Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456
Szerző
Topic neve: Városok
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1096 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
81. hozzászólás - 2025.07.04. 16:15:39
Frissítettem az előfeltételeket, most már jónak kell lennie kiírásnak.

Razor:
Igen, egy 3. szintű épület építésének előfeltétele, h legyen 1. szintű palotád, 4. szintűnek 2.-es palota, stb.
(legalábbis ott, ahol nincs ennél erősebb előfeltétel, pl a katonaság épületeknél x. szintű épületnek x. szintű palota az előfeltétele)
Pontszám: 8.47
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
82. hozzászólás - 2025.07.04. 19:46:39 (Válasz Baraty #81 hozzászólására.)
Koszi
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
521 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
83. hozzászólás - 2025.07.04. 20:07:35
Az építendő épületeknél jó volna, ha ki lenne írva a téglaköltség is.
Ne csak akkor tudjam meg, hogy hány tégla lesz, ha már elkezdem építeni és lement egy frissítés, hogy x/y téglánál járok.
Jó volna előre tudni, hogy az ember kalkulálni tudjon, hogy mit mi után építsen.
V5- Zafír Démonok
Pontszám: 7.46
fórumozóEnergiserFérfi
Végzetúr
53 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
84. hozzászólás - 2025.07.04. 22:30:41
Még nem sikerült rájönnöm, hogyan tudnék felépiteni egy épületet. Őskő költési lehetőseget sem látok.
Pontszám: 5.08
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
85. hozzászólás - 2025.07.05. 00:34:33
Ez az utolso szo mit szeretne takarni?

A fal az ellenséges támadásoktól védi városodat, minden szintje csökkenti az ellenség támadóértékét 10undefined-kal.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
mindenki kedvenceannordFérfi
Végzetúr tanonc
20 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
86. hozzászólás - 2025.07.05. 13:09:40
Nekem csak annyi kérdésem lenne, hogy mi haszna lesz a karakternek az egészből.
Azt látom, hogy ott is lehet lélekenergiát vagy őskövet költeni, de minek ha a karakter semmit sem nyer az egészből.
Pontszám: 10
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
87. hozzászólás - 2025.07.05. 16:25:29
Hatha erdekel valakit...
A végzeturak kegyetlen világában a csaták mindennaposak, és sajnos ez így van a városok építése után is. Sőt! A városok gazdagságot, vagyont jelentenek, amit el lehet rabolni. Akár meg akarod védeni a sajátodat, akár meg akarod dézsmálni a gyengékét, sereget kell gyűjtened!
A három alapegység a katonák, mágusok és berserkerek. A katonák fegyelmezett, jól felszerelt gyalogos egységek, akik alakzatban, parancsokat követve harcolnak. A berserkerek ezzel szemben mindenféle tiltott stimuláns fogyasztó félőrült harcosok, akik vak dühvel, saját testi épségüket is kockáztatva rohannak a harcba. A mágusok... nos, ők a mágusok.
A mágusok különösen hatékonyak a katonák ellen, hiszen a lassan előrevonuló pajzsfalat megszórják tűzesővel és savhurrikánnal, mielőtt a katonák elérik őket. A berserkerek viszont könnyű felszerelésüknek köszönhetően gyorsan és kiszámíthatatlanul mozognak, és a mentális varázslatoknak is jobban ellenállnak, így ők könnyen lerohanják a mágusokat. A katonák és berserkerek csatájában viszont a fegyelmezett, jobban felszerelt katonák a nyerők.
Tehát katona > berserker > mágus > katona. Később lehetnek más, speciális egységek is.
Kézenfekvő stratégiának tűnik mindhárom fajta egységet képezni, csakhogy ezzel állandó konfliktusokat fogsz generálni: ha mindhárom egységed van, a moráljuk dupla sebességgel csökken.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
88. hozzászólás - 2025.07.05. 16:40:50
Mondjuk az jo hir -bar felettebb furcsa, biztos h igy akartatok?- hogy a berserker (gondolom akkor a katona es a magus is) nem csak hogy nem foglal helyet a lakoparkban de nem is eszik...
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
89. hozzászólás - 2025.07.05. 17:01:46
Es 14 napig nem lehet tamadni senkit/nem tamadhat senki.

Valamint 3 oskoert lehet 1 napra venni tamadhatatlansagot
A hozzászólást Razor módosította 2025.07.05. 17:26:35-kor
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűLebufe001Férfi
Végzetúr mester
632 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
90. hozzászólás - 2025.07.05. 21:05:57 (Válasz Razor #85 hozzászólására.)
Szerintem százalék lesz.
V6 - Thilysius

Csatlakozz a Végzetúr Discord szerverhez: https://discord.gg/bpqYAUwGJ7
Pontszám: 7.87
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
91. hozzászólás - 2025.07.06. 00:18:15
Harmas szintu epulet koltsege 90 tegla.

Eleg meredeken emelkedik. 3x szorzo.
Remelem a 4.re nem ez lesz mert akkor az 270 tegla

Ugyanitt megjegyeznem hogy ha ez normal sebesseggel fog futni nagyon lassu lesz egy ido utan.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
92. hozzászólás - 2025.07.07. 00:05:25
Na most akkor miert is lesz jo ez az egesz a karakternek?

A piacon egyenlore nyoma sincs. Azert mielott ez elindul elesben mindenkepp adjatok plz egy listat rola.


"A piacon értékesítheted a kibányászott unobtániumot és más nyers erőforrásokat. Minél magasabb a piac szintje, annál többféle áru lesz elérhető!

Piac szintje:
1

Unobtánium:
0

Katona felszerelés

1 katona felszerelése 1-et javul azonnal, de max a kovácsműhely szintjéig.
1 1 unobtánium
Megveszem

Mágus felszerelés

1 mágus felszerelése 1-et javul azonnal, de max a könyvtár szintjéig.
1 1 unobtánium
Megveszem

Berserker felszerelés

1 berserker felszerelése 1-et javul azonnal, de max az alkimista labor szintjéig.
1 1 unobtánium
Megveszem



A piac következő szintjén veheted meg:

Gyógyító ital

A kórházban tudod használni, 5 katonát azonnal meggyógyít
1 1 unobtánium
Megveszem"
A hozzászólást Razor módosította 2025.07.07. 00:15:06-kor
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűÖrdögFérfi
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
93. hozzászólás - 2025.07.07. 06:30:05
Készítettem egy unoptániumot, de a piac oldal nem jön be jól, illetve sehogy. Ott lehetne cserélgetni, nekem nem sikerül semmit semmire . És a kém központ működését sem értem, pedig 2 emberem is melózik ott.
Pontszám: 7.77
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
94. hozzászólás - 2025.07.07. 20:38:52
A vedopajzs csokkenese kicsit bugos. Nem 3x sebesseggel fut hanem normal idoben.
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
népszerűRazorFérfi
Végzetúr mester
656 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
95. hozzászólás - 2025.07.08. 09:32:51
A kovacsmuhely/alkimista labor/konyvtar harmasnak is vagy a leirasa rossz vagy bugos.
A leiras szerint naponta 1nek noveli a szintjet eggyel.

A valosagban ha 2 dolgozo van benne akkor napi 2nek noveli a szintjet 1el
V1 -Razor - ZiB
Pontszám: 7.32
kedvencBaratyFérfi
Adminisztrátor
1096 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
96. hozzászólás - 2025.07.08. 16:18:03
"Az építendő épületeknél jó volna, ha ki lenne írva a téglaköltség is."
Kész

"a berserker (gondolom akkor a katona es a magus is) nem csak hogy nem foglal helyet a lakoparkban de nem is eszik..."
A lakóépületben nem foglal helyet, de kaját ennie kellett volna, ez hiba volt, javítottam.

"A vedopajzs csokkenese kicsit bugos. Nem 3x sebesseggel fut hanem normal idoben."
Alapesetben 60 napig tart a védőpajzs a város létrehozásától kezdve, itt egyszerűbb volt ha ezt az időt harmadolom, mintha berakok egy 3x-os mechanizmust.

"A valosagban ha 2 dolgozo van benne akkor napi 2nek noveli a szintjet 1el"
Ezt javítottam, de a képlet kicsit bonyolultabb, nem tudom h be lehet-e sűríteni egy pár soros leírásba. A lényeg, h ezekben az épületekben van egy termelékenységi szám, ami a bent levő munkásoktól, az épület szintjétől és egyéb módosítóktól (pl éhínség) függ. Ezt oszjuk szét aszerint h milyen fejlettségi szintű katonák vannak az épületben, tehát pl lehet hogy egy 2. szintű katonát 3. szintűre fejleszteni 1 napba telik, de ha van két 1. szintűd, akkor mindkettőt felnöveli egy nap alatt 2. szintűre

"kémkedés"
Itt nem jelent meg a lista a kémkedhető célpontokról, ezt javítottam. Egy kémkedés alkalmával alepesetben 20% van, hogy megjelenik egy "információ", ami lehet katonákra vonatkozó, sebesültekre, unobtániumra, élelemre, stb. Tehát kezdetben valószínűleg két egymás utáni kémkedésnél eltérő dolgokat fogsz látni a célpontról.

"piac"
A 4. szintig városhoz köthető dolgok vannak, a 4. szinten vehető 2 csp, az 5. szinten egy apróbb táp, amit majd felfedeztek, de szívesen várunk ötleteket, hogy ti mit szeretnétek.
Pontszám: 8.47
népszerűBigHeroFérfi
Végzetúr poronty
3 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
97. hozzászólás - 2025.07.08. 17:48:03 (Válasz Baraty #96 hozzászólására.)
Azóta sajnos PC-n Firefox alatt nekem megy a város. Csak egy szimpla karakteres html oldal jön, semmi grafika vagy aktiválható gomb, stb. Eddig ment pedig.
Minden más menüpont és rész a játékban továbbra is megy (Ghalla Istenei, Szövetség, stb. stb.)
---
Pontszám: 7.50
kedvencTosfFérfi
Végzetúr
85 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
98. hozzászólás - 2025.07.08. 17:56:57
chrome-nál detto
Pontszám: 8.22
népszerűHusosfagyiFérfi
Végzetúr mester
521 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
99. hozzászólás - 2025.07.08. 18:10:05
A VU alapból megy, de a városok oldalnál csak fehér hátteres valami jön be.
Chrome és Opera alatt is.
Ilyet utoljára Netscape Navigator idejében láttam....
V5- Zafír Démonok
Pontszám: 7.46
kedvencmistFérfi
Végzetúr mester
291 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Városok
100. hozzászólás - 2025.07.08. 19:11:15
Este/éjszaka nyilván nem lesz javítás.
Így kiesik a 16-24 közötti időszak.

Bár, részemről bevallom, nem tűnik úgy, hogy ez a fejlesztés lesz a VÚ megmentője...
Pontszám: 8.99
Oldal: 123456
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőGigászok - a HKK legújabb kiegészítője