Hozzászólások - Legacy
Dátum: 2012.02.29. 09:20:58
Előzőn +33% volt.
Dátum: 2012.02.25. 11:42:18
Ha nem tudod semmi értelmesre költeni és van 899 ősköved, akkor minek utalsz hétfőn, hogy legyen plusz 700 köved? Nem értem.
Dátum: 2012.02.24. 18:12:29
Ha vadász vagy, akkor kötelező, szinted+2/2-re húzd fel és összességében 5%-kal több LE jön.
Dátum: 2012.02.24. 15:44:54
Igen számít.
Dátum: 2012.02.20. 15:10:48
Senki sem erőlteti, nem tetszik nem nevezel, nincs számodra megfelelő jutalom nem nevezel.
Dátum: 2012.02.20. 14:36:12
Igen, eseménypont által adott plusz százalék, csak portyakor és kihíváskor van.
Dátum: 2012.02.20. 14:26:22
Vadászatért jár eseménypont, és ha úgy portyázol vagy kihívásozol, hogy van eseménypontod, akkor magasabb százalék esélyed lesz térképet találni, mint alapból.
Dátum: 2012.02.19. 23:14:21
Nem úgy képzeltem, hogy aki akarja maradjon VF-en, aki viszont akar felejtse le, húzza ki az EH-t, hogy kapjon fix LE-t a portyára, és húzza ki a dupla vadászat LE AF szakit.
Dátum: 2012.02.19. 22:11:45
Vagy mi lenne, ha lenne egy AF képesség, ami duplázná a vadászat Le-t (akár térkapu+kaland LE-t is), de csak akkor lehetne fejleszteni, ha nincs VF. Így aki szeretne maradhatna VF-en (lassabb szintlépés), aki meg EH-s, de szeretne vadászni, az is megtehetné.
Dátum: 2012.02.18. 12:17:14
Elvileg erre találták ki a szövetségi küldetést, csak sajnos, nem ad annyit, hogy megérje meglépni a 3 szintet.
99. szinten 20-ba is kerülnek, csak aztán megy fel az ára.
Sisakmester AF képességgel ez növelhető. Pont 31-re.
Köszönjük, kellett is, ebben a hidegben fázik is minden végzetúrnő és végzetúr buksija.
Dátum: 2012.02.08. 15:06:45
Visszavonom nálam mégis jó.
Dátum: 2012.02.08. 15:05:54
Nem,tényleg eltűnt V1-en is, szerintem Baraty javít valamit a kufármedállal kapcsolatban és hogy addig ne vásárolgasson senki, míg nem végez.
Dátum: 2012.02.05. 18:52:35
Komolyan mondom egyszerűen nem értem, hogy mit kérdezel...
Többi felszerelés is van 100 fölött ingyenes, ennyi erővel ott se legyen, csak ősköves, hiszen addigra már eldönthette volna mindenki, hogy játszik e és fizet e érte.
Én azt vallom fizető játékosként, hogy nem szabad ekkora előnyt adni, hogy ne legyen ingyenes sisak.
Én azt vallom fizető játékosként, hogy nem szabad ekkora előnyt adni, hogy ne legyen ingyenes sisak.
Én prémes vagyok rendszeresen és megveszem az ősköves cuccokat is. Mégis úgy érzem igazságtalan, hogy csak őskővel lehet sisakhoz jutni. Legyen egy legyengített sisak, ami ingyenes. Főleg, hogy az eddigi modell is ezt követte. Gondolj bele, ha mondjuk varázslatot csak őskővel lehetne venni. Mekkora előny is lenne.
Azt is megértem, hogy gazdasági válság van, kell a bevétel növekedés, de felrúgni az eddigi üzleti politikát és tárgy "modellt" szerintem nem jó ötlet.
Azt is megértem, hogy gazdasági válság van, kell a bevétel növekedés, de felrúgni az eddigi üzleti politikát és tárgy "modellt" szerintem nem jó ötlet.
Dátum: 2012.01.30. 21:59:31
De akkor ne is engedje megvenni a rendszer, ha nem nevezett.
Dátum: 2012.01.29. 21:30:57
Állatok sebzése
Az állat sebzése mindig a játékos várható sebzésének 25+20+15+10 százaléka, az állatok találati számától függően. Miklós hozzászólása 2009.12.03
Ez biztosítja, hogy az állat(ok) sebzése ne szálljon el, mindig a normál sebzés függvénye legyen. Az állatok a fizikai sebzés "meghosszabbításai" - de csak a karakter sebzésétől függnek, a támadásától nem. Az állatok sebzését nem befolyásolja a kritikus sebzés, láthatatlanság, vagy a horda módosító, minden esetben a (fegyver sebzés + erő sebzés - elnyelés) meghatározott százalékát sebzik. Ezt csak az állatok szakértelmei vagy az állatfelszerelés módosíthatja. Abban az esetben, ha a karakter nem talál, az állat azonban igen, akkor is számolódik egy fiktív karakter sebzés, ennek egy részét sebzi az állat.
Miklós hozzászólása 2009.12.02
Forrás:
http://vegzetur.wikidot.com/allattartas
Az állat sebzése mindig a játékos várható sebzésének 25+20+15+10 százaléka, az állatok találati számától függően. Miklós hozzászólása 2009.12.03
Ez biztosítja, hogy az állat(ok) sebzése ne szálljon el, mindig a normál sebzés függvénye legyen. Az állatok a fizikai sebzés "meghosszabbításai" - de csak a karakter sebzésétől függnek, a támadásától nem. Az állatok sebzését nem befolyásolja a kritikus sebzés, láthatatlanság, vagy a horda módosító, minden esetben a (fegyver sebzés + erő sebzés - elnyelés) meghatározott százalékát sebzik. Ezt csak az állatok szakértelmei vagy az állatfelszerelés módosíthatja. Abban az esetben, ha a karakter nem talál, az állat azonban igen, akkor is számolódik egy fiktív karakter sebzés, ennek egy részét sebzi az állat.
Miklós hozzászólása 2009.12.02
Forrás:
http://vegzetur.wikidot.com/allattartas