Dátum: 2008.11.16. 15:39:14
Idézet: RNorbi - 2008.11.16. 15:05:25 Hello!!!!
Bocs hogy ide írok de nem tudom hogy kell új topic-ot nyitni!!!!
Szerintem jót tenne a játéknak 1 piac ahol el lehetne adni más játékosnak a cuccaidat!!!!!!!!
van ilyen, lélekkufárnak hívják. amit te eladsz, azt egy másik játékos megveszi.
Dátum: 2008.11.10. 01:46:35
Idézet: Imbandi - 2008.11.09. 14:56:12 Idézet: Charma25 - 2008.11.09. 14:50:50 Sziasztok!
Van valakinek ötlete, hogy lehet megcsinálni az állat leölős küldit?
Mert nyomatom én ezerrel a másodlagos támadást, sebzek sokat, de nem jön össze.:S
Charma25
egy másik karakterrel összebeszélés nélkül szerintem rohadtul nincs esélyed...
uhh, ez nagy butaság, már hogyne lenne? még meg sincs a küldetésem, de már a hetedik állatot nyírtam ki... ha meglesz, akkor majd nekem sem fog menni, ezt persze tudom. de addig...
Dátum: 2008.11.09. 22:59:13
de amúgy látom, hogy a könnyebb ellnállás irányába mész, mert lelkesen olvasod az elöljárók felfedezéseit. hidd el, sokkal érdekesebb, ha az ember maga fedezi fel a dolgokat. úgy nem lehet optimalizálni, mondjuk...
Dátum: 2008.11.09. 22:51:29
Idézet: Eardog - 2008.11.09. 17:52:59 És ahogy számolom ez 54 szakértelem pont....és ez neked semmiségen való siránkozás????? Ember, hol élsz te?????[/qoute]
olvasd el figyelmesen, hogy mi miatt sírtál. amiatt, hogy több szakértelmet kell fejleszteni. én meg leírtam, hogy "a 19. küldetéshez kell fejleszteni a vezetőkészséget 10-esre. És ezenkívül még a tanulást kell fejleszteni, mert van pár küldetés, ami más szakértelmet kíván meg, de azokat nem kell fejleszteni, elég csak egyesre, amit mindenki túlél"
most meg leírod ugyanezt. ha neked már az is megerőltető, hogy egy meglévő szakértelmet 0-ról 1-re fejlessz, akkor nem szóltam.
akkor azt írd, hogy túl sok pontot kell belefeccölni a szakértelmekbe, mert fejleszteni nem kell sokat. ha másféle szakértelmeket akarsz fejleszteni, a tanulásodat akkor is növelned, szóval nem értem, mi a gond. marad az, hogy nem fejlesztesz szakértelmeket. (szerintem akkor is hátrányba fogsz kerülni.)
ráadásul, érdekes módon, a számba adod azt, hogy szerintem a "semmiségen siránkozol" - ilyet nem írtam.
az meg ne zavarjon, hogy mi a 36. küldetés (bocs, én még nem tartok ott, nem tudhattam), ha még a 10.-et sem vagy hajlandó megcsinálni. jó hogy nem azon panaszkodsz, hogy mi lesz a 123. küldetés. segítek: az sem lesz egyszerű. az egyszerű az első pár küldetés volt.
Idézet: Eardog - 2008.11.09. 17:52:59 sztem ez nem elhanyagolható, és ha paszolom ezeket, akkor elég nagy hátrányba kerülök!!! Ha meg nem akarok minden szakin fejleszteni 1-et akkor egyszer beragad a küldi, mert a 3ból egyet se tok megoldani, és akkor???? Úgyh gondold csak át mégegyszer, hogy mit is mondtál....
én tökéletesen átgondoltam. ha nem csinálod a küldetéseket, akkor hátrányba kerülsz - a megoldás, hogy akkor csináld a küldetéseket. most komolyan az a baj, egy 40. küldetés nem az, hogy "győzz le portyában egy nálad 2 szinttel alacsonyabb kalandozót"? vagy annak örülnél, ha lenne egy gomb, amit ha megnyomsz, akkor 10LE-t kapsz?
küldetést nagyjából tulajdonságra, szakértelemre és harcra lehet kitalálni. ha olyanok lennének, hogy csinállj 50-es erőt, annak jobban örülnél? lehet, hogy van.
a küldetéseknek az a céljuk, hogy egyrészt visszafogja, LE-költésre ösztönözze az embert, de főleg azért, hogy a sok vadászat, kalandozóharc és tamagocsizés közepette a játékos előtt legyenek kihívások. azzal, hogy ezeket a kihívásokat legyengítjük, nem nő a játék élvezeti értéke.
de..., addig jó, amíg csak egy embert zavar, hogy nem minden sült galamb.
Dátum: 2008.11.07. 19:06:55
Idézet: Eardog - 2008.11.06. 09:18:00 Egyre rosszabb ez a játék, kezdek csalódni benne!
Rosszabb? Mihez képest? Semmi sem változott még. Majd 1-2 év múlva jogos lesz a pityergés:)
Idézet: Eardog - 2008.11.06. 09:18:00 Ott a sok küldetés, és azok miatt, aki meg akarja csinálni, szinte minden szakértelmet fejleszteni kell....és aki nem akarja fejleszteni azokat? Nem igaz, hogy nem lehet kitalálni küldetéseket...vagy akkor ne is legyenek! A varázslóknak meg nincs is szakértelmük, úgyh ők szívnak, ergo ha nem vagy közelharcos, alig van esélyed!
"Szinte minden szakértelmet fejleszteni kell" - Egy játékot játszunk? Két szakértelem van mindössze, aminek a fejlesztésére kérnek a küldetések során - a 19. küldetéshez kell fejleszteni a vezetőkészséget 10-esre.
És ezenkívül még a tanulást kell fejleszteni, mert van pár küldetés, ami más szakértelmet kíván meg, de azokat nem kell fejleszteni, elég csak egyesre, amit mindenki túlél - a tanulást meg az is fejlesztené, aki "más szakértelmet" akar fejleszteni, hiszen a nem kedvelt és a megkívánt szakártelmekhez is tanulás kell.
Magyarul az a sirám tárgya, hogy van egy szakértelem, amit, jajj, fejleszteni kell. (a vezetőkészség kihagyható, lehet haladni nélküle is) Úgy lenne az ideális, ha nem lenne küldetés, ami szakártelemre vonatkozik? Nehogy már jutalmat kapjanak, akik törődnek a szakértelmekkel...
De a küldetések nem kötelezőek, csak afféle plusz dolgok. Ha nem akarod csinálni őket, akkor nem csinálod, ennyi. Az olyan, mintha "nem is lennének". Van, aki fittyet sem hány rájuk, mert minek. Neked kell eldönteni, hogy megéri-e a vesződség.
(Nem mellesleg, ahhoz képest, hogy mennyire kötött a küldetéstervezés, még így is teljesen jók, változatosak, mert aki sír, az nem veszi észre azt, amit teljesít, csak azt, ahol megakad és akkor van gáz. Ez nem az a játék, ahol a "mentsd meg a királykisasszonyt"-típusú küldetést lehet csinálni.)
Dátum: 2008.11.07. 08:40:04
Idézet: Ricardo - 2008.11.07. 07:06:55 Azért azt senki sem gondolhatja komolyan, hogy ezeknek az építő rabszolgáknak a nagy része nem második karakter.
A rabszolgaságot senki nem élvezi, még egy játékban sem, nem tudom elképzelni, hogy a gyakorlatban van valaki, aki mindennap azért jelentkezik be többször is, hogy 0-ra veresse magát aztán minden lélekenergiáját belerakhassa a klán épületeibe, hogy társai jól játszanak.
Fölösleges azzal védekezni, hogy de hát ő ezt szereti, neki így jó, ő egy közösségi ember. A rabszolga egy csaló, bant neki.
tapsoljuk meg a kollegát. előbb leírja, hogy szerinte a rabszolgák nagy része 2. karakter, majd azt, hogy _minden_ rabszolgának bant. szép. és mi van a "kis résszel"? (tudtommal épp ez az, hogy a rabszolgák kis része 2. karakter, mert a csalás könnyen szűrhető, mint ahogy még könnyebben ki lehet kerülni, hogy ne legyen csalás.)
ha megkérek egy havert, hogy szánjon rám napi 2 belépést, hogy építsen (soha nem tennék ilyet) és megteszi, akkor abban semmi csalás nincs. de, mint írtam, a 2. világgal még egyszerűbb a dolog. valaki játszik az egyik világban és miközben, tudom is én, épp vadászik a "fő" karakterével, építkezik szívességből egy másikon. utóbbiból neki nincs haszna. csak másnak.
a kiskapu nem csalás, akinek meg az élvezet, hogy a számára nem tetsző játékosokat bannolhatja, annak... nem teljes az élete. (mondom ezt annak ellenére, hogy sosem rabszolgáztak, mindig is zavartak az efféle módon tápolók, de ha a szabály lehetőséget ad ilyesmire, akkor mindenki csinálhatja.)
Dátum: 2008.11.06. 23:43:26
Idézet: Mortimer - 2008.11.06. 01:51:06 Te sem gondolhatod komolyan, hogy pl. a 10. szintű, varázslat nélküli Erick Cartman egy szimplán bénán játszó játékos műve... Nyilvánvalóan LE zsák, ami VALAKIÉ, valaki pumpol(t) belőle sokezret magának. Ez szabálytalan.
De a legdühítőbb, hogy a játékmesterek nem tesznek ez ellen semmit, biztos vagyok benne, hogy ez másokat csalásra bátorít, vagy a játék abbahagyására ösztönöz.
inkább dühítőbb, hogy valakinek az szúrja a szemét, ha a másik nem optimalizál:)
az csalás, ha valalki két karaktert irányít. igen. le velük.
de abban, mi a csalás, ha valaki épító rabszolga karaktert visz? nem elég büntetés neki, hogy semmi élvezete nincs a játékban? még így is szúrja a szemed, inkább ne is játszhasson? (mondjuk én alapból nem foglalkozom mások karaktereivel.)
a két világgal egyébként is megnőtt a rabszolgázásnak az esélye, hiszen, ha valaki egyvilágozik, akkor a másik világba baráti kérésére csinálhat egy karaktert baráti kérésre, aki csak épít egy szövetségnek. de az istenért, ebben semmi szabálytalan nincs. sőt.
Dátum: 2008.11.06. 23:38:58
Idézet: Icedraco - 2008.11.06. 08:17:13 Engem az érdekelne, hogy nem feltűnő az adminoknak ez a sok ugyan abba a szövetségbe tartozó 50k feletti LE különbözettel rendelkező csaló? Tudom pénzből élünk és nagyon jó is a játék de nekem elment a kedvem tőle mivel semmi értelme nincs ha Miklósék engedik ezt.
?? talán, ha kifejtenéd a csalás mibenlétét?
Dátum: 2008.11.04. 14:50:11
Idézet: Endyr - 2008.11.04. 14:29:04 Eloszor is gratula az osszes gyoztesnek!
Annyit szeretnek hozzafuzni, hogy ha nem vagja agyon a rendszert, akkor nem lehetne-e ezt a viadalt svajci rendszerben lebonyolitani? En most ugyan a 4. korben estem ki, szoval legalabb volt mit olvasni, de akit elso korben elvernek annak eleg semmitmondo lehet egy ilyen viadal...
ez egy plusz lehetőség, egy jutalom játék és már ebből is több kéne?
bár mondjuk biztosan akad olyan, aki szívesen nézne egy számoszlop helyett kilencet, mondjuk.
Dátum: 2008.11.03. 14:39:34
Idézet: BaalCain - 2008.11.03. 12:48:22 Szerintem meg a legjobb az kiválóan bevált ÖV, Tfes olimpiai metódus scájci rendszer sok csata, mindenki ismeri a helyezését.
és legyen csak félévente? akkor lenne értelme, de így, hogy sokkal gyakoribb, semmi.
Dátum: 2008.10.31. 11:29:02
Idézet: Devil - 2008.10.31. 00:10:03
Azt akartam vele sugalni okostojás hogy ugyanazt a bajnokságot ugyanazokkal a harcosokkal lejátszanák 20x akkor lehet 20bajnok lenne de mindig más.
érdekes is lenne, ha 20 bajnok lenne, de nem mindig más. értem, hogy te azt akarod, hogy a legerősebb nyerjen minden hónapban, de lehet, hogy nem mindenkinek jó az, ha mindig ugyanaz a pár ember nyer.
Idézet: Devil - 2008.10.31. 00:10:03 De ha szereted a szerencsejátékot akkor nem értem miért ezzel tolod, itt azért a tulajdonságoknak + felszerelésnek is kellene szerepének lenni, egyenes kiesésben nincs meg a teljesítmény, ami pontozásos rendszerben sokkal reálisabban jelen van.
akkor tisztázom neked. a szerencsejáték az, ha kieséses rendszer lenne és mindig a számítógép döntené el, hogy ki nyer anélkül, hogy figyelembe venne valamit.
ebben a rendszerben a tulajdonságoknak és a felszerelésnek is rengeteg szerepe van - hidd el, ha levetkőzöl, gyengén állsz oda, akkor nem fogsz nyerni, bármilyen szerencsés is vagy. ha nekigyürkűzöl, akkor nagyobb esélyed lesz a győzelemre. Na, ja, nem 100%. katasztrófa.
nem véletlen, hogy a sportban is van, ahol bajnokságot rendeznek és van, ahol kieséses a verseny. ez utóbbiban, ahogy írod, nincs meg a teljesítmény? szólni kéne a nyári olimpiák rendezőinek.
aki nyer, amögött mindig lesz teljesítmény. 8 győztes meccs (hasamra csaptam), s a legvégsőt egy olyan ellenfél ellen nyeri, aki előtte ugyancsak 7-et nyert zsinórban. egyedül az az öröme nem lesz meg pár embernek, hogy előre tudhatja, hogy nyerni fog - maximum 60-70%-ban lehget biztos. valakinek ez nagy baj - valakinek nem.
Dátum: 2008.10.30. 15:51:33
Idézet: Balor - 2008.10.30. 14:56:56 "...ahogy egy első körös vesztes megverheti a későbbi győztest."
Ezt kifejtenéd hogyan lehetséges egyenes kieséses rendszerben.
mármint megverNÉ. elméletben, ha az első körben találkoztak volna.
amíg gyakori egy viadal, így van értelme. ha félévenként, évenként lenne, akkor más a leányzó fekvése, jöhetne svájci rendszer, mert akkor igazi rabja lenne, így viszont inkább színesít és érdekességet hoz.
Dátum: 2008.10.30. 14:54:36
Idézet: Devil - 2008.10.30. 08:15:09 Szerintem az egyenes kiesés a randomot nagyon erősíti tehát, sajnos mindig más bajnok lenne.
mi az, hogy sajnos? szerencsére. nagyon érdekes lenne, ha mindig ugyanaz nyerné és csak tápolódna. így lesz benne valami izgalmas is, hiszen mindenki összekerülhet olyannal, akit nem tud leverni, mint ahogy egy első körös vesztes megverné a későbbi győztest.
ez egy játék, az optimalizálásra ott van a toplista, lehet nap mint nap nézni a statokat, de itt legalább némi random is szerepet játszik - a való életben is hiába optimalizál valaki, akár a sportban. a kiemelés hiánya is a játék jelleget erősíti.
a lényeg, hogy sokaknak nem fog összejönni, de egy valakinek igen, ez benne a szép.
Dátum: 2008.10.29. 10:51:42
Idézet: Joseph - 2008.10.28. 20:12:26 Nem tudom miért, de 6-os szintű végzetúrként még egy állatot sem sikerült elkapnom. Van csapdakészítés és idomítás szakértelmem is.
Mert még nem volt szerencséd. Majd lesz. 1-es csapdakészítéssel 0,5% esélyed van.
Dátum: 2008.10.24. 19:48:39
Idézet: Salmeyna - 2008.10.23. 11:12:34
Bármilyen, portya közben előforduló lényt be lehet fogni?
Kérdésem még meg is indoklom:
Az a pár lénytulajdonos, akit megnéztem, manapuffancsot, kukacokat, max goblin rablót tartott magánál, semmi..."komolyabbat". Azt hiszem, ezen okokból kifolyólag esetleg értelmes is lehet a kérdés, s talán méltó arra, hogy értelmes embertől értelmes választ kapjak. Köszönöm a figyelmet.
mindent el lehet kapni, bár szerintem a jelzővel rendelkezőket (kisebb, nagyobb) nem. csak a legtöbben nem nyomják fel a vezetőkészséget, így az első, alacsony szintű állattal ragadnak és, ha már felfejlesztették, akkor nem engedik el.
nekem pl. a mocsári dabaq mellettvan egy ork fosztogatóm és egy szőrös vademberem.
Dátum: 2008.10.21. 23:53:15
Arra lennék kíváncsi, hogy a Beholderes tapasztalatok alapján milyen könyvek mennek ebben a fantasy-szegmensben és melyek azok, amelyek az istenért sem támasztanak kellő keresletet?
Dátum: 2008.10.14. 00:40:10
na de most komolyan. keresel valakit, akinek van sok szakértelme, írsz neki egy levelet és megkérdezed. nem örödngösség.