FONTOS VÁLTOZÁS!!!
Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Szabadságolások miatt a 4-es világ nem jún. 29-én, hanem júl. 5-én (hétfőn) fog lezárulni. Megértéseteket köszönjük.
Dátum: 2010.05.28. 14:32:10
Zanzásítva a változások:
Kincseskamra: kérésetek alapján visszatapsolható epikus lett.
Kennel: a képességek részletesen kidolgozásra kerültek.
Átokpiramis: szakértelem bónuszt is ad most már.
Palota:szakértelem bónuszt is ad most már.
Kínzókamra: egyenlőre nem lesznek további szintjei.
Mesteri építészet: a 25-ös védőfal és gyktér is fel lett véve a feltételek közé.
A mikorról: szerintem jó esélye van, hogy ezek jelentős része elkészüljön még a VU találkozó előtt.
Kincseskamra: kérésetek alapján visszatapsolható epikus lett.
Kennel: a képességek részletesen kidolgozásra kerültek.
Átokpiramis: szakértelem bónuszt is ad most már.
Palota:szakértelem bónuszt is ad most már.
Kínzókamra: egyenlőre nem lesznek további szintjei.
Mesteri építészet: a 25-ös védőfal és gyktér is fel lett véve a feltételek közé.
A mikorról: szerintem jó esélye van, hogy ezek jelentős része elkészüljön még a VU találkozó előtt.
Dátum: 2010.05.28. 14:27:04
Itt egy frissebb verzió az épületekről. Módosítások történtek a javaslataitok alapján.
Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. Az epikus legyőzésekor mindenki, aki az epikust megsebezte, kap kincseskamra-15 lélekgyémántot. 30. szinten a szövetség lehetőséget kap arra, hogy minden 2. epikus esetén egy tetszőleges, korábban legyőzött epikust hívjon ki ismét.
Amíg a kincseskamrában a licitálás tart:
Ha az utoljára megölt epikus maxos volt (ahol épp a szövi tart), és az illetőnek minimum 5 szavazata van, a lap alján jelenjenek meg gombok:
[A következő epikus 50. szintű legyen]
[A következő epikus 60. szintű legyen]
...
[A következő epikus floor(aktuális szint)-10. szintű legyen]
Ha megnyomja ezt a gombot, megjelenik a szavazás:
XY javaslata: a következő epikus %d. szintű legyen.
Kennel
A kennel új maximuma 49. A további kennel szintek lehetővé teszik, hogy az állatokat új speciális képességekkel ruházd fel, mint pl. rezisztencia, kritikus ütés, varázslatelnyelés, lopásvédelem. Az állat minden szintlépéskor kap pontokat, amelyeket ezekre a képességekre elkölthetsz. A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ (25-ösnél 1, 33-asnál 2, 41-esnél 3, 49-nél 4). A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje és felszerelése határozza meg.
Leírás: Minden állatnak lehetnek szakértelmei, ha a kennel legalább 25. szintű. Ha ez nem teljesül, az állatok képességei sem működnek, akkor sem, ha voltak neki korábban! A szakértelem pontok utólag nem átrakhatók, tehát jól gondold meg, mire költöd őket. Egy szakértelem sem lehet több, mint az állat alapszintjének a fele. Harcban csak azoknak az állatoknak a szakértelmei működnek, amelyek veled harcolnak.
Állat neve
Szintje: %d
Alapszintje: %d
Jelenleg %d szakértelempontja van.
rezisztencia - Ennyivel nő a rezisztenciád. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
kritikus ütés - az állat(ok) sebzése nő 50%-kal, a kritikus ütésnek megfelelő eséllyel. Több állat esetén az átlag szint számít. (a kritikus ütést jelölhetjük egy sárga (krit:) felirattal a lény sebzése előtt.
varázslatelnyelés - A szakértelem kétszeresével nő a varázslatlenyelésed. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
őrködés - Az ellenfél lopás szakértelme csata végén kevesebbnek számít, az őrködésed kétszeresével. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
epikus harapás - Ennyi plusz sebzést okoz az állat epikusoknak és entitásoknak. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
regeneráció - ennyi ÉP-t gyógyul óránként. Minden állatnál egyedileg számít.
intelligencia - ennyi százalékkal nő az állat által kapott TP. Minden állatnál egyedileg számít.
acsarkodás - ennyi plusz sebzést okoz az ellenfél állatainak. Ezt a sebzést a vastag bőr nem csökkenti. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
hűség - a napi morálcsökkenés ennyivel kevesebb. Minden állatnál egyedileg számít.
Az állatoknál legyen minden állat alatt egy szakértelmek gomb. Ha ezt megnyomod, feljön az állat lapja, felsorolva a fenti szakik, mértékük, ha növelni lehet, mellette zöld gomb, és minden szakiról a fenti leírás. A fenti leírás is megjelenhet, egy képpel, valamint az, hogy hány szakértelempontja van. Esetleg jó lenne, ha ezek az adatok rövidítve, tömören a fő állatlapon is megjelennének (REZ: X, KRIT, VELNY, ŐR:, EPIK:, REGEN: INT: ACS: HŰ:).
A szintlépéskor kapott szakértelempontok száma: (kennel szint - 25) / 8. (lefelé kerekítve, de min. 1). Tehát 4 pont csak 49-es szintnél jár.
A kapható szakértelempontoknak van egy maximuma: alapszint + tárgymódosító (a magasabb szintű állatfelszerelések adni fognak +max. szakértelempontot is, +5, +10 stb, ezt is implementálni kell). De: egy szakértelem se növelhető alapszint fele fölé. Tehát ha 80-as az alapszintje, +20 van tárgyból, akkor össz. 100 pontot fog kapni, de egy szaki max. 40 lehet.
Alkímista labor (kidolgozás alatt)
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy ún. elsődleges esszenciát (az esély az alkímista labor szintjétől függ), vagy esetleg egy speciális elhasználódó tárgyat (átokmegszüntetés, 10 perc támadhatatlanság). Az elsődleges esszencia segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz (ezt a szakértelmeknél jelöljük). Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia implanttal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és a labor szintjétől függő mennyiséget kapsz.
Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül. Emellett 20 fölött a piramis minden 2 szintje után eggyel növeli az energiahasznosítást (ha megvan a szakértelem).
Az átkot jelölhetjük olyan formában, hogy a HT építésénél XY 100% bónuszt kapsz az építkezésre az fehér helyett pirossal jelenik meg. 20. szint fölött az átkozható célpontok száma nem nő.
Palota
A palota új szintje 29. 15. szint felett már nem csökken az ár, viszont minden 2 szintért kapsz +1 öltözetet, ha megvásároltad az öltözetes kényelmi funkciót. Ezenkívül 20. szinttől minden szintje eggyel növeli a vezetőkészségedet (akár maximum fölé is).
Térkapu
Új maximuma 50. Tovább nő a térkapu pontok lehetséges maximuma. 24. szint fölött a térkapuból jövő szörny is erősödik, viszont az érte kapott LE is nő.
(50-es szinten a lényekért dupla LE jár, de a TP nem nő).
Bűvös kunyhó
Új maximuma: 50. 10. szint fölött az állatok vastag bőrének hatékonyságát növeli varázslatokkal szemben. Minden szint a VB hatékonyságát 2.5%-kal növeli, 50. szinten +100%-ra.
Kínzókamra
(egyenlőre töröltük a listáról)
Alvilági verem
Új maximuma 40. 20. szint felett nem a sebzést csökkenti, hanem szintenként 1% rezisztenciát ad (a varázslatok tulajdonságot módosító hatását csökkenti).
Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu, 50-es bűvös kunyhó, 25-ös gyakorlótér, 25-ös védőfal.
Felépítésekor a védőfal és gyakorlótér 0-ra rombolódik. A gyakorlótér és védőfal maximuma 30.
Kincseskamra
A kincseskamra új maximuma 50. Az epikus legyőzésekor mindenki, aki az epikust megsebezte, kap kincseskamra-15 lélekgyémántot. 30. szinten a szövetség lehetőséget kap arra, hogy minden 2. epikus esetén egy tetszőleges, korábban legyőzött epikust hívjon ki ismét.
Amíg a kincseskamrában a licitálás tart:
Ha az utoljára megölt epikus maxos volt (ahol épp a szövi tart), és az illetőnek minimum 5 szavazata van, a lap alján jelenjenek meg gombok:
[A következő epikus 50. szintű legyen]
[A következő epikus 60. szintű legyen]
...
[A következő epikus floor(aktuális szint)-10. szintű legyen]
Ha megnyomja ezt a gombot, megjelenik a szavazás:
XY javaslata: a következő epikus %d. szintű legyen.
Kennel
A kennel új maximuma 49. A további kennel szintek lehetővé teszik, hogy az állatokat új speciális képességekkel ruházd fel, mint pl. rezisztencia, kritikus ütés, varázslatelnyelés, lopásvédelem. Az állat minden szintlépéskor kap pontokat, amelyeket ezekre a képességekre elkölthetsz. A kapott pontok száma a kennel szintjétől függ (25-ösnél 1, 33-asnál 2, 41-esnél 3, 49-nél 4). A pontok lehetséges maximumát az állat alapszintje és felszerelése határozza meg.
Leírás: Minden állatnak lehetnek szakértelmei, ha a kennel legalább 25. szintű. Ha ez nem teljesül, az állatok képességei sem működnek, akkor sem, ha voltak neki korábban! A szakértelem pontok utólag nem átrakhatók, tehát jól gondold meg, mire költöd őket. Egy szakértelem sem lehet több, mint az állat alapszintjének a fele. Harcban csak azoknak az állatoknak a szakértelmei működnek, amelyek veled harcolnak.
Állat neve
Szintje: %d
Alapszintje: %d
Jelenleg %d szakértelempontja van.
rezisztencia - Ennyivel nő a rezisztenciád. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
kritikus ütés - az állat(ok) sebzése nő 50%-kal, a kritikus ütésnek megfelelő eséllyel. Több állat esetén az átlag szint számít. (a kritikus ütést jelölhetjük egy sárga (krit:) felirattal a lény sebzése előtt.
varázslatelnyelés - A szakértelem kétszeresével nő a varázslatlenyelésed. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
őrködés - Az ellenfél lopás szakértelme csata végén kevesebbnek számít, az őrködésed kétszeresével. Több állat esetén a legmagasabb szint számít.
epikus harapás - Ennyi plusz sebzést okoz az állat epikusoknak és entitásoknak. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
regeneráció - ennyi ÉP-t gyógyul óránként. Minden állatnál egyedileg számít.
intelligencia - ennyi százalékkal nő az állat által kapott TP. Minden állatnál egyedileg számít.
acsarkodás - ennyi plusz sebzést okoz az ellenfél állatainak. Ezt a sebzést a vastag bőr nem csökkenti. Több állat esetén az összeg számít. (programozás: összeadjuk, elosztjuk az állatok számával, és megszorozzuk a találatot elérő állatok számával).
hűség - a napi morálcsökkenés ennyivel kevesebb. Minden állatnál egyedileg számít.
Az állatoknál legyen minden állat alatt egy szakértelmek gomb. Ha ezt megnyomod, feljön az állat lapja, felsorolva a fenti szakik, mértékük, ha növelni lehet, mellette zöld gomb, és minden szakiról a fenti leírás. A fenti leírás is megjelenhet, egy képpel, valamint az, hogy hány szakértelempontja van. Esetleg jó lenne, ha ezek az adatok rövidítve, tömören a fő állatlapon is megjelennének (REZ: X, KRIT, VELNY, ŐR:, EPIK:, REGEN: INT: ACS: HŰ:).
A szintlépéskor kapott szakértelempontok száma: (kennel szint - 25) / 8. (lefelé kerekítve, de min. 1). Tehát 4 pont csak 49-es szintnél jár.
A kapható szakértelempontoknak van egy maximuma: alapszint + tárgymódosító (a magasabb szintű állatfelszerelések adni fognak +max. szakértelempontot is, +5, +10 stb, ezt is implementálni kell). De: egy szakértelem se növelhető alapszint fele fölé. Tehát ha 80-as az alapszintje, +20 van tárgyból, akkor össz. 100 pontot fog kapni, de egy szaki max. 40 lehet.
Alkímista labor (kidolgozás alatt)
Ha kisajtolsz egy állatot, van rá esély, hogy találsz benne egy ún. elsődleges esszenciát (az esély az alkímista labor szintjétől függ), vagy esetleg egy speciális elhasználódó tárgyat (átokmegszüntetés, 10 perc támadhatatlanság). Az elsődleges esszencia segítségével szakértelmeidre átmeneti bónuszt kaphatsz (ezt a szakértelmeknél jelöljük). Ha egy állatot beidomítasz, felruházod a lélekkufárnál vásárolható esszencia implanttal, akkor az esszencia szerzésének esélye 100%, és a labor szintjétől függő mennyiséget kapsz.
Átokpiramis
Új maximuma 50. Ha megátkoztok valakit, a piramis 20. szintje fölött minden szint 5%-kal csökkenti a célpont építési hatékonyságát a Hatalom Tornyában. Ha pl. 40-es a piramis szintje, a megátkozott játékos feleannyit fog a saját HT-jébe építeni, mint egyébként. Ha egy játékost többen átkoznak meg, akkor az építésnél a legerősebb átok érvényesül. Emellett 20 fölött a piramis minden 2 szintje után eggyel növeli az energiahasznosítást (ha megvan a szakértelem).
Az átkot jelölhetjük olyan formában, hogy a HT építésénél XY 100% bónuszt kapsz az építkezésre az fehér helyett pirossal jelenik meg. 20. szint fölött az átkozható célpontok száma nem nő.
Palota
A palota új szintje 29. 15. szint felett már nem csökken az ár, viszont minden 2 szintért kapsz +1 öltözetet, ha megvásároltad az öltözetes kényelmi funkciót. Ezenkívül 20. szinttől minden szintje eggyel növeli a vezetőkészségedet (akár maximum fölé is).
Térkapu
Új maximuma 50. Tovább nő a térkapu pontok lehetséges maximuma. 24. szint fölött a térkapuból jövő szörny is erősödik, viszont az érte kapott LE is nő.
(50-es szinten a lényekért dupla LE jár, de a TP nem nő).
Bűvös kunyhó
Új maximuma: 50. 10. szint fölött az állatok vastag bőrének hatékonyságát növeli varázslatokkal szemben. Minden szint a VB hatékonyságát 2.5%-kal növeli, 50. szinten +100%-ra.
Kínzókamra
(egyenlőre töröltük a listáról)
Alvilági verem
Új maximuma 40. 20. szint felett nem a sebzést csökkenti, hanem szintenként 1% rezisztenciát ad (a varázslatok tulajdonságot módosító hatását csökkenti).
Mesteri építészet 2.
Előfeltétel: mesteri építészet, 50-es térkapu, 50-es bűvös kunyhó, 25-ös gyakorlótér, 25-ös védőfal.
Felépítésekor a védőfal és gyakorlótér 0-ra rombolódik. A gyakorlótér és védőfal maximuma 30.
Dátum: 2010.05.28. 11:10:25
Idézet: Byzon - 2010.05.27. 17:58:32
Valaki javítson ki ha tévedek, de a kényelmi funkciók lényege nem az lenne, hogy azt ha megveszed, akkor növeli a komfortérzetedet? Akkor ha valaki más stratégián van a játékban, miért kell ezt jó másfélszer később megkapnia a többieknél? Ne haragudj Miklós, de ez ostobaság...
Az egyetlen ostobaság az, hogy ha valaki más véleményen van, mint te, azt ostobának bélyegzed...
Szó sincs róla, hogy ez pusztán "kényelmi funkció" lenne... A hosszas vita helyett segítek megérteni a dolgot a matematika módszerével. Tegyük fel, hogy igazad van: 2 vadászatot 1 kvizzel megválaszolni még kényelmi funkció. 4-et is. 8-at is. Stb. Tegyük fel akkor, hogy ezt odáig bővítjük (persze csak elméletben), hogy a játék elején kapsz egyetlen kvízkérdést. ha erre helyesen válaszolsz, akkor attól fogva MINDEN vadászatra megkapod a +10%-kot. Ha nem - akkor nyilván törlöd a karaktert és csinálsz egy másikat, és reméled, hogy majd azzal jól fogsz válaszolni... Ez esetben te erőfeszítés és időbefektetés nélkül megkaptad minden kérdésedre a +10%-kot, míg más egy csomó idő és energia árán rosszabb eredményt fog csak elérni, hiszen ő néha el fogja rontani a választ.
Egyébként a fenti okból értek egyet végül Kócossal is abban, hogy a rossz válaszokat is fel kell szorozni - ugyanis minél több vadászatra vonatkozik egy kvízkérdés, annál fontosabb, hogy tényleg jól válaszolj rá, annál inkább megéri alaposan utánanézni a válasznak - épp ezért valószínűleg a helyes válaszaid aránya is jobb lesz ez esetben.
Valaki javítson ki ha tévedek, de a kényelmi funkciók lényege nem az lenne, hogy azt ha megveszed, akkor növeli a komfortérzetedet? Akkor ha valaki más stratégián van a játékban, miért kell ezt jó másfélszer később megkapnia a többieknél? Ne haragudj Miklós, de ez ostobaság...
Az egyetlen ostobaság az, hogy ha valaki más véleményen van, mint te, azt ostobának bélyegzed...
Szó sincs róla, hogy ez pusztán "kényelmi funkció" lenne... A hosszas vita helyett segítek megérteni a dolgot a matematika módszerével. Tegyük fel, hogy igazad van: 2 vadászatot 1 kvizzel megválaszolni még kényelmi funkció. 4-et is. 8-at is. Stb. Tegyük fel akkor, hogy ezt odáig bővítjük (persze csak elméletben), hogy a játék elején kapsz egyetlen kvízkérdést. ha erre helyesen válaszolsz, akkor attól fogva MINDEN vadászatra megkapod a +10%-kot. Ha nem - akkor nyilván törlöd a karaktert és csinálsz egy másikat, és reméled, hogy majd azzal jól fogsz válaszolni... Ez esetben te erőfeszítés és időbefektetés nélkül megkaptad minden kérdésedre a +10%-kot, míg más egy csomó idő és energia árán rosszabb eredményt fog csak elérni, hiszen ő néha el fogja rontani a választ.
Egyébként a fenti okból értek egyet végül Kócossal is abban, hogy a rossz válaszokat is fel kell szorozni - ugyanis minél több vadászatra vonatkozik egy kvízkérdés, annál fontosabb, hogy tényleg jól válaszolj rá, annál inkább megéri alaposan utánanézni a válasznak - épp ezért valószínűleg a helyes válaszaid aránya is jobb lesz ez esetben.
Dátum: 2010.05.27. 18:10:18
igen, az ár szinttől függő lesz.
Idézet: Darah - 2010.05.27. 17:55:20
A válasz egyszerű, van olyan, aki az EH-ra váltásnál azt is szempontnak tudja, hogy a tömés ellen tudjon védekezni. Nyilván úgy kell a tárgyat megcsinálni, hogy az EHsoknak is adjon valamit, ne csak a VFeseknek.
Idézet: Darah - 2010.05.27. 17:55:20
Idézet: Miklós - 2010.05.27. 16:39:00
Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.
Ismét értetlen vagyok.
Erre miért van szükség?
Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.
Ismét értetlen vagyok.
Erre miért van szükség?
A válasz egyszerű, van olyan, aki az EH-ra váltásnál azt is szempontnak tudja, hogy a tömés ellen tudjon védekezni. Nyilván úgy kell a tárgyat megcsinálni, hogy az EHsoknak is adjon valamit, ne csak a VFeseknek.
Dátum: 2010.05.27. 16:39:00
A TP töméssel kapcsolatos lobbi már elég szép múltra tekint vissza. A problémára igyekeztünk is reagálni, az akkor berakott energiahasznosítás szakértelem részben ezt is célozta megoldani. A visszajelzések alapján úgy tűnik, hogy a probléma nem oldódott meg teljesen, sok VFes is panaszkodik a jelenségre, számukra az EH nem nyújt megoldást. Ezért a következő, LE-ért és őskőért megvásárolható gyűrűt tervezzük (aránylag alacsony szinten is megvásárolható lesz):
Ha viseled, és megtámad valaki, a győztes csatáért LE-t, TP-t nem kapsz, állataid nem kapnak TP-t.
Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.
A gyűrű további statokat nem ad.
Ha viseled, és megtámad valaki, a győztes csatáért LE-t, TP-t nem kapsz, állataid nem kapnak TP-t.
Ha nem viseled, megtámad valaki, és van energiahasznosítás szakértelmed, a csatáért fele TP-t kapsz.
A gyűrű további statokat nem ad.
Dátum: 2010.05.27. 14:32:00
Bekerült a játékba egy új lehetőség, amit már régóta kértetek:
A vadászatnál felül megjelent egy kvízkérdések fül, erre rákattintva tudsz kvízkérdésekre válaszolni akkor is, ha éppen nem vadászol. Az így adott válaszok a következő vadászataidnál beszámításra kerülnek. Jelenleg 100 vadászatnyi kvízt lehet megválaszolni előre, ezt hamarosan bővíteni fogjuk 300-ra. Az új opció 5. szinttől elérhető.
A vadászatnál felül megjelent egy kvízkérdések fül, erre rákattintva tudsz kvízkérdésekre válaszolni akkor is, ha éppen nem vadászol. Az így adott válaszok a következő vadászataidnál beszámításra kerülnek. Jelenleg 100 vadászatnyi kvízt lehet megválaszolni előre, ezt hamarosan bővíteni fogjuk 300-ra. Az új opció 5. szinttől elérhető.
Dátum: 2010.05.27. 14:27:59
A VFet már régen túltárgyaltuk, a konszenzus az volt, hogy a VF-et nem fogjuk gyengíteni, de erősiteni sem: a VF egyetlen hátránya, hogy később jutsz hozzá bizonyos, szinthez tápokhoz és lehetőségekhez - így ehhez a relikviához is. A nyitó topicban felvetett "unom a kvízt" probléma nem a 10. szintű karaktereket érinti, hanem inkább a 60+ szintűeket, számukra ott lesz a megoldás.
A szintlimitet le lehet vinni 50-re 60-ról, így akinek nincs maxos kereskedelme az is meg fogja tudni szerezni röviddel azután, hogy LGY-t tud zsákmányolni kalandokból.
A besorolással kapcsolatban nem azt mondtam, hogy ti kértétek, hogy a besorolással lehessen kvizmedált szerezni, hanem azt, hogy azt kértétek, hogy kvizmedált lehessen alternativ módon szerezni. Az összes lehetőség közül a besorolás volt az egyetlen kézenfekvő megoldás erre.
Byzon épületes javaslata érdekesen hangzik, átgondoljuk még.
A szintlimitet le lehet vinni 50-re 60-ról, így akinek nincs maxos kereskedelme az is meg fogja tudni szerezni röviddel azután, hogy LGY-t tud zsákmányolni kalandokból.
A besorolással kapcsolatban nem azt mondtam, hogy ti kértétek, hogy a besorolással lehessen kvizmedált szerezni, hanem azt, hogy azt kértétek, hogy kvizmedált lehessen alternativ módon szerezni. Az összes lehetőség közül a besorolás volt az egyetlen kézenfekvő megoldás erre.
Byzon épületes javaslata érdekesen hangzik, átgondoljuk még.
Dátum: 2010.05.26. 14:08:31
A tárgyak szintjét még nem véstük kőbe, el kell dönteni, mi az a szint, amikor erre szükség van (de ne felejtsétek el a kereskedelmet, a 60-as tárgy ugye már 43-tól elérhető, LGY-d előtte meg amúgy sem nagyon van még, tehát nincs sok értelme sokkal lejjebb tenni).
Kócos érvei is jogosak, döntsük akkor el, hogy a rossz válasznál hogy működjön.
A scriptelés fórumon való bejelentéséről és a bannolásról: ezt amikor a scriptelésről írtam, megmondtam: ha valakiről a fórumon egyértelműen kiderül, hogy kvíz vagy portya scriptet használ, azt minden esetben szankcionáljuk. A fórumon irdatlan mennyiségű post van, sajnos nem olvastam mindet, de ha tud valaki más ilyen posztról is, kérem, írja meg nekünk a banned kukac vegzetur pont hu címre.
Kócos érvei is jogosak, döntsük akkor el, hogy a rossz válasznál hogy működjön.
A scriptelés fórumon való bejelentéséről és a bannolásról: ezt amikor a scriptelésről írtam, megmondtam: ha valakiről a fórumon egyértelműen kiderül, hogy kvíz vagy portya scriptet használ, azt minden esetben szankcionáljuk. A fórumon irdatlan mennyiségű post van, sajnos nem olvastam mindet, de ha tud valaki más ilyen posztról is, kérem, írja meg nekünk a banned kukac vegzetur pont hu címre.
Dátum: 2010.05.26. 12:06:37
Erről a témáról máshol már írtam, egy játékban minél többet játszik valaki, annál inkább nő a "komfortigénye", annál nehezebb kielégíteni az igényeit és megfelelni neki. Persze mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, de az, hogy unod az egyébként teljesen opcionális kvízt de ennek ellenére mégis csinálod, az nem a játék hibája, egyszerű genetikai okai vannak (és megérne egy külön topicot).
Rövidre zárva a témát: csinálunk akkor egy relikviát, ami szinthez lesz kötve, lesz egy LGY költsége, és tovább növeli azt, hogy hány vadászatra kapod meg a +10% LE-t egy helyes kvízválasz által. A hibás válaszoknál viszont ennek nem lesz hatása, tehát ha rosszul válaszolsz, akkor nem veszted el a bónuszt egy csomó kérdésre. Illetve, a relikviának lesz több fokozata, magas szinten nő a hatásfok. Az előfeltétel mindenképpen a kvíz gyorsítás megléte lesz.
Pl.
60. szinten: egy helyes kvíz válasz 4 vadászatra adja meg a bónuszt.
80. szinten: egy helyes kvíz válasz 6 vadászatra adja meg a bónuszt.
100. szinten: egy helyes kvíz válasz 8 vadászatra adja meg a bónuszt.
120. szinten: egy helyes kvíz válasz 10 vadászatra adja meg a bónuszt.
Viszont van itt egy kellemetlen téma is: Byzon itt, a fórumon nyíltan beismerte, hogy kvíz scriptet használ, vagyis saját magát jelentette fel. Ez mindenképpen büntetést fog maga után vonni.
Rövidre zárva a témát: csinálunk akkor egy relikviát, ami szinthez lesz kötve, lesz egy LGY költsége, és tovább növeli azt, hogy hány vadászatra kapod meg a +10% LE-t egy helyes kvízválasz által. A hibás válaszoknál viszont ennek nem lesz hatása, tehát ha rosszul válaszolsz, akkor nem veszted el a bónuszt egy csomó kérdésre. Illetve, a relikviának lesz több fokozata, magas szinten nő a hatásfok. Az előfeltétel mindenképpen a kvíz gyorsítás megléte lesz.
Pl.
60. szinten: egy helyes kvíz válasz 4 vadászatra adja meg a bónuszt.
80. szinten: egy helyes kvíz válasz 6 vadászatra adja meg a bónuszt.
100. szinten: egy helyes kvíz válasz 8 vadászatra adja meg a bónuszt.
120. szinten: egy helyes kvíz válasz 10 vadászatra adja meg a bónuszt.
Viszont van itt egy kellemetlen téma is: Byzon itt, a fórumon nyíltan beismerte, hogy kvíz scriptet használ, vagyis saját magát jelentette fel. Ez mindenképpen büntetést fog maga után vonni.
Dátum: 2010.05.25. 15:57:35
A post számos problémát vet fel, anélkül, hogy az ok és okozat közötti összefüggést boncolgatná. Én ezt most megteszem, és megpróbálok néhány téveszmét is eloszlatni.
1. A postod egyik sarkalatos pontja, hogy a kvíz unalmas, felesleges, stb. Ez túlzott általánosítás, a valós helyzet az, hogy nagyon sok ember van, aki élvezi a kvízt, még hosszú idő után is, sőt, olyanok is vannak szép számmal, akik elsősorban a kvíz miatt játszanak a játékkal. Ugyanakkor az is tény, hogy a játékosoknak szintén jelentős része a VU-ban elsősorban a karakterfejlesztős, pvp és egyéb elemeket élvezi, a kvízt pedig csak egy felesleges nyűgnek tartja, amit a táp miatt érdemes csinálni.
2. Rossz ötlet volt a kvízért játékbeli jutalmat adni. Ezzel is vitába szállnék. Ehhez hasonló modellt számos más játékban, és a sajátunkban is láttam, és tudom, hogy ha a kvízért nem lenne számottevő játékbeli jutalom, akkor a következő történne: a játékosoknak csak csekély töredéke foglalkozna vele a mostanihoz képest. Ezek közül is azok, akik csinálnák, és nem csak a kvíz érdekelné őket, hanem a játék maga, folyamatosan panaszkodnának, elvárnák, hogy az erőfeszítésükért valami jutalmat kapjanak (és amikor ez nem történne meg, sokan elveszítenék az érdeklődésüket). Azok, akik egyáltalán nem kvízeznének, a játékot az első hetekben / hónapokban kevésbé találnák érdekesnek, kevesebb kihívást, sikerélményt találnának benne, sokkal nagyobb lenne a lekopási ráta.
3. Az mondod, hogy az ajánlási akciót azért csináltuk, mert "halódik" a játék, ugyanezért csináljuk a kvízbesorolást is. Ez nem így van. Amikor egy-egy játékunkban csökkent a játékosok száma, a játékosok azt vetették a szemünkre, hogy ez a mi hibánk, mert nem marketingelünk, nem teszünk meg mindent az új játékosok szerzéséért. És igazuk volt. A Végzetúr viszont köszöni, jól van, a szerverünk alig bítja a terhelést, rengetegen játszanak, a játékosok száma nem csökkent - de ez nem jelenti azt, hogy lazítanunk kellene. Épp ezért megteszünk mindent a játék további népszerűsítéséért, jelentős összeget költünk reklámra is. Az, hogy a játéknak legyen utánpótlása, jövője, nemcsak a mi érdekünk, hanem a tietek is - minél több játékos van, minél jobban megéri a játékot üzemeltetni, annál több erőfeszítést teszünk a játék érdekében mi is.
4. A kvízbesorolás macerás. Valójában, a kvízbesorolás egy ugyanolyan játék, mint a kvíz, gondolkodni kell hozzá. Az érte járó jutalom jelentéktelen volt - és épp ezért nagyon kevesen csinálták (lásd 2-es pont). A kvízmedál besorolást nem azért vezettük be, hogy "rávegyük" a játékosokat, hogy "akartuk ellenére" ezzel foglalkozzanak. Volt egy nagyon erős igény arra, hogy a kvízmedálokat alternatív módon be lehessen szerezni. Erre a kritériumok a következők voltak:
- kellő időbefektetéssel biztosan meg lehessen szerezni
- mindenképpen sokszorta macerásabb legyen, mint egy kvízolimpia kitöltése.
- ne lehessen valamilyen automatizálható, scirptelhető stb. folyamattal kiváltani, mindenképp gondolkodni kelljen hozzá
A játékban egyetlen ilyen mechanizmus volt, a kvíz besorolás. (A másik javaslat, hogy a helyes kvízválaszok alapján adjunk kvízmedálokat, a kvíz script létezése miatt felejtős volt).
A kvízbesorolásnak ezenkívül nem az a célja, hogy a végén "eladjuk" vagy valami hasonló: egyszerűen, a kvíz adatbázis nyílttá tételével a játékosok számára megkönnyítjük a kérdések keresését (épp azért, hogy ne kelljen külső programot használniuk), és emellett reméljük, hogy ezáltal további játékosokat tudunk szerezni.
Ami jogos, hogy a kvízbesorolás nehézkes, és a jutalom nem elég "érzékelhető", mivel sokszor napok múlva kapod csak meg. Ezeken gondolkodni fogok, hogyan lehetne az egészet egyszerűsiteni, és a jutalmazást nyilvánvalóbbá tenni.
De ha ennyire nem szeretitek a kvízbesorolást, akkor kitalálok egy algoritmust, ami az eddig besorolt kérdések alapján besorolja a többit is, és keresünk helyette valami más mulatságot a kvízmedálokra áhítozóknak )
5. A teljes kvízrendszer kiváltása meghatározott idő után. A fentiektől függetlenül, ezt az igényt megértem. Minél hosszabb ideje játszik valaki, annál inkább szeretné, hogy a lehető legtöbb folyamat egyszerűsödjön, automatizálva legyen, és nyilván sokaknak még maga a kvíz is túlzó macera lesz 1 vagy 2 év játék után. Nem zárkózom el teljesen, hogy ennek az igénynek eleget tegyünk, de ennek a mikéntjét alaposan át kell gondolni, és hozzáteszem, hogy nekem sokkal szimpatikusabb az, hogyha a gyorsitáshoz hasonlóan, egy kvíz kérdés több vadászatra vonatkozik, mintha a kvizt teljesen kikötjük a játékból egy bizonyos szint után. Tehát ha van megfelelő relikviád, vagy X kvizkérdésed, vagy besorolásod, vagy akármid, akkor nem 2, hanem 4, 8 vagy még több vadászatra biztosítja a helyesen megválaszolt kvízkérdés a tápot.
A megválaszolt kvízkérdések számához kötni ezt az engedélyt egyébként nem biztos, hogy jó ötlet. Ha túl magasra tesszük a lécet, akkor nem jut el azokhoz, akiknek szánjuk. Ha túl alacsonyra, akkor a túlteljesítők kárpótlást fognak követelni. Ráadásul aki eddig nem foglalkozott a kvízzel, az duplán rosszul jár, hiszen ezután aki ugyanúgy nem válaszol a kvízkérdésekre, több LE-t fog kapni, mint ő. Harmadrészt ott van a szokásos felvetés, hogy a kvíz scriptelhető...
1. A postod egyik sarkalatos pontja, hogy a kvíz unalmas, felesleges, stb. Ez túlzott általánosítás, a valós helyzet az, hogy nagyon sok ember van, aki élvezi a kvízt, még hosszú idő után is, sőt, olyanok is vannak szép számmal, akik elsősorban a kvíz miatt játszanak a játékkal. Ugyanakkor az is tény, hogy a játékosoknak szintén jelentős része a VU-ban elsősorban a karakterfejlesztős, pvp és egyéb elemeket élvezi, a kvízt pedig csak egy felesleges nyűgnek tartja, amit a táp miatt érdemes csinálni.
2. Rossz ötlet volt a kvízért játékbeli jutalmat adni. Ezzel is vitába szállnék. Ehhez hasonló modellt számos más játékban, és a sajátunkban is láttam, és tudom, hogy ha a kvízért nem lenne számottevő játékbeli jutalom, akkor a következő történne: a játékosoknak csak csekély töredéke foglalkozna vele a mostanihoz képest. Ezek közül is azok, akik csinálnák, és nem csak a kvíz érdekelné őket, hanem a játék maga, folyamatosan panaszkodnának, elvárnák, hogy az erőfeszítésükért valami jutalmat kapjanak (és amikor ez nem történne meg, sokan elveszítenék az érdeklődésüket). Azok, akik egyáltalán nem kvízeznének, a játékot az első hetekben / hónapokban kevésbé találnák érdekesnek, kevesebb kihívást, sikerélményt találnának benne, sokkal nagyobb lenne a lekopási ráta.
3. Az mondod, hogy az ajánlási akciót azért csináltuk, mert "halódik" a játék, ugyanezért csináljuk a kvízbesorolást is. Ez nem így van. Amikor egy-egy játékunkban csökkent a játékosok száma, a játékosok azt vetették a szemünkre, hogy ez a mi hibánk, mert nem marketingelünk, nem teszünk meg mindent az új játékosok szerzéséért. És igazuk volt. A Végzetúr viszont köszöni, jól van, a szerverünk alig bítja a terhelést, rengetegen játszanak, a játékosok száma nem csökkent - de ez nem jelenti azt, hogy lazítanunk kellene. Épp ezért megteszünk mindent a játék további népszerűsítéséért, jelentős összeget költünk reklámra is. Az, hogy a játéknak legyen utánpótlása, jövője, nemcsak a mi érdekünk, hanem a tietek is - minél több játékos van, minél jobban megéri a játékot üzemeltetni, annál több erőfeszítést teszünk a játék érdekében mi is.
4. A kvízbesorolás macerás. Valójában, a kvízbesorolás egy ugyanolyan játék, mint a kvíz, gondolkodni kell hozzá. Az érte járó jutalom jelentéktelen volt - és épp ezért nagyon kevesen csinálták (lásd 2-es pont). A kvízmedál besorolást nem azért vezettük be, hogy "rávegyük" a játékosokat, hogy "akartuk ellenére" ezzel foglalkozzanak. Volt egy nagyon erős igény arra, hogy a kvízmedálokat alternatív módon be lehessen szerezni. Erre a kritériumok a következők voltak:
- kellő időbefektetéssel biztosan meg lehessen szerezni
- mindenképpen sokszorta macerásabb legyen, mint egy kvízolimpia kitöltése.
- ne lehessen valamilyen automatizálható, scirptelhető stb. folyamattal kiváltani, mindenképp gondolkodni kelljen hozzá
A játékban egyetlen ilyen mechanizmus volt, a kvíz besorolás. (A másik javaslat, hogy a helyes kvízválaszok alapján adjunk kvízmedálokat, a kvíz script létezése miatt felejtős volt).
A kvízbesorolásnak ezenkívül nem az a célja, hogy a végén "eladjuk" vagy valami hasonló: egyszerűen, a kvíz adatbázis nyílttá tételével a játékosok számára megkönnyítjük a kérdések keresését (épp azért, hogy ne kelljen külső programot használniuk), és emellett reméljük, hogy ezáltal további játékosokat tudunk szerezni.
Ami jogos, hogy a kvízbesorolás nehézkes, és a jutalom nem elég "érzékelhető", mivel sokszor napok múlva kapod csak meg. Ezeken gondolkodni fogok, hogyan lehetne az egészet egyszerűsiteni, és a jutalmazást nyilvánvalóbbá tenni.
De ha ennyire nem szeretitek a kvízbesorolást, akkor kitalálok egy algoritmust, ami az eddig besorolt kérdések alapján besorolja a többit is, és keresünk helyette valami más mulatságot a kvízmedálokra áhítozóknak )
5. A teljes kvízrendszer kiváltása meghatározott idő után. A fentiektől függetlenül, ezt az igényt megértem. Minél hosszabb ideje játszik valaki, annál inkább szeretné, hogy a lehető legtöbb folyamat egyszerűsödjön, automatizálva legyen, és nyilván sokaknak még maga a kvíz is túlzó macera lesz 1 vagy 2 év játék után. Nem zárkózom el teljesen, hogy ennek az igénynek eleget tegyünk, de ennek a mikéntjét alaposan át kell gondolni, és hozzáteszem, hogy nekem sokkal szimpatikusabb az, hogyha a gyorsitáshoz hasonlóan, egy kvíz kérdés több vadászatra vonatkozik, mintha a kvizt teljesen kikötjük a játékból egy bizonyos szint után. Tehát ha van megfelelő relikviád, vagy X kvizkérdésed, vagy besorolásod, vagy akármid, akkor nem 2, hanem 4, 8 vagy még több vadászatra biztosítja a helyesen megválaszolt kvízkérdés a tápot.
A megválaszolt kvízkérdések számához kötni ezt az engedélyt egyébként nem biztos, hogy jó ötlet. Ha túl magasra tesszük a lécet, akkor nem jut el azokhoz, akiknek szánjuk. Ha túl alacsonyra, akkor a túlteljesítők kárpótlást fognak követelni. Ráadásul aki eddig nem foglalkozott a kvízzel, az duplán rosszul jár, hiszen ezután aki ugyanúgy nem válaszol a kvízkérdésekre, több LE-t fog kapni, mint ő. Harmadrészt ott van a szokásos felvetés, hogy a kvíz scriptelhető...
Dátum: 2010.05.21. 16:32:21
Kérésetek alapján bekerült a játékba egy alternatív metódus a kvízmedálok szerzésére. A karakterlapon nyilvántartjuk, kinek hány kvízkérdés besorolása volt (azokat számoljuk, amelyek besorolása sikeresen lezárult, tehát rajtad kívül más játékosok is ugyanabba a kategóriába sorolták, mint te). Akinek kvíz gyorsítása van, annak 1 besorolás 2-t számít, hasonlóan érvényesül más duplázó bónusz is amit a besorolás LE-re adtunk. Az eddigi besorolásokat is visszamenőleg összeszámoltuk, és a jutalmat megadtuk érte illetve feltüntettük a karakterlapon. Minden 250 besorolás után adunk 1 kvíz medált. Összesen 8 kvíz medál gyűjthető így, és egy játékosnak továbbra sem lehet 12-nél több kvíz medálja.
Hamarosan azt is megcsináljuk, hogy a megadott vadászathoz tartozónál több kvízkérdést is lehessen előre megválaszolni / besorolni, és azok a további vadászatokhoz majd beszámítanak.
Hamarosan azt is megcsináljuk, hogy a megadott vadászathoz tartozónál több kvízkérdést is lehessen előre megválaszolni / besorolni, és azok a további vadászatokhoz majd beszámítanak.
Dátum: 2010.05.20. 14:13:24
Idézet: Jeriko - 2010.05.10. 09:08:55
Ráadásul a mai napig teljesen legális, ha a haverom csak azért játszik, hogy tápolja az én karakteremet - legyen szó körbeépítésről, epikus ölésről (kincs az enyém), LE átadásról (felkenődik rám rendszeresen) stb. Érdemes körülnézni v4-en, ami lévén versenyszerver, tömegével vonzza ezt a jelenséget.
Tévedés, olvasd el a Felhasználási feltételeket. A V4-en elég szép számmal zárolgattuk azokat a karaktereket, akik adták át a LE-t a haverjuknak, függetlenül attól, hogy nem volt IP vagy gép azonosság.
Idézet: Byzon - 2010.05.10. 11:23:29
Hiába írtuk le ezerszer, az emberek többsége ezt sem fogja fel: nem azt büntetjük, aki egy gépről játszik, hanem akik összejátszanak. Teljesen mindegy, hogy egy adott gépről egy család minden tagja indít 1-1 karaktert, vagy egy játékos indít 3 különbözőt, és ezek a karakterek nincsenek azonos szövetségben, és semmilyen módon nem kooperálnak - mi innen távolról nem tudjuk megállapítani, hogy ezek valójában különböző emberek vagy sem. Ha összejátszanak, akkor viszont letiltjuk őket, akkor is, ha megesküsznek, hogy különböző emberek, még akkor is, ha nem egy gépről tolják. Más játékokban ez nem így működik, az IP azonosságot vizsgálják: egy kollégiumból vagy iskolából csak egy ember játszhat, de ha képes vagy proxyról regisztrálni, annyit csalsz, amennyit akarsz.
Most ismét nem leszek népszerű, de bevallom, nemcsak azért nem szórom a lelkesítő postokat a multizós/csalós/scriptezős topicokban, mert bármit írok, lepontozzák, hanem azért, mert a játékosok többségének elképzelése sincs arról, hogy mi a helyzet ezen a téren.
Mindenki veri a mellét, skandálja, hogy a játék biztos tele van csalókkal, és mi nem teszünk velük semmit. Ez egy alapvető tévedés. A mai napig rengeteg karaktert zároltunk, többségét véglegesen, multizásért vagy egyéb okokból. Viszont csak és kizárólag akkor büntetünk valakit, ha bizonyítékok alapján meg vagyunk róla győzödve, hogy ténylegesen megsértette a felhasználási feltételeket. Mindig lesznek olyanok, akik megússzák a büntetést. De ez még mindig jobb, mintha lebannolnánk rengeteg embert jogtalanul, csak azért, mert "felmerült a gyanú". A való életben sem kerül villamosszékbe mindenki akire rámutatja a szomszédja, és azt mondja, hogy bűncselekményt követett el.
Ráadásul a mai napig teljesen legális, ha a haverom csak azért játszik, hogy tápolja az én karakteremet - legyen szó körbeépítésről, epikus ölésről (kincs az enyém), LE átadásról (felkenődik rám rendszeresen) stb. Érdemes körülnézni v4-en, ami lévén versenyszerver, tömegével vonzza ezt a jelenséget.
Tévedés, olvasd el a Felhasználási feltételeket. A V4-en elég szép számmal zárolgattuk azokat a karaktereket, akik adták át a LE-t a haverjuknak, függetlenül attól, hogy nem volt IP vagy gép azonosság.
Idézet: Byzon - 2010.05.10. 11:23:29
Néhány gondolat az eddigiekhez:
- Nem vagyok benne biztos, hogy a multizást kéne büntetni. Amíg mindkét karakterrel teljesen normálisan játszik a játékos, addig ebben nem látok játékromboló erőt. Anno ŐV-n, TF-en teljesen normális módon ha olyanom volt 200.000 karaktert indíthattam (ha lett volna ennyi zsetonom )ez nem gond. Igazából miért is lenne?
- Nem vagyok benne biztos, hogy a multizást kéne büntetni. Amíg mindkét karakterrel teljesen normálisan játszik a játékos, addig ebben nem látok játékromboló erőt. Anno ŐV-n, TF-en teljesen normális módon ha olyanom volt 200.000 karaktert indíthattam (ha lett volna ennyi zsetonom )ez nem gond. Igazából miért is lenne?
Hiába írtuk le ezerszer, az emberek többsége ezt sem fogja fel: nem azt büntetjük, aki egy gépről játszik, hanem akik összejátszanak. Teljesen mindegy, hogy egy adott gépről egy család minden tagja indít 1-1 karaktert, vagy egy játékos indít 3 különbözőt, és ezek a karakterek nincsenek azonos szövetségben, és semmilyen módon nem kooperálnak - mi innen távolról nem tudjuk megállapítani, hogy ezek valójában különböző emberek vagy sem. Ha összejátszanak, akkor viszont letiltjuk őket, akkor is, ha megesküsznek, hogy különböző emberek, még akkor is, ha nem egy gépről tolják. Más játékokban ez nem így működik, az IP azonosságot vizsgálják: egy kollégiumból vagy iskolából csak egy ember játszhat, de ha képes vagy proxyról regisztrálni, annyit csalsz, amennyit akarsz.
Most ismét nem leszek népszerű, de bevallom, nemcsak azért nem szórom a lelkesítő postokat a multizós/csalós/scriptezős topicokban, mert bármit írok, lepontozzák, hanem azért, mert a játékosok többségének elképzelése sincs arról, hogy mi a helyzet ezen a téren.
Mindenki veri a mellét, skandálja, hogy a játék biztos tele van csalókkal, és mi nem teszünk velük semmit. Ez egy alapvető tévedés. A mai napig rengeteg karaktert zároltunk, többségét véglegesen, multizásért vagy egyéb okokból. Viszont csak és kizárólag akkor büntetünk valakit, ha bizonyítékok alapján meg vagyunk róla győzödve, hogy ténylegesen megsértette a felhasználási feltételeket. Mindig lesznek olyanok, akik megússzák a büntetést. De ez még mindig jobb, mintha lebannolnánk rengeteg embert jogtalanul, csak azért, mert "felmerült a gyanú". A való életben sem kerül villamosszékbe mindenki akire rámutatja a szomszédja, és azt mondja, hogy bűncselekményt követett el.
Dátum: 2010.05.19. 11:11:38
így van, 40-es szinten 100-as kivégzéssel 1000 ÉP-ről végzed ki azt, akinek 0-s a kivégzése.
az inspirációról, nézd meg, szorzó maximuma: 1 + (jelenlegi dátum - szerver indulás dátum) / 120 nap, tehát attól hogy valaki 2 év múlva indul nem fog 2 kattintással 10. szintre lépni... csak folyamatosan csökken a lemaradása.
A haladó fórumban létrehoztam egy V5-ös topicot.
az inspirációról, nézd meg, szorzó maximuma: 1 + (jelenlegi dátum - szerver indulás dátum) / 120 nap, tehát attól hogy valaki 2 év múlva indul nem fog 2 kattintással 10. szintre lépni... csak folyamatosan csökken a lemaradása.
A haladó fórumban létrehoztam egy V5-ös topicot.
Dátum: 2010.05.19. 11:00:40
Az 5-ös világgal kapcsolatos specifikus észrevételek jöhetnek ide.
Dátum: 2010.05.17. 16:02:19
A mai napon 15 órától egy speciális ajánlási akciót indítunk, amely egy hónapon keresztül megy, egészen jún. 17. 15 óráig. Ha a játékot ajánlod az ajánlási rendszeren keresztül egy másik játékosnak, aki még nem játszott a Végzetúrral, és az illető eléri az 5. szintet, egy speciális relikviát kapsz! Minél több játékost ajánlasz be, annál erősebb lesz a relikvia. Emellett persze megkapod a normál ajánlási bónuszokat (LE és őskő). Azokat a játékosokat, akiket elfogadunk és a relikviádat erősítik, az ajánlási listában sárgával jelöljük. Az akcióba nem számítanak bele a V4-ről és a V4-re történő ajánlások.
Dátum: 2010.05.14. 15:14:58
A mai patchel bekerült néhány javítás és egy módosítás:
- Az energiahasznosítás szakértelmen erősítettünk, mivel magasabb szinten, a kevesebb portyacélpont miatt az EH hatékonysága elmaradt a kívánatostól. Az EH-val szerzett LE-t eddig csökkentette a portyalista 20-100% közötti szorzója, és a az alacsonyabb szintűek támadásából adódó szorzó. Az előbbit megszüntettük, csak egy szorzó maradt, ami a jelentősen alacsonyabb szintűek támadásakor kerül alkalmazásra.
- Az AH-ban vett speciális, varázslatsebzést adó fókuszkristály most már tényleg csak varázslatba rakható.
- Ha valaki átadja a szavazatát, akkor az épp folyamatban levő szavazásoknál, ahol már szavazott, ezt levonjuk (volt néhány szövetségoszlatásos balhé ebből a számítási pontatlanságból)
- A kalandoknál a túl hosszú kvízkérdések kilógtak, ezt javítottuk.
- A tönkrement relikviák most már nem jelennek meg a karakterlapon.
- Az energiahasznosítás szakértelmen erősítettünk, mivel magasabb szinten, a kevesebb portyacélpont miatt az EH hatékonysága elmaradt a kívánatostól. Az EH-val szerzett LE-t eddig csökkentette a portyalista 20-100% közötti szorzója, és a az alacsonyabb szintűek támadásából adódó szorzó. Az előbbit megszüntettük, csak egy szorzó maradt, ami a jelentősen alacsonyabb szintűek támadásakor kerül alkalmazásra.
- Az AH-ban vett speciális, varázslatsebzést adó fókuszkristály most már tényleg csak varázslatba rakható.
- Ha valaki átadja a szavazatát, akkor az épp folyamatban levő szavazásoknál, ahol már szavazott, ezt levonjuk (volt néhány szövetségoszlatásos balhé ebből a számítási pontatlanságból)
- A kalandoknál a túl hosszú kvízkérdések kilógtak, ezt javítottuk.
- A tönkrement relikviák most már nem jelennek meg a karakterlapon.