Milyen taktikai elem? Az hogy 10 szintet ütsz lefelé taktika? Az hogy 10 szinttel fentről támadnak taktika?
A LE-t el kell költened, mert ha támadnak akkor vesztesz. Kész. Ha lenne esély arra hogy vesztenek, nem támadnának meg (elismerem, ez kb. 10. szinttől igaz, addig túl nagy a random. Most 8-as a pók karim és néha még mindig bukok csatát annak ellenére hogy másfélszer annyi stat ponttal és egy 26-szintű állattal rendelkezem... de nem sokat). A lényeg hogy az esetek 99,9% ha tartasz magadnál LE-t (és nem vagy annyira pók hogy 6-szinttel fentebbről jövő támadásokat kiröhögd), akkor neked csak bukó lehet.
Ahol 8-9-10 szintes eltérések vannak, ott a 100% randommal lehet hogy 10 szint lefelé helyett a saját szintedre ütnél. Vagy 10 szintet felfelé. 100% győzelem helyett mondjuk 50% esély lenne... de igazad van, ez egy kicsit túl random. Szóval, lehetne mondjuk egy agresszió stat, minél magasabb, annál nagyobb szint eltérésbe ütsz. Vagy mit tudom én. A lényeg hogy erre a "kipécizem a gyenge karit aztán minden-féle rizikó nélkül kiütöm" rendszerre nem lehet építeni. Illetve lehet, csak olyan elbaszott eredménye lesz mint ez itt.
Hozzászólások - Khronos
Dátum: 2010.07.18. 10:47:58
Dátum: 2010.07.18. 10:29:36
Hát igen, mivel a mezőny már széthúzott ez kb. olyan lenne mint ragtapasz a gennyedző sebre.
De mondjuk egy új világra bepróbálnám.
De mondjuk egy új világra bepróbálnám.
Dátum: 2010.07.18. 09:57:37
Mert most nem PvE? Bemegyek eddigi csatáimhoz, kiválogatom akik sok LE-t hoztak többször is, azt kész. Nem nagy tudomány póknak lenni, és semmit nem rak az élvezethez hogy elötte 1 órát böngésztem a toplistát (ami mellesleg jó lenne ha egy kicsit jobban variálható lenne...).
Ha random portya lenne nem kéne mindig elköltened a LE-t, mivel lehet hogy gyöznél mikor támadnak (és akkor nem csak TP-t kapnál, hanem LE-t is). Lenne értelme magadnál LE-t tartani. Most nincs. Nagyon nincs. Ezt próbáltam szaki javaslatokkal is elősegíteni.
Mellesleg logikusan, ha csak random portya lenne akkor a portya rendszer maradékának is ahhoz kéne igazodnia. Pl. kéne egy háború portya gomb is ami csak háborús ellenfelekből választ vagy valami. Ha egy autó egyik kerekét ki cseréled télire, akkor logikusan a másik 3-at is ki kell...
Ha random portya lenne nem kéne mindig elköltened a LE-t, mivel lehet hogy gyöznél mikor támadnak (és akkor nem csak TP-t kapnál, hanem LE-t is). Lenne értelme magadnál LE-t tartani. Most nincs. Nagyon nincs. Ezt próbáltam szaki javaslatokkal is elősegíteni.
Mellesleg logikusan, ha csak random portya lenne akkor a portya rendszer maradékának is ahhoz kéne igazodnia. Pl. kéne egy háború portya gomb is ami csak háborús ellenfelekből választ vagy valami. Ha egy autó egyik kerekét ki cseréled télire, akkor logikusan a másik 3-at is ki kell...
Dátum: 2010.07.16. 20:17:56
Ott lett elkúrva hogy csemegézni lehet ellenfelek közt. Ha csak random portya (meg mondjuk napi 1-2 alkalom "bosszúportya") lenne akkor mondjuk kicsit több értelme lenne az embernek LE-t tartani magánál. Mondom ezt úgy, hogy pók vagyok.
Láthatatlanság szimplán annyit csinálna hogy kisebb eséllyel dob ki téged a random portya.
Az is jó lenne ha lennének ilyen "nagy mennyiségű LE-t tartok magamnál és ezért bónuszt kapok" skillek... pl:
Fotoszintézis: Minden órában a nálad lévő LE mennyisége szakértelem szint*0,5%-kal nő. Katakombában és láthatatlanul nem működik.
vagy:
Energia túltengés: A nálad lévő LE-vel és szakértelem szinttel arányosan növeli a mágia és egészség statokat (így gyorsabban gyógyulsz de nem kerülsz ki korábban ütőtávba)
és a végére egy védekező skill
Mérgezett esszencia: Ha legyőznek portyában, ellenfeled az ellopott LE-vel és szakértelem szinttel arányosan sérül
Egy olyan skill ami %-os arányban csökkenti a vesztett LE-t, de nem csökkenti a rablást is jó lenne. Vagy egy skill ami az elbukott LE-t befekteti szerencsébe (karmikus kompenzáció? ennek még értelme is van).
Annyi mindent lehetne csinálni és annyira nyomorult a rendszer...
Láthatatlanság szimplán annyit csinálna hogy kisebb eséllyel dob ki téged a random portya.
Az is jó lenne ha lennének ilyen "nagy mennyiségű LE-t tartok magamnál és ezért bónuszt kapok" skillek... pl:
Fotoszintézis: Minden órában a nálad lévő LE mennyisége szakértelem szint*0,5%-kal nő. Katakombában és láthatatlanul nem működik.
vagy:
Energia túltengés: A nálad lévő LE-vel és szakértelem szinttel arányosan növeli a mágia és egészség statokat (így gyorsabban gyógyulsz de nem kerülsz ki korábban ütőtávba)
és a végére egy védekező skill
Mérgezett esszencia: Ha legyőznek portyában, ellenfeled az ellopott LE-vel és szakértelem szinttel arányosan sérül
Egy olyan skill ami %-os arányban csökkenti a vesztett LE-t, de nem csökkenti a rablást is jó lenne. Vagy egy skill ami az elbukott LE-t befekteti szerencsébe (karmikus kompenzáció? ennek még értelme is van).
Annyi mindent lehetne csinálni és annyira nyomorult a rendszer...
Dátum: 2010.07.13. 11:18:26
Ezt mondjuk én sem értem. Mi baj van egy szimpla gif vagy PNG képpel hogy egyből flash-hez kell nyúlni? Ej, ezek a mai fiatalok...
Dátum: 2010.07.13. 11:13:52
Hát, ha idomítottat sajtolsz akkor kaphatsz eszenciát ha raksz rá cumót.
Mondjuk ahhoz meg őskő kell+labor szóval a játékosok kb 90%-át nem érinti. Esetleg lehetne "hizlalás" állat-skill ami több LE-t adna amikor kisajtolod. Ennek még talán értelme is lenne, és csak azok maradnak ki akik nem a legnagyobb szövikben vannak. Az csak olyan 80%, sacc/kb.
Mondjuk ahhoz meg őskő kell+labor szóval a játékosok kb 90%-át nem érinti. Esetleg lehetne "hizlalás" állat-skill ami több LE-t adna amikor kisajtolod. Ennek még talán értelme is lenne, és csak azok maradnak ki akik nem a legnagyobb szövikben vannak. Az csak olyan 80%, sacc/kb.
Dátum: 2010.07.09. 19:12:15
Csak pár napja jöttem vissza, de azért pár fejlesztés tetszik. Alkimista labor+állat szintek egész jók (mondjuk beröhögök egy kicsit azon hogy az állatok jobban tudják hasznosítani a TP-t mint a végzeturak, de w/e).
Probléma az, hogy ha valaki most indul, kb. 200 év múlva fog bármit is látni belőle. Ez eszméletlenül zavar hogy alacsony szinten nincs semmi csinálni való... maximum a portya, de az meg vagy pók vagy (és 200 helyett 2000 év amíg értelmesebb szintre jutsz), vagy veszett ügy.
Probléma az, hogy ha valaki most indul, kb. 200 év múlva fog bármit is látni belőle. Ez eszméletlenül zavar hogy alacsony szinten nincs semmi csinálni való... maximum a portya, de az meg vagy pók vagy (és 200 helyett 2000 év amíg értelmesebb szintre jutsz), vagy veszett ügy.
Dátum: 2010.07.09. 16:03:44
Idézet: Crimson - 2010.07.09. 15:59:30
Hmm, ha így nézzük akkor hirtelen sokkal értelmesebbnek tűnnek a leírások is. Nem az a céljuk hogy tájékoztassanak a játékosokat, hanem Miklós rejtett üzenetet küld a játékosok felé, mintegy DaVinci-kód szerűen. Ezért nem teszik közzé a képleteket sem, mert részei a kódnak.
Rosszul értelmezed. A hozzászólás megfelelő betűit összeolvasva kijön a "bocsánat" szó:)
Hmm, ha így nézzük akkor hirtelen sokkal értelmesebbnek tűnnek a leírások is. Nem az a céljuk hogy tájékoztassanak a játékosokat, hanem Miklós rejtett üzenetet küld a játékosok felé, mintegy DaVinci-kód szerűen. Ezért nem teszik közzé a képleteket sem, mert részei a kódnak.
Dátum: 2010.01.13. 19:33:57
Ispotálynak szimplán csak pihenés közben kéne működnie...
Dátum: 2009.12.13. 12:21:03
Nekem tetszene mert akkor felüthetném a tömőket hogy ne érjenek el : D
Dátum: 2009.12.05. 15:22:48
Szerintem a pókság is rendszerhiba (mondom ezt úgyhogy én is pókoskodom)... de attól még a TP tömés nem lesz fair.
Ha nincs 15% védettség akkor mindenki mindenkit kivégez.
Elvetemült ötlet, de szerintem a HP csík a legnagyobb baki. Ha mindenki minden csatát max HP-ról kezd, akkor nem kell 15%, és nincs "jaj, felülről levertek, soha nem jövök ki 15% alól". Mellesleg gyakorlatilag beszabályozza hogy mikor játszhatsz; valami amire igazán senki nem vágyik egy ilyen online játéknál szerintem. Én elég gáznak érzem hogy a játék mondja meg hogy mikor játszhatok...
Ha nincs 15% védettség akkor mindenki mindenkit kivégez.
Elvetemült ötlet, de szerintem a HP csík a legnagyobb baki. Ha mindenki minden csatát max HP-ról kezd, akkor nem kell 15%, és nincs "jaj, felülről levertek, soha nem jövök ki 15% alól". Mellesleg gyakorlatilag beszabályozza hogy mikor játszhatsz; valami amire igazán senki nem vágyik egy ilyen online játéknál szerintem. Én elég gáznak érzem hogy a játék mondja meg hogy mikor játszhatok...
Dátum: 2009.12.04. 11:48:49
Idézet: CaveMaN - 2009.12.04. 09:02:17
A leveretés egy rossz ficsör. Alapvetően nem arról szól a játék, hogy 15% alatt vadássz. Más kérdés, hogy a játékosok ilyenné tették, akkor meg viseljék a következményét.
Már megbocsáss, de lol.
Rossz ficsőr, eddig rendben van de
1.) Miért számít hibának hogy nem akarod hogy leraboljanak? Egyáltalán mit tettek a játékosok hogy az ő hibájuk hogy ilyen lett?
2.) Ha rossz akkor miért kell megtartani? Szenvedjen az az idióta aki játszani próbál? Már megbocsáss de ez nem tűnik egy túl jól marketingelhető ötletnek...
A leveretés egy rossz ficsör. Alapvetően nem arról szól a játék, hogy 15% alatt vadássz. Más kérdés, hogy a játékosok ilyenné tették, akkor meg viseljék a következményét.
Már megbocsáss, de lol.
Rossz ficsőr, eddig rendben van de
1.) Miért számít hibának hogy nem akarod hogy leraboljanak? Egyáltalán mit tettek a játékosok hogy az ő hibájuk hogy ilyen lett?
2.) Ha rossz akkor miért kell megtartani? Szenvedjen az az idióta aki játszani próbál? Már megbocsáss de ez nem tűnik egy túl jól marketingelhető ötletnek...
Dátum: 2009.12.02. 10:06:49
Én benne vagyok, de hogy magyarázod el hogy a gonosz pókokat akik a kicsiket sanyargatják nem lehet elérni fentről? A sztori alapja lehetne hogy sok kicsi összefog a galád pókok ellen és kitömik őket TP-vel
Poénon kívül, én belinkelem az egyik játék designnal foglalkozó oldalra amit frekventálok, de ami azután következik az nem az én hibám
Poénon kívül, én belinkelem az egyik játék designnal foglalkozó oldalra amit frekventálok, de ami azután következik az nem az én hibám
Dátum: 2009.12.01. 16:52:26
Mondjuk döntetlenezők meg háborúzók.
EDIT: @Miklós
Nem csak pókokat lehet tömni. A tömés a 3-asból is simán csinálhat 2-t. Az hogy most pont a pókok ellen alkalmazzák csak időleges szerintem. Előbb utóbb alkalmazva lesz háborúban, vagy mert prémes vagy, vagy mert randa a karakterképed. Az meg hogy nem hoz sikerélményt... ne becsüld le az átlagember kicsinyességét szerintem...
EDIT: @Miklós
Nem csak pókokat lehet tömni. A tömés a 3-asból is simán csinálhat 2-t. Az hogy most pont a pókok ellen alkalmazzák csak időleges szerintem. Előbb utóbb alkalmazva lesz háborúban, vagy mert prémes vagy, vagy mert randa a karakterképed. Az meg hogy nem hoz sikerélményt... ne becsüld le az átlagember kicsinyességét szerintem...
Dátum: 2009.12.01. 14:29:49
Elég ha csak elköltöd a LE-t amíg nem tudnak ütni... ha nincs nálad LE mikor pihensz akkor semmit nem tudnak csinálni. Ellentétben velem aki kénytelen lenne 24/7 ben fellépkedni hogy leüttesse magát három óránként, mivel a tömő szempontjából lényegtelen mennyi LE van nálam.
Dátum: 2009.12.01. 14:25:24
Idézet: Ricardo - 2009.12.01. 14:04:52
Szóval ha 3-4 ember üt lépjek fel 3 óránként leveretni magam?
Kivéve persze ha a másik is buzogányra vetkőzik...
Idézet: Prisma - 2009.12.01. 14:01:57
1. Teljesen mindegy, hogy okkal, vagy ok nélkül töm valaki, nincsen ellene védelem.
Ha 15% ép alatt vagy akkor nem tudnak támadni. 100%-os védelem.
1. Teljesen mindegy, hogy okkal, vagy ok nélkül töm valaki, nincsen ellene védelem.
Ha 15% ép alatt vagy akkor nem tudnak támadni. 100%-os védelem.
Szóval ha 3-4 ember üt lépjek fel 3 óránként leveretni magam?
Ha pihenésnél döntetlenesbe öltözöl, mindenkitől ki fogsz kapni, 100%-os védelem. Stb.
Kivéve persze ha a másik is buzogányra vetkőzik...
Dátum: 2009.12.01. 13:50:43
Idézet: Ricardo - 2009.12.01. 13:36:09
Jujj Ricardo, haggyad má. Fáj az oldalam a sok röhögéstől. "Egy adot szinten megrekedve tápolni" az nem számít fejlődésnek, mi? A játék megszégynítése ha valaki a szabályok szerint a legoptimálisabban játszik? Egyszóval, aki nem úgy játszik mint te az dögöljön meg?
Tessék már érteni hogy a 0LE-s portya ha én támadok senkit nem zavar, benne van a pakliban. De az hogy valakitől lopok 300LE-t, erre fentről rámütnek és kitömnek kb. 5-10 portyányi LE-vel?
Ha valaki olyan lusta hogy képtelen megvédeni a LE-t, miért van felháborodva ha leütöm? Miért van megengedve hogy az én karakterembe fektetett munkámat tönkretegye?
Elolvasom én, de egyre nagyobb hülyeség vannak leírva. A tp NEM büntetés. Az ultraoptimalizátort zavarhatja, hogy 1-2 tp-hez nem társul LE, de ettől még nem büntetés. Ez a fejlődés alapeleme, emiatt jutalomnak minősül. Az hogy Te egyszerűen nem akarsz fejlődni, csak egy adott szinten megrekedve tápolni, az a hülyeség és a játék megszégyenítése.
Legalábbis ez az én véleményem.
Legalábbis ez az én véleményem.
Jujj Ricardo, haggyad má. Fáj az oldalam a sok röhögéstől. "Egy adot szinten megrekedve tápolni" az nem számít fejlődésnek, mi? A játék megszégynítése ha valaki a szabályok szerint a legoptimálisabban játszik? Egyszóval, aki nem úgy játszik mint te az dögöljön meg?
Tessék már érteni hogy a 0LE-s portya ha én támadok senkit nem zavar, benne van a pakliban. De az hogy valakitől lopok 300LE-t, erre fentről rámütnek és kitömnek kb. 5-10 portyányi LE-vel?
Ha valaki olyan lusta hogy képtelen megvédeni a LE-t, miért van felháborodva ha leütöm? Miért van megengedve hogy az én karakterembe fektetett munkámat tönkretegye?
Dátum: 2009.11.30. 21:13:44
Idézet: Mortimer - 2009.11.30. 21:01:47
Erősebb lennél XINXNÉL, ezt elismerem.
Erősebb lennél azoknál is mint akiknek a szintjére kerülsz?
Oh, elfelejtettem hogy top vagy és ott nincs kinél erősebbnek lenni. Sorry, nem fordul elő többet
Én egyáltalán nem "kicsinyes bosszúvágyból" írom.
Ha engem a velem azonos szintű Xinx naponta megtámadna buzogányban, és hordaná a TP-t, akkor két hónap múlva magasabb szintű lennék nála, erősebb fegyvert tudnék venni mint ő, erősebb lenne a varázslatom, páncélom. Erősödnék. Örülnék neki.
Ha engem a velem azonos szintű Xinx naponta megtámadna buzogányban, és hordaná a TP-t, akkor két hónap múlva magasabb szintű lennék nála, erősebb fegyvert tudnék venni mint ő, erősebb lenne a varázslatom, páncélom. Erősödnék. Örülnék neki.
Erősebb lennél XINXNÉL, ezt elismerem.
Erősebb lennél azoknál is mint akiknek a szintjére kerülsz?
Oh, elfelejtettem hogy top vagy és ott nincs kinél erősebbnek lenni. Sorry, nem fordul elő többet
Dátum: 2009.11.19. 15:11:04
Öcsém azért hagyta abba karit mert jöttek akadémiás fejlesztések. A VF simán volt számára olyan rossz mint az ultraspec meg az transzplant.
Ez Solariasnak ment mellesleg
Ez Solariasnak ment mellesleg
Dátum: 2009.11.19. 13:41:45
Idézet: Kundi - 2009.11.19. 13:23:57
A legegyszerűbb megoldás ha csak akkor működik mikor te támadsz. Így max rabszolgákkal lehet trükközni.
Idézet: Miklós - 2009.11.19. 13:08:21
Ez nagyon rossz, igy is rengetegen járnak 6-7 szintel magasabbról leütettni magukat, vagy éppen mert azt hiszik, hogy nyerhetnek.
Az sokat kompenzál. A leüttetés bőven rengeteg TP-t ad, ami VF nélkül máshoz menne. Szóval van beépitett kompenzáció. Egy ilyen kényszeritene, hogy ismételhető küldetésekért maxra lefelé üssek elég szidás megy azért is, hogy azt miért kell 6-7 szintel lefelé ütni, és akkor rengeteg igazán erős karakter is elkezdené.
Idézet: Sun13 - 2009.11.18. 22:32:11
Nagyon jó javaslat, felrakjuk majd ezt is a szavazási opciók közé.
- Amennyi %-al kevesebb TP-t kapsz a vadászatból a VF miatt, kapjál annyival több %-al több TP-t a portyázásból.
Magyarázat: Ha azért fejlesztesz VF-et mert gyenge vagy, igazán nincs nagy hátrányod, mert amúgy sem vagy valami portya hero. Amint eléred azt a szintet amikor már mindenkit agyonversz, annyira megnő a VF miatt a portyából származó TP, hogy lassaban lépsz szintet ha elfelejted a VF-et és viszatérsz a normális fejlődési pályára. Természetesen úgy kell belőni a %-at, hogy ez valóban megvalósuljon. Tehát ha 25 csatából 23-at felfele ütve megnyersz, biztosan több TP-t kapj érte mint amennyivel kevesebbet kapsz az 50 vadászatból, illetve amíg gyenge vagy addig biztosan megérje VF-ezni, hogy a gyengéknek meglegyen a lehetősége.
Magyarázat: Ha azért fejlesztesz VF-et mert gyenge vagy, igazán nincs nagy hátrányod, mert amúgy sem vagy valami portya hero. Amint eléred azt a szintet amikor már mindenkit agyonversz, annyira megnő a VF miatt a portyából származó TP, hogy lassaban lépsz szintet ha elfelejted a VF-et és viszatérsz a normális fejlődési pályára. Természetesen úgy kell belőni a %-at, hogy ez valóban megvalósuljon. Tehát ha 25 csatából 23-at felfele ütve megnyersz, biztosan több TP-t kapj érte mint amennyivel kevesebbet kapsz az 50 vadászatból, illetve amíg gyenge vagy addig biztosan megérje VF-ezni, hogy a gyengéknek meglegyen a lehetősége.
Nagyon jó javaslat, felrakjuk majd ezt is a szavazási opciók közé.
Ez nagyon rossz, igy is rengetegen járnak 6-7 szintel magasabbról leütettni magukat, vagy éppen mert azt hiszik, hogy nyerhetnek.
Az sokat kompenzál. A leüttetés bőven rengeteg TP-t ad, ami VF nélkül máshoz menne. Szóval van beépitett kompenzáció. Egy ilyen kényszeritene, hogy ismételhető küldetésekért maxra lefelé üssek elég szidás megy azért is, hogy azt miért kell 6-7 szintel lefelé ütni, és akkor rengeteg igazán erős karakter is elkezdené.
A legegyszerűbb megoldás ha csak akkor működik mikor te támadsz. Így max rabszolgákkal lehet trükközni.