1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.
igazad van kihagytam egy is szócskát, pedig gépeltem vagyis azt hittem. azt hittem manareg-re gondolsz. Na mindegy csak azért javasoltam hátha lehetne valami változás ebben a játékban, tudom, hogy úgy se lett volna megcsinálva. de jó lett volna, mert ez az állandó Térkapuzgatás lefáraszt. már tiszta tamagoccsizás az egész. állatokat fejlesztése és térkapu és kész. Az új eventre is csak ezért neveztem mert már 4 hónapja ugyan abban a kategóriában (bajnokin) vagyok.
Hozzászólások - Fubujoci
Dátum: 2011.04.25. 18:06:39
Dátum: 2011.04.25. 17:22:14
1. Szuper, végre nem ájulna el a 3. vagy 4. kör végén az ellenfél, hanem végig lehetne verni 6 körön keresztül. És masszív LE szívással végigverni még plusz 2-3 körön keresztül. Ilyet szeretnél? Melyik oldalán vagy a fent vázolt történetnek? Amit Te javasolsz, arra ott van a sebgyógyítás képesség.
1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.
2. Még jobban erősítsük az IQ egyeduralmát? Miért is ne? Végülis még mindig nem az első körben dől el a csaták 60-70%-a, igaz?
minden játékban a varázslat erősebb mint a közelharc. Ebben is. azzal, hogy egy választási lehetőséget adok csak a játék változatosságát szeretném növelni. Most is az i.q védekezés kombó a legerősebb, ezzel nem változik semmi.
5. ebbe belegondolni sem merek. Tegye meg valaki helyettem... Olyan állat, ami lassabban lép szintet, ráadásul a morálja is gyorsabban esik... Bűvös sípod van tán?
valamit valamiért tehát ha erősebb állatot térkapus szörnyet akarsz többet is kell érte tenni. De ezt is csak választási lehetőségként írtam.
u.i: nem tényként írtam le az arányokat, azért kell megbeszélni, hogy lenne jó. Ahelyett, hogy elveszel a részletekben, nézd inkább az egészet. Arra lettem volna kiváncsi, hogy az elképzelés jó lenne-e vagy nem.
1. sebgyógyítás az állatokra hat amire te gondolsz mana reg-nek hívják. Másik dolog ha te nem véded az Le-det más nem fogja védeni erre van transzcendális projekció... és még jó pár dolog.
2. Még jobban erősítsük az IQ egyeduralmát? Miért is ne? Végülis még mindig nem az első körben dől el a csaták 60-70%-a, igaz?
minden játékban a varázslat erősebb mint a közelharc. Ebben is. azzal, hogy egy választási lehetőséget adok csak a játék változatosságát szeretném növelni. Most is az i.q védekezés kombó a legerősebb, ezzel nem változik semmi.
5. ebbe belegondolni sem merek. Tegye meg valaki helyettem... Olyan állat, ami lassabban lép szintet, ráadásul a morálja is gyorsabban esik... Bűvös sípod van tán?
valamit valamiért tehát ha erősebb állatot térkapus szörnyet akarsz többet is kell érte tenni. De ezt is csak választási lehetőségként írtam.
u.i: nem tényként írtam le az arányokat, azért kell megbeszélni, hogy lenne jó. Ahelyett, hogy elveszel a részletekben, nézd inkább az egészet. Arra lettem volna kiváncsi, hogy az elképzelés jó lenne-e vagy nem.
Dátum: 2011.04.25. 12:59:49
A múltkori javaslatom mellé még egy párat teszek.
1. olyan varázslatok bevezetése ami gyógyítja a végzetúrt. Tehát nem az ellenfelet üti hanem gyógyít. Ehhez a varázslathoz nem kell Iq mivel mindig sikerül, de tau annál inkább, mert az növelné a gyógyítás erejét. Ez a csatát is befolyásolná mivel gyógyítás így kisebb lenne az okozott sebzés. Igaz, hogy így nem fogjuk kivégezni az ellenfelet, de viszont kevesebb ép megy el csatára.
2.semlegesítő varázslat az ellenfél varázslatját vagy ütését védi ki.
- a varázslós: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél varázslatját téríti el teljesen.
- a ütés hárító: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél ütését téríti el teljesen. Minél nagyobb az iq annál több kört véd ki.
-állat babonázó varázslatok: átveszik a másik végzetúr állatok irányítását vagy csak nem engedi őket harcolni.
3. pc-nek a szintjét növelni. 20. szint fölött sokkal erősebb csapásokat adna az ellen félnek.
4. pc semlegesítő épület. Ha ezt megépíti a szövetség nem pc-hetnek rájuk, de ők sem pc-hetnek. Tehát olyan mint a háború és béke csarnoka vagy vagy. De ez a védelem felhúzása több be kerüljön. Például minden szintje csak 1 tagot védjen. Tehát annyira kelljen felhúzni ahány tagú a szövetség.
5. Egy új állat bevezetése. Ez úgy képzelném el. Hogy térkapus szörnyeket lehetne "befogni", ami sokkal erősebb lennének mint az állatok. Felszereléseket fegyvert és varázslatot lehetne nekik venni vagy az is jó amit alapból használtak a harc során. Annyi hátul ütője lenne a dolognak, hogy 2x gyorsabban csökkenne a moráljuk és 2x lassabban lépnének szinteket. Ja és külön csapdakészítés szaki kellene nekik. tehát 100 térkapus csatából itt is 5% körül lenne az elkapásuk lehetőség. De viszont ugyan úgy lehetne sajtolni is őket. De drágább az idomításuk is. Tehát egyenlő is lehet az erősség egy állat és egy térkapus szörny között. De az állatnak 3x nagyobb szint kell.
Szerintem ezek elég sok játék variációs lehetőséget generálnának mivel választási lehetőség adódna vagy ez vagy az.
Mit szóltok?
1. olyan varázslatok bevezetése ami gyógyítja a végzetúrt. Tehát nem az ellenfelet üti hanem gyógyít. Ehhez a varázslathoz nem kell Iq mivel mindig sikerül, de tau annál inkább, mert az növelné a gyógyítás erejét. Ez a csatát is befolyásolná mivel gyógyítás így kisebb lenne az okozott sebzés. Igaz, hogy így nem fogjuk kivégezni az ellenfelet, de viszont kevesebb ép megy el csatára.
2.semlegesítő varázslat az ellenfél varázslatját vagy ütését védi ki.
- a varázslós: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél varázslatját téríti el teljesen.
- a ütés hárító: ehhez nem kell taut fejleszteni az ellenfél ütését téríti el teljesen. Minél nagyobb az iq annál több kört véd ki.
-állat babonázó varázslatok: átveszik a másik végzetúr állatok irányítását vagy csak nem engedi őket harcolni.
3. pc-nek a szintjét növelni. 20. szint fölött sokkal erősebb csapásokat adna az ellen félnek.
4. pc semlegesítő épület. Ha ezt megépíti a szövetség nem pc-hetnek rájuk, de ők sem pc-hetnek. Tehát olyan mint a háború és béke csarnoka vagy vagy. De ez a védelem felhúzása több be kerüljön. Például minden szintje csak 1 tagot védjen. Tehát annyira kelljen felhúzni ahány tagú a szövetség.
5. Egy új állat bevezetése. Ez úgy képzelném el. Hogy térkapus szörnyeket lehetne "befogni", ami sokkal erősebb lennének mint az állatok. Felszereléseket fegyvert és varázslatot lehetne nekik venni vagy az is jó amit alapból használtak a harc során. Annyi hátul ütője lenne a dolognak, hogy 2x gyorsabban csökkenne a moráljuk és 2x lassabban lépnének szinteket. Ja és külön csapdakészítés szaki kellene nekik. tehát 100 térkapus csatából itt is 5% körül lenne az elkapásuk lehetőség. De viszont ugyan úgy lehetne sajtolni is őket. De drágább az idomításuk is. Tehát egyenlő is lehet az erősség egy állat és egy térkapus szörny között. De az állatnak 3x nagyobb szint kell.
Szerintem ezek elég sok játék variációs lehetőséget generálnának mivel választási lehetőség adódna vagy ez vagy az.
Mit szóltok?
Dátum: 2011.04.08. 09:01:06
Pár dolgot szeretnék javasolni, amit szerintem érdemes lenne bevezetni. Először is mivel két hétig nem voltam lement a morálja az összes állatnak (7db) ami igen sok idő kennelben. Elveszi a játék élményt. Ezért
1- Lehetne egy állat ital vagy kaja amit ha megitattunk/etettünk az állattal felmenne a morálja 21% fölé. Tudom, hogy ez meg Lehet Le ért is, De én úgy gondoltam, hogy például 1 őskőért és/vagy az aukciós házban megvenni mert én nem szerettek Le költeni ilyenekre és gondolom nem csak én vagyok így.
2- Mivel rég nem hallottam a szövetségi küldikről gondolom már nem lesznek. Ezért olyat tanácsolnák, hogy alakítsunk olyan szövetségeket amibe a szövetségeknek kell belépni és ott is legyen hatalmas épületek. Mert így még nagyobb cél tűznénk ki és lenne miért harcolni 100. szint fölött. Persze itt is lehetne nagyobb szörnyekkel végezni közösen ami például mindenkinek ad valami pluszt. Más hordában lévők is lehetnének. Ezt azért tanácsolnám, hogy magasabb szinten is legyen valami cél. Meg persze a fórum élet feldobása.
3- bérelhető harcosok. mivel sok kicsi szövetség szenved erős szöviktől ezért. Lehetne bérelni egy katonát más szöviből vagy hordából 1 hétre. Ez idő alatt nem csökkenne a bérelhető tag szerencséje aki a két szövi közt ugrál. Másik a jutalmazást az Le kútból lehetne neki adni Le-t például nyert csata*1000 vagy 2500 Le. Feldobná a játékot szerintem.
4. a szövetségi vezetőknek lehessen alkalmuk hozzászólást törölni. Mert sajnos van olyan eset, hogy ki lép vagy töröl a kari és rossz helyre írt dolgokat.
1- Lehetne egy állat ital vagy kaja amit ha megitattunk/etettünk az állattal felmenne a morálja 21% fölé. Tudom, hogy ez meg Lehet Le ért is, De én úgy gondoltam, hogy például 1 őskőért és/vagy az aukciós házban megvenni mert én nem szerettek Le költeni ilyenekre és gondolom nem csak én vagyok így.
2- Mivel rég nem hallottam a szövetségi küldikről gondolom már nem lesznek. Ezért olyat tanácsolnák, hogy alakítsunk olyan szövetségeket amibe a szövetségeknek kell belépni és ott is legyen hatalmas épületek. Mert így még nagyobb cél tűznénk ki és lenne miért harcolni 100. szint fölött. Persze itt is lehetne nagyobb szörnyekkel végezni közösen ami például mindenkinek ad valami pluszt. Más hordában lévők is lehetnének. Ezt azért tanácsolnám, hogy magasabb szinten is legyen valami cél. Meg persze a fórum élet feldobása.
3- bérelhető harcosok. mivel sok kicsi szövetség szenved erős szöviktől ezért. Lehetne bérelni egy katonát más szöviből vagy hordából 1 hétre. Ez idő alatt nem csökkenne a bérelhető tag szerencséje aki a két szövi közt ugrál. Másik a jutalmazást az Le kútból lehetne neki adni Le-t például nyert csata*1000 vagy 2500 Le. Feldobná a játékot szerintem.
4. a szövetségi vezetőknek lehessen alkalmuk hozzászólást törölni. Mert sajnos van olyan eset, hogy ki lép vagy töröl a kari és rossz helyre írt dolgokat.
Dátum: 2011.03.10. 21:39:29
Emlékszem azzal csaltam ide az embereket, hogy könyveket is kaphatnak ingyen az aukciósházban. ami mára megszűnt. De nem is ez a lényeg nekünk is fontosak, hogy sokan újrakezdjék vagy új embereket toborozunk. Jelenleg 4 szövetség vezetője vagyok és sajnos egyre nehezebben lehet toborozni. Szerintem adjuk meg az embereknek a lehetőséget, hogy új embereket toborozzanak úgy hogy élvezzék a játékot. Például nagyban segítsük az újak elindulását. Jó dolog a mentor de nem elég. Szerintem meglehetne oldani azt hogy az új játékos megadja a címét és nevét facebookon vagy valami hasonlón valós adatot mutat (ami kizárná ugyan azt az embert 10. e-mail cím nyitását) és cserébe kap 100 őskövet (ami ha belegondoltok nem nagy előny de lehet, hogy hozzászoktatja az embereke az őskőre nem pedig 7 darab ami gyorsan elmegy). vagy ha vesz könyvet kap őskövet mellé. De ezt úgy kell írni neki mint ha nyereményt nyert volna. Például: Gratulálunk most nyertél könyvet amit a beholder oldalán átvehetsz vagy ha bizonyos szintet elér megkapja ezt az üzit, hogy ha most vásárolsz őskövet kapsz egy könyvet. És kapjanak üzenetet a toborzó tagtól vagy aki bejelöli, hogy szeretne új emberekkel foglalkozni, hogy tudjon vissza írni) Szerintem így lehet új tagokat is toborozni.
Az eventel kapcsolatban csak annyit, hogy nem kell itt vadászokra és portyásokra osszátok a dolgot Miklósék megpróbálják úgy csinálni, hogy mindenki egy formán nyerjen vele. De úgy is megcsinálhatják, hogy mindenki egységesen ugyan annyi tp kap és Le vadászatra és portyára akár vf-es és akár eh-ás vagy egyik sem például 1KLE 20tp-ért és kész és akkor se kicsi se nagy között nem lesz különbség és kész. Ez egy event és ha akarsz rész veszel benne ha nem akkor nem és kész. Magasabb szinten várják már az eventet mert már nincs játék élmény kevés az ember és be is látom amikor 40. szinten már érzem, ezért térkapuzók csak. Magasabb szinten meg már képtelenség bajnokit szerezni hiba sütsz ki lélekutat minden hónapban és hasonlók csak vadásznak és kész és várják, hogy az erősek megcsinálják rajtuk a ismételhető küldiket. És sajnos ez végett átmegy egy ismert játékba az egész ahol csak kvízekre kell válaszolni. A kristályhordát soha nem érik el mert a nagyok is folyamatosan nőnek. Csak a jó kialakult légkör teszi, hogy sokan még játszanak amit támogatni kell.
Az eventel kapcsolatban csak annyit, hogy nem kell itt vadászokra és portyásokra osszátok a dolgot Miklósék megpróbálják úgy csinálni, hogy mindenki egy formán nyerjen vele. De úgy is megcsinálhatják, hogy mindenki egységesen ugyan annyi tp kap és Le vadászatra és portyára akár vf-es és akár eh-ás vagy egyik sem például 1KLE 20tp-ért és kész és akkor se kicsi se nagy között nem lesz különbség és kész. Ez egy event és ha akarsz rész veszel benne ha nem akkor nem és kész. Magasabb szinten várják már az eventet mert már nincs játék élmény kevés az ember és be is látom amikor 40. szinten már érzem, ezért térkapuzók csak. Magasabb szinten meg már képtelenség bajnokit szerezni hiba sütsz ki lélekutat minden hónapban és hasonlók csak vadásznak és kész és várják, hogy az erősek megcsinálják rajtuk a ismételhető küldiket. És sajnos ez végett átmegy egy ismert játékba az egész ahol csak kvízekre kell válaszolni. A kristályhordát soha nem érik el mert a nagyok is folyamatosan nőnek. Csak a jó kialakult légkör teszi, hogy sokan még játszanak amit támogatni kell.
Dátum: 2011.03.08. 11:19:04
Bocsánat, de nem olvastam el minden hozzá szólást, de mennem kell dolgozni.
Az a csapat nyer, melynek tagjai a legtöbb győzelmet elérték JÁTÉKOSOK ellen. A győztes csapat tagjainak elegendő 100-zal kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz (kivéve a végzet medált, amelyhez 50 győzelem szükséges). A második csapat tagjainak elegendő 50-nel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz. A harmadik csapat tagjainak elegendő 25-tel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz.
A győztes csapat tagjai közül azok, akik legalább 300 győzelmet elértek (a csapatbónusz nélkül) megkapják a kufár medálját (3% kedvezmény a lélekkufárnál). Ugyanez a medál jár annak a 10 karakternek, aki a 10 legtöbb győzelmet eléri, annak a 10 karakternek, aki az esemény alatt a legtöbb gyógyitalt megissza.
Én ezt így értelmeztem: mindenki elérheti a maxot csak többet kell nyerni és kész. Tehát lényegtelen melyiknél vagy csak nyerjél. Ha a győztes csapatban vagy akkor kapsz kufár láncot és ennyi.
ez így van vagy a térképhez hasonló.
Az a csapat nyer, melynek tagjai a legtöbb győzelmet elérték JÁTÉKOSOK ellen. A győztes csapat tagjainak elegendő 100-zal kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz (kivéve a végzet medált, amelyhez 50 győzelem szükséges). A második csapat tagjainak elegendő 50-nel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz. A harmadik csapat tagjainak elegendő 25-tel kevesebb győzelmet elérni 1-1 jutalomhoz.
A győztes csapat tagjai közül azok, akik legalább 300 győzelmet elértek (a csapatbónusz nélkül) megkapják a kufár medálját (3% kedvezmény a lélekkufárnál). Ugyanez a medál jár annak a 10 karakternek, aki a 10 legtöbb győzelmet eléri, annak a 10 karakternek, aki az esemény alatt a legtöbb gyógyitalt megissza.
Én ezt így értelmeztem: mindenki elérheti a maxot csak többet kell nyerni és kész. Tehát lényegtelen melyiknél vagy csak nyerjél. Ha a győztes csapatban vagy akkor kapsz kufár láncot és ennyi.
ez így van vagy a térképhez hasonló.
Dátum: 2011.02.28. 13:07:05
Szövegzavar
-Gratulálok, most tetted tönkre az életedet!
-Tessék?
-Akarom mondani...Ezennel házastársakká nyilvánítom önöket.
A hegymászó majdnem leesik a csúcsról, de a szikla peremén megkapaszkodik. Amikor fogytán van az ereje, kétségbeesve fölnéz az égre, és így kiállt:
-Van ott fenn valaki?
-Igen-hangzik a válasz- Bánd meg a bűneidet, imádkozz, és enged el a sziklát!
A hegymászó kicsit vár, azután újra az ég felé kiállt:
-Nincs esetleg ott valaki más?
-Gratulálok, most tetted tönkre az életedet!
-Tessék?
-Akarom mondani...Ezennel házastársakká nyilvánítom önöket.
A hegymászó majdnem leesik a csúcsról, de a szikla peremén megkapaszkodik. Amikor fogytán van az ereje, kétségbeesve fölnéz az égre, és így kiállt:
-Van ott fenn valaki?
-Igen-hangzik a válasz- Bánd meg a bűneidet, imádkozz, és enged el a sziklát!
A hegymászó kicsit vár, azután újra az ég felé kiállt:
-Nincs esetleg ott valaki más?
Dátum: 2011.02.26. 13:54:57
Hogy lehet megkapni az 5. esszenciát egy kategóriában. Mert már mind a 4-ben meg van a 4 különböző, de amikor sajtoltam is felszereléssel olyat dobot ami volt.
Dátum: 2011.02.26. 12:47:14
szerintem is az a próbléma, hogy nem "születik" annyi új kérdés amennyit már be soroltunk.
Dátum: 2011.02.25. 12:49:01
Nekem ez tetszik a legjobban:
75. Sshhaartgh, a mészáros
Kivégezte: Szívinfarktus Feltöltve
szegény. látszik, hogy nem volt egészséges.
már a legnagyobbat is kivégezték, talán ma még kész lesz a kettő.
75. Sshhaartgh, a mészáros
Kivégezte: Szívinfarktus Feltöltve
szegény. látszik, hogy nem volt egészséges.
már a legnagyobbat is kivégezték, talán ma még kész lesz a kettő.
Dátum: 2011.02.24. 14:01:07
én bajnokit veszítettem és nyertem vele. Minél erősebb vagy annál kisebb, de mindig lesz ilyen, hogy az is kikapjon aki a legerősebb egyszer-kétszer.
Dátum: 2011.02.24. 13:58:48
két jutalmat kapsz egyik 400 győzelemért a másik 1600 építésért. igen már nem fognak feléledni. Reméljük
Dátum: 2011.02.24. 12:36:40
Ha nincs meg az építésed az 1600 még van értelme, mert úgy kapsz jutalmat. De vigyázz nehogy hamarább üssenek amíg a kategóriák között ugrálsz. De ha meg van az építésed akkor fölösleges már.
Dátum: 2011.02.24. 11:47:22
V2-ön elég lesz a 6 hét szerintetek? Én bele vágtam ezret és nagyon lassan megy így is, hogy folyamatosan ütöm.
Dátum: 2011.02.10. 22:08:49
Mivel Feb. 07. 20:30 kezdődött. és most febr. 10. 20:30 szerintem igen.
Dátum: 2011.02.10. 21:39:32
Ellenséges szövetség neve Győzelem / Vereség Háború kitörése Plusz zsákmány
Grincs szövetség tagjainak megtámadása Grincs 14 / 101 Háborús statisztikák Feb. 07. 20:30 -17113
nem ért végett a háború. Miért?
Grincs szövetség tagjainak megtámadása Grincs 14 / 101 Háborús statisztikák Feb. 07. 20:30 -17113
nem ért végett a háború. Miért?
Dátum: 2011.02.08. 14:23:02
Teljes mértékben egyet értek nagyoknak minden olyan szaki van ami pluszt ad nekik és ezt kihasználják bármi áron, annak ellenére, hogy ez segítség, hanem bunkóságnak számít, hogy legalább szóltak volna. Hogy aki eddig nem csinálja meg például 2 hét az így járt. Miklósék ugy el baszták ezt az eventet ahogy van ha ezt engedik hogy a kicsiknek ne lehessen idejük. Én már hamarább szóltam, hogy ne lehessen rögtön feljebb és lentebb ütni és az építésre is ugyan gy vonatkozik. M
Dátum: 2011.02.05. 22:09:51
Sejtettem csak nem voltam biztos. 1 pp-vel itt csücsülök. De szerintem ha ezt le is ütik nem mennek már tovább. Kisebb lett a lendület.
Dátum: 2011.02.05. 22:04:21
0,6 %-ról felugrott 1,5% egy pillanat alatt az élete. a 35-ösnek.
Dátum: 2011.02.05. 21:59:11
Hát elég elhamarkodott voltam azzal a kijelentéssel, hogy jó a xénó azért mert közös az ellenfél és nem támadnak annyit mások. Pont mikor egy kevesebb van v2-ön minden pók elindult, hát ha ne mondjak erre valamit.