Hányszor nyert Brazilia futball vb-t?
5
4
6
2
Függetlenül attól hogy mi a helyes válasz most, soha többet nem nyerhet Brazília (hosszú Í amúgy de ezen már nem akadok fent) foci VB-t?
Törölni kéne, mert csak idő kérdése hogy az 5-ből 6 lesz... (5 a helyes, azt válaszoltam, 2002-ben nyertek utoljára, de na. Azért csak a brazilokról van szó...)
Hozzászólások - Lebufe001
Dátum: 2025.02.13. 14:22:12
Dátum: 2025.02.10. 13:44:21
Ne felejtsd el, hogy kalandokban és veremben is vannak kvízkérdések. 
Engem V4-en szoktak idegesíteni a kvízkérdések, mert ott ugye nincsenek meg a könnyítű funkciók (AF képességek asszem?) amik miatt automatikusan helyesen válaszol.
Meg ha templom kéri hogy válaszoljak meg 15-öt helyesen.
Mondjuk ma már csak bedobom ChatGPT-nek a kérdést a böngészős funkcióval a 4 lehetőséggel és elég jól megválaszolja. Bár lehet a Star Wars-oson még ő is elhasalt volna

Engem V4-en szoktak idegesíteni a kvízkérdések, mert ott ugye nincsenek meg a könnyítű funkciók (AF képességek asszem?) amik miatt automatikusan helyesen válaszol.
Meg ha templom kéri hogy válaszoljak meg 15-öt helyesen.
Mondjuk ma már csak bedobom ChatGPT-nek a kérdést a böngészős funkcióval a 4 lehetőséggel és elég jól megválaszolja. Bár lehet a Star Wars-oson még ő is elhasalt volna

Dátum: 2025.02.07. 16:32:15
Egyébként a fáraósat fogadta el a rendszer, jól tippeltem.
Dátum: 2025.02.07. 16:31:39
Melyik kor idején élt Jézus Krisztus?
a Ming-dinasztia korában
a tatár birodalom korában
az inka birodalom korában
a fáraók korában
Jézus Krisztus a Római Birodalom idején élt, körülbelül i. e. 6 és i. sz. 30 között. A felsorolt lehetőségek közül egyik sem helyes, mivel azok más történelmi korszakokhoz kapcsolódnak:
Ming-dinasztia kora: Kínában uralkodott 1368 és 1644 között.
Tatár Birodalom kora: A tatár vagy mongol birodalom a 13. században jött létre, és a 14. században bomlott fel.
Inka Birodalom kora: A 15. században alakult ki Dél-Amerikában, és a 16. században érte el csúcspontját.
Fáraók kora: Az ókori Egyiptomban a fáraók uralkodása i. e. 3000 körül kezdődött és i. e. 30-ig tartott.
Így Jézus Krisztus egyetlen említett korszakban sem élt.
a Ming-dinasztia korában
a tatár birodalom korában
az inka birodalom korában
a fáraók korában
Jézus Krisztus a Római Birodalom idején élt, körülbelül i. e. 6 és i. sz. 30 között. A felsorolt lehetőségek közül egyik sem helyes, mivel azok más történelmi korszakokhoz kapcsolódnak:
Ming-dinasztia kora: Kínában uralkodott 1368 és 1644 között.
Tatár Birodalom kora: A tatár vagy mongol birodalom a 13. században jött létre, és a 14. században bomlott fel.
Inka Birodalom kora: A 15. században alakult ki Dél-Amerikában, és a 16. században érte el csúcspontját.
Fáraók kora: Az ókori Egyiptomban a fáraók uralkodása i. e. 3000 körül kezdődött és i. e. 30-ig tartott.
Így Jézus Krisztus egyetlen említett korszakban sem élt.
Dátum: 2025.02.01. 13:11:09
Rendben, köszi!
Igen, azt is könnyű ahol tartunk.
Igen, azt is könnyű ahol tartunk.
Dátum: 2025.01.31. 13:44:40
Köszi, valahol mintha azt olvastam volna, hogy bármilyen "Ultínium" gyűrű/nyaklánc jó hozzá, ami 425-től felfele van, de köszi akkor, hogy ezt megcáfoltad 

Dátum: 2025.01.31. 10:10:54
Sziasztok! Ezzel akkor lett valami?
Idézet: Unr34l - 2024.06.22. 21:40:46
Tök logikus hogy:
- szövetségi küldetésekből mindenki kap egyénileg bónuszt, aki aktív volt (még akkor is ha nem járult hozzá sehogy sem a küldetés progresszióhoz)
- tudás fából mindenki egyénileg is profitál, aki szintet lép (még akkor is ha nem épített semmit a fába)
- szövetségi bajnokságból mindenki kap bajnoki tókent (még akkor is ha csak a minimum 5-10 ütést ütötte, és ebből 1-3 a táblára ment)
- szövetségi épületek bónuszaiból mindenki kap (akkor is ha nem építettél bele)
Viszont:
- Epikus szörny legyőzése után csak egy valaki kap a jutalomból?
Szerintem amit Unr34l fentebb írt az egy tök jó megoldás lenne, mindenki kap az esett kincsből és kész, de feltétele, hogy át kell venni, vagy az új epikus elérkezéséig, vagy az új epikus meghalásáig.
Ugyanitt kérdezném, mert kicsit szétszórt az infó, hogy ha én 445-ös kincsbe rakom a fejlesztőkövet, akkor az epikussá válásakor felugrik 460-ra és onnan számítódnak a plusz pontok, vagy akkor 15 szint deficitből indulok a kinccsel?
Idézet: Unr34l - 2024.06.22. 21:40:46
Ez mind oké, de hogy lesz balanszlova pl egy 3tagó vagy egy 20tagú szövetségnél fejlesztőkő szerzése epikusból?
Pl Az egyik világon egy háromtagú szövetségben vagyok és hogy mindenkinek jusson a fejlesztőkőből akkor nagyjából minden harmadik nap jutok hozzá,de a másik világon egy 20 tagú szövetségben vagyok és természetesen mindenkinek jusson akkor itt 20 naponta jutok hozzá. Így hosszútávon nagyobb létszámú szövetségben kevesebb fejlesztőkő lesz játékosoknál
pl így is lehetne akár egy 3 tagú szövetségnél jelenlegi 20óránként éled az epikus akkor egy 20 tagú szövetségnél akkor 2 óra 51 percenként kellene élednie hogy.
de hiba az is lehet hogy 3 tagú szövetségből csak 1 játékos viszi mindig de ez igaz a 20 tagú szövetségre is 1-2 játékos viszi csak el a fejlesztőkőveket
De szerintem a legjobb és igazságos megoldás az lenne ha szövetségből aki aktív és ameddig elérhető a kincs a következő epikus éledéséig addig mindenki átvehetné egy gombot megnyomva ez független lenne az epikus kincstől hogy ki viszi el de az epikusból esne mindig
Pl Az egyik világon egy háromtagú szövetségben vagyok és hogy mindenkinek jusson a fejlesztőkőből akkor nagyjából minden harmadik nap jutok hozzá,de a másik világon egy 20 tagú szövetségben vagyok és természetesen mindenkinek jusson akkor itt 20 naponta jutok hozzá. Így hosszútávon nagyobb létszámú szövetségben kevesebb fejlesztőkő lesz játékosoknál
pl így is lehetne akár egy 3 tagú szövetségnél jelenlegi 20óránként éled az epikus akkor egy 20 tagú szövetségnél akkor 2 óra 51 percenként kellene élednie hogy.
de hiba az is lehet hogy 3 tagú szövetségből csak 1 játékos viszi mindig de ez igaz a 20 tagú szövetségre is 1-2 játékos viszi csak el a fejlesztőkőveket
De szerintem a legjobb és igazságos megoldás az lenne ha szövetségből aki aktív és ameddig elérhető a kincs a következő epikus éledéséig addig mindenki átvehetné egy gombot megnyomva ez független lenne az epikus kincstől hogy ki viszi el de az epikusból esne mindig
Tök logikus hogy:
- szövetségi küldetésekből mindenki kap egyénileg bónuszt, aki aktív volt (még akkor is ha nem járult hozzá sehogy sem a küldetés progresszióhoz)
- tudás fából mindenki egyénileg is profitál, aki szintet lép (még akkor is ha nem épített semmit a fába)
- szövetségi bajnokságból mindenki kap bajnoki tókent (még akkor is ha csak a minimum 5-10 ütést ütötte, és ebből 1-3 a táblára ment)
- szövetségi épületek bónuszaiból mindenki kap (akkor is ha nem építettél bele)
Viszont:
- Epikus szörny legyőzése után csak egy valaki kap a jutalomból?
Szerintem amit Unr34l fentebb írt az egy tök jó megoldás lenne, mindenki kap az esett kincsből és kész, de feltétele, hogy át kell venni, vagy az új epikus elérkezéséig, vagy az új epikus meghalásáig.
Ugyanitt kérdezném, mert kicsit szétszórt az infó, hogy ha én 445-ös kincsbe rakom a fejlesztőkövet, akkor az epikussá válásakor felugrik 460-ra és onnan számítódnak a plusz pontok, vagy akkor 15 szint deficitből indulok a kinccsel?
Dátum: 2025.01.28. 15:21:13
Sziasztok!
A fejlesztőket/vezetőséget kérdezném, hogy megoldható lenne az, hogy az ősköves (HKK-s) relikviákat, amik minden karakterre beírásra kerülnek, átemeljük "fiók" (email cím) szintre, és ha az adott játékos elkezd egy új világon játszani, akkor ezeket a relikviákat automatikusan megkapja?
Főleg V4 miatt kérdezem, mert a jutalomhoz képest irtó fájdalmas mindig megvenni azokat a relikviákat amiket "már megszoktunk", ráadásul 2.5x áron mert ugye "beíródnak másik világra is" csak ugye ott már megvan a relikvia, tehát nem íródik be, de minden alkalommal újra meg kell venni 250 őskőért darabját...
De egyébként motiválhatná a játékosokat akár több világon alt karakterek lértehozására, (és demotiválja ha látom hogy "áhhh baszki kéne költenem 1500 őskövet kezdésnek ahhoz hogy meglegyen minden fontos relik, inkább hagyjuk").
Ha egyszer kifizettem, és minden karakter megkapja, akkor kapja meg az új karakter is. Így is van egy csomó amire még érdemes követ költeni V4-en + ha nőne a jutalom, akár lenne benne verempálca, templomi pálca, sajtoló medál, kristály mytoaffinitás, vagy csak egy csomó pechpont, szerintem sokkal többen játszanának.
A fejlesztőket/vezetőséget kérdezném, hogy megoldható lenne az, hogy az ősköves (HKK-s) relikviákat, amik minden karakterre beírásra kerülnek, átemeljük "fiók" (email cím) szintre, és ha az adott játékos elkezd egy új világon játszani, akkor ezeket a relikviákat automatikusan megkapja?
Főleg V4 miatt kérdezem, mert a jutalomhoz képest irtó fájdalmas mindig megvenni azokat a relikviákat amiket "már megszoktunk", ráadásul 2.5x áron mert ugye "beíródnak másik világra is" csak ugye ott már megvan a relikvia, tehát nem íródik be, de minden alkalommal újra meg kell venni 250 őskőért darabját...
De egyébként motiválhatná a játékosokat akár több világon alt karakterek lértehozására, (és demotiválja ha látom hogy "áhhh baszki kéne költenem 1500 őskövet kezdésnek ahhoz hogy meglegyen minden fontos relik, inkább hagyjuk").
Ha egyszer kifizettem, és minden karakter megkapja, akkor kapja meg az új karakter is. Így is van egy csomó amire még érdemes követ költeni V4-en + ha nőne a jutalom, akár lenne benne verempálca, templomi pálca, sajtoló medál, kristály mytoaffinitás, vagy csak egy csomó pechpont, szerintem sokkal többen játszanának.
Dátum: 2025.01.28. 14:55:45
Nem voltam ott a találkozón, nem tudom hogy mi a javaslat motivációja, illetve hogy milyen elakadások vannak amik miatt játékosok ezt igényelték. Ha jól tudom, akkor a fő gond az hogy VT kéri, de entitásvadászat AF meg tiltja, tehát nem lehet újat kérni.
Nekem személy szerint az a véleményem, hogy az epikusok és az entitások is irtó gyengék, szövetségen belül egyeztetni kell hogy ki üti az epikust, várólisták vannak, meg le kell vetkőzni hogy ne nyírjuk ki egyből. Bolygó uráról ne is beszéljünk, ahol 10 ütést kell túlélnie egy epikusnak, szóval még a gyógyulást is várni kell... Az epikusok erősítése megérne egy külön diszkussziót, de olyan szintre hogy nemhogy egyedül ne lehessen legyőzni, de akár ketten vagy hárman se, hanem egyszerre sokan kelljen ütni, összebeszélni hogy mikor ütjük, esetleg lehessen egymást buffolni, entitást debuffolni, stb. Mint egy összefogó csapat = szövetség.
Azon kívül hogy a "végezz 2 entitással" küldit lehet pörgetni, (ami egyébként tök frusztráló mert nem írja pl a rendszer hogy a mostani utáni entitást már kihívhatom-e egyből, és ha nem akkor buktam azt az 1 csatát is mert 24 óráig tuti nem fogok várni, akkor 1/2-es teljesítéssel eldobom a küldetést és kész) más tápot nem nagyon látok ebben.
Legendás fejlesztőköveknél még nem tartok hogy abba érdemi hozzászólásom legyen.
Mivel már lefejlesztettétek, ezért kb mindegy, de szerintem sokkal izgalmasabb megoldás lett volna egyszerűen eltörölni az entitás üthetőségi limitet (meg a várakozási időt két hívás között) AF-et meg relikviára költött kavicsot mindenkinek visszaadni, és akkor ebből is lehet egy folyamatos verseny, hogy ki tudja a legerősebb entitást megölni. Kb mint a kihívás tornya, vagy a kutatásban az erősődő xenók, amik azért már elég komoly kihívást jelentettek sokszor. A lényeg hogy ne az legyen a limit, hogy hány napja/éve játszok és hányszor felejetettem el 3 naponta visszahívást (mod: "új entitást") kérni, hanem hogy mennyire erős a karakter. Ami egyébként a kutatásnál is nagyon jól működött, emlékszem amikor Heimdall itt flexelt a fórumon hogy napi 100 xenót leölt és teljesen el voltam képedve hogy nekem már a 40-ediktől kifeküdt a karakterem.
Szóval az entitás rendszer lehetne egy ilyen állandóan elérhető, és minden X-edik (mondjuk 5) legyőzött entitás után lenne valami kis jutalom, mint pl a kihívás tornyában, remény városában, stb. Nem egy ultratáp dolog, de nem is olyan hogy leszarom mert nem ér semmit. Próbálok egyébként olyan megoldásokat mondani, amik már megvannak a játékban tehát van hozzá kód, csak kicsit kell rajta módosítani.
Talán ilyen alapszabályok még hozzá, hogy:
- epikus specializáció szaki határozza meg a támadási időt (tehát 4 percet várni kell és nincs ősköves gyorsítás, mert...
- az entitás gyógyuljon, úgy mint az epikus, tehát ne lehessen úgy megölni hogy ütök rá 1 milliószor 100-at egy makróval
- ha akarunk őskövezni, akkor őskőért, platináért, vagy bármilyen ide kapcsolódó új tárggyal lehessen venni 1 órára magadnak valami buffot, pl plusz +10% ÉP vagy +10% valamelyik tulajdonságodra, vagy +10% közelharci vagy varisebzés vagy +1 harci kör, viszont 1 órára csak egyszer lehessen venni, és ha lejár, akkor 1 óráig nem vehetsz újat.
- vagy te választod ki hogy mikor kezded el ütni az entitást, de ha 1 óra alatt 4 percenként ütve nem bírod kinyírni, akkor vesztettél és felgyógyul max ÉP-re
- a 6 elemet behozni és öltözni kell rá
Ez megoldaná szerintem:
- a VT feladat problémáját (ha elérted a maxot amit ki tudsz nyírni, akkor is tudod ütni csak max megdöglesz és iszol 5x isteni italt)
- az entitás jutalmazási rendszer hibáit (lsd lentebb)
- és csinálna egy tök érdekes versenyt a játékosok között, amiért jár táp és amúgy menő is.
Mivel a táp mindenkinek ugyanaz lenne, így nem kapna senki több vagy kevesebb tápot, de aki ügyesen csatázik az hamarabb átveheti a jutalmakat.
A másik pedig, hogy szerintem ha már legyőztem egy adott szintű entitást, akkor annak a kincsét egy epikus kincsesládából bármikor illene tudnom kivenni, mert már "unlockoltam" a jutalmat, legyőztem azt a szintet. Nonszensz ha mondjuk 380-as entitás kincseknél vagyok, és kéne a 280-as vadászgyűrű mert az ad a legtöbb TP-t egy vadászatra (megtörtént eset), akkor vissza kell fognom az epikus sort hogy visszahívjunk olyat ami 280-asat dob, és drukkolni a randomnak hogy kiessen ami kell.
A harmadik meg hogy ha jól tudom akkor az entitásból való kincskivétel jelenleg 10 dukátba kerül, és 1-ért veszi be az aukciós ház, szóval az nettó 9 dukát bukó fixen 15 entitásonként amíg 0-ról el nem jut a karakter a 460+-os kincseket dobó entitásokhoz ami, ha 920+-os entitásból esik, akkor (920-50)/3/15 = 19,333 kincs * 9 dukát = 171 dukát bukó és 72 óránként lehet egy 3 szintugrást kérni, akkor átlag napi 1 szint, tehát 2,38 év mire ide egy resetelő karakter a nulláról eljut oda hogy olyan tápot kap ami szintén hasznos neki.
Na, bocs kicsit hosszú lett, de már elég régóta gondolkodtam egy ilyen fejlesztésen, gondoltam leírom, Miklós ha érdekel ez, akkor szívesen kidolgozok egy részletesebb tervet, ami már a játékban főleg meglévő mechanikákat használja, és akkor nem lenne sok idő és pénz lefejleszteni.
Nekem személy szerint az a véleményem, hogy az epikusok és az entitások is irtó gyengék, szövetségen belül egyeztetni kell hogy ki üti az epikust, várólisták vannak, meg le kell vetkőzni hogy ne nyírjuk ki egyből. Bolygó uráról ne is beszéljünk, ahol 10 ütést kell túlélnie egy epikusnak, szóval még a gyógyulást is várni kell... Az epikusok erősítése megérne egy külön diszkussziót, de olyan szintre hogy nemhogy egyedül ne lehessen legyőzni, de akár ketten vagy hárman se, hanem egyszerre sokan kelljen ütni, összebeszélni hogy mikor ütjük, esetleg lehessen egymást buffolni, entitást debuffolni, stb. Mint egy összefogó csapat = szövetség.
Azon kívül hogy a "végezz 2 entitással" küldit lehet pörgetni, (ami egyébként tök frusztráló mert nem írja pl a rendszer hogy a mostani utáni entitást már kihívhatom-e egyből, és ha nem akkor buktam azt az 1 csatát is mert 24 óráig tuti nem fogok várni, akkor 1/2-es teljesítéssel eldobom a küldetést és kész) más tápot nem nagyon látok ebben.
Legendás fejlesztőköveknél még nem tartok hogy abba érdemi hozzászólásom legyen.
Mivel már lefejlesztettétek, ezért kb mindegy, de szerintem sokkal izgalmasabb megoldás lett volna egyszerűen eltörölni az entitás üthetőségi limitet (meg a várakozási időt két hívás között) AF-et meg relikviára költött kavicsot mindenkinek visszaadni, és akkor ebből is lehet egy folyamatos verseny, hogy ki tudja a legerősebb entitást megölni. Kb mint a kihívás tornya, vagy a kutatásban az erősődő xenók, amik azért már elég komoly kihívást jelentettek sokszor. A lényeg hogy ne az legyen a limit, hogy hány napja/éve játszok és hányszor felejetettem el 3 naponta visszahívást (mod: "új entitást") kérni, hanem hogy mennyire erős a karakter. Ami egyébként a kutatásnál is nagyon jól működött, emlékszem amikor Heimdall itt flexelt a fórumon hogy napi 100 xenót leölt és teljesen el voltam képedve hogy nekem már a 40-ediktől kifeküdt a karakterem.
Szóval az entitás rendszer lehetne egy ilyen állandóan elérhető, és minden X-edik (mondjuk 5) legyőzött entitás után lenne valami kis jutalom, mint pl a kihívás tornyában, remény városában, stb. Nem egy ultratáp dolog, de nem is olyan hogy leszarom mert nem ér semmit. Próbálok egyébként olyan megoldásokat mondani, amik már megvannak a játékban tehát van hozzá kód, csak kicsit kell rajta módosítani.
Talán ilyen alapszabályok még hozzá, hogy:
- epikus specializáció szaki határozza meg a támadási időt (tehát 4 percet várni kell és nincs ősköves gyorsítás, mert...
- az entitás gyógyuljon, úgy mint az epikus, tehát ne lehessen úgy megölni hogy ütök rá 1 milliószor 100-at egy makróval
- ha akarunk őskövezni, akkor őskőért, platináért, vagy bármilyen ide kapcsolódó új tárggyal lehessen venni 1 órára magadnak valami buffot, pl plusz +10% ÉP vagy +10% valamelyik tulajdonságodra, vagy +10% közelharci vagy varisebzés vagy +1 harci kör, viszont 1 órára csak egyszer lehessen venni, és ha lejár, akkor 1 óráig nem vehetsz újat.
- vagy te választod ki hogy mikor kezded el ütni az entitást, de ha 1 óra alatt 4 percenként ütve nem bírod kinyírni, akkor vesztettél és felgyógyul max ÉP-re
- a 6 elemet behozni és öltözni kell rá
Ez megoldaná szerintem:
- a VT feladat problémáját (ha elérted a maxot amit ki tudsz nyírni, akkor is tudod ütni csak max megdöglesz és iszol 5x isteni italt)
- az entitás jutalmazási rendszer hibáit (lsd lentebb)
- és csinálna egy tök érdekes versenyt a játékosok között, amiért jár táp és amúgy menő is.
Mivel a táp mindenkinek ugyanaz lenne, így nem kapna senki több vagy kevesebb tápot, de aki ügyesen csatázik az hamarabb átveheti a jutalmakat.
A másik pedig, hogy szerintem ha már legyőztem egy adott szintű entitást, akkor annak a kincsét egy epikus kincsesládából bármikor illene tudnom kivenni, mert már "unlockoltam" a jutalmat, legyőztem azt a szintet. Nonszensz ha mondjuk 380-as entitás kincseknél vagyok, és kéne a 280-as vadászgyűrű mert az ad a legtöbb TP-t egy vadászatra (megtörtént eset), akkor vissza kell fognom az epikus sort hogy visszahívjunk olyat ami 280-asat dob, és drukkolni a randomnak hogy kiessen ami kell.
A harmadik meg hogy ha jól tudom akkor az entitásból való kincskivétel jelenleg 10 dukátba kerül, és 1-ért veszi be az aukciós ház, szóval az nettó 9 dukát bukó fixen 15 entitásonként amíg 0-ról el nem jut a karakter a 460+-os kincseket dobó entitásokhoz ami, ha 920+-os entitásból esik, akkor (920-50)/3/15 = 19,333 kincs * 9 dukát = 171 dukát bukó és 72 óránként lehet egy 3 szintugrást kérni, akkor átlag napi 1 szint, tehát 2,38 év mire ide egy resetelő karakter a nulláról eljut oda hogy olyan tápot kap ami szintén hasznos neki.
Na, bocs kicsit hosszú lett, de már elég régóta gondolkodtam egy ilyen fejlesztésen, gondoltam leírom, Miklós ha érdekel ez, akkor szívesen kidolgozok egy részletesebb tervet, ami már a játékban főleg meglévő mechanikákat használja, és akkor nem lenne sok idő és pénz lefejleszteni.
Dátum: 2025.01.18. 06:55:52
Hali!
Igazából a vadászat és ezzel a VF megszűnt mint jó stratégia azokon a világokon is ahol van VF. (Btw, én örülnék ha lenne valami vadászat reform).
Energiahasznosítást érdemes húzni V6-on, és Kárhozat vermét csinálni, abból lesz eseménypontod, PP-t pedig szövetségi bajnokságban (SZB) gyakorló támadásként érdemes eltolni. Ha nincs eseménypontod, akkor SZB csatákért csak 2/3 LE jár. Hajrá!
Igazából a vadászat és ezzel a VF megszűnt mint jó stratégia azokon a világokon is ahol van VF. (Btw, én örülnék ha lenne valami vadászat reform).
Energiahasznosítást érdemes húzni V6-on, és Kárhozat vermét csinálni, abból lesz eseménypontod, PP-t pedig szövetségi bajnokságban (SZB) gyakorló támadásként érdemes eltolni. Ha nincs eseménypontod, akkor SZB csatákért csak 2/3 LE jár. Hajrá!
Dátum: 2025.01.16. 10:08:03
Nem kell hozzá minimum 400. szint?
Én nem tudom biztosan, de mintha ezt olvastam volna. Okosabbak megmondják
Én nem tudom biztosan, de mintha ezt olvastam volna. Okosabbak megmondják

Dátum: 2025.01.12. 12:47:47
Sziasztok!
Most tértem vissza a játékba kicsit, hogyan tudok még hűség drágakövét szerezni az event alatt, ha az első 100 napot kihagytam de a templomot aktiváltam?
Most tértem vissza a játékba kicsit, hogyan tudok még hűség drágakövét szerezni az event alatt, ha az első 100 napot kihagytam de a templomot aktiváltam?
Dátum: 2023.11.12. 10:01:20
Sziasztok!
Engem nagyon zavar a dátummódosítás mert így már nem fogok tudni elmenni, pedig ha korábban tudom, szervezhettem volna másképp a dolgaimat.
És az egészben talán a legrosszabb, hogy a JV részéről ez egyáltalán nem lett lekommunikálva (egy HSZ módosításon kívül). Év eleje óta Decemberre volt kiírva a találkozó, én egy pár hete vettem észre hogy Nov. 25, mert szóltak a többiek.
3 dolog miatt járok a találkozóra:
1. Találkozni a többiekkel (évente 2x)
2. Helyszínen lévő VU események: aukció, beholder kerék, fórumbeszélgetés
3. Őskő befizetési akció és az azzal járó táp.
Tekintettel arra, hogy a legtöbb játékos felnőttként játszik a játékkal (már akiket láttam a korábbi fórumokon), és felnőttként sok mindent azért jó előre le kell szervezni, sokszor nem lehet átrakni sem, az alábbi kéréssel fordulnék a JV felé:
Azok, akik nem tudnak elmenni a találkozóra, ne veszítsék el a játékbeli tápolás lehetőségét. Ez lehetne amolyan kompenzáció:
- minden játékos választhat 1 vigaszdíj tárgyat az aukciós vigaszdíj tételekből, 1000 dukátért (vagy amennyi most a minimum ár lesz)
- minden játékos pörgethessen a beholder kereken
- minden játékos számára legyen elérhető a talis befizetési akció és azok jutalmai (ha a 13Ft/őskő árat túl macera megoldani technikailag, akkor legyen a normál áron)
Ezzel el lehetne azt érni, hogy aki nem tud menni a találkozóra, azt nem éri hátrány, és kollektíve elfogadjuk a bocsánatkérést
Aki pedig tud menni, az továbbra is élvezheti az élő aukciót, a fórumot, így marad extra azoknak akik pedig mennek.
Engem nagyon zavar a dátummódosítás mert így már nem fogok tudni elmenni, pedig ha korábban tudom, szervezhettem volna másképp a dolgaimat.
És az egészben talán a legrosszabb, hogy a JV részéről ez egyáltalán nem lett lekommunikálva (egy HSZ módosításon kívül). Év eleje óta Decemberre volt kiírva a találkozó, én egy pár hete vettem észre hogy Nov. 25, mert szóltak a többiek.
3 dolog miatt járok a találkozóra:
1. Találkozni a többiekkel (évente 2x)
2. Helyszínen lévő VU események: aukció, beholder kerék, fórumbeszélgetés
3. Őskő befizetési akció és az azzal járó táp.
Tekintettel arra, hogy a legtöbb játékos felnőttként játszik a játékkal (már akiket láttam a korábbi fórumokon), és felnőttként sok mindent azért jó előre le kell szervezni, sokszor nem lehet átrakni sem, az alábbi kéréssel fordulnék a JV felé:
Azok, akik nem tudnak elmenni a találkozóra, ne veszítsék el a játékbeli tápolás lehetőségét. Ez lehetne amolyan kompenzáció:
- minden játékos választhat 1 vigaszdíj tárgyat az aukciós vigaszdíj tételekből, 1000 dukátért (vagy amennyi most a minimum ár lesz)
- minden játékos pörgethessen a beholder kereken
- minden játékos számára legyen elérhető a talis befizetési akció és azok jutalmai (ha a 13Ft/őskő árat túl macera megoldani technikailag, akkor legyen a normál áron)
Ezzel el lehetne azt érni, hogy aki nem tud menni a találkozóra, azt nem éri hátrány, és kollektíve elfogadjuk a bocsánatkérést

Aki pedig tud menni, az továbbra is élvezheti az élő aukciót, a fórumot, így marad extra azoknak akik pedig mennek.
Dátum: 2023.10.30. 20:16:19
Nemhogy későn lett kommunikálva, egyáltalán nem lett kommunikálva, csak át lett halkan szerkesztve a komment. Vagy nem tudom, te hol láttad a kommunikációt? Lehet csak az én figyelmemet kerülte el, én a mai napig úgy tudtam, hogy dec 9, egy csomó mindent így szerveztem. Ez viszont így ultragáz már!!
Dátum: 2023.10.24. 23:23:08
Vadászmester
Vadássz egy nap alatt 30 alkalommal!
Számláló: 19
Giga verem csata csak 2-nek számít ide is.
Vadássz egy nap alatt 30 alkalommal!
Számláló: 19
Giga verem csata csak 2-nek számít ide is.
Dátum: 2023.10.21. 10:15:07
Azokat fejleszd mindig első körben amik tápot adnak/olcsósítanak.
Ha egy két alap megvan, akkor érdemes gyűjteni a templomi pálca AF-re
Templomkristály:
Esetleg még hasznos vadászat +1% LE. Utána meg érdemes spórolni a Specializáció képességre:
Ez azért fontos, mert 95% kedvezményt csak így érhetsz el, ami igazából azt jelenti hogy a 80%-hoz képest 4x olcsóbban fejlesztesz!
Erre viszont kelleni fog vagy 10ezer AF pont, szóval ha van olyan képesség ami 10-20 AF pont és tetszik meg kényelmesebbé teszi az életed, akkor azokat előre lehet venni.
Amit ne fejlessz az a fejlődés és tudás hatalma, mert a maxos kedvezményt majd megaesszenciákkal eléred és meg is haladod, szóval az nagyon sok kidobott AF pont lenne.
Nekem ez volt a stratégiám, és be is vált úgy gondolom, mert V6 toplistán 2022. jan. 1-es regisztrációval TÖ-ben 7. vagyok, Szakiban 4.
Ha egy két alap megvan, akkor érdemes gyűjteni a templomi pálca AF-re
Minden szintje eggyel csökkenti a Végzet Gigantikus Templomának aktiválásához szükséges templomi pálcák számát.
Max. szint: 2
Költség: 300 és 1000
Max. szint: 2
Költség: 300 és 1000
Templomkristály:
1. szinten +1 templomkristályt kapsz a Végzet Templomának első kis zsákjából. 2. szinten a 2.-ban is eggyel több kristályt találsz, és így tovább, míg 12. szinten minden zsákban +1 kristály lesz. 14. szint felé is fejleszthető, ha van Rubin csatlós csataköved, de ekkor a költsége 15 AF pont szintenként!
Max. szint: 28
Költség: 15
Max. szint: 28
Költség: 15
Esetleg még hasznos vadászat +1% LE. Utána meg érdemes spórolni a Specializáció képességre:
A specializált tulajdonságok fejlesztésekor a bónuszok maximum 80%-kal csökkenthetik a LE költséget. Ez az AF képesség ezt a határt tolja ki: minden szintje 1%-kal. Vigyázz: amíg nincs legalább 80% bónuszod a tulajdonságfejlesztésre, addig ez a képesség nem csinál semmit!
Ez azért fontos, mert 95% kedvezményt csak így érhetsz el, ami igazából azt jelenti hogy a 80%-hoz képest 4x olcsóbban fejlesztesz!
Erre viszont kelleni fog vagy 10ezer AF pont, szóval ha van olyan képesség ami 10-20 AF pont és tetszik meg kényelmesebbé teszi az életed, akkor azokat előre lehet venni.
Amit ne fejlessz az a fejlődés és tudás hatalma, mert a maxos kedvezményt majd megaesszenciákkal eléred és meg is haladod, szóval az nagyon sok kidobott AF pont lenne.
Nekem ez volt a stratégiám, és be is vált úgy gondolom, mert V6 toplistán 2022. jan. 1-es regisztrációval TÖ-ben 7. vagyok, Szakiban 4.

Dátum: 2023.10.15. 11:37:40
Gigantikus verem nem jar le honap vegen en ugy tudom (bar lejarhatna ha mar kesz = meghalt az utolso foszorny)
Dátum: 2023.10.14. 23:58:35
Kösz Razor!
Dátum: 2023.10.14. 19:28:43
Gigaverem meg lett már oldva, hogy 1 csata 10 CSP-nek számítson a tojástaláláshoz?
Dátum: 2023.10.12. 14:43:44
Fuu mivan itt. Kinél van popcorn? 
