Hozzászólások - Éjvirág
Dátum: 2010.01.12. 20:50:57
Hmm... és az nem lehetséges, esetleg, hogy mindketten tudtátok volna használni, de egyenlő volt, viszont az ellenfeled 1 ÉP-re került?
Dátum: 2010.01.11. 12:39:07
Jelzem, hogy a transzcendális projekció szakértelem leírásába nem került be a változtatás.
Szerk: kész van, köszönöm.
Szerk: kész van, köszönöm.
Dátum: 2010.01.09. 21:22:49
Nagy tévedés. Az AL a Fekete Liga V1-re kihelyezett tagozata, hamarosan ott is elborít mindent a fekete túró
Dátum: 2010.01.07. 14:55:40
Tulajdonképpen a funkcionális analfabetizmusra voltam kíváncsi...
Dátum: 2010.01.07. 14:39:57
Prisma:
Továbbra sem tudott senki olyan tulajdonságára rámutatni az új energiahasznosítás szakértelemnek, ami miatt egyedül az energiahasznosítást kell kizárni a VF használatából, más szakértelmet pedig nem.
Na?
Továbbra sem tudott senki olyan tulajdonságára rámutatni az új energiahasznosítás szakértelemnek, ami miatt egyedül az energiahasznosítást kell kizárni a VF használatából, más szakértelmet pedig nem.
Na?
Dátum: 2010.01.07. 14:30:57
Én meg csak egyvalamit nem értek a vitában: mi az, hogy VF-es vagy nem VF-es? Elég rég indultam, szóval bocsássátok meg tudatlanságomat, de lett volna egy olyan "fejlesztés", hogy egy karakter indulásánál el kell dönteni, hogy fog-e VF-et fejleszteni (VF-es) vagy sem (nem VF-es)?
Dátum: 2010.01.06. 01:24:32
NHK. Ha ez mond valakinek valamit.
Dátum: 2010.01.05. 23:54:26
Legjobb: a karakterlap fölötti fejlécen az információs sáv.
Legrosszabb: portya "reformok"...
Legrosszabb: portya "reformok"...
Dátum: 2010.01.05. 23:19:35
Nos, röviden: amióta itt játszadozom, számolatlan fejlesztést értünk meg, melyek döntő része meglehetősen negatívan érintette az addigi szabályok alapján felépített stratégiámat(stratégiánkat). Nem kenyerem a sírás, nem is tettem soha. Csupán egyetlen megjegyzésem lenne: azok, akik jó játékosok, minden fejlesztés/korlátozás/stb. ellenére is képesek lesznek jobbak lenni azoknál, akik nem azok. Ezt az elmúlt másfél év fényesen bizonyítja. Alkalmazkodnak, gondolkodnak. Hangsúly ez utóbbin. Kérdés, fogják-e élvezni a játékot?
Dátum: 2009.12.27. 20:29:53
Jájj, köcce, megvan Én mindig akkor kerestem, MIUTÁN elindítottam a vadászatot, akkor meg már nincs ott a petty
Örök hála
Éjvirág
Örök hála
Éjvirág
Dátum: 2009.12.27. 20:21:28
"- Ha valakinek maximális vezetőkészsége van, akkor beállíthatja, hogy ha maximális befogott állata van, álljon le a vadászat."
A fórumon Baraty írta és a wikin is fenn van, de én nem találom, hol lehet ezt beállítani Nyilván én vagyok a béna vaksi, kérem valaki homályosítson fel.
Köszi!
Éjvirág
A fórumon Baraty írta és a wikin is fenn van, de én nem találom, hol lehet ezt beállítani Nyilván én vagyok a béna vaksi, kérem valaki homályosítson fel.
Köszi!
Éjvirág
Dátum: 2009.12.26. 22:55:33
Pfujj...
Dátum: 2009.12.26. 20:22:44
Tévedésben leledzel, ifjú és gyakorlatlan feltörekvő barátom (na nem annyira...). A Ligát nem kell "ráncba szedni", és a leggonoszabb gonosz vezető az Atya, mindössze személyem szerény útmutatásai alapján a perverziók valóban mély és sötét bugyrai nyíltak meg a tagok előtt, természetesen a bugyrok mind tele túróval (feketével).
A paparazzi felvételeken az Atya nem túrót tömött a bendőjébe. Éppen azt készített.
A túró (fekete) legyen veled. Ámen.
A paparazzi felvételeken az Atya nem túrót tömött a bendőjébe. Éppen azt készített.
A túró (fekete) legyen veled. Ámen.
Dátum: 2009.12.26. 19:53:00
Természetesen Szőr Edmundot már beavattam az általa eddig nem ismert részletekbe. Ha akarja, majd elmeséli (bár kétlem...).
A túró (fekete) legyen veled (is). Ámen.
A túró (fekete) legyen veled (is). Ámen.
Dátum: 2009.12.26. 19:08:06
Idézet: CaveMaN - 2009.12.26. 16:03:39
Köszönöm, igyekszem, ugye...
A túró (fekete) legyen veled is (utóbb azzá válsz úgyis...). Ámen.
Gratulálok a legújabb szerzeményhez
Köszönöm, igyekszem, ugye...
A túró (fekete) legyen veled is (utóbb azzá válsz úgyis...). Ámen.
Dátum: 2009.12.26. 15:10:50
Mint a túró (fekete) ősi és igaz híve, ezennel kinyilatkoztatom, hogy sikerült az egyetlen és igaz szövetséget, a Fekete Ligát az oldalamra csábítanom. Hisz én vagyok az egyetlen nő, tehát csábítani is csak én tudok. A túró (fekete) legyen veletek. Ámen.
Dátum: 2009.12.22. 21:02:21
Sziasztok!
Ugyan elég rég nem írtam a fórum egyetlen topicjába sem, de azért olvasgatom őket rendszeresen.
Nekem egy egész más ötletem van az epikus tárgyakkal kapcsolatban, amit (szerintem) akár visszamenőleg is le lehetne programozni (bár nem értek hozzá). Röviden a következő:
Minden egyes epikus tárgynak csak maximális szintje legyen. A tárgy max. szintje annyi, amennyi eddig a szintje volt. Amikor valaki elviszi a tárgyat a kincseskamrából, a program generál a tárgynak egy szintet. Ez a szint a karakter szintje és a tárgy maximális szintje közötti érték (ha lehetséges, egyéb esetben a tárgy max. szintje). Ez lesz ezek után véglegesen az epikus tárgy szintje.
Minden epikus tárgy a kincseskamrában tulajdonságértékek nélkül jelenik meg, csak azt látjuk, mire adja a módosítót, azt nem, hogy mennyit. Amikor a tárgynak legenerálódik a szintje, egy függvény alapján a program kiszámolja, melyik módosító mekkora értéket kap. Ezek az értékek véglegesek, a tárgy soha többé nem változik. A függvény tartalmazhat természetesen véletlen elemeket is. Kicsi lesz a valószínűsége, hogy két egyforma tárgy essen.
Pl.
Az epikus lény eldob egy Fairlight nyakláncát. A tárgy max. szintje 30. A kincseskamrában a licit alatt ezt látjuk:
Fairlight nyaklánca
Maximális Szint: 30
IQ: +?
Kritikus varázslat sebzés: +?%
?% manaregeneráció
Elviszi a tárgyat egy 17. szintű végzetúr. A program generál egy szintet a tárgynak, mondjuk 22. Ehhez a szinthez egy függvény igazítja a tulajdonságokat. Az illetőnél megjelenő tárgy valami ilyesmi:
Fairlight nyaklánca
Szint: 22
IQ: +2
Kritikus varázslat sebzés: +3%
6% manaregeneráció
A tárgy ezután pontosan ugyanilyen marad, mindegy, hány szintet lép a gazdája. A szint és a módosítók értéke természetesen csak hasszámok, ezeket be lehetne lőni, akár tárgyanként/tulajdonságonként külön-külön, hogy milyen függvényt használjon a program a számításkor.
Nem tudom, mennyire lenne bonyolult ennek leprogramozása, de azt hiszem, színesítené is kicsit a játékot, ha két Fairlight nyaklánca sem lenne egyforma
Éjvirág
Ugyan elég rég nem írtam a fórum egyetlen topicjába sem, de azért olvasgatom őket rendszeresen.
Nekem egy egész más ötletem van az epikus tárgyakkal kapcsolatban, amit (szerintem) akár visszamenőleg is le lehetne programozni (bár nem értek hozzá). Röviden a következő:
Minden egyes epikus tárgynak csak maximális szintje legyen. A tárgy max. szintje annyi, amennyi eddig a szintje volt. Amikor valaki elviszi a tárgyat a kincseskamrából, a program generál a tárgynak egy szintet. Ez a szint a karakter szintje és a tárgy maximális szintje közötti érték (ha lehetséges, egyéb esetben a tárgy max. szintje). Ez lesz ezek után véglegesen az epikus tárgy szintje.
Minden epikus tárgy a kincseskamrában tulajdonságértékek nélkül jelenik meg, csak azt látjuk, mire adja a módosítót, azt nem, hogy mennyit. Amikor a tárgynak legenerálódik a szintje, egy függvény alapján a program kiszámolja, melyik módosító mekkora értéket kap. Ezek az értékek véglegesek, a tárgy soha többé nem változik. A függvény tartalmazhat természetesen véletlen elemeket is. Kicsi lesz a valószínűsége, hogy két egyforma tárgy essen.
Pl.
Az epikus lény eldob egy Fairlight nyakláncát. A tárgy max. szintje 30. A kincseskamrában a licit alatt ezt látjuk:
Fairlight nyaklánca
Maximális Szint: 30
IQ: +?
Kritikus varázslat sebzés: +?%
?% manaregeneráció
Elviszi a tárgyat egy 17. szintű végzetúr. A program generál egy szintet a tárgynak, mondjuk 22. Ehhez a szinthez egy függvény igazítja a tulajdonságokat. Az illetőnél megjelenő tárgy valami ilyesmi:
Fairlight nyaklánca
Szint: 22
IQ: +2
Kritikus varázslat sebzés: +3%
6% manaregeneráció
A tárgy ezután pontosan ugyanilyen marad, mindegy, hány szintet lép a gazdája. A szint és a módosítók értéke természetesen csak hasszámok, ezeket be lehetne lőni, akár tárgyanként/tulajdonságonként külön-külön, hogy milyen függvényt használjon a program a számításkor.
Nem tudom, mennyire lenne bonyolult ennek leprogramozása, de azt hiszem, színesítené is kicsit a játékot, ha két Fairlight nyaklánca sem lenne egyforma
Éjvirág
Dátum: 2009.02.01. 20:43:03
.
Dátum: 2009.01.26. 14:16:47
Idézet: CaveMaN - 2009.01.26. 13:37:44
Ezt Kocos említette a szövetségi háborút topicban. Crimson válasza pedig ez volt:
"Re: Szövetségi háborúk
1184. hozzászólás - 2009.01.14. 09:53:36 (Válasz Kocos #1182 hozzászólására.)
De remélem, csak külön felkérésre, különben kezdek megijedni:)
Köszönjük, inkább nem élnénk vele."
Elnézést, hogy beleszóltam. Így teljes a kép.
Üdv
Éjvirág
Ha jól emlékszem (már meg nem mondom melyik témában) Crimson említésére a Citadellarácsosok úgy nyilatkoztak (vagy valaki tőlük), hogy beleértik a nem tagok irányába történő megtorlást is, amennyiben felkérést kapnak rá. Ez alapján én úgy gondolom, hogy citadella nélkül is taggá lehet válni, bár gondolom némi elkötelezettséget kell jelentsen így is a dolog. Nem csak annyit, hogy amikor ők építik fel, akkor ki is lépnek belőle, addig meg élnek a "kedvezményekkel"...
Ezt Kocos említette a szövetségi háborút topicban. Crimson válasza pedig ez volt:
"Re: Szövetségi háborúk
1184. hozzászólás - 2009.01.14. 09:53:36 (Válasz Kocos #1182 hozzászólására.)
De remélem, csak külön felkérésre, különben kezdek megijedni:)
Köszönjük, inkább nem élnénk vele."
Elnézést, hogy beleszóltam. Így teljes a kép.
Üdv
Éjvirág
Dátum: 2009.01.09. 14:40:05
Világ 1, 18-19. szint:
Kör Ellenfél Eredmény
1. kör Rubinszemű Éjvirág vs Todika77 Te győztél!
2. kör Rubinszemű Éjvirág vs Patás Te győztél!
3. kör Rubinszemű Éjvirág vs Omen666 Te győztél!
4. kör Rubinszemű Éjvirág vs Hókály Te győztél!
5. kör Rubinszemű Éjvirág vs LacaX Te győztél!
6. kör Rubinszemű Éjvirág vs Archandonabelletopashen Te győztél!
7. kör Rubinszemű Éjvirág vs MinM Te győztél!
8. kör Rubinszemű Éjvirág előnyerő Nem volt ellenfeled, továbbjutottál!
9. kör Rubinszemű Éjvirág vs Hilgar Te győztél!
Üdv
Éjvirág
Kör Ellenfél Eredmény
1. kör Rubinszemű Éjvirág vs Todika77 Te győztél!
2. kör Rubinszemű Éjvirág vs Patás Te győztél!
3. kör Rubinszemű Éjvirág vs Omen666 Te győztél!
4. kör Rubinszemű Éjvirág vs Hókály Te győztél!
5. kör Rubinszemű Éjvirág vs LacaX Te győztél!
6. kör Rubinszemű Éjvirág vs Archandonabelletopashen Te győztél!
7. kör Rubinszemű Éjvirág vs MinM Te győztél!
8. kör Rubinszemű Éjvirág előnyerő Nem volt ellenfeled, továbbjutottál!
9. kör Rubinszemű Éjvirág vs Hilgar Te győztél!
Üdv
Éjvirág