Napi hat térkapu pontot kapsz, és kronokompenzációval 10 percenként használhatod. De ha csp-ért használod, akkor úgy számolj, hogy más is csp-ért használja, tehát ez az előnyöd ugyan úgy megmarad.
Hasonlítsuk csak egy kicsit össze a zafír bónusszal… Melyik a jobb? Portyák esetén 1000 sebzősés helyett csak kb.970-et sebződsz (állatokra nem vonatkozik a sebzés csökkentés, ezért nem 5%), vagy 50 csp helyett 52-t kapsz naponta. Kiváncsi vagyok, hányan választanák a kisebb sebződést...
Hozzászólások - Timcsike
Dátum: 2009.04.24. 13:13:48
Javaslatok -> világ3
Dátum: 2009.04.24. 10:58:44
A portya beszűkülésével növekszik a térkapuk száma, amire bónuszt kapnak a gyémántok. Ez +1-2 csp-t jelent naponta.
Dátum: 2009.04.24. 10:55:48
Portyánál gyakorlatilag csak a smaragd és rubin megnövelt varázslat / fegyver találati esélye ér valamit. A megnövelt sebzés, illetve a csökkentett sebződés mértéke olyan alacsony, hogy azokban a csatákban ahol ez az 5% különbség döntene, ott már rég a random dönti el a meccset, nem pedig ez a bónusz.
A gyémánt LE bónusza pedig térkapuval is működik, ami magas szinten napi 1-2 csp-t hoz a konyhára.
A gyémánt LE bónusza pedig térkapuval is működik, ami magas szinten napi 1-2 csp-t hoz a konyhára.
Dátum: 2009.04.23. 11:04:51
Nem tartom jó ötletnek a varázslat elnyelés bevezetésének egyik formáját sem.
Az állatoknak adott varázslat elnyelés ugyan csökkentené a a sebződést, de a legtöbb esetben még biztosabbá tenné a vereséget. 5-6 szinttel lefelé támadva annyival kisebb a lények szintje, hogy hiába kap az alacsonyabb szintű bónuszt a nagyobbal szemben az elnyelésre, nem kap annyit amennyi a nagyobbnak van. A magasabb szintű sebződése mondjuk csökken 60-al, a 6 szinttel alacsonyabb karakteré meg 50-el. Máris nőtt a különbség.
A mágia tulajdonságot varázslat elnyeléssel párosítani szintén nem jó ötlet. Alacsony szinten nincs probléma a hatalmas sebzésekkel, magas szinten pedig a manakonstrukció miatt már így is elég erős ez a tulajdonság. Ha még varázslat elnyelés is párosul hozzá, olyan ütemben meglódulhat a mágia, hogy nem lesz az az épületmennyiség ami elég lenne a top szöviknek.
A nagy sebzések ellen nem egyébként sem érne sokat 50-60 varázslat elnyelés. Így majd nem 1800-at sebződik a kari, csak 1750-et.
Valahol máshol kellene keresni a megoldást... A fórumot olvasgatva az a véleményem, hogy a nagyon elvert karakterekre pszichésen hat az, hogy 200-at tudnak sebezni, miközben 1800 sebzést kapnak. Ha 20.000 lenne a max. ép, akkor is sok lenne az 1800 sebzés a 200 kiosztott mellett, és lennének panaszok. Ha a 200 vs 1800 helyett csak 1600 vs 1800-ra kapnának ki, nem lenne ennyi panaszkodás, könnyebben elfogadható lenne a vereség. Most egy ilyen 200 vs 1800 csata a teljes ledózerolás, földbe döngölés és kilátástalan harc látszatát kelti, a max. életponttól függetlenül.
Tehát szerintem nem maga a nagy sebzés a probléma, hanem a két sebzés közötti nagy különbség.
Az állatoknak adott varázslat elnyelés ugyan csökkentené a a sebződést, de a legtöbb esetben még biztosabbá tenné a vereséget. 5-6 szinttel lefelé támadva annyival kisebb a lények szintje, hogy hiába kap az alacsonyabb szintű bónuszt a nagyobbal szemben az elnyelésre, nem kap annyit amennyi a nagyobbnak van. A magasabb szintű sebződése mondjuk csökken 60-al, a 6 szinttel alacsonyabb karakteré meg 50-el. Máris nőtt a különbség.
A mágia tulajdonságot varázslat elnyeléssel párosítani szintén nem jó ötlet. Alacsony szinten nincs probléma a hatalmas sebzésekkel, magas szinten pedig a manakonstrukció miatt már így is elég erős ez a tulajdonság. Ha még varázslat elnyelés is párosul hozzá, olyan ütemben meglódulhat a mágia, hogy nem lesz az az épületmennyiség ami elég lenne a top szöviknek.
A nagy sebzések ellen nem egyébként sem érne sokat 50-60 varázslat elnyelés. Így majd nem 1800-at sebződik a kari, csak 1750-et.
Valahol máshol kellene keresni a megoldást... A fórumot olvasgatva az a véleményem, hogy a nagyon elvert karakterekre pszichésen hat az, hogy 200-at tudnak sebezni, miközben 1800 sebzést kapnak. Ha 20.000 lenne a max. ép, akkor is sok lenne az 1800 sebzés a 200 kiosztott mellett, és lennének panaszok. Ha a 200 vs 1800 helyett csak 1600 vs 1800-ra kapnának ki, nem lenne ennyi panaszkodás, könnyebben elfogadható lenne a vereség. Most egy ilyen 200 vs 1800 csata a teljes ledózerolás, földbe döngölés és kilátástalan harc látszatát kelti, a max. életponttól függetlenül.
Tehát szerintem nem maga a nagy sebzés a probléma, hanem a két sebzés közötti nagy különbség.
Dátum: 2009.04.10. 10:08:05
Nagyon sok az olyan hozzászólás, ami azt fájlalja, hogy kevesen nyernek. Hogy több játékosnak kellene esélyt adni, stb.
Pont az a lényege a bajnokinak, hogy az nyerje meg, aki megérdemli, és valóban erős a karaktere. Ez az a verseny, ahol a legjobbaknak kell nyerniük, nem pedig egy esélykiegyenlítő verseny.
A kvízolimpia pont az a vetélkedő ahol mindenki azonos eséllyel indul, és teljesen független a karaktertől, csak a játékos tudásán múlik.
Az ősköves tárgyak ingyen osztogatása a bajnokin szintén nem fair azokkal akik fizettek érte. Ha Miklós kampányolni akar az őskövek mellett, akkor majd meghirdet egy napot/hetet amikor mindenki számára ingyenes az őskő
Pont az a lényege a bajnokinak, hogy az nyerje meg, aki megérdemli, és valóban erős a karaktere. Ez az a verseny, ahol a legjobbaknak kell nyerniük, nem pedig egy esélykiegyenlítő verseny.
A kvízolimpia pont az a vetélkedő ahol mindenki azonos eséllyel indul, és teljesen független a karaktertől, csak a játékos tudásán múlik.
Az ősköves tárgyak ingyen osztogatása a bajnokin szintén nem fair azokkal akik fizettek érte. Ha Miklós kampányolni akar az őskövek mellett, akkor majd meghirdet egy napot/hetet amikor mindenki számára ingyenes az őskő
Dátum: 2009.04.07. 13:16:17
Pár követelményt azért tisztázhatnánk, aminek meg kellene feleljen egy ilyen fejlesztés.
Amikre én gondoltam:
1. Mindenki számára legyen elérhető
2. Legyen benne kihívás a top karik számára is, de az átlagnak is legyen legyőzhető a horda.
3. Ne csak a játékosok támadják az NPC-t, de fordítva is történjen meg.
4. Az NPC-k támadásához is a portyapontokat kelljen használni.
5. Csak egy kiegészítő elem legyen, továbbra is maradjon elsődleges a játékosok közötti portya.
Amikre én gondoltam:
1. Mindenki számára legyen elérhető
2. Legyen benne kihívás a top karik számára is, de az átlagnak is legyen legyőzhető a horda.
3. Ne csak a játékosok támadják az NPC-t, de fordítva is történjen meg.
4. Az NPC-k támadásához is a portyapontokat kelljen használni.
5. Csak egy kiegészítő elem legyen, továbbra is maradjon elsődleges a játékosok közötti portya.