Hozzászólások - Lebufe001
Dátum: 2025.03.25. 15:15:49
Köszi, szerintem ezt passzolni fogom így akkor, 5 hímes tojás sajnos nem ér 50 őskövet. Ha a rövid időtartamra való tekintettel kedvezményesen 10 őskőért meg lehetne venni, akkor megvenném.
Dátum: 2025.03.25. 13:21:03
Akik nem voltak aktívak az előző BU alatt, azok hogyan tudják ezt a feladatot teljesíteni?
Dátum: 2025.03.25. 11:31:56
Baszki!
Sajnálom, és köszi hogy jelezted. BU előtt amúgy nem szokott lenni 2 héttel az az irtóztató csomag? Azt sem látom sehol...
Sajnálom, és köszi hogy jelezted. BU előtt amúgy nem szokott lenni 2 héttel az az irtóztató csomag? Azt sem látom sehol...
Dátum: 2025.03.22. 11:50:25
Csatlakozom, ez a legfontosabb! Közben sajtolni ezerrel, gyártani a sima esszenciákat, kb 3000 db esszencia kell, smaragd tetoválással 1:1 arányban tudod smaragdszelencére váltani, és elérni a maxos megaesszenciákat.
Dátum: 2025.03.16. 11:21:20
Ezt a témát szeretném újra megnyitni, ugyanis 9 hónapja került be a fejlesztés, és szerintem kis munkával elég jól ki lehetne pofozni.
Akkor ha jól értem igazából az alábbi problémák vannak:
1/ Mivel epikusonként csak 1 valaki viszi el kincsként a legendás fejlesztőköveket, így a több tagú szövetségek hátrányban vannak. -> Ezt megoldaná az a relikvia ami fent lett említve, ad mindenkinek relikviaszint * 1 fejlesztőkövet + aki elviszi a licitet az megkapja még azt a 2-4-et is (ha jól értettem). Tehát ha maxos, akkor mindenki kap 8 fejlesztőkövet. Ez így szerintem ezt a problémát megoldaná. Mindenképpen kell valami kompenzatoros mechanizmus, amivel ez ki van egyensúlyozva.
2/ A fejlesztőkő csak plusz tulpontot ad, és nem fejleszti az egyéb képességeit a tárgynak. Szerintem ez egy nagy gond, engem mindig csak az érdekelt egy epikus tárgyban, hogy milyen bónusza van, és a tulajdonságok mindig hidegen hagytak, tökre nem számít +5-10 tulpont semmiben.
Erre megoldásként szerintem sokkal jobb lenne egy olyan rendszer, hogy a legendás gyűrű szintje nőjjön, tehát 461, 462, stb, mint a tárgynál, és ennek megfelelően nőjjön az egyéb képessége és a tulajdonságbónusz amit ad. Pl. 10 legendás kőért lehet 1 szintet venni a tárgyra, ekkor minden tulajdonság amit ad megnő 1-gyel, és valamilyen formában nő a bónusz képessége.
Pl:
460. szinten:
Erő: +72
Támadás: +127
Védekezés: +82
Egészség: +72
Lélekszívás-védelem: +45%
Elnyelés: +108
Varázslat elnyelés: +338
Kábítás elhárítás: +51%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
461. szinten:
Erő: +73
Támadás: +128
Védekezés: +83
Egészség: +73
Lélekszívás-védelem: +46%
Elnyelés: +109
Varázslat elnyelés: +339
Kábítás elhárítás: +52%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
És egy nagyobb ugrás az egyéb képességekre 5-10 szintenként:
465. szinten:
Erő: +77
Támadás: +132
Védekezés: +87
Egészség: +77
Lélekszívás-védelem: +50%
Elnyelés: +113
Varázslat elnyelés: +343
Kábítás elhárítás: +56%
+53% LE jár győztes portyáért
13%-kal több AF pontot kapsz.
+47 transzdestrukció
------
Itt nyilván alaposabban át lehet gondolni, hogy pl.
- legyen-e súlyozás, tehát pl. IQ csak 3 szintenként nő egyet, Támadás 2 szintenként, varázslat elnyelés szintenként +2, stb. Ez a súlyozási rendszer szerintem jól be van állítva a legendás tárgyaknál, csak át kell húzni a logikát.
- 5-10 szintenként nő-e a csak az egyéb bónusz, vagy van +0.2% AF pont, stb.
- beépíteni egy féket, hogy a 461. szint csak 1 kőbe kerül, a 462. szint 2 kőbe, stb.
- legyőzött entitásonként is lehetne kapni ilyen követ, akár minden egyes legyőzött entitás után -> ekkor már lenne értelme akár újraindítani is az entitásokat. Erre jöhetne relikvia ami csökkenti az entitás hívás idejét és növeli az entitásból kapható köveket.
- van-e olyan bónusz amire mindenképpen kell plafon, pl a reflekt bónuszok? (50-50% jelenleg a max gyűrűből), vagy fájdalomküszöb AF növelése tovább melynek előfeltétele X elköltött legendás fejlesztőkő? Vagy olyan egyéb tárgybónusz ami ezt kioltja, és csak a legendás gyűrűknek van? (Pl 52-52%-os visszaverő gyűrű ad 2-2% kioltást is)
-------
Szeretném megindítani ezt a beszélgetést, mert egyébként úgy gondolom hogy ez egy tök jó lehetőség lenne további kombinációra (pl. valaki a transzdestrukcióra fekszik rá, valaki a küldijutalmas nyakláncra, valaki meg a reflektgyűrűre), és a fejlesztés a jelenlegi állapotában szerintem nem jó.
Akkor ha jól értem igazából az alábbi problémák vannak:
1/ Mivel epikusonként csak 1 valaki viszi el kincsként a legendás fejlesztőköveket, így a több tagú szövetségek hátrányban vannak. -> Ezt megoldaná az a relikvia ami fent lett említve, ad mindenkinek relikviaszint * 1 fejlesztőkövet + aki elviszi a licitet az megkapja még azt a 2-4-et is (ha jól értettem). Tehát ha maxos, akkor mindenki kap 8 fejlesztőkövet. Ez így szerintem ezt a problémát megoldaná. Mindenképpen kell valami kompenzatoros mechanizmus, amivel ez ki van egyensúlyozva.
2/ A fejlesztőkő csak plusz tulpontot ad, és nem fejleszti az egyéb képességeit a tárgynak. Szerintem ez egy nagy gond, engem mindig csak az érdekelt egy epikus tárgyban, hogy milyen bónusza van, és a tulajdonságok mindig hidegen hagytak, tökre nem számít +5-10 tulpont semmiben.
Erre megoldásként szerintem sokkal jobb lenne egy olyan rendszer, hogy a legendás gyűrű szintje nőjjön, tehát 461, 462, stb, mint a tárgynál, és ennek megfelelően nőjjön az egyéb képessége és a tulajdonságbónusz amit ad. Pl. 10 legendás kőért lehet 1 szintet venni a tárgyra, ekkor minden tulajdonság amit ad megnő 1-gyel, és valamilyen formában nő a bónusz képessége.
Pl:
460. szinten:
Erő: +72
Támadás: +127
Védekezés: +82
Egészség: +72
Lélekszívás-védelem: +45%
Elnyelés: +108
Varázslat elnyelés: +338
Kábítás elhárítás: +51%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
461. szinten:
Erő: +73
Támadás: +128
Védekezés: +83
Egészség: +73
Lélekszívás-védelem: +46%
Elnyelés: +109
Varázslat elnyelés: +339
Kábítás elhárítás: +52%
+52% LE jár győztes portyáért
12%-kal több AF pontot kapsz.
+45 transzdestrukció
És egy nagyobb ugrás az egyéb képességekre 5-10 szintenként:
465. szinten:
Erő: +77
Támadás: +132
Védekezés: +87
Egészség: +77
Lélekszívás-védelem: +50%
Elnyelés: +113
Varázslat elnyelés: +343
Kábítás elhárítás: +56%
+53% LE jár győztes portyáért
13%-kal több AF pontot kapsz.
+47 transzdestrukció
------
Itt nyilván alaposabban át lehet gondolni, hogy pl.
- legyen-e súlyozás, tehát pl. IQ csak 3 szintenként nő egyet, Támadás 2 szintenként, varázslat elnyelés szintenként +2, stb. Ez a súlyozási rendszer szerintem jól be van állítva a legendás tárgyaknál, csak át kell húzni a logikát.
- 5-10 szintenként nő-e a csak az egyéb bónusz, vagy van +0.2% AF pont, stb.
- beépíteni egy féket, hogy a 461. szint csak 1 kőbe kerül, a 462. szint 2 kőbe, stb.
- legyőzött entitásonként is lehetne kapni ilyen követ, akár minden egyes legyőzött entitás után -> ekkor már lenne értelme akár újraindítani is az entitásokat. Erre jöhetne relikvia ami csökkenti az entitás hívás idejét és növeli az entitásból kapható köveket.
- van-e olyan bónusz amire mindenképpen kell plafon, pl a reflekt bónuszok? (50-50% jelenleg a max gyűrűből), vagy fájdalomküszöb AF növelése tovább melynek előfeltétele X elköltött legendás fejlesztőkő? Vagy olyan egyéb tárgybónusz ami ezt kioltja, és csak a legendás gyűrűknek van? (Pl 52-52%-os visszaverő gyűrű ad 2-2% kioltást is)
-------
Szeretném megindítani ezt a beszélgetést, mert egyébként úgy gondolom hogy ez egy tök jó lehetőség lenne további kombinációra (pl. valaki a transzdestrukcióra fekszik rá, valaki a küldijutalmas nyakláncra, valaki meg a reflektgyűrűre), és a fejlesztés a jelenlegi állapotában szerintem nem jó.
Dátum: 2025.03.04. 18:52:54
Hali!
Effektív töltés * szinted = beletöltött LE. Ez addig 100%-ban pontos, amíg nem lépsz szintet. Pl, ha töltesz 200M LE-t 200. szinten, akkor pont 1M lesz az effektív töltésed, és így visszafele is tudsz számolni.
Ha szintet lépsz, akkor az effektív töltésed nem változik, viszont az eredeti szinted + 1 lesz az új szorzód, ezért kapsz kis bónuszt a töltésre. Tehát ha példánál maradva fellépsz 201. szintre, akkor 1M * 201 = 201M LE-t fog szétosztani a tulpontok között és erre jön rá a CSP költésből és spec bónuszból kapott szorzó.
Ebből az is következik, hogy a ténylegesen betöltött LE-t utólag csak akkor tudod visszaszámolni, ha közben nem léptél szintet. Vagy ha egyesével leírod az összes csatád során betöltött LE-t.
A Felhasznált LE * a szorzóval (pl. 0,0030, vagy 0,0230) az csak a hordák közötti versenyben számít, az egyéni jutalomnál nem. Forrás: rákérdeztem ÜSZ-en:
Effektív töltés * szinted = beletöltött LE. Ez addig 100%-ban pontos, amíg nem lépsz szintet. Pl, ha töltesz 200M LE-t 200. szinten, akkor pont 1M lesz az effektív töltésed, és így visszafele is tudsz számolni.
Ha szintet lépsz, akkor az effektív töltésed nem változik, viszont az eredeti szinted + 1 lesz az új szorzód, ezért kapsz kis bónuszt a töltésre. Tehát ha példánál maradva fellépsz 201. szintre, akkor 1M * 201 = 201M LE-t fog szétosztani a tulpontok között és erre jön rá a CSP költésből és spec bónuszból kapott szorzó.
Ebből az is következik, hogy a ténylegesen betöltött LE-t utólag csak akkor tudod visszaszámolni, ha közben nem léptél szintet. Vagy ha egyesével leírod az összes csatád során betöltött LE-t.

A Felhasznált LE * a szorzóval (pl. 0,0030, vagy 0,0230) az csak a hordák közötti versenyben számít, az egyéni jutalomnál nem. Forrás: rákérdeztem ÜSZ-en:
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a Landragór eseménynél az egyéni jutalomnál is beszámít a horda szorzó?
"(Aktiváláskor az elköltött LE 0.0025-szorosa kerül felhasználásra, ez a szorzó a szintedtől és a hordádtól függ.)"
Tehát ha valamelyik hordánál nagyobb a szorzó, akkor azok a játékosok több szorzót kapnak a tulajdonság fejlesztéshez is?
Köszi, D
---
Hali!
Nem, a végső jutalom kiszámításánál nem számít, h a hordád szorzója mennyi volt, csak a beletöltött LE és elköltött csp.
Baraty
Azt szeretném kérdezni, hogy a Landragór eseménynél az egyéni jutalomnál is beszámít a horda szorzó?
"(Aktiváláskor az elköltött LE 0.0025-szorosa kerül felhasználásra, ez a szorzó a szintedtől és a hordádtól függ.)"
Tehát ha valamelyik hordánál nagyobb a szorzó, akkor azok a játékosok több szorzót kapnak a tulajdonság fejlesztéshez is?
Köszi, D
---
Hali!
Nem, a végső jutalom kiszámításánál nem számít, h a hordád szorzója mennyi volt, csak a beletöltött LE és elköltött csp.
Baraty
Dátum: 2025.02.28. 09:23:41
Melyik Mo.-i autópályából nincs még egyetlen szakasz sem átadva?
M3
M4
M5
M6
Ezt remélem nem kell indokolni, törlendő! (M4 a helyes amúgy)
M3
M4
M5
M6
Ezt remélem nem kell indokolni, törlendő! (M4 a helyes amúgy)
Dátum: 2025.02.26. 15:08:20
Biztos?
https://www.balatonparkcircuit.com/

https://www.balatonparkcircuit.com/
Dátum: 2025.02.17. 19:24:02
Hali!
Csatlósoknál 3 dolog van amiben tudnak fejlődni:
1/ szintjük
2/ mytokronit képességek
3/ harci szintjük.
Az 1-esre alapesetben csak az aktív csatlósod kap TP-t amikor portyázol. Viszont ha a húsvéti fétist megszerzed, akkor mindegyik fog kapni. Továbbá a Relikviáknál kapható Zöld mytofókusz is ad TP-t a passzívoknak.
Mytokronit szerzésre a kristály mytoaffinitást tudom javasolni, esik szerencsekereken, meg eventeken is. Minden nap lesz mytokronit csomag a hűségbónuszban, és erre van a mytokronit fétis, ami ezt növeli.
Harci szint csatlós arénában jön majd (ezt nem kérdezted, de megemlítem, mert fontos). Minél nagyobb a harci szintjük, annál erősebb tárgyakat tudsz rájuk rakni, amivel a +TÖ bónusz is nő amit a csatlóstól kapsz.
A myto képességekből a szürke után szerintem először tegyél a sárgára, mert attól fogsz egyre több asztrális kincset kapni vadászatra, meg veremben, amiből több mytod lesz, még több asztrális kincs, stb. pozitív visszacsatolású kör. Azután érdemes megnézni hogy melyik fétis funkciója kell neked, és azt a csatlóst fejleszteni a többi képességgel (pl szürke és kék).
----
Familiárisokra meg állatokra a végzet temploma fog segíteni, ha van indiana ostorod, akkor kapsz templomkristályt a végső kincsben a transzdestrukciódtól függően. Templomkristályból meg tudsz kiképzést csinálni, amivel minden állatod lép egy szintet.
Csatlósoknál 3 dolog van amiben tudnak fejlődni:
1/ szintjük
2/ mytokronit képességek
3/ harci szintjük.
Az 1-esre alapesetben csak az aktív csatlósod kap TP-t amikor portyázol. Viszont ha a húsvéti fétist megszerzed, akkor mindegyik fog kapni. Továbbá a Relikviáknál kapható Zöld mytofókusz is ad TP-t a passzívoknak.
Mytokronit szerzésre a kristály mytoaffinitást tudom javasolni, esik szerencsekereken, meg eventeken is. Minden nap lesz mytokronit csomag a hűségbónuszban, és erre van a mytokronit fétis, ami ezt növeli.
Harci szint csatlós arénában jön majd (ezt nem kérdezted, de megemlítem, mert fontos). Minél nagyobb a harci szintjük, annál erősebb tárgyakat tudsz rájuk rakni, amivel a +TÖ bónusz is nő amit a csatlóstól kapsz.
A myto képességekből a szürke után szerintem először tegyél a sárgára, mert attól fogsz egyre több asztrális kincset kapni vadászatra, meg veremben, amiből több mytod lesz, még több asztrális kincs, stb. pozitív visszacsatolású kör. Azután érdemes megnézni hogy melyik fétis funkciója kell neked, és azt a csatlóst fejleszteni a többi képességgel (pl szürke és kék).
----
Familiárisokra meg állatokra a végzet temploma fog segíteni, ha van indiana ostorod, akkor kapsz templomkristályt a végső kincsben a transzdestrukciódtól függően. Templomkristályból meg tudsz kiképzést csinálni, amivel minden állatod lép egy szintet.
Dátum: 2025.02.14. 14:12:55
Habár nagyon örülnék ha ezeket lehetne fétisszilánkra, templomi vagy verempálcára váltani, szerintem nem lenne jó ötlet, mert az úgymond upgrade-nek számítana, tehát megint lenne +1 dolog a játékban amivel tápolni lehet. Szerintem ilyen játéktervezésben alapelv, hogy ha valamiből sok van, akkor az kevésbé értékes tárgyra kell hogy alakuljon.
A platinára váltást viszont nagyon támogatnám, platinából sosem elég, és akkor szerintem mindenki úgy érezné hogy van valami haszna még.
És ide írnék még akkor pár tárgyat amik szintén csak gyűlnek, és örülnék ha platinára lehetne váltani:
- őrjöngés itala
- ősdrágakő és szubplazma
- asztrális kő
- diránium
- ősi aranypénz
A platinára váltást viszont nagyon támogatnám, platinából sosem elég, és akkor szerintem mindenki úgy érezné hogy van valami haszna még.

És ide írnék még akkor pár tárgyat amik szintén csak gyűlnek, és örülnék ha platinára lehetne váltani:
- őrjöngés itala
- ősdrágakő és szubplazma
- asztrális kő
- diránium
- ősi aranypénz
Dátum: 2025.02.13. 14:33:30
Milyen adatrögzítési eljárástípust használnak a mai CD-k DVD-k?
holografikus
gravírozásos
optikai
mágneses
Mai?
És ha lesz holografikus, akkó mivan?
holografikus
gravírozásos
optikai
mágneses
Mai?

Dátum: 2025.02.13. 14:22:12
Hányszor nyert Brazilia futball vb-t?
5
4
6
2
Függetlenül attól hogy mi a helyes válasz most, soha többet nem nyerhet Brazília (hosszú Í amúgy de ezen már nem akadok fent) foci VB-t?
Törölni kéne, mert csak idő kérdése hogy az 5-ből 6 lesz... (5 a helyes, azt válaszoltam, 2002-ben nyertek utoljára, de na. Azért csak a brazilokról van szó...)
5
4
6
2
Függetlenül attól hogy mi a helyes válasz most, soha többet nem nyerhet Brazília (hosszú Í amúgy de ezen már nem akadok fent) foci VB-t?
Törölni kéne, mert csak idő kérdése hogy az 5-ből 6 lesz... (5 a helyes, azt válaszoltam, 2002-ben nyertek utoljára, de na. Azért csak a brazilokról van szó...)
Dátum: 2025.02.10. 13:44:21
Ne felejtsd el, hogy kalandokban és veremben is vannak kvízkérdések. 
Engem V4-en szoktak idegesíteni a kvízkérdések, mert ott ugye nincsenek meg a könnyítű funkciók (AF képességek asszem?) amik miatt automatikusan helyesen válaszol.
Meg ha templom kéri hogy válaszoljak meg 15-öt helyesen.
Mondjuk ma már csak bedobom ChatGPT-nek a kérdést a böngészős funkcióval a 4 lehetőséggel és elég jól megválaszolja. Bár lehet a Star Wars-oson még ő is elhasalt volna

Engem V4-en szoktak idegesíteni a kvízkérdések, mert ott ugye nincsenek meg a könnyítű funkciók (AF képességek asszem?) amik miatt automatikusan helyesen válaszol.
Meg ha templom kéri hogy válaszoljak meg 15-öt helyesen.
Mondjuk ma már csak bedobom ChatGPT-nek a kérdést a böngészős funkcióval a 4 lehetőséggel és elég jól megválaszolja. Bár lehet a Star Wars-oson még ő is elhasalt volna

Dátum: 2025.02.07. 16:32:15
Egyébként a fáraósat fogadta el a rendszer, jól tippeltem.
Dátum: 2025.02.07. 16:31:39
Melyik kor idején élt Jézus Krisztus?
a Ming-dinasztia korában
a tatár birodalom korában
az inka birodalom korában
a fáraók korában
Jézus Krisztus a Római Birodalom idején élt, körülbelül i. e. 6 és i. sz. 30 között. A felsorolt lehetőségek közül egyik sem helyes, mivel azok más történelmi korszakokhoz kapcsolódnak:
Ming-dinasztia kora: Kínában uralkodott 1368 és 1644 között.
Tatár Birodalom kora: A tatár vagy mongol birodalom a 13. században jött létre, és a 14. században bomlott fel.
Inka Birodalom kora: A 15. században alakult ki Dél-Amerikában, és a 16. században érte el csúcspontját.
Fáraók kora: Az ókori Egyiptomban a fáraók uralkodása i. e. 3000 körül kezdődött és i. e. 30-ig tartott.
Így Jézus Krisztus egyetlen említett korszakban sem élt.
a Ming-dinasztia korában
a tatár birodalom korában
az inka birodalom korában
a fáraók korában
Jézus Krisztus a Római Birodalom idején élt, körülbelül i. e. 6 és i. sz. 30 között. A felsorolt lehetőségek közül egyik sem helyes, mivel azok más történelmi korszakokhoz kapcsolódnak:
Ming-dinasztia kora: Kínában uralkodott 1368 és 1644 között.
Tatár Birodalom kora: A tatár vagy mongol birodalom a 13. században jött létre, és a 14. században bomlott fel.
Inka Birodalom kora: A 15. században alakult ki Dél-Amerikában, és a 16. században érte el csúcspontját.
Fáraók kora: Az ókori Egyiptomban a fáraók uralkodása i. e. 3000 körül kezdődött és i. e. 30-ig tartott.
Így Jézus Krisztus egyetlen említett korszakban sem élt.
Dátum: 2025.02.01. 13:11:09
Rendben, köszi!
Igen, azt is könnyű ahol tartunk.
Igen, azt is könnyű ahol tartunk.
Dátum: 2025.01.31. 13:44:40
Köszi, valahol mintha azt olvastam volna, hogy bármilyen "Ultínium" gyűrű/nyaklánc jó hozzá, ami 425-től felfele van, de köszi akkor, hogy ezt megcáfoltad 

Dátum: 2025.01.31. 10:10:54
Sziasztok! Ezzel akkor lett valami?
Idézet: Unr34l - 2024.06.22. 21:40:46
Tök logikus hogy:
- szövetségi küldetésekből mindenki kap egyénileg bónuszt, aki aktív volt (még akkor is ha nem járult hozzá sehogy sem a küldetés progresszióhoz)
- tudás fából mindenki egyénileg is profitál, aki szintet lép (még akkor is ha nem épített semmit a fába)
- szövetségi bajnokságból mindenki kap bajnoki tókent (még akkor is ha csak a minimum 5-10 ütést ütötte, és ebből 1-3 a táblára ment)
- szövetségi épületek bónuszaiból mindenki kap (akkor is ha nem építettél bele)
Viszont:
- Epikus szörny legyőzése után csak egy valaki kap a jutalomból?
Szerintem amit Unr34l fentebb írt az egy tök jó megoldás lenne, mindenki kap az esett kincsből és kész, de feltétele, hogy át kell venni, vagy az új epikus elérkezéséig, vagy az új epikus meghalásáig.
Ugyanitt kérdezném, mert kicsit szétszórt az infó, hogy ha én 445-ös kincsbe rakom a fejlesztőkövet, akkor az epikussá válásakor felugrik 460-ra és onnan számítódnak a plusz pontok, vagy akkor 15 szint deficitből indulok a kinccsel?
Idézet: Unr34l - 2024.06.22. 21:40:46
Ez mind oké, de hogy lesz balanszlova pl egy 3tagó vagy egy 20tagú szövetségnél fejlesztőkő szerzése epikusból?
Pl Az egyik világon egy háromtagú szövetségben vagyok és hogy mindenkinek jusson a fejlesztőkőből akkor nagyjából minden harmadik nap jutok hozzá,de a másik világon egy 20 tagú szövetségben vagyok és természetesen mindenkinek jusson akkor itt 20 naponta jutok hozzá. Így hosszútávon nagyobb létszámú szövetségben kevesebb fejlesztőkő lesz játékosoknál
pl így is lehetne akár egy 3 tagú szövetségnél jelenlegi 20óránként éled az epikus akkor egy 20 tagú szövetségnél akkor 2 óra 51 percenként kellene élednie hogy.
de hiba az is lehet hogy 3 tagú szövetségből csak 1 játékos viszi mindig de ez igaz a 20 tagú szövetségre is 1-2 játékos viszi csak el a fejlesztőkőveket
De szerintem a legjobb és igazságos megoldás az lenne ha szövetségből aki aktív és ameddig elérhető a kincs a következő epikus éledéséig addig mindenki átvehetné egy gombot megnyomva ez független lenne az epikus kincstől hogy ki viszi el de az epikusból esne mindig
Pl Az egyik világon egy háromtagú szövetségben vagyok és hogy mindenkinek jusson a fejlesztőkőből akkor nagyjából minden harmadik nap jutok hozzá,de a másik világon egy 20 tagú szövetségben vagyok és természetesen mindenkinek jusson akkor itt 20 naponta jutok hozzá. Így hosszútávon nagyobb létszámú szövetségben kevesebb fejlesztőkő lesz játékosoknál
pl így is lehetne akár egy 3 tagú szövetségnél jelenlegi 20óránként éled az epikus akkor egy 20 tagú szövetségnél akkor 2 óra 51 percenként kellene élednie hogy.
de hiba az is lehet hogy 3 tagú szövetségből csak 1 játékos viszi mindig de ez igaz a 20 tagú szövetségre is 1-2 játékos viszi csak el a fejlesztőkőveket
De szerintem a legjobb és igazságos megoldás az lenne ha szövetségből aki aktív és ameddig elérhető a kincs a következő epikus éledéséig addig mindenki átvehetné egy gombot megnyomva ez független lenne az epikus kincstől hogy ki viszi el de az epikusból esne mindig
Tök logikus hogy:
- szövetségi küldetésekből mindenki kap egyénileg bónuszt, aki aktív volt (még akkor is ha nem járult hozzá sehogy sem a küldetés progresszióhoz)
- tudás fából mindenki egyénileg is profitál, aki szintet lép (még akkor is ha nem épített semmit a fába)
- szövetségi bajnokságból mindenki kap bajnoki tókent (még akkor is ha csak a minimum 5-10 ütést ütötte, és ebből 1-3 a táblára ment)
- szövetségi épületek bónuszaiból mindenki kap (akkor is ha nem építettél bele)
Viszont:
- Epikus szörny legyőzése után csak egy valaki kap a jutalomból?
Szerintem amit Unr34l fentebb írt az egy tök jó megoldás lenne, mindenki kap az esett kincsből és kész, de feltétele, hogy át kell venni, vagy az új epikus elérkezéséig, vagy az új epikus meghalásáig.
Ugyanitt kérdezném, mert kicsit szétszórt az infó, hogy ha én 445-ös kincsbe rakom a fejlesztőkövet, akkor az epikussá válásakor felugrik 460-ra és onnan számítódnak a plusz pontok, vagy akkor 15 szint deficitből indulok a kinccsel?
Dátum: 2025.01.28. 15:21:13
Sziasztok!
A fejlesztőket/vezetőséget kérdezném, hogy megoldható lenne az, hogy az ősköves (HKK-s) relikviákat, amik minden karakterre beírásra kerülnek, átemeljük "fiók" (email cím) szintre, és ha az adott játékos elkezd egy új világon játszani, akkor ezeket a relikviákat automatikusan megkapja?
Főleg V4 miatt kérdezem, mert a jutalomhoz képest irtó fájdalmas mindig megvenni azokat a relikviákat amiket "már megszoktunk", ráadásul 2.5x áron mert ugye "beíródnak másik világra is" csak ugye ott már megvan a relikvia, tehát nem íródik be, de minden alkalommal újra meg kell venni 250 őskőért darabját...
De egyébként motiválhatná a játékosokat akár több világon alt karakterek lértehozására, (és demotiválja ha látom hogy "áhhh baszki kéne költenem 1500 őskövet kezdésnek ahhoz hogy meglegyen minden fontos relik, inkább hagyjuk").
Ha egyszer kifizettem, és minden karakter megkapja, akkor kapja meg az új karakter is. Így is van egy csomó amire még érdemes követ költeni V4-en + ha nőne a jutalom, akár lenne benne verempálca, templomi pálca, sajtoló medál, kristály mytoaffinitás, vagy csak egy csomó pechpont, szerintem sokkal többen játszanának.
A fejlesztőket/vezetőséget kérdezném, hogy megoldható lenne az, hogy az ősköves (HKK-s) relikviákat, amik minden karakterre beírásra kerülnek, átemeljük "fiók" (email cím) szintre, és ha az adott játékos elkezd egy új világon játszani, akkor ezeket a relikviákat automatikusan megkapja?
Főleg V4 miatt kérdezem, mert a jutalomhoz képest irtó fájdalmas mindig megvenni azokat a relikviákat amiket "már megszoktunk", ráadásul 2.5x áron mert ugye "beíródnak másik világra is" csak ugye ott már megvan a relikvia, tehát nem íródik be, de minden alkalommal újra meg kell venni 250 őskőért darabját...
De egyébként motiválhatná a játékosokat akár több világon alt karakterek lértehozására, (és demotiválja ha látom hogy "áhhh baszki kéne költenem 1500 őskövet kezdésnek ahhoz hogy meglegyen minden fontos relik, inkább hagyjuk").
Ha egyszer kifizettem, és minden karakter megkapja, akkor kapja meg az új karakter is. Így is van egy csomó amire még érdemes követ költeni V4-en + ha nőne a jutalom, akár lenne benne verempálca, templomi pálca, sajtoló medál, kristály mytoaffinitás, vagy csak egy csomó pechpont, szerintem sokkal többen játszanának.
Dátum: 2025.01.28. 14:55:45
Nem voltam ott a találkozón, nem tudom hogy mi a javaslat motivációja, illetve hogy milyen elakadások vannak amik miatt játékosok ezt igényelték. Ha jól tudom, akkor a fő gond az hogy VT kéri, de entitásvadászat AF meg tiltja, tehát nem lehet újat kérni.
Nekem személy szerint az a véleményem, hogy az epikusok és az entitások is irtó gyengék, szövetségen belül egyeztetni kell hogy ki üti az epikust, várólisták vannak, meg le kell vetkőzni hogy ne nyírjuk ki egyből. Bolygó uráról ne is beszéljünk, ahol 10 ütést kell túlélnie egy epikusnak, szóval még a gyógyulást is várni kell... Az epikusok erősítése megérne egy külön diszkussziót, de olyan szintre hogy nemhogy egyedül ne lehessen legyőzni, de akár ketten vagy hárman se, hanem egyszerre sokan kelljen ütni, összebeszélni hogy mikor ütjük, esetleg lehessen egymást buffolni, entitást debuffolni, stb. Mint egy összefogó csapat = szövetség.
Azon kívül hogy a "végezz 2 entitással" küldit lehet pörgetni, (ami egyébként tök frusztráló mert nem írja pl a rendszer hogy a mostani utáni entitást már kihívhatom-e egyből, és ha nem akkor buktam azt az 1 csatát is mert 24 óráig tuti nem fogok várni, akkor 1/2-es teljesítéssel eldobom a küldetést és kész) más tápot nem nagyon látok ebben.
Legendás fejlesztőköveknél még nem tartok hogy abba érdemi hozzászólásom legyen.
Mivel már lefejlesztettétek, ezért kb mindegy, de szerintem sokkal izgalmasabb megoldás lett volna egyszerűen eltörölni az entitás üthetőségi limitet (meg a várakozási időt két hívás között) AF-et meg relikviára költött kavicsot mindenkinek visszaadni, és akkor ebből is lehet egy folyamatos verseny, hogy ki tudja a legerősebb entitást megölni. Kb mint a kihívás tornya, vagy a kutatásban az erősődő xenók, amik azért már elég komoly kihívást jelentettek sokszor. A lényeg hogy ne az legyen a limit, hogy hány napja/éve játszok és hányszor felejetettem el 3 naponta visszahívást (mod: "új entitást") kérni, hanem hogy mennyire erős a karakter. Ami egyébként a kutatásnál is nagyon jól működött, emlékszem amikor Heimdall itt flexelt a fórumon hogy napi 100 xenót leölt és teljesen el voltam képedve hogy nekem már a 40-ediktől kifeküdt a karakterem.
Szóval az entitás rendszer lehetne egy ilyen állandóan elérhető, és minden X-edik (mondjuk 5) legyőzött entitás után lenne valami kis jutalom, mint pl a kihívás tornyában, remény városában, stb. Nem egy ultratáp dolog, de nem is olyan hogy leszarom mert nem ér semmit. Próbálok egyébként olyan megoldásokat mondani, amik már megvannak a játékban tehát van hozzá kód, csak kicsit kell rajta módosítani.
Talán ilyen alapszabályok még hozzá, hogy:
- epikus specializáció szaki határozza meg a támadási időt (tehát 4 percet várni kell és nincs ősköves gyorsítás, mert...
- az entitás gyógyuljon, úgy mint az epikus, tehát ne lehessen úgy megölni hogy ütök rá 1 milliószor 100-at egy makróval
- ha akarunk őskövezni, akkor őskőért, platináért, vagy bármilyen ide kapcsolódó új tárggyal lehessen venni 1 órára magadnak valami buffot, pl plusz +10% ÉP vagy +10% valamelyik tulajdonságodra, vagy +10% közelharci vagy varisebzés vagy +1 harci kör, viszont 1 órára csak egyszer lehessen venni, és ha lejár, akkor 1 óráig nem vehetsz újat.
- vagy te választod ki hogy mikor kezded el ütni az entitást, de ha 1 óra alatt 4 percenként ütve nem bírod kinyírni, akkor vesztettél és felgyógyul max ÉP-re
- a 6 elemet behozni és öltözni kell rá
Ez megoldaná szerintem:
- a VT feladat problémáját (ha elérted a maxot amit ki tudsz nyírni, akkor is tudod ütni csak max megdöglesz és iszol 5x isteni italt)
- az entitás jutalmazási rendszer hibáit (lsd lentebb)
- és csinálna egy tök érdekes versenyt a játékosok között, amiért jár táp és amúgy menő is.
Mivel a táp mindenkinek ugyanaz lenne, így nem kapna senki több vagy kevesebb tápot, de aki ügyesen csatázik az hamarabb átveheti a jutalmakat.
A másik pedig, hogy szerintem ha már legyőztem egy adott szintű entitást, akkor annak a kincsét egy epikus kincsesládából bármikor illene tudnom kivenni, mert már "unlockoltam" a jutalmat, legyőztem azt a szintet. Nonszensz ha mondjuk 380-as entitás kincseknél vagyok, és kéne a 280-as vadászgyűrű mert az ad a legtöbb TP-t egy vadászatra (megtörtént eset), akkor vissza kell fognom az epikus sort hogy visszahívjunk olyat ami 280-asat dob, és drukkolni a randomnak hogy kiessen ami kell.
A harmadik meg hogy ha jól tudom akkor az entitásból való kincskivétel jelenleg 10 dukátba kerül, és 1-ért veszi be az aukciós ház, szóval az nettó 9 dukát bukó fixen 15 entitásonként amíg 0-ról el nem jut a karakter a 460+-os kincseket dobó entitásokhoz ami, ha 920+-os entitásból esik, akkor (920-50)/3/15 = 19,333 kincs * 9 dukát = 171 dukát bukó és 72 óránként lehet egy 3 szintugrást kérni, akkor átlag napi 1 szint, tehát 2,38 év mire ide egy resetelő karakter a nulláról eljut oda hogy olyan tápot kap ami szintén hasznos neki.
Na, bocs kicsit hosszú lett, de már elég régóta gondolkodtam egy ilyen fejlesztésen, gondoltam leírom, Miklós ha érdekel ez, akkor szívesen kidolgozok egy részletesebb tervet, ami már a játékban főleg meglévő mechanikákat használja, és akkor nem lenne sok idő és pénz lefejleszteni.
Nekem személy szerint az a véleményem, hogy az epikusok és az entitások is irtó gyengék, szövetségen belül egyeztetni kell hogy ki üti az epikust, várólisták vannak, meg le kell vetkőzni hogy ne nyírjuk ki egyből. Bolygó uráról ne is beszéljünk, ahol 10 ütést kell túlélnie egy epikusnak, szóval még a gyógyulást is várni kell... Az epikusok erősítése megérne egy külön diszkussziót, de olyan szintre hogy nemhogy egyedül ne lehessen legyőzni, de akár ketten vagy hárman se, hanem egyszerre sokan kelljen ütni, összebeszélni hogy mikor ütjük, esetleg lehessen egymást buffolni, entitást debuffolni, stb. Mint egy összefogó csapat = szövetség.
Azon kívül hogy a "végezz 2 entitással" küldit lehet pörgetni, (ami egyébként tök frusztráló mert nem írja pl a rendszer hogy a mostani utáni entitást már kihívhatom-e egyből, és ha nem akkor buktam azt az 1 csatát is mert 24 óráig tuti nem fogok várni, akkor 1/2-es teljesítéssel eldobom a küldetést és kész) más tápot nem nagyon látok ebben.
Legendás fejlesztőköveknél még nem tartok hogy abba érdemi hozzászólásom legyen.
Mivel már lefejlesztettétek, ezért kb mindegy, de szerintem sokkal izgalmasabb megoldás lett volna egyszerűen eltörölni az entitás üthetőségi limitet (meg a várakozási időt két hívás között) AF-et meg relikviára költött kavicsot mindenkinek visszaadni, és akkor ebből is lehet egy folyamatos verseny, hogy ki tudja a legerősebb entitást megölni. Kb mint a kihívás tornya, vagy a kutatásban az erősődő xenók, amik azért már elég komoly kihívást jelentettek sokszor. A lényeg hogy ne az legyen a limit, hogy hány napja/éve játszok és hányszor felejetettem el 3 naponta visszahívást (mod: "új entitást") kérni, hanem hogy mennyire erős a karakter. Ami egyébként a kutatásnál is nagyon jól működött, emlékszem amikor Heimdall itt flexelt a fórumon hogy napi 100 xenót leölt és teljesen el voltam képedve hogy nekem már a 40-ediktől kifeküdt a karakterem.
Szóval az entitás rendszer lehetne egy ilyen állandóan elérhető, és minden X-edik (mondjuk 5) legyőzött entitás után lenne valami kis jutalom, mint pl a kihívás tornyában, remény városában, stb. Nem egy ultratáp dolog, de nem is olyan hogy leszarom mert nem ér semmit. Próbálok egyébként olyan megoldásokat mondani, amik már megvannak a játékban tehát van hozzá kód, csak kicsit kell rajta módosítani.
Talán ilyen alapszabályok még hozzá, hogy:
- epikus specializáció szaki határozza meg a támadási időt (tehát 4 percet várni kell és nincs ősköves gyorsítás, mert...
- az entitás gyógyuljon, úgy mint az epikus, tehát ne lehessen úgy megölni hogy ütök rá 1 milliószor 100-at egy makróval
- ha akarunk őskövezni, akkor őskőért, platináért, vagy bármilyen ide kapcsolódó új tárggyal lehessen venni 1 órára magadnak valami buffot, pl plusz +10% ÉP vagy +10% valamelyik tulajdonságodra, vagy +10% közelharci vagy varisebzés vagy +1 harci kör, viszont 1 órára csak egyszer lehessen venni, és ha lejár, akkor 1 óráig nem vehetsz újat.
- vagy te választod ki hogy mikor kezded el ütni az entitást, de ha 1 óra alatt 4 percenként ütve nem bírod kinyírni, akkor vesztettél és felgyógyul max ÉP-re
- a 6 elemet behozni és öltözni kell rá
Ez megoldaná szerintem:
- a VT feladat problémáját (ha elérted a maxot amit ki tudsz nyírni, akkor is tudod ütni csak max megdöglesz és iszol 5x isteni italt)
- az entitás jutalmazási rendszer hibáit (lsd lentebb)
- és csinálna egy tök érdekes versenyt a játékosok között, amiért jár táp és amúgy menő is.
Mivel a táp mindenkinek ugyanaz lenne, így nem kapna senki több vagy kevesebb tápot, de aki ügyesen csatázik az hamarabb átveheti a jutalmakat.
A másik pedig, hogy szerintem ha már legyőztem egy adott szintű entitást, akkor annak a kincsét egy epikus kincsesládából bármikor illene tudnom kivenni, mert már "unlockoltam" a jutalmat, legyőztem azt a szintet. Nonszensz ha mondjuk 380-as entitás kincseknél vagyok, és kéne a 280-as vadászgyűrű mert az ad a legtöbb TP-t egy vadászatra (megtörtént eset), akkor vissza kell fognom az epikus sort hogy visszahívjunk olyat ami 280-asat dob, és drukkolni a randomnak hogy kiessen ami kell.
A harmadik meg hogy ha jól tudom akkor az entitásból való kincskivétel jelenleg 10 dukátba kerül, és 1-ért veszi be az aukciós ház, szóval az nettó 9 dukát bukó fixen 15 entitásonként amíg 0-ról el nem jut a karakter a 460+-os kincseket dobó entitásokhoz ami, ha 920+-os entitásból esik, akkor (920-50)/3/15 = 19,333 kincs * 9 dukát = 171 dukát bukó és 72 óránként lehet egy 3 szintugrást kérni, akkor átlag napi 1 szint, tehát 2,38 év mire ide egy resetelő karakter a nulláról eljut oda hogy olyan tápot kap ami szintén hasznos neki.
Na, bocs kicsit hosszú lett, de már elég régóta gondolkodtam egy ilyen fejlesztésen, gondoltam leírom, Miklós ha érdekel ez, akkor szívesen kidolgozok egy részletesebb tervet, ami már a játékban főleg meglévő mechanikákat használja, és akkor nem lenne sok idő és pénz lefejleszteni.