Taktikai elem ott kezdődik, hogy az event elején bekezdesz a luzerfc-ben, így kurva nagy szorzót kapsz a találás esélyére, majd ha van 10++ térképed szépen átváltasz a vezető bandába. Így neked sokkal könnyebben szakik pálca stb nélkül meglehet a nyeremény miközben más a szorzók miatt esetleg vért izzad.
További lehetőségek rejlenek abban, hoyg a pontok drasztikusan módosulnak egy átlépés során, és az elhagyott csapat szorzója is emelkedik. Ergo nem mindegy mikor váltasz át, és mennyi térképpel!
Hozzászólások - Birka
Dátum: 2011.06.09. 00:03:25
Dátum: 2011.06.08. 23:58:13
1) Ez az event erről a 4 relikről szól, akik később indultak meg kell hogy kapják ugyan azt a lehetőséget mint a vén kockák
2) A térképek számát nagyon befolyásolja a létszám szorzó. Innetől kezdve értelmetlen belőni bármilyen határt bonuszokért...
3) A 2-es pontban említett szorzók ezt is ellehetetlenítik...
4) A szaki nem növeli további szakértelmek fejlesztési költségét, és kell a kalandokba is. Valamint a költsége igen szolidnak van belőve, ha minden eventen növelsz előző event óta lépett szint/2-őt.
Ez egy MEGISMÉTELT event, így is korrekt mennyiségű módosítással. Az egyetlen elvárható dolog az, hogy el lehessen adni az előző eventek relikviáit, vagy ha megvan a 4-es sett, akkor be lehessen cserélni valami extra kombóra... (Bár most hirtelen nem tudom mi lehet az ami felér 3% tul, 3% szaki, 3% vadászat, 30 keri max felé effektjével összességében)
2) A térképek számát nagyon befolyásolja a létszám szorzó. Innetől kezdve értelmetlen belőni bármilyen határt bonuszokért...
3) A 2-es pontban említett szorzók ezt is ellehetetlenítik...
4) A szaki nem növeli további szakértelmek fejlesztési költségét, és kell a kalandokba is. Valamint a költsége igen szolidnak van belőve, ha minden eventen növelsz előző event óta lépett szint/2-őt.
Ez egy MEGISMÉTELT event, így is korrekt mennyiségű módosítással. Az egyetlen elvárható dolog az, hogy el lehessen adni az előző eventek relikviáit, vagy ha megvan a 4-es sett, akkor be lehessen cserélni valami extra kombóra... (Bár most hirtelen nem tudom mi lehet az ami felér 3% tul, 3% szaki, 3% vadászat, 30 keri max felé effektjével összességében)
Dátum: 2011.06.08. 23:48:14
Ariel, a később jövőknek is meg kell adni a lehetőséget...
Azon meg ne lepődjön meg senki, ha valami "extrát" ad, ha megvan mind a 4 tárgy, és újból lehet gyűjteni majd a settet
Azon meg ne lepődjön meg senki, ha valami "extrát" ad, ha megvan mind a 4 tárgy, és újból lehet gyűjteni majd a settet
Dátum: 2011.06.08. 19:07:08
"szerepelt valamilyen aukcion"
Éppen azért van így megfogalmazva, hogy az inspirátorral és a rablás agyarakkal ne legyen gond V5 miatt, mivel azokat SEHOGY nem lehet/lehetett megszerezni aukción eddig V5-re...
Éppen azért van így megfogalmazva, hogy az inspirátorral és a rablás agyarakkal ne legyen gond V5 miatt, mivel azokat SEHOGY nem lehet/lehetett megszerezni aukción eddig V5-re...
Dátum: 2011.06.07. 18:20:41
Szívósság övvel és sima vari ellen volt esélyed
Ha csak a krit vari bejön már bukod a csatát...
Ha csak a krit vari bejön már bukod a csatát...
Dátum: 2011.06.07. 14:58:34
Egy statisztikából mindenki azt mutatja ki amit szeretne
Pl a tau nagy hátrányban van az erővel szemben a próbákat nézve, miközben a tau sokkal "hatásosabban" növeli a csata sebzésem. Hogy is van ez?
Pl a tau nagy hátrányban van az erővel szemben a próbákat nézve, miközben a tau sokkal "hatásosabban" növeli a csata sebzésem. Hogy is van ez?
Dátum: 2011.06.07. 12:32:47
Pontosan, jól látod a helyzetet
Dátum: 2011.06.07. 11:16:17
Teljes takarításon esett át a kaland lista, ennek kapcsán pár statisztika:
A 686 felvitt kaland 3979 próbája típusonként:
int. kedv. 4
el. fúzió 6
más. tám. 6
TÉRKÉPK. 8
vastag b. 10
más. var. 11
projekció 15
csapdak. 17
idomítás 20
felejt. 22
tudat t. 22
ir. vad. 25
krit. ütés 27
tanulás 27
vezetők. 28
kivégz. 29
mág. reg. 29
lopás 31
v. ital 36
építés 38
keresk. 39
tau 41
tám 48
krit. var. 56
mágia 60
szubt. 69
egs 70
sebgyógy. 76
véd 86
LÉ 102
meggy. 104
ZÁRNYIT. 115
CSAPDAÉ. 129
gy. ital 130
ÉP 135
VP 169
MÁSZÁS 183
kvíz 188
IQ 210
erő 221
szer. 229
csata 1007
Nézzük, hogy a kalandonkénti 5,65-ös próbaátlag miből adódik:
8 próbás: 188
7 próbás: 61
6 próbás: 99
5 próbás: 117
4 próbás: 124
3 próbás: 81
2 próbás: 14
1 próbás: 2
És az idő sporoló tényező hozzá...
A 686 felvitt kaland 3979 próbája típusonként:
int. kedv. 4
el. fúzió 6
más. tám. 6
TÉRKÉPK. 8
vastag b. 10
más. var. 11
projekció 15
csapdak. 17
idomítás 20
felejt. 22
tudat t. 22
ir. vad. 25
krit. ütés 27
tanulás 27
vezetők. 28
kivégz. 29
mág. reg. 29
lopás 31
v. ital 36
építés 38
keresk. 39
tau 41
tám 48
krit. var. 56
mágia 60
szubt. 69
egs 70
sebgyógy. 76
véd 86
LÉ 102
meggy. 104
ZÁRNYIT. 115
CSAPDAÉ. 129
gy. ital 130
ÉP 135
VP 169
MÁSZÁS 183
kvíz 188
IQ 210
erő 221
szer. 229
csata 1007
Nézzük, hogy a kalandonkénti 5,65-ös próbaátlag miből adódik:
8 próbás: 188
7 próbás: 61
6 próbás: 99
5 próbás: 117
4 próbás: 124
3 próbás: 81
2 próbás: 14
1 próbás: 2
És az idő sporoló tényező hozzá...
Dátum: 2011.06.06. 17:42:06
Ki fogom próbálni "full" settben, bar annak az esélye hogy lazán átlövi az iq-m igen pici, de előbb utóbb úgy is összejön még egyszer
91,5-os átlag eltérés van a 2 fegyver közt, ami kritikusok miatt duplán számít. ez 6 kör alatt 1098 sebzés lenne. A blökik miatt ez még több lesz ugye, mert a 91,5-nek a 25+20+15 (3-2 találattól függő!) %-a még bemegy azaz 91,5*(0,6*1,5+0,45+0,45+0,45*1,5+0,6*1,5+0,45)=349,98 sebzés.
1098+350= 1448.
Ennyit számított volna ebben a csatában a fegyverek alap sebzése. (Még mindig szarráver )
ha lesz kedvem kiszámolom mi lett volna, ha 4 blökivel megyek (Minden körben +1 blöki találattal.)
Természetesen a csata ideális volt, mert kábítani mentem, így a LÉ/TP-je brutális
91,5-os átlag eltérés van a 2 fegyver közt, ami kritikusok miatt duplán számít. ez 6 kör alatt 1098 sebzés lenne. A blökik miatt ez még több lesz ugye, mert a 91,5-nek a 25+20+15 (3-2 találattól függő!) %-a még bemegy azaz 91,5*(0,6*1,5+0,45+0,45+0,45*1,5+0,6*1,5+0,45)=349,98 sebzés.
1098+350= 1448.
Ennyit számított volna ebben a csatában a fegyverek alap sebzése. (Még mindig szarráver )
ha lesz kedvem kiszámolom mi lett volna, ha 4 blökivel megyek (Minden körben +1 blöki találattal.)
Természetesen a csata ideális volt, mert kábítani mentem, így a LÉ/TP-je brutális
Dátum: 2011.06.06. 17:19:18
Na most jött be az ami miatt rinyálunk...
http://vilag3.vegzetur.hu/index.php? m=nyilvanos_csataleiras&csata=wart_vegzetur_online_jatek_19613724_csataja
TIREX - 105. szintű végzetúr
Erő: 359 (-2)
Támadás: 410 (+89)
Védekezés: 468 (+143)
Egészség: 280 (+2)
IQ: 503 (+143)
Mágia: 240 (+35)
Taumaturgia: 400 (+37)
Szerencse: 395
Wart az építész - 108. szintű végzetúr
Erő: 400 (+55)
Támadás: 461 (+83)
Védekezés: 361 (+154)
Egészség: 400 (-3)
IQ: 500 (+80)
Mágia: 210 (+31)
Taumaturgia: 360 (+59)
Szerencse: 413
6 körön át kritikusan ütöm, és egy szaros 4900-as mágikus kritből nemhogy nem fordítom meg a csatát, hanem 1500-at tudtam csak lefaragni. Miközben a blökijeim alap és lépett szintje is jelentősen nagyobb mint az ellenfelemé?
Még mielőtt valaki okos, maxos az erő szórést csökkentő AF képességem, és csonterősítettem a blökijeim 99-es alapszintre már.)
http://vilag3.vegzetur.hu/index.php? m=nyilvanos_csataleiras&csata=wart_vegzetur_online_jatek_19613724_csataja
TIREX - 105. szintű végzetúr
Erő: 359 (-2)
Támadás: 410 (+89)
Védekezés: 468 (+143)
Egészség: 280 (+2)
IQ: 503 (+143)
Mágia: 240 (+35)
Taumaturgia: 400 (+37)
Szerencse: 395
Wart az építész - 108. szintű végzetúr
Erő: 400 (+55)
Támadás: 461 (+83)
Védekezés: 361 (+154)
Egészség: 400 (-3)
IQ: 500 (+80)
Mágia: 210 (+31)
Taumaturgia: 360 (+59)
Szerencse: 413
6 körön át kritikusan ütöm, és egy szaros 4900-as mágikus kritből nemhogy nem fordítom meg a csatát, hanem 1500-at tudtam csak lefaragni. Miközben a blökijeim alap és lépett szintje is jelentősen nagyobb mint az ellenfelemé?
Még mielőtt valaki okos, maxos az erő szórést csökkentő AF képességem, és csonterősítettem a blökijeim 99-es alapszintre már.)
Dátum: 2011.06.03. 11:36:35
Holnaptól nem működik a krit ütés/kritvari/kábítás, ha 15pp-n vagy ÉS ez nem NERF, hanem reflex könyv upgrade!!!
Amúgy el nem hiszem hogy portyánként 1-2 tp-ért megy a cry. Én pl észre nem vettem belőle semmit...
Amúgy el nem hiszem hogy portyánként 1-2 tp-ért megy a cry. Én pl észre nem vettem belőle semmit...
Dátum: 2011.06.03. 08:42:17
Eleve azt kéne bevezetni, hogy a tp nem csökken lefelé ütésnél, csak nő felfelé ütésnél
Dátum: 2011.06.02. 17:42:43
Azért azt vedd figyelembe, hogy a létszám függvényében változik a szorzó, és minél több tárgy van valakinél, annál inkább csökken a találati esélye. Ergo az élmezőny kezd szívóágon lenni mert szépen lassan mindene megvan...
Dátum: 2011.06.02. 15:54:27
Nézd, a VF-es üthet -10++ szintre, és minimalizálja a TP bevételét, ez eddig is így volt. (Közben még küldizik is...)
Az EH-s meg eldöntheti, hogy megér-e neki az event ennyi TP-t vagy sem. LE/TP-ben az EH jobban tejel vadászat nélkül mint a VF, ha ésszel játszik vele az ember, ezt lehet most "korrigálni" azzal, ha vadászol
Az EH-s meg eldöntheti, hogy megér-e neki az event ennyi TP-t vagy sem. LE/TP-ben az EH jobban tejel vadászat nélkül mint a VF, ha ésszel játszik vele az ember, ezt lehet most "korrigálni" azzal, ha vadászol
Dátum: 2011.06.02. 15:11:50
szerepelt valamilyen –a világodnak megfelelő- aukción.
Pont az a lényege ennek a mondatnak, hogy VALAMILYEN élő/sima aukción, és a világodnak megfelelő, azaz V5-ön nem kérhetőek rabbás agyarak/inspirátor, a többi világon igen.
A +10% AF bónusz természetesen összeadódik a +6%-os event pajzzsal...
Dátum: 2011.06.02. 15:06:05
Most arról van szó, hogy vannak karik, akik egyáltalán nem vadásznak? Nekik nem szeretne semmilyen szinten se kedvezni Miklós, ezt kerek perec kijelentette...
Dátum: 2011.06.02. 08:41:36
Cras, amit tudunk az az, hogy a térkapuban a szerencse adta bónusz szintfüggetlen, és x-es szerencsénél maxol. Amikor volt róla egy komolyabb vita, akkor a 320-as szerencse még nem maxolta az esélyt...
A szerencse adta % térítésről hivatalos infó nincs, de rengeteg reklamált csata kielemzése során kiderült, hogy 90. szint környékén +17 szerencse már "lemaxolt". Az, hogy a szerencse "hatásfoka" ilyen értelemben szinfüggően változik-e, vagy minden szinten konstans, nem lehet tudni.
A vadászat bónuszt eleget mértük ahhoz, hogy ki lehessen jelenteni a szint*2-es határt. Lehet hogy szint*4-ig növekszik még, de akkor a hatást mértéke a szórások miatt nagyon nehezen kimutatható. (Lehet olyan a képlete, mint a csapdakészítésnek. szint*2-ig markánsan ad 30% bónuszt, és szint*3-nál adja a maradék 5%-ot, amit egyszerűen képtelenség kimutatni a szórások miatt...)
A szerencse adta % térítésről hivatalos infó nincs, de rengeteg reklamált csata kielemzése során kiderült, hogy 90. szint környékén +17 szerencse már "lemaxolt". Az, hogy a szerencse "hatásfoka" ilyen értelemben szinfüggően változik-e, vagy minden szinten konstans, nem lehet tudni.
A vadászat bónuszt eleget mértük ahhoz, hogy ki lehessen jelenteni a szint*2-es határt. Lehet hogy szint*4-ig növekszik még, de akkor a hatást mértéke a szórások miatt nagyon nehezen kimutatható. (Lehet olyan a képlete, mint a csapdakészítésnek. szint*2-ig markánsan ad 30% bónuszt, és szint*3-nál adja a maradék 5%-ot, amit egyszerűen képtelenség kimutatni a szórások miatt...)
Dátum: 2011.06.02. 08:07:05
Már szint*2 szerencséhez képest se találtunk érdemi különbséget...
A "szerencsetlen" és a szint*2 szerencsés karakter közt valami 34% lébónusz jött ki a statisztikák alapján
Ha már a tulajdonságokról elmélkedünk:
Legfontosabb tulajdonság a szerencse. Magas szinten úgy néz ki akár 10 szerencse előnnyel el lehet téríteni a minimális és maximális esélyt 10%-al. Ezen felül alacsony szinten olcsóbb ezt húzni mint az spm-et, a játék first strikeos, térkapu előny stbstbstb. Wikin olvasson utána aki akar
Második legfontosabb az IQ. Entitások/epikek, másodlagos varázslat, varázslat hatások ellen jelenleg nem lehet máshogy védekezni érdemben nagyon magas szintig. (Talán segít a bőrkeményedés, ha bekerül..)
Innentől kezdve szabad a préda Azt tudni kell, hogy a támadáshoz hozzáadódik a karakter szintje, éppen ezért kb 70. szintig nagyon nehéz átütni egy "értelmesen" fejlesztett karakter védelmét, magas 100++ szinten meg közel képtelenség védekezni a közelharci támadások ellen.
Amint a karakter eléri a lélekszívós részleget, onnantól nincs olyan, hogy varázsló, vagy harcos beállítottság. Amikor egy térkapuból 7k lét lehet szívni napi 6 alkalommal, ott egyszerűen kötelező közelharcban is ütni mint buszkerék, különben léhátrányba kerülsz!
Mindegy, hogy csak iq+tau+védelmet húz valaki, vagy tám+erő+szerencsét mind a 2 esetben annyira "féloldalas" lesz a karakter, hogy valakitől vagy kiszív, vagy hosszabb távon léhátrányba kerül.
Összességében szerintem a játék a következőképpen épül fel:
-Alacsony szinten nyugis vadászat, amíg ki nem maxolod a létermelő szakértelmeket. (kb 24-25. szintre meg lehet) Ekkor csak szerencsét húzol, hogy "optimális" legyen a prefixe a blökiknek. (Fontos, hogy annyi energiát érdemes-e a karakterbe tolni, hogy 24. szintet elérve fixen lenyomja a térkaput, ezt nagyon függ attól melyik világon játszol!)
-Köv szakaszban jöhet ezerrel a küldizés, és a "varázsló" szakasza a karakternek. Ez tart olyan 43. szintig (császári tekerccsel ki kell lőni a 6 szintlépős küldit) ekkor éred el az ismételhető küldiket. Közben IQ+védelem/taut fejlesztesz a szerencse mellé.
-Innen az ismételhető küldik miatt (hogy ne kerülj lé/tp hátrányba) kénytelen vagy közelharcot is fejleszteni, hogy krit ütés és kábítás küldizni is tudj. Erre van 50 küldetésnyi időd, amíg monotonan csinálhatod a 15 krit varit...
-Jó 10-15 szinted van innentől, amíg eléred a vámípkardot vagy mit a lélekkufárnál. (Feltételezve, hogy a szövid nem adott lélekszívó ékszert neked!) Amint ez megvan, nagyon fontos lesz, hogy mennyire sebzed agyon közelharcban a térkaput, és mennyi "bónusz" lét termelsz onnan a TP-vel szemben.
-A játék következő szakaszában felkészülhetsz arra, hogy a szintből és tárgyakból adódó támadás bónusz át fog billenni a tárgyak adta védelem bónuszon. Ezt nagyjáóol akkor fogod megérezni, amikor meg tudod venni a halálfejszét.
Na és innen puszta kémlelés/matek, hogy miből mennyit fejlesszél a környezetedhez képest Egy biztos, ha kicsi a szerencséd, akkor lehetsz isten "mágus", vagy isten "barbár", akkor is beszopod, mert az extrém tulajdonság előnyödet szaros ~10 szerencsével lenyomják 70%-os maximális hatásfokra...
A "szerencsetlen" és a szint*2 szerencsés karakter közt valami 34% lébónusz jött ki a statisztikák alapján
Ha már a tulajdonságokról elmélkedünk:
Legfontosabb tulajdonság a szerencse. Magas szinten úgy néz ki akár 10 szerencse előnnyel el lehet téríteni a minimális és maximális esélyt 10%-al. Ezen felül alacsony szinten olcsóbb ezt húzni mint az spm-et, a játék first strikeos, térkapu előny stbstbstb. Wikin olvasson utána aki akar
Második legfontosabb az IQ. Entitások/epikek, másodlagos varázslat, varázslat hatások ellen jelenleg nem lehet máshogy védekezni érdemben nagyon magas szintig. (Talán segít a bőrkeményedés, ha bekerül..)
Innentől kezdve szabad a préda Azt tudni kell, hogy a támadáshoz hozzáadódik a karakter szintje, éppen ezért kb 70. szintig nagyon nehéz átütni egy "értelmesen" fejlesztett karakter védelmét, magas 100++ szinten meg közel képtelenség védekezni a közelharci támadások ellen.
Amint a karakter eléri a lélekszívós részleget, onnantól nincs olyan, hogy varázsló, vagy harcos beállítottság. Amikor egy térkapuból 7k lét lehet szívni napi 6 alkalommal, ott egyszerűen kötelező közelharcban is ütni mint buszkerék, különben léhátrányba kerülsz!
Mindegy, hogy csak iq+tau+védelmet húz valaki, vagy tám+erő+szerencsét mind a 2 esetben annyira "féloldalas" lesz a karakter, hogy valakitől vagy kiszív, vagy hosszabb távon léhátrányba kerül.
Összességében szerintem a játék a következőképpen épül fel:
-Alacsony szinten nyugis vadászat, amíg ki nem maxolod a létermelő szakértelmeket. (kb 24-25. szintre meg lehet) Ekkor csak szerencsét húzol, hogy "optimális" legyen a prefixe a blökiknek. (Fontos, hogy annyi energiát érdemes-e a karakterbe tolni, hogy 24. szintet elérve fixen lenyomja a térkaput, ezt nagyon függ attól melyik világon játszol!)
-Köv szakaszban jöhet ezerrel a küldizés, és a "varázsló" szakasza a karakternek. Ez tart olyan 43. szintig (császári tekerccsel ki kell lőni a 6 szintlépős küldit) ekkor éred el az ismételhető küldiket. Közben IQ+védelem/taut fejlesztesz a szerencse mellé.
-Innen az ismételhető küldik miatt (hogy ne kerülj lé/tp hátrányba) kénytelen vagy közelharcot is fejleszteni, hogy krit ütés és kábítás küldizni is tudj. Erre van 50 küldetésnyi időd, amíg monotonan csinálhatod a 15 krit varit...
-Jó 10-15 szinted van innentől, amíg eléred a vámípkardot vagy mit a lélekkufárnál. (Feltételezve, hogy a szövid nem adott lélekszívó ékszert neked!) Amint ez megvan, nagyon fontos lesz, hogy mennyire sebzed agyon közelharcban a térkaput, és mennyi "bónusz" lét termelsz onnan a TP-vel szemben.
-A játék következő szakaszában felkészülhetsz arra, hogy a szintből és tárgyakból adódó támadás bónusz át fog billenni a tárgyak adta védelem bónuszon. Ezt nagyjáóol akkor fogod megérezni, amikor meg tudod venni a halálfejszét.
Na és innen puszta kémlelés/matek, hogy miből mennyit fejlesszél a környezetedhez képest Egy biztos, ha kicsi a szerencséd, akkor lehetsz isten "mágus", vagy isten "barbár", akkor is beszopod, mert az extrém tulajdonság előnyödet szaros ~10 szerencsével lenyomják 70%-os maximális hatásfokra...
Dátum: 2011.06.01. 22:18:07
2011.06.01-os stat:
94 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Toplista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Sy Web 6680,6
2. Büyük 5804,0
3. Memo 5386,3
4. Dzskar El Khebir 5177,4
5. Tseby'dr akula 5118,3
6. Leonard 5012,4
7. Laz070 4545,3
8. Yasmina 4451,3
9. Heparni 4086,5
10. TTógárma 4017,8
11. Safira 3959,2
12. Vanek úr 3866,8
13. XARDAS THE MAGIER 3852,3
14. Rozika 3543,3
15. Rachman 3487,0
16. Mishqua 3080,1
17. Khaosz 3025,6
18. DarkShadow 2998,1
19. Kockás Abrosz 2984,9
20. Wild 2908,4
Toplista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Koarc 290
2. Ashu 287
3. Mishqua 211
4. Mészáros 154
5. DarkShadow 152
6. Rachman 151
7. Sy Web 151
8. Cinke1977 150
9. Wild 146
10. Heparni 142
11. Büyük 137
12. Hellraiser84 136
13. Kockás Abrosz 132
14. Silver Esnaider 132
15. Memo 130
16. Yasmina 127
17. Giganticus 124
18. Flawia 118
19. Gerald Serrault 117
20. Lauranna 117
Toplista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Reenah 338
2. Tseby'dr akula 279
3. Khaosz 255
4. Leonard 255
5. Laz070 219
6. Dzskar El Khebir 217
7. Szeptimusz 190
8. Pzkinferó 165
9. Eroot ibn Shienkai 163
10. Sy Web 161
11. Silver Esnaider 157
12. Lord Modin 155
13. Bükkönyvári Izidor 150
14. Hercegnő 140
15. XARDAS THE MAGIER 136
16. Giganticus 131
17. Dark Angel01 130
18. Vadparaszt 129
19. Yabu 128
20. Diamonds R 4ever 124
Toplista első 6, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Memo 5
2. Bandus 4
3. Diamonds R 4ever 4
4. Hercegnő 4
5. Leonard 4
6. Mishqua 4
Köv 30 ember 3 szintes...
RIP (Emlékük örökké...):
Nincs ilyen
Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
94. Ezmiez -6,3
Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
Nincs ilyen
94 versenyző mutatott stabil teljesítményt, azaz volt folyamatosan a top100 rabló listán adott időszakban
Toplista első 20, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé):
1. Sy Web 6680,6
2. Büyük 5804,0
3. Memo 5386,3
4. Dzskar El Khebir 5177,4
5. Tseby'dr akula 5118,3
6. Leonard 5012,4
7. Laz070 4545,3
8. Yasmina 4451,3
9. Heparni 4086,5
10. TTógárma 4017,8
11. Safira 3959,2
12. Vanek úr 3866,8
13. XARDAS THE MAGIER 3852,3
14. Rozika 3543,3
15. Rachman 3487,0
16. Mishqua 3080,1
17. Khaosz 3025,6
18. DarkShadow 2998,1
19. Kockás Abrosz 2984,9
20. Wild 2908,4
Toplista első 20, tulajdonság összeg emelkedés alapján (db):
1. Koarc 290
2. Ashu 287
3. Mishqua 211
4. Mészáros 154
5. DarkShadow 152
6. Rachman 151
7. Sy Web 151
8. Cinke1977 150
9. Wild 146
10. Heparni 142
11. Büyük 137
12. Hellraiser84 136
13. Kockás Abrosz 132
14. Silver Esnaider 132
15. Memo 130
16. Yasmina 127
17. Giganticus 124
18. Flawia 118
19. Gerald Serrault 117
20. Lauranna 117
Toplista első 20, szakértelem összeg emelkedés alapján (db):
1. Reenah 338
2. Tseby'dr akula 279
3. Khaosz 255
4. Leonard 255
5. Laz070 219
6. Dzskar El Khebir 217
7. Szeptimusz 190
8. Pzkinferó 165
9. Eroot ibn Shienkai 163
10. Sy Web 161
11. Silver Esnaider 157
12. Lord Modin 155
13. Bükkönyvári Izidor 150
14. Hercegnő 140
15. XARDAS THE MAGIER 136
16. Giganticus 131
17. Dark Angel01 130
18. Vadparaszt 129
19. Yabu 128
20. Diamonds R 4ever 124
Toplista első 6, lépett szintek alapján alapján (db):
1. Memo 5
2. Bandus 4
3. Diamonds R 4ever 4
4. Hercegnő 4
5. Leonard 4
6. Mishqua 4
Köv 30 ember 3 szintes...
RIP (Emlékük örökké...):
Nincs ilyen
Negatív rekord, Lé dif emelkedés alapján (Ezer lé)
94. Ezmiez -6,3
Negatív rekord, szekértelem emelkedés alapján (db)
Nincs ilyen
Dátum: 2011.06.01. 08:28:57
Siralmas, milyen mezőny jött át az első rostán...
Se Fringe se Kaliforgia nincs a 2. körben, de a Magnum bejutott?
Se Fringe se Kaliforgia nincs a 2. körben, de a Magnum bejutott?