Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Megunt karakterek
fórumozóadzsi7604Férfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
421. hozzászólás - 2017.09.29. 18:32:00 (Válasz Maci #6 hozzászólására.)
---
Pontszám: 5
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
422. hozzászólás - 2017.11.14. 21:24:24
Na ez is eljött végre.
V1 Offsboy átadó, nála lévő őskő árban.
Jó állapotú Makita 230as sarokcsiszolót, hozzávaló tárcsákkal beszámolok.
Találkozón személyesen is el lehet kapni a témában.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 8.20
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
593 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
423. hozzászólás - 2017.11.14. 22:21:49
V5-ön három top karakter is abbahagyta (neveket nem írok, majd ők, ha akarnak) és nekem is erősen rezeg a léc...
Pontszám: 8.10
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3122 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
424. hozzászólás - 2017.11.15. 01:16:36 (Válasz Offsboy #422 hozzászólására.)
lóf@szt

Mondjuk értelmes ember lévén senkit nem kényszerítenék arra, hogy minden értelmes cél nélkül hetekig, hónapokig, évekig (?) kattintgasson minden egyes nap rohadt sokat.
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.82
kedvencTurul77Nő
Végzetúr tehetség
182 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
425. hozzászólás - 2017.11.15. 06:42:51
Elég régóta ertelmetlen kattingatas,es penznyelo ez a játék a semmire.
Pontszám: 8.45
kedvencShadowrun1990Férfi
Végzetúr mester
412 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
426. hozzászólás - 2017.11.15. 10:04:04
Őszintén kicsit sem csodálkozom, hogy egyre többen ráunnak vagy elmegy a kedvük az egésztől. Folyamatosan figyelemmel követem a játékot, az új fejlesztéseket és a játékosok véleményeit, panaszait egyaránt. Ahogy látom és ahogy személy szerint is gondolom az alábbi játékelemek nagyban hozzájárulnak/járultak a fenti okokhoz: csatlósok, SZB, csatlós aréna, illetve a megaesszenciák(35 felett)!

Csatlósok: szintben húzni a végtelenségig, hogy minél több csatlósbónuszt adjanak, utána győzd mytokronitokból kifejleszteni(250+karakterszintig) minden képességüket és persze nem csak 1-nél, hanem a jelenleg elérhető 18-nál.
SZB: megszűnt a játékosok közötti interakció(PVP)!
Csatlós aréna: további csatlósbónusz tápolási lehetőség, azon kívül monoton, élvezhetetlen az egész, semmi gondolkozást nem igénylő nyers táp! Bajnoki rendszer is csak azért lett kitalálva, hogy minél többen kedvet kapjanak, fizessenek a felszerelésekért, illetve vegyék a gradulátumokat.
Megaesszenciák: itt lehet a legjobban elszállni nem fizető, fizető és sokat fizető játékosok között!

Természetesen értem és elfogadom, hogy a fejlesztések pénzbe kerülnek és nekünk játékosoknak kell kifizetni, ezzel nem is lenne probléma. A probléma egyedül a drágulás mértéktelensége, illetve az utóbbi fantáziamentes fejlesztések(kivéve talán a legendás tárgyak) miatt merül fel, ami sajnos nem nyújt annyi szórakozást, mint kellene vagy amit ennyi pénzért és időért cserébe elvárnánk.

Továbbá azok a játékosok, akik a fentiekben az élen járnak, számukra tényleg nem maradt semmi kihívás, bajnoki viadalokon is verhetetlenné váltak. A top karaktereket olvasva elég sivár célok maradtak számukra. Arról nem is beszélve, hogy minden egyes nap ugyanazokat a monoton, rutinszerű kattintásokat végzik: napi 100 PP elköltése(SZB), napi 10 csatlóscsata, vadászatok, kalandok, térkapus csaták... Az olyan karakterek, mint pl. Offsboy is, csoda, hogy eddig kihúzták! Ilyen szintén én biztos nagyon hamar kiégnék!

Offsboy: esetleg még megvárhatnád a remélhetőleg minél előbb elkészülő Szörnyidézést, hátha olyanra sikerülne, ami esetleg elnyerné a tetszésed és további célt nyújtana.

Talán itt lenne az ideje egy világok közötti bajnoki viadalnak is, természetesen az UV-s viadal szabályai szerint! Legalább mindenki jobban felmérhetné karaktere erejét, illetve adhatna a top karaktereknek és persze mindenki másnak is újabb motivációt XY legyőzésére.
A hozzászólást Shadowrun1990 módosította 2017.11.15. 10:09:10-kor
V3 Shadowrun
Pontszám: 8.12
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3122 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
427. hozzászólás - 2017.11.15. 12:44:40 (Válasz Shadowrun1990 #426 hozzászólására.)
Itt azért van egy kis ellentmondás, illetve nem értek mindennel egyet

Pl. nagyon nehéz meghúzni azt a határt, ami még elég kihívást ad azoknak, akik sok energiát fektetnek a játékba, illetve azoknak is, akik kevesebbet. Pl. a megaesszenciák. Párunknak már régen max vagy max közeli, míg mások 35-nél sem járnak. Most mit csináljon a fejlesztő? Legyenek plusz szintek, vagy várjon még? Ha lesznek plusz szintek, akkor a lemaradók azt sosem fogják beérni. És ez minden fejlesztésre igaz. Nagyon sokszor azért nincs már talaj a lábunk alatt, mert túljátszottuk a fejlesztéseket, de újak sem kerülhetnek be, mert a régieknek még bőven adnak célt a régebbi fejlesztések.

Egyébként nekem nagyon bejön a csatlós téma, de lehet egyedül vagyok. Tetszik a csatlósok oldal is, és számomra egyáltalán nem releváns, hogy mennyi bónuszt ad, így azokat a tulajdonságokat húzom, amik a csatákhoz és a viadalgyőzelemhez kell. És nem is kell mindent felhúzni mytokronitból, csak azt, ami neked a saját játékod szempontjából a legfontosabb. Én sem költök mindenre. Tehát szerintem van taktikázási és tervezési lehetőség mind a sima csatlós - mytokronit vonalban, mind a csatlóscsaták vonalban. És én élvezem is.

A SZB szerintem szükséges. A játékosok közötti interakció nálunk szövetségen belül igenis megvan, de ehhez is az kell, mint az előzőhöz, hogy foglalkozzon vele az ember. Ráadásul én arra is emlékszem, mikor még pörgött a portya rendesen azért töröltek játékosok nagy számmal, mert ütöttük őket rendesen.

A megaesszenciákra meg azt tudom mondani, amit bevezetőnek írtam. Egyszerűen nem lehet mit és hova. Az első 35 szint adja a legnagyobb tápot, utána 200 szintig az a legjelentősebb, hogy többet ad az EH és a valform. De ez is csak annak fontos, aki el tudja magát képzelni úgy, mint aki 80-100 PP-t eltol egy nap. Aki nem akar ilyet játszani, annak ez nem is annyira fontos.

Tehát nálam az SZB is játszik meg a csatlóscsaták is, mint élvezeti érték. Mivel a vadászat 1 sec, már ez sem okoz problémát. A kalandokat meg a térkaput kéne még lerövidíteni, plusz betenni 1-2 komolyabb interakciót igénylő feladatot és teljesen jó lenne ez a játék kikapcsolódásnak.

*mod: elgépelés. És zagyvaságok kerekítése
A hozzászólást LanMaffia módosította 2017.11.15. 16:02:59-kor
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.82
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
593 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
428. hozzászólás - 2017.11.15. 17:12:21 (Válasz LanMaffia #427 hozzászólására.)
a játék élmény 2017-ben 2 szóban: unalmas és monoton
Pontszám: 8.73
kedvelt tagDozerFérfi
Végzetúr mester
1205 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
429. hozzászólás - 2017.11.15. 19:10:43 (Válasz Kwisatz #428 hozzászólására.)
Unalmasnak nevezni ezt a játékot, azért egy kicsit túlzás. A csatlós bajnokinál például a régi bajnokik taktikáját vélem felfedezni. Legalábbis amikor V1-en voltam, sokszor húztam a kémlelést a lehető legtovább LanMaffia ellen, hogy hova is osszam a felhalmozott dirániumokat, hogy szoros legyen a csata ha találkozunk. Azért ez egy jó kis felüdülés volt számomra.

A legendás tárgyak behozatala a játékba, egy hatalmas piros pont a fejlesztőknek, már csak az epikus kincsekkel kellene valamit kezdeni a jövőben, mert az már tényleg monoton.

Eventek jók, de egy jutalom változtatás/update rájuk férne már.

Célok vannak, csak ki kell találni, hogy mit szeretnénk. Én pl. a legmagasabb szintű karaktert szeretném kifejleszteni az összes világot nézve, ami kb. 2019 végéig ki is tart, ha nem tovább

Összességében én még azért mindig úgy gondolom, hogy az elkövetkezendő 1 évben nem az új dolgokra kellene a játékvezetésnek koncentrálnia, hanem a régiek megreformálására.
Pár példa a teljesség igénye nélkül:
- Már 3 szövetség van, akik nem tudják értelmes dologra használni a lélekkútjukból adódó LE-t
- Hordabónuszok egy kiaknázatlan terület jelenleg, ott én személy szerint nagy potenciált látok abban, hogy "személyreszabottabb" karaktereket lehessen létrehozni. (pl. Hordabónusz pontok)
- Kalandokban a kristálypontok magasabb szinten"hullanak mint a legyek".Legyőzött egy szörny a kalandban 25000-es TÖ ellenére? Anyád hogy van???
- Térkapupontok újrahasználása 1/3 őskő? WTF?
- Kémkedés még mindig 30 perc? Üdvözlöm a VT-s feladatot...
- Új AH-s relikek? Akár többször megvásárolhatóak?
- Epikus kincsek?
- Magasabb szinten pl. Kufárok csatájában versenyezni a legtöbb győzelemért lehetetlen... (jelenleg 9 célpontom van akiket 30 percenként üthetek, más 30 perc alatt üt pl. 50-et)
- Csatlóskristály és felemelkedés gyémántja... Huha van egy pár... Először talán mytokronit kellene nem?

Pár új dolog is azért:
- Utolsó vérig bajnoki torna??? (nem viadal) Összes világ karakterei egymás ellen??? F@sza lenne...
- Szövetségek közötti verseny? Ki tud "X" feladatból a legtöbbet megcsinálni 1 hónapban? Minden hónapban változna a feladat és nem lehet előre tudni, hogy mi lesz az?

... stb, stb, stb
A hozzászólást Dozer módosította 2017.11.15. 19:25:52-kor
V3-Saláh Ad Din
-Illuminati Lovagjai-
Pontszám: 7.58
kedvencUnr34lFérfi
Végzetúr mester
437 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
430. hozzászólás - 2017.11.15. 23:33:27
Nem is értem minek ez a sok világ amikor egyre kevesebben vagyunk, elég lenne egy szerver az inaktív ( xy hónapig inaktív) játékosok meg eltűnnének a toplistáról

V4-es versenyszervert is pár játékosért ( ez helyett lehetne más versenyt szervezni a normál világon és ott kapnák meg a dicsőségmedált )
V1 - Unr34l - Lélekőrök Szövetsége / ex-Azúr Légió (V1) ex-JólesőHullaszag (V5) /
Pontszám: 8.38
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
431. hozzászólás - 2017.11.16. 08:42:11
Összvilág összevonás és talán egy pár évvel tovább tartható lenne a vegetáció, még az is lehet, hogy páran vissza jönnének játszani, de a tevefarm állapot, főleg alacsonyabb szinteken sok pénzért tényleg unalmas és monoton

mód: Unreal HSZ-t nem néztem így kora reggel haha

mód2: azért az tényleg elgondolkodtató, de erről már sokszor volt szó, ha jól emlékszem, hogy a rendszeres "akciók" megvételével kb egy WoW havidíjas előfizetés jön ki. Én szeret(t)em a VU-t, de azért nem egy kategória a 2 szerintem és az előbbiben kényszer sincs, hogy toljad baze mert "lemaradsz"
A hozzászólást Emishi módosította 2017.11.16. 08:46:20-kor
Anno: Eliteninja
Pontszám: 7.64
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3122 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
432. hozzászólás - 2017.11.16. 10:24:47 (Válasz Emishi #431 hozzászólására.)
Hát azért én elég sokszor éreztem a WOW-ban, hogy toljam, mert lemaradok Igaz nálunk több hetes felvételi meg csomó követelmény is volt szövetségben
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.82
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
433. hozzászólás - 2017.11.16. 10:56:40 (Válasz LanMaffia #432 hozzászólására.)
Amikor agyonvertek bg-n?
Egy bizonyoa gear utan a skill szamit nem az hogy mennyit kattintgatsz
Persze nem lehet igy osszehasonlitani a ket jatekot, csak az elvekben. Nem afele kene menni hogy megtobbet kelljeb kattintani, hanem hasznalni a szurkeallomanyt. Ha ehhez radikalis valtozasra van szukseg miert ne?
Egyebkent a vilagosszevonas egyre tobbszor jott elo. Lassan nem igazan lesz mas opcio ahogy nezem
Anno: Eliteninja
Pontszám: 7.64
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3122 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
434. hozzászólás - 2017.11.16. 11:53:44 (Válasz Emishi #433 hozzászólására.)
Szerintem a világösszevonással nem nyerünk semmit.

A szürkeállományt most is lehetne használni, ha akarja az ember. Én kicsit tartok attól, hogy ha komplikálódna a játék még többen csömörlenének be tőle. Meg most kinek komplikáljuk? Annak a max 15-20 embernek aki nagyon komolyan veszi a játékot? Vagy annak a pár száznak akik játszogatnak, kattintgatnak
LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.82
népszerűEmishiFérfi
Végzetúr mester
393 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
435. hozzászólás - 2017.11.16. 12:07:13 (Válasz LanMaffia #434 hozzászólására.)
Teszt szerveren ki lehetne probalni a vilagosszevonast es utana szavazni rola, hogy tudjak az emberek egyaltalan mirol szavaznak.

ugy ertem hogy barmi fejlesztes ami zajlik(lesz) ne arra menjen ra hogy mrgtobbet kelljen kattintgatni. Nyilvan gyokerestul nem lehet megvaltoztatni mindent
Anno: Eliteninja
Pontszám: 7.64
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
436. hozzászólás - 2017.11.16. 15:04:38
Már jó ideje nem vu-zok csak fel nézek néha oda meg ide, tennék egy javaslatot ha nem gond. Ha portyát akartok, ha izgalmat meg interakciót meg hasonlót akartok, akkor azt szerintem két lépcsőben megoldható. Első lépés hogy a portyát legalább annyira megérje csinálni mint az szb-t, lehetőségek vannak rá. Második lépés a portya harc, esetleg minden harc rendszerének átdolgozása vagy kiegészítése új elemmel. Az elem pedig a játékos által beállítható támadási és hárítási zónák. Támadási zónák a fej, törzs és lábak, hárítani pedig lehet lehajolással, ugrással, a törzsre pedig mondjuk pajzs emeléssel. Ez persze eddig nem sokat mond persze. De a támadási zónák sajátossága lenne hogy bónuszt adna a sebzésre de a találati esélyt csökkentené, vagy éppen fordítva. Teszem azt ha fejre célzok, akkor 20%kal kevesebb a találati esélyem, de a bevitt sebzés bónuszt kap. A törzset könnyebb eltalálni de kevesebbet sebzel stb. A védő zónák arra jók hogy növelik az esélyt hogy el sem talál az ellenfél, ha teszem azt az egyik körben én lehajolok de az ellenfél a fejemet célozza pont akkor, akkor a találati esélye a normálhoz képest kevesebb. Nagy vonalakban ennyi lenne. Ja igen, tudom jól hogy nem ide kellett volna ezt írni, de ez a topik "felkapott" most és talán jobb is hogy ide írtam, nem magam miatt tettem a javaslatot, hanem azokért akik nem találnak célt és izgalmat, hátha, bejönne nekik a dolog.
A hozzászólást Mortal55 módosította 2017.11.16. 15:17:56-kor
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.91
kedvencKwisatzFérfi
Végzetúr mester
593 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
437. hozzászólás - 2017.11.16. 19:37:19
Igazából a kötelező és felesleges kattintgatásokkal van tele a hócipőm. Van jó sok belőle, soroljam?
Pontszám: 8.10
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
438. hozzászólás - 2017.11.16. 22:05:04 (Válasz Kwisatz #437 hozzászólására.)
Ne a problémáidat sorold, attól még nemoldódnak meg hogy felismered őket, az csak az első lépés, a megoldásokat sorold.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.91
kedvencSpellatrix
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
439. hozzászólás - 2017.11.16. 22:39:10 (Válasz Mortal55 #436 hozzászólására.)
Egy másik játékban pontosan így működik a harcrendszer. Ott is csak addig működött amíg valaki kiszámolta tizenakárhányezer iterációval, hogy melyik beállítás az optimális és mindenki azon volt

Kwisatz problémáit én is áttudom érezni. Egyre unalmasabb a sok felesleges kattintás. Térkapura is jó lenne már valamit kitalálni, vagy elvisz egy rakás kavicsot vagy reggeltől estig azt kell lesni... SZB-re is jó lenne egy gomb, hogy támadok X. alkalommal, aztán majd kiírja, hogy mennyi lett győzelem/vereség és a LE-t, TP-t úgy adná.
A hozzászólást Spellatrix módosította 2017.11.16. 22:39:29-kor
V6 - Spellatrix
V5 - Spellatrix
V4 - Spellatrix, Alexandrosz, Neharagudj
Pontszám: 9.04
népszerűMortal55Férfi
Végzetúr mester
1509 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Megunt karakterek
440. hozzászólás - 2017.11.17. 00:37:11 (Válasz Spellatrix #439 hozzászólására.)
Nem tudom mire gondolsz, ennek a célja hogy legyen valamennyi tényleges beleszólásod is a harcba, de persze nem 100-os. Mivel ezek a zóna állítgatások bónuszként jelentkeznek. Szerintem ha valaki kitalál egy optimáis ütés mintát, az nem jelenti hogy mindenki azt fogja használni, mivel arra ott a védelmi zóna állítás, ha tudom hogy úgy üt az ellenfél, akkor oda rakom a védekezést, így végeredményben rosszabbul jár mitha másképpen ütne. Én így gondolom az itteni működését, bár ha te valóban egy pontosan erre íllő rendszer láttál azaz a vu harcrendszer kiegészítve egy ilyen funkcióval (amit azért kétlek), akkor én tévedek. Igazából nem is szeretnék bele menni, pláne ekkora érdeklődés mellett, de neked köszi a reakciót.
V2: Mortal5 (kómában)
V6: Mortal (kísérleti jelleggel üzemel)
Van hogy fáj az igazság, így megértem ha lepontozol miatta.
Ne próbálj meg meggyőzni, csak azt hiszem el, amit én magam hazudok.
Pontszám: 6.91
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!