Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Offsboy

Dátum: 2017.12.18. 12:55:47
A szörnyekért járó jutalom elhanyagolható a csp-ből szerzett ektoplazmához képest, és ez az olló tovább fog nyílni. Egy pont után csak "fun" kategória lesz a szörnycsapkodás. A magasabb szintűek elfogyasztják az összes szörnyet, nekik véget ér a fejlesztés, az alacsonyabb szintűek meg ahogy fejlődnek, tudják mindig legyőzni az erősebb - eleinte még otthagyott - szörnyeket. Ehhez tenne jót az a szintkategoritálási rendszer amit pár hsz-el feljebb javasoltam. Nem értem miért kellene sajnálni a 80.szintűeket, minél lejjebb van az ember, annál hosszabb távra kapott célt, fejlesztést.
Dátum: 2017.12.16. 11:02:34
Meglátásom szerint úgy volna átlátható és élvezhető a szörnykihívás oldal, ha szörny szintenként lehetne szűrni.

Legördülő menüben választható:
70-80. szint
80-90. szint
90-100. szint
stb.

Amikor választottál kategóriát:
Összesen x megidézett szörny ebben a kategóriában, ebből y-t legyőztél.
Alá mehet a szinthatárok közötti szörnyek listája, mellette fülön pedig a kategória legyőzött szörnyeinek listája, az "épületek"/ "felépített épületek" mintájára, az átláthatóság kedvéért.

A "célok" almenü nagyon jó, ebbe lehetne bővíteni a kategóriánként elért eredményeket.
Pl: Győzz le minden szörnyet szinted-10 (20,30,50) kategóriában.

Ebben a formában áttekinthető lenne és sikerélményt adna az alacsonyabb szintűeknek is, mert le lenne bontva, mindenki tudná a saját környékén lévő karakterek szörnyeit nyírni, listán végigmenni, jobban lenne miről beszélgetni is.
Dátum: 2017.12.15. 10:31:01
Köszi az infót!
Dátum: 2017.12.15. 08:51:02
De, de vadászatért nem jött ektoplazma, szörnykihívásért meg járt sok, de mondták hogy azt butítani fogják. Szóval nem volt reális kép arról, hogy mennyi jön majd.
Dátum: 2017.12.15. 06:35:27
Ez a verempálca ár nincs egy kicsit elszámolva? 3 szörnnyel 9 ektoplazma jön vadászatonként, imspirátor nélkül 450db/nap, plusz ami a szörnykihívásból jön = 1 verempálca+ /nap. És ez csak durvább lesz. Egy erősebb inspirátor hatâssal már most is simán ki lehet venni 2 verempálcát naponta. Gyakorlatilag korlátlan verempálcával van mindenki ellátva. Ezzel megint a szintet lépni nem akarók helyben tápolását pusholjuk. Erről jut eszembe, lâthatatlan vadászat felezi legalább az ektoplazmát? Bár ez akkora rés a pajzson, hogy nincs is igazán jelentősége.
Dátum: 2017.12.14. 19:17:12
Nem úgy volt, hogy csak az tudja a második szörnyet támadni, aki az elsőt legyőzte? Most nézem az eseményekben, hogy a másoodikat random megtámadták. Így mondjuk nem sok értelme van a buffoknak, mert minden szörnyre be kéne állítani, ha azt akarnám hogy xy nehezebben győzze le a szörnyem.
Dátum: 2017.12.14. 15:22:51
Jelenleg senki nem fog erős szörnyet támadni, mert nem éri meg a +pár ektoplazma miatt, ez tuti.
Dátum: 2017.12.14. 15:21:27
Hála az égnek hogy minden világ szörnyeit lehrt támadni, talán nem fogy el így egy hónap múlva. Amigy nem értem én sem, hogy miért baj, hogy egy v6os nem tudja legyózni a 250es szörnyet. Hát támadja a kicsit.
Miklós - elneyeléssel oké az állatos dolog, de ott van pl a rezsztencia is, ami igencsak hiányzik így.
Dátum: 2017.12.14. 07:03:17
Idézet: Shadowrun1990 - 2017.12.13. 21:30:11
Egy kis kiegészítés: a kárhozat verme is ad plazmát csatánként. Dupla mennyiségét, mivel egy csata alapból is dupla vadászatnak számít.


Ha csak dupla mennyiséget ad csatánként akkor erős bukta. Mert ugye nem minden második lépésre van csata. Jobban megéri elvadászni a csp-t.
Dátum: 2017.12.13. 18:34:49
Arról volt szó, hogy a szörnyek lemásolják a gazda karakter állatait, ez nagyon kéne.


Idézet: Miklós - 2017.11.17. 10:53:33
Állatok klónozása: ebben igazatok van, ez szükséges, megoldjuk valahogy!
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=25637

V2 Retro joker aukció nyertes Baraty-t választotta? Rutinos!
Dátum: 2017.11.18. 14:33:16
Bug: láthatatlanul is lehet támadni.
Dátum: 2017.11.17. 19:50:05
Pontosan ugyanezekről beszétem, köszönöm. Miklós, amit nem tudsz már a tök gagyi "érvekkel" sem megcáfolni, azt letagadod hogy nem is volt ilyenről szó? Nemár. Ismerünk már pár éve ahhoz hogy ezen átlássunk. Részemről téma lezárva. Egyetlen épkézláb választ sem írtál, betűről betűre butaságokkal van tele a reakciód, nincs nekem erre energiám. Nagyon jó lesz úgy a fejlesztés, ahogy gondolod.
Dátum: 2017.11.17. 11:03:09
Idézet: Miklós - 2017.11.17. 10:53:33

Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz? Ha te vagy a legerősebb játékos, és még buffolsz rá valamit, azért az elég kemény kihívás lesz Lehet, hogy buffok vásárlásával az a 3-4 ember, aki mögötted van, le fogja tudni győzni, de más nemigen.

Más valóban nem tudja legyőzni, CSAKIS AZ, aki segítséget kér ettől a 3-4 embertől. Ja, várj; akkor mindenki.
Mindegy, hagyjuk.


*
Az is egy módja a szörnykihívás nehezítésének, ha a te dögöd 3 kör alatt lelövi a támadókat.

Na csak még ez. A támadó fel tudja magát gyógyítani 2 csata között, tehát nem tudom ezen pontosan mit értesz.

Miért jó az, ha legyőzhetetlen szörnyet csinálsz?

Mert hosszútávú célt adsz a játékosoknak? Mert örülni fog a jelenleg 200. szintű, ha 50 szint múlva legyőzi az 1-2 éve generált akkori top karakter szörnyét? Mert sikerélményt szerez a felfelé jövő karakter is, hogy - ha már velem példálóztál -, legyőzi Offsboy szörnyét? Amire egyébként nem lenne máshogy esélye?
Dátum: 2017.11.16. 19:20:18
Illetve elég sok érdemi dologra, felvetésre nem reagáltál. Pl. mi értelme az offnezív tulajdonságoknak így hogy nem UV a csata? Válaszolok: semmi. Védekezés, Iq, egészség, meg szeremcse befolyásolja csak a szörny életben maradását.

Utolsó vérig csatához még:
Ez nem működik. Itt kvázi bárki bárkit üthet, nemcsak azzal a 8 emberrel harcolhatsz, akivel ütőtávban / egy kategóriában vagytok. Az alacsonyabb szintű karakterek semmit nem tudnának megölni, ha a szörny maxra gyógyulna.

Ez egyszerűen nem igaz. Most van 8 ember az ütőtávjában, de pont hosszabb távú cél lesz az eggyel feljebbi bajnoki kategória győztes szörnyklónját legyőzni, ha még fejleszt a játékos a karin. A megidézett szöny statjai állandóak, nem fejlődnek, míg a kari igen. Ésígytovább a követlezőt, stb.

Jelenlegi rendszer egy rakás komposzt lesz, mert az ütőtávban lévő játékosok erősségtől függetlenül simán le fognak nyomni minden szörnyet, mert 3-4-5 csatányi lehetőségük lesz, míg szerencsétlen szörny csak gyengül.

Megint az automatikus győzelmet azonosítjuk a sikerélménnyel.


* Ja, most nézem még az állatokat se másolja ez a szerencsétlen szörny, na így aztán tényleg nagyon sok eséllyel indul a túlélésért.

Azt hiazem ezt a "fejlesztést" már nem akarom megvárni.
Dátum: 2017.11.16. 15:50:18
Megértem azt is, hogy a játék legerősebb, a többiektől messze elhúzó karakterei számára valószínűleg nem lesz elég "komoly kihívás"

Ez inkább szándék kérdêse. Oké, ne tároljunk minden xart. De - mondjuk AF pontból, úgyis az is haszontalan már -, lehessen végtelenítve erősíteni a megidézett szörnyeket. Fix költségért, fix %os bónuszokat lehessen pluszban adni, a teremtéskor, végtelenítve. Nincs azzal semmi baj, ha a Top50 szörnyét nem győzik le egyből, csak miután hozzáerősödtek a lentebbiek.
Ha szerinted erős KH klónok bármit megoldanak, akkor mondjuk eleve baj van.
Dátum: 2017.11.16. 10:23:46
Egyetértek.
Dátum: 2017.11.16. 07:48:00
A csatlósbónuszos tulajdonságértékeket kapja a szörny 1-1ben téged klónoz. Kritikusok a tiéddel azonosak, releváns harci AF-ek.
Csata sima csata, mint egy térkapu. Ami Ép-je marad, annyiról indul a követkető csatánál, amire 5 perced van. Elég lineáris, nem számít hogy valójában erősebb vagy-e a szörnynél, mert sok csatából is lenyomhatod, ő látványosan gyengül. Legalább az ÉP-t kellene sokszorozni a szörnynek, ha valóban nem egyértelmű csatát akarunk. Pláne ha lesz segítő is. Amit egyébként nem találtam most.

Megvehető buffok, a mai összes szörnyvadászatodra (csak egy vehető meg!)

+10% minden tulajdonságodra. Ár: 10 ektoplazma
+20% minden tulajdonságodra. Ár: 50 ektoplazma
+20% minden tulajdonságodra. Ár: 5 őskő
+30% minden tulajdonságodra. Ár: 10 őskő
Dátum: 2017.11.15. 20:09:49
- Látom a megidézett szörny részletes statjait, de azt nem, hogy ki, milyen eredménnyel lépett vele interakcióba. Akkor minek? Semmi értelme a sok szép csilivili stat, mert azt se látni ki kenődött fel/győzte le.

- A csatázáson érdemi tesztelést nem tudtam végrehajtani, mert 1-2 kattintásból kifeküdt minden szörny, és már üres is volt a lista.

- Adható bónuszok: mi értelme az erő-támadás-taumaturgia-kábítás eláhrítás, és hasonló offenzív bónuszoknak? A szörnynek egyetlen dolga van;minél tovább életben maradni. Csak védekező skillekre van szüksége, mert a többi nem befolyásolja az életben maradását.

- Az igazi interakció az lenne, ha a szörny gazdája erősíthetné a szörnyét/szörnyeit folyamatosan, akár 1-1 ellenfél ellen is. Listázható lenne kik milyen eredménnyel támadják a szörnyét, és aki ellen akar, tudna erősíteni; és a támadó fél is látná hogy kik, milyen erősítést fejlesztettek ellene. Akár a most legyártott +4%-os bónuszokkal, pluszban lehetne rápakolni. Így a jelenlegi lineáreis rendszert mátrix váltaná fel, nyilván több adattal. Így viszont meglenne a kétirányú interakció, nem csak céltalan kattingatás, energiakoncentrátumért (LOL!) Persze kérdés, hogy szerintetek a játékosoknak jelenleg interakcióra vagy energiakoncentrátumra van szüksége inkább.
Dátum: 2017.11.14. 21:24:24
Na ez is eljött végre.
V1 Offsboy átadó, nála lévő őskő árban.
Jó állapotú Makita 230as sarokcsiszolót, hozzávaló tárcsákkal beszámolok.
Találkozón személyesen is el lehet kapni a témában.